Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dan heb ik liever dat Sjonnie z'n voetbalschoenen weer aan trekt en Blind en Schreuder tegelijk vervangtNapo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:50:
[...]
Zou Tadic het als meevoetballend trainer het slechter doen dan Schreuder?
Dus ik zeg wat van Bassey, Bergwijn, Blind en Sanchez... en dan kunnen ze er allemaal niets van?Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:48:
[...]
In het algemeen.
Je doet nu net alsof ze er allemaal niks van kunnen lijkt het.
Genoemde spelers vind ik de zwakste vanavond dan is het logisch dat ik die benoem.
Timber kan zoveel beter dan wat hij nu laat zien
Klaassen is een nuttige voetballer maar laat het afweten.
Kudus doet wat hij kan op een positie waar hij niet hoort.
Berghuis is voldoende
Taylor is matig vanavond maar je kunt niet verwachten van een jonge onervaren voetballer op het hoogste niveau de kar te trekken.
Heb ik het zo een beetje goed beschreven voor je?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben benieuwd of Napoli weer weet terug te slaan
[ Voor 40% gewijzigd door Harribo op 12-10-2022 19:52 ]
Onze nieuwe spits.
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kleine:bam!
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Om hem te laten banken en op die manier wraak te nemen vanwege zijn fratsen.groggy schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:53:
Hoezo is Brobbey voor veel geld terug gehaald?
Stoelverwarming is niet goedkoop.groggy schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:53:
Ik heb respect voor echte supporters, die ook een club/speler steunen als het slecht gaat. Maar kom op, Blind kan echt niet meer. Z'n minpunten worden steeds duidelijker en zn pluspunten verbloemen het niet meer. Bassey gaat ook niet beter worden naast Blind.Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:50:
[...]
Klopt, nu dan een tip voor een leescursus.![]()
Mijn analyse ging toen over een wedstrijd waarin hij goed speelde maar afgebrand werd omdat hij bij een tegendoelpunt niet in de buurt was. Dat was simpelweg niet terecht.
Ik ben nog steeds erg fan van Blind, maar we hebben een ezel van een coach die hem als sleutel in de verdediging ziet en dat moet je gewoon niet doen. Zeker niet tegen een Napoli, dat zei ik toen ook al.
Blind moet je gewoon als 12e man gebruiken, die kan je ergens inzetten als de nood aan de man is, maar hij wordt veel te belangrijk gemaakt.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:50:
[...]
Klopt, nu dan een tip voor een leescursus.![]()
Mijn analyse ging toen over een wedstrijd waarin hij goed speelde maar afgebrand werd omdat hij bij een tegendoelpunt niet in de buurt was. Dat was simpelweg niet terecht.
Ik ben nog steeds erg fan van Blind, maar we hebben een ezel van een coach die hem als sleutel in de verdediging ziet en dat moet je gewoon niet doen. Zeker niet tegen een Napoli, dat zei ik toen ook al.
We worden het steeds meer eens. Laten we hopen dat we morgen van die ezel af zijn.
XXXVI
Zonde hegroggy schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:53:
Imo zijn grote zwakte, de luchtduels.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:55:
Waarom gaat Timber zo'n kopduel niet aan??
Ja maar je moet het toch wel proberen? Nu ben je die bal dan sowieso weer kwijt
OK was buitenspel, maar desalniettemin een goede redding.
[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 12-10-2022 19:59 ]
nggyu nglyd
Als je hem kunt inpassen moet je het doen, zijn positieve punten zijn onovertroffen in de Eredivisie. Maar gebruik je hem op een manier waarin zijn nadelen niet op te vangen zijn dan kan je hem beter laten banken.ph4ge schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:55:
[...]
Ik heb respect voor echte supporters, die ook een club/speler steunen als het slecht gaat. Maar kom op, Blind kan echt niet meer. Z'n minpunten worden steeds duidelijker en zn pluspunten verbloemen het niet meer. Bassey gaat ook niet beter worden naast Blind.
Blind moet je gewoon als 12e man gebruiken, die kan je ergens inzetten als de nood aan de man is, maar hij wordt veel te belangrijk gemaakt.
Nu aan Schreuder om de puzzel te leggen. Vindt hij een manier waarin hij netto positief is dan graag, maar anders gewoon maar niet.
Helaas laat Schreuder op dat vlak nog weinig voortschrijdend inzicht zien.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
nggyu nglyd
Ow dat zeker, dat irriteert mij ook altijd.Harribo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:58:
[...]
Ja maar je moet het toch wel proberen? Nu ben je die bal dan sowieso weer kwijt
Tja, agree to disagree. Zelfs op zn top was Blind niet goed genoeg om een elftal omheen te bouwen, en ik zou niet weten op welke positie hij z'n zwakke punten nog kan camoufleren en of je dat wel moet willen.Gonadan schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:00:
Als je hem kunt inpassen moet je het doen, zijn positieve punten zijn onovertroffen in de Eredivisie. Maar gebruik je hem op een manier waarin zijn nadelen niet op te vangen zijn dan kan je hem beter laten banken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Want, arm strak tegen lichaam.Quad schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:02:
Dat wordt een penalty.
Ow ander camerapunt...
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 12-10-2022 20:03 ]
De rechterarm wel, de linker arm stak uit
Kreeg 'm op z'n linkerhand, baan van schot.Vos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:03:
[...]
Want, arm strak tegen lichaam.
Ow ander camerapunt...
nggyu nglyd
Zo is het nu helaaskrissie100 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:04:
Penalty volgens deze topregels...
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Kan hij een beetje keepen?ph4ge schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:03:
[...]
Tja, agree to disagree. Zelfs op zn top was Blind niet goed genoeg om een elftal omheen te bouwen, en ik zou niet weten op welke positie hij z'n zwakke punten nog kan camoufleren en of je dat wel moet willen.
Dit, totaal vertekend als je het ziet in slowmotion of als je het ziet met de 5 seconden ervoor, afstand en snelheid van de bal. Kan je nooit iets aan doen. Maar in slowmotion geef je hem ja.Agent47 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:04:
Tsja als je zoiets in slowmotion blijft herhalen dan ga je hem wel geven
Dat maakt niks meer uit tegenwoordigcarpebios schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:03:
Nee zo dichtbij, daar kan je nooit iets aan doen.
Vanuit de andere hoek was het de andere arm en die was niet strak langs het lichaam. Wel jammer, op zich gun ik het Ajax wel, maar het is gewoon niet zo goed allemaal.
De verslaggever had het bij de lange bal waar Bassey het kopduels won en daarna Bergwijn Klaassen probeerde te bereiken over een aanval waar muziek in zat. Het hing van toevalligheden aan elkaar. (dat Bassey het duel won niet, maar waar de bal kwam zodat Bergwijn door kon, was niet helemaal bewust).
XXXVI
Pasveer zat er wel vlakbijGrindtegel schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:05:
zo moet je een pingel nemen. nondeju...
Bij FC Emmen afgelopen pot gebeurde dit in één actie twee keer maar het was niks. Oftewel pure interpretatie regel.carpebios schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:03:
Nee zo dichtbij, daar kan je nooit iets aan doen.
Is 3 verschil toch? Dan moeten ze er nog 1.ephymerous schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:06:
Gefeliciteerd @Typhone , wat levert dit je op?
Zo ja, penanty back achter de goal. Mag ie de penalty's die over geschoten worden gaan halen.
Grindtegel schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:05:
zo moet je een pingel nemen. nondeju...
nggyu nglyd
I know, had al snel geeditjbdeiman schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:06:
[...]
Vanuit de andere hoek was het de andere arm en die was niet strak langs het lichaam....
Hij was gewoon te laat en te langzaam. Dan moet je niet aan een speler gaan lopen hangen. Gewoon dom.Vos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:09:
Dat is toch geen geel?
En toch is hij volgens mij wel snel. Misschien die andere heeeeel snel?Napo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:09:
Bassey met een tiental meter voorsprong wordt er alsnog uitgelopen, snelheid is in ieder geval niet zijn sterke punt.
Als we pietje precies gaan doen.
[ Voor 46% gewijzigd door Vos op 12-10-2022 20:11 ]
Hij oogt energiek etc maar doet veel fout
Serieus ik zou Bassey eruit halen, kijken hoe het dan gaat
[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 12-10-2022 20:11 ]
Gênant, haal je de beste speler van AZ voor een vorstelijk prijskaartje en mag hij banken.Dwight84 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:08:
Hahahaha Wijndal is echt afgeschreven.
Tsja, gelijkwaardig aan Bergwijn eerste helft, consequent opgelost zo.Vos schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:11:
Spelbederf, ook geel?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Alleen was er toen een blessure behandeling?Napo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:11:
[...]
Tsja, gelijkwaardig aan Bergwijn eerste helft, consequent opgelost zo.
Die Georgier is echt supersnel hoor, lijkt Mbappe welNapo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:09:
Bassey met een tiental meter voorsprong wordt er alsnog uitgelopen, snelheid is in ieder geval niet zijn sterke punt.
Blind mag wedstrijd na wedstrijd falen maar Wijndal heeft geen serieuze kans gehad. Ik begrijp het niet.Miki schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:11:
[...]
Gênant, haal je de beste speler van AZ voor een vorstelijk prijskaartje en mag hij banken.
XXXVI
Zou niet moeten uitmaken voor de overtreding (bal wegschieten na fluitsignaal). Mag vaker voor gestraft worden, ongeacht de situatie.
Klopt. Zeg ik als Ajacied met een zwak voor NACAgent47 schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:14:
Scheidsrechter fluit wel veel voor Napoli hoor. Zeg ik als Feyenoorder
Verwijderd
Prima wat mij betreft. Nu is het veel te veel inconsequent fluiten en te veel interpretabel.Napo schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:14:
[...]
Zou niet moeten uitmaken voor de overtreding (bal wegschieten na fluitsignaal). Mag vaker voor gestraft worden, ongeacht de situatie.
Flickr PSN ID= cheironnl
Toen Ziyech nog bij ons speelde zag je dat ook wel eens als het niet liep, maar dat is alweer even geleden ja.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:16:
Mij valt vooral de gelatenheid bij de spelers op. Dat heb ik in jaren niet gezien bij Ajax.
Voor zijn verkeerde voet nu hij op rechts staat. Tadic kan dat al niet handlen, laat staan zo'n jonge speler.cheiron schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:16:
Totale paniek bij Bassey als hij de bal van Berghuis krijgt. Kom op nou
Bassey heeft geen inzicht, ziet het spel niet. Niet de eerste keer dat hij schrikt zocheiron schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 20:16:
Totale paniek bij Bassey als hij de bal van Berghuis krijgt. Kom op nou
Dit topic is gesloten.
![]()
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellig sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic 2022 /2023
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Tweakers FC Eredivisie Voetbalpoule 2022-2023