Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
\Mja, in de CL willen ze ook niet alles geven. Dus de volgende keer gewoon buiten de top 5 eindigen. Hoef je tenminste niet onnodig zoveel rond te reizencarpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:31:
[...]
Als je wilt…. Zit het daar misschien is? Ze willen niet want anders meer wedstrijden ergo snel moe
Morgen zal ik PSV misschien gaan affakkelen, of niet, want soms is het niet nodig.
Hup PSV
edit: Zie je net dat nu The Queen is gestorven.
[ Voor 13% gewijzigd door mavaros op 08-09-2022 19:35 ]
Vraag me echt af wie daar de keepers scoutDirtyBird schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:32:
[...]
Alsof ie niet springt of strekt ofzo hehij struikelt een beetje onder de bal door
Ik heb de indruk dat ze gewoon niet beter kunnen.carpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:31:
[...]
Als je wilt…. Zit het daar misschien is? Ze willen niet want anders meer wedstrijden ergo snel moe
Ik zie Gakpo wat acties maken en de rest zie ik niet in de buurt van het doel.
Ja Vertessen maar dat is vnl snelheid.
Ok nog een tweede helft, wie weet.
Zonder Luuk de Jong is het aanvallend zelfs nog slechter.
Saibari kan wel naar de kant, is in al die wedstrijden nog geen lantaarnpaal voorbij gekomen.
Kan mijn scherm gaan schoonmaken, thx.Grindtegel schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:34:
queen Elisabeth zat naar psv te kijken?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Die keeper is ook een lachertje. Benieuwd wanneer het technisch apparaat daar op het matje geroepen wordt. Ik gok “gemoedelijkheid”… (dus niet).
[ Voor 56% gewijzigd door Typhone op 08-09-2022 19:40 ]
Kan die er zelf niet gaan staan?Harribo schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:32:
[...]
Luuk de Jong is er niet bij dus Ruud moet iets
Niet per se, kerst komt meestal vanzelf wel, hoeft niet opgepikt te worden.Typhone schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:39:
Jingle insert. van Nistelrooy…. Haalt ie de kerst?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
18 - PSV have now conceded a goal in their last 18 games in all competitions, including in each of their last eight home games, their longest run at home since March 2012. Leaky. pic.twitter.com/X2EXFuR2DI
— OptaJohan (@OptaJohan) 8 september 2022
Toch vooral wie de keepers begeleidt...Deadsy schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:36:
[...]
Vraag me echt af wie daar de keepers scout
Regeren is vooruitschuiven
Met name daar lijkt het een en ander mis te gaan.
Unnerstall weg laten gaan was al een fout. Vervolgens haal je Drommel, geen slechte keeper maar een ander type. Die gaat fouten maken, maar lijkt vervolgens niet de begeleiding te krijgen om weer zijn vertrouwen te vinden. Dan halen we Mvogo, geen slechte keeper maar ook vrij onzeker in de lucht, en Benitez lijkt ook verre van een veilige keeper. Zucht.
Leek voor mij het tweede.
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 08-09-2022 19:45 ]
En de rest ook. Elke keer in de bekende val trappen met De Jong en het elftal daar op inrichten en compleet andere spelers gebruiken die invallen. Werkt voor geen meter en dat komt keer op keer terug. Maar kritische vragen… ik hoor ze niet.Deadsy schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:36:
[...]
Vraag me echt af wie daar de keepers scout
El Ghazi links, Gakpo spits, Vertessen rechts, dat zou ik dan proberen
Kudus gisteren was eigenlijk een zelfde soort idee, pakte alleen wel beter uit.Harribo schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:53:
Ik trek de conclusie dat Vertessen geen spits is. Te weinig balcontrole en te weinig inzicht in waar te gaan staan.
El Ghazi links, Gakpo spits, Vertessen rechts, dat zou ik dan proberen
vond Kudus meer een vrije rol hebben. Ook meer lichaamskracht om dingen mee af te dwingenExocet schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:55:
[...]
Kudus gisteren was eigenlijk een zelfde soort idee, pakte alleen wel beter uit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/96hFIDoB8MEacfNOpJFXOSJx.jpg?f=user_large)
(straks even de shop linken, waren een paar nieuwe designs van toen ze landskampioen werden maar niet met een thema als dit. Was wel mooi geweest als ze de CL hadden gehaald en een geüpdate versie zouden maken
edit: de link https://www.gundersons.no/shop#!/Sports-plakater/c/28121190 zie dat het meeste ondertussen al is uitverkocht mbt Bodø)
[ Voor 54% gewijzigd door apis29 op 08-09-2022 23:56 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Bijna goed, had wel een mooie assistSuperkiwi schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:01:
El Ghazi gaat scoren!
Regeren is vooruitschuiven
Twente komt eraan!
Naja in de Fjes competitie is het ene team ook veel beter dan de andereDirtyBird schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:21:
Ik heb het idee dat ik bij beide teams ballen meer en verder van de voet zie stuiteren dan bij cl teams. Alsof ze slechtere balbeheersing hebben, maar dit lijkt me nog redelijk basale vaardigheid voor een prof. Wat is dat?
Verschil tussen profs is ook nog enorm
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Is andersom ook al een keer of wat voorgevallen xDDoeEensGek schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:35:
En psv mag zijn keeper even bedanken.
Twente komt eraan!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Schoot m recht op de keeper.Herman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:35:
Sjonge, gatenkaas bij PSV achterin. Hoe kon die 'm missen...
Wat werd die verdediger dolgedraaid
Tomorrow is not today!
Het is slechts Bodø/Glimt en nog steeds een gelijkspel. Van Zürich en Arsenal ga je gewoon dik af. Kansloze missie in Eindhoven dit, stap gewoon direct maar uit de EL.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik hoop dat PSV zich herpakt, maar overwintering is heel ver weg.
Draadje van Pieter Zwart over PSV. Geen fan van hem maar hier benoemd hij iets wat mij ook opviel en waardoor PSV keer op keer defensief in de problemen komt:
Typerend moment voor defensieve problemen van PSV dit seizoen
— Pieter Zwart (@PieterZwartNL) 8 september 2022
1. PSV trekt zich terug vanuit 4-4-2 en wacht op goed moment om te jagen. Hier herkent Sangaré dat bij pass op middenveld met gezicht naar eigen doel pic.twitter.com/y7Jf7RuJ42
2. Sangaré heeft er zin in. Sprint meteen door om verder druk te zetten, maar niemand doet mee pic.twitter.com/UeqkUTRTiX
3. Vijftien tellen later: gapend gat tussen verdediging en middenveld van PSV pic.twitter.com/R1riu3fiee
Continu hinken op twee gedachten. Of je moet allemaal vooruit. Of je gaat allemaal terug. Tussenweg is gevaarlijk. Zelfs tegen Bodo/Glimt
Kijk die goal. Hoe groot is afstand tussen spits en laatste man? 50 meter? Bij topteams is afspraak vaak maximaal 15 à 20 meter pic.twitter.com/lypmGnxthQ
/f/image/cY4Z5L2gkAt9pbMzgL7rrQya.png?f=fotoalbum_large)
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Dat probleem moet de gemeente echt eens aanpakken. Als PSV speelt is het een grote chaos. Je kan je kont niet meer keren.
edit: Feyenoord speelt in een raar tenue.
[ Voor 7% gewijzigd door mavaros op 08-09-2022 20:59 ]
*Ik kijk zonder geluid
Te groot stadion.DirtyBird schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:59:
En door. Waarom is het stadion zo leeg bij lazio? Dat is toch niet allemaal uitvak?
*Ik kijk zonder geluid
Hier was ik bang voor… Maar zo snel had ik het niet verwacht.DoeEensGek schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:04:
Sjonge jonge moet dat nou zo gaan vandaag?
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Ja, maar daar wordt tegenwoordig niet voor gefloten, zoals het hoort in voetbal.
Het is geen opzettelijk hands.
Nee maar bal verandert wel deels van richting erdoor waar een goal uit komt.mavaros schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:06:
[...]
Ja, maar daar wordt tegenwoordig niet voor gefloten, zoals het hoort in voetbal.
Het is geen opzettelijk hands.
Ho eens even. Dat is wel een van de beste ploegen van de Eredivisiedr.lowtune schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:06:
Feyenoord zie ik er vanavond wel hard af gaan. Dit is geen Go Ahead Eagles….
Dacht ik ook aan, maar je kan aan alles merken (van t weekend tegen GA Eagles ook, dat er gebrek aan ritme en afstemming is achterin.
Dat heeft ook tijd nodig helaas. Nadeel als je met zoveel nieuwe spelers opnieuw moet gaan bouwen.
Ik zie Feyenoord dit ook alleen maar verliezen vanavond, komt gewoon te vroeg deze wedstrijd. Hoop dat ik het onjuist heb, maar ben er toch wat bang voor dat dit een seizoen wordt van schade beperken en niet teveel achterstand oplopen.
Wel een vrij leeg stadion zo, hadden best wat Feyenoord supporters bij kunnen zitten, ruimte zat. Denk dat ze bang waren dat er meer Feyenoord supporters in het stadion zouden zitten dan Italianen.
[ Voor 38% gewijzigd door jbdeiman op 08-09-2022 21:10 ]
Dit spel is niet goed voor je lever tegen ItalianenDirtyBird schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:08:
Er lag een italiaan. Drink!
Jep, de EL start eigenlijk een maand te vroeg voor Feyenoord…jbdeiman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:07:
[...]
Dacht ik ook aan, maar je kan aan alles merken (van t weekend tegen GA Eagles ook, dat er gebrek aan ritme en afstemming is achterin.
Dat heeft ook tijd nodig helaas. Nadeel als je met zoveel nieuwe spelers opnieuw moet gaan bouwen.
Ik zie Feyenoord dit ook alleen maar verliezen vanavond, komt gewoon te vroeg deze wedstrijd. Hoop dat ik het onjuist heb, maar ben er toch wat bang voor dat dit een seizoen wordt van schade beperken en niet teveel achterstand oplopen.
Wel een vrij leeg stadion zo, hadden best wat Feyenoord supporters bij kunnen zitten, ruimte zat. Denk dat ze bang waren dat er meer Feyenoord supporters in het stadion zouden zitten dan Italianen.
Da's pech voor Feyenoord, maar het kan ook andersom gebeuren.Agent47 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:07:
[...]
Nee maar bal verandert wel deels van richting erdoor waar een goal uit komt.

Dus... Wat gaan we doen? Verder kijken?OMX2000 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:05:
[...]
Hier was ik bang voor… Maar zo snel had ik het niet verwacht.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ja dat wel. Maarrr waar zit ik naar te kijkenDoeEensGek schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:15:
[...]
Dus... Wat gaan we doen? Verder kijken?
Lastige bal zo kort bij je laag over de grond, en het veld werkt ook niet echt mee ofzo, dat ziet er niet bepaald vlak uit.OMX2000 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:15:
Bijlow jonguh!!!!
Maar hopeloos op deze manier, zo gemakkelijk als de goals tegen vallen. Zo begonnen we vorig seizoen ook, dus laten we op eenzelfde sprookje hopen.
Hup Feyenoord.
Zeker niet.DoeEensGek schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:15:
[...]
Dus... Wat gaan we doen? Verder kijken?
:strip_exif()/f/image/qvdCODiqEQYEK6e3fp3Dl2UJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Nou he, kom je ineens overal te kort, gelukkig had Ajax wel al punten gepakt. Ik zag net bij Az dat zij al goed weg kwamen met een bal op de paal.DeKever schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:16:
Pijnlijk avondje voor het vaderlandsche voetbal.
Het moet snel beter, want anders is het snel gedaan met de voorsprong op de Portugese ploegen.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 08-09-2022 21:21 ]
Geertruida er niet bij maakt ook veel uit.D-e-n schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:20:
Het is allemaal gewoon nog niet ingespeeld. En dat luistert bij het spel van Slot wel nauw volgens mij, zeker verdedigend en opbouwend. Senesi, Trauner, Malacia en vooral ook Aursnes wisten precies wat te doen.
Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9
Maarja liever zie je ze winnen, maar daar is dit team nog niet genoeg voor ingespeeld. Het komt allemaal net te vroeg.
[ Voor 18% gewijzigd door Rubman op 08-09-2022 21:24 ]
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Je hebt nu Bijlow, Trauner en Cokcu die vorig jaar basis speelden in Tirana, dus eigenlijk maar een paar spelers (in de as) behouden t.a.v. toen.OMX2000 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:22:
[...]
Geertruida er niet bij maakt ook veel uit.
Daarbij helpt het veld volgens mij ook niet echt, dat is best slecht.
[ Voor 10% gewijzigd door jbdeiman op 08-09-2022 21:25 ]
Liever zie je ze niet als een stel knaapjes afgeslacht worden zoals nu.Rubman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:24:
Dit gaat een pijnlijke avond worden denk ik, al heb ik wel liever nu tegen Lazio erin dan heb je de op papier sterkste al gehad en ingecalculeerd verlies.
Maarja liever zie je ze winnen
Die van PSV is een dure. Deze mag je op papier wel verliezen. Maar alleen niet zo.964C2 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:24:
Wat een slechte avond voor de Coëfficienten ranglijst.
Er komt geen bal aan bij een eigen speler, en ze spelen veels te langzaam. Gooi er eens tempo op.
De 3-0OMX2000 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:16:
[...]
Ja dat wel. Maarrr waar zit ik naar te kijken
Helaas helemaal waar. Ze kunnen combineren alsof er geen tegenstand is.mavaros schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:26:
Feyenoord wordt compleet overhoop gevoetbald.
Er komt geen bal aan bij een eigen speler, en ze spelen veels te langzaam. Gooi er eens tempo op.
In en in triest dit. Maar ja, sta je weer met beide benen op de grond.
Ach, halve puntjes, valt ook wel mee. De rest van het verloop van de poule zal wel laten zien hoe duur of niet het gaat zijn. Deze ene wedstrijd kost weinig. Ze zullen wel beter moeten spelen.D-e-n schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:25:
[...]
Die van PSV is een dure. Deze mag je op papier wel verliezen. Maar alleen niet zo.
Verder Feyenoord... Dang, had meer verwacht...
Is het al.Exocet schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:28:
Dit kan heel erg pijnlijk worden ...
Verwijderd
Als je het al moeilijk heb tegen Go Ahead dan is Lazio logischerwijs wel een maatje te groot (op dit moment)
Denk dat het heel simpel is voor Feyenoord.
Spelen voor de tweede plek, en anders overwinteren in de Conference League.
En, liever 1 keer met 5-0 verliezen, dan 5 keer met 1-0.
Maar, eerlijk is eerlijk... de spelers van wie je verwacht dat ze er staan. (De jongens die er vorig jaar al bij waren) laten het nu toch echt afweten.
Bijlow is geen schim meer van wat die was voor zijn laatste blessure.
Kokcu speelt zeer slecht.
Trauner is niet zo solide als normaal.
Tsjaah, als je dan ook nog eens een Hartman en zoveel nieuwelingen heb die juist naar deze personen opkijken op deze momenten.
Nee, ik ben niet verrast.
Op naar Sparta en hopen dat Slot er de komende weken op tijd een echt team van kan maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2022 21:30 ]
Niemand bij Feyenoord weet wat te doen of waar te staan of naar wie de bal te schieten lijkt het.
Het moet weer helemaal vanaf 0 af opgebouwd worden.
Dacht eerst weer naar die lelijke Ajax shirts te kijken van paar jaar terug met dat roze.D-e-n schreef op donderdag 8 september 2022 @ 21:30:
Kunnen we die uit shirts ook gelijk ritueel verbranden? Dat heeft toch niks met Feyenoord te maken.

Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023