[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.917 views

Onderwerpen

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Agent47 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:30:
[...]

Bakkali, Amrabat, Ihattaren, Maher, Aissati, Locadia allemaal zulke gevallen toch?
Locadia past wat dat betreft niet in dit rijtje en Mahar in mindere mate ook niet. Spelers die wel afdoende inzet hebben maar gewoon niet goed genoeg gebleken zijn om in de top te kunnen blijven. Dat is toch wel wat anders waar mentaliteit zoasl bij Bakalli hen parten speelt.

• Napo
  • Niet online
Gunner schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:47:
[...]

Ja het meest trieste is dat je van zo'n Locadia alleen nog maar zo'n gouden verlengstuk op wielen kan herinneren i.p.v beslissende goals. Daarin zie ik wel een link met een Ihattaren.
Locadia was toch wel de eerste eredivisiedebutant in zeer lange tijd die een hattrick maakte :+

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03:22
Ramzzz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:26:
[...]

Eerder andersom, aangezien Timber via Feyenoord naar de jeugdopleiding van Ajax ging. :z

Als je ver genoeg terug gaat, is er altijd wel een steek onder water / spijker op laag water te vinden.
Inderdaad, oftewel niet iets waar wij ons druk om hoeven te maken

[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 01-11-2022 11:43 ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:36:
[...]

Locadia past wat dat betreft niet in dit rijtje en Mahar in mindere mate ook niet. Spelers die wel afdoende inzet hebben maar gewoon niet goed genoeg gebleken zijn om in de top te kunnen blijven. Dat is toch wel wat anders waar mentaliteit zoasl bij Bakalli hen parten speelt.
Ik ben het deels met je eens, maar er is wel een soort ‘bandbreedte’ van dit soort gevallen.

Veel te vroeg of tegen beter weten of advies in alsnog per se naar een ‘grote club’ of ‘het altijd aanlokkelijke buitenland’ waarbij de stap omhoog zo marginaal is, zie toch wel best vaak.

Dat je in de PL of zelfs een trap of twee lager (veel) meer kunt verdienen houdt nog geen verbetering voor je carrière per se in. Dat is nogal ‘korte termijn’ gedacht. Je verdwijnt bijv. min of meer uit beeld voor de bondscoach, etc.

Maar goed, je loopt dan wel in het VK te ballen, wie weet is dat wel het walhalla van het voetbal… :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Napo
  • Niet online
Ramzzz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:26:
[...]

Eerder andersom, aangezien Timber via Feyenoord naar de jeugdopleiding van Ajax ging. :z

Als je ver genoeg terug gaat, is er altijd wel een steek onder water / spijker op laag water te vinden.
Genoeg "lastige" jongens die hun eigen ruiten ingooien bij een Ajax, PSV, Feyenoord of welke jeugdopleiding dan ook. Als ze afdoende talent hebben krijgen ze vaak genoeg wel een tweede kans bij nog een topclub. Deels komt het door pech (Bergwijn die weinig speelt in jeugdelftallen en dus eieren voor zijn geld kiest) en anderzijds maken jongeren nu eenmaal domme keuzes (Reis bij PSV)

Soms komt het dan nog goed, soms niet. Het is te gemakkelijk om in gevallen puur naar de club te wijzen of puur naar de speler. Het zijn altijd wel complexe situaties en dingen lopen nou soms stuk. Slechte/geen match met de trainer en dat kan al een grote uitdaging voor een speler zijn.

Verwijderd

Die probleemjongen die het bij Ajax wel even ging maken. Het grote Ajax zou hem de weg wijzen. Ja, daar zou hij het licht gaan zien en schijnen als nooit te voren. Die Schmidt en PSV zagen het helemaal verkeerd! :+

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:36:
[...]

Aha hij speelde onder een hoedje met PSV!
Bring the tin foil hats!
als jij dat er in leest, succes.

Ik zeg alleen dat ik denk dat Ajax voor heeft gesorteerd op Ihattaren en daardoor geen prio legde bij een backup rechtsbuiten.

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:48

Typhone

Who Dares Wins

groggy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:55:
[...]

als jij dat er in leest, succes.

Ik zeg alleen dat ik denk dat Ajax voor heeft gesorteerd op Ihattaren en daardoor geen prio legde bij een backup rechtsbuiten.
Hahaha nee joh, verre van maar olie op het vuur gooien is soms leuk met de juiste kwinkslag ;)
Beetje jammer is het wel, ik had even goede hoop in de zomer maar deze houding mag niet als voorbeeld dienen voor de rest van de jeugd.

Dit soort gasten leeft 100% en volledig bij de uiterlijke opschmuck die ze zichzelf kunnen veroorloven met een fatsoenlijk profcontract. Kijk maar eens voor de grap bij 101Barz en de figuren die daar allemaal komen. Uiterlijk vertoon is extreem belangrijk en het gros van die lui staat op zeer goede voet met de voetballers die ook iets eerder al genoemd worden. De één heeft daarmee zijn sociale status al behaald en de ander begrijpt dat er meer is dan dat en focust zich wel op het profvoetbal.

[ Voor 47% gewijzigd door Typhone op 01-11-2022 13:05 ]

• groggy
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:01:
[...]

Hahaha nee joh, verre van maar olie op het vuur gooien is soms leuk met de juiste kwinkslag ;)
Beetje jammer is het wel, ik had even goede hoop in de zomer maar deze houding mag niet als voorbeeld dienen voor de rest van de jeugd.
Jup, met de juiste kwinkslag wel...

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-01 11:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u0ygjXjArPaea921JFpkRmMPzjI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3nDspbuqxy4CeKMz1jzzH0A5.jpg?f=user_large

Ok.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Is dit bevestigd? Zet die clown Tadic weer op RB?
@toolkist stuur em de laan uit.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Goed genoeg om de Rangers onder het gras te moffelen d:)b

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:10:
[...]

Goed genoeg om de Rangers onder het gras te moffelen d:)b
Rangers boeit niet. Zondag 16:45 voor de eer, de glorie én de victorie!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Typhone schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:16:
[...]
Rangers boeit niet. Zondag 16:45 voor de eer, de glorie én de victorie!
Tegen die Brabantse worstenbroodjesbakkers? Daar maken we ons geen zorgen om toch. We hebben het voor de neutrale kijkers en supporters 12 ronden lang spannend gehouden, nu wordt het tijd om afstand te nemen en Nederland het échte Ajax te laten zien.

• Stimulate14
  • Laatst online: 08-01 11:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:20:
[...]

Tegen die worstenbroodjesbakkers? Daar maken we ons geen zorgen om toch. We hebben het voor de neutrale kijkers en supporters 12 ronden lang spannend gehouden, nu wordt het tijd om afstand te nemen en Nederland het échte Ajax te laten zien.
Eindstand;

3-0

23' Tadic 1-0
48' Blind 2-0
76' Tadic 3-0

En toen ging de PlayStation weer uit.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:20:
[...]

Tegen die Brabantse worstenbroodjesbakkers? Daar maken we ons geen zorgen om toch. We hebben het voor de neutrale kijkers en supporters 12 ronden lang spannend gehouden, nu wordt het tijd om afstand te nemen en Nederland het échte Ajax te laten zien.
Ik heb ingezet op minimaal 2 goals van Luuk de Jong. Eet ik in elk geval 'gratis' na de wedstrijd. :+

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ook ingezet op een rode kaart bij Ajax? Daar hebben we soms ook wel een handje van tegen PSV.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:04:
Ook ingezet op een rode kaart bij Ajax? Daar hebben we soms ook wel een hanfje van tegen PSV.
Even wachten of Alvarez speelt, dan zet ik in.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:55
Ik gok op 2-1 voor Rangers.

Waarom weet ik niet, maar het is voetbal, dus het kan ook zomaar 1-5 worden. Verder waren mijn vorige voorspellingen compleet ruk. Daar heb je niks aan.

Normaal zou Ajax moeten winnen, maar tegenwoordig kunnen ze niet meer voetballen. Donderdag is veel interessanter.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:11

Vos

AFCA

Zes mensen stemmen op 'Winst Rangers FC & Ajax exit', ben benieuwd naar de toelichting :p Of is het wishful thinking?

• mavaros
Vos schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:32:
Zes mensen stemmen op 'Winst Rangers FC & Ajax exit', ben benieuwd naar de toelichting :p Of is het wishful thinking?
Het zijn er dan eigenlijk 7, want ik heb niet gestemd. Eigenlijk doe ik het normaal wel, maar vandaag niet.

Dat alles zal ongetwijfeld wensdenken zijn. Hoop op A, en je krijgt B of C. Gok op B of C en je krijgt A of D. -O-

[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 01-11-2022 16:39 ]

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:54
Vos schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:32:
Tja dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die gasten hebben letterlijk pas één (1!) doelpunt gemaakt in de hele CL campagne, en nog meer tegendoelpunten dan Ajax zelf, dus dat gaat natuurlijk nooit een winst van Rangers worden met vijf of meer doelpunten verschil. Maar goed, dat zijn dan de mensen die het leuk vinden dat Ajax momenteel slecht draait, denk ik dan maar. Prima, maar verre van realistisch.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:08
Jorizzz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:38:
[...]

Tja dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die gasten hebben letterlijk pas één (1!) doelpunt gemaakt in de hele CL campagne, en nog meer tegendoelpunten dan Ajax zelf, dus dat gaat natuurlijk nooit een winst van Rangers worden met vijf of meer doelpunten verschil. Maar goed, dat zijn dan de mensen die het leuk vinden dat Ajax momenteel slecht draait, denk ik dan maar. Prima, maar verre van realistisch.
Je weet het nooit, je moet de Schotten niet het idee geven dat er veel te halen is.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
Brobbey is niet fit genoeg om te starten. Blind en Klaassen gepasseerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNtfY-9tlQ4bCabopdy_NGaPmxs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HJCdEBcGg4QQWafnh9eJJv3J.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 01-11-2022 19:50 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• groggy
  • Niet online
*knip*
Laten we daar geen grappen over maken.

[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2022 10:22 ]

• Napo
  • Niet online
Sparen voor de Eredivisiewedstrijd van komend weekend?

[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2022 10:22 . Reden: Quote aangepast ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Als Wijndal het nu goed doet kan hij blijven staan.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:38
Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:03:
[...]

Ik ben oprecht bang dat dat de reden is :'(

XXXVI

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Makkelijk scoren bij de achterban door Schreuder zodat ie zondag weer kan falen.

[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2022 10:22 . Reden: Quote aangepast ]

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:25
Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:03:
[...]

Ultieme wapen tegen de snelle counters van PSV :+ (Zondag wordt makkie voor PSV)

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Maarten_E
  • Laatst online: 07:18
Lees net een artikel over de netto resultaten van Sparta dit jaar:
https://www.ad.nl/nederla...itief-resultaat~a27becaa/
Sparta heeft het boekjaar afgesloten met een positief resultaat van 4,5 miljoen euro. Daardoor is het eigen vermogen van de club verder toegenomen, tot 6 miljoen euro positief, zo meldt de eredivisieclub op de eigen website.
Moet ik daaruit opmaken dat Sparta in het seizoen 2020-2021 een eigen vermogen had van 1.5 miljoen euro? Schrik daar wel van, dat is balanceren op een wel héél dun koord.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:09
Martinusz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:33:
[...]

Ultieme wapen tegen de snelle counters van PSV :+ (Zondag wordt makkie voor PSV)
Ja PSV speelt zo makkelijk en scoort er op los :+

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Gynnad
  • Nu online
Maarten_E schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:43:
Lees net een artikel over de netto resultaten van Sparta dit jaar:
https://www.ad.nl/nederla...itief-resultaat~a27becaa/

[...]

Moet ik daaruit opmaken dat Sparta in het seizoen 2020-2021 een eigen vermogen had van 1.5 miljoen euro? Schrik daar wel van, dat is balanceren op een wel héél dun koord.
Ik heb er geen inzicht in, maar denk eigenlijk dat ze het voor een eredivisie club uit de onderste regionen financieel best goed doen..

• Maarten_E
  • Laatst online: 07:18
Gynnad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:52:
[...]

Ik heb er geen inzicht in, maar denk eigenlijk dat ze het voor een eredivisie club uit de onderste regionen financieel best goed doen..
Ja, dat idee heb ik ook, en daarom schrik er ook van. Sparta heeft volgens mij al een tijd lang een gedegen beleid, en als je dan leest dat men in 2020-2021 een eigen vermogen van 1.5 miljoen had... Dan vraag ik mij af hoe het zit met clubs die meer risico's nemen (Fortuna Sittard springt in mijn hoofd)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Bij RTL7 zien ze het somber in, voorspellingen 1-1 en 2-2, zal wel niet denk ik. Geen tegengoals en minimaal 3 van Berghuis.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:44:
[...]

Ja PSV speelt zo makkelijk en scoort er op los :+
Sarcasme?

• carpebios
Is dit serieus?

@Quad En Ajax gaat natuurlijk gewoon winnen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:59:
[...]

Is dit serieus?

Dan heb je Ajax de afgelopen weken niet gezien

• carpebios
Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:00:
[...]

Dan heb je Ajax de afgelopen weken niet gezien
Jazeker wel.

• Sempy
  • Laatst online: 08:44
Maarten_E schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:54:
[...]

Ja, dat idee heb ik ook, en daarom schrik er ook van. Sparta heeft volgens mij al een tijd lang een gedegen beleid, en als je dan leest dat men in 2020-2021 een eigen vermogen van 1.5 miljoen had... Dan vraag ik mij af hoe het zit met clubs die meer risico's nemen (Fortuna Sittard springt in mijn hoofd)
Ze zullen net als alle andere clubs in 20/21 flink hebben ingeteerd op het vermogen door Corona, dan is 1,5 miljoen best netjes.

De clubs zonder toereikend eigen vermogen moeten op zoek naar suikerooms (Van Seumeren, voorheen Jordania) of in zee met investeerders (Fortuna) die de verliezen willen compenseren.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olCUF8QrRitXJfGV56VPlsgu5Pw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large

En super tof voor m'n Toto super bet. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 01-11-2022 21:04 ]

nggyu nglyd

Verwijderd

BAM! Weer Berghuis!

• Gynnad
  • Nu online
Zo dat is snel

• carpebios
Je ziet het fout, Ajax is zooooooo slecht! Die kunnen nooit scoren!

Maar lekker hoor! Zeer goed ingeschoten.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-01 20:42

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ging het altijd maar zo makkelijk. De keeper vergist zich compleet, mooi begin :)

Tweakers Discord

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:35
Kudus simpel maar goed ook

• Whats-the-nam3
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:59:
[...]

Is dit serieus?

Ja was serieus :) en weet het nog steeds niet :F

• carpebios
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:06:
[...]

Ja was serieus :) en weet het nog steeds niet :F
Speltip 16, als er een clown achter staat is het meestal sarcastisch.

• groggy
  • Niet online
Wereldkeeper die pasveer

• toolkist
  • Niet online
Wow. AZ durft in bezwaar te gaan tegen de schorsing van De Wit voor z'n debiele tackle afgelopen weekend.
YouTube: Vroege RODE KAART brengt AZ in de problemen 🟥 | Samenvatting AZ - FC...
Mag hopen dat ie er nu een wedstrijd of 2-3 bij krijgt.

• Whats-the-nam3
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:07:
[...]

Speltip 16, als er een clown achter staat is het meestal sarcastisch.
Hahaha ik kon het niet geloven vandaar. Je weet dat psv de meest scorende ploeg in de eredivisie is met 40 doelpunten?
Dan snap je miss dat ik je sarcasme niet begrijp ;)

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tk0EoLF-QO-9ZgZKjJQQ-Hbuzhg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gv8SD3BtTPzrsYal4ztFPCE2.jpg?f=fotoalbum_large
Ik trakteer. :P

nggyu nglyd

• carpebios
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
[...]

Hahaha ik kon het niet geloven vandaar. Je weet dat psv de meest scorende ploeg in de eredivisie is met 40 doelpunten?
Dan snap je miss dat ik je sarcasme niet begrijp ;)
Je weet ook dat ze daar 1 miljoen, 879 duizend 234 kansen voor nodig hebben gehad?
En zie hoe makkelijk AJAX aanvalt en scoort, PSV verliest dat dik.
En vergeet ook niet even de tegendoelpunten mee te rekenen.

[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 01-11-2022 21:10 ]

• groggy
  • Niet online
Bergwijn out

• groggy
  • Niet online
Tering tadic

• carpebios
Kijken wij een andere wedstrijd @groggy of loopt mijn tv zo achter?

• Napo
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
[...]

Je weet ook dat ze daar 1 miljoen, 879 duizend 234 kansen voor nodig hebben gehad?
Shots per goal van Ajax is 19, voor PSV is dat 19,8

Dat verschil is niet bijzonder groot ;)

• carpebios
Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:12:
[...]

Shots per goal van Ajax is
[...]
, voor PSV is dat
[...]

En de tegendoelpunten?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik dacht dat we alleen interesse hebben in xG.

nggyu nglyd

• groggy
  • Niet online
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:11:
Kijken wij een andere wedstrijd @groggy of loopt mijn tv zo achter?
Ik had verwacht dat bergwijn eruit wilde hij zat aan z'n lies te pulken en tadic leed weer eens onnodig balverlies door de bal te ver voor hem uit te spelen...

• Whats-the-nam3
carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
[...]

Aha dus je begint zelf over doelpunten, als dat niet klopt dat gaat het over kansen en als dat ook niet klopt dan gaat het over tegendoelpunten. Nu snap ik het volledig _/-\o_

• Napo
  • Niet online
Daar mag je zelf onderzoek naar doen, voelt nogal als vragen naar de bekende weg ;)

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:48

Hupske

AFCA

Sanchez, je mag best verdedigen hoor. Heeft nog meer meters achteruit gelopen dan vooruit vandaag.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• carpebios
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:14:
[...]

Aha dus je begint zelf over doelpunten, als dat niet klopt dat gaat het over kansen en als dat ook niet klopt dan gaat het over tegendoelpunten. Nu snap ik het volledig _/-\o_
Dat snappen ondersteun ik volledig _/-\o_

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:15:
Sanchez, je mag best verdedigen hoor. Heeft nog meer meters achteruit gelopen dan vooruit vandaag.
Zelfs de klok is een uur achteruit gegaan. :(

nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
Hupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:15:
Die is echt heel slecht

• Vos

Vos

AFCA

Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:12:
[...]

Shots per goal van Ajax is 19, voor PSV is dat 19,8

Gewoon lekker indekken ;)

• Napo
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:16:
[...]

Gewoon lekker indekken ;)
Angst blijft een slechte raadgever

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gelukje dat de VAR niet keek voor een strafschop bij de handbal van Alvarez?

nggyu nglyd

• mavaros
Het had al 3-0 voor Rangers moeten zijn. Ik schakel weer terug naar Urk, want heb weinig zin om vanavond mezelf kapot te ergeren.

Hup Rangers.

• carpebios
mavaros schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:17:
Het had al 3-0 voor Rangers moeten zijn. Ik schakel weer terug naar Urk, want heb weinig zin om vanavond mezelf kapot te ergeren.

Hup Rangers.
Iets klopt er hier niet ;)

• Gynnad
  • Nu online
mavaros schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:17:

Hup Rangers.
Huh, Rangers heeft nog geen schot op doel...

• Napo
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:18:
[...]

3 schoten totaal, 2 op doel.
Oh nee, dat is ajax :+

[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 01-11-2022 21:19 ]

• Sempy
  • Laatst online: 08:44
Gynnad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:18:
[...]

Kopbal van de lijn gehaald, maar dat was het ook wel.

• Vos

Vos

AFCA

Kudus geeft weer aan dat hij in alles een middenvelder is. Hopelijk kijkt Schreuder mee.

• carpebios
Wat een stervende zwaan zeg. Viel veel te laat.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:19:
[...]

3 schoten totaal, 2 op doel.
Ajax stats.

nggyu nglyd

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:19:
[...]

Kopbal van de lijn gehaald, maar dat was het ook wel.
Niet eens van de lijn, zou ver naast zijn gegaan

• carpebios
Ik hoor vooral het Ajax publiek, ze hebben nu het stadion al overgenomen!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

groggy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:14:
[...]
Ik had verwacht dat bergwijn eruit wilde hij zat aan z'n lies te pulken
Die kreeg de bal in z'n edele deeltjes toch? Dan wil je wel even pulken ;)

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:21:
Ik hoor vooral het Ajax publiek, ze hebben nu het stadion al overgenomen!
Hoop wel dat die trommel snel lek gaat. Geen meerwaarde vandaag.

Verwijderd

Totaal geen gevaar van beide flanken….ik mis Antony.

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:48

Hupske

AFCA

Tadic komt nog geen lantaarnpaal voorbij en Bergwijn komt 1 lantaarnpaal nog wel voorbij, maar geeft hem dan standaard gewoon af aan de tegenstander zonder druk.

Je ziet in ieder geval wel een andere spelopvatting van Ajax dan dat we al wat jaren gewend zijn. Het hoge druk zetten is er wel vanaf. Wachten de tegenstander wat meer op.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• carpebios
Daar had meer ingezeten.

• Gynnad
  • Nu online
En daar is de 0-2

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/olCUF8QrRitXJfGV56VPlsgu5Pw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large

Lekker Kudus.

nggyu nglyd

• carpebios
BAM

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08-01 13:38

snmght

imho dan he

Go Wijndal lekker hoor.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

0-2, lekker! Doet niks af aan het feit dat het een matige wedstrijd is. Zelfs de neutrale supporter zal hier niet warm van worden denk ik.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Assist Wijndal, snelheid wordt gelijk gebruikt.

nggyu nglyd

Verwijderd

Lekker in je eigen goal gekopt ook :+

• Exocet
  • Niet online
PSV had van deze ploeg verloren toch?
Ik kan dat nog steeds niet geloven, wat een gemiste kans...

Ajax nog best slordig trouwens, maar het is voldoende

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:30:

Nja, ze hebben ook wel eens van Cambuur verloren, maakt PSV niet gelijk een slechte ploeg.

nggyu nglyd

• carpebios

Jup, en van Groningen en van Cambuur en ....

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ajax > Rangers > PSV.
Kat in het bakkie zondag!

:+

• Exocet
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:31:
[...]

Nja, ze hebben ook wel eens van Cambuur verloren, maakt PSV niet gelijk een slechte ploeg.
Dat zeg ik ook niet, PSV is veel beter dan dit Rangers normaal gesproken, behalve toen het er om ging

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:32:
[...]

Dat zeg ik ook niet, PSV is veel beter dan dit Rangers normaal gesproken, behalve toen het er om ging
Normaal gesproken zeker. Vorm van de dag, motivatie en inzet, kleine details. Soms moet alles meezitten.

Edit: Die keeper van Rangers is 40+ jaar oud?

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 01-11-2022 21:34 ]

nggyu nglyd

• groggy
  • Niet online
Heeft Tadic al iets goed gedaan vandaag?

• mavaros
Zou het lek nu boven zijn.

Maar serieus, ik snap niet dat mensen 90 minuten naar dit zwaar ondermaatse spel kunnen kijken.

• Exocet
  • Niet online
groggy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:34:
Heeft Tadic al iets goed gedaan vandaag?
Jazeker, de voorassist bij de eerste goal
Pagina: 1 ... 138 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023