Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-06 22:20

[Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen

Op 12 juli is de Nothing Phone (1) officieel gelanceerd. Dit is de eerste smartphone van Nothing, het techbedrijf opgericht door Carl Pei. Deze mid-range telefoon onderscheid zich door een opvallend ontwerp en, naar eigen zeggen, een uitstekende Android ervaring. Dit topic is de plek voor het bespreken van verkrijgbaarheid, levertijden en prijzen.

Nothing Phone (1) - Zwart

Verkrijgbaarheid

Personen die uiterlijk 11 juli 2022 een invite code hadden verzilverd konde een toestel bestellen vanaf 12 juli. Dit bestellen kan uitsluitend via de site Nothing.tech.
Vanaf 18 juli 2022 is naast de Nothing-site de verkoop via verkooppartners gestart.

Prijzen

Verschillende modellen van het toestel zullen verkocht worden. De prijzen zijn als volgt (RAM/Opslag):
  • 8GB/128GB: 470 euro (alleen leverbaar in zwart)
  • 8GB/256GB: 500 euro
  • 12GB/256GB: 550 euro

Topic informatie

Mocht je aanvullende informatie hebben of er iets niet kloppen aan de openingspost, stuur dan even een privébericht naar @Mycroft.

Voor het bespreken van ervaringen, reviews en discussie over de telefoon zie dit topic: [Nothing Phone (1)] Ervaringen & discussie
Voor het bespreken van accessoires zie dit topic: [Nothing Phone (1)] Accessoires

[Voor 9% gewijzigd door Mycroft op 30-07-2022 10:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 06-06 15:58
Het is blijkbaar niet mogelijk om naar België te verzenden? Wat een klucht...

Ik zie Nederland ook niet in de lijst van mogelijkheden staan. Is het bij jullie wel gelukt om te bestellen?

• rens-br
  • Laatst online: 13:43
Tempting.. Krijg nu 20 euro korting op de accessoires, waardoor protector 9 euro kost en de lader 19.

Ik heb alleen al mijn invites weggegeven, maar een code voor gratis ear(1) heb ik helaas niet gehad.

• Mycroft
C11 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:55:
Het is blijkbaar niet mogelijk om naar België te verzenden? Wat een klucht...

Ik zie Nederland ook niet in de lijst van mogelijkheden staan. Is het bij jullie wel gelukt om te bestellen?
Ik heb net een toestel besteld met een bezorgadres in Nederland, dus moet wel kunnen.

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:07
rens-br schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:57:
Tempting.. Krijg nu 20 euro korting op de accessoires, waardoor protector 9 euro kost en de lader 19.

Ik heb alleen al mijn invites weggegeven, maar een code voor gratis ear(1) heb ik helaas niet gehad.
Hoe krijg jij die korting? Wat ik heb gedaan is dat ik een invite code had gemaakt die iemand gaf op twitter om daarme de pass te kopen. Dus die pass van 20 euro zou van mijn aankoopbedrag af moeten maar bij de checkout zie ik dat niet?

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 06-06 13:28
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:58:
[...]

Hoe krijg jij die korting? Wat ik heb gedaan is dat ik een invite code had gemaakt die iemand gaf op twitter om daarme de pass te kopen. Dus die pass van 20 euro zou van mijn aankoopbedrag af moeten maar bij de checkout zie ik dat niet?
Je zou kunnen proberen, om de Invite code in te vullen als discount code bij de checkout.
Maar zoals de rest al aangeeft, bij mij staat de invite gewoon al in mijn account en wordt dus automatisch toegepast.

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Fantasio7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-06 08:35

besteld, clear case krijg je voor 5,- als je ge-pre-ordered hebt.

[Voor 11% gewijzigd door Fantasio7 op 12-07-2022 18:03]

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:30
De zwarte 8gb + 256gb besteld icm de 45w lader.
Stond een leverdatum bij van 17 juli voor de pre orders. Laten we het hopen dan lukt het allemaal nog voor de zomervakantie :)

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28
Zit er niet in de box al een case bij inbegrepen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C11
Mycroft schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 17:57:
[...]

Ik heb net een toestel besteld met een bezorgadres in Nederland, dus moet wel kunnen.
Lukt jammer genoeg toch niet. Geen enkele Belg in de discord lijkt te kunnen bestellen.
Zelfs met VPN in Nederland ofzo lukt het niet.

Dit is wel heel teleurstellend. Nog even wachten op de officiële mail die we normaal moeten krijgen om te kunnen bestellen, maar wat een klucht.

• C11
BramViking schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:05:
Zit er niet in de box al een case bij inbegrepen?
Nee, niet inbegrepen.

• MrOsman
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:20
C11 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:08:
[...]

Lukt jammer genoeg toch niet. Geen enkele Belg in de discord lijkt te kunnen bestellen.
Zelfs met VPN in Nederland ofzo lukt het niet.

Dit is wel heel teleurstellend. Nog even wachten op de officiële mail die we normaal moeten krijgen om te kunnen bestellen, maar wat een klucht.
Bestellen voor NL? heb ik net gedaan geen problemen gehad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:34

13art

Moderator Mobile
484 Euro voor de telefoon (8+256gb) en een case. Best tempting maar ik ga proberen eerst even de reviews af te wachten.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• A. Ben
Net contact gehad met support. Die zegt dat ik moet w8en op een private link om die 20 euro discount te krijgen...

• BramViking
13art schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:14:
484 Euro voor de telefoon (8+256gb) en een case. Best tempting maar ik ga proberen eerst even de reviews af te wachten.
Ik wacht sowieso op de reviews, ook al heb ik de discount korting. Heb niet het idee dat het ineens uitverkocht raakt.

[Voor 6% gewijzigd door BramViking op 12-07-2022 18:16]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-06 23:56
Vorige order gecanceld. Althans een mail gestuurd om te annuleren. Was m'n kortingscode vergeten.

Nu de zwart besteld en in feite een gratis case zowat.

Heb er zin in! Keuze voor zwart? Puur omdat die volgens hun site al rond de 17de geleverd wordt. In tegenstelling tot de witte die 29ste pas komt

Add me op Stadia: Gloogle

• A. Ben
Nou support zegt dat het een bekend probleem is dat die 20 euro niet wordt afgetrokken en dat ze het hopen binnen paar dagen op te lossen. Waardeloos dit.

• C11
MrOsman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:09:
[...]

Bestellen voor NL? heb ik net gedaan geen problemen gehad.
Zelfs naar een Nederlands adres verzenden lukt niet...
Ik heb contact opgenomen met support via Twitter, maar ik veronderstel dat ze het druk genoeg zullen hebben :/

• Pukson
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:14:
Net contact gehad met support. Die zegt dat ik moet w8en op een private link om die 20 euro discount te krijgen...
Hoe kreeg jij zo snel contact trouwens met support?

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:19:
Nou support zegt dat het een bekend probleem is dat die 20 euro niet wordt afgetrokken en dat ze het hopen binnen paar dagen op te lossen. Waardeloos dit.
Vreemd inderdaad. Eerst kon je een code invoeren, maar ik weet echt niet meer wat mijn invite was. Net kreeg ik een mail dat ik kon bestellen met een code om in te voeren bij checkout. En dan is dat invulveld ineens verdwenen...

Ach, ik heb niet op korte termijn een nieuwe telefoon nodig, dus ik wacht wel even. ;)

Punctuality is the politeness of kings

• Pukson
Voor degene trouwens die willen bestellen met de code voor 20 euro eraf en korting voor accessoires.

Login op je account en ga naar invités. Als goed is staat daar het klaar om te bestellen. Pas bij checkout worden de euro's eraf getrokken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A. Ben
Pukson schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:21:
[...]

Hoe kreeg jij zo snel contact trouwens met support?
Ik heb ze gewoon gebeld. +(31) 800 0233611 is het telefoonnummer.

• bartovitc
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-05 14:18
Ook zojuist kunnen bestellen via de website met een kortingscode! Ben heel erg benieuwd
Kom zelf van een Oneplus, dus heb goeie hoop dat we weer teruggaan naar de OPO vibe!

• BramViking
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:24:
[...]

Vraag me af of je de telefoon (mocht het niet bevallen) naar een Nederlands adres kunt retourneren.

• MrOsman
A. Ben schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:24:
[...]

Ik krijg juist dit nummer is niet in gebruik?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A. Ben
MrOsman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 18:26:
[...]

Ik krijg juist dit nummer is niet in gebruik?
Ik heb letterlijk +318000233611 op mijn telefoon ingetoetst.

• BramViking
Waarom is de witte 8GB, 128GB vanaf het begin al niet beschikbaar?

• Pukson
Levertijd is 17 juli, op een zondag. Mmm. Voor me gevoel gaat dit toestel vanuit Nederland verzonden worden, dus misschien nog voor het weekend of zaterdag de zwarte binnen?

A man can dream

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
Nog altijd niet mogelijk om te laten leveren in België. En ondertussen zie ik de levertijden maar achteruit lopen.

Hoe hebben jullie kunnen bestellen in Nederland? Ik zie Nederland zelfs niet in de lijst staan.

• Senaxx
  • Laatst online: 01:16
Ik had een mail met code die ik op de laatste bestel pagina kon invullen. Alleen ik was iets te eager en heb bij het bestellen niet deze code ingevoerd. Omdat ik er ook een laadblokje en een TPU case bij had besteld zou dat 40 euro korting hebben opgeleverd. :o Zal eens bellen met support om te zien of er nog wat mogelijk is.

Maar toch de voor de zwarte gegaan, en levering inderdaad verwacht op 17 juli. Precies de dag dat we op vakantie gaan.

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 00:28
Ook besteld, 8/256 white. Ik vindt de zwarte vetter maar het aluminium frame wil ik zilver en niet donkergrijs. Verder heel benieuwd naar het toestel!

• MrOsman
Senaxx schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:36:
Ik had een mail met code die ik op de laatste bestel pagina kon invullen. Alleen ik was iets te eager en heb bij het bestellen niet deze code ingevoerd. Omdat ik er ook een laadblokje en een TPU case bij had besteld zou dat 40 euro korting hebben opgeleverd. :o Zal eens bellen met support om te zien of er nog wat mogelijk is.

Maar toch de voor de zwarte gegaan, en levering inderdaad verwacht op 17 juli. Precies de dag dat we op vakantie gaan.
ben benieuwd ik dacht eerst ook korting is 1 of ander en niet op alles. :)

• BramViking
Wat is er met de witte 128GB aan de hand? Niet bestelbaar of exclusief voor de kleur zwart?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A. Ben

Nou toch gelukt! Vind beide kleuren vet maar zag net een review van de zwarte en daar komt de telefoon imo er beter uit. En nu wachten :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
MrOsman schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:43:
[...]

ben benieuwd ik dacht eerst ook korting is 1 of ander en niet op alles. :)
Het is ook niet echt 40 euro korting aangezien je 20 euro al zelf betaald hebt ;)
Dus in feite is het alleen 20 euro korting op accessoires.

• Pukson
Senaxx schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:36:

Huidige order annuleren en opnieuw bestellen lijkt voor nu de beste weg.

• MrOsman
13art schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:51:
[...]

Het is ook niet echt 40 euro korting aangezien je 20 euro al zelf betaald hebt ;)
Dus in feite is het alleen 20 euro korting op accessoires.
20 euro is eigenlijk je eigen geld klopt maar als je 2de product neemt krijg je wel korting, :)

• MrOsman
Pukson schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:51:
[...]

Kom je zeker achter in het rij :)

• Senaxx
  • Laatst online: 01:16
Pukson schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:51:
[...]

Net even met support gebeld en die zullen het gaan uitzoeken omdat hij nu niet meteen in de order kon aanpassen. Heb alleen een toezegging maar geen oplossing.

Ik zat er aan te denken om de order te annuleren, maar dan is hij er zeker weten niet 17 juli. Lig niet echt wakker van die 40 euro door een fout van mijzelf. Maar als ik met enige moeite het gecorrigeerd kan krijgen is het goed, en anders heb ik pech.

Daarnaast heb ik wel even gezocht... maar een cancel order knop kon ik niet echt vinden :/

[Voor 7% gewijzigd door Senaxx op 12-07-2022 19:56]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• herremolog
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:43
Kon het niet laten dus zowel de zwarte als de witte phone (1) 12+256 besteld :)

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
herremolog schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:55:
Kon het niet laten dus zowel de zwarte als de witte phone (1) 12+256 besteld :)
Eentje voor je linker oor en de andere voor de rechter? ;)

• A. Ben
Hoe groot is de kans dat ik hem 17 juli krijg? Heb hem op 19:42 besteld, wat later door de discount issue.

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:55
SonnyBBQ schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:30:
Nog altijd niet mogelijk om te laten leveren in België. En ondertussen zie ik de levertijden maar achteruit lopen.

Hoe hebben jullie kunnen bestellen in Nederland? Ik zie Nederland zelfs niet in de lijst staan.
OK, bestellen vanuit België lukt nu wel. Benieuwd naar de levertijd. Stond eerst op volgende week, nu 1 Augustus ;(

• Pukson
Zojuist de mijne toch geannuleerd. Kwam erachter dat ik echt gevallen was voor de hype. M'n S22 voldoet ook nog prima, en speelde ook mee dat ik hem na een week nog niet verkocht kreeg.

Miss dat ik hem ooit later eens oppik. Succes allen!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C11
Oef, bestellen vanuit België is nu inderdaad gelukt.

Lang getwijfeld, maar uiteindelijk toch voor de zwarte versie gegaan. Ik heb sowieso geen 256GB nodig en als Darth Vader fan kon ik dat design echt niet negeren :D

Acties:
  • +1Henk 'm!

• herremolog
13art schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:56:
[...]

Eentje voor je linker oor en de andere voor de rechter? ;)
Nah .. witte sokken en zwatre sokken O-)

I support anyone's right to be who they want to be. My question is: to what extent do I have to participate in your self-image? -Dave Chapelle-

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13:04
Respect voor de Tweaker die een onbekend en nieuw smartphonefabrikant aandurft zonder een review af te wachten.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrOsman
Sjuuls92 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:49:
Respect voor de Tweaker die een onbekend en nieuw smartphonefabrikant aandurft zonder een review af te wachten.
Hier zit zeker wel een groot merk/bedrijf achter misschien wel dat bedrijf achter oppo, onepls zit , dit kan je niet binnen een jaar doen

• BramViking
.

• BramViking
Wit blijkt nu uitverkocht te zijn en je kunt het ook niet bestellen. Zou wat zijn als je daardoor geen bestelling kunt plaatsen, en ze stuk bij voet houden dat de €20,- euro deposit non refundable is. Terwijl de code ook nog eens binnen 14 dagen verloopt. Zullen aardig wat creditcard charge backs plaats gaan vinden als ze het niet kunnen leveren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• herremolog
BramViking schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 00:13:
Wit blijkt nu uitverkocht te zijn en je kunt het ook niet bestellen. Zou wat zijn als je daardoor geen bestelling kunt plaatsen, en ze stuk bij voet houden dat de €20,- euro deposit non refundable is. Terwijl de code ook nog eens binnen 14 dagen verloopt. Zullen aardig wat creditcard charge backs plaats gaan vinden als ze het niet kunnen leveren.
Volgens mij is een chargeback niet mogelijk als je instemd met no-refundable.

• A. Ben
Staat bij iedereen de order nog op "Unfulfilled"?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Homme
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06-06 22:19
A. Ben schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:03:
Staat bij iedereen de order nog op "Unfulfilled"?
Klopt, gezien het order nog niet verzonden is.

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BramViking
herremolog schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 10:09:
[...]

Volgens mij is een chargeback niet mogelijk als je instemd met no-refundable.
Als je de telefoon in de gewenste kleur en model kunt bestellen. Maar het bestellen van de telefoon in de kleur wit, is op dit moment niet mogelijk. Dus je kunt wel degelijk een charge back toepassen, als ze daarin (blijven) verzaken. Je code blijft maar een beperkt aantal dagen geldig. Het zou onrechtmatig zijn, door het geld te claimen, zonder de mogelijk te bieden dat men het product kan bestellen. Ik kan je nu al vertellen, dat in dit soort situaties, je creditcard (en het consumentenrecht) daar wel degelijk bescherming tegen biedt.

[Voor 40% gewijzigd door BramViking op 13-07-2022 12:29]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C11
Volgens de discord zijn ze hard aan het werk om een restock te doen de komende dagen. Bestellen met de pre-order is mogelijk de komende 14 dagen, dus er is nog wel wat tijd.
In India waren sommige modellen blijkbaar al binnen het uur uitverkocht.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• rens-br
Gezien ik mijn Poco echt helemaal beu ben, nu toch gewoon een Phone 1 besteld met levertijd van 17 juli. Persoonlijk lijkt mij dat sterk, maar we gaan het wel zien.

519 euro betaald voor de zwarte 265GB versie met case en lader.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
rens-br schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 13:50:
519 euro betaald voor de zwarte 265GB versie met case en lader.
Ik dacht ook dat er geen case standaard bij geleverd wordt, maar dit doet vermoeden dat er wel eentje bij zit:
1. Returns. If you purchase a Phone in accordance with Section 2.2 but decide to return the Phone in accordance with the applicable Terms of Sale, you will be obliged to return the complimentary phone case along with the Phone and you will lose entitlement to the Nothing digital collectible. A failure to return the complimentary phone (1) case in such circumstances and/or any attempt by you to retain the Nothing digital collectible shall result in the amount of the Deposit being deducted from any refund that you may be entitled to receive for the Phone.
Edit:

Antwoord van support.
Hello,

Thank you for contacting Nothing Support.

congratulations on buying the phone 😃️

Unfortunately there won't be any protective case but will have screen protector (pre applied)

The contents of the box as follows:
Nothing phone (1)
USB-C Cable
Safety Information and Warranty Card
Screen Protector (pre-applied)
SIM Tray Ejector

For any further assistance, please get in touch.

[Voor 33% gewijzigd door 13art op 13-07-2022 15:03]

• pr0mo
  • Laatst online: 13:36
13art schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 14:08:
[...]

Ik dacht ook dat er geen case standaard bij geleverd wordt, maar dit doet vermoeden dat er wel eentje bij zit:

[...]
Klopt daar doelen de voorwaarden wel op. Dat dacht ik in eerste instantie ook totdat ik gisteren de unboxing zag en daar zat geen case bij. Ik heb er dus ook maar 1 bij besteld.

iracing profiel

• Fantasio7
  • Laatst online: 06-06 08:35
Pukson schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:30:
Levertijd is 17 juli, op een zondag. Mmm. Voor me gevoel gaat dit toestel vanuit Nederland verzonden worden, dus misschien nog voor het weekend of zaterdag de zwarte binnen?

A man can dream
krijgen we nog een track&trace hiervoor ?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xyanta
Tip voor diegene die nog een bestelling van de Phone (1) willen plaatsen en in de verleiding komen om de Ear (1) oortjes mee te bestellen.
De Ear (1) oortjes zijn nu via Amazon Prime te bestellen voor 59 euro (met 10 euro promo korting zelfs 49 euro). Scheelt toch weer 50 euro tov bij Nothing zelf ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
Xyanta schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 14:37:
Tip voor diegene die nog een bestelling van de Phone (1) willen plaatsen en in de verleiding komen om de Ear (1) oortjes mee te bestellen.
De Ear (1) oortjes zijn nu via Amazon Prime te bestellen voor 59 euro (met 10 euro promo korting zelfs 49 euro). Scheelt toch weer 50 euro tov bij Nothing zelf ;)
Netjes. Ik zou in theorie die gratis moeten krijgen, want al mijn invites zijn gebruikt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• herremolog
BramViking schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 12:15:
[...]

Als je de telefoon in de gewenste kleur en model kunt bestellen. Maar het bestellen van de telefoon in de kleur wit, is op dit moment niet mogelijk. Dus je kunt wel degelijk een charge back toepassen, als ze daarin (blijven) verzaken. Je code blijft maar een beperkt aantal dagen geldig. Het zou onrechtmatig zijn, door het geld te claimen, zonder de mogelijk te bieden dat men het product kan bestellen. Ik kan je nu al vertellen, dat in dit soort situaties, je creditcard (en het consumentenrecht) daar wel degelijk bescherming tegen biedt.
Ben benieuwd want lijkt mij stug! Je hebt namelijk een non-refundable deposit ingelegd voor een telefoon en niet voor een specifiek model

• BramViking
herremolog schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 14:58:
[...]

Ben benieuwd want lijkt mij stug! Je hebt namelijk een non-refundable deposit ingelegd voor een telefoon en niet voor een specifiek model
Dat mag jij stug vinden, maar het consumentenrecht is daarin vrij duidelijk! Tevens is het benoemen van een telefoon een brede omschrijving. Als je daarin dingen uitsluit, moet je dat ook op voorhand in de voorwaardes (uitsluitingsgronden) benoemen. Dat is in dit geval niet gebeurd. Creditcardmaatschappijen zullen het daar ook over het algemeen mee eens zijn.

• BramViking
Xyanta schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 14:37:
Hoe kom je aan die promokorting?

• Xyanta
BramViking schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 15:42:
[...]
Hoe kom je aan die promokorting?
A. Ben is me al voor zie ik. Meer info kun je ook vinden in het Amazon Prime topic hier op het forum.

• ny-hardcore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:55
iemand al een update op de bestelling of een verzendbevestiging ontvangen?

[Voor 25% gewijzigd door ny-hardcore op 13-07-2022 16:08. Reden: spelling]

cd /pub && more beer

• A. Ben
ny-hardcore schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:07:
iemand al een update op de bestelling of een verzendbevestiging ontvangen?
Nope nog niks. Denk dat we rond vrijdag wel beweging moeten gaan zien.

• ny-hardcore
A. Ben schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:09:
[...]

Nope nog niks. Denk dat we rond vrijdag wel beweging moeten gaan zien.
ik had gehoopt, gezien de genoemde datum van 17 juli (een zondag) e.e.a. al in beweging zou komen voor het weekend...

cd /pub && more beer

• herremolog
BramViking schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 15:19:
[...]

Dat mag jij stug vinden, maar het consumentenrecht is daarin vrij duidelijk! Tevens is het benoemen van een telefoon een brede omschrijving. Als je daarin dingen uitsluit, moet je dat ook op voorhand in de voorwaardes (uitsluitingsgronden) benoemen. Dat is in dit geval niet gebeurd. Creditcardmaatschappijen zullen het daar ook over het algemeen mee eens zijn.
Het zal mij eerlijk gezegd jeuken maar om even verder te gaan met jouw betoog. Zoals jij het nu vertaald kan je ook een chargeback doen als de prijs je niet bevalt, specificaties (die officieel onbekend waren) tegenvallen, etc. Want dat was namelijk ook niet op voorhand gecommuniceerd.

Mocht het zover mogen komen dan wens ik je veel suc6 en hoop oprecht dat het lukt.

Schermen met consumentrecht terwijl er duidelijk aangegeven was dat het non-refundable voor een telefoon was (geen prijs, geen specificaties officieel etc) vrees ik dat die vlieger niet opgaat.

Maar nogmaals : Mocht het zover mogen komen dan wens ik je veel suc6 en hoop oprecht dat het lukt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• A. Ben
Je hebt toch 30 dagen bedenktijd? Gewoon de telefoon even proberen of het allemaal loopt en dan een beslissing maken binnen de bedenktijd.

• BramViking
herremolog schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 16:54:
[...]

Het zal mij eerlijk gezegd jeuken maar om even verder te gaan met jouw betoog. Zoals jij het nu vertaald kan je ook een chargeback doen als de prijs je niet bevalt, specificaties (die officieel onbekend waren) tegenvallen, etc. Want dat was namelijk ook niet op voorhand gecommuniceerd.

Mocht het zover mogen komen dan wens ik je veel suc6 en hoop oprecht dat het lukt.

Schermen met consumentrecht terwijl er duidelijk aangegeven was dat het non-refundable voor een telefoon was (geen prijs, geen specificaties officieel etc) vrees ik dat die vlieger niet opgaat.

Maar nogmaals : Mocht het zover mogen komen dan wens ik je veel suc6 en hoop oprecht dat het lukt.
Ook dan kun je de koop ontbinden; dat heet de koop op afstand (en de veertien dagen waaraan men gebonden is). Tevens kan een bedrijf van alles roepen. Daarmee sluit je echter geen dwingend recht mee uit. Maar ik kan zien dat het juridische aspect je onbekend is ;). Ik zal zeker een charge back toepassen, als de telefoon niet te bestellen is (in de kleur en configuratie dat ik wil) . Dat anderen het daarbij laten zitten is aan hen. Tot zover deze discussie.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pukson
Zojuist sms gehad! Hij is verzonden! Komt vanuit Polen met DHL Express. Verwachting is morgen de levering al!

[Voor 61% gewijzigd door Pukson op 13-07-2022 18:06]

• Xyanta
Pukson schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:05:
Zojuist sms gehad! Hij is verzonden! Komt vanuit Polen met DHL Express. Verwachting is morgen de levering al!
Ik heb deze sms ook gehad, maar kan nergens aan herleiden dat dit om de Nothing phone gaat. Ook via de tracking link zie ik nergens een afzender.... Hoe zie jij dit terug als ik vragen mag? Heb ook nog wat op Amazon besteld, dus ik weet niet om welk pakketje het gaat ;)

• A. Ben
Pukson schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:05:

[Afbeelding]
Hetzelfde hiero, hoop dat die morgen aankomt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
Xyanta schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:08:
[...]

Ik heb deze sms ook gehad, maar kan nergens aan herleiden dat dit om de Nothing phone gaat. Ook via de tracking link zie ik nergens een afzender.... Hoe zie jij dit terug als ik vragen mag? Heb ook nog wat op Amazon besteld, dus ik weet niet om welk pakketje het gaat ;)
Verwacht geen enkel ander pakketje. En in de discord lees ik ook dat andere bericht hebben gehad en dat het vanuit Polen gaat. Dus ja dit is de Nothing Phone

• Xyanta
Pukson schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:10:
[...]

Verwacht geen enkel ander pakketje. En in de discord lees ik ook dat andere bericht hebben gehad en dat het vanuit Polen gaat. Dus ja dit is de Nothing Phone
Oke top dat is sneller dan verwacht :) zou in eerste instantie de 17de zijn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C11
Hier hetzelfde bericht gehad in België, dus nog maar 24u wachten :D

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:14

DarkSide

theres no place like ::1

Excuus. Dit is het levertijden topic.
Mijn vraag was voor het ervaringen topic.

[Voor 90% gewijzigd door DarkSide op 13-07-2022 18:44]

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• ny-hardcore
Ik heb de ervaring met DHL dat ik eerst een mail krijg met een verwachte datum en dat daarna de delivery toch een dag of twee dagen later is.
Lijkt wel alsof je de mail krijgt met een datum als pakket aangemeld wordt maar nog niet in distributie kanaal van DHL zit. En dat daarna levertijd bijgesteld wordt als het door de molen gaat.
Maar laten we hopen dat het inderdaad morgen wordt dan.

[Voor 7% gewijzigd door ny-hardcore op 13-07-2022 18:41]

cd /pub && more beer

• Mycroft
NicoF schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:20:
Nou ik krijg net bericht van DHL morgen wordt er een pakketje geleverd vanuit Polen. Even de afzender opgezocht en blijkt logistiek dienstverlener te zijn die ook voor OnePlus diensten doet.
Erg snel, had namelijk gisteravond nog een cancellation mail gestuurd 😄
Dat is mooi snel. Ben benieuwd welk model je besteld hebt dat ie zo snel geleverd wordt.

[Voor 18% gewijzigd door Mycroft op 13-07-2022 18:45]

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 09:27
Ik heb niet goed opgelet bij de bestelling, wanneer zou de witte 12+256 geleverd worden?

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• A. Ben
Mycroft schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:41:
[...]

Dat is mooi snel. Ben benieuwd welk model je besteld hebt. Maar laten we die discussie wel verplaatsen naar dit topic: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen
Ook aan de rest het verzoek graag meldingen en vragen over leveringen in dat topic te plaatsen.
Dat doen we toch ook? Je refereert naar dezelde topic :9~

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
A. Ben schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:45:
[...]

Nope, ik had het bericht verplaats naar hier aangezien het gequote bericht ook al aangepast was in het ervaringen topic ;) * 13art is soms sneller dat zijn eigen schaduw.

• Pukson
ny-hardcore schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:40:
Ik heb de ervaring met DHL dat ik eerst een mail krijg met een verwachte datum en dat daarna de delivery toch een dag of twee dagen later is.
Lijkt wel alsof je de mail krijgt met een datum als pakket aangemeld wordt maar nog niet in distributie kanaal van DHL zit. En dat daarna levertijd bijgesteld wordt als het door de molen gaat.
Maar laten we hopen dat het inderdaad morgen wordt dan.
Ah juist met DHL Express klopt het vaak wel. Die zijn echt snel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mycroft
A. Ben schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:45:
[...]

Ja hallo :9 ik reageerde op een post in het ervaringen & discussie. Mod verplaatste mijn comment naar dit topic en je had al gereageerd voor ik het kon aanpassen.

• Mycroft
WoWo schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:45:
Ik heb niet goed opgelet bij de bestelling, wanneer zou de witte 12+256 geleverd worden?
Bij mij bij de witte 12+256 als ik het goed heb gezien 11 augustus regulier en 8 augustus met pre-order.

• Homme
Mycroft schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:41:
[...]

Dat is mooi snel. Ben benieuwd welk model je besteld hebt dat ie zo snel geleverd wordt.
Hier de zwarte 8GB / 256GB
Zou morgen aankomen :)

Steam: the_real_abradolf | Origin / Uplay: TheRealAbradolf | PSN: lennert1984 | Xbox Live: therealabradolf

• WoWo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-06 09:27
Mycroft schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 18:52:
[...]

Bij mij bij de witte 12+256 als ik het goed heb gezien 11 augustus regulier en 8 augustus met pre-order.
Hmm, dan kan ik er pas ná de vakantie mee spelen :|

Er is geen tijd te verliezen, dus doe maar rustig aan

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:27
Bij mij nog geen datum bekend, status is nu Verwerkt in sorteercentrum SZCZECIN - POLAND

• MrOsman
Ik mag hem ook morgen in ontvangst nemen speed service DHL
Smartphone is al in Amsterdam

[Voor 21% gewijzigd door MrOsman op 13-07-2022 19:08]

• MrOsman
MrOsman schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:03:
Ik mag hem ook morgen in ontvangst nemen speed service DHL,
Smartphone is al in Amsterdam :)

• A. Ben
Ik check dus even het aflever adres en ik zie dat er nummer 50 i.p.v. nummer 5, wat het hoort te zijn. Heb het gewoon correct ingevuld tijdens het bestellen..... Het zit me ook niet mee.

edit;

Is al duidelijk.

[Voor 37% gewijzigd door A. Ben op 13-07-2022 19:22]

• Homme
A. Ben schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:16:
Ik check dus even het aflever adres en ik zie dat er nummer 50 i.p.v. nummer 5, wat het hoort te zijn. Heb het gewoon correct ingevuld tijdens het bestellen..... Het zit me ook niet mee.

@MrOsman Heb jij dit ook?

[Afbeelding]
Er staat niet 50. Maar 5 0.
Ik zou mij geen zorgen maken, bij mij is het "72 0" en ik heb het ook correct, 72, ingevuld.
Volgens mij is de "0" een veld dat eventueel de etage weergeeft

• A. Ben
Homme schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:20:
[...]

Er staat niet 50. Maar 5 0.
Ik zou mij geen zorgen maken, bij mij is het "72 0" en ik heb het ook correct in gevuld.

Volgens mij is de "0" een veld dat eventueel de etage weergeeft
Ah scherp! Bedankt dan laat ik het zo.

• Pukson

• MrOsman
A. Ben schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:16:

@MrOsman Heb jij dit ook?

[Afbeelding]
Nee gelukkig niet, maar heb ook net de aflever locatie veranderd. :) eerst was het naar m'n zus, nu een tankstation naast me woning. ik dacht ze redden het voor vrijdag niet en Vrijdag middag sta ik op schiphol :) vakantie mag dan beginnen.

[Voor 6% gewijzigd door MrOsman op 13-07-2022 19:23]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A. Ben
<>

[Voor 100% gewijzigd door A. Ben op 13-07-2022 19:50]

• Pukson
Nope dat betekent dat die daarheen gaat ;)

woensdag
juli, 13 2022
19:18 Lokale tijd
De zending is vertrokken vanuit een DHL-vestiging SZCZECIN - POLAND

SZCZECIN - POLAND

Kun je zien door te drukken op Alle zending updates

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A. Ben
Pukson schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 19:47:
[...]

Nope dat betekent dat die daarheen gaat ;)

woensdag
juli, 13 2022
19:18 Lokale tijd
De zending is vertrokken vanuit een DHL-vestiging SZCZECIN - POLAND

SZCZECIN - POLAND

Kun je zien door te drukken op Alle zending updates
Je hebt gelijk! Ik zie het morgen wel hoe het zich gaat afspelen. Fijne avond!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee