Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Allemaal afhankelijk van hoe snel de scheids teltcarpebios schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:18:
12 seconden had de keeper de bal vast. Mag dat?
Tis geen rappe!Vos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:19:
[...]
Allemaal afhankelijk van hoe snel de scheids telt
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
22 is niet een bijzonder jonge speler, zeker niet voor Ajax. Met 3 spelers met meer speelminuten die 1, 2, en 3 jaar jonger zijn moet dat toch niet een schok zijn?Sempy schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:18:
[...]
Voor zijn verkeerde voet nu hij op rechts staat. Tadic kan dat al niet handlen, laat staan zo'n jonge speler.
Vlakbij het doel moet je gewoon vlammen
En toch denk ik dat als je speelt naar de kwaliteiten die er wel zijn je als team veel beter kan. FCT had onder Jans deze twee potten nooit 9(!) doelpunten tegen gekregen.Quad schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:18:
[Afbeelding]
Echt waar is bovenstaand geweldige spel gebleven. Het gehele onoverwinnelijke, vloeiende combinatiespel, het erbovenop klappen en kleineren van tegenstander in individuele momenten.
T is echt harken van een middelmatige ploeg dit.
XXXVI
Hoeveel Mississippi's waren dit?Vos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:19:
[...]
Allemaal afhankelijk van hoe snel de scheids telt
Ik denk eerlijk gezegd dat je gelijk hebt.ephymerous schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:20:
[...]
En toch denk ik dat als je speelt naar de kwaliteiten die er wel zijn je als team veel beter kan. FCT had onder Jans deze twee potten nooit 9(!) doelpunten tegen gekregen.
Hoewel we het nu niet zullen weten
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 12-10-2022 20:22 ]
Dat is wel het spel wat ze vanaf de jeugd erin geramd krijgen. Diepte voor breedte noemen ze het.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:20:
Waar ik wel een beetje moe van wordt, is tot in den treure steeds de bal naar een ander spelen.
Vlakbij het doel moet je gewoon vlammen
Ik vind het ook een vorm van zelfvertrouwen missen en de verantwoordelijkheid afschuivenMiki schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:22:
[...]
Dat is wel het spel wat ze vanaf de jeugd erin geramd krijgen. Diepte voor breedte noemen ze het.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Dat laatste. In de Europa League heb je misschien nog wat te zoeken, na de winterstop bij wonder in de Champions League heb je nog een wonder nodig om daar niet weer afgedroogd te worden.ph4ge schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:23:
Hopen dat Rangers stunt en Ajax nog een kans maakt op plek 2, of hopen dat Rangers niet stunt en praktisch zeker zijn van plek 3?
[ Voor 31% gewijzigd door ephymerous op 12-10-2022 20:25 ]
XXXVI
Flickr PSN ID= cheironnl
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Welnee.. Laat Ajax maar 3de worden. Dit team heeft echt niets te zoeken in de CL.ph4ge schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:23:
Hopen dat Rangers stunt en Ajax nog een kans maakt op plek 2, of hopen dat Rangers niet stunt en praktisch zeker zijn van plek 3?
Het is natuurlijk wel het spel wat Ajax de afgelopen jaren geen windeieren heeft gelegd. Je kunt je wel afvragen of er af en toe niet een tikje teveel wordt werd gegeven.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:23:
[...]
Ik vind het ook een vorm van zelfvertrouwen missen en de verantwoordelijkheid afschuiven
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Helaas nog niet voldoende
Bergwijn kan hem beter niet nemen?
We strepen de pingels dus weg tegenover elkaar, en nu doorrrrrrrrr en over Napoli heen.Vos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:26:
In de laatste herhaling vind ik iets meer een penalty. Je kan hem geven imo.
Het zal aankomen wat dat betreft in de wedstrijd tegen Liverpool.Dwight84 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:25:
[...]
Welnee.. Laat Ajax maar 3de worden. Dit team heeft echt niets te zoeken in de CL.
Mocht Ajax daar niet van winnen dan is het duidelijk
Is wel iets beter maar laten we wel zijn nog steeds niet best.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:25:
Ajax nu echt wel beter dan de vorige keer.
Helaas nog niet voldoende
Bergwijn kan hem beter niet nemen?
Ik zie geen overtreding.carpebios schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:25:
Goedmakertje in mijn ogen, want nu kan je hem ook gewoon geven, dus geef hem maar gewoon.
Mij hoor je niet klagen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vraag het Wim KieftSuperkiwi schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:27:
Ooh Ossime, hoe krijg je die over???
Vraag me nog steeds af hoe makkelijk Napoli steeds door de verdediging van Ajax komt
Verwijderd
De wanhoop is nabij.Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:28:
Ocampos én Conceicao? Wat heeft Schreuder voor tegeltje thuis? Een dag geen speler op de verkeerde positie gezet is een dag niet geleefd of zo?
Virtuoos die vent. Het tegenovergestelde van dubbele dekking dit.Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:28:
Ocampos én Conceicao? Wat heeft Schreuder voor tegeltje thuis? Een dag geen speler op de verkeerde positie gezet is een dag niet geleefd of zo?
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Tomorrow is not today!
[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 12-10-2022 20:31 ]
Tomorrow is not today!
ConceiçãoHarribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:31:
Concecau nu wel met een paar goede acties
Een pingel.Exocet schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:31:
Bergwijn scoort en dan haal je hem eruit...
Typisch Nederlands dat snel corrigeren
Mag ik ook tijd krijgen om het te corrigeren?
Straks even checken! Had ook nog wat ingezet voor twee goals van Ajax lol! 😂ephymerous schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:06:
Gefeliciteerd @Typhone , wat levert dit je op?
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Hahah, denk niet dat veel mensen de moeite gaan nemen om die naam zo te schrijven. Inclusief ondertekende
Tomorrow is not today!
[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 12-10-2022 20:33 ]
XXXVI
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Had jij serieus nog hoop? Kan. Ik niet hoor.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:33
Uiteindelijk komt Ajax op meerdere fronten gewoon te kort.
Hij was Veerman gewend van Volendam, die reageert niet zo snelph4ge schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:33:
Gelukkig kan Blind goed passen.
Afbouwend ooksnmght schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:34:
Maar hij is opbouwend zo goed..
When it rains it pours, laten we maar zeggen.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Was in zijn blinde hoekMegupe schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:34:
Hij had hem niet gezien
En ja het hadden er 15 tegen kunnen zijn.
Blind is al 5 jaar klaar.
Die tweede zin, dat is het ergste.Dwight84 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:35:
10 goals tegen en 3 voor tegen Napoli. Wat een schande.
En ja het hadden er 15 tegen kunnen zijn.
Verdediging van Ajax was weer aardig lek tegen Napoli
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Geef je ze ongelijk dan?
Dat is wel erg lang, hij is zeker belangrijk geweest. Maar je moet een keer weten wanneer het genoeg is. Als trainer en speler.Agent47 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:35:
Ik mag het niet zeggen maar doe het toch.
Blind is al 5 jaar klaar.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 12-10-2022 20:37 ]
See no evil?Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:36:
Kijken jullie ook allemaal die goeie film op RTL7?
Maar zijn assistent kijkt ook waarschijnlijk….sNielz123 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:37:
Van Gaal ziet Blind nu ook spelen toch?
Ja, Op hoop van zegen.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:36:
Gouwe ouwe.
Dit viel me ook al op ja. Kleine overtreding en meteen theaterHarribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:37:
Conceicao is een Portugees he? Kan ook geweldig mooi vallen, dat zie je meteen
Dag en nacht
Zonder dollen, hij stond wel vaker al dan niet terecht ter discussie maar die discussie zal nu toch wel een keer klaar zijn.
Een explosie aan eensgezindheid vanavondGonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:33:
Ik neem alles terug, Blind mag op de brandstapel.
[ Voor 35% gewijzigd door ephymerous op 12-10-2022 20:42 ]
XXXVI
Als de dijken breken! PareltjeVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:36:
Is het weer de meimaand filmmaandVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:36:
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023