"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Doe ik ook niet wat mij betreft. Valt meer te beleven in dit topic.mavaros schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:34:
Zou het lek nu boven zijn.
Maar serieus, ik snap niet dat mensen 90 minuten naar dit zwaar ondermaatse spel kunnen kijken.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
De aanval van PSV is veel beter, maar de verdediging was toen (en ook veel wedstrijden daarna) een compleet drama.Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:32:
[...]
Dat zeg ik ook niet, PSV is veel beter dan dit Rangers normaal gesproken, behalve toen het er om ging
Nja. Blijf een fan hè.mavaros schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:34:
Zou het lek nu boven zijn.
Maar serieus, ik snap niet dat mensen 90 minuten naar dit zwaar ondermaatse spel kunnen kijken.
Heb ook jaren een seizoenskaart gehad van De Graafschap. Ben wel wat gewend.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
En flink balen van Wijndal.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
De helft vd keren dat Sierd zegt dat het Alvarez is, is het BerghuisHupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:42:
Alvarez speelt een draak van een wedstrijd. Jeetje wat zit die er vaak naast vandaag of wordt die te kijk gezet.
En flink balen van Wijndal.
Haha, was mij ook al opgevallen.toolkist schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:43:
[...]
De helft vd keren dat Sierd zegt dat het Alvarez is, is het Berghuis
Hij zal met zijn hoofd nog bij het verlies van Atletico zijn..
nggyu nglyd
Tadic inderdaad redelijk onzichtbaar.
K voor Wijndal
[ Voor 11% gewijzigd door Harribo op 01-11-2022 21:56 ]
Knowledge reigns supreme over nearly anything
:strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large)
Kudus weer.
nggyu nglyd
nggyu nglyd
Kleine teen zelfs.
nggyu nglyd
Conceicao erin voor wat snelheid voorin, Kaplan om Bassey een publiekswissel te geven voor z'n ijzersterke optreden (en geheid dat het hele stadion dan applaudisseert) en Grillitsch omdat Alvarez heel moet blijven voor zondag.
Tomorrow is not today!
Nee nee nee de Spurs moeten eruit natuurlijkSydney08 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:34:
Mooi dat Sporting Portugal achter staat. Die liggen met deze stand gewoon uit Europa
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:19
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verder wordt het misschien toch tijd om Pasveer gewoon een seizoenskaart als supporter te geven. Echt goed keepen lukt al een poosje niet meer
Schreuder mag zeker niet meer wisselen
Leek me toch duidelijk een strafschoptoolkist schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:43:
Wat een scheids... Duikelen = fluiten
Tomorrow is not today!
Zeker wel, hij duwt hem terwijl de bal al niet meer te halen was..Sydney08 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:44:
Absoluut geen pingel, maar goed
Inderdaad, een ander team in de CL had Ajax al lang afgestraftmavaros schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:44:
Het is maar goed dat ze bij Rangers niet kunnen voetballen.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:19
nggyu nglyd
Ik vind em de hele wedstrijd al veel te makkelijk fluiten bij duikelingen van de Rangers.
Net als dat ie alleen maar geel aan Ajax wil geven terwijl er toch ook wel een paar van de Rangers rijp voor geel waren.
Flickr PSN ID= cheironnl
Tomorrow is not today!
Veel te laat. Had ie een kwartier geleden al moeten doen.cheiron schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:46:
Dat is een prima wissel
De jaren '90 zijn voorbij. Nu moet je een 'dingetje' doen als je scoort, schijnt zo te horen.Harribo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:48:
Wat is er mis met gewoon juichen...
Hij is geboren toen van Hooijdonk al buikschuivers maakte……hij weet niet beterHarribo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:48:
Wat is er mis met gewoon juichen...
Klopt. Goed geziensnmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:02:
[...]
Tsja zes punten voor de Amsterdammers. Sorry maar daar is geen woord van gelogen.
En die Portugees is dus echt klein, want net na het affluiten zie je goed dat iedereen ruim 30 cm groter is.
Hahaha niet eens meer bij stil gestaan.
Het is natuurlijk prachtig waar Rangers vandaan komt enzovoorts maar in Nederland zouden ze zomaar buiten de top 3 kunnen eindigen. Jammer dat PSV het tegen deze ploeg heeft laten liggen.
Die durft diep te gaan en komt nog eens iemand voorbij
Ze zaten inmiddels wat vastgevroren en dus was het een beetje bikkelen om ze los te krijgen maar ze smaken nog primaHupske schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:10:
Zet je deze opmerking ook even in de vriezer @Superkiwi
Hupske schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:00:
Kan Ajax nu Rangers loten in de CL? Ben wel benieuwd hoe dat gaat aflopen dan.
snmght schreef op woensdag 24 augustus 2022 @ 23:02:
Tsja zes punten voor de Amsterdammers. Sorry maar daar is geen woord van gelogen.
Dit was een makkelijke.toolkist schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 09:46:
[...]
Maar je gaat geen 5-0 van de Rangers verliezen, dus EL is al 99% zeker.
Ja, bewaar deze post maar voor later
Of uiteindelijk toch blij zijn dat PSV het heeft laten liggen destijds? Tegen elke andere ploeg in de CL had Ajax verloren en waren ze 4e geworden in de poule.snmght schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 22:59:
[...]
Hahaha niet eens meer bij stil gestaan.
Het is natuurlijk prachtig waar Rangers vandaan komt enzovoorts maar in Nederland zouden ze zomaar buiten de top 3 kunnen eindigen. Jammer dat PSV het tegen deze ploeg heeft laten liggen.
Je kunt ook overdrijvenHupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:07:
[...]
Of uiteindelijk toch blij zijn dat PSV het heeft laten liggen destijds? Tegen elke andere ploeg in de CL had Ajax verloren en waren ze 4e geworden in de poule.
Dan Tadic die het allemaal prima vond en vond dat ie zelf goed gespeeld had, sorry maar van welke planeet komt hij…
Dan nu maar EL maar als je daar een bovengemiddeld ploegje treft is het over en uit in Europa voor Ajax.
nggyu nglyd
Elke andere ploeg nog wel. Dat lijkt me wat overtrokken.Hupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:07:
[...]
Of uiteindelijk toch blij zijn dat PSV het heeft laten liggen destijds? Tegen elke andere ploeg in de CL had Ajax verloren en waren ze 4e geworden in de poule.
Precies, ze zouden maar Viktoria Plzn, Dinamo Zagreb, Celtic, FC Kopenhagen of Maccabi Haifa geloot hebben, dat was kansloos geweest idd ..Hupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:07:
[...]
Zaten ook wel wat lastigere in pot 4 maar je doet nu net of Ajax er niets van bakt..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Maar al die ellende is nu voorbij, en nu wacht de EL op ons. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.
Voor vanavond morgenavond, denk ik dat Feyenoord de lachende in het verhaal gaat worden. Iedereen denkt dat Lazio wint, maar die lieden vergeten dat Feyenoord al een behoorlijke tijd de mazzel aan hun kont hebben hangen. Dat gaat vanavond de doorslag geven.
AZ en PSV moeten gewoon doen wat ze horen te doen. Punten halen voor de europese ranglijst en overwinteren.
Hup voor de drie Nederlandse clubs die vandaag morgen spelen.
edit: Het blijkt pas woensdag te zijn, volgens een oplettend persoon.
[ Voor 6% gewijzigd door mavaros op 02-11-2022 07:35 ]
die gasten stonden dit jaar nog in de Europa League finale kan je na gaanmavaros schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:23:
Nu hadden ze mazzel dat Rangers helemaal niet kon voetballen.
Dat overkomt je soms een keer.bie100 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:46:
[...]
die gasten stonden dit jaar nog in de Europa League finale kan je na gaan
Ajax werd ooit een keer per ongeluk tweede in de EL, om daarna verdraaid goed te presteren in de CL. (In die tijd riep ik nog ongegeneerd dat Ajax wel effe wereldkampioen zou worden.)
Maar Rangers is gewoon een simpel dorpsploegje, dat eigenlijk niks in de CL te zoeken heeft. Ook niet als ze in een goede periode zitten, maar de regels van de UEFA staan dit toe. En misschien is dit maar goed ook, anders was Ajax helemaal in stukken gehakt en op een zilver dienblad opgediend aan het volk. Nu mag Rangers die rol op zich nemen.
Tuurlijk niet.Hupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:07:
[...]
A) liever 2 teams in de CL dan 1
Voordeel is wel dat PSV nu Europees overwintert ipv er kansloos met 0 punten uit vliegt. Onder de streep is het denk ik voor het NL voetbal beter dat PSV nu niet CL speelt(de).Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:32:
[...]
Dat zeg ik ook niet, PSV is veel beter dan dit Rangers normaal gesproken, behalve toen het er om ging
Feyenoord heeft afgelopen jaar laten zien dat tot een Europese finale komen ook veel waard is.
Die slordigheid had ons tegen elk andere team gisteren alweer minimaal 2 tegendoelpunten gekost. Maar 1-3 gewonnen dus lek te boven vrees ik.loewie1984 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:09:
Ajax nog steeds slordig, veel meer als onder Ten Hag. Ik snap niet met Reiziger als assistent dat dit onder Schreuder er zo makkelijk in is geslopen en er zo lastig uit gaat. Slordigheid heeft niets met het ontbreken van Anthony, Martinez, Mazra, Gravenberch of elke andere speler te maken die vertrokken is…
Dan Tadic die het allemaal prima vond en vond dat ie zelf goed gespeeld had, sorry maar van welke planeet komt hij…
Dan nu maar EL maar als je daar een bovengemiddeld ploegje treft is het over en uit in Europa voor Ajax.
snmght schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 23:30:
[...]
Elke andere ploeg nog wel. Dat lijkt me wat overtrokken.
Gynnad schreef op woensdag 2 november 2022 @ 06:26:
[...]
Precies, ze zouden maar Viktoria Plzn, Dinamo Zagreb, Celtic, FC Kopenhagen of Maccabi Haifa geloot hebben, dat was kansloos geweest idd ..
Zaten ook wel wat lastigere in pot 4 maar je doet nu net of Ajax er niets van bakt..
Ik merk dat mijn opmerking nogal wat teweeg brengt bij jullietoolkist schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:21:
[...]
Tuurlijk niet.
A) liever 2 teams in de CL dan 1
Genoeg andere teams waar Ajax eenvoudig van gewonnen zou hebben
Met vorm waarin Ajax verkeerd en speelt had elke andere ploeg het Ajax een stuk moeilijker kunnen maken dan de Rangers.
Rangers zijn snel uitgerangeerd.
Ajax is teveel goede spelers en managers kwijt.
Btw... Leuk en knap van Brugge.
En ook bijzonder dat Atletico er weinig van bakte
Geen idee hoe die erin geslopen is
Als dat het ergste is vandaagHupske schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:20:
[...]
Geen idee hoe die erin geslopen isWerken en berichten typen tegelijk is geen beste combinatie.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Waarschijnlijk is PSV nog veel slechter dan Rangers.TTLCrazy schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:28:
Hoe kan een ploeg als deze Rangers in godsnaam PSV hebben uitgeschakeld voor de CL ? Ik schat PSV echt wel hoger in. Ajax was duidelijk beter, maar zijn zo slordig in hun spel dat elke goede ploeg in Europa tegen ze kan winnen. Enfin, door in de EL, het kon slechter.
We zullen het pas weten als Ajax tegenover PSV komt te staan in de EL. Jullie zullen allemaal aan zondag denken, maar dat is nationaal. Wij spelen dan in een soort disneycompetitie.
Normaal gesproken gaat PSV met 8 doelpunten tegen uit het interationale toernooi gegooid worden, als Ajax de tegenstander zou zijn.
Toen was het gewoon een relatief zwakke wedstrijd van PSV en een relatief sterke van Rangers FC, shit happens.TTLCrazy schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:28:
Hoe kan een ploeg als deze Rangers in godsnaam PSV hebben uitgeschakeld voor de CL ? Ik schat PSV echt wel hoger in. Ajax was duidelijk beter, maar zijn zo slordig in hun spel dat elke goede ploeg in Europa tegen ze kan winnen. Enfin, door in de EL, het kon slechter.
Voor PSV wilde de bal niet tussen de palen…
Yeah right.mavaros schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:19:
[...]
Waarschijnlijk is PSV nog veel slechter dan Rangers.
We zullen het pas weten als Ajax tegenover PSV komt te staan in de EL. Jullie zullen allemaal aan zondag denken, maar dat is nationaal. Wij spelen dan in een soort disneycompetitie.
Normaal gesproken gaat PSV met 8 doelpunten tegen uit het interationale toernooi gegooid worden, als Ajax de tegenstander zou zijn.
[ Voor 32% gewijzigd door Ramzzz op 02-11-2022 11:20 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Hoe kan het dat wij na de 4-0 tegen Rangers dachten dat Ajax een nieuw voetbal speelde met allerlei bewegende spelers op wisselende posities die dat in perfecte harmonie uitvoerden?TTLCrazy schreef op woensdag 2 november 2022 @ 10:28:
PSV heeft gelukkig de one-trick-pony Luuk de Jong weer teruggehaald en bouwt daar specifiek de wedstrijden voor. Is die er niet dan is de afgelopen periode gebleken wat voor totaal los zand dat is en hoe vaak het wel niet stroef gaat.
Datzelfde probleem kenmerkt Ajax in iets mindere mate maar op CL niveau des te meer. Wedstrijd kan alle kanten op maar ik heb hier nog weinig kritische noten gelezen als:
- Ajax was helemaal niet goed. Rangers was extreem slecht en voelde en speelde als uitgeschakeld
- Wie heeft Sanchez gescout?
- Bergwijn op rechts = onzichtbaar
- Omschakeling wederom absurd slecht
- Conceicao verdient veel meer minuten
- Wanneer sluiten middenveld en verdediging eens op elkaar aan in balbezit maar vooral ook off-the-ball?
- Waarom die eeuwige gil om Brobbey? Die gast haalt geen 60 minuten en kost je altijd een wissel. Waarom is hij in november 2022 nog steeds niet in staat een volle wedstrijd te spelen? Waarom betaal je hier wel +/- 20 miljoen voor?
Gelukkig doen de emotie berichten het wel weer goed en zijn de Schotten bijzonder weinig zelfkritisch:
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 02-11-2022 11:57 ]
Is dit je eigen inschatting of heb je hier een bron voor?Stimulate14 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 08:42:
Speelt Wijndal eindelijk na behoren kets hij er weer maanden uit. Godver.
Vrees er ook voor hoor als je zag hoe hij eraf ging.
Houd eens op met de clubkaart te trekkenTyphone schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:54:
[...]
Hoe kan het dat wij na de 4-0 tegen Rangers dachten dat Ajax een nieuw voetbal speelde met allerlei bewegende spelers op wisselende posities die dat in perfecte harmonie uitvoerden?
PSV heeft gelukkig de one-trick-pony Luuk de Jong weer teruggehaald en bouwt daar specifiek de wedstrijden voor. Is die er niet dan is de afgelopen periode gebleken wat voor totaal los zand dat is en hoe vaak het wel niet stroef gaat.
Datzelfde probleem kenmerkt Ajax in iets mindere mate maar op CL niveau des te meer. Wedstrijd kan alle kanten op maar ik heb hier nog weinig kritische noten gelezen als:
- Ajax was helemaal niet goed. Rangers was extreem slecht en voelde en speelde als uitgeschakeld
- Wie heeft Sanchez gescout?
- Bergwijn op rechts = onzichtbaar
- Omschakeling wederom absurd slecht
- Conceicao verdient veel meer minuten
- Wanneer sluiten middenveld en verdediging eens op elkaar aan in balbezit maar vooral ook off-the-ball?
- Waarom die eeuwige gil om Brobbey? Die gast haalt geen 60 minuten en kost je altijd een wissel. Waarom is hij in november 2022 nog steeds niet in staat een volle wedstrijd te spelen? Waarom betaal je hier wel +/- 20 miljoen voor?
Gelukkig doen de emotie berichten het wel weer goed en zijn de Schotten bijzonder weinig zelfkritisch:
[Afbeelding]
Ajax staat ondanks een slecht seizoen nog altijd een treedje hoger op de apenrots dan PSV. Maar Ajax is wel een stuk naar beneden gekukeld. Dat dan weer wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 04-11-2022 08:44 ]
Bron is zijn eigen blessureleed, hij is elke blessure er maanden uit geweest met die enkel.Henkie_NtA schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:55:
[...]
Is dit je eigen inschatting of heb je hier een bron voor?
Vrees er ook voor hoor als je zag hoe hij eraf ging.
Toen hadden ze Bassey nog!bie100 schreef op woensdag 2 november 2022 @ 07:46:
[...]
die gasten stonden dit jaar nog in de Europa League finale kan je na gaan
Lees jij dit topic ooit?mavaros schreef op woensdag 2 november 2022 @ 12:15:
[...]
Al de fans van PSV gaan nu de kroeg in, want ze zijn niet gewend om kritiek op hun club te geven. U verpakt het welliswaar in aan ajaxverpakking, maar dat doet er niet toe.
Ajax staat ondanks een slecht seizoen nog altijd een treedje hoger op de apenrots dan PSV. Maar Ajax is wel een stuk naar beneden gekukeld. Dat dan weer wel.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ach, you win some, you loose some. Uiteindelijk zit dit Ajax in de Europa League prima op z'n plek, ze zijn gewoon niet sterk genoeg voor een kwartfinale in de Champions League, dan kun je imho beter uitgeschakeld worden in de poule-fase dan in de achtste finale.
[ Voor 8% gewijzigd door naitsoezn op 02-11-2022 16:10 ]
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
mavaros, ben jij dit?mavaros schreef op woensdag 2 november 2022 @ 11:19:
[...]
Waarschijnlijk is PSV nog veel slechter dan Rangers.
mavaros schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:35:
Kijk mensen.
Met PSV komt het gewoon netjes goed. Ik ben rampzalig als het om scores voorspellen gaat, maar dat is nu niet aan de orde.
Hulde aan PSV.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Geen idee.
Daar heb ik geen actieve herinneringen aan (
Kijk, PSV is absoluut niet waardeloos, maar in de CL zouden ze in de poulefase ook gewoon geslacht zijn geweest. Gewoon, omdat onze Nederlandse clubs dit seizoen gewoon niet kunnen tippen aan de nummers twee of zelfs drie van de poule.
In de EL is het een ander verhaal. Dat past beter bij de clubs dit seizoen. Zelfs Feyenoord handhaaft zich tot vandaag nog best prima in de poule van de EL. En PSV hoeft zich ook geen zorgen te maken, mits ze hun klusje gewoon klaren.
Maarja, ik ben een geboren Ajacied die zwaar teleurgesteld is door het uitermate slechte spel. Dan ga je van pure ellende maar op zoek naar iets positiefs en werp je je gekleurde bril af.
[ Voor 27% gewijzigd door carpebios op 02-11-2022 19:00 ]
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023