Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Jaaaaa, 1-0!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Niet? Ik heb dat ff gemist, dat dat überhaupt mag.Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:16:
Een trainer met een peuk in z'n bekkie, dat heb ik lang niet gezien
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Daar reageren we op naar oud zuid Europees gebruik... Rollen en jankenAgent47 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:15:
Die lui gaan zo schoppen
Peuk brand niet toch?carpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:16:
[...]
Niet? Ik heb dat ff gemist, dat dat überhaupt mag.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Peukie was uit dus misschien is het zijn anti-stress sabbelpeukjecarpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:16:
[...]
Niet? Ik heb dat ff gemist, dat dat überhaupt mag.
Zal de ultieme karma zijn qua hoe de nl ploegen genaaid zijn afgelopen 4 jaar met dat rollen van zulke tegenstanders.Harribo schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:16:
[...]
Daar reageren we op naar oud zuid Europees gebruik... Rollen en janken
Oh... Hij komt anders zo rustig overSuperkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:17:
[...]
Peukie was uit dus misschien is het zijn anti-stress sabbelpeukje
Wat een neuroot, lijkt Tuchel wel
Ondertussen schrijft de trainer van Lazio zijn levensverhaal op een kladje. Die knakker mist de complete wedstrijd door zijn geschrijf.
[ Voor 61% gewijzigd door mavaros op 03-11-2022 20:21 ]
Niets minder
*insert first time? memeHarribo schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:20:
Feyenoord nu zakelijk en over mijn lijk mentaliteit tonen
Niets minder
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als doelsaldo en gemaakte doelpunten hetzelfde is, wat kan als Midtjylland 3-1 wint, wordt de groepswinnaar bepaalt op uitdoelpunten. Bizar.
Sofascore.com is echt super!
Ook een goede app
[ Voor 4% gewijzigd door Bakkertje_01 op 03-11-2022 20:24 ]
Was toch even bang. Die wedstrijd tegen Wolfsberger met al die bizarre penalty’s tegen is nog iets te vers.carpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:23:
Schalbe! hahaha mooi man.
Yes. 2005 tot 2015.Grudgie schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:23:
Pedro. Is dat die van Barcelona?
Bron: wiki
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 03-11-2022 20:26 ]
[ Voor 37% gewijzigd door carpebios op 03-11-2022 20:26 ]
Ik vind het prima
Lazio zeurt toch altijd
Jij krijgt een kaart, en jij krijgt een kaart en jij krijgt een kaart!
Jullie gaan vanavond feest vieren. Dat Lazio loopt collectief om zijn moeder te roepen. Dat is een goed teken.
[ Voor 3% gewijzigd door mavaros op 03-11-2022 20:28 ]
Ja dieGrudgie schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:23:
Pedro. Is dat die van Barcelona?
Hebben ze weer rechtop gezet en batterijtjes in gedaan
Kon nog een tijdje mee
Wat duurt dit lang!
Het blijft Feyenoord. Je zit NOOIT eens lekker rustig. Alleen vorig jaar had ik dat vertrouwen meer, maar dat blijkt ook weer eens eenmalig succes geweest.mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:27:
O Rotterdammers vanop Zuid.
Jullie gaan vanavond feest vieren. Dat Lazio loopt collectief om zijn moeder te roepen. Dat is een goed teken.
Ja, want over 10 minuten wordt er afgefloten!ph4ge schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:32:
Voorlopig geven ze niks weg. Nog 10 minuten en ik ga geloven in een stunt.
Nu al ruim 2! En Bijlow kan waarschijnlijk die kaart zonder problemen pakken, dus waarom niet?ph4ge schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:33:
Wat zit die verslaggever zich nou op te winden? Dit is professioneel. Een opstootjes op de andere helft kost zo een minuut.
Zijn altijd wedstrijden op zich. Net als Ajax tegen een slecht Man Utd de EL-finale verliest en niks weet te creëren, terwijl dat juist hun sterke punt was die hele campagne. Zaten niet in de wedstrijd en dan kan dat gebeuren.Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:33:
Nu begin je je toch af te vragen waarom je in die UCL finale, waar je volgens mij betere spelers had, niet voor elkaar kreeg wat nu wél schijnt te gaan lukken.
Denk ook dat het verschil tussen die teams wel vrij klein is. Echt vorm van de dag.
10 minuten geleden was de tendens in dit topic nog heel anderscarpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:35:
Heerlijk dat theater tegen een Italiaanse ploeg.
Drommel komt zo in actiedonleone83 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:36:
Bijlow solliciteert vanavond, nu het er echt om gaat, trouwens ook nadrukkelijk naar een ticket naar Qatar.
Willem wil zijn ticket nu wel afstaandonleone83 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:36:
Bijlow solliciteert vanavond, nu het er echt om gaat, trouwens ook nadrukkelijk naar een ticket naar Qatar.
Zo goed volg ik het niet, ik moet van mijn dochter naar de zoete zusjes kijkenSuperkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:36:
[...]
10 minuten geleden was de tendens in dit topic nog heel anders
Tomorrow is not today!
Beeld je in dat het de vrouwen van Arsenal zijn. Voilácarpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:37:
[...]
Zo goed volg ik het niet, ik moet van mijn dochter naar de zoete zusjes kijken(HELP)
*Kiwi kent de zoete zusjes niet dus misschien is dit wel een heel rare suggestie.
Als ik de gebruikelijke spreekkoren mag geloven komt dat omdat de Europese voetbalbond op Sicilie gevestigd is.Grudgie schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:37:
Hoezo veel blessuretijd.
Lol, zoek maar eens op YouTube, valt onder kinderarbeid. Maar mijn dochter van 5 is er dol op. Maar eens richting bed brengen, dan kan ik hopelijk PSV zo volgen.Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:39:
[...]
Beeld je in dat het de vrouwen van Arsenal zijn. Voilá
*Kiwi kent de zoete zusjes niet dus misschien is dit wel een heel rare suggestie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
4 ploegen die overwinteren in Europa, meer dan primaSydney08 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:37:
Kan een goede speelronde worden voor NL.
Hahahhaha
Die el's zeggen weinig. Het is de route ernaartoe. Toen was Ajax gewoon goed, en Feyenoord is ook al een poos op die toer.Snowdog schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:35:
[...]
Zijn altijd wedstrijden op zich. Net als Ajax tegen een slecht Man Utd de EL-finale verliest en niks weet te creëren, terwijl dat juist hun sterke punt was die hele campagne. Zaten niet in de wedstrijd en dan kan dat gebeuren.
Denk ook dat het verschil tussen die teams wel vrij klein is. Echt vorm van de dag.
Feyenoord staat al een tijd goed te voetballen in Europa. Vandaag zie je dat ze echt serieus sprnongen hebben gemaakt. Als je italiaanse ploegen over de zeik kan krijgen, doe je het gewoon erg goed.
Hup Feyenoord
Niet dat ie slecht fluit overigens, maar het zit wel mee
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je bedoeld niet Luca?Russel88 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:43:
Luka beste Lazio speler in mijn ogen
Mooi voor Feyenoord, en uiteraard NL, dat Feyenoord deze eruit sleept.
[ Voor 17% gewijzigd door Megupe op 03-11-2022 20:44 ]
Heel apart
Tomorrow is not today!
Het was groepswinnaar of eruit.
EN HET US GROEPSWINNAAR!
Gimenez Held!
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Mooie plek in Italië, echt een aanrader, zo'n vestingstad.
Ik moet bekennen dat ik dit niet van tevoren gedacht had.
Fantastisch
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
/f/image/zL9z18bnUUG1hwltRa43bYnU.png?f=fotoalbum_large)