PSV heeft het klusje vorige week netjes tegen Arsenal geklaardmavaros schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:45:
[...]
In de EL is het een ander verhaal. Dat past beter bij de clubs dit seizoen. Zelfs Feyenoord handhaaft zich tot vandaag nog best prima in de poule van de EL. En PSV hoeft zich ook geen zorgen te maken, mits ze hun klusje gewoon klaren.
Ik ben ook nog even aan het zoeken hoe ik PSV opeens benadeelde via een Ajax-verpakking trouwens
Als je Neres toch weer ziet spelen... Zo jammer dat het er op het laatst bij Ajax niet meer uit kwam.
Blijkt Schmidt opeens wel een goede coach te zijn….toolkist schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:34:
Als je Neres toch weer ziet spelen... Zo jammer dat het er op het laatst bij Ajax niet meer uit kwam.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Bravo, Benfica. PSG 2e geeindigd, die kunnen nu Bayern, Napoli, Man City etc krijgen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Twee lichtpuntjes dan:mavaros schreef op woensdag 2 november 2022 @ 18:45:
[...]
Maarja, ik ben een geboren Ajacied die zwaar teleurgesteld is door het uitermate slechte spel. Dan ga je van pure ellende maar op zoek naar iets positiefs (...)
-Onze zusterclub, het Bayern van Duitsland, haalt in de CL 18 punten in de poulefase.
-Na Bayern zijn Liverpool en Napoli de best presterende ploegen in de poulefase met allebei 15 punten.
We hebben gewoon pech gehad dat wij die twee clubs troffen (lees: het lag niet aan ons).
Lichtpuntjes met het oog op zondag:
-De laatste zes keer gingen niet verloren;
-Ajax won de laatste 3 keer en scoorde daarin 15(!) maal;
-PSV verloor 3 van haar 6 uitwedstrijden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- volgens de bookies is de kans dat Ajax wint van PSV net iets groter dan die dat Heerenveen wint van ExcelsiorSuperkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 00:47:
[...]
Lichtpuntjes met het oog op zondag:
-De laatste zes keer gingen niet verloren;
-Ajax won de laatste 3 keer en scoorde daarin 15(!) maal;
-PSV verloor 3 van haar 6 uitwedstrijden.
- Danny Makkelie is de scheidrechter (of was die nou juist tegen Ajax)
Maar ik hoop op een gelijkspel, zodat het bovenin nog verder bij elkaar kan kruipen. Dat we de winterstop ingaan met een top-5 in een range van drie a vier punten.
Regeren is vooruitschuiven
Niet l*llig bedoelt maar is dat een lichtpuntje? Juist mede door de resultaten tegen Ajax zijn beide de best presterende ploegen in de CL. Dit voelt een beetje als de reclame waarin iemand zegt dat ze laatste is geworden in een hardloop wedstrijd en haar man reageert met de opmerking: "maar je hebt het wel het langste volgehouden"Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 00:47:
[...]
Twee lichtpuntjes dan:
-Na Bayern zijn Liverpool en Napoli de best presterende ploegen in de poulefase met allebei 15 punten.
We hebben gewoon pech gehad dat wij die twee clubs troffen (lees: het lag niet aan ons).
Ik zet mijn geld in op Feyenoord. Zowel vandaag als zondag.
Die zouden zomaar al sambaballend dit weekend kunnen gaan overleven. Het zou van mij ineens een gelukkig mens maken, terwijl ik helemaal geen fan van Feyenoord ben.
Mijn cluppie wordt nu geknipt en geschoren. Dan moet je stilzitten en de ellende ondergaan. Maar gelukkig is daar Feyenoord als reddende engel.
Hup AZ
edit: Kiwi, lief dat u nog zalvende woorden spreekt, maar daar heb ik niks aan. Mijn club is compleet gesloopt en opgerold in Europa. Dat is een complete afgang in de voetbalwereld, als toen Ajax gehakt maakte van Real. Toen lachte heel de wereld Real uit.
En vergeet nooit: Wij winnen de CL en daarna worden we wereldkampioen.
Dat is de belofte. Dat gaat ook binnen 10 jaar gebeuren. Daar gaan al die oliesjeiks en rijke Amerikanen niks tegen kunnen doen.
Maar voor nu ben ik een vluchteling die veilig in het Rotterdamse kamp ondergedoken zit. (niet echt natuurlijk, maar ze herkennen me niet en daarom kan ik zonder problemen de valse profeet aanhangen.)
Die zouden zomaar al sambaballend dit weekend kunnen gaan overleven. Het zou van mij ineens een gelukkig mens maken, terwijl ik helemaal geen fan van Feyenoord ben.
Mijn cluppie wordt nu geknipt en geschoren. Dan moet je stilzitten en de ellende ondergaan. Maar gelukkig is daar Feyenoord als reddende engel.
Hup AZ
edit: Kiwi, lief dat u nog zalvende woorden spreekt, maar daar heb ik niks aan. Mijn club is compleet gesloopt en opgerold in Europa. Dat is een complete afgang in de voetbalwereld, als toen Ajax gehakt maakte van Real. Toen lachte heel de wereld Real uit.
En vergeet nooit: Wij winnen de CL en daarna worden we wereldkampioen.
Dat is de belofte. Dat gaat ook binnen 10 jaar gebeuren. Daar gaan al die oliesjeiks en rijke Amerikanen niks tegen kunnen doen.
Maar voor nu ben ik een vluchteling die veilig in het Rotterdamse kamp ondergedoken zit. (niet echt natuurlijk, maar ze herkennen me niet en daarom kan ik zonder problemen de valse profeet aanhangen.)
[ Voor 46% gewijzigd door mavaros op 03-11-2022 10:11 ]
Oef, liever jij dan ik.mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 09:54:
Ik zet mijn geld in op Feyenoord. Zowel vandaag als zondag.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Misschien leuk voor SC Feyenoord, verder wil niemand hem lijkt mij!
Bedoel je niet FC Utrecht?ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:15:
Aan de supporters van Feyenoord, Sparta of Excelsior, heel veel sterkte!
[Afbeelding]
Dit is volgens mij niet de Erasmusbrug maar een soortgelijke brug in Utrecht. Hij postte dit namelijk tijdens een hardloopsessie in UtrechtElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:15:
[Afbeelding]
*edit
@RBH was me net voor
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2022 11:44 ]
Yup, dat is Kanaleneiland in Utrecht waar Ihattaren is opgegroeid. Ik kijk nu uit op dat stukje, zal eens zien of ik hem kan spotten haha.
Ah meneer heeft een tegeltjeswijsheid op z'n Insta gepost. Wat mij betreft is de nieuwswaarde precies nulElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:15:
[Afbeelding]
XXXVI
Doe dat nou niet! Dat gaat je punten kosten!Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:09:
@T-MOB en @rikoos
Laat mij nou even in die waan; het zijn de enige strohalmpjes waar ik me nog aan vast kan klampen
Voor komende zondag gaat er in mijn poule gewoon een 2-4 als voorspelling ingevuld worden.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Gisteravond gekeken naar de wedstrijd AC Milan - Red Bull Salzburg, daar speelt Wöber niet onverdienstelijk. Tcoh jammer dat Ajax zo snel afscheid neemt van dergelijke spelers, dan had je Bassey niet hoeven kopen.toolkist schreef op woensdag 2 november 2022 @ 22:34:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Om over een Sven Botman maar niet te praten.Han schreef op donderdag 3 november 2022 @ 12:46:
[...]
Gisteravond gekeken naar de wedstrijd AC Milan - Red Bull Salzburg, daar speelt Wöber niet onverdienstelijk. Tcoh jammer dat Ajax zo snel afscheid neemt van dergelijke spelers, dan had je Bassey niet hoeven kopen.
Die kan gewoon niet voetballen, prima verdediger verder, maar nooit wat voor AjaxTyphone schreef op donderdag 3 november 2022 @ 13:02:
[...]
Om over een Sven Botman maar niet te praten.
Zijn er Donerzaken in de buurt? Wellicht heb je daar een kansAequitasII schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:46:
Yup, dat is Kanaleneiland in Utrecht waar Ihattaren is opgegroeid. Ik kijk nu uit op dat stukje, zal eens zien of ik hem kan spotten haha.
of is hij al weer 100% fit?
[ Voor 5% gewijzigd door Gunner op 03-11-2022 13:20 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Te laat, idiota. Succes in de lelijkste stad van Italië.ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 11:15:
[Afbeelding]
Zo hey, de KNVB pakt uit. Wel 5k boete voor Utrecht wegens oerwoudgeluiden tegen Brobbey..
Dat zal ze leren..... toch bijzonder die willekeur in boetes. Of is dat het verschil tussen de FIFA en KNVB?toolkist schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:51:
Zo hey, de KNVB pakt uit. Wel 5k boete voor Utrecht wegens oerwoudgeluiden tegen Brobbey..
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan wordt het ook weer tijd voor supporters bij de Klassieker.toolkist schreef op donderdag 3 november 2022 @ 15:51:
Dat vuurwerk bij Feyenoord. Zal de penningmeester niet zo blij mee zijn.
Vanavond winnen dan is alles vergeten en vergeven! Ben zelf niet helemaal overtuigd van een goed resultaat, maar in de Kuip is veel mogelijk.Gunner schreef op donderdag 3 november 2022 @ 18:43:
Dat vuurwerk bij Feyenoord. Zal de penningmeester niet zo blij mee zijn.
Verslaggever:” in groep F , de F van Feyenoord. De F van verdomde moeilijk”
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Die horen er sowieso gewoon te mogen zitten.Stimulate14 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 16:19:
[...]
Dan wordt het ook weer tijd voor supporters bij de Klassieker.
Als je het tuig invalide knuppelt, kunnen de normale supporters weer eens een keer in een andere stad rondkijken.
Als ik nu naar Rotjeknor ga in mijn ajaxkledij, wordt ik vakkundig de stad uitgezet. Hetzelfde als ik nu naar buiten ga. Ik woon dicht bij het Philipsstadion. Binnen 5 minuten heb ik ruzie als ik me in mijn clubkleuren toon. Zeker op wedstrijddagen.
Tegenwoordig heb ik mijn clubvoorkeur verstopt onder een neutrale trui. Dan kom je er nog wel mee weg.
Hupt en nog meer hup voor Feyenoord!
Moet Danilo echt meer mee doen.
Hij denkt zeker dat hij nog meer kansen krijgt
Feyenoord speelt te langzaam. Ze moeten het gas erop gooien/
Die verdediging van Fey is tot dusverre wel weer toonbeeld van de Eredivisie... Hopen dat het even inkomen is.
Nu heeft Feyenoord echt een serieuze tegenstander tegenover staan. Iets dat goed is. Ik ben er blij om.
Feyenoord kan nu laten zien waar ze toe in staat zijn. vEn het zou gaaf zijn als ze dat hele Rome verpakken tot een gehaktrol.
Geniet ervan, want bij ons is iedereen zwaar depressief aan het worden.
Feyenoord kan nu laten zien waar ze toe in staat zijn. vEn het zou gaaf zijn als ze dat hele Rome verpakken tot een gehaktrol.
Geniet ervan, want bij ons is iedereen zwaar depressief aan het worden.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wie in de aanval bij Feyenoord moet gaan scoren.
Paixao lijken ze de bal niet durven en willen geven en die Romeinen duikelen en rollen aan de lopende band. Wordt wel een zware pot om te kijken vrees ik...
Als de Romanen deze er niet in konden schieten, gaat Feyenoord gewoon winnen.
Dit is weer zo'n avond.
Dit is weer zo'n avond.
Yep, maar Paixao krijgt geen enkele balfloriz87 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:10:
Daar had Dilrosun moeten afleggen.
Nu de Denen voor staan, zou volgens mij een 1-0 ook al volstaan. Toch, ik zie het niet. Feyenoord is echt zwakker dan vorig jaar. En als je in DEZE poule geen tweede kan worden, is Europees stoppen wellicht beter.
Hoezo? Elke ronde levert geld op.PWM schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:15:
Nu de Denen voor staan, zou volgens mij een 1-0 ook al volstaan. Toch, ik zie het niet. Feyenoord is echt zwakker dan vorig jaar. En als je in DEZE poule geen tweede kan worden, is Europees stoppen wellicht beter.
Bijlow is wel weer in vorm lijkt het op, dat is wel fijn met het wk op komst
Excuses voor het ontbreken van de polletjes vandaag, ik lag te slapen tussen twee nachtdiensten 
Hup Feyenoord!
Hup Feyenoord!
Het nadeel is dat ze die laatste wedstrijd direct tegen de beste ploeg spelen. Maar een 1-0 moet hier zeker mogelijk zijn. Het ziet er allemaal niet geweldig uit, maar kansloos is het zeker niet. Even beetje geluk en dan komt 't goed.PWM schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:15:
Het is net voetbal in slowmotion.
Veel aanvallen hadden supergevaarlijk kunnnen zijn, als er tempo opzat.
Voor de rest staat Feyenoord best goed te voetballen. Dat zeg ik als Ajacied.
Veel aanvallen hadden supergevaarlijk kunnnen zijn, als er tempo opzat.
Voor de rest staat Feyenoord best goed te voetballen. Dat zeg ik als Ajacied.
Die trainer van Lazio verdient een kaart.
Ik vind dat zo laag om kaarten te gaan vragen
Ik vind dat zo laag om kaarten te gaan vragen
Feyenoord is moe aan het worden. Laat de scheids maar snel affluiten.
Hoogtepunt: de opkomst
Gaat hem niet meer worden. Het is echt niks.
Gaat hem niet meer worden. Het is echt niks.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Bijzondere opstelling van PSV, hopelijk iwnnen ze wel om de druk op Arsenal te leggen voor de groepswinst!
Mensen wat rust geven voor zondag toch, en volgens mij waren er een paar zieken. Daarbij, Arsenal gaat dat gewoon winnen, dus we moeten blij zijn met plek 2
Je slaat jezelf voor je kop op het moment dat Arsenal niet wint en je hierdoor zelf niet wint. Bij een gelijkspel van Arsenal en winst PSV wint PSV de groep al.
Vervelend, op dit moment is Feyenoord ook uitgeschakeld voor verder vervolg in Europa. Ze moeten winnen om links of rechtsom kans te blijven houden.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Nou HUP Feyenoord. Het publiek is ook positief aanwezig, dus knallen!
On this subject , de opstelling tegen Zürich.ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:46:
Je slaat jezelf voor je kop op het moment dat Arsenal niet wint en je hierdoor zelf niet wint. Bij een gelijkspel van Arsenal en winst PSV wint PSV de groep al.
Zinchenko op de bank. Die hebben we gemistArsenal: Ramsdale, White, Holding, Gabriel, Tierney, Elneny, Lokonga, Vieira, Nelson, Jesus, Nketiah
Subs: Hein, Hillson, Partey, Saka, Odegaard, Martinelli, Saliba, Cedric, Tomiyasu, Marquinhos, Zinchenko, Smith
Vanavond live bij ESPN1 voor de connaisseurs.
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 03-11-2022 19:56 ]
Het is tegen Zürich he, daar wint zelfs het vrouwenelftal van Arsenal vanElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:46:
Je slaat jezelf voor je kop op het moment dat Arsenal niet wint (...)
Helaas ja. Maar ik kijk liever naar die vrouwenSuperkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:55:
[...]
Het is tegen Zürich he, daar wint zelfs het vrouwenelftal van Arsenal van
Ik ook.carpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:57:
[...]
Helaas ja. Maar ik kijk liever naar die vrouwen
Ook vaak live te zien op viaplay
Winning dat ik dat nog 2 maanden gratis heb via Delta!
Dat dacht Bodo vorige pot ook, tot ze er van verloren. Ik acht de kans klein dat Arsenal niet wint, maar je wil er wel gebruik van maken op het moment het gebeurd.Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:55:
[...]
Het is tegen Zürich he, daar wint zelfs het vrouwenelftal van Arsenal van
Voor @Gunner hoop ik dat Arsenal wint, maar voor mezelf natuurlijk niet
Die laatste pass in de opbouw bij Feyenoord gaat maar niet goed. Zo kom je nooit tot scoren
Bijlow houdt Feyenoord eigenhandig in de wedstrijd. Het enige lichtpuntje is dat de keepers discussie voor Oranje voorlopig weer de koelkast in kan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nouja, vanuit die hoek was er weinig anders dat Bijlow kon doen. Bedoel, mooi dat 'ie hem tegenhoudt, maar was niet echt zo speciaal. Verder moet hij wel gewoon in Oranje imo, jonge doelman en de rest is zeker niet beter, dus knal hem er maar in voor de toekomst.ph4ge schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:02:
Bijlow houdt Feyenoord eigenhandig in de wedstrijd. Het enige lichtpuntje is dat de keepers discussie voor Oranje voorlopig weer de koelkast in kan.
Dat was niet zn eerste 1 op 1 deze wedstrijd die hij won.Snowdog schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:05:
[...]
Nouja, vanuit die hoek was er weinig anders dat Bijlow kon doen. Bedoel, mooi dat 'ie hem tegenhoudt, maar was niet echt zo speciaal. Verder moet hij wel gewoon in Oranje imo, jonge doelman en de rest is zeker niet beter, dus knal hem er maar in voor de toekomst.
Klopt, hij doet 't tot dusverre ok, maar niks heel spectaculairs imo. Gewoon stabiel en goed.ph4ge schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:06:
[...]
Dat was niet zn eerste 1 op 1 deze wedstrijd die hij won.
Als ze toch met de helft van deze inzet vorige week tweede helft hadden gespeeld.
Als neutrale kijker vind ik dit best een leuk potje, het golft aardig op en neer
Het volk begint zich positief te roeren.
Het blijft jammer dat ik nu voor de televisie zit.
Het blijft jammer dat ik nu voor de televisie zit.
Toch fijn dat die Italianen niet naar Qatar gaan, wat een darmen zijn het ook. Niks qua aanvallen, veel tijdrekken en ook veel gemene overtredinkjes. Maken er geen spektakel van om naar te kijken.
[ Voor 13% gewijzigd door DaWayne op 03-11-2022 20:10 ]
Op basis van deze wedstrijd die nog niet afgelopen is?ph4ge schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:02:
Ik denk wel dat als Lazio verslagen kan worden door Feyenoord dat het vandaag kan. Er zit veel mee.
Moet Giménez er maar in niet? Dat lijkt mij toch de beste spits van Feyenoord?
BAM, lekker frommelen, maar hopelijk telt hij!
[ Voor 87% gewijzigd door carpebios op 03-11-2022 20:11 ]
Die gaat vast niet geteld worden.
Die Trauner is zo goed he? Ziet alles aankomen
Wat een entree
Wat een verschrikkelijke commentator en verschrikkelijke biergooiers.
Doet niks. Deze telt gewoon.
Misschien bij de zijlijn. Botsing met de keeper was een blauw poppetje.Gunner schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:11:
Hmmm is daar niet ergens een overtreding gemaakt?
Hij laat hem los en gaat dan de stervende zwaan spelen door een medespeler.
Dit is nooit een overtreding
Ik zie het net in de herhaling idd.Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:12:
[...]
Misschien bij de zijlijn. Botsing met de keeper was een blauw poppetje.
PIZZA!Harribo schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:11:
Ff wachten maar...
Je zou bijna gaan twijfelen zolang duurt het... Maar hij telt!
Wat zou Danilo nu denken
Wat zou Danilo nu denken
Twente komt eraan!
Bizar ook. Bij winst Feyenoord winnaar van de poule.
Yes
En nu vasthouden!! Dat wordt nu de uitdaging
En nu vasthouden!! Dat wordt nu de uitdaging
Niet goed voor m’n hart dit
En met deze stand winnaar groep, wow.Quad schreef op donderdag 3 november 2022 @ 19:47:
Vervelend, op dit moment is Feyenoord ook uitgeschakeld voor verder vervolg in Europa. Ze moeten winnen om links of rechtsom kans te blijven houden.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:strip_exif()/f/image/Tj0tvr2JQtcZZPzuLsyBOpGT.jpg?f=fotoalbum_large)