Locadia past wat dat betreft niet in dit rijtje en Mahar in mindere mate ook niet. Spelers die wel afdoende inzet hebben maar gewoon niet goed genoeg gebleken zijn om in de top te kunnen blijven. Dat is toch wel wat anders waar mentaliteit zoasl bij Bakalli hen parten speelt.Agent47 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:30:
[...]
Bakkali, Amrabat, Ihattaren, Maher, Aissati, Locadia allemaal zulke gevallen toch?
Locadia was toch wel de eerste eredivisiedebutant in zeer lange tijd die een hattrick maakteGunner schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:47:
[...]
Ja het meest trieste is dat je van zo'n Locadia alleen nog maar zo'n gouden verlengstuk op wielen kan herinneren i.p.v beslissende goals. Daarin zie ik wel een link met een Ihattaren.
Inderdaad, oftewel niet iets waar wij ons druk om hoeven te makenRamzzz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:26:
[...]
Eerder andersom, aangezien Timber via Feyenoord naar de jeugdopleiding van Ajax ging.
Als je ver genoeg terug gaat, is er altijd wel een steek onder water / spijker op laag water te vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Megupe op 01-11-2022 11:43 ]
Ik ben het deels met je eens, maar er is wel een soort ‘bandbreedte’ van dit soort gevallen.Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:36:
[...]
Locadia past wat dat betreft niet in dit rijtje en Mahar in mindere mate ook niet. Spelers die wel afdoende inzet hebben maar gewoon niet goed genoeg gebleken zijn om in de top te kunnen blijven. Dat is toch wel wat anders waar mentaliteit zoasl bij Bakalli hen parten speelt.
Veel te vroeg of tegen beter weten of advies in alsnog per se naar een ‘grote club’ of ‘het altijd aanlokkelijke buitenland’ waarbij de stap omhoog zo marginaal is, zie toch wel best vaak.
Dat je in de PL of zelfs een trap of twee lager (veel) meer kunt verdienen houdt nog geen verbetering voor je carrière per se in. Dat is nogal ‘korte termijn’ gedacht. Je verdwijnt bijv. min of meer uit beeld voor de bondscoach, etc.
Maar goed, je loopt dan wel in het VK te ballen, wie weet is dat wel het walhalla van het voetbal…
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Genoeg "lastige" jongens die hun eigen ruiten ingooien bij een Ajax, PSV, Feyenoord of welke jeugdopleiding dan ook. Als ze afdoende talent hebben krijgen ze vaak genoeg wel een tweede kans bij nog een topclub. Deels komt het door pech (Bergwijn die weinig speelt in jeugdelftallen en dus eieren voor zijn geld kiest) en anderzijds maken jongeren nu eenmaal domme keuzes (Reis bij PSV)Ramzzz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 11:26:
[...]
Eerder andersom, aangezien Timber via Feyenoord naar de jeugdopleiding van Ajax ging.
Als je ver genoeg terug gaat, is er altijd wel een steek onder water / spijker op laag water te vinden.
Soms komt het dan nog goed, soms niet. Het is te gemakkelijk om in gevallen puur naar de club te wijzen of puur naar de speler. Het zijn altijd wel complexe situaties en dingen lopen nou soms stuk. Slechte/geen match met de trainer en dat kan al een grote uitdaging voor een speler zijn.
Verwijderd
Die probleemjongen die het bij Ajax wel even ging maken. Het grote Ajax zou hem de weg wijzen. Ja, daar zou hij het licht gaan zien en schijnen als nooit te voren. Die Schmidt en PSV zagen het helemaal verkeerd!Harribo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 09:36:
Ihattaren...? Wie is dat?
als jij dat er in leest, succes.Typhone schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:36:
[...]
Aha hij speelde onder een hoedje met PSV!
Bring the tin foil hats!
Ik zeg alleen dat ik denk dat Ajax voor heeft gesorteerd op Ihattaren en daardoor geen prio legde bij een backup rechtsbuiten.
Hahaha nee joh, verre van maar olie op het vuur gooien is soms leuk met de juiste kwinkslaggroggy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 12:55:
[...]
als jij dat er in leest, succes.
Ik zeg alleen dat ik denk dat Ajax voor heeft gesorteerd op Ihattaren en daardoor geen prio legde bij een backup rechtsbuiten.
Beetje jammer is het wel, ik had even goede hoop in de zomer maar deze houding mag niet als voorbeeld dienen voor de rest van de jeugd.
Dit soort gasten leeft 100% en volledig bij de uiterlijke opschmuck die ze zichzelf kunnen veroorloven met een fatsoenlijk profcontract. Kijk maar eens voor de grap bij 101Barz en de figuren die daar allemaal komen. Uiterlijk vertoon is extreem belangrijk en het gros van die lui staat op zeer goede voet met de voetballers die ook iets eerder al genoemd worden. De één heeft daarmee zijn sociale status al behaald en de ander begrijpt dat er meer is dan dat en focust zich wel op het profvoetbal.
[ Voor 47% gewijzigd door Typhone op 01-11-2022 13:05 ]
Jup, met de juiste kwinkslag wel...Typhone schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:01:
[...]
Hahaha nee joh, verre van maar olie op het vuur gooien is soms leuk met de juiste kwinkslag
Beetje jammer is het wel, ik had even goede hoop in de zomer maar deze houding mag niet als voorbeeld dienen voor de rest van de jeugd.
Goed genoeg om de Rangers onder het gras te moffelen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Rangers boeit niet. Zondag 16:45 voor de eer, de glorie én de victorie!Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:10:
[...]
Goed genoeg om de Rangers onder het gras te moffelen
Tegen die Brabantse worstenbroodjesbakkers? Daar maken we ons geen zorgen om toch. We hebben het voor de neutrale kijkers en supporters 12 ronden lang spannend gehouden, nu wordt het tijd om afstand te nemen en Nederland het échte Ajax te laten zien.Typhone schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:16:
[...]
Rangers boeit niet. Zondag 16:45 voor de eer, de glorie én de victorie!
Eindstand;Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:20:
[...]
Tegen die worstenbroodjesbakkers? Daar maken we ons geen zorgen om toch. We hebben het voor de neutrale kijkers en supporters 12 ronden lang spannend gehouden, nu wordt het tijd om afstand te nemen en Nederland het échte Ajax te laten zien.
3-0
23' Tadic 1-0
48' Blind 2-0
76' Tadic 3-0
En toen ging de PlayStation weer uit.
Ik heb ingezet op minimaal 2 goals van Luuk de Jong. Eet ik in elk geval 'gratis' na de wedstrijd.Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 13:20:
[...]
Tegen die Brabantse worstenbroodjesbakkers? Daar maken we ons geen zorgen om toch. We hebben het voor de neutrale kijkers en supporters 12 ronden lang spannend gehouden, nu wordt het tijd om afstand te nemen en Nederland het échte Ajax te laten zien.
Ook ingezet op een rode kaart bij Ajax? Daar hebben we soms ook wel een handje van tegen PSV.
Even wachten of Alvarez speelt, dan zet ik in.Superkiwi schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 14:04:
Ook ingezet op een rode kaart bij Ajax? Daar hebben we soms ook wel een hanfje van tegen PSV.
Ik gok op 2-1 voor Rangers.
Waarom weet ik niet, maar het is voetbal, dus het kan ook zomaar 1-5 worden. Verder waren mijn vorige voorspellingen compleet ruk. Daar heb je niks aan.
Normaal zou Ajax moeten winnen, maar tegenwoordig kunnen ze niet meer voetballen. Donderdag is veel interessanter.
Waarom weet ik niet, maar het is voetbal, dus het kan ook zomaar 1-5 worden. Verder waren mijn vorige voorspellingen compleet ruk. Daar heb je niks aan.
Normaal zou Ajax moeten winnen, maar tegenwoordig kunnen ze niet meer voetballen. Donderdag is veel interessanter.
Zes mensen stemmen op 'Winst Rangers FC & Ajax exit', ben benieuwd naar de toelichting
Of is het wishful thinking?
Het zijn er dan eigenlijk 7, want ik heb niet gestemd. Eigenlijk doe ik het normaal wel, maar vandaag niet.Vos schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:32:
Zes mensen stemmen op 'Winst Rangers FC & Ajax exit', ben benieuwd naar de toelichtingOf is het wishful thinking?
Dat alles zal ongetwijfeld wensdenken zijn. Hoop op A, en je krijgt B of C. Gok op B of C en je krijgt A of D.
[ Voor 4% gewijzigd door mavaros op 01-11-2022 16:39 ]
Tja dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die gasten hebben letterlijk pas één (1!) doelpunt gemaakt in de hele CL campagne, en nog meer tegendoelpunten dan Ajax zelf, dus dat gaat natuurlijk nooit een winst van Rangers worden met vijf of meer doelpunten verschil. Maar goed, dat zijn dan de mensen die het leuk vinden dat Ajax momenteel slecht draait, denk ik dan maar. Prima, maar verre van realistisch.Vos schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:32:
Zes mensen stemmen op 'Winst Rangers FC & Ajax exit', ben benieuwd naar de toelichtingOf is het wishful thinking?
Je weet het nooit, je moet de Schotten niet het idee geven dat er veel te halen is.Jorizzz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 16:38:
[...]
Tja dat gaat natuurlijk nooit gebeuren. Die gasten hebben letterlijk pas één (1!) doelpunt gemaakt in de hele CL campagne, en nog meer tegendoelpunten dan Ajax zelf, dus dat gaat natuurlijk nooit een winst van Rangers worden met vijf of meer doelpunten verschil. Maar goed, dat zijn dan de mensen die het leuk vinden dat Ajax momenteel slecht draait, denk ik dan maar. Prima, maar verre van realistisch.
Brobbey is niet fit genoeg om te starten. Blind en Klaassen gepasseerd.
[ Voor 3% gewijzigd door Gynnad op 01-11-2022 19:50 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
*knip*
Laten we daar geen grappen over maken.
Laten we daar geen grappen over maken.
[ Voor 75% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2022 10:22 ]
Sparen voor de Eredivisiewedstrijd van komend weekend?
[ Voor 23% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2022 10:22 . Reden: Quote aangepast ]
Ik ben oprecht bang dat dat de reden isNapo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:03:
[...]
XXXVI
Makkelijk scoren bij de achterban door Schreuder zodat ie zondag weer kan falen.
[ Voor 26% gewijzigd door tweakduke op 02-11-2022 10:22 . Reden: Quote aangepast ]
Ultieme wapen tegen de snelle counters van PSVNapo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:03:
[...]
Float like a butterfly, sting like a bee.
Lees net een artikel over de netto resultaten van Sparta dit jaar:
https://www.ad.nl/nederla...itief-resultaat~a27becaa/
Moet ik daaruit opmaken dat Sparta in het seizoen 2020-2021 een eigen vermogen had van 1.5 miljoen euro? Schrik daar wel van, dat is balanceren op een wel héél dun koord.Sparta heeft het boekjaar afgesloten met een positief resultaat van 4,5 miljoen euro. Daardoor is het eigen vermogen van de club verder toegenomen, tot 6 miljoen euro positief, zo meldt de eredivisieclub op de eigen website.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ja PSV speelt zo makkelijk en scoort er op losMartinusz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:33:
[...]
Ultieme wapen tegen de snelle counters van PSV(Zondag wordt makkie voor PSV)
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Ik heb er geen inzicht in, maar denk eigenlijk dat ze het voor een eredivisie club uit de onderste regionen financieel best goed doen..Maarten_E schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:43:
Lees net een artikel over de netto resultaten van Sparta dit jaar:
[...]
Moet ik daaruit opmaken dat Sparta in het seizoen 2020-2021 een eigen vermogen had van 1.5 miljoen euro? Schrik daar wel van, dat is balanceren op een wel héél dun koord.
Ja, dat idee heb ik ook, en daarom schrik er ook van. Sparta heeft volgens mij al een tijd lang een gedegen beleid, en als je dan leest dat men in 2020-2021 een eigen vermogen van 1.5 miljoen had... Dan vraag ik mij af hoe het zit met clubs die meer risico's nemen (Fortuna Sittard springt in mijn hoofd)Gynnad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:52:
[...]
Ik heb er geen inzicht in, maar denk eigenlijk dat ze het voor een eredivisie club uit de onderste regionen financieel best goed doen..
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bij RTL7 zien ze het somber in, voorspellingen 1-1 en 2-2, zal wel niet denk ik. Geen tegengoals en minimaal 3 van Berghuis.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Sarcasme?carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:44:
[...]
Ja PSV speelt zo makkelijk en scoort er op los
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Dan heb je Ajax de afgelopen weken niet geziencarpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:59:
[...]
Is dit serieus?
@Quad En Ajax gaat natuurlijk gewoon winnen.
Jazeker wel.Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:00:
[...]
Dan heb je Ajax de afgelopen weken niet gezien
Ze zullen net als alle andere clubs in 20/21 flink hebben ingeteerd op het vermogen door Corona, dan is 1,5 miljoen best netjes.Maarten_E schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:54:
[...]
Ja, dat idee heb ik ook, en daarom schrik er ook van. Sparta heeft volgens mij al een tijd lang een gedegen beleid, en als je dan leest dat men in 2020-2021 een eigen vermogen van 1.5 miljoen had... Dan vraag ik mij af hoe het zit met clubs die meer risico's nemen (Fortuna Sittard springt in mijn hoofd)
De clubs zonder toereikend eigen vermogen moeten op zoek naar suikerooms (Van Seumeren, voorheen Jordania) of in zee met investeerders (Fortuna) die de verliezen willen compenseren.
Je ziet het fout, Ajax is zooooooo slecht! Die kunnen nooit scoren!
Maar lekker hoor! Zeer goed ingeschoten.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 08-01 20:42
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ging het altijd maar zo makkelijk. De keeper vergist zich compleet, mooi begin
Ja was serieuscarpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 20:59:
[...]
Is dit serieus?
@Quad En Ajax gaat natuurlijk gewoon winnen.
Speltip 16, als er een clown achter staat is het meestal sarcastisch.Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:06:
[...]
Ja was serieusen weet het nog steeds niet
Wow. AZ durft in bezwaar te gaan tegen de schorsing van De Wit voor z'n debiele tackle afgelopen weekend.
YouTube: Vroege RODE KAART brengt AZ in de problemen 🟥 | Samenvatting AZ - FC...
Mag hopen dat ie er nu een wedstrijd of 2-3 bij krijgt.
YouTube: Vroege RODE KAART brengt AZ in de problemen 🟥 | Samenvatting AZ - FC...
Mag hopen dat ie er nu een wedstrijd of 2-3 bij krijgt.
Hahaha ik kon het niet geloven vandaar. Je weet dat psv de meest scorende ploeg in de eredivisie is met 40 doelpunten?carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:07:
[...]
Speltip 16, als er een clown achter staat is het meestal sarcastisch.
Dan snap je miss dat ik je sarcasme niet begrijp
Je weet ook dat ze daar 1 miljoen, 879 duizend 234 kansen voor nodig hebben gehad?Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
[...]
Hahaha ik kon het niet geloven vandaar. Je weet dat psv de meest scorende ploeg in de eredivisie is met 40 doelpunten?
Dan snap je miss dat ik je sarcasme niet begrijp
En zie hoe makkelijk AJAX aanvalt en scoort, PSV verliest dat dik.
En vergeet ook niet even de tegendoelpunten mee te rekenen.
[ Voor 6% gewijzigd door carpebios op 01-11-2022 21:10 ]
Kijken wij een andere wedstrijd @groggy of loopt mijn tv zo achter?
Shots per goal van Ajax is 19, voor PSV is dat 19,8carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
[...]
Je weet ook dat ze daar 1 miljoen, 879 duizend 234 kansen voor nodig hebben gehad?
Dat verschil is niet bijzonder groot
En de tegendoelpunten?Napo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:12:
[...]
Shots per goal van Ajax is
[...]
, voor PSV is dat
[...]
Ik had verwacht dat bergwijn eruit wilde hij zat aan z'n lies te pulken en tadic leed weer eens onnodig balverlies door de bal te ver voor hem uit te spelen...carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:11:
Kijken wij een andere wedstrijd @groggy of loopt mijn tv zo achter?
Aha dus je begint zelf over doelpunten, als dat niet klopt dat gaat het over kansen en als dat ook niet klopt dan gaat het over tegendoelpunten. Nu snap ik het volledigcarpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:09:
[...]
Je weet ook dat ze daar 1 miljoen, 879 duizend 234 kansen voor nodig hebben gehad?
Sanchez, je mag best verdedigen hoor. Heeft nog meer meters achteruit gelopen dan vooruit vandaag.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dat snappen ondersteun ik volledigWhats-the-nam3 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:14:
[...]
Aha dus je begint zelf over doelpunten, als dat niet klopt dat gaat het over kansen en als dat ook niet klopt dan gaat het over tegendoelpunten. Nu snap ik het volledig
Zelfs de klok is een uur achteruit gegaan.Hupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:15:
Sanchez, je mag best verdedigen hoor. Heeft nog meer meters achteruit gelopen dan vooruit vandaag.
nggyu nglyd
Die is echt heel slechtHupske schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:15:
Gewoon lekker indekkenNapo schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:12:
[...]
Shots per goal van Ajax is 19, voor PSV is dat 19,8
Gelukje dat de VAR niet keek voor een strafschop bij de handbal van Alvarez?
nggyu nglyd
Het had al 3-0 voor Rangers moeten zijn. Ik schakel weer terug naar Urk, want heb weinig zin om vanavond mezelf kapot te ergeren.
Hup Rangers.
Hup Rangers.
Iets klopt er hier nietmavaros schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:17:
Het had al 3-0 voor Rangers moeten zijn. Ik schakel weer terug naar Urk, want heb weinig zin om vanavond mezelf kapot te ergeren.
Hup Rangers.
Huh, Rangers heeft nog geen schot op doel...mavaros schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:17:
Hup Rangers.
3 schoten totaal, 2 op doel.Gynnad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:18:
[...]
Huh, Rangers heeft nog geen schot op doel...
Oh nee, dat is ajax
[ Voor 5% gewijzigd door Napo op 01-11-2022 21:19 ]
Kopbal van de lijn gehaald, maar dat was het ook wel.Gynnad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:18:
[...]
Huh, Rangers heeft nog geen schot op doel...
Wat een stervende zwaan zeg. Viel veel te laat.
Niet eens van de lijn, zou ver naast zijn gegaanSempy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:19:
[...]
Kopbal van de lijn gehaald, maar dat was het ook wel.
Ik hoor vooral het Ajax publiek, ze hebben nu het stadion al overgenomen!
Die kreeg de bal in z'n edele deeltjes toch? Dan wil je wel even pulkengroggy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:14:
[...]
Ik had verwacht dat bergwijn eruit wilde hij zat aan z'n lies te pulken
Hoop wel dat die trommel snel lek gaat. Geen meerwaarde vandaag.carpebios schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:21:
Ik hoor vooral het Ajax publiek, ze hebben nu het stadion al overgenomen!
Tadic komt nog geen lantaarnpaal voorbij en Bergwijn komt 1 lantaarnpaal nog wel voorbij, maar geeft hem dan standaard gewoon af aan de tegenstander zonder druk.
Je ziet in ieder geval wel een andere spelopvatting van Ajax dan dat we al wat jaren gewend zijn. Het hoge druk zetten is er wel vanaf. Wachten de tegenstander wat meer op.
Je ziet in ieder geval wel een andere spelopvatting van Ajax dan dat we al wat jaren gewend zijn. Het hoge druk zetten is er wel vanaf. Wachten de tegenstander wat meer op.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Daar had meer ingezeten.
BAM
Go Wijndal lekker hoor.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
0-2, lekker! Doet niks af aan het feit dat het een matige wedstrijd is. Zelfs de neutrale supporter zal hier niet warm van worden denk ik.
PSV had van deze ploeg verloren toch?
Ik kan dat nog steeds niet geloven, wat een gemiste kans...
Ajax nog best slordig trouwens, maar het is voldoende
Nja, ze hebben ook wel eens van Cambuur verloren, maakt PSV niet gelijk een slechte ploeg.Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:30:
nggyu nglyd
Jup, en van Groningen en van Cambuur en ....Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:30:
Ajax > Rangers > PSV.Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:30:
Kat in het bakkie zondag!
Dat zeg ik ook niet, PSV is veel beter dan dit Rangers normaal gesproken, behalve toen het er om gingQuad schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:31:
[...]
Nja, ze hebben ook wel eens van Cambuur verloren, maakt PSV niet gelijk een slechte ploeg.
Normaal gesproken zeker. Vorm van de dag, motivatie en inzet, kleine details. Soms moet alles meezitten.Exocet schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:32:
[...]
Dat zeg ik ook niet, PSV is veel beter dan dit Rangers normaal gesproken, behalve toen het er om ging
Edit: Die keeper van Rangers is 40+ jaar oud?
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 01-11-2022 21:34 ]
nggyu nglyd
Zou het lek nu boven zijn.
Maar serieus, ik snap niet dat mensen 90 minuten naar dit zwaar ondermaatse spel kunnen kijken.
Maar serieus, ik snap niet dat mensen 90 minuten naar dit zwaar ondermaatse spel kunnen kijken.
Jazeker, de voorassist bij de eerste goalgroggy schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 21:34:
Heeft Tadic al iets goed gedaan vandaag?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3nDspbuqxy4CeKMz1jzzH0A5.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/cGDlwHY2JehMFyeXkH8YcJVy.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/gv8SD3BtTPzrsYal4ztFPCE2.jpg?f=fotoalbum_large)