De 12GB/256GB zwart komt volgens de tracking al morgen aan het einde van de dag. Besteld via nothing zelf op zondag, bezorgd via dhl uit het magazijn in polen
Voor mij hetzelfde, echter direct besteld toen de telefoon was aangekondigd. Ben benieuwd!Dovaxes schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:20:
De 12GB/256GB zwart komt volgens de tracking al morgen aan het einde van de dag. Besteld via nothing zelf op zondag, bezorgd via dhl uit het magazijn in polen
is everything cool?
Gister avond de 12/256 zwart ontvangen van Amazon, werkt heerlijk so far.
Hier vandaag de 12/256 ontvangen van Nothing zelf
Nog wel even wennen aan verwisselde menu en back ...
Nog niet over naar gebaren? Trouwens is het volgens mij Android standaard dat de terug knop links zit, alleen Samsung heeft daar andere ideeën over...Septillion schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:40:
Hier vandaag de 12/256 ontvangen van Nothing zelfNog wel even wennen aan verwisselde menu en back ...
@iestyn99 Daar ben ik niet zo'n fan van. En nee, omgedraaid komt niet door Samsung. Back rechts was de originele plaats voordat ze on-screen kwamen. Was het dus nog gewend van de originele HTC Desire
Bij Belsimpel op voorraad zwart 256 gb voor mensen die een abonnement willen.
Helaas ook vandaag nog steeds geen update over de Nothing Phone (1) Wit 12/256GB...
Toestel kan ook los gekocht worden bij belsimpel, altijd al gedaan daar.Sjuuls92 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:07:
Bij Belsimpel op voorraad zwart 256 gb voor mensen die een abonnement willen.
Ja klopt inderdaad. Ik had hem al bijna afgerekend gisteravond. Maar ik twijfel al weken, omdat de chip niet heel krachtig is voor mij persoonlijk. Plus dat ik sinds kort een mac heb en iPhone van het werk. Momenteel gebruik ik privé een OnePlus 7T die aan vervanging toe is.Xqlus1ve schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 02:12:
[...]
Toestel kan ook los gekocht worden bij belsimpel, altijd al gedaan daar.
Geef mij jouwe maar 👀Dovaxes schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:20:
De witte 12/256GB is nu via de Nothing site verkrijgbaar:
Edit: aanvulling met info van support over mijn op 12 juli bestelde witte 12/256GB.
Hopelijk dat de eerder bestelde toestellen van dit model dan ook snel geleverd zullen worden.Est shipping date Aug 12, 2022.
Delivery will take 3-5 working days.
Edit: aanvulling met info van support over mijn op 12 juli bestelde witte 12/256GB.
Hoera! Nu vingers crossed dat het toestel geen mankementen heeft en retour zou moeten.Your order's shipping information is already being handled by the courier, so it will be shipped soon.
[ Voor 31% gewijzigd door Mycroft op 11-08-2022 10:35 ]
Hier eindelijk een verzendbevestiging voor de witte 12/256 incl. lader, screenprotector en case.
Ik heb mijne bij Amazon geannuleerd en nu besteld bij Nothing zelf. Hopelijk morgen verzonden met een sprankelende hoop aanstaande zaterdag. 🤞🤞 Bedankt voor de update !Mycroft schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:16:
De witte 12/256GB is nu via de Nothing site verkrijgbaar:
[...]
Hopelijk dat de eerder bestelde toestellen van dit model dan ook snel geleverd zullen worden.
[...]
Hoera! Nu vingers crossed dat het toestel geen mankementen heeft en retour zou moeten.
En ja hoor, weer gedonder met DHL. Niet aanbellen maar gewoon een briefje door de brievenbus proppen waar op staat dat ik de zending aan de andere kant van de stad af kan halen. Aan het eind van de straat zit nota bene een pick-up point, als ie het nu daar aflevert is dat tot daar aan toe. Typisch DHL weer.Autodrop schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:17:
Hier eindelijk een verzendbevestiging voor de witte 12/256 incl. lader, screenprotector en case.
Misschien was pakketpunt al vol qua pakketjes, leuk toch dat ophalen, hoort alvast bij de ervaring
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
DHL is verschrikkelijk. Melden vaak ook pakketjes als "niet afgeleverd omdat niemand thuis zou zijn" om vervolgens niet aan te bellen.
Nou, ik zou het nog mooier maken. Ik kreeg een uur of wat geleden een email dat de order afgehaald zou zijn. Vreemd, want dat was ik niet. Op het afhaalbewijs staat een mooi cirkeltje getekend en een locatie in Amsterdam. Ik woon in het oosten van het land. Heb werkelijk geen idee wat DHL aan het doen is, maar als dit bij "de ervaring" hoort dan hoeft het van mij niet.CLB schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:16:
Misschien was pakketpunt al vol qua pakketjes, leuk toch dat ophalen, hoort alvast bij de ervaring

Ik heb een iets andere situatie. Hij schijnt 'afgeleverd' te zijn vanmiddag door DHL, maar geen bezorger in velden of wegen te bekennen. Geen briefje in de brievenbus. Kan 'm nergens vinden. Helemaal kut dit...........Autodrop schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:13:
[...]
En ja hoor, weer gedonder met DHL. Niet aanbellen maar gewoon een briefje door de brievenbus proppen waar op staat dat ik de zending aan de andere kant van de stad af kan halen. Aan het eind van de straat zit nota bene een pick-up point, als ie het nu daar aflevert is dat tot daar aan toe. Typisch DHL weer.
12/256 Zwart is al langer dan een week in gebruik en via nothing ontvangen, maar de 12/256 Wit van mijn vrouw via belsimpel is uitgesteld tot eind augustus
[ Voor 5% gewijzigd door Dovaxes op 18-08-2022 08:19 ]
Heeft er iemand al iets gehoord van de gratis Ear 1 actie? We zouden normaal een maand na het leveren van de telefoon een bericht moeten krijgen, maar dat heb ik niet gehad. Mijn vier preorder codes waren gebruikt (zo ver ik kon zien), maar niet zeker als er ook een bestelling mee gedaan was.
Ik ben een tijd na ontvangen van de telefoon gecontracteerd door Nothing en kreeg een code voor gratis ear (1)'s (verzendkosten wel voor eigen rekening). Die heb ik inmiddels ontvangen.SonnyBBQ schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:17:
Heeft er iemand al iets gehoord van de gratis Ear 1 actie? We zouden normaal een maand na het leveren van de telefoon een bericht moeten krijgen, maar dat heb ik niet gehad. Mijn vier preorder codes waren gebruikt (zo ver ik kon zien), maar niet zeker als er ook een bestelling mee gedaan was.
OK, dan zullen waarschijnlijk niet alle codes gebruikt geweest zijn voor een aankoop...
Hier hetzelfde. Ook een ear(1) ontvangen. Je zou even de klantenservice kunnen benaderen.SonnyBBQ schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:17:
Dank voor de replies!
Ik denk dat ik dan maar de stap ga zetten en er eentje ga bestellen.
Wat raden jullie aan, bestellen via belsimpel of direct via de website?
mij maakt dat niets uit.
In het kader van vragen/garantie kan belsimpel makkelijker zijn als aanspreekpunt.
Die van mij komt gewoon bij nothing zelf vandaan.
In het kader van vragen/garantie kan belsimpel makkelijker zijn als aanspreekpunt.
Die van mij komt gewoon bij nothing zelf vandaan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Ik raad Amazon aan, die zijn heel makkelijk betreft garantie.A.J.Koerselman schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:20:
Dank voor de replies!
Nogmaals bedankt!
Ik heb net de Zwarte 12gb versie besteld bij belsimpel.
Hij zou (als goed is) morgen binnen moeten komen, ben erg benieuwd
Ik heb net de Zwarte 12gb versie besteld bij belsimpel.
Hij zou (als goed is) morgen binnen moeten komen, ben erg benieuwd