Niet van schrikken, want zoals ik al aangaf, er is (bij mijn weten) geen enkele energiemaatschappij met allemaal lovende reviews. Dus als jij er goede ervaringen mee hebt, dan is dat je uitgangspunt.*
GreenChoice is echter toch wel een stuk betrouwbaarder dan de partijen zoals Welkom die zijn omgevallen? (financieel zijn ze gezond toch?)
Inderdaad.
En vwb je vraag over hetgeen op Independer, anders bel GreenChoice en vraag of jij gebruik kunt maken daarvan.
Ik heb gemerkt dat GC heel schappelijk kan zijn (kijk maar in het Greenchoice/Univé 3-jarig contract overstappen?-topic).
*Zo ben ik geen fan van BudgetEnergie, maar zijn er anderen juist heel lovend over. De grote nadelen die ik heb ondervonden bij BE, zijn bij mij juist allemaal goed en netjes gegaan bij GC. Onder andere de klantenservice en het eenvoudig naar beneden bijstellen van het maandbedrag.
Wel schijnen ze iets geks te doen met salderen, maar ik zit er alleen met gas. En gekke fratsen uithalen met salderen was juist waarom ik bij BE heel snel weg wilde vorig jaar.
[
Voor 11% gewijzigd door
Truus01 op 10-07-2023 15:37
]