FINAL LAP
Nyck 2 puntjes!

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
De safety CarMach schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:21:
Wie heeft de versere banden Max of lec
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Eens zien of Ferrari nog een bandenwissel doet bij SAI in de laatste ronde.
Maakt dus niets meer uitStefanVerkerk schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:22:
[...]
Verstappen. Leclerc rijdt op 3 rondes oudere banden.
DUGG
The show must go on, red flag We don't want to lose our job...Justevo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:22:
Terecht wat ze zeggen. Ze hadden gelijk rode vlag moeten doen en opnieuw racen met staande start.
Ik hoor flink wat gefluit
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
"You want new tyres for the last lap?"KlaasjeNL schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:22:
"Will we finish behind the safetycar, question?"
De Vries; Laatste bocht keihard 8 man voorbij knallen en een 5 seconde straf krijgen
Flickr PSN ID= cheironnl
ROFLMAO

Bernd Mayländer wins the Italian Grand Prix!
Beetje deceptie zo
Sainz had nooit binnen moeten komen…..
Sainz had nooit binnen moeten komen…..
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ze hadden gewoon rechtdoor moeten rijden bij bocht 1 met die SC en dan stoppen en wachten tot Verstappen aansluit en dan het veld opvangen.Justevo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:22:
Terecht wat ze zeggen. Ze hadden gelijk rode vlag moeten doen en opnieuw racen met staande start.
erutangiS
Oké titel kan Verstappen bijna niet meer ontlopen.
Race duurt ongeveer 300km. Deze race 1uur45min rijden kan niet genoeg benzine in ervoor.RRCreations schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:21:
Snap niet dat er maar 53 ronden zijn; moest een race geen 1 uur en 45 minuten duren?
Russel weer podium, lekker bezig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Jemig .. wat een sneu einde van zo'n mooie race! Laat ze maar een nieuwe wedstrijdleiding gaan zoeken..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zou als Verstappen lekker naar huis gaan nu. Dat gejoel van de tifosi zou ik niet hoeven horen
PSN: xMaurice93
Ze hadden ook een gedeelte van de lapped cars laten overtaken toch...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Met Michael Masi nog als machthebber hadden we een race finish gehad
Hamilton en Ferrari fans gaan natuurlijk volop klagen dat ook Max dit kampioenschap cadeau krijgt. LOL.
Vertekend beeld voor Fer, die waren er zonder sc nooit aangekomen.
Maar wel, <5 ronden een sc = rode vlag graag
Nee, dat kun je echt niet doen hoor. Komt gezeik vanRichh schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:23:
Ze hadden ook een gedeelte van de lapped cars laten overtaken toch...

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Hahaha, nick in de slechtste wagen gewoon 9 worden. WAUW!!
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
DEV 2 punten?
En race tot de finishlijn?
En race tot de finishlijn?
"When you grow up your heart dies"
Nyck DotD?
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dit worden leuke interviews zometeen met al die fans.
Wie zet de applaus band alvast klaar @ regie?
Wie zet de applaus band alvast klaar @ regie?
Okee, ik moet 't toegeven. Deze (manier van) finish had ik niet zien aankomen
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Je mist dan wel Russell die op z'n Hamiltons de greatest fans bedanktMaurice079 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:23:
Ik zou als Verstappen lekker naar huis gaan nu. Dat gejoel van de tifosi zou ik niet hoeven horen
Complotsambalbaj schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:24:
RIC gunt VER een makkelijke overwinning
DEV 9e!
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Meer dan 5 lijkt meDentist schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:24:
Vertekend beeld voor Fer, die waren er zonder sc nooit aangekomen.
Pfff... wat een afgang van de FIA en de nieuwe race directors! Echt waardeloos.
Echt spannend. Closest finish van het seizoen
/s
/s
DUGG
Monza strikes again.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat komt beroemde Toto zin uit monden van Ferrari.Franco10 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:23:
Met Michael Masi nog als machthebber hadden we een race finish gehad
Nou Mercedes, wat was nu leuker, Abu Dhabi 2021 of Monza 2022?
erutangiS
Ricciardo heeft nog banden bij RB? Ziet kans op een RB stoeltje?
Pakt popcorn
Je zou LAT toch direct moeten lozen nu.....
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Haha ja, procedures zijn er om gebroken te wordenBasvanS schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:25:
Ok gewoon SC in zonder unlap Schande!!
Nyck: "My shoulders are dead"
"Can someone help me in Parc Ferme, I can't literally not lift my arms"
Super gereden
"Can someone help me in Parc Ferme, I can't literally not lift my arms"
Super gereden
[ Voor 44% gewijzigd door jan390 op 11-09-2022 16:27 ]
Maar die 10 races die Ferrari nog zou gaan winnen gaat niet meer gebeuren denk ik
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het kan dus wel, finishen onder een safetycar.
Geen motor racing deze keer.
De Italianen zijn niet blij zo te horen.
Geen chique einde van de race maar Max 5 op een rij.
Komt daarmee in het rijtje met Brabham, Clark, Mansell, Schumacher en Hamilton.

Komt daarmee in het rijtje met Brabham, Clark, Mansell, Schumacher en Hamilton.
Haha, ben benieuwd met welke theorieën de F1 wappies nu mee komen. Ricciardo op de payroll van Red Bull en volgens maar maar Alpha Tauri, zoiets?
Vaak bu'j te bang!
Als toto nu consequent is, spreekt hij uit dat dit is hoe het hoort. Tegenover alle tifosiMrOleo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:25:
Nou Mercedes, wat was nu leuker, Abu Dhabi 2021 of Monza 2022?
"Can anyone help me in Parc Fermé? I literally can't lift my arms"
Het kan wel maar totaal onnodig als je een ervaren F1 race director had gehad.dutchgio schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
Het kan dus wel, finishen onder een safetycar.
Eigen schuld is het nietsjaool schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Iets te vroeg maar verwacht je nog zoveel straffen?
-
Ik gok dat er zo tomaten en spaghetti richting het podium worden gesmeten.sjaool schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
Wat mij betreft mag er een regel komen waarin een race nooit onder de SC mag eindigen en er altijd minimaal 5 rondes om te racen overblijven. Of ze nou een red flag doen of de race verlengen maakt mij niet uit, maar dit is zo'n anticlimax. Jammer.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Ik denk dat dit jaar de Aston Martin toch echt slechter is, en op dit circuit de Haas ook op zekerwowly schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:24:
Hahaha, nick in de slechtste wagen gewoon 9 worden. WAUW!!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ja dus.
En terecht want dit is gewoon waardeloos.De_Bastaard schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
Haha die tifosi over de zeik nu
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik had ook nog gewoon 1 rondje gedaan voor het vuurwerk en ff te knallen, maar goed... wie ben iksjaool schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
Oké Verstappen ging toch sneller door het veld heen dan ik verwacht had.
De Vries driver of the day. Mooi voor hem. Gelijk punten.
Latifi
De Vries driver of the day. Mooi voor hem. Gelijk punten.
Latifi
Iets met brandstof danMajor_ton schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
Wat mij betreft mag er een regel komen waarin een race nooit onder de SC mag eindigen en er altijd minimaal 5 rondes om te racen overblijven. Of ze nou een red flag doen of de race verlengen maakt mij niet uit, maar dit is zo'n anticlimax. Jammer.
DUGG
Bij F1TV wordt al gezegd dat het toch een eitje moet zijn om keuze te maken voor Williams qua coureurs met zo'n debuut van Nyck. Ze gunnen het hem wel naast Albon.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Ja als nl zich ergens achter schaartKrukar schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
De Vries DOTD, netjes hoor
Verlengen gaat gewoon niet, hebben ze te weinig peut voor in de wagen zitten.Major_ton schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
papa financiert het halve teamdutchgio schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
Zou Latifi al ontslagen zijn?
De FIA ontslaat Michael Masi, kies voor twee wedstrijdleidingen zodat het beter zou gaan lopen. Maar eerlijk? Wat was dit slecht van de FIA
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat kan niet ivm brandstofmanagementMajor_ton schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Terecht ook wel hoor. Het was waarschijnlijk niet anders afgelopen, maar die SC duurde ook veel te lang.De_Bastaard schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:26:
Haha die tifosi over de zeik nu
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maar wel volgens de regelsDaniëlWW2 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
[...]
En terecht want dit is gewoon waardeloos.
Tis ook nooit goed ej
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 45 (DEV) AND 24 (ZHO) NOTED - DRIVING ERRATICALLY
11 Sept 2022, 16:27:45, Lap 53
[ Voor 5% gewijzigd door StefanVerkerk op 11-09-2022 16:28 ]
Beroerd einde zeg, het had wel gaaf kunnen zijn geweest als de ronden niet zouden doortellen. Nou ja kudos voor de Vries, leuk dat hij zijn eerste punten heeft gepakt.
De Vries under investigation.....
Gewoon gelijk rode vlag doen ipv sc.
Dan moet er dus altijd extra benzine mee.Major_ton schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
Wat heeft ie dan gedaansiggy schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:28:
De Vries under investigation.....
Fantastische prestatie van DEV zeg. Latifi
What the F achter de SC?StefanVerkerk schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:28:
TURN 3 INCIDENT INVOLVING CARS 45 (DEV) AND 24 (ZHO) NOTED - DRIVING ERRATICALLY
Doe maar af met een waarschuwing....
erutangiS
Ik meende dat toen Masi nog race director was dat dit ook met de teams afgesproken was. De teams wilden toen ook niet achter de SC finishen. Ik vind het in ieder geval een blamage en een brevet van onkunde.Major_ton schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:27:
Zou weer een kersje op dit raceweekend zijn willen ze daar tijdpenalties voor geven. Het is het hele weekend al grandioos belachelijk.StefanVerkerk schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:28:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |