Van 19.7 naar 19.3 in 1 ronde. Dat gaat niet snel genoeg
Nee hoor. Het is Sky die de hele tijd over Nick praat ;-)cy-gor25 schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:59:
[...]
maar daar hoor je elke minuut Hamilton dit Hamilton dat. Dat RUS nog altijd derde rijdt, maakt precies niet veel uit
https://wren.co/join/Devian
VER 1.24.7
LEC 1.24.3 FL
RUS 1.25.6
LEC 1.24.3 FL
RUS 1.25.6
In een ziekenhuis.shoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:59:
Waar is Albon?
Ik heb F1TV aan staan maar dat hoor ik dus niet. Iedereen die interessant is komt aan bod.cy-gor25 schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:59:
[...]
maar daar hoor je elke minuut Hamilton dit Hamilton dat. Dat RUS nog altijd derde rijdt, maakt precies niet veel uit
"When you grow up your heart dies"
Ik zou max nu op softs zetten. Kn die lec op de baan inhalen
Die heeft goed opgelet dit weekend haha
Blinde darm ontsteking.shoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:59:
Waar is Albon?
Hail to the king baby!
Blinde darm ontsteking, de vries rijdtshoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:59:
Waar is Albon?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Jonge Nederlander? Hij is 27
Die De Vries verheerlijking van Viaplay stijgt naar nieuwe hoogtes.

Blindendarmontsteking. De Vries vervangt hem.shoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:59:
Waar is Albon?
Onnodig risico, tenzij SC. Lekker uitrijden. Laat Leclerc maar rustig inlopen. Geen probleem.sNielz123 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:00:
En over een rondje of 10 kan Leclerc dit ook niet meer uit die softs halen.
Waarom? Deze banden redden het tot einde en Lec rijd het gat niet dicht.sNielz123 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:00:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
LEC gaat het niet meer goedmaken met zulke minieme verschillen. Hij heeft meer dan een seconde verschil nodig, gaat al richting 1.5 seconde om Max voor de finish te grazen te kunnen nemen.
Ik gun het die jongen wel. Hij doet het niet slecht tot nu toe. Ik had misschien wat meer verwacht want hij startte op 8 en nu terug naar 10, maar je moet je voorstellen dat hij nauwelijks ervaring heeft met F1 tov de rest van het veld. Dus dan vind ik dat toch wel netjes.Jackson6 schreef op zondag 11 september 2022 @ 15:57:
Fucking hell hoe vaak hebben ze al de Vries gezegd?
VER 1.24.8
LEC 1.24.4
RUS 1.25.6
LEC 1.24.4
RUS 1.25.6
Max vindt zijn banden goed.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het is toch lekker om een fer hier op de baan in te halenOsxy schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:00:
[...]
Waarom? Deze banden redden het tot einde en Lec rijd het gat niet dicht.
Die gozer rijdt z'n eerste F1 race. Kalm aan joh.shoombak schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:00:
De Vries eindigt waarschijnlijk op dezelfde plek als altijd, met net niks
Nyck rijdt op zijn 27ste zijn eerste F1 race. Max is 24 en een veteraan met al 7 jaar ervaring in de F1.dutchgio schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:00:
Jonge Nederlander? Hij is 27![]()
STROLL gaat uitvallen. Moet pitten en stoppen.
Gun hem ze 10 minuten of fame, volgende race is Albon terug, rest van seizoen Latifi, volgend jaar hoor je hem niet meer ondanks hij dan ergens rijd
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij Sky hoef ik enkel geneuzel push the red button for sky box replay feature aan te horen. Maar goed wel nice voor DEV om punten mee te pakken voor Williams.dutchgio schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:00:
Jonge Nederlander? Hij is 27![]()
Ja en die rijd nog op plek 1 ookDeBaroN schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:00:
Er doet schijnbaar nog een NLer mee?!
VER 1.24.9
LEC 1.24.7
RUS 1.25.2
LEC 1.24.7
RUS 1.25.2
Nou geweldige dag weer voor de Aston Martins
ben toch benieuwd hoelang papa dit nog blijft financierenRobkazoe schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:02:
STROLL gaat uitvallen. Moet pitten en stoppen.
Compleet zonde.dglavimans schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:02:
Nou geweldige dag weer voor de Aston Martins
Duurt lang voordat de diepe zaken leeg zijn hoor...sambalbaj schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:02:
[...]
ben toch benieuwd hoelang papa dit nog blijft financieren
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max klaagt op de radio dat Tsunoda Verstappen met de blauwe vlaggen op een irritante manier voorbij liet gaan.
F1TV's eigen commentaar heeft zelfs geen rode knop en geeft commentaar bij de split screen replays. 🤫Joosie200 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:02:
[...]
Bij Sky hoef ik enkel geneuzel push the red button for sky box replay feature aan te horen. Maar goed wel nice voor DEV om punten mee te pakken voor Williams.
Max verliest iets van 0,3s per ronde.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
VER 1.25.1
LEC 1.24.5
RUS 1.25.3
LEC 1.24.5
RUS 1.25.3
M.a.w. alles onder controle bij Red Bull zonder externe factoren.DaniëlWW2 schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:03:
Max verliest iets van 0,3s per ronde.
Say again?dreester schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:03:
Strakke actie van MSC!
Wat was er eigelijk met Vettel gebeurt?
In the end it was not guns or bombs that defeated the aliens, but that humblest of all gods creatures, the Tyrannosaurus Rex
Jesus, die Williams/Alfa/Haas geeft behoorlijk wat verwarring
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
VER 1.24.9
LEC 1.24.6
RUS 1.25.4
LEC 1.24.6
RUS 1.25.4
rook. lost of power..aegis3d schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:05:
Ik ben toch zeer onder de indruk van de Vries. Bizar om met zo’n voorbereiding zo te rijden. Ronde na ronde onder volle druk, doet me toch denken aan Verstappen in Barcelona. Ben alleen wel bang dat hij het niet gaat redden op de mediums.
Nog 10 ronden te gaan en LEC zit op 17.5s... Wereldstrategie van Ferrari.
Mick is toch wel leuk om naar te kijken. Jammer dat hij in een kansloze ballebak zit. Hoop echt dat hij naar alpine kan volgend jaar.
oh papa Stroll kan het lang volhouden, hij is echter wel van snel resultaat en dat doet het team niet echt.Robkazoe schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:03:
[...]
Duurt lang voordat de diepe zaken leeg zijn hoor...
Zou mij niet verbazen als hij gaat shoppen met z'n zak geld bij andere teams met z'n zoon als rijder als voorwaarde.
2.1. Bizar. RBR is echt een machine dit jaar. Op alle fronten.
PSN: xMaurice93
Max kan em toch op deze manier uitrijden? LEC loopt nauwelijks in
lek wat zorgde voor overheatingaegis3d schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:05:
De strategie voor Perez is wel weer vrij matig.
Te vroeg gestopt, te lang op hards.
Alles voor het snelste punt weg te halen bij Leclerc
UiteraardSilent Thunder schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:06:
Max kan em toch op deze manier uitrijden? LEC loopt nauwelijks in
VER 1.25.0
LEC 1.24.5
RUS 1.25.5
LEC 1.24.5
RUS 1.25.5
Het is gewoon een (dure) hobby financieren. En dan in 2026 de toko over laten nemen door Audi of Porsche en call it a day?sambalbaj schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:05:
[...]
oh papa Stroll kan het lang volhouden, hij is echter wel van snel resultaat en dat doet het team niet echt.
Zou mij niet verbazen als hij gaat shoppen met z'n zak geld bij andere teams met z'n zoon als rijder als voorwaarde.
Nou wordt dat een penalty voor Perez?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Hij had een probleem dus moest erg vroeg stoppen.dutchgio schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:06:
Nog niks te zien bij Race Control Messagessiggy schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:06:
Nou wordt dat een penalty voor Perez?
PER liep aan het begin voor geen meter. SAI haalde iedereen in, PER kwam niemand voorbij. Dus ze moesten misschien iets doen.dutchgio schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:06:
Max lapped zo dadelijk de Vries.
Let op, De vries kick max van de baan
DEV buiten DRS range, gat wordt nu wel groter.
VER 1.25.1
LEC 1.24.7
RUS 1.26.0
LEC 1.24.7
RUS 1.26.0
Haha Allard Kalf, Kmag de beste uitvinding sinds gesneden brood
Vaak bu'j te bang!
Die heeft mazzel dat VER eraan kwam.Robkazoe schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:08:
DEV buiten DRS range, gat wordt nu wel groter.
Dat deed de Vries een stuk handiger dan Zhou, hopelijk was hij niet te laat.
erutangiS
Idd, dat geeft hem weer wat lucht. ALs ie nou een hoofd cool houdt, heeft ie gewoon een puntje. Nice.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Sly Stalone is er ook bij, maar bij welk team?
Zhou deed het netjes zoals het hoort, De Vries wat te laat.MrOleo schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:09:
Dat deed de Vries een stuk handiger dan Zhou, hopelijk was hij niet te laat.
VER 1.24.8
LEC 1.25.1
RUS 1.26.0
LEC 1.25.1
RUS 1.26.0
Heeft ie even gezwaaid naar zn landgenoot?ViperTim schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:09:
VER DEV gelapped
Waarom. Het gaat best goed met Ferrari naar mijn mening. Dan vergeleken circus van vorige races.pietr schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:09:
Nog geen gefrustreerde Lec op de boordradio?
De commentator komt er ook achter dat Ferrari het tactisch niet gaat redden, met 7 rondjes te gaan en 16,5 seconden achterstand
Als hij dat doet, dan kickt Toto hem eruit.Silent Thunder schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:09:
[...]
Heeft ie even gezwaaid naar zn landgenoot?
Geen idee, maar het was om de een of andere reden belangrijker dan een inhaalactie op de baan.Silent Thunder schreef op zondag 11 september 2022 @ 16:09:
Sly Stalone is er ook bij, maar bij welk team?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |