Ik heb 'eindelijk' wat reviews kunnen bekijken. Fascinerend vind ik het hoe de meeste reviewers zich niet goed raad weten met hoe het toestel te vergelijken en te plaatsen ten opzichte van concurrenten. Bijna elke reviewer komt in de verleiding de vergelijking te maken met iphones die zo'n 300+ euro duurder zijn en niet alleen qua design. Ook de vergelijkingen met de pixels en oneplus telefoons worden erbij gehaald. Ik zie het als een compliment voor de Phone 1 omdat qua prijs en specs de vergelijking meer fair zou zijn met bijvoorbeeld de Samsung A53, realme GT2 en realme GT neo 3t. Telefoons die vaak voor de maker een afterthought zijn en niet de uitstraling hebben die de Nothing Phone 1 wel heeft.
Ook spreken de meeste reviewers van de hype. Maar dat vind ik zelf een non argument omdat een gebruiker de telefoon beoordeeld op de ervaring en niet op de hype er omheen.
Oftewel, een telefoon die op een goede manier wat stof doet opwaaien en waar de consument direct (door gebruik toestel) of indirect (door concurrentie die de trend volgt dat alleen specs niet zaligmakend zijn) van profiteert.
Ik tel de nachtjes af tot ik het toestel in handen heb

[Voor 3% gewijzigd door Mycroft op 16-07-2022 07:43]