Tegen, deze actie net was wat ongelukkig. Maar eerder was hij ook al de bal tussen verdediging en middenveld aan het ophalen. Toen hij een keer rechtsvoorstond, niets van een actie. Passief.
Idd, ze zijn 3 grassprieten vergeten te maaien links bij de cornervlag.OPSLAGHOND schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:34:
We mogen wat kritischer zijn las ik laatst nog hier.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tadic speelt hierna nog ene jaar (op de bank) en wordt dan assistent trainer, die blijft bij Ajax denk ik.ephymerous schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:34:
[...]
Geen reden inderdaad om Tadic nu te laten staan. Imho de beste aankoop van Ajax het afgelopen decennia. Oppassen dat het niet als een nachtkaars uitgaat
Ik vind het prima, maar dan moet hij wel salaris inleveren.Krukar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:35:
[...]
Tadic speelt hierna nog ene jaar (op de bank) en wordt dan assistent trainer, die blijft bij Ajax denk ik.
€2.9 miljoen rijker alweer! Jaarsalaris Ocampos is binnen.
0.400 punt erbij voor de coefficienten.
⏩ PVOutput☀️
Tsja het gevolg van een kwartier balbezit.Vos schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:30:
Die wissels in minuut 89 doe je toch niet...
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Liedje van de supporters is wel briljant bedacht.
⏩ PVOutput☀️
Lucca een kop groter dan Kudus 😀
[ Voor 7% gewijzigd door Exocet op 07-09-2022 20:40 ]
Nu hopen op een 1-1 ofzo bij Napoli - Liverpool
7 - Mohamed Kudus was only the seventh player in the last 15 years to both score a goal, assist a goal and not misplace a single pass in a Champions League match, becoming the first to do it since Serge Gnabry in 2020 (v Barcelona). Magic. pic.twitter.com/4hA2cwUVXd
— OptaJohan (@OptaJohan) 7 september 2022
Prachtiger eerste helft waarin het werd beslist, tweede helft lekker gecontroleerd uitgespeeld. 4 goals, 3 punten en geen tegentreffers. Meer kan je niet wensen in de CL
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Wat lukt er vooral dat jullie vooraf besproken hebben? Ja ehh, deze, wij bespraken deze 
Edit: Tadic in het na-interview voor wie niet meer kijkt.
[ Voor 25% gewijzigd door Krukar op 07-09-2022 20:45 ]
Die Kudus speelde echt fantastisch vanavond. Zelfde gold voor Berghuis en Bassey, heb er echt van genoten
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Onana keept bij Inter. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen en of hij zijn goede vorm meeneemt naar Inter

Tomorrow is not today!
Hij heeft t op de groei gekocht denk ik.groggy schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:40:
Wat heeft sneijer een slecht passend jasje aan
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Hij is wel bewust van zijn eigen spel. Dat is dan weer positief! Leuk interview, maar hij had er veel moeite mee.Krukar schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:44:
Wat lukt er vooral dat jullie vooraf besproken hebben? Ja ehh, deze, wij bespraken deze
Was dat Tadic? Ik vond t al vreemd dat ze Marc Marie Huijbreghts om zn mening gingen vragenDoeEensGek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:47:
[...]
Hij is wel bewust van zijn eigen spel. Dat is dan weer positief! Leuk interview, maar hij had er veel moeite mee.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Super hoe Tadic weet te communiceren.
⏩ PVOutput☀️
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Wat een beschamend interview met Kudus zeg. De interviewer blijft maar zuigen voor een antwoord om wat sensatie te krijgen.
Ja sensatie en emotie. Verslag doen is teveel gevraagd.Hupske schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:00:
Wat een beschamend interview met Kudus zeg. De interviewer blijft maar zuigen voor een antwoord om wat sensatie te krijgen.
Gunstig, pakken we die volgende week ook maar even.Exocet schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:07:
Napoli nu al voor tegen Liverpool
Taylor komt hij mij beter over dan Gravenberch toen bij nog bij Ajax zat.
Gravenberch was fysiek sterk, had een goede balbehandeling maar vond ik te statisch en te weinig energie in een wedstrijd stoppen.
Ben blijer met Taylor, technisch ook goed en loopt overal.
Gravenberch was fysiek sterk, had een goede balbehandeling maar vond ik te statisch en te weinig energie in een wedstrijd stoppen.
Ik heb dat gevoel nog niet. Komt meer omdat Gravenberch altijd makkelijk een man wist uit te spelen en voor een overtalsituatie zorgde. Aan de andere kant was hij ook weer iets slordiger dan Taylor.Harribo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:16:
Tomorrow is not today!
Inmiddels daar ook 3-0 in de rust, gaat lekker bij Liverpool.Exocet schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:07:
Napoli nu al voor tegen Liverpool
Die Joe Gomes bij Liverpool!dutchgio schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:47:
[...]
Inmiddels daar ook 3-0 in de rust, gaat lekker bij Liverpool.
Die mag volgende week weer spelen!
Zo, dat was een leuke avond.
Napoli is wel een griezelige ploeg, dus dat wordt een hele klus om die de figuurlijke nek om te draaien. Liverpool is een Engelse club, en die ploegen liggen Ajax vaak niet goed. Toch weet ik zeker dat Ajax wel zal overwinteren.
Vandaag hopen dat AZ, Feyenoord en PSV netjes hun puntjes pakken.
Feyenoord heeft wel een smerige tegenstander, dus dat is best wel een dingetje, maar tegenwoordig komt het met Feyenoord altijd wel goed.
AZ moet gewoon ballen wat ze waard zijn, en ze hebben een goed team om dat te kunnen.
Bij PSV wordt het billenknijpen, maar dat is eigenlijk altijd zo, dus we zien wel hoe die het doen.
Veel plezier vanavond.
p.s. Hebben jullie dat trucje met de bal gezien dat Pasveer uithaalde. Nu had hij gisteren een rustige avond, en dan moet je toch iets doen om jezelf te vermaken, maar het zag er wel leuk uit.
Napoli is wel een griezelige ploeg, dus dat wordt een hele klus om die de figuurlijke nek om te draaien. Liverpool is een Engelse club, en die ploegen liggen Ajax vaak niet goed. Toch weet ik zeker dat Ajax wel zal overwinteren.
Vandaag hopen dat AZ, Feyenoord en PSV netjes hun puntjes pakken.
Feyenoord heeft wel een smerige tegenstander, dus dat is best wel een dingetje, maar tegenwoordig komt het met Feyenoord altijd wel goed.
AZ moet gewoon ballen wat ze waard zijn, en ze hebben een goed team om dat te kunnen.
Bij PSV wordt het billenknijpen, maar dat is eigenlijk altijd zo, dus we zien wel hoe die het doen.
Veel plezier vanavond.
p.s. Hebben jullie dat trucje met de bal gezien dat Pasveer uithaalde. Nu had hij gisteren een rustige avond, en dan moet je toch iets doen om jezelf te vermaken, maar het zag er wel leuk uit.
[ Voor 12% gewijzigd door mavaros op 08-09-2022 08:19 ]
Wat mij gisteren erg opviel was dat hij echt heel vaak opzichtig om de bal vroeg (vaak met 3 tegenstanders om hem heen) en hem echt zelden kreeg.Harribo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:16:
Er moet eerst vertrouwen gekweekt worden. Dit Ajax is nog in opbouw. Alles moet nog op zijn plek vallen, en als dat is gelukt, kan Ajax echt helemaal losgaan.Henkie_NtA schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:09:
[...]
Wat mij gisteren erg opviel was dat hij echt heel vaak opzichtig om de bal vroeg (vaak met 3 tegenstanders om hem heen) en hem echt zelden kreeg.
De speelwijze beviel me wel gisteren. De snelheid kan en moet wat hoger, maar dat is het wel.
Er zijn jaren geweest dat Ajax zich voelde als Rangers FC. Die moeten zich vandaag erg ellendig voelen.
Dat is ook het spel van Ajax he, omdat Taylor of Berghuis zich aanbieden en tegenstanders meetrekken worden de passlijnen niet geblokt om direct een schijf over te slaan en Kudus/Brobbey in te spelenHenkie_NtA schreef op donderdag 8 september 2022 @ 10:09:
[...]
Wat mij gisteren erg opviel was dat hij echt heel vaak opzichtig om de bal vroeg (vaak met 3 tegenstanders om hem heen) en hem echt zelden kreeg.
Dat is de reden dat Blind kan blijven staan, die kan dat soort situaties als geen ander beoordelen en die pass geven. Dat hij vervolgens zo beweeglijk is als een Deens Containerschip neemt de trainer (zowel Ten Hag als Schreuder) voor lief.
Met Bassey hebben we ook weer een interessante toevoeging, fysiek het tegenovergestelde van Martinez, maar hij brengt heel veel vergelijkbare kwaliteiten: Snelheid, duelkracht, kopkracht. Die gaat echt heel veel profijt hebben van Blind naast zich.
[ Voor 35% gewijzigd door KillaZ op 08-09-2022 11:10 ]
K to the KillaZ
De spelers staan sowieso vaker afwisselend kriskras door elkaar. Dat maakt het bespelen door de tegenstander lastiger.
Daarom dat Ocampos ook een actie voorin kon en mocht maken.
⏩ PVOutput☀️
Voorin bij Rangers door een bal lekker aan te nemen bedoel je?Quad schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:14:
De spelers staan sowieso vaker afwisselend kriskras door elkaar. Dat maakt het bespelen door de tegenstander lastiger.
K to the KillaZ
Is dit niet andersom? Blind hoeft zich minder op zijn verdedigende taken te focussen en kan met Bassey veel vrijer voetballen dan vorig jaar. Bassey vangt volledig op wat Blind tekort komt en dat lijkt mij een hele goede zet/ actie van Ajax.KillaZ schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:07:
[...]
Met Bassey hebben we ook weer een interessante toevoeging, fysiek het tegenovergestelde van Martinez, maar hij brengt heel veel vergelijkbare kwaliteiten: Snelheid, duelkracht, kopkracht. Die gaat echt heel veel profijt hebben van Blind naast zich.
Nee, want dat deed Martinez vorig jaar al voor Blind. Het doordekken en positioneel goed staan in topwedstrijden kun je hem nog prima bijbrengen.jbdeiman schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:31:
[...]
Is dit niet andersom? Blind hoeft zich minder op zijn verdedigende taken te focussen en kan met Bassey veel vrijer voetballen dan vorig jaar. Bassey vangt volledig op wat Blind tekort komt en dat lijkt mij een hele goede zet/ actie van Ajax.
K to the KillaZ
Of een club hier nu happy van wordt geen idee https://nos.nl/artikel/24...omt-in-amerikaanse-handen
Maar dat soort lui trekken er nog sneller de stekker uit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
"De financiële garanstelling die de Amerikanen geven, zorgt ervoor dat de jaarlijkse tekorten voor de komende vijf jaar ruimschoots worden afgedekt en dat beoogde investeringen gefinancierd kunnen worden. "
Dit is natuurlijk wel lekker. Verwacht alleen wel dat de Amerikanen vinden dat er gesneden moet worden in de uitgaven en dat ze dus na 5 jaar financieel het zelf draaiende kunnen houden zonder inbrengst van hun.
Dit is natuurlijk wel lekker. Verwacht alleen wel dat de Amerikanen vinden dat er gesneden moet worden in de uitgaven en dat ze dus na 5 jaar financieel het zelf draaiende kunnen houden zonder inbrengst van hun.
Absoluut, als Taylor deze lijn doortrekt gaat hij mee naar Qatar en niet GravenberchHarribo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:16:
XXXVI
Ik vond het tot nog toe met Bassey overtuigender, natuurlijk deed Martinez het vorig jaar ook al goed, maar Bassey heeft zover ik zie meer de snelheid om e.e.a. te compenseren en nog meer de kracht. Hij mist dan misschien het voetballend vermogen, maar waar ik vorig jaar Blind nog wel eens voorbij gelopen zag worden en er hachelijke situaties dreigden te ontstaan zag ik hem nu nog meer voorin lopen/ meevoetballen, omdat het achterin wat zekerder lijkt momenteel.KillaZ schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:33:
[...]
Nee, want dat deed Martinez vorig jaar al voor Blind. Het doordekken en positioneel goed staan in topwedstrijden kun je hem nog prima bijbrengen.
Maargoed, dat is zoals ik het zie, het lijkt mij geen slechte 'ruil' momenteel, Martinez voor Bassey.
Vitesse laat zich weer iets seksueels overkomen. Nu kopen de Amerikanen die club. Die hebben helemaal geen verstand van soccer.
Ik begin langzaam te begrijpen, waarom er nooit een vol stadion is als ze thuis spelen.
Er zit geen ziel in die club.
Ik begin langzaam te begrijpen, waarom er nooit een vol stadion is als ze thuis spelen.
Was Tadic ook niet slachtoffer geweest van een overval laatst? Kan me zo voorstellen dat dat mentaal ook iets met je doet.DoeEensGek schreef op woensdag 7 september 2022 @ 20:47:
[...]
Hij is wel bewust van zijn eigen spel. Dat is dan weer positief! Leuk interview, maar hij had er veel moeite mee.
die ziel is er sinds 2010 met Jordania al niet meer. Toen Henk Fraser er trainer was leek het weer goed te komen maar na zijn vertrek is het alleen maar bergafwaarts gegaan.mavaros schreef op donderdag 8 september 2022 @ 12:15:
Pierre schreef op donderdag 8 september 2022 @ 11:34:
Of een club hier nu happy van wordt geen idee https://nos.nl/artikel/24...omt-in-amerikaanse-handen
Identiteit... welke?"Het is voor ons van groot belang dat we onze identiteit kunnen waarborgen en het ambitieniveau van de afgelopen jaren overeind kunnen houden"
de identiteit van altijd maar de eenvoudige weg te kiezen.
Opstelling PSV
/f/image/IMgfv9zHIwrGEDHAP2ZvpThF.png?f=fotoalbum_large)
Lijkt er op dat van Nistelrooij heeft geleerd van de wedstrijden tegen Rangers en eindelijk ook in een europese wedstrijd Xavi op 10 en Veerman naast Sangaré zet. Ook Teze gewoon in het centrum lijkt mij geen verkeerde keus.
Veel succes PSV!
edit: trouwens ook vast Feyenoord en AZ veel succes gewenst.
/f/image/IMgfv9zHIwrGEDHAP2ZvpThF.png?f=fotoalbum_large)
Lijkt er op dat van Nistelrooij heeft geleerd van de wedstrijden tegen Rangers en eindelijk ook in een europese wedstrijd Xavi op 10 en Veerman naast Sangaré zet. Ook Teze gewoon in het centrum lijkt mij geen verkeerde keus.
Veel succes PSV!
edit: trouwens ook vast Feyenoord en AZ veel succes gewenst.
[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 08-09-2022 18:37 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
PSV kan niet eens druk zetten. De tegenstander heeft continue de bal. Wat een armoede zeg.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar komt PSV goed weg bij de corner.
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Er gaat ook bijna niemand mee naar voren zodat ze aanspeel mogelijkheden hebben
goeie spits zeg, vertessen echt van amateur hoofdklasse e nivo
Ik heb weer genoeg gezien. Hopelijk vertrekt de jong eens een keer van z’n positie na vandaag.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Luuk speelt niet eenscarpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:00:
Ik heb weer genoeg gezien. Hopelijk vertrekt de jong eens een keer van z’n positie na vandaag.

slechter dan John kan die het niet doen
Grappen daargelaten val ik zowat in slaap van deze wedstrijd
Geen backup halen voor De Jong/Gakpo/Madueke gaat ze echt nog punten kosten.
Veel wedstrijden in korte tijd en die drie gaan echt nog wat missen.
Vertessen had al laten zien dat hij te kort komt en Saibari is er ook nog niet.
Veel wedstrijden in korte tijd en die drie gaan echt nog wat missen.
Vertessen had al laten zien dat hij te kort komt en Saibari is er ook nog niet.
Wat een onzin, het combinatievoetbal van PSV laat al jaren te wensen over, ook onder andere managers/TD's. Als ze echt potten willen breken, dan zullen ze daaraan moeten werken. Het lijkt weer nergens op, maar zo spelen ze echt al enorm lang. Daar heeft John de Jong helemaal niks mee te maken.carpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:00:
Dat hij het niet geweldig doet, yea sure, maar dat is niet zijn fout. Zo loopt het al vele vele jaren. Als je dit ziet tov Ajax gisteren, dan is het verschil wel duidelijk. En zelfs met dit voetbal zouden ze gewoon kampioen kunnen worden en dan wordt het gewoon weer allemaal vergeten. Beetje flauw allemaal.
Dus alle trainers zijn slecht tot nu toe. Schmidt die even alles wint etc… waar zit het volgens jou in? Al die goede verdedigers die gehaald worden?Snowdog schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:15:
[...]
Wat een onzin, het combinatievoetbal van PSV laat al jaren te wensen over, ook onder andere managers/TD's. Als ze echt potten willen breken, dan zullen ze daaraan moeten werken. Het lijkt weer nergens op, maar zo spelen ze echt al enorm lang. Daar heeft John de Jong helemaal niks mee te maken.
Dat hij het niet geweldig doet, yea sure, maar dat is niet zijn fout. Zo loopt het al vele vele jaren. Als je dit ziet tov Ajax gisteren, dan is het verschil wel duidelijk. En zelfs met dit voetbal zouden ze gewoon kampioen kunnen worden en dan wordt het gewoon weer allemaal vergeten. Beetje flauw allemaal.
Kolere Vertessen, hoe mis je die!
ter verdediging van John, de meeste spelers die gehaald zijn in de tijd van Schmidt werden gehaald door Schmidt.carpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:16:
[...]
Dus alle trainers zijn slecht tot nu toe. Schmidt die even alles wint etc… waar zit het volgens jou in? Al die goede verdedigers die gehaald worden?
Ja dan kun je de jong de schuld geven dat hij die controle aan Schmidt gaf maar de algemeen directeur mag je daar ook op aankijken.
Hoe kan je die missen zeg.
Nou, zo dus.carpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:18:
Hoe kan je die missen zeg.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
ik heb echt medelijden met Ruud, dat ie met dit prul een team moet vormen. Wat een ellende weer.
Nee het zit hem in het feit dat Ajax een team heeft dat geweldig kan voetballen en PSV speelt puur op resultaat en kan voetballend gewoon een stuk minder (zeker de sinds de tijd dat de Boer heeft afgezwaaid bij Ajax). Het verschil zit het hem er echt in dat Ajax gewoon dwingend kan voetballen en dingen kan afdwingen, bij PSV gaat het na 2 passes al mis.carpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:16:
[...]
Dus alle trainers zijn slecht tot nu toe. Schmidt die even alles wint etc… waar zit het volgens jou in? Al die goede verdedigers die gehaald worden?
Je kan wel goede verdedigers halen en ja, daarmee versterk je wel weer de traditionele PSV-style, maar beter ga je daarmee niet voetballen.
Het is toch maar goed dat ze de CL niet gehaald hebben, dat had een compleet kansloze missie geweest. Waarom valt PSV toch altijd zo tegen in Europa?
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik heb de eerste 10 mins gezien (het internet hier in Italië laat te wensen over) en het is weer schrikken hoe het nog steeds niet mogelijk blijkt om met 4 verdedigers een kommetje te maken en van links naar rechts (of andersom, zo u wilt) de bal rond te spelen zonder dat er voor er 4 balcontacten zijn gemaakt hij al ergens van een voet springt.
Ik dacht dat deze mannen miljoenen binnen harkten omdat zijn met hun rechter dan wel linker voet meer balgevoel hebben dan ik. Ik heb duidelijk ergens een verkeerde carrierekeuze gemaakt, dit niveau haal ik ook wel.
Ik dacht dat deze mannen miljoenen binnen harkten omdat zijn met hun rechter dan wel linker voet meer balgevoel hebben dan ik. Ik heb duidelijk ergens een verkeerde carrierekeuze gemaakt, dit niveau haal ik ook wel.
Daarmee win je wel punten omdat de verdediging al jaren een gatenkaas is. Belangrijke punten.Snowdog schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:19:
[...]
Nee het zit hem in het feit dat Ajax een team heeft dat geweldig kan voetballen en PSV speelt puur op resultaat en kan voetballend gewoon een stuk minder (zeker de sinds de tijd dat de Boer heeft afgezwaaid bij Ajax). Het verschil zit het hem er echt in dat Ajax gewoon dwingend kan voetballen en dingen kan afdwingen, bij PSV gaat het na 2 passes al mis.
Je kan wel goede verdedigers halen en ja, daarmee versterk je wel weer de traditionele PSV-style, maar beter ga je daarmee niet voetballen.
Is toch al een flinke tijd geleden dat ze goede verdedigers gehaald hebben.Snowdog schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:19:
[...]
Teze en Obispo is toch eigen jeugd? Dat vind ik de 2 beste verdedigers die ze hebben
Doen ze al jaren. Wat was de laatste echt goede wedstrijd van PSV? En dan bedoel ik niet 1 helft die een 9 was gevolgd (of voorafgegaan) door een helft die een 3 was. Ik denk de kampioenswedstrijd tegen Ajax? Maar vooral ook omdat Ajax er toen een potje van maakte?M@cer schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:19:
Het is toch maar goed dat ze de CL niet gehaald hebben, dat had een compleet kansloze missie geweest. Waarom valt PSV toch altijd zo tegen in Europa?
Nouja, ze hebben nog de 0, dan zou je vandaag tevreden moeten zijn met deze performance. Wat mij betreft moet je met dit soort aanvallende spelers meer kunnen creëren.carpebios schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:20:
[...]
Daarmee win je wel punten omdat de verdediging al jaren een gatenkaas is. Belangrijke punten.
Ik dacht dat psv om 18:45 begon met voetballen

Vertessen, ik hou mijn mond verder. Blijkbaar heeft hij ook al compromitterende informatie over Ruud.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hahahahaha
Ga ik de tweede helft kijken of gewoon lekker gamen
mam man man ik kap ermee, no more psv for me.
Das een prachtig doelpunt tegen PSV helaas.
And the 0 is gone.Snowdog schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:24:
[...]
Nouja, ze hebben nog de 0, dan zou je vandaag tevreden moeten zijn met deze performance. Wat mij betreft moet je met dit soort aanvallende spelers meer kunnen creëren.
Dus... Dat Antwerp van Van Bommel, doet het ook niet slecht.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je speelt thuis tegen 1 van de 2 zwakke ploegen (op papier) in je poule.
Dan moet je toch echt winnen als je wilt overwinteren.
Dat was mijn reactie ook.
Gewoon lachwekkend dit.
Psv wil van alles, komt tot praktisch niets.
Bodo 1 kans, tjakka, zo doe je dat dus!
FC Eindhoven is goed bezigMaarten_E schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:30:
Dus... Dat Antwerp van Van Bommel, doet het ook niet slecht.
Als je wilt…. Zit het daar misschien is? Ze willen niet want anders meer wedstrijden ergo snel moeDeadsy schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:30:
Je speelt thuis tegen 1 van de 2 zwakke ploegen (op papier) in je poule.
niet de 1e keerExocet schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:30:
Keeper ziet er toch ook niet lekker uit
Luuk de Jong is er niet bij dus Ruud moet ietsMaarten_E schreef op donderdag 8 september 2022 @ 19:29:
Vertessen, ik hou mijn mond verder. Blijkbaar heeft hij ook al compromitterende informatie over Ruud.
FK Bodø/Glimt thuis, altijd lastig?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023