[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.942 views

Onderwerpen

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:42
Ja nu boeit het niet zoveel, maar dit doet ook wat met je zelfvertrouwen.

WoT stats

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:05
Beetje een Bijlow-redding, vanuit die hoek mag de bal er natuurlijk nooit in. En dan zie je Madueke dit doen... Jammer. Maar hij is nog niet zo lang fit, dus valt te vergeven.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 00:11
Snowdog schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:23:
[...]

Beetje een Bijlow-redding, vanuit die hoek mag de bal er natuurlijk nooit in. En dan zie je Madueke dit doen... Jammer. Maar hij is nog niet zo lang fit, dus valt te vergeven.
Mwa, hij lijkt niet echt in z'n ritme te komen na die blessures, maar deze moest erin, daar zijn geen excuses voor.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Goal Zürich afgekeurd. Sorry was echt buitenspel

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• carpebios
Dat gefluit alsmaar van dat publiek, super irritant.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Huh, dat was voordeel toch? En dan een overtreding tegen. Hoe krijgt die het voor elkaar.

• carpebios
Hoe kun je een bal nu zo simpel kwijtraken als Vertessen zeg.

• carpebios
Duw in de rug mag blijkbaar ook.

• carpebios
Je kunt alles met die bal doen, ga je daar op het middenveld lopen kappen en sukkelen.

• Snowdog
Ben dan altijd benieuwd als ze zouden scoren, zou de VAR dan nog ingrijpen of niet. Dat echt zo'n 50/50 scenario. Waar ik dan weer aan terug moet denken is die handsbal van Ihattaren (en die goal werd toen wel goedgekeurd), maar regelmatig worden ze ook teruggefloten. Beetje random allemaal.

• carpebios
Hij liet zich volgens mij echt vallen en z'n benen klemmen aan die van PSV en krijgt hem dan mee.....
En nu verlegt die het schuim van de scheids.

[ Voor 18% gewijzigd door carpebios op 03-11-2022 22:41 ]

• carpebios
Dat publiek zijn volgens mij robot's met een interval van het liedje om de 2 minuten.

• Snowdog
"iets beter te doen" Salzburg, Shaktar... Allemaal gewoon dikke poep eik, maar goed, als je wil winnen, dan moet je die dudes ook wel kunnen verslaan. Maakt echt weinig uit wie je de volgende ronde loot denk ik.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:10
Extra verjaardagscadeautje!

Ik zit voor mijn verjaardag in Londen dus ik kon de wedstrijd niet zien helaas. Nu had ik er ook niet alles van verwacht maar toen zag ik dat Gimenez had gescoord terwijl ik een pasta maaltijd naar binnen aan het werken was. En als toetje kreeg ik een appje dat ook de groep nog gewonnen is :)

Nu nog even uitzoeken waar je vanuit Engeland de samenvatting snel kunt kijken!

• carpebios
D-e-n schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:43:

Ik zit voor mijn verjaardag in Londen dus ik kon de wedstrijd niet zien helaas. Nu had ik er ook niet alles van verwacht maar toen zag ik dat Gimenez had gescoord terwijl ik een pasta maaltijd naar binnen aan het werken was. En als toetje kreeg ik een appje dat ook de groep nog gewonnen is :)

Gefeliciteerd! YouTube of VPN?

• Snowdog

Feli idd!

• upschur
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-12-2025
Zal wel ff duren met espn.

Als je een paar bier op heb kan je ook yt kanalen kijken die de wedstrijd naspelen.

• Bombvis
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Sorry om door de wedstrijd van PSV te posten, maar wat een heerlijke pot was dit. Eerste helft was matig, Lazio aardig wat kansen ook, maar die tweede helft heb je volgens mij niks weggegeven. Genieten dit oOo

• carpebios
Drommel keept toch wel lekker ook al zijn het simpele reddingen.

• carpebios
Van der Blaak, met z'n 17 jaar even debuteren. Mooi hoor.

• upschur
Mooi debuut

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Wat een drab. Kost me moeite om de tv aan te laten om te gaan maffen :Z

• carpebios
De tegengoal die je wist die zou komen.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:44

Agent47

I always close my contracts.

Krijg je straks psv Barcelona zeker

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Snowdog
Bombvis schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:47:
Sorry om door de wedstrijd van PSV te posten, maar wat een heerlijke pot was dit. Eerste helft was matig, Lazio aardig wat kansen ook, maar die tweede helft heb je volgens mij niks weggegeven. Genieten dit oOo
Zeker een mooie wedstrijd, maar denk weinig weggegeven, maar ook weinig gecreëerd. Het was wel een typische 50/50-wedstrijd imo. Maakt het verder niet minder ofzo, maar Lazio gaf ook weer niet zoveel weg. Gewoon topresultaat, maar niet echt dominant ofzo. Enjoy!

Enige wat ik dan soms denk is dat wij als NL-ploegen onze wil niet echt op kunnen leggen aan de tegenstander en vaak beetje aan toeval zijn overgeleverd. Uitzondering was Ajax in die CL-run.

En toch weer die tegengoal... Nice!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:05

Superkiwi

Hoi doei

Lekker, 4 Nederlandse overwinningen deze Europese speelronde. Nu ben ik toch wel benieuwd wat de poll uitslagen geweest zouden zijn.
Hier kunnen we als klein kikkerlandje toch weer trots op zijn :*)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• carpebios
630.000 verdiend met deze wedstrijd voor PSV.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:10
PSV speelt vanavond echt slecht.

Ze winnen wel, maar er valt weinig te juichen.

PSV gaat er de volgende ronde aan. Daar zet ik mijn achternicht op in.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

mavaros schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:52:
PSV gaat er de volgende ronde aan. Daar zet ik mijn achternicht op in.
PSV gaat de volgende ronde met hun basiself spelen. Vanavond is geen maatstaf voor wat ze kunnen.

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gunner schreef op donderdag 3 november 2022 @ 20:58:
Ik verwacht wel een lastige pot voor PSV Arsenal.
There. I fixed it.

• Snowdog
Superkiwi schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:54:
[...]

PSV gaat de volgende ronde met hun basiself spelen. Vanavond is geen maatstaf voor wat ze kunnen.
Zijn wel even andere teams. Bedoel, ze hebben altijd een kans, maar denk dat de kans dat ze eruit vliegen wel groot is. Ze zullen daar echt hun beste spel moeten spelen, dan hebben ze kans. Maar als je al tegen de Rangers verliest als het om kwalificatie voor de CL gaat.... Dan heb ik ook niet heel veel hoop.

• ElPaco
Ze kwamen op het eind nog goed weg ook bij Arsenal. Heb daar de extra tijd gekeken, gewoon 3 dikke kansen voor Zürich. Helaas voor PSV, maar zelf thuis laten liggen tegen Bodo, anders was je gewoon 1e in de poule.

WoT stats

• upschur
Hele andere vraag, moet feyenoord de optie op szymanski lichten?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:57:
[...]

Ze kwamen op het eind nog goed weg ook bij Arsenal. Heb daar de extra tijd gekeken, gewoon 3 dikke kansen voor Zürich. Helaas voor PSV, maar zelf thuis laten liggen tegen Bodo, anders was je gewoon 1e in de poule.
Inderdaad, je had gewoon Arsenal B in deze poule, vanavond tegen Zürich ook, dit was een gouden kans

• Snowdog
upschur schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:58:
Lijkt me wel, wat kost dat? Kijk niet zo vaak Feyenoord, maar tegen PSV vond ik hem erg sterk, vandaag wat minder, maar lijkt me een goede speler?

• upschur
10m optie

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:31
upschur schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:58:
Als we z'n salaris kunnen betalen dan wel. Als Kokcu vertrekt, dan een verdedigende middenvelder, loper Timber en een creatieve Szymanski.

• Snowdog
Niet heel goedkoop, maar van de andere kant voor een Eredivisie-speler betaal je tegenwoordig ook al snel 10m, ik zou het met mijn zeer beperkte kennis wel doen :P maar goed, niet echt de reactie waar je op zit te wachten waarschijnlijk.

• upschur
Erg duur.

Ook niet heel bijzonder tot nu toe.

Ik zou het wel doen.

• ElPaco

WoT stats

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Snowdog schreef op donderdag 3 november 2022 @ 22:56:
[...]
Bedoel, ze hebben altijd een kans, maar denk dat de kans dat ze eruit vliegen wel groot is.
Dat geldt m.i. voor alle 3 onze EL deelnemers.
Om maar even met een positieve noot (lees: cliché) te eindigen: misschien groeien we wel in het tournooi.
Laten we eerst de loting maar even afwachten. Het duurt immers nog máánden voor we weer verder kunnen.

• mavaros

Gewoon morgen de gazetta dello sport kopen. Die zijn altijd goed in affakkelen of ophemelen. Feyenoord heeft serieus prima gepresteerd.

Beter kan je de hele wedstrij terugkijken. Bij een samenvatting valt de spanning vaak weg. En de wedstrijd van Feyenoord was van begin tot eind heel spannend. Alle trucs werden uit de hoge hoed getoverd in de wedstrijd, Dat past niet in een samenvatting.

[ Voor 16% gewijzigd door mavaros op 03-11-2022 23:21 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:09

Quad

Doof

De mogelijke tegenstander voor Ajax in de Europa league:

🇫🇷 AS Monaco
🇫🇷 FC Nantes
🇫🇷 Stade Rennes
🇮🇹 AS Roma
🇩🇰 FC Midtjylland
🇬🇧 Manchester United
🇩🇪 Union Berlin

Zal wel AS Roma of United worden.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ElPaco
Quad schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:16:

🇫🇷 AS Monaco
🇫🇷 FC Nantes
🇫🇷 Stade Rennes
🇮🇹 AS Roma
🇩🇰 FC Midtjylland
🇬🇧 Manchester United
🇩🇪 Union Berlin

Beter gooien zowel Ajax als PSV er een Franse tegenstander uit, dat zou ideaal zijn.

WoT stats

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:49
Zo! Wat een mooie resultaten zeg! :)F
Quad schreef op donderdag 3 november 2022 @ 23:16:

🇫🇷 AS Monaco
🇫🇷 FC Nantes
🇫🇷 Stade Rennes
🇮🇹 AS Roma
🇩🇰 FC Midtjylland
🇬🇧 Manchester United
🇩🇪 Union Berlin

Tjah… om enige kans te maken moet er heel wat gebeuren in Amsterdam

XXXVI

• Snowdog
ephymerous schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:30:
Zo! Wat een mooie resultaten zeg! :)F

[...]

Tjah… om enige kans te maken moet er heel wat gebeuren in Amsterdam
Stel je aan, van die Franse teams wint Ajax ook wel. De algemene negativiteit omtrent Ajax hier is wel enigszins triest. Heb altijd het idee dat het een beetje downplaying is. Maar als PSV-er zou je zelfs met dit Ajax gewoon enorm blij zijn (hey jullie winnen 2 x eenvoudig van de Rangers).

Kan je zeggen, nouja, wij hebben hogere doelen, maar sinds wanneer? Die halve finale CL? Ik bedoel begrijp het wel een beetje, maar kom op man. Daarvoor was het ook niet veel beter. Die hele finale EL hing aan elkaar van lucky wins en vrij gekke wedstrijden en ja, Ajax kan zeker voetballen, maar goed....

Je verliest nu een paar keer tegen echte topteams, is het echt nodig om dan zo negatief te zijn. Ik heb het idee dat alles hier wel vrij hard overdreven wordt. En ja, het spel is minder blabla, maar alsnog.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Snowdog schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:53:
[...]
Daarvoor was het ook niet veel beter. Die hele finale EL hing aan elkaar van lucky wins en vrij gekke wedstrijden (...)
Nu niet zelf gaan downplayen he ;)

De eerste kwartfinale thuis tegen Schalke (2-0) en de eerste halve finale tegen Lyon (4-1) waren gewoon goed. Dat de returns verloren gingen (3-2 en 3-1) doet daar niks aan af. In die thuiswedstrijden is een hele goede stap richting de volgende ronde gezet.

Ik lees het hier vaker dat die EL van geluk aan elkaar hing en daar ben ik het niet mee eens, precies om de reden die je zelf (zij het in een andere context) aangeeft:
Ik heb het idee dat alles hier wel vrij hard overdreven wordt.

• Snowdog
Superkiwi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 01:04:
[...]

Nu niet zelf gaan downplayen he ;)

De eerste kwartfinale thuis tegen Schalke (2-0) en de eerste halve finale tegen Lyon (4-1) waren gewoon goed. Dat de returns verloren gingen (3-2 en 3-1) doet daar niks aan af. In die thuiswedstrijden is een hele goede stap richting de volgende ronde gezet.

Ik lees het hier vaker dat die EL van geluk aan elkaar hing en daar ben ik het niet mee eens, precies om de reden die je zelf (zij het in een andere context) aangeeft:

[...]
Je hebt gelijk, ik denk dat Ajax in die run naar de EL-finale niet echt te klagen had over "geluk", ik bedoel die wedstrijd bij o.a. Schalke... Dat ging echt van de ene naar de andere kant en Ajax scoorde, maar dat doet er verder ook weinig toe.

Het gaat mij er meer om dat Ajax absoluut, zelfs in deze staat, niet zo'n slechte ploeg is. Ja, het is niet meer de ploeg die de halve finale CL haalde (en meer verdiende), maar het is niet zo dat ze er niets van kunnen.

Als PSV een Franse ploeg zou loten (niet PSG), dan zou ik dat wel prima vinden. Ik denk dat Ajax daar ook snel korte metten mee zou maken (stuk sneller dan PSV). Dus om nou helemaal te gaan zeggen dat Ajax er helemaal niks van kan. Dat gaat net wat te ver imo.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Snowdog schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 01:45:
[...]
Het gaat mij er meer om dat Ajax absoluut, zelfs in deze staat, niet zo'n slechte ploeg is.
Dat ben ik 100% met je eens.
Op papier staat er echt wel een leuk elftal en de bank is bezet met goede reserves, het probleem is alleen dat het nog niet echt lekker loopt. Simpele dingen als een-tweetjes, driehoekjes, passing etc zijn dingen waar Ajax volgens mij voldoende op traint maar dat komt er op een of andere manier nog niet uit.
Over de verdediging is inmiddels ook al genoeg gezegd.
Ik ben ervan overtuigd dat als de machine eenmaal goed geolied is er echt wel leuk voetbal in deze ploeg zit. Feyenoord en PSV zijn wat dat betreft al een stapje verder denk ik.
*edit/ het gras is altijd groener bij de buren ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 04-11-2022 02:20 ]

• Snowdog
Superkiwi schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 01:59:
[...]

Dat ben ik 100% met je eens.
Op papier staat er echt wel een leuk elftal en de bank is bezet met goede reserves, het probleem is alleen dat het nog niet echt lekker loopt. Simpele dingen als een-tweetjes, driehoekjes, passing etc zijn dingen waar Ajax volgens mij voldoende op traint maar dat komt er op een of andere manier nog niet uit.
Over de verdediging is inmiddels ook al genoeg gezegd.
Ik ben ervan overtuigd dat als de machine eenmaal goed geolied is er echt wel leuk voetbal in deze ploeg zit. Feyenoord en PSV zijn wat dat betreft al een stapje verder denk ik.
Laatste deel ben ik het niet echt mee eens, maar verder wel. Dit Ajax staat nog altijd een stapje voor op PSV en Feyenoord. Maar het verschil is zeker kleiner geworden (ook niet zo gek). We gaan het dit weekend wel zien wat Ajax - PSV brengt, maar ik verwacht er weinig van (als PSV-er). Ik schat Ajax toch echt wel wat hoger in.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:20
PSV kan geen Franse ploeg loten, wel een Portugese tegenstander. Zware tegenstander gaan ze bijna zeker treffen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• mavaros
Gynnad schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 06:22:
PSV kan geen Franse ploeg loten, wel een Portugese tegenstander. Zware tegenstander gaan ze bijna zeker treffen.

[Embed]
Dan zou ik graag Sporting Portugal loten, al is Juventus, Barca of Leverkusen ook helemaal niet slecht voor een leuke wedstrijd.

Maar we zitten midden in een bittere strijd met de Portugezen om een paar plekjes in de europacups. Dan geef je ze liever een directe schop onder hun hol
om er zeker van te zijn dat ze geen punten pakken.

@Superkiwi Dat hopen we dan maar, dat ze in die periode met hun basiself spelen. Dat lijkt me ook hoogst noodzakelijk, want met het huidige PSV ga je geen potten kunnen breken tegen serieuze tegenstanders. Eigenliljk vind ik het huidige PSV gewoon slecht. Ze vallen niet op en missen een type als Romario of Ronaldo. (De echte)

[ Voor 19% gewijzigd door mavaros op 04-11-2022 07:39 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:44

Agent47

I always close my contracts.

mavaros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:28:
[...]

Dan zou ik graag Sporting Portugal loten, al is Juventus, Barca of Leverkusen ook helemaal niet slecht voor een leuke wedstrijd.

Maar we zitten midden in een bittere strijd met de Portugezen om een paar plekjes in de europacups. Dan geef je ze liever een directe schop onder hun hol om er zeker van te zijn dat ze geen punten pakken.
Sporting Portugal heeft het wel goed gedaan in de poule waar ze in zaten.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:09

Quad

Doof

[Embed]
Lekker, CL materiaal als tegenstanders. :)

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• ElPaco

[Embed]
Auw, tegen elk van die tegenstanders heb je als PSV zijnde ook wat geluk nodig wil je een kans maken. Sowieso moet het team dan compleet zijn en lekker samen spelen.

Volgens mij gaan we pas in maart verder, dus we hebben nog genoeg tijd om spelers fit te laten worden.

@mavaros natuurlijk start PSV zo'n belangrijke wedstrijd met de beste 11, gisteren was het absoluut niet nodig en komend weekend wel, dus ik snap wel dat van Nistelrooij veel spelers spaarde. Het zou niet de eerste keer zijn dat spelers stuk gaan door kunstgras of een schoppende tegenstander.

WoT stats

• mavaros
ElPaco schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:45:
[...]

Auw, tegen elk van die tegenstanders heb je als PSV zijnde ook wat geluk nodig wil je een kans maken. Sowieso moet het team dan compleet zijn en lekker samen spelen.

Volgens mij gaan we pas in maart verder, dus we hebben nog genoeg tijd om spelers fit te laten worden.

@mavaros natuurlijk start PSV zo'n belangrijke wedstrijd met de beste 11, gisteren was het absoluut niet nodig en komend weekend wel, dus ik snap wel dat van Nistelrooij veel spelers spaarde. Het zou niet de eerste keer zijn dat spelers stuk gaan door kunstgras of een schoppende tegenstander.
Ik snap wel dat PSV moet schipperen met hun elftal, maar als toeschouwer zie ik gewoon het liefst het best mogelijke elftal spelen. Daar betaal je een hoop geld voor per wedstrijd. Gisteren had PSV mazzel dat ze tegen een serieus waardeloze tegenstander stonden en ze toch al door waren in de poule.

Feyenoord was gisteren de leukste ploeg. Dat legde gewoon even een smerige Italiaanse ploeg over de knie en pakten ook nog en passant de eerste plek in hun poule. Wie had dit nu kunnen voorspellen.

• Gynnad
ElPaco schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:45:
[...]

Op donderdag 16 en 23 februari 2023 wordt eerst een tussenronde gespeeld (Ajax & PSV). AZ en Feyenoord zijn groepswinnaar geworden en slaan deze ronde over en spelen op donderdag 9 en donderdag 16 maart.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ElPaco schreef op donderdag 3 november 2022 @ 21:25:
Te koop aangeboden
TEAB
Voetballer, luistert (soms) naar de naam Til.
Wacht nou maar, zondag ben je ineens weer heel blij met hem

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Wat een top wedstrijd gisteravond. :). Heerlijk wakker worden zo. Feyenoord toch nog groeps winnaar.

• mavaros
Grudgie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:23:
Wat een top wedstrijd gisteravond. :). Heerlijk wakker worden zo. Feyenoord toch nog groeps winnaar.
Dat gevoel ken ik, maar dat is alweer van lang geleden. Wij zijn opgelucht, omdat het bijna einde verhaal was, omdat we in een rottige poule zaten. En natuurlijk heel slecht speelden.

Maar voorlopig gaan we weer met zijn allen op wintersport, om elkaar daarna echt te gaan bekempen. Vorig jaar was dit volgens mij ook het geval, dus dat zit wel goed.

Er zijn tijden geweest dat we niet eens door de voorrondes kwamen. Die tijden zijn gelukkig bijna voorbij. FC Twente sneuvelde helaas onderweg, maar deed dit wel met goed spel en tegen een vuile gore Italiaanse ploeg. Maar ook FC Twente heeft het best aardig gedaan.

Laat de volgende ronde in Europa maar snel beginnen. Dan kan je geen dealtjes meer maken, kan je geen B-elftal meer opstellen en al helemaal niet punten gaan telle. Dan heb je gewoon twee wedstrijden, en wie dan het meeste gescoort heeft, gaat door naar de volgende ronde. Dat zijn de echt spannende partijtjes voetbal.

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

mavaros schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 21:00:
Ik hoor al die deskundologen op de televisie allemaal moeilijk lopen te doen. Gekke groep, en meer van die dooddoeners.

Niemand benoemd zoals het is. Feyenoord rommelt zichzelf de volgende ronde in. Het maakt geen ruk uit in wat voor poule ze zitten. Ook de poule des doods zouden ze waarschijnlijk overleven.

Het extraatje is, is dat Feyenoord ook ineens blijkt te kunnen voetballen. Dat had ik als Ajacied nooit verwacht.
Ik wil graag even deze profetische woorden onder de aandacht brengen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dus ik had besloten gisteren toch maar niet te kijken en uit eten te gaan met de dame (vlakbij de kuip :+ ), misschien moet ik dat vaker doen.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-01 11:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

Gefeliciteerd :) goed gedaan. Was een mooi sfeertje hoorde ik vanmorgen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

Stimulate14 schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 09:24:
[...]

Gefeliciteerd :) goed gedaan. Was een mooi sfeertje hoorde ik vanmorgen.
Dankjewel!

Doet mij denken aan 2002. Toen was ik bij de wedstrijd Feyenoord - Inter Milan.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-01 23:26
mavaros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 07:53:
[...]
Gisteren had PSV mazzel dat ze tegen een serieus waardeloze tegenstander stonden en ze toch al door waren in de poule.
Dat was denk ik geen geen mazzel hoor van PSV maar verdiensten uit eerdere wedstrijden, ik ben geen PSVer maar juist een knappe prestatie, al helemaal omdat PSV gisteren ook nog eens met een bewust behoorlijk uitgekleed elftal speelde.
Grudgie schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 10:13:
[...]

Dankjewel!

Doet mij denken aan 2002. Toen was ik bij de wedstrijd Feyenoord - Inter Milan.
Het zag eruit als Feyenoord - Sevilla in 2014 (Sevilla had de EL gewonnen seizoen ervoor en werd volledig weggespeeld door Feyenoord die wedstrijd). Ben best wel vaak bij clubs in de halve wereld geweest maar de sfeer die avond was echt uniek en verder nooit meer zoiets in stadions bij welke club dan ook meegemaakt.

[ Voor 35% gewijzigd door rikoos op 04-11-2022 11:19 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04:10
dr.lowtune schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 08:40:
[...]

Dus ik had besloten gisteren toch maar niet te kijken en uit eten te gaan met de dame (vlakbij de kuip :+ ), misschien moet ik dat vaker doen.
Dat was het niet. Ik moet gewoon elke EL wedstrijd van Feyenoord een paar dagen naar Londen ;)

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:29

Vos

AFCA

Berghuis en Wijndal vraagtekens voor zondag, eerstgenoemde zou gezien zijn vorm een fiks aderlating zijn.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01 13:21
Vos schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:19:
Berghuis en Wijndal vraagtekens voor zondag, eerstgenoemde zou gezien zijn vorm een fiks aderlating zijn.
Eerlijk, als Ajacied heb ik totaal geen vertrouwen in een goede afloop. Alle signalen duiden voor mij op een aankomende oorwassing. Beetje zoals toen psv met Van Bommel (in 2005) en daarvoor met Van Nistelrooij (2000 dacht ik) over Ajax heen walste. En dan nu met Simons, Gakpo en De Jong als gangmakers. Roep ook al tijden dat mijn gevoel is dat Schreuder er na een droevig gelijkspel tegen Emmen (laatste wedstrijd voor het WK) uitgebonjourd wordt. Niet omdat ik dat hoop, maar je hebt je gevoelens nu eenmaal niet altijd in de hand O-)

Nu maar hopen dat ik na zondag keihard mijn ongelijk moet bekennen

• carpebios
mefjoew schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:44:
[...]

Eerlijk, als Ajacied heb ik totaal geen vertrouwen in een goede afloop. Alle signalen duiden voor mij op een aankomende oorwassing. Beetje zoals toen psv met Van Bommel (in 2005) en daarvoor met Van Nistelrooij (2000 dacht ik) over Ajax heen walste. En dan nu met Simons, Gakpo en De Jong als gangmakers. Roep ook al tijden dat mijn gevoel is dat Schreuder er na een droevig gelijkspel tegen Emmen (laatste wedstrijd voor het WK) uitgebonjourd wordt. Niet omdat ik dat hoop, maar je hebt je gevoelens nu eenmaal niet altijd in de hand O-)

Want Groningen en Cambuur zijn niet over PSV heen gegaan? Ajax is stabieler en heeft betere spelers en een goedlopende aanval. PSV is met een beetje druk de weg kwijt. En je speelt zonder uitpubliek. Ajax wint dat met gemak en PSV moet hopen op een kleine overwinning.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:18
mefjoew schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:44:
[...]

Een goede afloop is Schreuder ontslagen, dus Ajax gaat winnen... :+

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-01 16:04
Ik gun het Feyenoord van harte, inclusief het wakker worden, maar dit was absoluut geen topwedstrijd qua voetbal. Het resultaat was top en de sfeer ook, Feyenoord slaagde er in om een zware Italiaanse ploeg het moeilijk te maken, maar daar hield het wel mee op. Heb in totaal 3 kansen geteld voor Feyenoord en 3 voor Lazio, Feyenoord scoorde en Lazio niet.

Maar nogmaals gefeliciteerd, knap resultaat na de uitverkoop van vorig jaar!

Hattrick: Thorgal Eagles

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 00:35
bregweb schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:36:
[...]

Ik gun het Feyenoord van harte, inclusief het wakker worden, maar dit was absoluut geen topwedstrijd qua voetbal. Het resultaat was top en de sfeer ook, Feyenoord slaagde er in om een zware Italiaanse ploeg het moeilijk te maken, maar daar hield het wel mee op. Heb in totaal 3 kansen geteld voor Feyenoord en 3 voor Lazio, Feyenoord scoorde en Lazio niet.

Maar nogmaals gefeliciteerd, knap resultaat na de uitverkoop van vorig jaar!
Helaas heb ik de wedstrijd gemist omdat ik zonodig "Cruijff de musical" moest kijken. Persoonlijk lijkt mij het niet zo relevant of iets een topwedstrijd qua voetbal is.

Een wedstrijd waar:

- Europese overwintering op het spel staat,
- Er gewonnen moet worden van een sterke tegenstander die je de vorige keer heeft afgedroogd.
- Het stadion vol is.

Zo'n wedsrijd is een topwedstrijd. Die zijn qua spel vaker niet goed. Als je overeind blijft in zo'n wedstrijd dan heb je top gepresteerd. Of het spel goed was is dan niet zo relevant, hooguit is het een relativering van de kampioenskansen ofzo.

• ephymerous
Snowdog schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 00:53:
[...]

Stel je aan, van die Franse teams wint Ajax ook wel. De algemene negativiteit omtrent Ajax hier is wel enigszins triest. Heb altijd het idee dat het een beetje downplaying is. Maar als PSV-er zou je zelfs met dit Ajax gewoon enorm blij zijn (hey jullie winnen 2 x eenvoudig van de Rangers).

Kan je zeggen, nouja, wij hebben hogere doelen, maar sinds wanneer? Die halve finale CL? Ik bedoel begrijp het wel een beetje, maar kom op man. Daarvoor was het ook niet veel beter. Die hele finale EL hing aan elkaar van lucky wins en vrij gekke wedstrijden en ja, Ajax kan zeker voetballen, maar goed....

Je verliest nu een paar keer tegen echte topteams, is het echt nodig om dan zo negatief te zijn. Ik heb het idee dat alles hier wel vrij hard overdreven wordt. En ja, het spel is minder blabla, maar alsnog.
Om die verliezen tegen topteams ben ik niet negatief. Verliezen van Napoli en Liverpool is geen schande. Tien (!) tegendoelpunten in twee wedstrijden wel, evenals structureel niet ingrijpen, het gebrek aan automatismen en de verdedigende wanorde. Nee ik zie geen redenen om positief te zijn.

XXXVI

• mavaros
ephymerous schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 19:04:
[...]

Om die verliezen tegen topteams ben ik niet negatief. Verliezen van Napoli en Liverpool is geen schande. Tien (!) tegendoelpunten in twee wedstrijden wel, evenals structureel niet ingrijpen, het gebrek aan automatismen en de verdedigende wanorde. Nee ik zie geen redenen om positief te zijn.
Verliezen is ook geen schande. Soms heb je gewoon te maken met een betere tegenstander en voetbal je je hele ziel leeg, om keihard te verliezen. Maar als ik 90 minuten met spanning en plezier zit te kijken, kan ik er prima mee leven.

Ajax heeft een schandalig slechte poule gedraaid. We werden bijna elke keer geslacht waar 50000 mensen bij stonden toe te kijken. Dan loop je niet meer trots van het veld, dan ren je met de staart tussen de benen van het veld af, en durf je een week niet op straat te komen.

Ik blijf altijd Ajacied, maar nu ben ik effe een soort Feyenoordfan. God, wat is Ajax slecht. -O-

• mavaros
Ze zitten nu op TV de Kuip helemaal af te fakkelen. En ze hebben nog gelijk ook.

De Kuip moet een volwaardige renovatie krijgen. En dat moet morgen starten.

Wij lopen hier een hypermodern Philipsstadion in. Iedereen wordt op de foto gezet en ze volgen je tot bijna in de luxe toiletten. Dat volgen schijnt een veilig gevoel te geven voor de supporters, zeggen ze vanuit PSV. Maar het is geen aftandse toei, zoals in Rotterdam.

En het stadion is gewoon gaaf. Dat hebben die Rotterdammers ooit wel goed gedaan. Daar kan ons hypermoderne stadion niet aan tippen.

edit: Dit hoort misschien meer bij de randzaken.

[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 04-11-2022 22:22 ]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=410650

Ziggo staat op het punt een enorme slag te slaan in de tv-markt, zo weet Chris Woerts 'voor 99,9 procent zeker'. De sportmarketeer meldt bij Vandaag Inside dat de provider op het punt staat om de uitzendrechten te verwerven van zowel de Champions League, Europa League als Conference League. "SBS 6, RTL en ESPN hebben de rechten niet", aldus Woerts in de talkshow.

• mavaros
HollowGamer schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:26:

Ziggo staat op het punt een enorme slag te slaan in de tv-markt, zo weet Chris Woerts 'voor 99,9 procent zeker'. De sportmarketeer meldt bij Vandaag Inside dat de provider op het punt staat om de uitzendrechten te verwerven van zowel de Champions League, Europa League als Conference League. "SBS 6, RTL en ESPN hebben de rechten niet", aldus Woerts in de talkshow.
Ik hoorde het, en als het klopt heb ik eindelijk een keer de hoofdprijs gewonnen. Ik heb alle sportkanalen die door Ziggo aangestuurd worden gratis gekregen, toen de F1 en Engelse competitie waren weggekaapt. Nu zit ik dus opgescheept met 5 nutteloze kanalen.

Maar ome Chris loopt wel vaker gekke dingen te roepen. Dat zou nu ook zomaar kunnen zijn. We weten het niet.

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Vos schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 16:19:
Berghuis en Wijndal vraagtekens voor zondag
Goed dat je het zegt. Met het oog op mijn voorspelling hou ik dit komend weekend even in de gaten en moet ik wellicht de eerste doelpuntenmaker aanpassen mocht Berghuis inderdaad ontbreken.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:27
mavaros schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:49:
[...]

Ik hoorde het, en als het klopt heb ik eindelijk een keer de hoofdprijs gewonnen. Ik heb alle sportkanalen die door Ziggo aangestuurd worden gratis gekregen, toen de F1 en Engelse competitie waren weggekaapt. Nu zit ik dus opgescheept met 5 nutteloze kanalen.

Maar ome Chris loopt wel vaker gekke dingen te roepen. Dat zou nu ook zomaar kunnen zijn. We weten het niet.
Ik kijk nog steeds Champions League op ziggo, kan ik tenminste zelf mijn wedstrijd kiezen ipv wat Veronica denkt dat ik wil zien (zeker als Ajax speelt). De Switch is ook prima.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Gynnad
HollowGamer schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 23:26:

Dat betekend dat ze dan de Nederlandse wedstrijden op een publiek kanaal aan moeten bieden, als ik mij niet vergis staat dat in de mediawet dat dat voor de Nederlandse clubs in de CL moet?

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:48
Gynnad schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 07:53:
[...]

Dat betekend dat ze dan de Nederlandse wedstrijden op een publiek kanaal aan moeten bieden, als ik mij niet vergis staat dat in de mediawet dat dat voor de Nederlandse clubs in de CL moet?
Moeten ze dus alsnog met RTL/Talpa of de NOS samenwerken, vraag me af hoe zoiets er dan financieel uitziet….

• mavaros
Bossie schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 07:02:
[...]

Ik kijk nog steeds Champions League op ziggo, kan ik tenminste zelf mijn wedstrijd kiezen ipv wat Veronica denkt dat ik wil zien (zeker als Ajax speelt). De Switch is ook prima.
Dat is toch prima?

Ik vind dat switchkanaal een verschrikking, maar ben blij als Ajax in het geheel op televisie wordt uitgezonden. En op donderdag kijk ik graag naar Feyenoord en PSV op Europese speeldagen. AZ mis ik wel, maar die zie je terug in een samenvatting.

Europees voetbal op competitieniveau in al die landen rondom Nederland, interesseren me weinig. Ik wil niet verplicht naar Napoli-Inter hoeven kijken. Ik wil RKC-Ajax zien of MVV tegen FCE.

Trouwens, ik ben eigenlijk niet tegen switchprogramma's. Op zondag staat hier altijd de radio aan op sport. Dan krijg je ook alles door elkaar mee, en dat werkt prima. Dan scoort ineens Cambuur, wint er iemand bij het wielrennen en valt er een turnster keihard van de balk af. Allemaal tegerlijkertijd. Op de televisie werkt dat niet voor mij, maar de radio is er ideaal voor.

Ik hoop wel dat sport/voetbal gewoon voor iedereen toegankelijk blijft, zonder dat we weer € 15,- moeten aftikken voor een extra pakket. Ik heb geen geldboom op mijn rug groeien.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik denk dat de discussie over de tv rechten of de staat van de Kuip beter in dit [Voetbal] Randzaken topic thuis hoort.

[ Voor 9% gewijzigd door Tristan op 05-11-2022 12:01 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Superkiwi schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 01:16:
[...]

Goed dat je het zegt. Met het oog op mijn voorspelling hou ik dit komend weekend even in de gaten en moet ik wellicht de eerste doelpuntenmaker aanpassen mocht Berghuis inderdaad ontbreken.
Die had ik ook ingevuld, vooralsnog maar even gewijzigd.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 07:53:
[...]

Europa League ook, conference league was er toen nog niet.
En de finales moeten ook op een open kanaal.

• mefjoew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-01 13:21
carpebios schreef op vrijdag 4 november 2022 @ 17:06:
[...]

Want Groningen en Cambuur zijn niet over PSV heen gegaan? Ajax is stabieler en heeft betere spelers en een goedlopende aanval. PSV is met een beetje druk de weg kwijt. En je speelt zonder uitpubliek. Ajax wint dat met gemak en PSV moet hopen op een kleine overwinning.
Je laat hier achterwege dat psv deze wedstrijden zonder Luuk de Jong speelde. Hoe bepalend hij is hebben we inmiddels vast allemaal geconstateerd. Psv is nog steeds kwetsbaar, maar hun kracht ligt ook precies waar Ajax' zwakte zich bevindt. Jij noemt Ajax stabieler, maar als je kijkt naar expected goals voor/tegen komt daar een ander beeld uit naar voren (psv op één en Ajax op twee). Mijn beleving is ook dat Ajax een aantal keer goed is weggekomen, bijvoorbeeld recent nog tegen RKC dat in de eerste helft behoorlijk wat kansen liet liggen. Op CL-niveau zag je wat er gebeurde als een tegenstander wel profiteert van zulke mogelijkheden en ik schat in dat psv dat ook gaat doen.

• mavaros
Ramzzz schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 09:32:
[...]

Die had ik ook ingevuld, vooralsnog maar even gewijzigd.
Doet Berghuis nu wel of niet mee. Ook ik heb Berghuis aangestipt als extra punt in de poule.

• Gynnad
De geruchten zwellen weer aan dat Ajax in de winterstop een poging gaat doen voor Hakim Ziyech, toevallig posten ze zojuist ook een filmpje over Ziyech: https://www.instagram.com...gJoA/?igshid=MDJmNzVkMjY=

We gaan het wel zien of het daadwerkelijk gaat gebeuren, maar zou prachtig zijn als we die geweldenaar weer terug zouden kunnen halen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:28
Gynnad schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 13:32:
De geruchten zwellen weer aan dat Ajax in de winterstop een poging gaat doen voor Hakim Ziyech, toevallig posten ze zojuist ook een filmpje over Ziyech: https://www.instagram.com...gJoA/?igshid=MDJmNzVkMjY=

We gaan het wel zien of het daadwerkelijk gaat gebeuren, maar zou prachtig zijn als we die geweldenaar weer terug zouden kunnen halen.
Ik zou voorlopig die Portugees de kans geven en dan kijken of hij nodig is.
Want het is toch weer een hoog salaris en iemand op leeftijd.

trouwens, zou de trainer van Vitesse een hoge ontslag vergoeding in zijn contract hebben?

• ElPaco
Deadsy schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:06:
[...]
trouwens, zou de trainer van Vitesse een hoge ontslag vergoeding in zijn contract hebben?
Cocu is net 3 wedstrijden bezig :p wel lekker voor mijn poule dit!

WoT stats

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

En zo staat Sparta na deze speelronde gewoon 6e :D
Volgend jaar twee Rotterdamse clubs in Europa?

• mavaros
Superkiwi schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 19:26:
En zo staat Sparta na deze speelronde gewoon 6e :D
Volgend jaar twee Rotterdamse clubs in Europa?
Hier word je echt compleet krankzinnig van.

Ik voorspelde de europese wedstrijden perfect. Want niemand had Feyenoord als nummer 1 in de poule staan, gok ik. Het telde ook niet mee in het voetbalspel van deze site.

En nu gokte ik op gelijkspel volgens mij, maar nee hoor. Ze gaan weer iets heel anders doen, en daardoor blijf ik ergens onderaan de poule hangen.

Ik zal mijn twee potentiele slachtoffers voorlopig niet inhalen. Gelukkig is de competitie nog lang. Wat een ellende.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:42

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Man man hoe kun je die goal nou afkeuren.

Tweakers Discord

• DeKever
tweakduke schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:27:
Man man hoe kun je die goal nou afkeuren.
Welke? ;)

• tweakduke

tweakduke

Beide zou ik zeggen, maar goed millimeter buitenspel is buitenspel. Daar zullen we mee moeten leven ben ik bang.

De ander vond ik geen strafbaar hands.

Tweakers Discord

• DeKever
tweakduke schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:29:
[...]

Beide zou ik zeggen, maar goed millimeter buitenspel is buitenspel. Daar zullen we mee moeten leven ben ik bang.

De ander vond ik geen strafbaar hands.
Ik vond beide ook spijkers op laag water zoeken. Ik ben erg ongelukkig mee dat ieder doelpunt onder een vergrootglas gelegd wordt.

• tweakduke

tweakduke

DeKever schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:32:
[...]

Ik vond beide ook spijkers op laag water zoeken. Ik ben erg ongelukkig mee dat ieder doelpunt onder een vergrootglas gelegd wordt.
Hands wijs ik aan de onervarenheid van de scheidsrechter en daarmee niet de moed te hebben zijn eigen interpretatie te volgen.

Die millimeter buitenspel zit ik wel eens te denken dat er een stip op het midden van het lichaam van de speler wordt gezet en dat die stip dan over de lijn moet zijn.

Dan is het tenminste voor het gevoel ook echt buitenspel en niet net die teen die te vroeg wil.

Tweakers Discord

• DeKever
tweakduke schreef op zaterdag 5 november 2022 @ 22:36:
[...]

Hands wijs ik aan de onervarenheid van de scheidsrechter en daarmee niet de moed te hebben zijn eigen interpretatie te volgen.

Die millimeter buitenspel zit ik wel eens te denken dat er een stip op het midden van het lichaam van de speler wordt gezet en dat die stip dan over de lijn moet zijn.

Dan is het tenminste voor het gevoel ook echt buitenspel en niet net die teen die te vroeg wil.
Geen gek idee. In dit specieke geval was het natuurlijk wel de grensrechter die buitenspel vlagde. Misschien kunnen we naar een systeem waarbij de assistent niet meer nodig is.

Verwijderd

Vitesse heeft echt een probleem. Wat een inspiratieloos zooitje.
Wordt echt vechten tegen degradatie.

• Gynnad
Ajax - PSV, je kan er geen pijl op trekken hoe dat gaat verlopen, allebei hebben ze al ontzettend matige wedstrijden laten zien dit jaar. Ik zou er dan ook geen geld op durven zetten.

• ephymerous
Gynnad schreef op zondag 6 november 2022 @ 08:52:
Ajax - PSV, je kan er geen pijl op trekken hoe dat gaat verlopen, allebei hebben ze al ontzettend matige wedstrijden laten zien dit jaar. Ik zou er dan ook geen geld op durven zetten.
Dat durf ik ook niet. Ik ga dan ook gezellig eten met mijn gezin en zie na de wedstrijd wel wat het is geworden. Dat scheelt potentieel een hoop ergernis :)

XXXVI

Pagina: 1 ... 143 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023