Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06:22
Septillion schreef op woensdag 12 november 2025 @ 18:30:
Van dat euvel helaas ook al even last van en hier is er geen reparatie geweest :/
Dat is balen. Ook zo erg dat de camera app aanheeft dat de lens schoongemaakt moet worden?

Zo zag het er bij mij de laatste keer uit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5jgO4Cug_cbDYZNo_NtGFAbhauQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2GETm2UDxLm9SkUNRHr09lhJ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hPk2jobKoJV1ATbsiO9aNTkV110=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NsHFYxrfvlLaULyypXodvvdh.jpg?f=fotoalbum_tile

• rens-br
Xqlus1ve schreef op woensdag 12 november 2025 @ 19:30:
Maar denk wel dat dit ook tevens mij laatste Nothing is, vind de prijzen de hard gestegen voor zo'n klein niche merk.
Voor mij denk ik ook. Ben erg te spreken over het toestel, de software en de snelle updates. Maar de lengte van de updates, de prijs en het RMA gedoe, doet mij wel een tweede keer nadenken ja. Daarnaast hebben ze met de NP3 ook wel een beetje de plank misgeslagen.

Eigenlijk wel zonde. Wat ik gun het Nothing echt wel en ze zijn met de NP1 er ook in geslaagd om (voor mij) gewoon een perfect toestel af te leveren. Hoop er nu ook nog een tijdje mee te doen. Aangezien nu werkelijk ongeveer elk onderdeel, op het scherm na, is vervangen.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 12-11-2025 21:59 ]

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:31

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
@rens-br Nee, app heeft nog niet geklaagd. Maar bij jouw ziet het er wat meer gecentreerd uit dan ik heb.

• rens-br
Septillion schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:01:
@rens-br Nee, app heeft nog niet geklaagd. Maar bij jouw ziet het er wat meer gecentreerd uit dan ik heb.
Zie je het ook op je foto's? Dat zag ik bij mij ook, was helemaal flets.

Heb je een foto van je achterkant? (I know, is lastig te maken :+)

• Septillion

Septillion

@rens-br Ja, zie het wel op de foto's nu. In vol zonlicht natuurlijk stuk minder dan als bij minder licht. Maar foto kwaliteit is wel achteruit gegaan.

Met eerlijk zeggen dat ik me een beetje in moet houden om geen OnePlus 15 te kopen....

• rens-br
Septillion schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:20:
@rens-br Ja, zie het wel op de foto's nu. In vol zonlicht natuurlijk stuk minder dan als bij minder licht. Maar foto kwaliteit is wel achteruit gegaan.

Met eerlijk zeggen dat ik me een beetje in moet houden om geen OnePlus 15 te kopen....
Herkenbaar. Ik heb een pre-order geplaatst, jij ook? Ben vooral benieuwd naar de prijs.

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 23:48

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

En zo kijk ik met een schuin oog naar REDMAGIC 11 pro, al heb ik me er nog niet 100% in verdiept. Maar zolang dit toestel het goed doet twijfel ik uberhaupt om iets te kopen.

• Septillion

Septillion

@rens-br Nee, me toch nog ingehouden omdat de np1 nog werkt. Ergens toch ook wel eer aan dat ik best lang doe met een smartphone :+

• rens-br
Septillion schreef op woensdag 12 november 2025 @ 23:04:
@rens-br Nee, me toch nog ingehouden omdat de np1 nog werkt. Ergens toch ook wel eer aan dat ik best lang doe met een smartphone :+
Ja zo zit ik er zelf ook in. De NP1 is pas 3.5 jaar oud en krijgt nog updates. Vorige toestellen heb ik 5 (OnePlus One) en 4.5 jaar (Pocofone F1) gebruikt. Verder werkt de NP1 ook nog super goed en snel.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 13-11-2025 10:15 ]

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Nothing Phone (1)] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen
- Nothing Phone 2: [Nothing Phone(2)] Ervaringen & Discussie