Goed, vandaag verloopt de termijn van ingebrekestelling…__Erik__ schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 17:58:
[...]
Dit ga ik ook doen zodra de termijn van ingebrekestelling uit de ACM voorbeeldbrief is verlopen.
Of de klacht geholpen heeft, dat weet ik niet, tot de dag van vandaag heeft ANWB Energie het niet nodig gevonden om daarop te reageren…
Of de ingebrekestelling geholpen heeft, dat weet ik ook niet, tot de dag van vandaag heeft ANWB Energie het niet nodig gevonden om daarop te reageren…
Of mijn opmerkingen bij elke reclame uiting op de socials geholpen hebben, dat weet ik evenmin, tot de dag van vandaag heeft ANWB Energie het niet nodig gevonden om te reageren…
Eergister, de 17e kwam er wel ‘ineens’ een eindafrekening in de mail. Gister, de 18e, stond ook al het terug te boeken bedrag op de rekening.
Uiteindelijk is het geschil dus afgehandeld na 4 maanden en 2 dagen!
Nee, ik ga de afrekening niet meer controleren. Nee, ik ga geen wettelijke rente in rekening brengen. Ik ben gewoon maar blij, dat dit echec nog net voor de feestdagen is afgerond en ik de afwikkeling van alle ellende achter me kan laten!
Wat dit gaat betekenen voor mijn eigen contract met ANWB Energie laat ik aan de fantasie over
Dank allemaal voor het meedenken! Wens jullie fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling!!!
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
/f/image/olQUFqIyTYzQPBt4mFsPEDR6.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Fur6ktPHmg6QvThUo89nRlCk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8HTDZlzCShquRQAMfsieeNJ8.png?f=user_large)
/f/image/P00ALLFOAGcJh9I33w1enWen.png?f=fotoalbum_large)