Zit een ervan niet in de con League
Wat een sfeer. Wat een avond. Wat een poule. Wat prachtig
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Jammer dat rtl weggaat naar de reclame. Sfeertje.Agent47 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:45:
Wat een sfeer. Wat een avond. Wat een poule. Wat prachtig
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jammer eigenlijk dat commericiele zenders gelijk na reclame gaan na de match.. Dit wil je toch ff laten genieten
Ja, AZ
Toch lekker voor de coefficienten, was nodig
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Coolsingel we komen er aan!ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:43:
Nooit aan getwijfeld!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Toch moet Feyenoord afgezien van Giménez wel betere aanvallers halen. Paixo had ook een mooie actie maar verder was het niet veel soeps.
Danilo komt echt tekort
Danilo komt echt tekort
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 03-11-2022 20:46 ]
Geen grootse wedstrijd maar ongelofelijk knap van Feyenoord om op karakter deze pot naar zich toe te trekken.
Ja lekker man, ik heb een nieuwe tv nodig. Moet ik wat voor je meenemen?
Grapjas
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Damn, dat was me wel een wedstrijd. Qua voetbal niet de beste, maar de spanning maakt alles goed. Fkn netjes gedaan. Dit wel een van die memorabele wedstrijden en ook geweldig dat de groep is geëindigd op iedereen 8 punten haha.
Dat had ik niet verwacht. Bravo, Feyenoord!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jaaaa Feyenoord doet het gewoon. Trots! Mooie opsteker voor Slot en de spelers!
Blij dat wij zondag niet tegen Feyenoord hoeven
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Check, Benfica been there done that gisteren.donleone83 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:21:
[...]
Als doelsaldo en gemaakte doelpunten hetzelfde is, wat kan als Midtjylland 3-1 wint, wordt de groepswinnaar bepaalt op uitdoelpunten. Bizar.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Heeft Feyenoord ooit weleens een goede pot gespeeld direct na een goede Europese wedstrijd?Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:48:
Kippenvel. Man wat mooi dit. Gimenez even tien wedstrijden laten staan. Die brengt zoveel meer power, duelkracht en diepte in het spel.
Maar wtf, Italianen hadden de scheidsrechter zo niet mee, voor hun gevoel. Wát een frustratie kwam eruit zeg, haha prachtig.
nggyu nglyd
Voetbal was niet best, maar als je lazio geïrriteerd kan krijgen doe je het gewoon erg goed.
Niks gezien maar mooi resultaat, gefeliciteerd Feyenoorders!
Bizarre poule met vier ploegen op acht punten.
Bizarre poule met vier ploegen op acht punten.
[ Voor 29% gewijzigd door Vos op 03-11-2022 20:51 ]
Commerciële zenders zijn schaamteloos. Weer een reclame!
5 minuten reclame om letterlijk 1 herhaling te tonen en weer naar de reclame te gaan. Gek dat ik normaal geen tv kijk.
Ik weet het niet; kan me de laatste goede wedstrijd van Feyenoord niet herinneren.ph4ge schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:50:
[...]
Heeft Feyenoord ooit weleens een goede pot gespeeld direct na een goede Europese wedstrijd?
*is grapje hè jongens
Het was geen goede wedstrijd. Maar jemig wat spannend. Neutrale kijker moet genoten hebben!
Daarentegen ben ik wel benieuwd naar de volgende boete van de UEFA. Ben bang voor een wedstrijd zonder publiek….
Je zou maar 2e worden en dan ineens Barcelona loten
Daarentegen ben ik wel benieuwd naar de volgende boete van de UEFA. Ben bang voor een wedstrijd zonder publiek….
Je zou maar 2e worden en dan ineens Barcelona loten
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Check!Agent47 schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:53:
Het was geen goede wedstrijd. Maar jemig wat spannend. Neutrale kijker moet genoten hebben!
Ik vond dit leuker om te kijken dan onze wedstrijd van afgelopen dinsdag.
-5 social credits voor jou! Beetje grapjes maken.Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:53:
[...]
Ik weet het niet; kan me de laatste goede wedstrijd van Feyenoord niet herinneren.
*is grapje hè jongens
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hopelijk wint PSV, voor de UEFA puntjes.
nggyu nglyd
Ik verwacht wel een lastige pot voor PSV.
Volendam Feyenoord is next. Het lijkt mij dat Feyenoord dit toch echt moet kunnen winnen ondanks dat het een wedstrijd na een Europese wedstrijd is die historisch gezien vaak door Feyenoord wordt verloren
Waarom speelt PSV met zo weinig vaste basisspelers?
nggyu nglyd
Al zeker van overwintering in de EL en zondag een belangrijke pot op het programma.Quad schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:00:
Waarom speelt PSV met zo weinig vaste basisspelers?
Die Til zie ik al weken lang alleen nog maar ballen verkeerd aannemen, nu ook weer.. Goeie genade zeg.
Twente komt eraan!
Je zou het ook jammer kunnen vinden.Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:48:
Meestal speelt Feyenoord na een ultieme prestatie heel slecht. Dus ik zou mijn gok niet op Feyenoord zetten.
Dit staat los van de prestatie van net. Die was echt heel goed.
Iets met kansen afmaken.ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:02:
Hoezo staat PSV niet al 2-0 voor? Wat een kansen!
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
JAAAA GROEPSWINNAAR!!
Daar hebben wij ook een handje van. Al weet ik niet of je de overwinning tegen de Rangers als 'ultieme preatatie' moet beschouwen.mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:02:
[...]
Meestal speelt Feyenoord na een ultieme prestatie heel slecht. Dus ik zou mijn gok niet op Feyenoord zetten.
Dat gele team kan alleen maar verdedigen. De bus dus parkeren. Die kunnen niet voetballen.
PSV moet dit wel kunnen winnen.
PSV moet dit wel kunnen winnen.
Niet Veerman
hoe was dit ook geen overtreding?
'Hij gaat vol voor de bal' , tja, maar hij was wel gewoon te laat...
'Hij gaat vol voor de bal' , tja, maar hij was wel gewoon te laat...
Smerige overtreding
Tomorrow is not today!
Die zette z'n brommers eens in de volgende versnelling zeg.
Wat een pot, wat een poule. Kan het nog steeds niet geloven, het droomscenario is uitgekomen voor Feyenoord. Heerlijk!
Nu lekker geld en punten binnen harken en pas in maart weer aan de bak.
Pas in maart weer aan de bak in Europa, wat een seizoen.
1-0 Arsenal
En al 12 gemiste kansen van PSV. Bal wil er niet in, in Noorwegen.Gunner schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:17:
1-0 Arsenal
Ik hoop dat we straks tegen jullie loten. Dat zou vuurwerk opleveren.Rendiertje schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:16:
Wat een pot, wat een poule. Kan het nog steeds niet geloven, het droomscenario is uitgekomen voor Feyenoord. Heerlijk!
Dus ik zit met smart te wachten op de wedstrijden na de winterstop.
Dat is het probleem van PSV in mijn ogen, maar blijkbaar is dat bij Ajax ook zo volgens de statistieken.ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:18:
[...]
En al 12 gemiste kansen van PSV. Bal wil er niet in, in Noorwegen.
PSV heeft dan ook een verdedigend probleem, waarmee je snel nat gaat. Maar creativiteit en snelheid missen wel voor een makkelijkere goal. Maar goed, nog maar 20 minuten onderweg.
Op het kopje van de Jong met die corner!
Zei men dat ook niet van Grunn?mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:06:
Dat gele team kan alleen maar verdedigen. De bus dus parkeren. Die kunnen niet voetballen.
PSV kan al lang niet meer voetballen. Dat zie je nu weer op TV.carpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:20:
[...]
Dat is het probleem van PSV in mijn ogen, maar blijkbaar is dat bij Ajax ook zo volgens de statistieken.
PSV heeft dan ook een verdedigend probleem, waarmee je snel nat gaat. Maar creativiteit en snelheid missen wel voor een makkelijkere goal. Maar goed, nog maar 20 minuten onderweg.
Dat ligt niet aan de trainer ofzo. PSV is kampioen foute spelers halen. Je kan er geen hout van maken. En nu krijgen we weer deze ellende te zien.
PSV is zelfs objectief erg slecht. Geef mij AZ maar.
Jij bent nog steeds enigs kind? Ik vroeg vroeger om een nintendospelletje, wat al belachelijk duur was, maar jij wil een club ter waarde van zo'n 119,10 miljoen euro vorig jaar....mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:30:
[...]
PSV kan al lang niet meer voetballen. Dat zie je nu weer op TV.
Dat ligt niet aan de trainer ofzo. PSV is kampioen foute spelers halen. Je kan er geen hout van maken. En nu krijgen we weer deze ellende te zien.
PSV is zelfs objectief erg slecht. Geef mij AZ maar.
Maar je hebt gelijk, kampioen slechte spelers halen. Het lijkt ook een ploeg waar totaal geen idee achter zit.
Hebben die Noren nou zo'n mooi veldje liggen of is dit kunstgras?
Kunst....Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:32:
Plastic jaSuperkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:32:
Staat daar nu een sociale huurwoning tegen het veld aan?
BamElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:26:
Ik denk dat Til zelfs de beste man is aan de zijde van Bodo op dit moment!
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Hoever
Hij kopt m eigenlijk gewoon de verkeerde kant op...
Nee goed, maar hij veranderd van richting.Gurbuh schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:36:
Hij kopt m eigenlijk gewoon de verkeerde kant op...
haha wat een kutgoal zeg, past helemaal in het beeld van dit gedrocht van een wedstrijd.
maar goed 1-0 mooi
maar goed 1-0 mooi
Dat mag ik hopen. Opzettelijk een eigen goal maken zou niet gepast zijn.mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:36:
Die goal was per ongeluk.
Hey, het Feyenoord publiek mocht naar het uitvak?
De Jong bakt er ook niets van!ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:38:
[...]
Met wie zal ik nu jinxen? Madueke maar weer eens? Die raakt geen pepernoot xD
Ik had eigenlijk een uur langer naar Feyenoord willen kijken.
Dit is echt een martelgang. Twee slechte clubs die lopen aan te klooien. Ik ga een film kijken.
Dit is echt een martelgang. Twee slechte clubs die lopen aan te klooien. Ik ga een film kijken.
Tering, dat buitenspelverhaal. Vlag meteen pannenkoek. Niet 1 minuut later.
We weten dat je PSV kut vindt, maar om jezelf nu alsmaar te martelen en dat hier te benoemen....ik hoop dat je een leuker leven hebt en kiest voor naar iets leuks kijken.mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:41:
Daar erger ik me al zolang aan. Zo irritant!carpebios schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:41:
Tering, dat buitenspelverhaal. Vlag meteen pannenkoek. Niet 1 minuut later.
Geeft het je geen hoop voor zondag?mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:41:
Had eigenlijk gehoopt eens te zien hoe die spits de scouts van Heerenveen stront in de ogen heeft gesmeerd, maar ik denk dat ze m gewoon echt nooit bekeken hebben.
Madueke krijgt ze of niet goed mee, of doet weinig met de aangespeelde ballen.
En wat als je er straks wel recht aan kan worden ontleend. Gaan jullie dan weer de trainer op de platte kar de stad uit wuiven?ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:48:
[...]
Er staan anderhalve basisspelers in het veld, aan deze wedstrijd kan je geen rechten ontlenen.
Je haat PSV, je kunt alleen aan Ajax denken, en komt dan tijdens een EL wedstrijd van PSV wat precies doen? Je kan het niet aanzien, maar toch blijft PSV je aantrekken. Toch stiekem een PSV fan!mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:56:
[...]
En wat als je er straks wel recht aan kan worden ontleend. Gaan jullie dan weer de trainer op de platte kar de stad uit wuiven?
Heel matig weer van Madueke.
Is Arsenal al aan het verliezen?
Het is een beetje so-so. Niet veel echte kansen. Maar de voorsprong is nog niet in gevaarElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:12:
@Gunner hoe speelt Arsenal? Is het een wonder dat het pas 1-0 staat of zetten ze niet door en moet Arsenal nog vrezen voor die 1e plek?
[ Voor 6% gewijzigd door Gunner op 03-11-2022 22:14 ]
Die snor hahaha
1 kans is genoegGunner schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:14:
[...]
Het is een beetje so-so. Niet veel echte kansen. Maar de voorsprong is nog niet in gevaar
Slecht mee omgegaan weer met die kans.
Tering Madueke!
Ongelofelijk wat die vandaag al heeft laten liggen.ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:22:
Hoe scoort Madueke deze niet. Wtf..
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023