[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 340 Laatste
Acties:
  • 548.923 views

Onderwerpen

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:58
Vos schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 12:56:
[...]

De doelstelling is toch overwinteren in de CL? Dat vind ik niet een heel vreemde onrealistische doelstelling. Het is denk ik eerder een verkeerd verwachtingspatroon van de supporter dan van de club zelf.

Voor clubs uit de kleinere competities zijn een (halve) finale veelal incidenten ja.
Dat zeggen ze naar de buitenwereld. Intern is gewoon keihard dat ze de CL gaan winnen en gelijk daarna pakken we de wereldcup.

Die wens gaat voorlopig niet uitkomen, maar de EL is wel bereikbaar.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:36:
@toolkist Fisher? Je bedoelt Taylor neem ik aan?
Ja die haal ik steeds door elkaar :D

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:32
donleone83 schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 06:40:
[...]

Je hebt gelijk. Als Napoli de teugels dan niet laat vieren wordt het 10-1. Dat had namelijk die eerste wedstrijd ook zo de uitslag kunnen zijn.
Al had het 100 - 1 geworden. Het gaat erom dat zulke wedstrijden ertussen zitten, maar de volgende keer dat ze tegen mekaar spelen wordt het geen 100 - 1. PSV wint ook van Feyenoord met 10 - 0. Dit gebeurt eens maar nooit meer. Het is onverklaarbaar maar het gebeurt. Zulke wedstrijden heb je er weleens tussen. Dan zit alles tegen en loopt het voor geen meter.

• bennieeee
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-01 16:45
Wat een knal van Douvikas zeg, allemachtig.
Zonde want Heerenveen speelt fantastisch en beloond zich zelf veels te weinig.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:04
toolkist schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 22:46:
[...]

Ja die haal ik steeds door elkaar :D
Serieus? Bedoel Fisher dat leek in het begin ook wel een leuk talent. Is al tijdje terug natuurlijk, maar die heeft het toch ook nooit echt gemaakt. Geen idee waar 'ie nu speelt.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:05

Quad

Doof

Snowdog schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:29:
[...]

Serieus? Bedoel Fisher dat leek in het begin ook wel een leuk talent. Is al tijdje terug natuurlijk, maar die heeft het toch ook nooit echt gemaakt. Geen idee waar 'ie nu speelt.
Je doelt op Viktor Fischer? Die speelt bij Overmars en van Bommel en Co bij Royal Antwerp.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Snowdog
Quad schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 17:34:
[...]

Je doelt op Viktor Fischer? Die speelt bij Overmars en van Bommel en Co bij Royal Antwerp.
Yep, die inderdaad. Had daar wel hoge verwachtingen na een paar wedstrijden, maar heeft het toch niet echt gemaakt. Maar Royal Antwerp is beter dan niets I guess. Had hem toen veel hoger ingeschat though, een beetje meer als Eriksen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:37
Lekkere commentator bij Emmen Groningen...
Lijkt wel op de hand van Emmen
Net als de scheidsrechter tot nu toe

Enfin Groningen moet ook beter voetballen

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:47

Vos

AFCA

Harribo schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:37:
Lekkere commentator bij Emmen Groningen...
Lijkt wel op de hand van Emmen
Net als de scheidsrechter tot nu toe

Enfin Groningen moet ook beter voetballen
Valt in stadion niet op. Ook wel vage beslissingen tegen Emmen.

Emmen as usual kan weer niet scoren.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 30-10-2022 13:03 ]

• Harribo
Vos schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 13:01:
[...]

Valt in stadion niet op. Ook wel vage beslissingen tegen Emmen.

Emmen as usual kan weer niet scoren.
Laatste kwartier was het gelukkig beter.

Nou bij fc Groningen gaan ze lucht duels aan als oude wijven dus als ik Emmen was, alles hoog erin.

Veel plezier in het stadion @Vos

Ngonge had die kans wel mogen maken... Tjonge..

Eerlijk gezegd vind ik dat Emmen niet veel maar Groningen lijkt weer aan de valium te zitten en geeft weinig druk.
Emmen kan redelijk vrij uit voetballen.
Daardoor mag Groningen tot nu toe nog blij zijn met een punt

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:35
Hup Emmen, beetje van PSV winnen Groningen.... :(

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Hoezo spelen Ajax en Feyenoord niet? Hebben die het te zwaar?

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• carpebios
Er zijn er die er voor fluiten.

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:10
Was skeptisch over El Ghazi maar brengt toch wat routine in het elftal eigenlijk met afmaken enzo

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
dglavimans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:50:
Was skeptisch over El Ghazi maar brengt toch wat routine in het elftal eigenlijk met afmaken enzo
Ja en een ouderwetse buitenspeler die vaker voor de voorzet kiest ipv steeds naar binnenkomen voor eigen succes. Zeker met Luuk kun je zo iemand goed gebruiken.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:45
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oGpIkKxTLHK2dyTYwLQ0KXcK8vo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1HkHPxrosMQ2rCQFEIhrGz2V.png?f=user_large

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• carpebios
Goededag, dat moest de 2-0 zijn.

• dglavimans
Het is dat Cilisen een beetje oplet

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
PSV walst erover, al wat positiever hier over volgende week PSVers?

• carpebios
Exocet schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:52:
Natuurlijk niet, dat winst Ajax makkelijk.

• Snowdog
Hmm had het niet gek gevonden als die goal was afgekeurd. De Jong stond daar toch wel beetje hinderlijk in de weg.

• dglavimans
Exocet schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:52:
Ajax is een topclub, daar kunnen we ons normaal wel voor opladen

Het zijn meer de kleinere clubs waar ik bang voor ben :p

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:54:
Hmm had het niet gek gevonden als die goal was afgekeurd. De Jong stond daar toch wel beetje hinderlijk in de weg.
Hinderlijk zou ik het niet direct noemen maar je kan verwachten dat Cillesen tot een bepaald niveau rekening houdt met de Jong dat hij wellicht de bal bespeelt. Vraag me bij deze keuzes altijd wel af hoe zo tot de beslissing komen.

• carpebios
dglavimans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:54:
[...]

Ajax is een topclub, daar kunnen we ons normaal wel voor opladen

Het zijn meer de kleinere clubs waar ik bang voor ben :p
Hey leuk, een ED voetballer in ons midden, hoe heet je in het echt? :+

• dglavimans
carpebios schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 14:56:
[...]

Hey leuk, een ED voetballer in ons midden, hoe heet je in het echt? :+
ED? Eindhovens dagblad? _O- ik volg wel Rik op twitter ja

• carpebios
dglavimans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:01:
[...]

ED? Eindhovens dagblad? _O- ik volg wel Rik op twitter ja
Hahaha nee, EreDivisie. Rikkert is ons held!

• carpebios
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N8X_rP_VOPdQWOlADgtHjNCfNyI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RQgKpOe9At9txSwZWizzChBR.png?f=user_large

• dglavimans
Wie is die jonge pieper als scheids haha

• carpebios
Nu gaat de VAR zich wel er mee bemoeien ipv bij die pingel.

• Snowdog
Beetje jammer dat ze niet het goeie moment laten zien in die herhaling, maar goed, het zal wel kloppen.

Edit: Ah, nu wel, nouja was idd buitenspel. Jammer, maar ze gaan er vast nog wel een maken.

[ Voor 31% gewijzigd door Snowdog op 30-10-2022 15:14 ]

• carpebios
Kut met peren is het weer. We spelen tegen een stug team, er zit weinig creativiteit in en het staat nog maar 1-0. De VAR zit ook niet echt mee met onduidelijke beslissingen.

Ik ben toch benieuwd waarom die nu is afgekeurd die 2e goal.

[ Voor 15% gewijzigd door carpebios op 30-10-2022 15:19 ]

• dglavimans
Wat een ontiegelijke zooi is de arbitrage vanmiddag zeg

• carpebios
Niet te filmen dit, weer iets gezien wat niemand ander ziet. Wat heeft die VAR.

• carpebios
Die Cillessen, wat een triest figuur zeg.

• dglavimans
carpebios schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:40:
Niet te filmen dit, weer iets gezien wat niemand ander ziet. Wat heeft die VAR.
Die VAR heeft een verborgen agenda

• Napo
  • Niet online
Op deze manier komen er straks een minuut of 10 bij als blessuretijd :+

• carpebios
Is dit de stagiair bij de VAR?

• dglavimans
Weet niet welke twee er in het busje zitten maar liever die niet meer… Alles wordt onder de vergrootglas gelegd daar

• mavaros
Elke keer als ik naar RKC ga kijken op televisie, staan ze achter. _O-

• carpebios
Wilde zeggen, leek mij buitenspel. Maar waarom 15 seconden wachten met vlaggen.

• carpebios
Deze had ook mogen zitten zeg.

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 24-12-2025
Buitenspel? VAR? ;)

• carpebios

• dglavimans
Wilt de VAR hier niet nog even naar kijken? Madueke die plaatste die bal wel erg in de hoek in denk dat dat niet mag

• mavaros
Dit leek me een schwalbe van FC Twente.

• carpebios
dglavimans schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:16:
Wilt de VAR hier niet nog even naar kijken? Madueke die plaatste die bal wel erg in de hoek in denk dat dat niet mag
Hij is het nog aan het terugkijken, voor de zekerheid maar even opnieuw beginnen de wedstrijd.

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 00:32

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

mavaros schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:18:
Dit leek me een schwalbe van FC Twente.
Maakt niks uit.
Als ze maar winnen d:)b

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• carpebios
PSV kan deze punten goed gebruiken. Volgende week loopt Ajax er weer 3 uit, en tegen AZ moet je ook maar zien te winnen. Want PSV en toppers.....alleen van Feyenoord nog gewonnen.

• mavaros
Volgens mij was het hands. Hij tikte de bal volgens mij nog even met zijn arm mee in de beweging.

• carpebios
Lekkere redding zeg, maar de blessure tijd loopt door bij de arbitrage.

[ Voor 58% gewijzigd door carpebios op 30-10-2022 16:26 ]

• Snowdog
carpebios schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:25:
Lekkere redding zeg, maar de blessure tijd loopt door bij de arbitrage.
Doetie idd goed.

Het was iig niet de beste wedstrijd maar wel verdiend gewonnen. Geen tegengoal gehad, klein wonder. Het was maar goed dat NEC ongeveer het niveau van de scheids/VAR had. Op naar Ajax~

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 00:32

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

Als AZ net zo dramatisch speelt als tegen die amateurs uit Liechtenstein en niet wint van Volendam, staan we lekker op de 3e plaats :9B

Twente : Kantoor: 14250 W. met Solax 15KW op 10° ZZW. Huis: 9450W (16x315 O+14x315 op ZZO) met GW10KN-DT Navimow H1500e LG65E9

• mavaros
En toch is RKC niet weggepeeld. Ze verliezen terecht, want Twente was ietsje beter, maar het is geen hopeloze zaak.

Overigens was het geen hands.

• toolkist
  • Niet online
Leuk om hier het commentaar op de var vanuit de PSV supporters te lezen, terwijl als je het VI verslag leest PSV juist enorm gematst lijkt te zijn door de var.

• Exocet
  • Niet online
carpebios schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:22:
PSV kan deze punten goed gebruiken. Volgende week loopt Ajax er weer 3 uit, en tegen AZ moet je ook maar zien te winnen. Want PSV en toppers.....alleen van Feyenoord nog gewonnen.
PSV maakt minstens 3 doelpunten tegen Ajax, twee goals uit een corner van de Jong, en zeker 1 omdat Blind het niet kan belopen bij een counter.

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:33:
Leuk om hier het commentaar op de var vanuit de PSV supporters te lezen, terwijl als je het VI verslag leest PSV juist enorm gematst lijkt te zijn door de var.
Nouja, de VAR was niet zo slecht en zoals ik eerder ook al postte had die 1e ook zomaar afgekeurd kunnen worden. Had dat niet zo vreemd gevonden, vond het in geval van de penalty wel enigszins twijfelachtig. Volgens mij alleen als er een overduidelijke fout is gemaakt, moeten ze dat corrigeren toch?

Verder vond ik een voorvalletje waarbij ze een overtreding van Guti bekeken (voor rood I guess) ook wel heel erg overdreven. Anyway, de scheids en VAR maakte wat mij betreft geen beste indruk. Ik heb niet het idee dat PSV daarover veel te klagen heeft though, maar het was allemaal wat overdreven (en gematst zou ik het ook niet noemen).

• toolkist
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:43:
[...]

Nouja, de VAR was niet zo slecht en zoals ik eerder ook al postte had die 1e ook zomaar afgekeurd kunnen worden. Had dat niet zo vreemd gevonden, vond het in geval van de penalty wel enigszins twijfelachtig. Volgens mij alleen als er een overduidelijke fout is gemaakt, moeten ze dat corrigeren toch?

Verder vond ik een voorvalletje waarbij ze een overtreding van Guti bekeken (voor rood I guess) ook wel heel erg overdreven. Anyway, de scheids en VAR maakte wat mij betreft geen beste indruk. Ik heb niet het idee dat PSV daarover veel te klagen heeft though (maar gematst zou ik het ook niet noemen).
Ik heb totaal geen beelden gezien, dus geen oordeel.
Ik lees alleen op vi dat de 2e dubieus was wegens vergelijkbare overtredingen die eerder wel afgefloten werden tegen NEC en nu niet, en dat de penalty dubieus was (het oordeel van de VAR wordt toch eigenlijk altijd overgenomen als de scheids naar de kant geroepen wordt) en volgens Cillessen ook niet goed genomen was.

• toolkist
  • Niet online
En dan de beelden van die 4e man dat de trainer van NEC geel moet krijgen... Manmanman, van die gast weet je 1 ding zeker, *knip*
https://twitter.com/ESPNnl/status/1586726723290550274

[ Voor 16% gewijzigd door tweakduke op 31-10-2022 14:40 . Reden: Ook met een knipoog blijft het ongepast. ]

• Snowdog
toolkist schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:47:
[...]

Ik heb totaal geen beelden gezien, dus geen oordeel.
Ik lees alleen op vi dat de 1e dubieus was wegens vergelijkbare overtredingen die eerder wel afgefloten werden tegen NEC en nu niet, en dat de penalty dubieus was (het oordeel van de VAR wordt toch eigenlijk altijd overgenomen als de scheids naar de kant geroepen wordt) en volgens Cillessen ook niet goed genomen was.
Denk dat de dubieuze goal de 2e was (die werd afgekeurd), maar dat was vanwege buitenspel niet vanwege de overtredingen (persoonlijk vond ik het geen overtredingen, maar goed aangezien eerder gefloten voor iets soortgelijks, prima).

De penalty, tsjah, was niet echt clear cut. Echt zo'n 50/50-momentje imo. Wat mij betreft moeten ze in dat geval gewoon de beslissing van de scheids laten staan (tenzij duidelijke fout). Wat betreft niet goed genomen, geen idee, heb dat niet meegekregen. Ik had het idee dat het ok was.

• toolkist
  • Niet online
Je hebt gelijk, ging om de 2e.. post aangepast :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:05

Quad

Doof

toolkist schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:48:
En dan de beelden van die 4e man dat de trainer van NEC geel moet krijgen... Manmanman, van die gast weet je 1 ding zeker, *knip*
+1 voor Ruud. :)

[ Voor 10% gewijzigd door tweakduke op 31-10-2022 14:41 . Reden: Quote aangepast ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Exocet
  • Niet online
Wat heeft Dani de Wit gedaan?

• Napo
  • Niet online
Rood gekregen.

• Snowdog
Even nog een vraag voor de PSV'ers trouwens, waarom zat Mauro vandaag niet bij de selectie? Is die alweer geblesseerd?

• carpebios
Snowdog schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:27:
Even nog een vraag voor de PSV'ers trouwens, waarom zat Mauro vandaag niet bij de selectie? Is die alweer geblesseerd?
Mauro Júnior heeft een lichte terugval gehad bij zijn blessure. Van Nistelrooij denkt dat het geen heel ernstige kwestie is. Boy Waterman heeft ook een lichte blessure en keert vermoedelijk snel terug bij PSV, zegt hij.

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
toolkist schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:48:

Onnodige kaart dit, 4de man grijpt graag zn kans om te laten zien dat die ook "macht" heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door tweakduke op 31-10-2022 14:41 . Reden: Quote aangepast ]

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 16:33:
Mwah, ‘de PSV-supporters’?

Ik vind het arbitraal een drama, de VAR idem, en de 4e man moet zich in een hoekje gaan zitten schamen, en zich vrijwillig een paar wedstrijden terugtrekken.

Het zou imho een 100% pingel voor NEC + geel voor Teze (die was het dacht ik) moeten zijn geweest wegens shirtje trekken in de 16 (behoudens een eventuele door mij gemiste overtreding van NEC in de aanloop naar dat moment).

En zo nog veel meer situaties in die wedstrijd.

/fuck autocorrect. :(

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 19:01
https://www.vi.nl/nieuws/...hten-afscheid-aanstaande-

Zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk. Blijft toch eeuwig zonde van die jongen. Dit lijkt me toch wel einde carriere nu.

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:13
Henkie_NtA schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 17:37:

Zat er al een tijdje aan te komen natuurlijk. Blijft toch eeuwig zonde van die jongen. Dit lijkt me toch wel einde carriere nu.
Hij heeft nog 2,5 jaar contract, verwacht dat hij die voor de poen wel uit gaat dienen. Met ongetwijfeld nog een paar kansloze verhuurpogingen op een steeds lager niveau.

• carpebios

Dat dachten we bij PSV ook en toen haalde Ajax hem, dus er zijn altijd clubs dat eindeloos in dit soort jongens blijft geloven. Wachten op de volgende club die hem gaat redden.

• Napo
  • Niet online
Sempy schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:10:
[...]

Hij heeft nog 2,5 jaar contract, verwacht dat hij die voor de poen wel uit gaat dienen. Met ongetwijfeld nog een paar kansloze verhuurpogingen op een steeds lager niveau.
Dat is natuurlijk maar de vraag. ZIjn verhuurperiode naar Sampdoria was niet een groot succes, zeker niet met het verdwijnen van hemzelf. Hoop oprecht dat hij wel weer de focus op voetbal weet te krijgen en dat hij zich eindelijk weer eens kan laten zien op het veld, dat is veel te lang geleden en voetbaltechnisch meer dan genoeg bagage om door te breken maar er is de laatste jaren altijd wel iets dat het tegenhoudt.

Stimulate14 schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 14:31:
[...]

Quote mij maar, die gaat over 3 jaar voor heel veel geld weg.
Too soon? :+

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:10

gws24

Thinking is hard!

Idd. En ook jammer voor Ajax want een rechtsbuiten met een aktie/creativiteit kunnen we er goed bij gebruiken.

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Maarten_E
  • Laatst online: 22:45
Gokje: Ihattaren gaat overgenomen door een kleine club uit de onderste regionen van een grote competitie, om vervolgens 3 jaar later bij Utrecht/NEC of Vitesse te belanden om weer minuten te kunnen maken in de ED.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Verwijderd

Maarten_E schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:25:
Gokje: Ihattaren gaat overgenomen door een kleine club uit de onderste regionen van een grote competitie, om vervolgens 3 jaar later bij Utrecht/NEC of Vitesse te belanden om weer minuten te kunnen maken in de ED.
Ik zie hem helemaal nergens meer voetballen voorlopig. Het zit niet goed in die bovenkamer. Zo goed (kunnen) zijn en nog geen plezier hebben in dat spelletje. Slecht teken.

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 23:17
Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:37:
[...]

Ik zie hem helemaal nergens meer voetballen voorlopig. Het zit niet goed in die bovenkamer. Zo goed (kunnen) zijn en nog geen plezier hebben in dat spelletje. Slecht teken.
Kunnen ook de excuses naar Roger Schmidt definitief gemaakt worden.

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik ben van mening dat ihattaren Ajax heel erg veel gekost heeft. Doordat hij in de zomerperiode opleefde heeft ajax in hem de parel gezien. Daarom gingen ze niet investeren in een back-up voor Anthony, en toen ging Anthony weg, was ihattaren van de aardbodem verdwenen en moesten ze plots snel handelen met als gevolg een niet presterende o campos....

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

carpebios schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:19:
[...]

Dat dachten we bij PSV ook en toen haalde Ajax hem, dus er zijn altijd clubs dat eindeloos in dit soort jongens blijft geloven. Wachten op de volgende club die hem gaat redden.
Schoolvoorbeeld van een sunk cost fallacy.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
Kan iemand me ff wakker maken?
Volgens voetbalzone:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Pasveer; Rensch, Timber, Bassey, Wijndal; Álvarez, Klaassen, Berghuis; Bergwijn, Brobbey, Tadic.
Had niet verwacht dat ik vanavond een wedstrijd zou gaan kijken :D

• Typhone
  • Laatst online: 22:03

Typhone

Who Dares Wins

groggy schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 20:08:
Ik ben van mening dat ihattaren Ajax heel erg veel gekost heeft. Doordat hij in de zomerperiode opleefde heeft ajax in hem de parel gezien. Daarom gingen ze niet investeren in een back-up voor Anthony, en toen ging Anthony weg, was ihattaren van de aardbodem verdwenen en moesten ze plots snel handelen met als gevolg een niet presterende o campos....
Aha hij speelde onder een hoedje met PSV!
Bring the tin foil hats!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:24
toolkist schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 07:33:
Kan iemand me ff wakker maken?
Volgens voetbalzone:

[...]

Had niet verwacht dat ik vanavond een wedstrijd zou gaan kijken :D
Haak je ook weer af als Blind binnen de lijnen komt? :o

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
ephymerous schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:50:
[...]

Haak je ook weer af als Blind binnen de lijnen komt? :o
Ligt eraan, als het na de 70e minuut is zoals z'n standaard wissels, en het niet een enorm achterlijke wissel is (stel je staat 4-0 achter en moet dus scoren...)

• Stimulate14
  • Laatst online: 08-01 11:39

Stimulate14

⭐⭐⭐

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Maarten_E schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 18:25:
Ik denk dat niet zo maar even een club het gaat proberen met hem. Wat een soap die gast.

• toolkist
  • Niet online
Yep, hij kan alsnog ergens slagen, door Ajax gekocht worden, en dan alsnog voor de hoofdprijs verkocht worden...
Ieniemienie kleine kans, maar je weet nooit :+

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-01 09:20
Stimulate14 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 08:54:
[...]

Ik denk dat niet zo maar even een club het gaat proberen met hem. Wat een soap die gast.
Als Nederlandse club zou ik 't sowieso niet proberen. Die jongen heeft connecties met lui waar je geen connecties mee moet hebben. Die kan beter ergens ver weg gaan voetballen.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Als ik filiaalmanager was van New York Pizza was had ik hem ook gepast.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:37

Superkiwi

Hoi doei

Gaat Ajax na vanavond door in de EL of verliezen we met meer dan 4-0 en is het Europese avontuur klaar?
Ajax is niet helemaal in vorm maar de Rangers bakken er echt helemaal niks van dus dat laatste scenario lijkt me niet erg waarschijnlijk. Maar toch, de bal is rond en zo.

Champions League dinsdag 2100u Rangers FC - Ajax

Poll: Rangers FC vs Ajax
Winst Rangers FC
Winst Rangers FC & Ajax exit
Winst Ajax
Gelijkspel
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404970&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Harribo
Ihattaren...? Wie is dat?

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Jammer. Leek iemand met potentie. maar viel me al jaren geleden al op dat ie vooral bezig was met dure luxe auto's showen op social media. Ook laatst dat telegraaf artikel met z'n in brand gestoken porsche en dan jaloersen de schuld geven. Of het waar is of niet weet ik niet maar blijkbaar leeft zoiets (in z'n hoofd)

Blijkbaar kon ie er toch niet zo goed mee omgaan. Jammer van het verloren gegane talent.

schrok er wel van dat ie blijkbaar nog maar 20 is.

[ Voor 34% gewijzigd door Gunner op 01-11-2022 09:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Ajax heeft gewoon gegokt en verloren. Goed gehandeld van ze door hem weer terug te sturen.

Met een beetje geluk komt hij nog aan voetballen toe en groeit hij op. Hij heeft gewoon een k*t houding gehad.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Tja aan PSV of Schmidt lag het dus ook niet.
Die zal nog wel bij een hoop middelmatige clubs eindigen die het nog wel willen proberen, maar dat gaat niks meer worden.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Agent47 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:21:
Ajax heeft gewoon gegokt en verloren. Goed gehandeld van ze door hem weer terug te sturen.

Met een beetje geluk komt hij nog aan voetballen toe en groeit hij op. Hij heeft gewoon een k*t houding gehad.
Het blijkt toch een twaalf ambachten - dertien ongelukken in een dozijn-voetballertje. :')

/levedemashup!

Net zoals Zakaria Bakkali, en dat soort spelers. Stormachtig opkomen, totaal niet om kunnen gaan met 'fame & fortune', en dan gewoon via een reeks aan nietszeggende clubs ergens in de onderkant van de middenmoot of erger belanden.

Dood-en-doodzonde. Hoe gooi je je toptalent te grabbel :F
dutchgio schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:25:
Tja aan PSV of Schmidt lag het dus ook niet.
Die zal nog wel bij een hoop middelmatige clubs eindigen die het nog wel willen proberen, maar dat gaat niks meer worden.
Gezien hoe PSV vrijwel door 100% van de ex PSV-spelers wordt geroemd om de 'warme ontvangst en het familiegevoel', en hoe Schmidt gewoon wel door de meeste spelers werd gewaardeerd (behoudens Ibrahim Afellay die volgens mij gewoon veel frustraties had over zijn eigen aflopende carrière, en die constant op Schmidt projecteert), had ik niets anders verwacht.

En dat binnen een club die 'topsportklimaat' destijds hoog in het vaandel had.

Alhoewel ik denk dat ook sommige persoonlijke mismatches bij elke club voorkomen, ik dacht dat Davey Pröpper bijv. ook niet zo'n fan van Schmidt was... ook iemand ie zijn carrière enigszins mismoedig moest beëindigen.

[ Voor 40% gewijzigd door Ramzzz op 01-11-2022 10:30 ]

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Ramzzz schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:25:
[...]

Het blijkt toch een twaalf ambachten - dertien ongelukken in een dozijn-voetballertje. :')

/levedemashup!

Net zoals Zakaria Bakkali, en dat soort spelers. Stormachtig opkomen, totaal niet om kunnen gaan met 'fame & fortune', en dan gewoon via een reeks aan nietszeggende clubs ergens in de onderkant van de middenmoot of erger belanden.

Dood-en-doodzonde. Hoe gooi je je toptalent te grabbel :F
Bakkali, Amrabat, Ihattaren, Maher, Aissati, Locadia allemaal zulke gevallen toch?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Agent47 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:30:
[...]

Bakkali, Amrabat, Ihattaren, Maher, Aissati, Locadia allemaal zulke gevallen toch?
De lijst is veel en veel langer. Neem bijv. Zivcovic, nu bij FC Emmen... Bazoer leek dezelfde kant op te gaan, maar heeft het wel min of meer in de hogere middenmoot weten te redden uiteindelijk.

[ Voor 18% gewijzigd door Ramzzz op 01-11-2022 10:33 ]

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-01 16:35
Agent47 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:21:

Het terugsturen is zeker een goede handeling, ik vond (vind nog steeds) het wel een beetje van verkapte trap naar PSV zo van, wij pakken hem wel op en zullen het wel laten zien dat wij het voor elkaar krijgen met die jongen, we laten hem ook even invallen tegen PSV, terwijl hij verre van fit te noemen was op dat moment.

Wel weer zeer verstandig dat het op huurbasis was, maar wat zonde van de voetballende kwaliteiten van die jongen.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-01 09:20
jbdeiman schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:32:
[...]

Het terugsturen is zeker een goede handeling, ik vond (vind nog steeds) het wel een beetje van verkapte trap naar PSV zo van, wij pakken hem wel op en zullen het wel laten zien dat wij het voor elkaar krijgen met die jongen, we laten hem ook even invallen tegen PSV, terwijl hij verre van fit te noemen was op dat moment.
Dat was wel een compleet bizar moment ja. Hij was nog lang niet fit en had totaal geen wedstrijdritme, en dan laat je 'm in zo'n wedstrijd invallen. 8)7
Wel weer zeer verstandig dat het op huurbasis was, maar wat zonde van de voetballende kwaliteiten van die jongen.
Volgens mij had hij ook een hele tijd met Gerald Vanenburg getraind en had Vanenburg ook een positief advies gegeven aan Ajax. Maar binnen no-time ging 't alweer de verkeerde kant op. Na een redelijk begin in de voorbereiding was ie weer afgeleid en druk bezig met de verkeerde zaken. Verstandig van Ajax dat ze er niet mee verder gaan. Gegokt en helaas verloren.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Agent47 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:30:
[...]

Ja het meest trieste is dat je van zo'n Locadia alleen nog maar zo'n gouden verlengstuk op wielen kan herinneren i.p.v beslissende goals. Daarin zie ik wel een link met een Ihattaren.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 01-11-2022 10:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-01 03:22
jbdeiman schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:32:
[...]
ik vond (vind nog steeds) het wel een beetje van verkapte trap naar PSV zo van, wij pakken hem wel op en zullen het wel laten zien dat wij het voor elkaar krijgen met die jongen
Ik quote niet je fragment van die specifieke wedstrijd tegen PSV, want dat moment sloeg inderdaad ook nergens op.
Bovenstaande is naar mijn mening dus echt geen trap naar PSV.
Ik ben bij beide clubs intern niet bekend (zoals denk ik 95% van ons hier), maar gezien de constructie die Ajax had afgesproken met Juventus heeft Ajax gewoon gegokt en helaas verloren.
Wellicht was Ihatteren wat volwassener geworden, wellicht was een andere omgeving beter voor hem, wellicht heeft Ajax een andere aanpak met spelers dan PSV en was het wel gelukt.

Als jouw stelling opgaat is Feyenoord ook aardig tegen Ajax aan het trappen met Vermeer, Timber en Danilo.
En zo kan je in de geschiedenis wel meer voorbeelden aanhalen.

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Megupe schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:53:
[...]

Ik quote niet je fragment van die specifieke wedstrijd tegen PSV, want dat moment sloeg inderdaad ook nergens op.
Bovenstaande is naar mijn mening dus echt geen trap naar PSV.
Ik ben bij beide clubs intern niet bekend (zoals denk ik 95% van ons hier), maar gezien de constructie die Ajax had afgesproken met Juventus heeft Ajax gewoon gegokt en helaas verloren.
Wellicht was Ihatteren wat volwassener geworden, wellicht was een andere omgeving beter voor hem, wellicht heeft Ajax een andere aanpak met spelers dan PSV en was het wel gelukt.

Als jouw stelling opgaat is Feyenoord ook aardig tegen Ajax aan het trappen met Vermeer, Timber en Danilo.
En zo kan je in de geschiedenis wel meer voorbeelden aanhalen.
Eerder andersom, aangezien Timber via Feyenoord naar de jeugdopleiding van Ajax ging. :z

Als je ver genoeg terug gaat, is er altijd wel een steek onder water / spijker op laag water te vinden.

Pagina: 1 ... 137 ... 340 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken

Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023