Agent47 schreef op dinsdag 1 november 2022 @ 10:21:
Ajax heeft gewoon gegokt en verloren. Goed gehandeld van ze door hem weer terug te sturen.
Met een beetje geluk komt hij nog aan voetballen toe en groeit hij op. Hij heeft gewoon een k*t houding gehad.
Het blijkt toch een twaalf ambachten - dertien ongelukken in een dozijn-voetballertje.
/levedemashup!
Net zoals Zakaria Bakkali, en dat soort spelers. Stormachtig opkomen, totaal niet om kunnen gaan met 'fame & fortune', en dan gewoon via een reeks aan nietszeggende clubs ergens in de onderkant van de middenmoot of erger belanden.
Dood-en-doodzonde. Hoe gooi je je toptalent te grabbel

Gezien hoe PSV vrijwel door 100% van de ex PSV-spelers wordt geroemd om de 'warme ontvangst en het familiegevoel', en hoe Schmidt gewoon wel door de meeste spelers werd gewaardeerd (behoudens Ibrahim Afellay die volgens mij gewoon veel frustraties had over zijn eigen aflopende carrière, en die constant op Schmidt projecteert), had ik niets anders verwacht.
En dat binnen een club die 'topsportklimaat' destijds hoog in het vaandel had.
Alhoewel ik denk dat ook sommige persoonlijke mismatches bij elke club voorkomen, ik dacht dat Davey Pröpper bijv. ook niet zo'n fan van Schmidt was... ook iemand ie zijn carrière enigszins mismoedig moest beëindigen.
[
Voor 40% gewijzigd door
Ramzzz op 01-11-2022 10:30
]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan