Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 20:55

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Heb mijn 12gb versie bestelling bij Amazon gecanceld omdat ik vermoed dat die niet op tijd geleverd wordt. Heb nu de 8gb 256 besteld, Volgens Amazon komt hij Dinsdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-05 16:55
Autodrop schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 20:00:
[...]

Dat klopt. Helaas stond de vuilcontainer juist aan de straat om te worden geleegd en ging mijn pakketje destijds linea recta naar de vuilstort.

;(
Lekker dan :/

Ach hier gingen telefoons ook naar de buren vaak. Was ook geen fijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Status: Verzonden (8gb, 256 zwart), maandag verwacht in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Belsimpel die 7 weken levertijd aangeeft heeft trouwens de prijzen al iets verhoogd :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:39
En zo levert DHL een telefoon af (op amazon besteld).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jdOpyy8Pg3mbr_wTGOd6283a8ik=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3RN46unzr1VVSgWRTfU7aQC3.jpg?f=user_large

Het is maar goed dat ik de bezorger aan zag komen..

Als ik een brievenbus in de deur had (niet voor gekozen want dat is lelijk in een kunststof deur) dan is brievenbus bezorging prima, maar dit 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door BlazeMuis op 23-07-2022 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Laatst online: 14-05 16:55
Xqlus1ve schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 08:45:
Belsimpel die 7 weken levertijd aangeeft heeft trouwens de prijzen al iets verhoogd :X
Dat zijn ook kut geintjes!
BlazeMuis schreef op zaterdag 23 juli 2022 @ 18:10:
En zo levert DHL een telefoon af (op amazon besteld).

[Afbeelding]

Het is maar goed dat ik de bezorger aan zag komen..

Als ik een brievenbus in de deur had (niet voor gekozen want dat is lelijk in een kunststof deur) dan is brievenbus bezorging prima, maar dit 8)7
Ja hier viel ie dus op de tegels. Allemaal niet erg natuurlijk maar dit slaat helemaal nergens op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zojuist shipped vanuit Nothing zelf, terwijl ik heb gevraagd om een cancellation en refund :?

Naja kan deze naar m’n vrouw, of op vraag en aanbod.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BlazeMuis schreef op zondag 24 juli 2022 @ 14:20:
Zojuist shipped vanuit Nothing zelf, terwijl ik heb gevraagd om een cancellation en refund :?

Als je de ontvangst weigert wordt hij kostenloos terug gestuurd naar Nothing en zou je een refund moeten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• philopher
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-05 13:46
BlazeMuis schreef op zondag 24 juli 2022 @ 14:20:

Ik heb precies hetzelfde! Heb mijn bestelling via Amazon ook al sinds vrijdag binnen...
Ik ga hem denk ik voor zelfde prijs op V&A zetten, scheelt een andere tweaker gedoe met verzending.
Xqlus1ve schreef op zondag 24 juli 2022 @ 14:22:
[...]

Als je de ontvangst weigert wordt hij kostenloos terug gestuurd naar Nothing en zou je een refund moeten krijgen.
Dat kan lastig worden gezien zowel DHL als Amazon ze blijkbaar gewoon door de brievenbus duwen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

philopher schreef op zondag 24 juli 2022 @ 14:26:

Dat kan lastig worden gezien zowel DHL als Amazon ze blijkbaar gewoon door de brievenbus duwen... ;)
Dicht tapen die brievenbus en duidelijk een brief ophangen aan de buitenkant, zorg dat je een foto ervan maakt, als je echt wil zijn er vele wegen naar Rome :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:42
Senaxx schreef op maandag 18 juli 2022 @ 20:31:
Hier de 8/128 zwart besteld direct na launch maar tot op heden nog geen verzend bericht. Had wel een lader er bij besteld.

Zag dat het geld al wel van de cc af was (was eerst reservering)

Daarnaast zijn ze nog met een ticket van mij bezig omdat ik de kortingscode was vergeten. Ik wacht het rustig af :+
De vertraging in de levering van mijn order had dus met mijn ticket te maken. Afgelopen zaterdag een DHL verzendbewijs gekregen. Deze zal morgen dus wel binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-05 10:26
@Senaxx Was het nog wel mogelijk achteraf de kortingscode toe te voegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
Mycroft schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:06:
@Senaxx Was het nog wel mogelijk achteraf de kortingscode toe te voegen?
Ja, het had even wat heen en weer gemail nodig. Maar ze hebben alsnog de 20 euro terug gestort op de CC. Eigenlijk had ik nog meer recht op korting (op de accessoires) maar ja die discussie ga ik niet meer aan. Ben zelf de code vergeten en ze hebben netjes die 20 euro die ik eerder had betaald terug gestort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Senaxx schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:02:
[...]

De vertraging in de levering van mijn order had dus met mijn ticket te maken. Afgelopen zaterdag een DHL verzendbewijs gekregen. Deze zal morgen dus wel binnen komen.
Is eigenlijk best wel beledigend dat de mensen met een invite code of een pre-order een aanschaf hebben gedaan en hun toestel later ontvangen als men die via Amazon besteldt hebben, de mijn komt vanavond binnen en die heb ik vrijdag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Xqlus1ve schreef op maandag 25 juli 2022 @ 16:14:
[...]

Is eigenlijk best wel beledigend dat de mensen met een invite code of een pre-order een aanschaf hebben gedaan en hun toestel later ontvangen als men die via Amazon besteldt hebben, de mijn komt vanavond binnen en die heb ik vrijdag besteld.
Toch blijft dat bijzonder, ik heb hem pas rond middernacht besteld en toch op release ontvangen. Zouden de mensen met een pre-order niet gewoon na toewijzing van de aantallen aan Amazon hebben besteld? Want dan vind ik het niet meer dan logisch. Een zekere afname TOV pre -orders die wel of niet bestellen. Ik zou het wel weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
soskes schreef op maandag 25 juli 2022 @ 18:00:
[...]

Toch blijft dat bijzonder, ik heb hem pas rond middernacht besteld en toch op release ontvangen. Zouden de mensen met een pre-order niet gewoon na toewijzing van de aantallen aan Amazon hebben besteld? Want dan vind ik het niet meer dan logisch. Een zekere afname TOV pre -orders die wel of niet bestellen. Ik zou het wel weten.
Ik stond dit weekend op het punt om mijn order te cancelen. Zeker omdat ik geen duidelijkheid kreeg van "Cassandro Santos". En alleen vage antwoorden kreeg als "Hopefully it is going to be shipped very soon".

Alleen toen kreeg ik toch ineens een verzendbericht van DHL. Het rare is dat ook in de Nothing order ook de "order" datum van 22/07/2022 word genoemd. (toen het ticket was opgelost) Terwijl ik toch echt een bevestiging heb op 11/07/2022 van de preorder en 12/07/2022 van de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
De productie loopt wel traag. Had nu wel verwacht dat die dingen goed verkrijgbaar zouden zijn, maar dat valt voor de witte tegen. De zwarte willen maar weinig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:57

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
BramViking schreef op maandag 25 juli 2022 @ 20:25:
De zwarte willen maar weinig hebben.
Ik graag! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Zojuist de zwarte in ontvangst genomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
De vice-president/General manager van Nothing in India meldt het volgende over de situatie in India:
The 12+256GB white will go on special sale on 27 July at Noon only for the pre-order customers. You simply need to log on @Flipkart to buy your choice of Phone (1) and of course with all the benefits of pre-orders.
Bron

Productie in India is een andere lijn dan Europa maar dit is wellicht ook een positief teken voor beschikbaarheid in Europa op korte termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Sinds de 22e staat er op de tracking nog steeds "Shipment information received".

Ik heb zo'n idee dat ze een label hebben aangemaakt omdat ik de bestelling wilde annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernessi
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-04 11:14
BlazeMuis schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:28:
Sinds de 22e staat er op de tracking nog steeds "Shipment information received".

Ik heb zo'n idee dat ze een label hebben aangemaakt omdat ik de bestelling wilde annuleren.
Mijn bestelling bij Nothing zelf heb ik ook geannuleerd. De reactie op mijn support ticket was dat de annulering tot 7 dagen kon duren en dan nog eens 2 dagen tot ik het geld terugzie.

Vind het een rare manier van afhandelen, maar soit ik zie het wel.

Het order staat nog steeds op "unfulfilled"

EDIT: net bij het schrijven van deze post, krijg ik een melding dat mijn refund onderweg is

[ Voor 7% gewijzigd door Bernessi op 26-07-2022 10:19 ]

Wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Mycroft schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 08:57:
De vice-president/General manager van Nothing in India meldt het volgende over de situatie in India:

[...]

Bron

Productie in India is een andere lijn dan Europa maar zegt wellicht ook een positief teken voor beschikbaarheid in Europa.
Waar is de productielijn van Nothing in EU gevestigd dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-05 18:10
Zie dat de levertijden van de witte telefoon bij Belsimpel inmiddels 4 weken zijn, de zwarte telefoon nog steeds 7 weken helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masuchievo
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08:06

Masuchievo

Cpt. Average

Anton2610 schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 12:47:
Zie dat de levertijden van de witte telefoon bij Belsimpel inmiddels 4 weken zijn, de zwarte telefoon nog steeds 7 weken helaas..
Het lijkt er op dat ik gewoon in de rij moet gaan staan bij belsimpel. Misschien dat deze dan net voor de vakantie binnenkomt

Te weinig geld voor alle gadgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
BlazeMuis schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 09:28:

Bij mij zat die ook redelijk lang "vast" maar heb zojuist de SMS gekregen dat die morgen geleverd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
Senaxx schreef op dinsdag 26 juli 2022 @ 16:14:
[...]

Bij mij zat die ook redelijk lang "vast" maar heb zojuist de SMS gekregen dat die morgen geleverd gaat worden.
Ik heb zojuist ook een sms ontvangen dat het morgen afgeleverd zal worden. Zal wel allemaal tegelijk opgehaald worden door DHL bij dat magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
@Senaxx en @BlazeMuis Welke modellen betreft dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
Zwarte 8/256 hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Senaxx
Zwart 8/128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isang
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-04 10:33
sorry verkeerde forum

[ Voor 90% gewijzigd door Isang op 26-07-2022 17:38 . Reden: overbodig ]

PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfi2
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-04 21:24
Hier ook morgen afgeleverd, een zwarte 8/128 van Nothing zelf.

Zaterdag 11 uur 's nachts besteld nadat ik er op Tweakers wat over vond en net een nieuwe telefoon zocht. Kreeg de volgende dag 's middags al een update van Nothing met een DHL tracking link, maar nooit geen updates. Tot nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isang
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-04 10:33
Mijn ervaring qua levering.
14-07-2022 telefoon besteld.
24-07-2022 track&trace ontvangen + dat telefoon is aangemeld alleen niet ontvangen door DHL express.
26-07-2022 eerste update van DHL dat telefoon richting Nederland gaat vanaf Polen.
27-07-2022 telefoon ontvangen

Volgende besteld
Nothing phone (1) black 8/256
nothing ear (1)
hoesje

[ Voor 0% gewijzigd door Isang op 28-07-2022 09:07 . Reden: update specs ]

PSN: Lovipe SteamID: lovipe XboxLive: Lopemaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 16:26

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Zijn er al mensen die de Wit 8/256 besteld hebben waar hij inmiddels verzonden is? Na de eerdere brief was ik hoopvol dat hij inmiddels verzonden zou zijn, maar nog niets helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:51

decramy

root@birdie:~#

DeXXoR schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:48:
Zijn er al mensen die de Wit 8/256 besteld hebben waar hij inmiddels verzonden is? Na de eerdere brief was ik hoopvol dat hij inmiddels verzonden zou zijn, maar nog niets helaas..
14 juli besteld, nog niks hiero....
8/256 wit

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeldunes
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-04 14:25
Voor mij helaas hetzelfde. Zou volgens de laatste mail op de 27e (gister) worden geshipped, maar niks helaas...

Saying "um" is the human equivalent of buffering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikieperikie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 14:16
Ik ben een beetje 'late to the party', dus vergeef mijn onwetendheid: wat kun je met de invite/kortingscodes, en zijn ze nog bruikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-05 20:01
DeXXoR schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 11:48:
Ja, besteld op 12 juli. Leveringsupdate 20 juli en aangekomen op 22 juli (21 Juli is een feestdag in België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeXXoR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-01 16:26

DeXXoR

[Team Black Bulls]

Net mijn shipping label ontvangen van mn wit 8/256! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• decramy

decramy

Ja, ik ook!
Had vanmorgen mailtje gestuurd, weet niet of dat verband heeft met elkaar...

20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steeldunes
DeXXoR schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 13:17:
Net mijn shipping label ontvangen van mn wit 8/256! :)
Ik sluit mij aan in dit rijtje, is het lange wachten sinds 12 juli eindelijk over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decramy

decramy

Maandag levering. Komt mooi uit, ben de 15e op vakantie gegaan en ga morgen terug. Dagje uitpakken en maandag lekker piele😊n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:29

DarkSide

theres no place like ::1

Zo terug van vakantie. En zag net dat de witte NP(1) met 256gb weer te bestellen was.
Deze net besteld. Ben benieuwd. Gaat mijn OP8 pro vervangen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-05 18:09
@DarkSide Waar was deze te bestellen? Ik heb vanmorgen nog gekeken, maar waarschijnlijk op de verkeerde plaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

gewoon op de site van nothing zelf

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Die is inderdaad te bestellen. Ik wacht zelf (voor iemand anders) op de voorraad van Amazon. Een stuk beter namelijk mocht er iets zijn, voor het omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Hmm... De zwarte 12/256GB stond al lange tijd op Amazon met leverdatum vanaf 1 augustus. Nu is het zover en dan: "Momenteel niet beschikbaar"

Ook via de Nothing site zijn de witte en zwarte 12/256GB nog niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

kwamen de 12GB versies niet pas einde deze maand?

Anyway. Krijg net DHL bericht. morgen komen ze de telefoon brengen.
Ik moet helaas naar kantoor morgen. Dus heb hem nu op woensdag staan.
Dat is nog snel.

Benieuwd hoe die gaat bevallen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• decramy

decramy

Vanmiddag binnen gekregen 🤗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeldunes
DarkSide schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 17:20:

Anyway. Krijg net DHL bericht. morgen komen ze de telefoon brengen.

Benieuwd hoe die gaat bevallen
Dan zitten die van ons in dezelfde vrachtwagen! Ik kreeg hetzelfde smsje. Gelukkig wel thuis!

Ik had voorzichtig nog een beetje hoop, toen ik vrijdag bericht kreeg dat ie zaterdag al zou komen, maar zag daarna pas dat het enkel ging om een 'verzendlabel gegenereerd, maar de zending is nog niet overgedragen aan DHL' melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tfenne
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-02 23:35
Zaterdag 30-7 de zwarte 8gb ram 256gb versie via Amazon besteld, is maandagavond geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Laatst online: 05-05 08:39

CyberDonky

DealBytes

Ik heb de Nothing Phone (1) 12gb-256gb besteld... inmiddels lijkt deze uitgesteld te zijn van 1 augustus naar inmiddels 13 augustus. Iemand anders dit ook ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
CyberDonky schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 13:59:
Ik heb de Nothing Phone (1) 12gb-256gb besteld... inmiddels lijkt deze uitgesteld te zijn van 1 augustus naar inmiddels 13 augustus. Iemand anders dit ook ?
Zwart of witte versie. En van wie en hoe heb je de datum van 13 augustus gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Mycroft schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:18:
[...]

Zwart of witte versie. En van wie en hoe heb je de datum van 13 augustus gehoord?
De witte versie. Ik heb 'm gekocht via Amazon NL:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lypJXTOyV4RtZ7dlhiaD0uXgQq4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/pyMr4r03ATYL72BUuVCgB2p4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CyberDonky schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 15:43:
[...]

De witte versie. Ik heb 'm gekocht via Amazon NL:
[Afbeelding]
Deze datum van de witte NP(1) heb ik al vorige week al gezien, voor mij is dit geen verassing in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Xqlus1ve schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 19:22:
[...]

Deze datum van de witte NP(1) heb ik al vorige week al gezien, voor mij is dit geen verassing in ieder geval...
Dat was van die dag tot aan gisteren niet het geval. Nou ja, we gaan 't zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

CyberDonky schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:55:
[...]

Dat was van die dag tot aan gisteren niet het geval. Nou ja, we gaan 't zien.
Wat mij opvalt is dat er tussen ingelogd Amazon en kijken zonder in te loggen er hele andere datums staan voor sommige items.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
De zwarte Nothing Phone 12/256GB is verkrijgbaar via Amazon. Leverdatum 16-18 augustus. Bij mijn weten voor het eerst dat een 12GB versie via Nederlandse Amazon beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
En nog geen zicht op een leverdatum voor de witte 12/256GB aldus customer support van Nothing zelf:
Unfortunately, the version of the phone you ordered is currently out of stock and we still don't have the information of when it will be available for shipping again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-05 20:17

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Mycroft schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:43:
De zwarte Nothing Phone 12/256GB is verkrijgbaar via Amazon. Leverdatum 16-18 augustus. Bij mijn weten voor het eerst dat een 12GB versie via Nederlandse Amazon beschikbaar is.
Ik heb de zwarte 12/256 via een invite code destijds meteen besteld. Hij zou morgen verstuurd moeten worden met een verwachte levertijd van 5 a 6 dagen. Het is al eerder gezegd maar ik vind het bijzonder dat je via Amazon misschien nog wel eerder de telefoon in handen krijgt dan diegene die hem besteld hebben via een invitatiecode. Wat dat betreft is er geen sprake meer van iets unieks via de code en dat had Nothing beter mogen doen in mijn ogen.

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 04-08-2022 17:44 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
Mycroft schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 19:43:
En nu ook de 12/256GB zwart verkrijgbaar via Nothing zelf. Shipping date is nu de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Vandaag 14:13 mail ontvangen van Nothing dat mijn zwarte 12/256GB is verstuurd vanuit Polen. Ik verwacht dat hij maandag geleverd wordt. Morgen ben ik niet thuis, dus leg ik voor de zekerheid een kussen bij de deur gezien het pakketje blijkbaar door de brievenbus past.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Mijn zwarte 12/256 is zojuist door Amazon aan DHL gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Mycroft schreef op donderdag 4 augustus 2022 @ 11:19:
En nog geen zicht op een leverdatum voor de witte 12/256GB aldus customer support van Nothing zelf:

[...]
Bij Amazon.nl is het inmiddels opgeschoven van 12-13 naar 15-16 augustus. Gaat om dezelfde Phone(1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mycroft
CyberDonky schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 08:19:
[...]

Bij Amazon.nl is het inmiddels opgeschoven van 12-13 naar 15-16 augustus. Gaat om dezelfde Phone(1).
Heb je het over de witte 12/256GB op de Nederlandse Amazon? Ik zie daar geen levertijd bij staan, alleen "momenteel niet beschikbaar".

De Duitse en Britse Amazon hadden tot gisteren de melding dat dat model vanaf 8 augustus leverbaar zou zijn maar die geven vandaag ook de melding dat het out of stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Mycroft schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 08:24:
[...]

Heb je het over de witte 12/256GB op de Nederlandse Amazon? Ik zie daar geen levertijd bij staan, alleen "momenteel niet beschikbaar".

De Duitse en Britse Amazon hadden tot gisteren de melding dat dat model vanaf 8 augustus leverbaar zou zijn maar die geven vandaag ook de melding dat het out of stock is.
Jup witte 12/256GB Ik had 'm eind juli besteld en zie in m'n account staan dat de bezorgdatum inmiddels 15-16 augustus is. En inderdaad, hij is niet meer te bestellen via Amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
CyberDonky schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 08:29:
[...]

Jup witte 12/256GB Ik had 'm eind juli besteld en zie in m'n account staan dat de bezorgdatum inmiddels 15-16 augustus is. En inderdaad, hij is niet meer te bestellen via Amazon.
Ik had niet door dat het ging om een toestel dat je al besteld had. Ben benieuwd of die nieuwe datum dan wel geleverd gaat worden of dat die blijft verschuiven. Nog steeds afwachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Mycroft schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 08:31:
[...]

Ik had niet door dat het ging om een toestel dat je al besteld had. Ben benieuwd of die nieuwe datum dan wel geleverd gaat worden of dat die blijft verschuiven. Nog steeds afwachten dus.
Geeft niet :) Ja, ik ben ook erg benieuwd! Zodra ik meer weet laat ik van me horen. Ik kan niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dovaxes
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 27-10-2022
Zondag via nothing 12GB/256GB zwart besteld en vannochtend afgegeven aan DHL in polen,

voor mijn vrouw via belsimpel + abbo de 12GB/256GB Wit besteld, maar deze staat nog op 2 weken wat geen probleem is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trissie111
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:52
Zojuist de 12/256GB in het zwart ontvangen. Eindelijk een opvolger van mijn One Plus 3. Ik had hem besteld op 19 juli via Amazon NL en hij kwam uiteindelijk via Frankrijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dovaxes
De 12GB/256GB zwart komt volgens de tracking al morgen aan het einde van de dag. Besteld via nothing zelf op zondag, bezorgd via dhl uit het magazijn in polen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Dovaxes schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:20:
De 12GB/256GB zwart komt volgens de tracking al morgen aan het einde van de dag. Besteld via nothing zelf op zondag, bezorgd via dhl uit het magazijn in polen
Voor mij hetzelfde, echter direct besteld toen de telefoon was aangekondigd. Ben benieuwd!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-06-2024
Gister avond de 12/256 zwart ontvangen van Amazon, werkt heerlijk so far.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Septillion

Septillion

Hier vandaag de 12/256 ontvangen van Nothing zelf :) Nog wel even wennen aan verwisselde menu en back ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-05 16:04
Septillion schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 13:40:
Hier vandaag de 12/256 ontvangen van Nothing zelf :) Nog wel even wennen aan verwisselde menu en back ...
Nog niet over naar gebaren? Trouwens is het volgens mij Android standaard dat de terug knop links zit, alleen Samsung heeft daar andere ideeën over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion

Septillion

@iestyn99 Daar ben ik niet zo'n fan van. En nee, omgedraaid komt niet door Samsung. Back rechts was de originele plaats voordat ze on-screen kwamen. Was het dus nog gewend van de originele HTC Desire :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-05 19:33
Bij Belsimpel op voorraad zwart 256 gb voor mensen die een abonnement willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Helaas ook vandaag nog steeds geen update over de Nothing Phone (1) Wit 12/256GB...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Sjuuls92 schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 19:07:
Bij Belsimpel op voorraad zwart 256 gb voor mensen die een abonnement willen.
Toestel kan ook los gekocht worden bij belsimpel, altijd al gedaan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13-05 19:33
Xqlus1ve schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 02:12:
[...]

Toestel kan ook los gekocht worden bij belsimpel, altijd al gedaan daar.
Ja klopt inderdaad. Ik had hem al bijna afgerekend gisteravond. Maar ik twijfel al weken, omdat de chip niet heel krachtig is voor mij persoonlijk. Plus dat ik sinds kort een mac heb en iPhone van het werk. Momenteel gebruik ik privé een OnePlus 7T die aan vervanging toe is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Dovaxes schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:20:
Geef mij jouwe maar 👀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dovaxes
Zal hem wit voor je spuiten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mycroft
De witte 12/256GB is nu via de Nothing site verkrijgbaar:
Est shipping date Aug 12, 2022.
Delivery will take 3-5 working days.
Hopelijk dat de eerder bestelde toestellen van dit model dan ook snel geleverd zullen worden.

Edit: aanvulling met info van support over mijn op 12 juli bestelde witte 12/256GB.
Your order's shipping information is already being handled by the courier, so it will be shipped soon.
Hoera! Nu vingers crossed dat het toestel geen mankementen heeft en retour zou moeten.

[ Voor 31% gewijzigd door Mycroft op 11-08-2022 10:35 ]

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:56
Hier eindelijk een verzendbevestiging voor de witte 12/256 incl. lader, screenprotector en case.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Mycroft schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 10:16:
De witte 12/256GB is nu via de Nothing site verkrijgbaar:

[...]

Hopelijk dat de eerder bestelde toestellen van dit model dan ook snel geleverd zullen worden.

Edit: aanvulling met info van support over mijn op 12 juli bestelde witte 12/256GB.

[...]

Hoera! Nu vingers crossed dat het toestel geen mankementen heeft en retour zou moeten.
Ik heb mijne bij Amazon geannuleerd en nu besteld bij Nothing zelf. Hopelijk morgen verzonden met een sprankelende hoop aanstaande zaterdag. 🤞🤞 Bedankt voor de update !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
Autodrop schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 15:17:
Hier eindelijk een verzendbevestiging voor de witte 12/256 incl. lader, screenprotector en case.
En ja hoor, weer gedonder met DHL. Niet aanbellen maar gewoon een briefje door de brievenbus proppen waar op staat dat ik de zending aan de andere kant van de stad af kan halen. Aan het eind van de straat zit nota bene een pick-up point, als ie het nu daar aflevert is dat tot daar aan toe. Typisch DHL weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien was pakketpunt al vol qua pakketjes, leuk toch dat ophalen, hoort alvast bij de ervaring

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
DHL is verschrikkelijk. Melden vaak ook pakketjes als "niet afgeleverd omdat niemand thuis zou zijn" om vervolgens niet aan te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
CLB schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:16:
Misschien was pakketpunt al vol qua pakketjes, leuk toch dat ophalen, hoort alvast bij de ervaring
Nou, ik zou het nog mooier maken. Ik kreeg een uur of wat geleden een email dat de order afgehaald zou zijn. Vreemd, want dat was ik niet. Op het afhaalbewijs staat een mooi cirkeltje getekend en een locatie in Amsterdam. Ik woon in het oosten van het land. Heb werkelijk geen idee wat DHL aan het doen is, maar als dit bij "de ervaring" hoort dan hoeft het van mij niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Autodrop schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:13:
[...]

En ja hoor, weer gedonder met DHL. Niet aanbellen maar gewoon een briefje door de brievenbus proppen waar op staat dat ik de zending aan de andere kant van de stad af kan halen. Aan het eind van de straat zit nota bene een pick-up point, als ie het nu daar aflevert is dat tot daar aan toe. Typisch DHL weer.
Ik heb een iets andere situatie. Hij schijnt 'afgeleverd' te zijn vanmiddag door DHL, maar geen bezorger in velden of wegen te bekennen. Geen briefje in de brievenbus. Kan 'm nergens vinden. Helemaal kut dit...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Die is gestolen.

• Dovaxes
12/256 Zwart is al langer dan een week in gebruik en via nothing ontvangen, maar de 12/256 Wit van mijn vrouw via belsimpel is uitgesteld tot eind augustus

[ Voor 5% gewijzigd door Dovaxes op 18-08-2022 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Heeft er iemand al iets gehoord van de gratis Ear 1 actie? We zouden normaal een maand na het leveren van de telefoon een bericht moeten krijgen, maar dat heb ik niet gehad. Mijn vier preorder codes waren gebruikt (zo ver ik kon zien), maar niet zeker als er ook een bestelling mee gedaan was.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mycroft
SonnyBBQ schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:17:
Heeft er iemand al iets gehoord van de gratis Ear 1 actie? We zouden normaal een maand na het leveren van de telefoon een bericht moeten krijgen, maar dat heb ik niet gehad. Mijn vier preorder codes waren gebruikt (zo ver ik kon zien), maar niet zeker als er ook een bestelling mee gedaan was.
Ik ben een tijd na ontvangen van de telefoon gecontracteerd door Nothing en kreeg een code voor gratis ear (1)'s (verzendkosten wel voor eigen rekening). Die heb ik inmiddels ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
OK, dan zullen waarschijnlijk niet alle codes gebruikt geweest zijn voor een aankoop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 17:19
SonnyBBQ schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 13:17:
Hier hetzelfde. Ook een ear(1) ontvangen. Je zou even de klantenservice kunnen benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.J.Koerselman
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-04 13:31
Dank voor de replies!
Ik denk dat ik dan maar de stap ga zetten en er eentje ga bestellen.
Wat raden jullie aan, bestellen via belsimpel of direct via de website?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

mij maakt dat niets uit.
In het kader van vragen/garantie kan belsimpel makkelijker zijn als aanspreekpunt.

Die van mij komt gewoon bij nothing zelf vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

A.J.Koerselman schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 12:20:
Dank voor de replies!
Ik denk dat ik dan maar de stap ga zetten en er eentje ga bestellen.
Wat raden jullie aan, bestellen via belsimpel of direct via de website?
Ik raad Amazon aan, die zijn heel makkelijk betreft garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.J.Koerselman
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-04 13:31
Nogmaals bedankt!
Ik heb net de Zwarte 12gb versie besteld bij belsimpel.
Hij zou (als goed is) morgen binnen moeten komen, ben erg benieuwd ;)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste