Xyanta schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 20:45:
@
BramViking je spreekt jezelf anders flink tegen, paar dagen geleden werkte alles nog soepel
Maar goed laten we het on-topic houden. Iedereen mag zijn mening hebben, maar als jij je ergert aan deze telefoon zou ik vooral de bestelling annuleren en ons allemaal laten genieten van deze telefoon

laatste wat ik er over zeg.
Lezen is ook een kunst zo te zien. De woorden "kijkend naar de reviews" zouden hierin eigenlijk al hetgeen moeten verklappen. Een moment opname, waarbij gesponsorde reviewers vaak ook niet het achterste van hun tong laten zien. Echter zijn er in de afgelopen dagen ook gebruikservaringen van kopers naar buiten gekomen.
Heb je gesponsorde reviewers ook maar één woord horen reppen over de kwaliteitsproblemen, zoals de befaamde groene tint, de dode pixels of andere beperkingen, nee. Want dat kost ze over het algemeen de "gratis" review exemplaren, dat men achteraf mag houden of toekomstige toestellen, dat men nog toegestuurd dient te krijgen.
Dat is ook één van de redenen dat Unbox therapy, na een kritisch review over een Apple toestel, niks meer van Apple krijgt en ook niet meer welkom is op haar events. Het heeft dus consequenties.
Daarnaast is deze discussie gewoon on-topic. Het gaat over de telefoon, en ook software gerelateerde zaken vallen eronder. Dit heeft gewoon betrekking op dit topic, dus is het per definitie on-topic. Je spreekt jezelf tegen dus. Ik bepaal tevens zelf wanneer ik het toestel annuleer en dat is nu nog niet aan de orde. Maar goed, dit terzijde. Wij komen er in deze discussie niet in uit, dus is het maar beter om het daarbij te laten.