I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Gefaald bij NAC, gefaald bij VVV, dus goed genoeg voor Ajax? Dit is geen gok meer dit zou belachelijk zijn.gws24 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:21:
[...]
Deze info / dit gerucht lijkt de T inderdaad van de Sparta kant te hebben:
[...]
bron: https://www.telegraaf.nl/...-volgende-target-van-ajax
Persoonlijk zou ik het wel willen zien met Steijn bij Ajax, tenminste iemand die wel een onderwijs achtergrond heeft (volgens wiki pabo gedaan en lesgegeven op een basisschool) net grote trainers zoals van Gaal en Hiddink. Daarnaast heeft hij evenveel prijzen gewonnen als Bosz. Maar goed, het zou wel een grote gok zijn.
Gefaald bij VVVtoolkist schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:28:
[...]
Gefaald bij NAC, gefaald bij VVV, dus goed genoeg voor Ajax? Dit is geen gok meer dit zou belachelijk zijn.
Bij NAC speelde natuurlijk dat hele akkefietje met van Hooijdonk maar daar weet ik niet genoeg van om daar over te oordelen en hoe goed hij het daar gedaan heeft.
edit: bedenk mij net trouwens dat Rijkaard met Sparta degradeerde en daarna trainer van Barcelona werd en dat pakte niet slecht uit dus het kan werken
[ Voor 12% gewijzigd door gws24 op 11-06-2023 20:47 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
als ze hem nemen en hij zou kampioen worden met Ajax is het de beste trainer van Nederlandtoolkist schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:28:
[...]
Gefaald bij NAC, gefaald bij VVV, dus goed genoeg voor Ajax? Dit is geen gok meer dit zou belachelijk zijn.

aan de andere kant is het ook wel vreemd dat de bekende namen niet zitten te springen om trainer van Ajax te worden
Bekende namen? Bosz solliciteerde meerdere malen op tv. PSV handelt helaas sneller.bie100 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:52:
[...]
als ze hem nemen en hij zou kampioen worden met Ajax is het de beste trainer van Nederland![]()
aan de andere kant is het ook wel vreemd dat de bekende namen niet zitten te springen om trainer van Ajax te worden
Toch gek dat het niet rond komt met Knutsen. Nog gekker is doorschakelen naar C garnituur. Schreuder was twijfelachtig, Stein niet, dat moet je gewoon niet doen.
XXXVI
PSV handelt niet sneller inzake Bosz, het is toch wel duidelijk dat er vanuit Ajax gewoon geen interesse is.ephymerous schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:04:
[...]
Bekende namen? Bosz solliciteerde meerdere malen op tv. PSV handelt helaas sneller.
Toch gek dat het niet rond komt met Knutsen. Nog gekker is doorschakelen naar C garnituur. Schreuder was twijfelachtig, Stein niet, dat moet je gewoon niet doen.
Mbt Knutsen, Ajax wil schijnbaar maximaal 2m afkoopsom betalen. Da's niet heel erg veel, dus kan prima dat het daarop geklapt is.
Hij is wel heel goed in anti-voetbal!ephymerous schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:04:
[...]
Bekende namen? Bosz solliciteerde meerdere malen op tv. PSV handelt helaas sneller.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Alleen heeft Ajax geen Messi.gws24 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:35:
[...]
Gefaald bij VVV. Daar mee is hij kampioen geworden van de 1e divisie en heeft ze daarna 2 jaar in de eredivisie gehouden (15e en 12e). Lijkt mij gewoon een goede prestatie.
Bij NAC speelde natuurlijk dat hele akkefietje met van Hooijdonk maar daar weet ik niet genoeg van om daar over te oordelen en hoe goed hij het daar gedaan heeft.
edit: bedenk mij net trouwens dat Rijkaard met Sparta degradeerde en daarna trainer van Barcelona werd en dat pakte niet slecht uit dus het kan werken
Rijkaard hoefde hem alleen maar op te stellen om succes te hebben, dat lukte mij ook nog wel.
Na Barca mislukte het bij Galatasaray en bij het nationale elftal van Saudi Arabie.
Maar Telesport schrijft het, dus het is nieuws.
[ Voor 20% gewijzigd door Sjah op 11-06-2023 21:27 ]
Nou zijn er ineens grenzen. Als er 20M moet worden betaald voor een beperkte verdediger uit Schotland dan kan t. Wil je een goede trainer met een duidelijke visie, die echt je topkandidaat is, dan is dat ineens lastig. Nee, dan moet je daar voor gaan. Niet laten klappen op iets kleins en dan doorschakelen naar Maurice Steijn. Wtf...toolkist schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:10:
[...]
PSV handelt niet sneller inzake Bosz, het is toch wel duidelijk dat er vanuit Ajax gewoon geen interesse is.
Mbt Knutsen, Ajax wil schijnbaar maximaal 2m afkoopsom betalen. Da's niet heel erg veel, dus kan prima dat het daarop geklapt is.
Je laat de zaakwaarnemer niet overvliegen als je er qua afkoopsom niet uit bent. Dit is op iets anders geklapt.toolkist schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:10:
[...]
PSV handelt niet sneller inzake Bosz, het is toch wel duidelijk dat er vanuit Ajax gewoon geen interesse is.
the talks apparently failed cus ajax couldnt meet him in person.
he didnt want to meet in person now. he wanted to spend time with his family or something
Daar laat je het toch niet op stuk gaan?
Mag toch hopen dat Sven iets meekrijgt van de shitstorm die nu losgaat over Steijn en zich gaat bedenken.
Juist niet, sterk om die 'meningen vanuit de onderbuik' naast je neer te leggen.Exocet schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:53:
[...]
Mag toch hopen dat Sven iets meekrijgt van de shitstorm die nu losgaat over Steijn en zich gaat bedenken.
Ajax kan/wil niet veel langer wachten he, die willen de opvolger klaar hebben staan voordat de voorbereiding begint (eind deze maand). Daarbij is het ook wel handig om grote aankopen met die trainer af te kunnen stemmen...Exocet schreef op zondag 11 juni 2023 @ 21:53:
[...]
Als ze het nou eens om zouden draaien, Maduro trainer met Steijn als assistent...Update - 21.05 uur (11 juni 2023) - 'Ajax wil Steijn als hoofdtrainer met Maduro als assistent'
Ajax zet in op Maurice Steijn als hoofdtrainer en Hedwiges Maduro als assistent-trainer, zo vertelt Jan-Joost van Gangelen bij ESPN. Eerder op de avond kwamen meerdere media al met het nieuws over de stukgelopen onderhandelingen met Kjetil Knutsen en razendsnel ging het nieuws over op de interesse van Ajax in Sparta Rotterdam-trainer Steijn. Daarbij moet Maduro, die zondag met Almere City promotie naar de Eredivisie veiligstelde, zijn rechterhand worden.
Dat wordt interessant, ik denk dat beide clubs erop vooruitgaan qua trainer staf.
Hopelijk doet Bosz z’n ding, aanvallend spelen en geen prijzen pakken.
Steijn is interessant, heeft leuke dingen gedaan bij Sparta. Maar accepteert onze Servische vriend een kleine naam als Steijn?
Hopelijk gaat het knetteren zodat de titel prolongeren.
Het is een naam die ik niet zou verwachten, maar het is wel een ervaren trainer. Kan in ieder geval rust brengen voor een groep.gws24 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 20:21:
Persoonlijk zou ik het wel willen zien met Steijn bij Ajax, tenminste iemand die wel een onderwijs achtergrond heeft (volgens wiki pabo gedaan en lesgegeven op een basisschool) net grote trainers zoals van Gaal en Hiddink. Daarnaast heeft hij evenveel prijzen gewonnen als Bosz. Maar goed, het zou wel een grote gok zijn.
Of hij goed genoeg is voor hoger niveau weet ik niet, dat blijft een gok. Echter is elke goede trainer ook op lager niveau begonnen en heeft ooit de stap gemaakt. Maar ik geef toe dat het deze naam ook niet op mijn lijstje stond.
Overigens leuk om te zien dat eventuele kanttekeningen voor Knutsen nu ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, alsof dat dé redder gaat zijn. Dat hij het nu aardig gedaan heeft met Bodo zegt helemaal niets over of dat bij een andere club weer zou lukken.
We gaan het zien. Voor de buitenwacht is vooraf bijna niemand goed genoeg, dus die moeten ze lekker negeren inderdaad.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Lijkt me evident voor elke trainer voor welke club dan ookGonadan schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:55:
[...]
Dat hij het nu aardig gedaan heeft met Bodo zegt helemaal niets over of dat bij een andere club weer zou lukken.
Het blijft gewoon lastig om dé beste trainer te vinden voor de situatie waar de club op dat moment in zit en de mogelijkheden die er zijn. Idealiter zou je een consistente lijn hebben van wat je van trainers verwacht en je dus op basis van die rode lijn de spelersgroep wordt samengesteld.
Niet specifiek op de keuze voor Knutsen of Steijnen, dat maakt keuzes tussen trainer A en trainer B soms bijzonder aangezien de speelstijl niet in hetzelfde. De vraag is of de trainer zich kan aanpassen aan de club/spelersmateriaal maar wat maar gezien is bij PSV maar ook Feyenoord. Van Schmidt naar Nistelrooij, van Cocu naar Advocaat, een lijst van trianers als optie als "Dick Advocaat, Henk Fraser, Maurice Steijn, & Jaap Stam".
Een gok wagen is prima, maar zorg wel dat de trainer bij de speelstijl van de selectie past en ambieer niet dat in een zomerstop bijzonder veel aangepast mag worden.
Knutsen heeft in ieder geval wel voor zich spreken dat ie resultaten geboekt heeft met verzorgd aanvallend voetbal met druk naar voren. Iets wat ik Steijn nog bij geen enkele club heb zien doen.Gonadan schreef op maandag 12 juni 2023 @ 07:55:
Overigens leuk om te zien dat eventuele kanttekeningen voor Knutsen nu ineens als sneeuw voor de zon verdwenen zijn, alsof dat dé redder gaat zijn. Dat hij het nu aardig gedaan heeft met Bodo zegt helemaal niets over of dat bij een andere club weer zou lukken.
Je mag de smiley weglaten want dat is precies mijn punt. Hetzelfde geldt voor dat een trainer op hoger niveau gepresteerd moet hebben voordat we willen geloven dat hij op hoger niveau kan presteren. Hoe maak je dan ooit de stap?Napo schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:18:
Lijkt me evident voor elke trainer voor welke club dan ook
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Knutsen doet het goed bij Bodo, n=1, maar bij Noren val je al snel op als aanvallend. Maar ja, die wil gewoon niet weg zo te lezen.toolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:25:
[...]
Knutsen heeft in ieder geval wel voor zich spreken dat ie resultaten geboekt heeft met verzorgd aanvallend voetbal met druk naar voren. Iets wat ik Steijn nog bij geen enkele club heb zien doen.
Steijn liet Sparta in principe gewoon leuk voetballen, maar sinds dat gehark tegen Twente is men dat weer vergeten lijkt wel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeker geen EL gekeken afgelopen jaren? Waar ze oa Roma met 6-1 weg bliezen? Dit heeft niks te maken met aanvallender spelen dan andere Noorse teamsGonadan schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:34:
[...]
Knutsen doet het goed bij Bodo, n=1, maar bij Noren val je al snel op als aanvallend. Maar ja, die wil gewoon niet weg zo te lezen.
Zijn gedrag als het spannend wordt, spreekt mij niet echt aan. In die zin heb ik mijn twijfels. Zijn beperkte ervaring met de top is wat mij betreft an sich geen probleem. Hij heeft al laten zien realistisch te kunnen laten voetballen.
Overigens, als Mislintat dan toch Steijn aanstelt kan hij net zo goed ook alsnog de koopoptie op Lucca lichten
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
zou dat een voordeel zijn ja een eigen podcast?Mog schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:23:
Zou Alex Pastoor niet een goede trainer voor Ajax kunnen zijn? Drie keer gepromoveerd met drie verschillende teams, eigen podcast en hij staat voor een stijl van voetbal.
Steijn lijkt vooral een realistische trainer die zijn elftal zo goed mogelijk laat inspelen op de tegenstander... Dat hij een verdedigende trainer zou zijn (wat vaak geroepen wordt) is niet direct waar. Als wij (Sparta) de bovenliggende partij waren speelden we tegenstanders juist kapot met hoog druk zetten en afjagen. Maar als we duidelijk kwalitatief minder waren (zoals gisteren) speelden we heel compact niet naïef.. Steijn lijkt mij een trainer die per wedstrijd bekijkt wat het beste strijdplan is. Toen hij VVV trainde in de KKD speelde hij ook altijd vol op de aanval (want VVV was 9/10 keer de bovenliggende partij)...
We hebben hiervoor een trainer gehad die juist ALTIJD van het verdedigende uitging, dat is echt verschrikkelijk om naar te kijken. Ook hebben we weleens een trainer gehad (Foeke Booij) die ALTIJD van de aanval uitging. Dat is prachtig (en ook toen hadden we een leuk seizoen) maar we liepen ook wel te vaak in het mes.. We wisselden toen 4-0 thuisoverwinningen af met 5-1 uitnederlagen..
Of Steijn een goeie trainer is voor Ajax kan ik lastig inschatten. Ergens vind ik hem beter bij PSV passen.. Het is wel zo dat de spelers met hem weglopen en voor hem door het vuur gaan. Dus hij lijkt wel een goeie peoples-manager te zijn (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Van Nistelrooy)...
Het is voor ons wel zuur dat we na dit prachtige seizoen diverse sterkhouders gaan verliezen. Maar dat is de prijs van het succes en moeten we ook niet over klagen. De marktwaarde van betreffende sterkhouders is danig gestegen dat we het nu ook kunnen uitbuiten. En dan is het aan de scouting om wederom met een paar voltreffers te komen. Afgelopen zomer waren Lauritsen, Kitolano, Saito, Eerdhuijzen en in mindere mato Olij echt onbekenden en nu staan ze op de radar bij de top-5. Dat is knap gevonden van Sparta en ik hoop dat we komende zomer weer een paar van die voltreffers kunnen hebben..
Als nieuwe trainer ben ik er nog niet over uit (wie mijn voorkeur heeft) maar Stam zit in de kaartenbak van Nijkamp. Daar zou ik overigens totaal niet blij mee zijn. Ook Jans is een oude bekende van onze TD, maar of die trek heeft in Sparta.... Verder denk ik aan Groenendijk en Pastoor (laatste is waarschijnlijk onmogelijk) en van Bronckhorst
[ Voor 8% gewijzigd door FreakNL op 12-06-2023 10:05 ]
Ik schrijf toch gewoon dat hij het goed doet? Hij leek mij dan ook een redelijke kandidaat maar laten we hem niet ineens op een voetstuk gaan plaatsen. Ook hij zette niet alle gewenste vinkjes. Qua ervaring is hij bijvoorbeeld nog niet zo ver.toolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:36:
Zeker geen EL gekeken afgelopen jaren? Waar ze oa Roma met 6-1 weg bliezen? Dit heeft niks te maken met aanvallender spelen dan andere Noorse teams
Die 6-1 is natuurlijk gewoon een incident, die er steeds bij halen is onzinnig.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als ik aan Jans denk dan denk ik aan subtop. Op basis van afgelopen seizoen zou hij dus prima bij Sparta kunnen passen.FreakNL schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:29:
@mefjoew ,
Steijn lijkt vooral een realistische trainer die zijn elftal zo goed mogelijk laat inspelen op de tegenstander... Dat hij een verdedigende trainer zou zijn (wat vaak geroepen wordt) is niet direct waar. Als wij (Sparta) de bovenliggende partij waren speelden we tegenstanders juist kapot met hoog druk zetten en afjagen. Maar als we duidelijk kwalitatief minder waren (zoals gisteren) speelden we heel compact niet naïef.. Steijn lijkt mij een trainer die per wedstrijd bekijkt wat het beste strijdplan is. Toen hij VVV trainde in de KKD speelde hij ook altijd vol op de aanval (want VVV was 9/10 keer de bovenliggende partij)...
We hebben hiervoor een trainer gehad die juist ALTIJD van het verdedigende uitging, dat is echt verschrikkelijk om naar te kijken. Ook hebben we weleens een trainer gehad (Foeke Booij) die ALTIJD van de aanval uitging. Dat is prachtig (en ook toen hadden we een leuk seizoen) maar we liepen ook wel te vaak in het mes.. We wisselden toen 4-0 thuisoverwinningen af met 5-1 uitnederlagen..
Of Steijn een goeie trainer is voor Ajax kan ik lastig inschatten. Ergens vind ik hem beter bij PSV passen.. Het is wel zo dat de spelers met hem weglopen en voor hem door het vuur gaan. Dus hij lijkt wel een goeie peoples-manager te zijn (dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Van Nistelrooy)...
Het is voor ons wel zuur dat we na dit prachtige seizoen diverse sterkhouders gaan verliezen. Maar dat is de prijs van het succes en moeten we ook niet over klagen. De marktwaarde van betreffende sterkhouders is danig gestegen dat we het nu ook kunnen uitbuiten. En dan is het aan de scouting om wederom met een paar voltreffers te komen. Afgelopen zomer waren Lauritsen, Kitolano, Saito, Eerdhuijzen en in mindere mato Olij echt onbekenden en nu staan ze op de radar bij de top-5. Dat is knap gevonden van Sparta en ik hoop dat we komende zomer weer een paar van die voltreffers kunnen hebben..
Als nieuwe trainer ben ik er nog niet over uit (wie mijn voorkeur heeft) maar Stam zit in de kaartenbak van Nijkamp. Daar zou ik overigens totaal niet blij mee zijn. Ook Jans is een oude bekende van onze TD, maar of die trek heeft in Sparta.... Verder denk ik aan Groenendijk en Pastoor (laatste is waarschijnlijk onmogelijk)
Ik luisterde vanmorgen naar de AD voetbalpodcast van vanmorgen, die wekten bij mij (Ajax fan) een lichte voorkeur op voor Steijn tov Pastoor om bij Ajax te komen. Al had ik het ook prettig gevonden als er weer eens een keer een buitenlandse trainer komt die een totaal frisse wind laat waaien. Al zou ik verder niet weten wie dat dan zou moeten zijn... Eigenlijk kan het nauwelijks slechter dan afgelopen seizoen dus maakt het ook weinig uit.
Daarna tekende hij bij FC Utrecht een contract als hoofdtrainer. In het seizoen 2015/16 bereikte hij met Utrecht de bekerfinale, die werd verloren. Na afloop van het seizoen ontving hij de Rinus Michels Award, de prijs voor de beste trainer in de Eredivisie. In het seizoen 2016/17 won FC Utrecht in de Eredivisie de play-offs, waardoor de club een seizoen later Europees voetbal mocht spelen.DeKever schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:40:
Ten Hag had ook geen grote staat van dienst toen hij bij Ajax kwam. Hij is eerst een jaar lang nog niet serieus genomen en toen het echt niet anders kon is men hem gaan respecteren.
Zijn gedrag als het spannend wordt, spreekt mij niet echt aan. In die zin heb ik mijn twijfels. Zijn beperkte ervaring met de top is wat mij betreft an sich geen probleem. Hij heeft al laten zien realistisch te kunnen laten voetballen.
---
Gewoon beste trainer van Nederland....
Dan heb je gewoon voor een ploeg als ajax een staat van dienst.
PSV stelt Peter Bosz aan als de nieuwe Hoofdcoach van PSV 1. De 59-jarige oefenmeester tekent voor een periode van drie jaar. Technisch Directeur Earnest Stewart is verheugd dat deze cruciale positie snel is ingevuld: “Hij was de gedroomde kandidaat."
Maargoed, eerst maar eens afwachten of het waar is.
Ik ben ook wel benieuwd of ik nu met Bosz aan het roer voor het eerst in mijn leven PSV aanvallend voetbal ga zien spelen..
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Die 6-1 was een voorbeeld. Ze speelden ook Celtic van de mat, schakelden AZ uit, speelden gelijk tegen PSV in EindhovenGonadan schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:36:
[...]
Ik schrijf toch gewoon dat hij het goed doet? Hij leek mij dan ook een redelijke kandidaat maar laten we hem niet ineens op een voetstuk gaan plaatsen. Ook hij zette niet alle gewenste vinkjes. Qua ervaring is hij bijvoorbeeld nog niet zo ver.
Die 6-1 is natuurlijk gewoon een incident, die er steeds bij halen is onzinnig.
Heeft Jans zelf ook niet eens verkondigd geen persoon voor de "top" te zijn?Malfunctions schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:20:
Ik hoop dat ik positief verrast word, maar ik snap niet hoe je als Ajax zijnde een Steijn kunt verkiezen boven een Jans.
Maargoed, eerst maar eens afwachten of het waar is.
Ik ben ook wel benieuwd of ik nu met Bosz aan het roer voor het eerst in mijn leven PSV aanvallend voetbal ga zien spelen..
Waarbij Ajax momenteel alleen qua naam top is.
Er zullen vast legio redenen zijn die ik als simpele voetbalkijker niet begrijp. En enkele die we hier in dit topic ook al eens hebben aangeroerd zoals zijn waarschijnlijk onvermogen om met de slangenkuil in Amsterdam om te gaan. Ik vind hem voetbaltechnisch alleen vele malen beter dan Steijn. En misschien wil hij het idd zelf wel niet.Megupe schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:41:
[...]
Heeft Jans zelf ook niet eens verkondigd geen persoon voor de "top" te zijn?
Ik vind het hoog tijd worden voor een trainer met internationale allure bij Ajax.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Je bedoelt een Jans die het eigenlijk rustig aan wil gaan doen? Ik snap wel dat ze hem passeren. Misschien dat ie nog 2-3 jaar vol er tegenaan gaat bij Ajax maar misschien dat ie na een half jaar toch bedenkt dat het toch echt leuk is geweest en hij op zijn leeftijd geen trek heeft om bij Ajax de boel vlot te trekken.Malfunctions schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:20:
Ik hoop dat ik positief verrast word, maar ik snap niet hoe je als Ajax zijnde een Steijn kunt verkiezen boven een Jans.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik wacht geduldig af. Voor hetzelfde geldt is het een succes, een trainer die in staat is om de alfamannetjes binnen de selectie te temmen zou niet verkeerd zijn. En misschien kan hij Brobbey fitter krijgen zodat hij 90 minuten mee kan.
Een ander voordeel kan wellicht zijn dat Steijn niet gewend is om miljoenen aan één speler uit te geven, dat hij het ook ziet in talenten en ontwikkeling van spelers.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Maduro is wellicht nog het meest interessants van de deal. Hij schijnt een trainer talent te zijn. Zou mooi zijn als hij op deze manier kan meekijken met de top.Quad schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:05:
Chris Woerts gaat alvast verder, hij wist al te vermelden dat Steijn al rond was met Ajax voor 2 seizoenen + optie van nog een seizoen, samen met Maduro. Daarnaast zou er een afkoopsom in het contract zijn opgenomen.
Ik wacht geduldig af. Voor hetzelfde geldt is het een succes, een trainer die in staat is om de alfamannetjes binnen de selectie te temmen zou niet verkeerd zijn. En misschien kan hij Brobbey fitter krijgen zodat hij 90 minuten mee kan.
Een ander voordeel kan wellicht zijn dat Steijn niet gewend is om miljoenen aan één speler uit te geven, dat hij het ook ziet in talenten en ontwikkeling van spelers.
Dat kan ie al.Quad schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:05:
En misschien kan hij Brobbey fitter krijgen zodat hij 90 minuten mee kan.
Als Feyenoord nog 1-2 belangrijke spelers verkoopt en PSV Simons verkoopt, dan hoeft Ajax niet eens veel te doen om weer om het kampioenschap mee te doen.Megupe schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:41:
[...]
Heeft Jans zelf ook niet eens verkondigd geen persoon voor de "top" te zijn?
Het enige wat dan nog nodig is is een fatsoenlijke coach aanstellen, zoals er tig beschikbaar zijn. En dus niet Steijn, dan had je net zo goed Heitinga kunnen laten zitten. Die zal zich nu nog wel een extra keer achter de oren krabben (en Reiziger idem).
Zou wat wezen, als ie voor elkaar krijgt dat Ajacieden Ajax ook irritant gaan vindenmefjoew schreef op maandag 12 juni 2023 @ 08:51:
Kan niet bepalen of Knutsen de meer geschikte optie was, maar wel dat Steijn op voorhand geen Ajax-trainer lijkt. Slot speelde bij 'kleinere' ploegen ook herkenbaar, aanvallend voetbal, terwijl Steijn met name het maximale uit zijn teams weet te halen door de tegenstander te ontregelen. Eigenlijk het omgekeerde van de Ajax-filosofie. Daarmee is niet gezegd dat hij niet succesvol kan zijn, maar of ik daar als Ajacied blij van word..?
Overigens, als Mislintat dan toch Steijn aanstelt kan hij net zo goed ook alsnog de koopoptie op Lucca lichten
Dat is afgelopen seizoen anders al aardig gelukt hoor.LZ86 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:32:
[...]
Zou wat wezen, als ie voor elkaar krijgt dat Ajacieden Ajax ook irritant gaan vinden
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kijk er naar uit!
Weet niet of het waar is, maar Hugo Borst wist te melden in een Podcast dat Jans weg moest bij Twente, want Twente wilde niet hem door. Dat hij dus niet stopt om het rustiger aan te doen.Player1S schreef op maandag 12 juni 2023 @ 10:54:
[...]
Je bedoelt een Jans die het eigenlijk rustig aan wil gaan doen? Ik snap wel dat ze hem passeren. Misschien dat ie nog 2-3 jaar vol er tegenaan gaat bij Ajax maar misschien dat ie na een half jaar toch bedenkt dat het toch echt leuk is geweest en hij op zijn leeftijd geen trek heeft om bij Ajax de boel vlot te trekken.
Hattrick: Thorgal Eagles
Aanvallend kamikaze voetbal met jullie verdediging... ik kijk er ook naar uitdglavimans schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:22:
Aanvallend voetbal met Xavi en Veerman.. Dat kan leuk worden nog wel
Kijk er naar uit!
https://www.ad.nl/nederla...ssistent-worden~a91ecb81/
Haha ben benieuwd.. Mag wel wat verdediging bij van waarde, al zou je zelfs met gatenkaas in Eredivisie wel mee moeten komentoolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:35:
[...]
Aanvallend kamikaze voetbal met jullie verdediging... ik kijk er ook naar uit
Hopen ook voor vervanging de Jong
Nou lijkt Hugo Borst voor Twente nieuws niet direct betrouwbaar.bregweb schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:24:
[...]
Weet niet of het waar is, maar Hugo Borst wist te melden in een Podcast dat Jans weg moest bij Twente, want Twente wilde niet hem door. Dat hij dus niet stopt om het rustiger aan te doen.
Hij heeft het goed gedaan bij Twente, neemt afscheid en heeft ook nog geen volgende job. Dat lijkt me niet een gedwongen vertrek.
Goed nieuws voor PSV en Feyenoorddr.lowtune schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:37:
En zojuist op het ad het grote nieuws voor Ajax:
https://www.ad.nl/nederla...ssistent-worden~a91ecb81/
tja ik weet het niet ik heb wel vertrouwen in Steijn
Steijn kun je in dezelfde categorie als GJ Verbeek stoppen volgens mij.bie100 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:14:
[...]
tja ik weet het niet ik heb wel vertrouwen in Steijn
Als je hem aanstelt wordt je of heel erg gelukkig of heel erg verdrietig.
(I know, I know, open deuren.....)
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Proficiat aan alle PSV'ers en Feyenoorders
Twente komt eraan!
Bij Ajax zijn "ze" totaal niet blij met hem
Bij Sparta voelen ze zich een beetje genaaid
ADO, VVV, NAC en Sparta.... wat een erelijst, wat een internationale ervaring, wat een prijzenkast. En ik maar denken dat Ajax een ambitieuse club is die aanlsuiting zoekt bij de subtop van Europa. Met een nikszeggende trainer zonder internationale ervaring de Europa League in. Kunnen we nog switchen naar de Conference League? Je schaamt je toch kapot?
Ajax had zonder moeite Bosz kunnen inlijven, maar nee, vermoedelijk vd Sar zijn laatste kunstje voor zijn vertrek door dat tegen te houden op een manier dat ie rennend naar PSV is gegaan. Tevens in de tussentijd nog even de carriere van clubman Heitinga een knauw geven zodat je whopping Steijns kan binnenhalen. Wanneer ze trainer van naam en ervaring hadden binnegehaald dan had ik het passeren van Heitinga nog kunnen billiken, die had je er mogelijk naast kunnen zetten. Maar ik denk niet dat Heitinga naast een Steijn op de bank zou gaan zitten als ze hem dat zouden vragen, zelfs die zou zich kapot schamen.
Wat een beleid wederom, om te janken.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Natuurlijk niet. Je gaat in de situatie waar Ajax in zit niet iemand neerzetten die nog nooit hoger dan een (verwachte) degradatie kandidaat heeft gecoachd. Die nu per ongeluk 1x een leuk seizoen draait. Die nog nooit in Europa heeft gespeeld. Die 0,0 feeling heeft met Ajax. En ga zo maar door.AMARONE schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:04:
Wat een paniek overal zeg. Laat de man zich eerst bewijzen. Met Bosz moet je het ook nog maar zien.
Dit is echt de meest belachelijke aanstelling ooit.
Denken ze binnen Ajax daadwerkelijk dat hij de geschikte kandidaat is of hebben ze naast Knutzen nog tig andere afwijzingen ontvangen en is Steijn eigenlijk de 30e keuze?
Als het dat laatste is, zou ik mij nog veel meer zorgen maken. Wat speelt er dan nog meer wat wij buitenstaanders niet weten maar die potentiële kandidaten wel waardoor ze niet willen?
Sparta, doe ons een plezier en vraag 10 miljoen ajb...Ajax heeft met Maurice Steijn een akkoord bereikt over een driejarig contract. De Amsterdammers moeten er nog wel uitkomen met Sparta Rotterdam over een overgang van de 49-jarige trainer
Mislintat wil overperformers, dus zomaar een gokje..Player1S schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:14:
De meest interessante vraag (die nooit beantwoord zal worden) is denk ik wel hoe en waarom ze bij Steijn uit zijn gekomen.
Denken ze binnen Ajax daadwerkelijk dat hij de geschikte kandidaat is of hebben ze naast Knutzen nog tig andere afwijzingen ontvangen en is Steijn eigenlijk de 30e keuze?
Als het dat laatste is, zou ik mij nog veel meer zorgen maken. Wat speelt er dan nog meer wat wij buitenstaanders niet weten maar die potentiële kandidaten wel waardoor ze niet willen?
aantal punten in de competitie / budget in euro.
Van fctwentefans.nl:dutchgio schreef op maandag 12 juni 2023 @ 13:01:
[...]
Nou lijkt Hugo Borst voor Twente nieuws niet direct betrouwbaar.
Hij heeft het goed gedaan bij Twente, neemt afscheid en heeft ook nog geen volgende job. Dat lijkt me niet een gedwongen vertrek.
Ron Jans vertrekt na dit seizoen bij FC Twente. De 64-jarige oefenmeester baalt een beetje van de houding van de raad van commissarissen, al is dat niet de reden van zijn naderende vertrek uit Enschede.
"Eind november heeft de raad van commissarissen tegen Jan gezegd: We willen met je door. Daar is niet veel vervolg aan gegeven", zegt Jans
Mja, dan kun je het er niet mee eens zijn maar lijkt me toch nog vele malen beter dan "niemand wil ons trainen......laten we Steijn dan maar proberen".toolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:20:
[...]
Mislintat wil overperformers, dus zomaar een gokje..
aantal punten in de competitie / budget in euro.
Kijk even hoe alle vorige trainers werden ontvangen bij Ajax, bij Bosz heb ik ook witte zakdoekjes gezien thuis tegen Willem II, Ten Hag is ook in het begin vaak afgekraakt.
Als je alleen in Nederland kijkt zag ik Pascal Jansen als kandidaat, Ajax wilde Bosz niet, dan is Steijn de enige optie buiten Jansz om.
Waarom alleen in NL kijken? Alsof we alleen in NL fatsoenlijke coaches hebbenbregweb schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:27:
Over Steijn/Ajax:
Kijk even hoe alle vorige trainers werden ontvangen bij Ajax, bij Bosz heb ik ook witte zakdoekjes gezien thuis tegen Willem II, Ten Hag is ook in het begin vaak afgekraakt.
Als je alleen in Nederland kijkt zag ik Pascal Jansen als kandidaat, Ajax wilde Bosz niet, dan is Steijn de enige optie buiten Jansz om.
Omdat ik persoonlijk daar minder kijk op heb ;-)toolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:29:
[...]
Waarom alleen in NL kijken? Alsof we alleen in NL fatsoenlijke coaches hebben
Ik had nog wat andere namen verwacht voorbij te zien komen. Marsh of Hasenhüttl bijvoorbeeld. Ik ben heel erg benieuwd naar de uitleg. Ik ben bereid om Steijn 't voordeel van de twijfel te geven.
Et voila, de meer ervaren trainer:Ajax gaat niet door met John Heitinga als trainer van het eerste elftal. De jonge, onervaren trainer nam sinds januari van dit jaar de honneurs waar, maar Ajax gaat voor komend seizoen op zoek naar een nieuwe trainer.
[....]
‘Ik heb de conclusie getrokken dat Ajax nu een meer ervaren trainer voor de groep moet hebben’, zegt Mislintat. ‘Voor de fase waarin we zitten en om Ajax beter te laten presteren dan het afgelopen seizoen, is dat van groot belang.’
Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat Sem Steijn in een Ajax shirt speelt
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Löw is alleen bondscoach van Duitsland geweest en zijn laatste jaren werden gekenmerkt door vreemde keuzes. Nagelsmann zal veel te duur zijn.ST10©DE schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:39:
Is Joachim Löw niet vrij? Heeft volgens mij genoeg internationale ervaring. Om zomaar een naam te noemen. Of Julian Nagelsmann.
Dus dan maar Steijn!JanW schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:40:
[...]
Löw is alleen bondscoach van Duitsland geweest en zijn laatste jaren werden gekenmerkt door vreemde keuzes. Nagelsmann zal veel te duur zijn.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Steijn heeft ontegenzeggelijk meer ervaring dan Heitinga. Uiteraard leest men 'internationale ervaring' of zelfs CL, maar die wens is nooit geuit.Han schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:38:
Ajax neemt afscheid van Heitinga als hoofdcoach
[...]
Et voila, de meer ervaren trainer:
[Afbeelding]
Benieuwd hoe lang het gaat duren voordat Sem Steijn in een Ajax shirt speelt
Zeiss Distagon 21 f/2.8

[ Voor 70% gewijzigd door Megupe op 12-06-2023 14:55 ]
Dat heeft Steijn na volgend seizoen ook nog niet eensGonadan schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:52:
[...]
Steijn heeft ontegenzeggelijk meer ervaring dan Heitinga. Uiteraard leest men 'internationale ervaring' of zelfs CL, maar die wens is nooit geuit.
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Heeft Heitinga daar wel ervaring dan? Zelfs op dat vlak zou die bewering niet kloppen?Gonadan schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:52:
[...]
Steijn heeft ontegenzeggelijk meer ervaring dan Heitinga. Uiteraard leest men 'internationale ervaring' of zelfs CL, maar die wens is nooit geuit.
Er zit een eigenaar achter die in de top 10 van rijkste Nederlanders staat. Hij hoeft niet zozeer in de schijnwerpers te staan en erkent dat hij niet zozeer verstand heeft van voetbal en dat gedeelte dus overlaat aan deskundige mensen.
Wel wil hij groeien met de club maar niet door klakkeloos geld er tegenaan te gooien.
Als ze seizoen 2023-2024 weten te overleven kan het zomaar richting middenmoot groeien.
Beperkt? Die vijver is gigantisch. Er zijn ongetwijfeld meer prima coaches te vinden dan Gallardo Knutsen en die Deense bondscoach. Ze moeten alleen iets beter zoeken. Ajax is nog steeds een grote naam in het buitenland, genoeg prima coaches die echt wel willen.JanW schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:37:
Qua buitenlandse coaches is je vijver ook vrij beperkt. Namen als Gallardo en weet ik veel wat voor rare namen zijn. Knutsen schijnt alleen weg te willen voor een echte uitdaging. Hij zit nu midden in 't seizoen en blijft Bodo trouw. De bondscoach van Denemarken heeft ook vriendelijk bedankt. Bosz zagen ze niet zitten, die voldoet ook niet aan de kwalificaties als ze daar streng aan vasthouden. Alleen Pascal Jansen was dan nog een optie. Halve finale ECL is een beste prestatie met AZ.
Ik had nog wat andere namen verwacht voorbij te zien komen. Marsh of Hasenhüttl bijvoorbeeld. Ik ben heel erg benieuwd naar de uitleg. Ik ben bereid om Steijn 't voordeel van de twijfel te geven.
Sterker nog, als Steijn de lat is dan zijn er tientallen andere opties te bedenken. Hoe kan je nou in hemelsnaam Bosz passeren terwijl iemand als Steijn blijkbaar op de shortlist staat? Iemand met internationale ervaring en een verleden bij Ajax niet benaderen terwijl deze vrij is (en zelfs publiekelijk solliciteerde) om vervolgens met een Steijn aan te komen zetten?toolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:00:
Beperkt? Die vijver is gigantisch. Er zijn ongetwijfeld meer prima coaches te vinden dan Gallardo Knutsen en die Deense bondscoach. Ze moeten alleen iets beter zoeken. Ajax is nog steeds een grote naam in het buitenland, genoeg prima coaches die echt wel willen.
Aan de andere kant mogen we dankbaar zijn dat Steijn toehapt want mijn vermoeden is dat Dirk Kuyt het alternatief zou zijn.
En die ook willen? Ik denk dat dat het allergrootste probleem is. Ten Hag heeft het formidabel gedaan, zijn opvolgers Schreuder en Heitinga zijn inmiddels de grond in geboord. Er staat een selectie die compleet uit balans is en met een kleine maand start de voorbereiding. Als die Knutsen al het kaliber is dat bedankt voor Ajax, geeft toch wel aan dat Ajax algemeen beschouwd wordt als een club waar dit niet het juiste instapmoment is.Herman schreef op maandag 12 juni 2023 @ 14:51:
Inderdaad, alsof er blind wordt gestaard op Nederlandse coaches. Er moet toch wel iemand te vinden zijn die zich (internationaal en op hoog niveau) meer bewezen heeft dan Steijn?
Blijven NL trainers over, Peter Bosz had gewild, maar daar kunnen bepaalde egootjes binnen Ajax niet tegen; Arne Slot en Pascal Janssen zouden wel gek zijn om het te doen, dan kom je uit bij Ron Jans en Maurice Stein uit. Van die 2 is het de minst irritante geworden.
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging? Ik vind dit wel een vrij gecalculeerde gok, trainer die vrij aardige resultaten heeft behaald en die wellicht voor beter spel kan zorgen. Beter dan een (met alle respect) Heitinga of van Nistelrooij die er zeker nog niet klaar voor zijn. Het zou me niet verbazen als hij de verwachtingen overtreft.Han schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:06:
[...]
Sterker nog, als Steijn de lat is dan zijn er tientallen andere opties te bedenken. Hoe kan je nou in hemelsnaam Bosz passeren terwijl iemand als Steijn blijkbaar op de shortlist staat? Iemand met internationale ervaring en een verleden bij Ajax niet benaderen terwijl deze vrij is (en zelfs publiekelijk solliciteerde) om vervolgens met een Steijn aan te komen zetten?
Aan de andere kant mogen we dankbaar zijn dat Steijn toehapt want mijn vermoeden is dat Dirk Kuyt het alternatief zou zijn.
Een internationale trainer met bewezen successen kan ook tegenvallen, genoeg voorbeelden van. En uiteindelijk zijn jullie zelf ook niet echt zo consistent. Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Een goede trainer vinden is nog niet zo eenvoudig en je neemt altijd een gok, ik vind het eigenlijk wel mooi als het daadwerkelijk waar is dat Ajax voor een trainer gaat die bewezen heeft iig in Nederland teams beter te laten voetballen en realistisch naar het spelletje kijkt. Al zal ik zeker niet ontkennen dat het wel een gok is.
In ieder geval meer dan Maurice Steijn.Snowdog schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:11:
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging?
Blij dat een trainer met meerdere prijzen en verantwoordelijk voor de internationale opmars vertrok? Ik heb een andere belevenis. Wel was duidelijk dat er binnen de selectie drastisch moest worden doorgeselecteerd omdat zelf onder Ten Hag de sprankel verdween. Maar juichen bij het vertrek van Ten Hag? Ik in ieder geval niet.Volgens mij was vrijwel iedereen (van de Ajacieden) hier blij toen ten Hag vertrok, maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn dat dat niet echt de juiste inschatting was.
Ajax is een topclub, daar gok je niet mee. Als je dan toch had willen gokken dan had je Heitinga moeten laten zitten, een man van de club en afgerkeend op de erfenis van een prutser en slecht technisch beleid. Nee, dit raakt serieus kant nog wal deze keuze.Al zal ik zeker niet ontkennen dat het wel een gok is.
Ten Hag was assistent trainer bij PSV voor 3 jaar, trainer bij Go Ahead (1y) en Bayern II (2y). Daarnaast het 3 jaar verdienstelijk bij Utrecht gedaan.Snowdog schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:11:
[...]
Nouja, had ten Hag zoveel bereikt voordat hij naar Ajax ging?
Met alle respect voor ADO Den Haag, VVV, NAC, en Sparta had ten Hag voor Ajax meer ervaring bij grotere clubs gehad
Assistent bij PSV of ADO is een redelijk verschil
Trainer van Go Ahead of VVV/NAC in de KKD is om het even
Bayern II is niet te vergelijken met de clubs van Steijn "topsportklimaat"-nonsense kan je erin gooien maar daar houdt het wel mee op, leuk op het CV maar je speelt - net zoals Van Nistelrooij of Heitinga in de kKD - nergens om
Utrecht zou ik - ondanks het goede resultaat van Sparta dit jaar - hoger aanschrijven dan Sparta
Tot zover mijn downfall voor de voorspellingen van dit jaar."Nou, voor het seizoen wordt er hard getrokken aan Arne Slot, die het jaar ervoor met redelijke overmacht het landskampioenschap heeft binnengehaald met Feyenoord."
Feyenoord, Arne Slot? Gekke keus, dacht dat hij bij AZ zat. Zal wel.
"Daarna worden Bosz en Steijn aangesteld als nieuwe trainers..."
Bosz, gaat hij terug naar Vitesse? Zou kunnen natuurlijk...
"Nee, die gaat naar PSV."
PSV? Ben benieuwd hoe dat opgenomen wordt bij de harde kern, was hij als ex-Ajax coach geen betere keuze geweest voor hen?
Ajax heeft vlak daarvoor Maurice Steijn aangeste...
BEN WEG HIER, DIE LIEGENDE WAARZEGSTERS OOK ALTIJD!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij was toch ook assistent onder Guardiola bij Bayern 1?Napo schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:29:
[...]
Ten Hag was assistent trainer bij PSV voor 3 jaar, trainer bij Go Ahead (1y) en Bayern II (2y). Daarnaast het 3 jaar verdienstelijk bij Utrecht gedaan.
Met alle respect voor ADO Den Haag, VVV, NAC, en Sparta had ten Hag voor Ajax meer ervaring bij grotere clubs gehad
Bayern II is niet te vergelijken met de clubs van Steijn "topsportklimaat"-nonsense kan je erin gooien maar daar houdt het wel mee op, leuk op het CV maar je speelt - net zoals Van Nistelrooij of Heitinga in de kKD - nergens om
Utrecht zou ik - ondanks het goede resultaat van Sparta dit jaar - hoger aanschrijven dan Sparta
Ik hecht aan veel van die assistentrolletjes niet zoveel waarde eigenlijk. Dat hebben wel meer trainers bij grote teams die er vervolgens alsnog weinig van bakken.Napo schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:29:
[...]
Ten Hag was assistent trainer bij PSV voor 3 jaar, trainer bij Go Ahead (1y) en Bayern II (2y). Daarnaast het 3 jaar verdienstelijk bij Utrecht gedaan.
Ik ben het met je eens dat ten Hag wel wat betere papieren had, maar ik vraag me af of het echt zoveel beter was. Natuurlijk, hij deed het leuk met Utrecht, maar dat is wel een club die (qua prestaties) een stukje groter is dan Sparta. Dus was het verschil nou echt zo groot? Dat was (imo) ook gewoon een gok die verder wel goed heeft uitgepakt.
Als zij denken dat dit de juiste man is voor de job, dan is die keuze niet zoveel vreemder dan de keuze voor ten Hag eerder denk ik, ook toen hadden ze gewoon voor een bewezen (buitenlandse) coach met successen kunnen gaan en had ten Hag nou echt zoveel meer successen, ondanks dat hij inderdaad wel net wat betere papieren had?
Jij mag vaker een weekendje wegTerranova schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:46:
gatver, ik ben eens een weekendje weg en gelijk doet Ajax rare dingen...
Jouw weekendje weg begon een jaar geleden?Terranova schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:46:
gatver, ik ben eens een weekendje weg en gelijk doet Ajax rare dingen...
Nope, hij heeft alleen Bayern 2 gedaan.toolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:37:
[...]
Hij was toch ook assistent onder Guardiola bij Bayern 1?
Nee hij leidde het tweede team Bayern 2 in de tijd dat Guardiola bij Bayern zat.toolkist schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:37:
[...]
Hij was toch ook assistent onder Guardiola bij Bayern 1?
Het lijkt er meer op dat Mislintat maar weinig invloed heeft.Lekkerboeie86 schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:50:
Maar is nou een naam uit de koker van Mislintat? Kan me nauwelijks voorstellen dat hij Steijn al lang volgt. Maar kan er natuurlijk naast zitten.
Bosz is zelfs na het vertrek van Van der Sar nog onbespreekbaar.
Knutsen zegt af waarmee meteen alle buitenlandse namen buitenspel staan en wordt er uit paniek(?) maar snel voor de 'best-of-the-rest' trainer uit de Eredivisie die beschikbaar is gekozen.
Steijn heeft me bij Sparta wel overtuigd, met name tactisch heeft hij de ploeg echt goed neergezet. Zijn spelhervattingen zijn bijvoorbeeld de wereld overgegaan. Als Steijn de ruimte krijgt en daarbij mag investeren dan kan het best wel eens een leuk seizoen worden met 3 aanvallend ingestelde coaches in de top 3
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023