Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:00
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:00:
[...]

De slider gebruik ik ook nog steeds dagelijks, echter het grootste gemis is nog steeds de notification kleuren led! Als ik kon kiezen was het de led over de slider, hopelijk brengt de glyph hier een beetje verandering in.
Dat kan Glyph wel. Alleen eerlijk gezegd vind ik het lastig om nou te onthouden welke combinatie voor een bepaalde notificatie of persoon is. Dus ik hou het lekker algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 17:14

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

soskes schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:06:
[...]

Dat kan Glyph wel. Alleen eerlijk gezegd vind ik het lastig om nou te onthouden welke combinatie voor een bepaalde notificatie of persoon is. Dus ik hou het lekker algemeen :)
Doet hij ook nog af en toe herhalen of is het éénmalig per notificatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-07 20:33
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 08:03:
Zijn hier trouwens ex 1+ gebruikers en hoe ervaren jullie het ontbreken van de notification slider (sound/Vibration/Silent)?
Ja die mis ik!!
Nu ben ik aan het zoeken hoe ik zo snel mogelijk de tel op stil zet (zonder trillen)
Nog niet ontdekt hoe ik dit nu doe... Of je moet alweer handmatig behalve de slider helemaal omlaag doen, ook nog Vibrate uitzetten in de opties maar dat is omslachtig

Of heeft iemand hier een snelle optie voor gevonden?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-07 15:19
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:42:
[...]

Ja die mis ik!!
Nu ben ik aan het zoeken hoe ik zo snel mogelijk de tel op stil zet (zonder trillen)
Nog niet ontdekt hoe ik dit nu doe... Of je moet alweer handmatig behalve de slider helemaal omlaag doen, ook nog Vibrate uitzetten in de opties maar dat is omslachtig

Zeker, als je je volume omlaag doet als het scherm ontgrendeld is komt er bovenin de popup een belletje te staan daar kun je kiezen voor vibrate of silent.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-07 12:34
Jasikevicius3 schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:42:
[...]

Ja die mis ik!!

Telefoon plat op je scherm is toch wel de snelste methode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

MrGizMo schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:02:
[...]

Telefoon plat op je scherm is toch wel de snelste methode?
Dat komt toch echt niet overeen met de slider direct naar silent zetten, het feit is dat je telefoon enkel op zijn scherm ligt naar silent gaat, maar zodra je hem oppakt staat het weer aan.

Ik zal het zeker missen, maar ik heb ook leren leven zonder de notification kleuren led van de oudere toestelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Trouwens voor de kleuren notification led voor mensen met een OLED scherm zijn er apps voor, echter bij mijn 1+7 vrat hij batterij als een malle en werkte de lock screen buddy daardoor (weet even niet meer welke ik geprobeerd heb).

EDIT 2: NottifyBuddy.

[ Voor 33% gewijzigd door Xqlus1ve op 22-07-2022 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:07:
[...]

Dat komt toch echt niet overeen met de slider direct naar silent zetten, het feit is dat je telefoon enkel op zijn scherm ligt naar silent gaat, maar zodra je hem oppakt staat het weer aan.

Ik zal het zeker missen, maar ik heb ook leren leven zonder de notification kleuren led van de oudere toestelen ;(
Nee oke, maar het is wel een snelle optie natuurlijk!
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:09:
Trouwens voor de kleuren notification led voor mensen met een OLED scherm zijn er apps voor, echter bij mijn 1+7 vrat hij batterij als een malle en werkte de lock screen buddy daardoor (weet even niet meer welke ik geprobeerd heb).

EDIT 2: NottifyBuddy.
Die app ken ik niet. Misschien wel handig

[ Voor 34% gewijzigd door MrGizMo op 22-07-2022 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Laatst online: 11:12

ikt

Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:07:
[...]

Op mijn Pixel staat er bij System -> Gestures -> Prevent Ringing - als die aan is gezet kan de telefoon op trillen/stil worden gezet met Power + VolUp.

Is deze optie er niet bij Nothing?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 15:25
ikt schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 11:19:
[...]

Op mijn Pixel staat er bij System -> Gestures -> Prevent Ringing - als die aan is gezet kan de telefoon op trillen/stil worden gezet met Power + VolUp.

Is deze optie er niet bij Nothing?
Nee die optie is er niet bij Nothing.
Wel kan zoals @pr0mo al aangeeft snel geschakeld worden tussen de verschillende standen: geluid aan, trillen, mute.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5f8VfVSCFaxYf2JvuyTnajqpM1c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/L1CnfDkN3BkMUh6RtIonS2Ik.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Xyanta schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 15:56:
[...]

Nee die optie is er niet bij Nothing.
Wel kan zoals @pr0mo al aangeeft snel geschakeld worden tussen de verschillende standen: geluid aan, trillen, mute.

[Afbeelding]
Is deze functie enkel te bedienen als de telefoon unlocked is of kan het ook via de lockscreen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-07 15:25
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 17:27:
[...]
Is deze functie enkel te bedienen als de telefoon unlocked is of kan het ook via de lockscreen?
Kan beide ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Hij is binnen. Onder de indruk van het design. Wel weer wennen dat ik nu op een kleiner scherm aan het typen ben. Fold 2 gaat de verkoop in. Nu weer beginnen met het customizen van de homescreen. Zal waarschijnlijk de hele dag daarmee zoet zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BramViking schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:05:
Hij is binnen. Onder de indruk van het design. Wel weer wennen dat ik nu op een kleiner scherm aan het typen ben. Fold 2 gaat de verkoop in. Nu weer beginnen met het customizen van de homescreen. Zal waarschijnlijk de hele dag daarmee zoet zijn :P.
Serieuze vraag, waarom ga je van een Fold 2 naar een NP(1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Xqlus1ve schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:13:
[...]

Serieuze vraag, waarom ga je van een Fold 2 naar een NP(1)?
De Fold 2 heeft een scherm aan de buitenkant dat in mijn beleving totaal onbruikbaar is. Als ik dat ding wil gaan gebruiken, moet ik telkens het scherm aan de binnenkant open maken. Dat kan in veel situaties behoorlijk irritant zijn.

Daarnaast ben ik even toe aan iets anders. Ik ben op zoek naar een foldable zoals de Oppo Find N. Hoogstwaarschijnlijk zal OnePlus er volgend jaar mee komen, dus tot die tijd zal ik deze gaan gebruiken.

Overigens geen groene tint. Scherm is perfect.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 22-07-2022 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Wat ook meeweegt is dat ik over een Samsung Galaxy Tab S8 Ultra beschik. Dus mocht ik er behoefte in hebben om op een groot scherm te browsen, dan pak ik deze tablet erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:23

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Weet iemand of je de vibratie sterker kan zetten? Ik heb mijn geluid uitstaan (wie verzint er dat je je beltoon en notificaties niet apart kan instellen qua volume 8)7), maar als ik gebeld wordt voel ik het niet tot nauwelijks in mijn broekzak.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Zal echt handig zijn als ze een update brengen voor de glyph interface dat je per app kan instellen welke soort led notificatie wordt gebruikt voor meldingen.

Ik zit zelf nog te twijfelen om de nothing phone 1 te kopen, maar dat komt meer door het formaat. Voornamelijk door de breedte, ik gebruik het scherm veel eenhandig en dan is >70mm wel onhandig qua grip/stabiliteit in de palm.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:49
ToFast schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:43:
Zal echt handig zijn als ze een update brengen voor de glyph interface dat je per app kan instellen welke soort led notificatie wordt gebruikt voor meldingen.

Ik zit zelf nog te twijfelen om de nothing phone 1 te kopen, maar dat komt meer door het formaat. Voornamelijk door de breedte, ik gebruik het scherm veel eenhandig en dan is >70mm wel onhandig qua grip/stabiliteit in de palm.
Dat kan! Is wel nog omslachtig, maar staat hier ergens in het topic. 7:24 in dit filmpje.

YouTube: Nothing Phone 1 | Camera Review, Gaming, Battery Life & Everything Y...

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
ToFast schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:43:

Gaan wel wat verhalen dat ze er mee bezig zijn idd. Wat ook wel weer normaal zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:44
BramViking schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:23:
[...]

De Fold 2 heeft een scherm aan de buitenkant dat in mijn beleving totaal onbruikbaar is. Als ik dat ding wil gaan gebruiken, moet ik telkens het scherm aan de binnenkant open maken. Dat kan in veel situaties behoorlijk irritant zijn.

Daarnaast ben ik even toe aan iets anders. Ik ben op zoek naar een foldable zoals de Oppo Find N. Hoogstwaarschijnlijk zal OnePlus er volgend jaar mee komen, dus tot die tijd zal ik deze gaan gebruiken.

Overigens geen groene tint. Scherm is perfect.
Haha ik ga ook van een Fold 2 naar de Nothing Phone.
Binnenste scherm gebruik ik te weinig, en het buitenscherm is gewoon niet goed genoeg voor dagelijks gebruik.
Ik wacht nog tot ie binnen is, duurt lang. Hoe en waar heb je m besteld?
Ik via de Nothing site op 14-07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Man man man, ik merk dus wel lag in Google Play Store, Reddit en Twitter. Hoe is het mogelijk dat dit per toestel kan verschillen? Ik kan bijna niet geloven dat dit zo willekeurig is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BramViking
Overigens net klaar met het bewerken van mijn homescreen. Ben er wel tevreden mee.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/bw9T5sn8/Grid-Art-20220722-233543599.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

BramViking schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:01:
Man man man, ik merk dus wel lag in Google Play Store, Reddit en Twitter. Hoe is het mogelijk dat dit per toestel kan verschillen? Ik kan bijna niet geloven dat dit zo willekeurig is.
Ik merk het sinds vandaag ook opeens, lijkt wel door de laatste update te komen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
RedFox schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:53:
[...]

Ik merk het sinds vandaag ook opeens, lijkt wel door de laatste update te komen.
Nu ik het zelf ervaar, hadden die Youtube filmpjes toch gelijk. Ik hoop dat dit opgelost wordt, want het doet afbreuk aan het mooie toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
BramViking schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:41:
Overigens net klaar met het bewerken van mijn homescreen. Ben er wel tevreden mee.
[Afbeelding]
hey, die heb ik ergens anders ook al gezien ;)

Ziet er echt tof uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
MrGizMo schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 00:05:
[...]

hey, die heb ik ergens anders ook al gezien ;)

Ziet er echt tof uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Ga je hem ooit sharen?

Btw dat van laggen :
this is what Carl suggested - Try charging your phone with the screen off for 1h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
ArniD schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 22:55:
[...]

Haha ik ga ook van een Fold 2 naar de Nothing Phone.
Binnenste scherm gebruik ik te weinig, en het buitenscherm is gewoon niet goed genoeg voor dagelijks gebruik.
Ik wacht nog tot ie binnen is, duurt lang. Hoe en waar heb je m besteld?
Ik via de Nothing site op 14-07
Ook via de website van Nothing gekocht. Zat nog heel erg te twijfelen maar uiteindelijk er toch voor gekozen. Ben er wel blij mee, het zal in ieder geval voor een jaar mijn daily driver zijn en daarna kijk ik wel wat ik als opvolger neem.

Ben er trouwens wel achter gekomen dat de lag vooral veroorzaakt wordt als de telefoon wat warmer is geworden. Hopelijk is dat via een software update te fixen.

[ Voor 11% gewijzigd door BramViking op 23-07-2022 05:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:49
BramViking schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 23:01:
Ik ervaar het dus helemaal niet. Ook de laatste update, maar geen lag ervaren ook niet in bovenstaande apps. Die ik ook echt dagelijks veelvuldig gebruik.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Heeft iemand überhaupt al een case voor zijn NP(1)?

Vind het een beetje vreemd dat Nothing nog geen cases beschikbaar heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Pukson schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 08:37:
[...]

Ik ervaar het dus helemaal niet. Ook de laatste update, maar geen lag ervaren ook niet in bovenstaande apps. Die ik ook echt dagelijks veelvuldig gebruik.
Een simpele Twitter zoek opdracht leert dat meerdere mensen dit rapporteren. Iets klopt er gewoon niet, en daar zou naar gekeken moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-06 15:42

spanx

_Sp[A]nX_

Kan iemand mij vertellen of 4K 60fps word ondersteund ik zie overal tegenstrijdige berichten...

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Laatst online: 05-07 00:11
spanx schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:18:
Kan iemand mij vertellen of 4K 60fps word ondersteund ik zie overal tegenstrijdige berichten...
Nee wordt niet ondersteund. De Snapdragon 778G+ kan maximaal 4K opnemen met 30 fps. Staat ook op de Nothing site zelf onder technische specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:42
Xqlus1ve schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 08:42:

Nothing heeft toch gewoon een officiële case beschikbaar?

Staat ook zo beschreven in

[Nothing Phone (1)] Accessoires

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

evleerdam schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:43:
[...]

Nothing heeft toch gewoon een officiële case beschikbaar?

Staat ook zo beschreven in

[Nothing Phone (1)] Accessoires
Beschikbaar, op voorraad, direct leverbaar, iets wat je normaal bij de launch van een telefoon wel zou verwachten toch?

Tot nu toe enkel pre-order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Xqlus1ve schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 09:51:
[...]

Beschikbaar, op voorraad, direct leverbaar, iets wat je normaal bij de launch van een telefoon wel zou verwachten toch?

Tot nu toe enkel pre-order.
Ja ze zijn er maar heel even geweest. Maar sinds de 20/21ste totaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vorsh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-01-2024
Kan het gebrek aan sommige ondersteunde frequenties (zoals in Amerika) een probleem zijn bij het reizen? Ik merk nu al met mijn Oneplus 6 dat ik in het buitenland soms geen tot weinig verbinding heb, terwijl mijn vriendin met haar oude S8 wel volop 4G heeft. Of is dit een provider probleem? Het punt is dat we allebei de Nothing Phone willen kopen, maar het lijkt mij niet heel fijn als we straks beiden slecht bereik in het buitenland hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
vorsh schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 11:32:
Kan het gebrek aan sommige ondersteunde frequenties (zoals in Amerika) een probleem zijn bij het reizen? Ik merk nu al met mijn Oneplus 6 dat ik in het buitenland soms geen tot weinig verbinding heb, terwijl mijn vriendin met haar oude S8 wel volop 4G heeft. Of is dit een provider probleem? Het punt is dat we allebei de Nothing Phone willen kopen, maar het lijkt mij niet heel fijn als we straks beiden slecht bereik in het buitenland hebben.
Nothing added that if you buy a Phone (1) to use in the US, you'll experience "unpredictable" coverage on T-Mobile, no support for VoLTE on AT&T, and it won't work at all on Verizon.
Eigenlijk weet je nog niet veel nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Met mijn oneplus 7 had ik in sommige landen ook last van, terwijl de Iphone 11 van vrouwlief het prima deed. Dan moest ik soms handmatige een andere provider zoeken en selecteren.

(heb het ook wel eens omgekeerd gehad, dat de iphone 11 geen goede buitenlandse provider / dekking kreeg, overigens beiden zelfde provider als SIM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11:23
Net de telefoon binnen gekregen.

De camera heeft een rode gloed in het midden, anderen ook last van? Wide angle lens heeft dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
BlazeMuis schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:45:
Net de telefoon binnen gekregen.

De camera heeft een rode gloed in het midden, anderen ook last van? Wide angle lens heeft dit niet..
Nope, niks te zien hier (óf het valt mij niet op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Xqlus1ve schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 08:42:

Helaas niet en ben daardoor ook heel voorzichtig met het gebruik buitenshuis... Voelt zo fragiel aan en 1x laten vallen is einde verhaal vrees ik
Hoop dat ze snel cases kunnen leveren bij Nothing zelf of Bel Simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Jasikevicius3 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:47:
[...]

Nope, niks te zien hier (óf het valt mij niet op)
Gebeurd alleen in low light situaties zie ik, buiten zie ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Jasikevicius3 schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:49:
[...]

Helaas niet en ben daardoor ook heel voorzichtig met het gebruik buitenshuis... Voelt zo fragiel aan en 1x laten vallen is einde verhaal vrees ik
Hoop dat ze snel cases kunnen leveren bij Nothing zelf of Bel Simpel
Bel Simpel weet nog niks over datums van de case. Ja preorder maar daar hebben we weinig aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-07 11:44
vorsh schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 11:32:
Dat kan, je zou de ondersteunende banden en frequenties die de NP (1) ondersteund moeten opzoeken en vergelijken met de frequenties van de providers daar.
Ik had er met een Xiaomi ook last. Daarom via eBay een Three datasim gekocht met 25GB (kun je gebruiken in iets van 100 landen en een mifi router van AT&T van een paar tientjes en deze geunlocked zodat de Three datasim erin werkte.
Geen gedoe gehad. In NL zat ik op KPN en haalde voldoende snelheid om alles te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Kan iemand in whatsapp de geluid opties checken. Ik heb daar 30 opties terwijl bij ringtones normaal er maar 10 zijn
Ook zijn er maar 10 normaal voor meldingen

In whatsapp zijn het dus 30. Daar zitten dus ineens 10 meer bij die je bij de andere 2 dus niet als optie hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

@MrGizMo Dat zijn de alarmgeluiden die daar ook beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
RedFox schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:03:
@MrGizMo Dat zijn de alarmgeluiden die daar ook beschikbaar zijn.
Kijk! dat is dus opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
BlazeMuis schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 19:52:
[...]

Gebeurd alleen in low light situaties zie ik, buiten zie ik het niet.
Na de update is het helemaal weg.

Ik denk niet dat ik mijn iPhone 13 Pro hiermee kan vervangen, iPhone is stukken sneller. Ik ben wel onder de indruk van de camera van de Phone (1), met name de macro functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
@BlazeMuis Ben wel benieuwd, op welke onderdelen merk je dat verschil in snelheid?

Het zou vreemd zijn als een telefoon die de helft kost van een iPhone 13 Pro op alle vlakken beter zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Mycroft schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:14:
@BlazeMuis Ben wel benieuwd, op welke onderdelen merk je dat verschil in snelheid?

Het zou vreemd zijn als een telefoon die de helft kost van een iPhone 13 Pro op alle vlakken beter zou zijn.
Meeste apps zijn een stuk langzamer dan op de iPhone (met name Telegraaf, NOS, Tubantia). Safari is ook een stuk fijner dan Chome, maar dat is meer wat je gewend bent denk ik.

De macro functie van de Phone (1) is voor mijn gevoel wel beter dan die van de iPhone. Vingerafdruk sensor in het scherm is ook een enorm pluspunt. Voor zover ik nu heb kunnen constateren is dat de batterij wel een stuk langer meegaat t.o.v. de iPhone.

Telefoon ontvangen met 52% batterij rond 18.00, na veel apps installeren, een update installeren en veel met de telefoon spelen zit het nu op precies 30%. Dus dat is ook een flink pluspunt.

Het heeft dus beide z'n plus en minpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
BlazeMuis schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 23:08:
[...]

Na de update is het helemaal weg.

Ik denk niet dat ik mijn iPhone 13 Pro hiermee kan vervangen, iPhone is stukken sneller. Ik ben wel onder de indruk van de camera van de Phone (1), met name de macro functie.
Was dit je verwachting? En dan bedoel ik een highend telefoon volledig kunnen vervangen door een midranger?

En voordat men gaat flamen, ik ben hier even oprecht benieuwd naar. Je zou eerder uitkomen bij een Pixel 6 Pro om te vergelijken / te proberen.
\

[ Voor 24% gewijzigd door soskes op 24-07-2022 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
soskes schreef op zondag 24 juli 2022 @ 00:56:
[...]

Was dit je verwachting? En dan bedoel ik een highend telefoon volledig kunnen vervangen door een midranger?

En voordat men gaat flamen, ik ben hier even oprecht benieuwd naar. Je zou eerder uitkomen bij een Pixel 6 Pro om te vergelijken / te proberen.
\
Ik verwacht geen high end telefoon voor €500. Maar ik had wel de verwachting dat het allemaal wat soepeler was dan het is, scrollen in apps stottert nog wel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:51
Net de gemodificeerde Samsung Health Monitor apps op mn Galaxy Watch 4 en de NP(1) geïnstalleerd. De bloeddrukmeter werkt nu icm de NP(1). ECG nog niet, die vraagt steeds om de Monitor app. Ik mis mn S21 echt niet meer.
ECG doet t ook, intussen nog een herstart, ook van de telefoon. ECG en BP zijn prima bij mij!

[ Voor 17% gewijzigd door marcelmg2 op 24-07-2022 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
BlazeMuis schreef op zondag 24 juli 2022 @ 10:05:
[...]

Ik verwacht geen high end telefoon voor €500. Maar ik had wel de verwachting dat het allemaal wat soepeler was dan het is, scrollen in apps stottert nog wel eens.
Ik heb tot nu toe nog niks gemerkt van stotteren. Paar keer al getest in de playstore bij de apps sectie (Daar kwam het bij sommige mensen wel voor)

Het is hier vooral wennen aan de telefoon. Snel op stil zetten is wel weer op 2 manieren te doen maar toch was de slider van 1+ makkelijker :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BlazeMuis schreef op zondag 24 juli 2022 @ 10:05:
[...]

Nieuwe bedrijf met een hun eerste telefoon en een nieuwe OS ecosysteem die nu voor het eerst op groot schaal gebruikt wordt, geef het even tijd en updates.

IOS en Android liepen ook niet meteen soepel vanaf week 1 a 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07 18:49
BramViking schreef op zondag 17 juli 2022 @ 00:15:
Vandaag de Nothing Ear 1 binnen gekregen. Op Amazon gekocht voor €49,- en die dingen zijn dubbel het geld waard. Super geluid komt eruit en het design is tot nu toe (in mijn ogen) de mooiste in-ears die er zijn.
Vind ze prachtig om te zien en hoe ze zitten wordt alom gewaardeerd, maar durfde het gezien de wisselende berichten en ervaringen niet aan. Nu vind ik die Apple ook niet geweldig en misschien verwacht ik teveel. Gisteren maar de 500 van Panasonic besteld voor 81€ bij Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• soskes
satya schreef op zondag 24 juli 2022 @ 15:26:
[...]

Vind ze prachtig om te zien en hoe ze zitten wordt alom gewaardeerd, maar durfde het gezien de wisselende berichten en ervaringen niet aan. Nu vind ik die Apple ook niet geweldig en misschien verwacht ik teveel. Gisteren maar de 500 van Panasonic besteld voor 81€ bij Amazon.
What off topic maar ik denk dat voor de gemiddelde persoon oortjes van wat bekendere merken (of dit soort oortjes als van Nothing) niet tegen kunnen vallen.

Ik heb ze gekocht tijdens de prime deals en voor dat geld een no-brainer. Ik wilde mijn Jabra headset (enkel gebruikt voor vergaderingen) verwisselen voor dopjes en was dus in de markt. Ik twijfelde tussen de Jabra 85T en de Nothing ear en uiteindelijk de laatste gekozen. Ik hoop dat ze nog wat functionaliteit vinden tussen de Phone en Ears maar zo niet, zijn het prima oortjes en men kan mij goed verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Ik heb de EAR (1) al een tijdje, circa 5 a 6 maanden, ook ik heb wisselende ervaringen;

Batterij: Goed
Geluid: Goed
Noise Cancelation: Zeer wisselvallend (en dit is ook tevens de grootste minpunt van de set)

Maar ik kwam van Sound Magic Oordopjes af van circa 30 euro, bedraad, dit was voor mij al een hele grote vooruitgang.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jakobus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-08-2022
Update 2 voor mij met de Nothing Phone..

Hij voelt echt heel premium aan, en vindt het scherm in combinatie met de lichtzilvere rand echt heel erg mooi. Ben enorm tevreden over batterijduur, het scherm en de Android 12 ervaring. Waar ik net achter kwam, als je de clock app opent, dan tikt op bed time, dan op de play knop tikt bij de sleep sounds, dan komt er een soort van sterrenreis naar voren welke de telefoon een bijna magische ervaring geeft. Zelf ook de glyph nu uitgeprobeerd en vindt het geweldig werken. Al met al nog geen seconde teruggekeken naar de oneplus 8t!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Jakobus schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:07:
Update 2 voor mij met de Nothing Phone..

Hij voelt echt heel premium aan, en vindt het scherm in combinatie met de lichtzilvere rand echt heel erg mooi. Ben enorm tevreden over batterijduur, het scherm en de Android 12 ervaring. Waar ik net achter kwam, als je de clock app opent, dan tikt op bed time, dan op de play knop tikt bij de sleep sounds, dan komt er een soort van sterrenreis naar voren welke de telefoon een bijna magische ervaring geeft. Zelf ook de glyph nu uitgeprobeerd en vindt het geweldig werken. Al met al nog geen seconde teruggekeken naar de oneplus 8t!
Haha heb daar ook ff naar gekeken. Jammer genoeg blijft het nu wel staan en valt het niet meer weg te halen. Nja misschien een reden om voortaan op tijd naar bed te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mocht er iemand nog een zwarte Nothing bumper case hebben liggen waar je niks mee doet dan hou ik mij aanbevolen!

Iemand al de reverse charging geprobeerd met bijvoorbeeld de Ear (1)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Nu al een paar keer wat lag gemerkt
Ook reageert de gezichtscanner niet altijd goed (terwijl ik mijn gezicht 2x heb toegevoegd)
Tot slot vind ik dat de telefoon behoorlijk warm wordt bij draadloos opladen (in de auto)

Herkent iemand deze 'klachten'?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:22
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 07:07:
Mocht er iemand nog een zwarte Nothing bumper case hebben liggen waar je niks mee doet dan hou ik mij aanbevolen!

Iemand al de reverse charging geprobeerd met bijvoorbeeld de Ear (1)?
Niet met de Ear (1), maar wel met een andere telefoon. Van zodra ik de telefoon op de Nothing phone legde, lichtte de Glyph ring op. Een aantal seconden erna zag ik dan op de andere telefoon dat hij begon te laden.
Je moet wel zorgen dat de optie aanstaat. Die stond default uit.
Jasikevicius3 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:09:
Nu al een paar keer wat lag gemerkt
Ook reageert de gezichtscanner niet altijd goed (terwijl ik mijn gezicht 2x heb toegevoegd)
Tot slot vind ik dat de telefoon behoorlijk warm wordt bij draadloos opladen (in de auto)

Herkent iemand deze 'klachten'?
Hier wordt de telefoon ook wel warm met draadloos laden, maar niet warmer dan andere toestellen. Gebruik je een case, of het los toestel? Over het algemeen merk ik wel dat draadloos laden met een case een toestel warmer laat worden (warmte kan moeilijker weg?).

Verder heel tevreden van het toestel hier. Op inderdaad een lichte groene schijn van het scherm na, merken we niets van de andere problemen. De groene schijn is enkel zichtbaar met een zwarte achtergrond en op laagste helderheid. Het ziet er ook niet zo erg uit als op de foto's van anderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Lag problemen zijn bekend @Jasikevicius3, maar schijnbaar is er ook een groepje dat het niet ervaart of ziet. Gek genoeg wordt de lag op mijn toestel steeds minder nu ik het toestel al een aantal dagen in bezit heb. Net of de processor nog even moest 'warm' draaien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasikevicius3
[...]

Hier wordt de telefoon ook wel warm met draadloos laden, maar niet warmer dan andere toestellen. Gebruik je een case, of het los toestel? Over het algemeen merk ik wel dat draadloos laden met een case een toestel warmer laat worden (warmte kan moeilijker weg?).
Zonder case

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:22
BramViking schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:57:
Lag problemen zijn bekend @Jasikevicius3, maar schijnbaar is er ook een groepje dat het niet ervaart of ziet. Gek genoeg wordt de lag op mijn toestel steeds minder nu ik het toestel al een aantal dagen in bezit heb. Net of de processor nog even moest 'warm' draaien.
Ben je eigenlijk van nul begonnen met installeren of heb je apps en settings overgezet van je vorige telefoon?
Wat ik wel gemerkt heb bij het veranderen van android telefoons is dat er soms wat zaken 'wringen' als je van een andere skin komt. Hoe meer die skin aangepast is,hoe erger. Vooral van Samsung. Na een aantal restarts lijkt het beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
SonnyBBQ schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:02:
[...]

Ben je eigenlijk van nul begonnen met installeren of heb je apps en settings overgezet van je vorige telefoon?
Wat ik wel gemerkt heb bij het veranderen van android telefoons is dat er soms wat zaken 'wringen' als je van een andere skin komt. Hoe meer die skin aangepast is,hoe erger. Vooral van Samsung. Na een aantal restarts lijkt het beter te gaan.
Ja heb inderdaad apps e.d. van mijn OnePlus 8 overgenomen... Misschien dat dat ermee te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Gister wel voor het eerst wel wat lag gehad. Maar ik denk dat het komt omdat digitaal welzijn aanging en volgens mij kapt ie dan wat dingen af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
SonnyBBQ schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:02:
[...]

Ik kies altijd voor een nieuwe installatie. Het downloaden van de apps heb je zo gedaan. Alleen het overzetten van de nummers kost wat tijd. Maar ook dat doe ik handmatig. Dus daar ligt het niet aan. Maar de lag wordt wel steeds minder. Merk het bijna niet meer in Twitter. Alleen in de Playstore. De rest draait wel prima.
MrGizMo schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:05:
[...]

Gister wel voor het eerst wel wat lag gehad. Maar ik denk dat het komt omdat digitaal welzijn aanging en volgens mij kapt ie dan wat dingen af?
Over welke instellingen gaat het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Hier ook, vrijwel bijna geen stotters meer. Wel op Reddit nog.

Verder wen ik er steeds meer aan, ik denk dat het m'n iPhone wel kan vervangen. Inmiddels alles al overgezet.

Toetsenbord is wel heel fijn, beter dan van de iPhone, typ ook een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Nou ik denk op een enkeling na iedereen wel goed tevreden is! Ik denk dat vanaf mijn 1+7 dit wel een leuke stap vooruit is. Hoe zit het trouwens met de GPS accuratie? Die van de 1+7 kreeg ik nooit goed gekalibreed voor 1 of andere vage reden.

Vanavond wordt de mijne afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:38:
Nou ik denk op een enkeling na iedereen wel goed tevreden is! Ik denk dat vanaf mijn 1+7 dit wel een leuke stap vooruit is. Hoe zit het trouwens met de GPS accuratie? Die van de 1+7 kreeg ik nooit goed gekalibreed voor 1 of andere vage reden.

Vanavond wordt de mijne afgeleverd :)
Zal ik zo even voor je testen, ik ga straks naar de IKEA, zal dan voor het eerst in m'n leven de navigatie naar de IKEA aanzetten :+

Net even op google maps gekeken en ik sta recht voor m'n huis.

Edit: navigatie werkt goed, lekker snel ook bij wijzigingen.

[ Voor 10% gewijzigd door BlazeMuis op 25-07-2022 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Hoe zit het met de green tint-ervaring met de gebruikers hier. Na online er veel over gehoord te hebben zie ik hier op het forum maar weinig mensen er over klagen.
Ik heb ooit mijn Oneplus 7T weg gedaan omdat de gebruikservaring door de green tint echt te slecht was. Ben er dus wel beducht op bij de NP1. Het is alleen zo lastig inschatten wat online uit proportie wordt getrokken en wat echte problemen zijn. Zo hoorde ik over de ear(1) een hoop verhalen over bugs terwijl ik na een jaar gebruik van de oordopjes nooit ergens last van heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
BramViking schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:29:
[...]

[...]

Over welke instellingen gaat het?
Ik dacht dat er sowieso wat functies werden uitgeschakeld. Maar ik kan ook compleet fout zitten. Hopelijk krijg dat bedtime gezever nog een keer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:30
Begrijp ik goed dat je niet persé de optionele lader van Nothing zelf nodig hebt om met maximale snelheid te kunnen opladen? Elke oplader die voldoet aan het Quick Charge 4.0 protocol zou voldoende moeten zijn?

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
JunkO schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:37:
Begrijp ik goed dat je niet persé de optionele lader van Nothing zelf nodig hebt om met maximale snelheid te kunnen opladen? Elke oplader die voldoet aan het Quick Charge 4.0 protocol zou voldoende moeten zijn?
Dat idee had ik ook. Geen idee of iemand dat hier ff kan testen voor je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Met de MacBook oplader laad ik de telefoon van 37% naar 98% in ongeveer 45 minuten op. Dus ik denk dat het weinig uitmaakt welke lader je gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Elke oplader die voldoet aan het Quick Charge 4.0 protocol zou voldoende moeten zijn?
Yes :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 05-07 14:20
Mycroft schreef op maandag 25 juli 2022 @ 11:16:
Hoe zit het met de green tint-ervaring met de gebruikers hier. Na online er veel over gehoord te hebben zie ik hier op het forum maar weinig mensen er over klagen.
Ik heb ooit mijn Oneplus 7T weg gedaan omdat de gebruikservaring door de green tint echt te slecht was. Ben er dus wel beducht op bij de NP1. Het is alleen zo lastig inschatten wat online uit proportie wordt getrokken en wat echte problemen zijn. Zo hoorde ik over de ear(1) een hoop verhalen over bugs terwijl ik na een jaar gebruik van de oordopjes nooit ergens last van heb gehad.
Na 2 factory resets en de laatste update is de groene tint bij mij verminderd. Het is nog steeds aanwezig, maar nu wel aanvaardbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

C11 schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:06:
[...]

Na 2 factory resets en de laatste update is de groene tint bij mij verminderd. Het is nog steeds aanwezig, maar nu wel aanvaardbaar.
Dan zou je zeggen dat dit puur software-matig moet zijn... Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-07 18:49
Als ik naar de foto's bij GSMarena kijk kan ik niet zeggen dat dit slecht is. Mocht ik dit toestel komen hoop ik op een verbetering ten opzichte van mijn Xiaomi 10 Lite 5g met de Gcam app voor foto's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JunkO
satya schreef op maandag 25 juli 2022 @ 15:50:
Als ik naar de foto's bij GSMarena kijk kan ik niet zeggen dat dit slecht is. Mocht ik dit toestel komen hoop ik op een verbetering ten opzichte van mijn Xiaomi 10 Lite 5g met de Gcam app voor foto's.
Gcam is inmiddels ook beschikbaar voor de Nothing Phone en levert aardig wat verbeteringen zo te zien: YouTube: Nothing Phone (1) + Google Camera = Magic!!

Zelfs 4K 60fps is nu mogelijk in tegenstelling tot de stock camera app. :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 05-07 14:20
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 14:14:
[...]

Dan zou je zeggen dat dit puur software-matig moet zijn... Ben benieuwd!
Ik heb de indruk dat het de combinatie van beiden is. Bij sommige toestellen lijken die stappen niet te werken en wordt er toch een vervangtoestel verzonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo

Altijd mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Die heb ik gezien, er is hier niet heel duidelijk een winner uit, beiden hebben zo z'n voor en nadelen. Maar ik zou never nimmer nooit een saai toestel als de samsung aanschaffen. NP(1) is voor mensen die wat anders willen, tweakers zijn, gadgets en gimmicks leuk vinden, vooraan staan bij iets nieuws.

Aan het einde van de video vond ik in mijn persoonlijke mening de NP(1) toch echt wel de meer premium toestel trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Trouwens over alert notification sliders gsproken, Oneplus stopt ermee vanaf de 1+10T, ik heb duidelijk een goede keuze gemaakt door de NP(1) te kiezen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Goede vergelijkingen met telefoons die qua prijs wel logische concurrenten zijn.
Valt me wel op dat hij erg kritisch is op het batterijverbruik van de NP1. Is dat echt zo slecht als hij hier schetst? 5,5 uur SoT is niet heel veel maar ligt natuurlijk aan wat je er mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-07 09:47

DarkSide

theres no place like ::1

Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 17:33:
Trouwens over alert notification sliders gsproken, Oneplus stopt ermee vanaf de 1+10T, ik heb duidelijk een goede keuze gemaakt door de NP(1) te kiezen _O-
Ik las het net. zowat het laatste stukje USP Van OP. Zonde.
Na de 8pro had ik al geen echte interesse meer voor een 10/11pro. En nu ook de slider stopt (iets wat ik veel gebruik) is er dus helemaal geen reden meer om een OP te kiezen.

Nog paar dagen vakantie, en dan maar even kijken of ik een NP1 kan scoren.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 17:33:
Mooi dan ben ik dus ook op tijd weg :*)
Mycroft schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:45:
[...]

Goede vergelijkingen met telefoons die qua prijs wel logische concurrenten zijn.
Valt me wel op dat hij erg kritisch is op het batterijverbruik van de NP1. Is dat echt zo slecht als hij hier schetst? 5,5 uur SoT is niet heel veel maar ligt natuurlijk aan wat je er mee doet.
Ja dat is het ook. Leuk die vergelijking met een iphone 13 pro max weet ik veel wat maar dat is niet eens concurrentie

Batterij kan ik nog niet over oordelen. Gister voor het eerst opgeladen. Nu met 2.5 uur SoT nog 62%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Mycroft schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:45:
[...]

Tja, volgens de review hier op Tweakers is de accuduur juist weer een pluspunt, dus zeg het maar. 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
JunkO schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:41:
[...]

Tja, volgens de review hier op Tweakers is de accuduur juist weer een pluspunt, dus zeg het maar. 🙄
Zie best veel screenshots van prima accuduur. Eerst maar kijken of dat ook zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Volgens mij ben ik ook de gelukkige met een groene scherm...

Edit: Screenshot werkt idd niet.

[ Voor 75% gewijzigd door Xqlus1ve op 26-07-2022 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakobus
Met een screenshot kun je dat niet laten zien? Hier 0 last van stotteringen en een groene tint. Overigens gaat bij mij het led lampje niet knipperen tijdens het filmen maar dat vindt ik niet zo erg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat moet je dan ook aanzetten in de camera-settings :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Tweede issue wat ik heb is dat draadloos opladen niet goed werkt, de lader gaat continu aan en uit, terwijl alle overige apparaten gewoon prima opladen. Meer mensen dit ervaren (heb overigens geen case, maar de iPhone met case laad prima op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakobus
CLB schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 00:11:
Dat moet je dan ook aanzetten in de camera-settings :)
Waar kun je dat vinden dan? Ik zie geen led settings in de camera app

Edit:
Gevonden! Als je op video drukt, dan zie je bovenaan het scherm de > staan, klik daar op, er verschijnt een rondje daaronder, die klik je aan, dat is de recprdong Light indicator

[ Voor 28% gewijzigd door Jakobus op 26-07-2022 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:41:

Ik heb het ook aan de bovenkant van het scherm. Valt gelukkig mee bij mij, ik denk dat ze het met een software update wel kunnen fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Laatst online: 05-07 15:19
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 23:41:

Na de laatste update van de telefoon is dit bij mij ook een stuk erger geworden. op dit moment is het hinderlijk aan het worden.
Ik wacht nog een paar updates af en als daar geen verbetering in zit ga ik hem aanmelden voor reparatie..

iracing profiel

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Nothing Phone (1)] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen
- Nothing Phone 2: [Nothing Phone(2)] Ervaringen & Discussie