Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:55
Batterij is wel echt nice. Vanochtend om 0730 van de oplader gehaald. Inmiddels nu 3 uur en 40 min sot. En de batterij zit op 53%.

Hiermee haal ik zelfs op intensieve dagen de gehele dag!

120HZ, 5G, brightness tegen max en bluetooth aan

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +3Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01 17:28
Ik ben blij dat ik deze telefoon gekocht heb. Het ziet er mooi uit, werkt soepel en is uniek als ik naar de reviews kijk.

[Voor 21% gewijzigd door BramViking op 15-07-2022 18:52]

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-05 07:26
Game_overrr schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:36:
Niet van 7t pro maar van 8t.. Rationeel niet echt een goede keus aangezien ik van soc naar beneden ga, camera etc ook en scherm is wss hetzelfde. Maar de nothing phone is de eerste telefoon in jaren waar ik weer enthousiast van geworden ben.. :)
Ja dat heb ik dus ook. Ga wel weer een soc naar beneden. Maar de 7TP hier begint echt te sterven zeg maar
Anton2610 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 14:27:
Net ook deze telefoon besteld met verlenging van abonnement. Iemand toevallig al ergens een betrouwbare verkoper van de transparante case gevonden? Op de site van nothing zelf vind ik 10 euro verzendkosten voor een case van 25 euro best overdreven :X
Verrek, bieden ze hem hier ook al aan met verlenging?

Gespot. 7 weken levertijd zelfs

Acties:
  • +4Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:26
Zo toestel is binnen.

En zoals een echte Tweaker:

Unlocken die hap.

• Pukson
rens-br schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:22:
Zo toestel is binnen.

[Afbeelding]

Unlocken die hap.
Haha ja. Ben er nog niet aan toegekomen. Weet jij waar de firmware files zijn te vinden, zodat ik de boot.img met magisk kan patchen. :)

• rens-br
Pukson schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:40:
[...]

Haha ja. Ben er nog niet aan toegekomen. Weet jij waar de firmware files zijn te vinden, zodat ik de boot.img met magisk kan patchen. :)
Nee, zover ben ik nog lang niet. Ik denk unlock de bootloader gewoon, dan kost dat later geen factory reset.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 22:08
Positieve eerste indruk blijft gewoon vandaag. Ik vind het vooral opvallend hoe het toestel veel vlotter aanvoelt ten opzichte van mijn Nord 2T.
Ik moet wel even op zoek naar een leuk alarmgeluid. Van de standaard geluiden word je niet bepaald vrolijk wakker.

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
C11 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:58:
Positieve eerste indruk blijft gewoon vandaag. Ik vind het vooral opvallend hoe het toestel veel vlotter aanvoelt ten opzichte van mijn Nord 2T.
Ik moet wel even op zoek naar een leuk alarmgeluid. Van de standaard geluiden word je niet bepaald vrolijk wakker.
Oef, ik maakte de fout om vanochtend om 06.15 de standaard wekker af te laten gaan. Had gelijk twee chagrijnige dames in huis. Gelukkig kon ik snel weg. Maar de standaard is inderdaad geen aanrader. Ik ga op zoek naar de manier om met muziek wakker te worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• C11
soskes schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 20:23:
[...]

Oef, ik maakte de fout om vanochtend om 06.15 de standaard wekker af te laten gaan. Had gelijk twee chagrijnige dames in huis. Gelukkig kon ik snel weg. Maar de standaard is inderdaad geen aanrader. Ik ga op zoek naar de manier om met muziek wakker te worden.
Je kan een koppeling maken met Spotify blijkbaar, dus keuze genoeg!

• soskes
  • Nu online
C11 schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 20:32:
[...]

Je kan een koppeling maken met Spotify blijkbaar, dus keuze genoeg!
Ik ga eens op zoek. Ik gebruik zelf Deezer namelijk.

• YangWenli
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:18
Ben benieuwd hoe kut de software ondersteuning gaat worden. Nederland is een volstrekt oninteressant land in de oude wereld en de mobiele providers hier interesseren zich ook niet in alles dat afwijkt.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Pukson
YangWenli schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 22:17:
Ben benieuwd hoe kut de software ondersteuning gaat worden. Nederland is een volstrekt oninteressant land in de oude wereld en de mobiele providers hier interesseren zich ook niet in alles dat afwijkt.
Uhm providers hebben hier totaal geen invloed op. De software updates zullen direct vanuit Nothing komen, en hoeven niet langs providers of iets. Dus ik weet niet echt waar bovenstaande vandaan komt.

• BramViking
Telefoon komt tot zijn recht als men niet de lelijke wallpapers van Nothing gebruikt.

• MrGizMo
Iemand eigenlijk al bezig geweest met eigen ringtones?

Hopelijk ook snel wat videos met emulators. Toch soms wel chill om wat games erop te spelen als die mogelijkheid er is

• ArniD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16:28
BramViking schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 22:30:
Telefoon komt tot zijn recht als men niet de lelijke wallpapers van Nothing gebruikt.
[YouTube: TEST du Nothing Phone (1) - Un smartphone spécial !]
Heb je ook een samenvatting voor de mensen die geen frans kunnen?
Ook geen andertalige ondertitels beschikbaar helaas.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:00
Goed nieuws, de kernel sources en device tree is door Nothing gepubliceerd. Goed dat ik meteen de bootloader heb unlocked. In elk geval een stap dichterbij voor custom roms.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Mycroft
  • Laatst online: 06-06 22:20
Ik heb 'eindelijk' wat reviews kunnen bekijken. Fascinerend vind ik het hoe de meeste reviewers zich niet goed raad weten met hoe het toestel te vergelijken en te plaatsen ten opzichte van concurrenten. Bijna elke reviewer komt in de verleiding de vergelijking te maken met iphones die zo'n 300+ euro duurder zijn en niet alleen qua design. Ook de vergelijkingen met de pixels en oneplus telefoons worden erbij gehaald. Ik zie het als een compliment voor de Phone 1 omdat qua prijs en specs de vergelijking meer fair zou zijn met bijvoorbeeld de Samsung A53, realme GT2 en realme GT neo 3t. Telefoons die vaak voor de maker een afterthought zijn en niet de uitstraling hebben die de Nothing Phone 1 wel heeft.

Ook spreken de meeste reviewers van de hype. Maar dat vind ik zelf een non argument omdat een gebruiker de telefoon beoordeeld op de ervaring en niet op de hype er omheen.

Oftewel, een telefoon die op een goede manier wat stof doet opwaaien en waar de consument direct (door gebruik toestel) of indirect (door concurrentie die de trend volgt dat alleen specs niet zaligmakend zijn) van profiteert.
Ik tel de nachtjes af tot ik het toestel in handen heb :D

[Voor 3% gewijzigd door Mycroft op 16-07-2022 07:43]

• soskes
  • Nu online
ArniD schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:43:
[...]

Heb je ook een samenvatting voor de mensen die geen frans kunnen?
Ook geen andertalige ondertitels beschikbaar helaas.
Vreemd, ik heb hem gekeken met Engelse ondertiteling?

• MrGizMo
soskes schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 04:12:
[...]

Vreemd, ik heb hem gekeken met Engelse ondertiteling?
Apart. Want alleen French is auto-generated

Acties:
  • +1Henk 'm!

• soskes
  • Nu online
MrGizMo schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 07:14:
[...]

Apart. Want alleen French is auto-generated
Via pc op joeptube gekeken en daar gewoon omgezet naar Engels. Auto-generated houdt niet in dat het de enige mogelijkheid he. Onder instellingen van het YT filmpje kun je ook andere talen selecteren onder (automatisch vertalen).

[Voor 43% gewijzigd door soskes op 16-07-2022 08:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrGizMo

Ook prima review wel

[Voor 41% gewijzigd door MrGizMo op 16-07-2022 12:09]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BramViking
Visueel gezien is dit een hele toffe review:

• MrGizMo

Geen idee of ie hier al staat maar best een prima video

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik vind de pre-installed screen protector een beetje matig qua kwaliteit. Hij zit er erg netjes opgeplakt dat wel, maar voelt een beetje stroef en ook gevoeliger voor vlekken dan de glazen achterkant. Nu is dit natuurlijk de eigenschap van een plastic screen protector.

Aangezien ik geen hoesje om mijn telefoon heb (en ook niet wil), vandaag op Amazon een tempered glass screen protector gekocht. Aangezien de telefoon zowel voor als achter van glas is dus ook maar meteen een screen protector voor de voorkant en achterkant gekocht :)
Ben benieuwd naar de kwaliteit, zodra deze binnen zijn (eind volgende week) zal ik een update plaatsen.

Ik had nog gekeken bij Nothing zelf naar hun eigen screen protector maar die kost 19 euro met 10 euro verzendkosten dus 29 euro. Nu heb ik voor 20 euro totaal de screen protector voor en achter.
Voor de geïnteresseerden het gaat om de volgende protectors:
https://www.amazon.nl/ups...refix=%2Caps%2C47&sr=8-11
https://www.amazon.nl/ups...prefix=%2Caps%2C47&sr=8-8

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
Xyanta schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:10:
Ik vind de pre-installed screen protector een beetje matig qua kwaliteit. Hij zit er erg netjes opgeplakt dat wel, maar voelt een beetje stroef en ook gevoeliger voor vlekken dan de glazen achterkant. Nu is dit natuurlijk de eigenschap van een plastic screen protector.

Aangezien ik geen hoesje om mijn telefoon heb (en ook niet wil), vandaag op Amazon een tempered glass screen protector gekocht. Aangezien de telefoon zowel voor als achter van glas is dus ook maar meteen een screen protector voor de voorkant en achterkant gekocht :)
Ben benieuwd naar de kwaliteit, zodra deze binnen zijn (eind volgende week) zal ik een update plaatsen.

Ik had nog gekeken bij Nothing zelf naar hun eigen screen protector maar die kost 19 euro met 10 euro verzendkosten dus 29 euro. Nu heb ik voor 20 euro totaal de screen protector voor en achter.
Top! Hier nu ook besteld. Heb ook dit besteld. Maar duurt nog even qua levering.

https://www.gadgetshieldz...ard-screen-protector.html

• soskes
  • Nu online
Ook besteld. Ik ben meer van de folie dan de glazen protectors. Ik ben benieuwd.

• Xyanta
Pukson schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:11:
[...]

Top! Hier nu ook besteld. Heb ook dit besteld. Maar duurt nog even qua levering.

https://www.gadgetshieldz...ard-screen-protector.html
Die gaat helemaal om de telefoon heen inclusief de aluminium zijkant of hoe moet ik dat nu zien? En doe je dan eerst de screen protectors er op en daarna nog die screen guard?

• rens-br
Xyanta schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 16:10:

Goede tip! Ik ben ook niet zo'n fan van hoesjes. Al heb ik de standaard case er nu wel omheen zitten. Dus ga dit ook eens bestellen als het jou bevalt.

• BrianHD
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-05 23:24
Homme schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:07:
Hoe kan ik de volledige Glyph doen oplichten (bvb als extra zaklamp)?
Iemand hier een antwoord op? Ben ook benieuwd!

Acties:
  • +1Henk 'm!
BrianHD schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:41:
Iemand hier een antwoord op? Ben ook benieuwd!
CLB schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:11:
Vooralsnog is dat (denk) het makkelijkst in de foto-app, maar blijft gekkig ja.
Je zou verwachten dat er ergens een setting zou zitten om dat gewoon direct te activeren.
ny-hardcore schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 15:49:
*#*#533#*#*

start com.nt.ledlighttest

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-06 20:11
Ik weet niet helemaal als dit hier thuis hoort maar ik probeer het,
Graag wil ik de telefoon binnenkort aanschaffen, echter komen ze later dit jaar ook met een 12gb versie, zal het verschil drastisch zijn? Of zal 8/256 dikke prima zijn? Ben geen heavy user maar ook geen light user.
Alvast bedankt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mycroft
Fusi0nking schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:49:
Ik weet niet helemaal als dit hier thuis hoort maar ik probeer het,
Graag wil ik de telefoon binnenkort aanschaffen, echter komen ze later dit jaar ook met een 12gb versie, zal het verschil drastisch zijn? Of zal 8/256 dikke prima zijn? Ben geen heavy user maar ook geen light user.
Alvast bedankt!
Als je geen heavy user bent ga je de 12GB niet nodig hebben ten opzichte van de 8GB. Tegelijkertijd is de 12GB slechts 50 euro duurder dus afhankelijk van je budget is dat misschien geen hele grote stap.

• Fusi0nking
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 03-06 20:11
Mycroft schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:54:
[...]

Als je geen heavy user bent ga je de 12GB niet nodig hebben ten opzichte van de 8GB. Tegelijkertijd is de 12GB slechts 50 euro duurder dus afhankelijk van je budget is dat misschien geen hele grote stap.
Goed om te weten,
Budget is niet zoon probleem, maar mijn huidige telefoon is het langzaam aan het begeven.
Kan nog even wachten, maar geen release date is wel beetje risico.
Wat zijn de vooruitzichten qua release? Is dat bekend?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Topol92
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 17-07-2022
Fusi0nking schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:58:
[...]

Goed om te weten,
Budget is niet zoon probleem, maar mijn huidige telefoon is het langzaam aan het begeven.
End of summer had ik vernomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mycroft
Fusi0nking schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 20:58:
[...]

Goed om te weten,
Ik heb de 12GB/256GB meteen na de launch besteld. Toen stond er 8 augustus als datum bij voor degenen met een pre-order en 11 augustus regulier. Meer info dan dat heb ik niet en weet dus ook niet of dat nog steeds de verwachte leverdatum is. Kort na launch raakte de zwarte en witte 12GB toestellen uitverkocht en bij mijn weten niet meer te bestellen geweest.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:48

DarkSide

theres no place like ::1

Ik vraag me ook het nut van 12 GB af.
Je ziet soms van de vergelijking testen en dan worden alsnog games/apps helemaal opnieuw opgestart.

Sommige fabrikanten killen de apps veel te snel naar mijn mening. En dan is 8gb ook voldoende.
Niet direct idee dat de 12gb die ik nu heb echt veel toevoegt

Wel benieuwd naar een test tegen bv een OP phone.
10.apps starten en kijken wat er dan nog uit geheugen start, en wat niet.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Mycroft
MrGizMo schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:15:
Toevallig iemand die van een 7T Pro naar deze gaat switchen?
Een OP 7 Pro. Telt dat ook?

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:53

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Video over het OS en vergelijking met de Pixel 6.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BramViking
Vandaag de Nothing Ear 1 binnen gekregen. Op Amazon gekocht voor €49,- en die dingen zijn dubbel het geld waard. Super geluid komt eruit en het design is tot nu toe (in mijn ogen) de mooiste in-ears die er zijn.

[Voor 7% gewijzigd door BramViking op 17-07-2022 00:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrGizMo
Mycroft schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 23:37:
[...]

Een OP 7 Pro. Telt dat ook?
Bijna hetzelfde toch ;) ?
BramViking schreef op zondag 17 juli 2022 @ 00:15:
Vandaag de Nothing Ear 1 binnen gekregen. Op Amazon gekocht voor €49,- en die dingen zijn dubbel het geld waard. Super geluid komt eruit en het design is tot nu toe (in mijn ogen) de mooiste in-ears die er zijn.
Dat was dus een prime deal?

[Voor 50% gewijzigd door MrGizMo op 17-07-2022 01:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramViking
Klopt, je kon voor €75,- aan cadeaubonnen kopen waar je vervolgens €85,- voor kreeg. De Nothing-Ear was al afgeprijsd naar €59,- dus dat scheelde een extra €10,-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BramViking
Eigenlijk schokkend hoe marginaal het verschil is tussen een high-end en een mid-tier smartphone in 2022. Mensen hebben dat vaak niet door. De iPhone 13 Pro heeft het soms wel eens af moeten leggen. Wat wel zuigt is de ram management. Maar dat ligt 100% aan Android. Het heeft dus ook geen zin om 12GB aan te schaffen (betreffende de discussie hierboven).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• soskes
  • Nu online
BramViking schreef op zondag 17 juli 2022 @ 00:15:
Eens, ook aangeschaft bij Amazon ( helaas dus €10 teveel betaald merk ik) maar happy mee. Samen met de telef een goede aankoop die mij toont dat ik voortaan dus echt geen high end telefoon hoef te kopen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Xyanta
Hier ook de Nothing ear (1) gekocht bij Amazon voor 50 euro. Was beetje sceptisch vooraf aangezien ik initieel alleen maar launch reviews vond die niet al te positief waren.

Tot ik op zoek ging naar wat recentere reviews (die er nauwelijks zijn overigens...) En die waren juist erg positief!

De gok dus maar gewaagd en erg tevreden! Voelen erg solide aan en hebben de beste pasvorm voor oordopjes die ik tot nu toe gehad heb. Ook het geluid is prima in orde, met name de bass klikt erg goed. Volgens de recente reviews is de geluidskwaliteit dus flink verbeterd na een aantal updates en het zou me niets verbazen als de Nothing Phone (1) een aangepast geluids profiel speciaal voor hun eigen oortjes heeft.

Wat Nothing ook leuk gedaan heeft is de integratie met de Phone (1). Er zit default een widget op de telefoon voor de Ear (1). Zeker een dikke aanrader voor 50 euro!

Hopelijk gaat het met de Nothing Phone ook zo met updates en wordt de telefoon alleen maar beter en beter :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:51

ThaDude

Hang Loose

Kan iemand die de nothing phone heeft mij vertellen of een sms langer dan 5 seconden duurt? Hoe de sms instellingen zijn? Wat kan je bij sms instellen. Wel mp3 nummer, incl glyph etc?

Bij mijn Op8 is dit met de update naar Android 12 wel gebeurd :( Sms duurt nog maar 5 seconden 8)7

Ik draai storings diensten en wordt niet wakker van 5 seconden. Heb wel workaround gebonden met Automate maar ideaal is het niet. Want hij blijft nu doorgaan in de nacht lol

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• soskes
  • Nu online
Ik merk wel dat ik af en toe signaal verlies. Het is kortstondig maar dan op beide simkaarten. Dat is voor mij wel het vervelendste maar overkomelijk. Bij de OP 8T was dit meerdere minuten, tot nu toe bij deze phone slechts enkele seconden. Hoop alleen wel dat dit niet gebeurd tijdens het bellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• soskes
  • Nu online
ThaDude schreef op zondag 17 juli 2022 @ 08:41:
Kan iemand die de nothing phone heeft mij vertellen of een sms langer dan 5 seconden duurt? Hoe de sms instellingen zijn? Wat kan je bij sms instellen. Wel mp3 nummer, incl glyph etc?

Bij mijn Op8 is dit met de update naar Android 12 wel gebeurd :( Sms duurt nog maar 5 seconden 8)7

Ik draai storings diensten en wordt niet wakker van 5 seconden. Heb wel workaround gebonden met Automate maar ideaal is het niet. Want hij blijft nu doorgaan in de nacht lol
Je kunt eigen geluidsbestanden toevoegen. Dus het lijkt mij, let op - niet getest, dat je hier langere bestanden in kunt zetten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:12
BramViking schreef op zondag 17 juli 2022 @ 05:11:
Eigenlijk schokkend hoe marginaal het verschil is tussen een high-end en een mid-tier smartphone in 2022. Mensen hebben dat vaak niet door. De iPhone 13 Pro heeft het soms wel eens af moeten leggen. Wat wel zuigt is de ram management. Maar dat ligt 100% aan Android. Het heeft dus ook geen zin om 12GB aan te schaffen (betreffende de discussie hierboven).

[YouTube: Nothing Phone 1 vs iPhone 13 Pro Max - Speed Test (WOW)]
De iPhone heeft geen echte multitasking en daardoor minder RAM nodig. Wat al die vergelijkingen nooit laten zien is alle beperkingen van iOS. Videobellen en ondertussen een andere app openen? Video wordt gepauzeerd. Downloads/uploads die worden gepauzeerd als je switcht. Je kan niet even op reis een torrent aanslingeren om op de achtergrond een filmpje te downloaden.

12GB is geen overbodige luxe. Ik heb nu nog een midranger van drie jaar geleden met 6GB en daar merk je al dat je aan de limieten zit. 8GB is dus minder future proof. Apps en dergelijke worden door de jaren heen gewoon zwaarder. Nu 5G steeds gangbaarder wordt zullen websites en dergelijke ook wel steeds zwaarder worden. Chrome blijft memory slurpen, zeker als je iemand bent die heel veel tabs open heeft staan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramViking
BarôZZa schreef op zondag 17 juli 2022 @ 11:47:
[...]

De iPhone heeft geen echte multitasking en daardoor minder RAM nodig. Wat al die vergelijkingen nooit laten zien is alle beperkingen van iOS. Videobellen en ondertussen een andere app openen? Video wordt gepauzeerd. Downloads/uploads die worden gepauzeerd als je switcht. Je kan niet even op reis een torrent aanslingeren om op de achtergrond een filmpje te downloaden.

12GB is geen overbodige luxe. Ik heb nu nog een midranger van drie jaar geleden met 6GB en daar merk je al dat je aan de limieten zit. 8GB is dus minder future proof. Apps en dergelijke worden door de jaren heen gewoon zwaarder. Nu 5G steeds gangbaarder wordt zullen websites en dergelijke ook wel steeds zwaarder worden. Chrome blijft memory slurpen, zeker als je iemand bent die heel veel tabs open heeft staan.
Het gaat erom dat het weinig verschil uitmaakt, of je nu 12GB of zelfs 16GB in een Android smartphone stopt. De apps op de achtergrond blijven maar heel kort opgeslagen staan voordat het zichzelf refresht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:07
Hallo iedereen.

Ik ga dus een replacement aanvragen omdat ik toch wel wat green tint heb aan de zijkanten. Ik kan er mee leven maar wellicht is de replacement beter.

Zou iedereen even kunnen kijken welle batch die heeft? Staat op het achterkant van de doos.

Ik heb de 06/2022 (1ste batch) en ik zie dat mensen die de 07/2022 (2de batch) hebben geen last hebben van green tint.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mycroft
BramViking schreef op zondag 17 juli 2022 @ 12:23:
[...]

Het gaat erom dat het weinig verschil uitmaakt, of je nu 12GB of zelfs 16GB in een Android smartphone stopt. De apps op de achtergrond blijven maar heel kort opgeslagen staan voordat het zichzelf refresht.
Eens, maar wel de nuance dat het NU weinig verschil uitmaakt. Over de tijd heen kan Android (in nieuwere versies) beter worden in het RAM-management. Dan zou Android ook beter gebruik kunnen maken van meer werkgeheugen.

Het vervelende is dat de tests online tussen 8GB en 12GB vaak tussen verschillende toestellen wordt uitgevoerd. Verschillende merken hebben ook verschillen in RAM-management. Zou dus mooi zijn als iemand bijvoorbeeld eens een test zou uitvoeren tussen een Nothing Phone 1 8GB en een 12GB. Alleen dan kun je een goede vergelijking maken, al is het dan ook een momentopname.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

A. Ben schreef op zondag 17 juli 2022 @ 12:34:
Hallo iedereen.

Ik ga dus een replacement aanvragen omdat ik toch wel wat green tint heb aan de zijkanten. Ik kan er mee leven maar wellicht is de replacement beter.

Zou iedereen even kunnen kijken welle batch die heeft? Staat op het achterkant van de doos.

Ik heb de 06/2022 (1ste batch) en ik zie dat mensen die de 07/2022 (2de batch) hebben geen last hebben van green tint.

Alvast bedankt!
06/2022 hier ook. Het is mij iig nog niet opgevallen, in welke schermen zie je de green tint?

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:07
RedFox schreef op zondag 17 juli 2022 @ 12:49:
[...]

06/2022 hier ook. Het is mij iig nog niet opgevallen, in welke schermen zie je de green tint?
Alleen op een grijs achtergrond, donker omgeving en brightness op low. Op 60hz is er geen green tint maar op 120hz wel. Beste voorbeeld is als ik iemand bel op whatsapp en dan van de zijkanten er groen doorheen schijnt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• soskes
  • Nu online
A. Ben schreef op zondag 17 juli 2022 @ 12:34:
Hallo iedereen.

Alvast bedankt!
Hier ook de 06/2022 batch maar ik zie het niet of in ieders geval te weinig om mijzelf te storen. Lijkt dan wel random te zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BramViking
Deze was ik nog niet tegen gekomen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
rens-br schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 19:22:
Zo toestel is binnen.

[Afbeelding]

Unlocken die hap.
https://forum.xda-develop...-the-whole-night.4469407/

Deze week maar even doen. Dagje voor uittrekken gezien alles weer gebackupt moet worden en opnieuw ingesteld haha.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MrGizMo
https://gcamera.co/gcam-nothing-phone-1/

Geen idee of mensen hier iets aan hebben?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

ThaDude schreef op zondag 17 juli 2022 @ 08:41:

Als je de notificatie van een SMS geluid wilt instellen kom je in dit scherm. Je kan een standaard ringtone met glyph kiezen, of een eigen mp3 met automatische glyph.
Als ik zelf een mp3 instel speelt deze iig 30+ seconde af.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
Staat Netflix bij jullie wel in de store? Ik kan deze niet vinden. Want mijn apparaat is niet gecertificeerd.

Nu maar via een APK geïnstalleerd en dat leek eerst niet te werken. Kreeg elke keer de onderstaande melding. Maar na wat verschillende versies te hebben geprobeerd werkt het nu toch wel.

"We konden geen verbinding maken met de Netflix service. Probeer het later opnieuw. (-93)"

Ik heb wel mijn bootloader unlocked. Wellicht ligt het daaraan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:49

13art

Moderator Mobile
rens-br schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:50:

Ik heb wel mijn bootloader unlocked. Wellicht ligt het daaraan.
Is een bekend probleem bij de Phone 1 dat Netflix niet in de Play Store te vinden is. Certificering bij Netflix lijkt nog niet rond te zijn. Waarschijnlijk werkt het nu bij je alleen in een lage resolutie.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Pukson
13art schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:58:
[...]

Is een bekend probleem bij de Phone 1 dat Netflix niet in de Play Store te vinden is. Certificering bij Netflix lijkt nog niet rond te zijn. Waarschijnlijk werkt het nu bij je alleen in een lage resolutie.
Hier is die gewoon te vinden.

En gecertificeerd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:49

13art

Moderator Mobile
Pukson schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:00:
[...]

Hier is die gewoon te vinden.

En gecertificeerd.
Mooi zo, dan is dat dus al opgelost. Dan zal het bij @rens-br inderdaad te maken hebben met het unlocken van de bootloader.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
13art schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:05:
[...]

Mooi zo, dan is dat dus al opgelost. Dan zal het bij @rens-br inderdaad te maken hebben met het unlocken van de bootloader.
Zou best kunnen. Al was Netflix in het review exemplaar van @CLB ook niet te vinden. Is dat inmiddels wel zo?

En meer mensen die de bootloader hebben unlocked, die even kunnen checken hoe het met de certificering zit?

[Voor 13% gewijzigd door rens-br op 17-07-2022 17:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramViking
Gedeelde tweede plaats met de batterij test.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 21:38
Een telefoon van 500 euro vergelijken met een telefoon van 1150 euro qua batterij, dat blijft toch een beetje een onlogische vergelijking naar mijn mening.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xyanta
rens-br schreef op zondag 17 juli 2022 @ 16:50:
Staat Netflix bij jullie wel in de store? Ik kan deze niet vinden. Want mijn apparaat is niet gecertificeerd.
Ik heb deze Day 1 gewoon kunnen downloaden vanuit de Playstore en mijn apparaat is netjes gecertificeerd.

Wel vreemd dat dit bij sommige niet is? Ik neem aan dat jullie wel gewoon de nieuwste firmware van Nothing hebben draaien? Nothing OS 1.0.2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:08
Anton2610 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 19:35:
[...]

Een telefoon van 500 euro vergelijken met een telefoon van 1150 euro qua batterij, dat blijft toch een beetje een onlogische vergelijking naar mijn mening.
Wou net zeggen, wees eerlijk en vergelijk de accu duur met telefoons die diezelfde 700 series chip hebben dan (of in het geval van Mediatek, zelfde tier)

Maar dat levert geen views op natuurlijk...

Ik hou de Nothing Phone wel in de gaten voor mijn partner, die mag over 2,5 maand verlengen dus ik kijk alvast rond

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrGizMo
[...]

Snap sowieso de meeste vergelijking videos niet :O :|

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pukson
Hoop wel dat Nothing net zoals Samsung bijvoorbeeld maandelijks met de beveiligingsupdates komt. Viel mij op dat die hier op 1 mei zit.

Hecht er niet super veel waarde aan, maar gezien dit zogoed als stock Android is lijkt het mij goed te doen. Herinner mij de Essential Phone nog, die kreeg de maandelijkse updates nog wel eens eerder dan Pixel zelf.

Acties:
  • 0Henk 'm!
rens-br schreef op zondag 17 juli 2022 @ 17:11:
Al was Netflix in het review exemplaar van @CLB ook niet te vinden. Is dat inmiddels wel zo?
Noop :/
Pukson schreef op zondag 17 juli 2022 @ 20:52:
Hoop wel dat Nothing net zoals Samsung bijvoorbeeld maandelijks met de beveiligingsupdates komt.
Ze zeggen dat ze beveiligingspatches vier jaar lang om de twee maanden uitrollen.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramViking
[...]

Jij denkt dat de andere Android toestellen, welke in dit filmpje getoond worden, in dezelfde prijsklasse als de Nothing vallen? Je begrijpt het punt niet, het gaat erom dat de accu van deze telefoon, in combinatie met de processor, behoorlijk zunig blijkt te zijn en dat staat los van hoe duur het toestel is. Je hebt ook toestellen met een 6000 mah batterij, welke zelfs een stuk goedkoper zijn en in deze categorie van €1000,- plus, makkelijk zouden winnen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rens-br
Maar wel gecertificeerd?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
Nice thanks! Die zocht ik al. Het lijkt er alleen op dat de wide angle camera niet te gebruiken is.

Ook foto's nemen in volle resolutie (50mp) lukt niet met die App. Verder werkt die perfect! Was Google Camera gewend van mijn Poco en werkt wel zo lekker.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mizgala28
BramViking schreef op zondag 17 juli 2022 @ 21:21:
het gaat erom dat de accu van deze telefoon, in combinatie met de processor, behoorlijk zunig blijkt te zijn en dat staat los van hoe duur het toestel is.
Maar dat is common sense, high end telefoons (op iPhone na) hebben over het algemeen zwakkere accuduur doordat ze stroom slurpende chips hebben.

En juist daarom zou je de Nothing Phone z'n accu duur moeten vergelijken met vergelijkbare chips, om te kijken of deze dan ook beter presteert dan vergelijkbare (qua chip) telefoons.

dit is alsof iemand een i9 met een i5 gaat vergelijken, en begint te zeuren over de hiite en stroom verbruik van de i9

Ik ben eerder naar benieuwd hoe goed de accu van de Nothing Phone is vergeleken met bijvoorbeeld een Poco X4 GT, Motorola Edge 30, Samsung Galaxy A53 en ga zo door.

ik ben verbaasd dat die vergelijking niet nog een Galaxy Flip 3 bovenop deed voor de extra views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MrGizMo

Wel jammer dat screenprotector niet laat zien

[Voor 36% gewijzigd door MrGizMo op 17-07-2022 22:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• C11
Na wat testen blijkt mijn scherm toch ook niet 100% ok te zijn.
Weet nog niet zo goed wat ik ermee moet doen. Inruilen etc lijkt weer een heel omslachtig proces te worden. Anderzijds wil ik voor dat geld wel gewoon dat alles ok is...

[Voor 8% gewijzigd door C11 op 17-07-2022 23:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BramViking
Mizgala28 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 22:30:
[...]

Maar dat is common sense, high end telefoons (op iPhone na) hebben over het algemeen zwakkere accuduur doordat ze stroom slurpende chips hebben.

En juist daarom zou je de Nothing Phone z'n accu duur moeten vergelijken met vergelijkbare chips, om te kijken of deze dan ook beter presteert dan vergelijkbare (qua chip) telefoons.

dit is alsof iemand een i9 met een i5 gaat vergelijken, en begint te zeuren over de hiite en stroom verbruik van de i9

Ik ben eerder naar benieuwd hoe goed de accu van de Nothing Phone is vergeleken met bijvoorbeeld een Poco X4 GT, Motorola Edge 30, Samsung Galaxy A53 en ga zo door.

ik ben verbaasd dat die vergelijking niet nog een Galaxy Flip 3 bovenop deed voor de extra views
Je slaat de plank volledig mis, en dat laat je hiermee ook zien. De Oneplus, waarmee het qua accuduur gelijk eindigde, beschikt over een high-end chip. Dus die vergelijking loopt direct al mank. Daarnaast zijn de verschillen in de mobiele telefoon wereld absoluut niet te vergelijken met een I9 en een I5. Dat jij het je zelf inbeeld is tot daaraan toe, maar de resultaten zeggen wel degelijk anders. Ik zou zeggen, in plaats van zeuren begin met filmen, en start je verlijking.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Mizgala28
BramViking schreef op zondag 17 juli 2022 @ 23:27:
[...]

Je slaat de plank volledig mis, en dat laat je hiermee ook zien. De Oneplus, waarmee het qua accuduur gelijk eindigde, beschikt over een high-end chip. Dus die vergelijking loopt direct al mank. Daarnaast zijn de verschillen in de mobiele telefoon wereld absoluut niet te vergelijken tussen een I9 en een I5. Dat jij het je zelf inbeeld is tot daaraan toe, maar de resultaten zeggen wel degelijk anders. Ik zou zeggen, in plaats van zeuren begin met filmen, en start je verlijking.
Ik denk niet dat ik diegene ben die de plank mis slaat hier...

Maar ik zie genoeg aan de toon van je reactie, je mening staat al vast.

Prima, ik laat het hierbij.

[Voor 4% gewijzigd door Mizgala28 op 17-07-2022 23:54]

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-06 00:28
De groene tint had ik op mijn oneplus 8t (zelfde scherm denk ik, ook 1080 en 120hz en 6.55 inch.. Bij levering had ik ook last van die groene tint en dat is later weggetrokken, weet niet of het een software update was of dat het oled paneel moest inwerken oid, maar het was echt later weer weg.

• BramViking
Mizgala28 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 23:53:
[...]

Ik denk niet dat ik diegene ben die de plank mis slaat hier...

Maar ik zie genoeg aan de toon van je reactie, je mening staat al vast.

Prima, ik laat het hierbij.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet, je begint zelf met het aan slaan van een bepaalde toon, en dan verbaasd zijn als je de bal net zo hard terugkrijgt.

[Voor 14% gewijzigd door BramViking op 18-07-2022 02:17]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BramViking
C11 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 23:20:
Weet nog niet zo goed wat ik ermee moet doen. Inruilen etc lijkt weer een heel omslachtig proces te worden. Anderzijds wil ik voor dat geld wel gewoon dat alles ok is...

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Het ziet er niet uit, gewoon omruilen, ook al zal het maar de vraag zijn hoe snel dat bij hen is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mizgala28
-knip-
C11 schreef op zondag 17 juli 2022 @ 23:20:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik zou het omruilen gedoe of niet.

Vorig jaar had ik tijdelijk een toestel (Motorola) met hetzelfde groene tint issue en zelfs na het omruilen, bleven deze er.

Ik dacht er mee te kunnen leven maar werd er zo gek van dat ik dat ding gewoon volledig retour stuurde en geld terug kreeg.

Nou kan iedere scherm issues hebben, maar als het je echt stoort (dit zou mij wel storen) dan heeft het weinig nut om deze alsnog te houden.

[Voor 34% gewijzigd door Mizgala28 op 18-07-2022 01:10. Reden: ingaan en reageren op mensen die niet luisteren is zinloos]

• MrGizMo

Teardown. Niet in het engels btw
Blijkbaar ook niet nee, had in het begin alleen Widevine-level bekeken, dat is wel prima in orde.

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24
CLB schreef op maandag 18 juli 2022 @ 08:38:
[...]

Blijkbaar ook niet nee, had in het begin alleen Widevine-level bekeken, dat is wel prima in orde.
Probeer eens te kijken of YASNAC (Yet Another SafetyNet Attestation Checker) ziet of alles werkt.

SafetyNet is zo'n draconisch ding geworden dat veel bedrijven nu gebruiken dat rooten niet meer te doen is voor een nieuwere daily driver :'(
Was bekeken, werkt hier niet:
CLB schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 23:28:
Something went wrong. Attestation response timeout.
EDIT: Ah inmiddels wel, maar dus ook fail;

[Voor 41% gewijzigd door CLB op 18-07-2022 10:26]

• rens-br
ikt schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:42:
[...]

Probeer eens te kijken of YASNAC (Yet Another SafetyNet Attestation Checker) ziet of alles werkt.

SafetyNet is zo'n draconisch ding geworden dat veel bedrijven nu gebruiken dat rooten niet meer te doen is voor een nieuwere daily driver :'(

Nope. Maar bij mij komt het dus waarschijnlijk door de unlocked bootloader.

• RedFox

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Meer mensen die 'Night Light' gebruiken? Ik heb hem aanstaan van zonsondergang tot zonsopkomst, maar hij lijkt wel omgekeerd te werken. Zo is hij op dit moment ingeschakeld :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:24
rens-br schreef op maandag 18 juli 2022 @ 09:50:
[...]

[plaatje]

Nope. Maar bij mij komt het dus waarschijnlijk door de unlocked bootloader.
Zeker door de bootloader.

Maar nu je bootloader geunlocked is, misschien werkt Magisk + safetynet-fix of ih8sn.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:38
Hier springt de Night Light ook (lijkt het) te pas en te onpas aan te gaan. Verder soms wat kleine glitches bij het unlocken, gaat soms niet gewoon soepel. Snelheid prima in orde. Accu deze dagen even testen, de Nothing is nu mijn daily driver.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
ikt schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:13:
[...]

Zeker door de bootloader.

Maar nu je bootloader geunlocked is, misschien werkt Magisk + safetynet-fix of ih8sn.
Waarschijnlijk. Maar ik wil eigenlijk even kijken of ik zonder root kan en het toestel eens stock kan houden. Heb mijn Poco iets te vaak opnieuw moeten installeren en bij de laatste paar updates was het elke keer weer raak. Ben daar wel een klein beetje klaar mee, dus laat het toestel even zoals die is. Met daarbij is Magisk nog niet helemaal te installeren via de recovery o.i.d., dus ook dat houd me voorlopig tegen.

Netflix werkt nu wel met de APK en dat is voor mij prima zo.

[Voor 7% gewijzigd door rens-br op 18-07-2022 10:48]

• rens-br
Whatsek schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 23:51:
Goed nieuws, de kernel sources en device tree is door Nothing gepubliceerd. Goed dat ik meteen de bootloader heb unlocked. In elk geval een stap dichterbij voor custom roms.
Wat is jouw Google Play Protect status?

[Voor 11% gewijzigd door rens-br op 18-07-2022 11:24]

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Mycroft
Zoals ook te vinden in de topic warning onderaan de pagina: vanaf nu is er ook een topic om accessoires van de Nothing Phone (1) te bespreken --> [Nothing Phone (1)] Accessoires

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Whatsek
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:00
Ik heb een CTS Profile match: Failed.

Tijd voor magisk! 😇

Acties:
  • +1Henk 'm!

• soskes
  • Nu online
RedFox schreef op maandag 18 juli 2022 @ 10:02:
Meer mensen die 'Night Light' gebruiken? Ik heb hem aanstaan van zonsondergang tot zonsopkomst, maar hij lijkt wel omgekeerd te werken. Zo is hij op dit moment ingeschakeld :?
Klopt, was bij mij ook het geval. Als ik hem echter instel met vaste tijden, werkt het wel prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MrGizMo

Had hem wel eerder verwacht van hem

edit. want niemand post hier verder :

https://twitter.com/evowizz/status/1549036183996735489

hij heeft nog wat meer spul

[Voor 27% gewijzigd door MrGizMo op 18-07-2022 23:13]

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Nu online
Voor diegenen die de telefoon al in gebruik hebben, hoe bevalt het tot nu toe?

Zijn er problemen die je hebt ervaren of is alles smooth?

Schuur: 4580Wp Noord & Zuid | Keuken: 1185Wp Zuid | Beneden: MHI 3.5kW - Boven: MHI - 2x 2kW op 4kW Multisplit

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

Zijn er al mensen android auto wireless hebben geprobeerd met dit toestel?

Ik ben ook erg benieuwd naar de SOT van het toestel bij dagelijks gebruik. Is een dag gebuik zonder bijladen makkelijk te halen?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1Henk 'm!

• rens-br
BlazeMuis schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 10:13:
Voor diegenen die de telefoon al in gebruik hebben, hoe bevalt het tot nu toe?
Software werkt lekker en telefoon is lekker snel en smooth. FPS is echt snel en vind ik super handig. Camera's werken goed en maken prima foto's

Enige waar ik zelf nu nog een beetje mee zit is de accuduur. Deze vind ik na een half week testen niet super geweldig. Of dat ligt aan het feit dat het toestel nog moet 'settelen' weet ik niet. Ik heb wel AOD aangehad en dat heb ik nu uitgezet en dat scheelt al behoorlijk veel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-06 14:47
janvanduschoten schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 12:14:
Zijn er al mensen android auto wireless hebben geprobeerd met dit toestel?
alleen i.c.m. het AAwireless kastje, mijn auto ondersteund geen native android auto wireless. Verder werkt het gewoon prima. Moest het kastje wel resetten maar dat lag eraan dat de OP6 andere instellingen moest gebruiken.
Pagina: 1 2 3 ... 14 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Accessoires: [Nothing Phone (1)] Accessoires
- Prijzen en levertijden: [Nothing Phone (1)] Levertijden & Prijzen
- Nothing Phone 2: [Nothing Phone(2)] Geruchten & Speculaties

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee