MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Weet ik, de vraag was wie naar slicks zou durven.ricardo246 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:09:
Staat op inters
nou laten we de komende 6 minuten even afwachten...HollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:12:
LAT naar Q2
Alleen Albon rijdt met de nieuwe updates.Illegal_Alien schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:12:
Die nieuwe Williams lijkt het goed te doen?
"When you grow up your heart dies"
Alsof het veel uitmaakt als Max misschien op P2 zou starten. Ik heb totaal geen enkel gevoel van meerwaarde meer als LEC op P1 start. Want dat eindigt standaard toch altijd in verdriet voor de Monegaskcaspervc schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:08:
Lekker Lec en Max kop over kop
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
wooosh!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Die bedoel ik ook,
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Ze zeiden net dat de regen wegblijft.. komen meer drogere lijnen.Dentist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:13:
Q2 wordt nog wel interessant op deze manier..
Dus daredevils op slicks. Ik gok Sainz (in t gravelHollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:14:
[...]
Ze zeiden net dat de regen wegblijft.. komen meer drogere lijnen.
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Exact daarom.. je hebt weinig tijd om goede/foute keuze te maken voor inters/slicks..HollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:14:
[...]
Ze zeiden net dat de regen wegblijft.. komen meer drogere lijnen.
Dat heeft 3 min. geduurd..Dentist schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:12:
[...]
nou laten we de komende 6 minuten even afwachten...
Heb je iets te klagen over de regie? Dat is echt nieuw in de F1!Zingo schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:15:
Ik zie Verstappen constant goede tijden neerzetten, maar ik zie hem niet (?)
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Al heel lang niet meerHollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:15:
Heeft RIC het niet meer?

Daily driver; MB R171 SLK280
Ik kijk via Sky maar ik zie geen enkele RBR rijder? Het is dat zijn tijd voorbij komt dus dan ga ik er vanuit dat hij aan het rijden isZingo schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:15:
Ik zie Verstappen constant goede tijden neerzetten, maar ik zie hem niet (?)
[ Voor 15% gewijzigd door Silent Thunder op 02-07-2022 16:16 ]
Alsof er iets te zien valt?Robbie T schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:16:
Man wat een slechte regie. Vet regelmatig snelste sectors. Nu 3 snelste sectoren maar geen beeld
I served in a company of heroes.
Tsja, het is Silverstone. Dat weet je van te voren.Silent Thunder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:16:
[...]
Ik kijk via Sky maar ik zie geen enkele RBR rijder?
Scheelt dat we Lewis ook niet zienJustevo schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:17:
[...]
Tsja, het is Silverstone. Dat weet je van te voren.
Uh, geen RBR/MAX daar ook hoor. (behalve de onboardStefanVerkerk schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:17:
Iedereen die klaagt dat RBR / Max niet getoond wordt... get yourself F1TV.com ;-)
Je bedoelt onboard kijken? Dan mis ik de restStefanVerkerk schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:17:
Iedereen die klaagt dat RBR / Max niet getoond wordt... get yourself F1TV.com ;-)
Lewis p2, netjes
Ik wil wel weer een gevecht zien tussen hem en Max
[ Voor 13% gewijzigd door Silent Thunder op 02-07-2022 16:18 ]
Nee joh. Gewoon op de computer kijken met Multiviewer for F1. Maar goed, dat is off-topic.marcelcee schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Je bedoelt onboard kijken? Dan mis ik de rest
Dan open je een tweede, derde, vierde of misschien wel een vijfde stream ernaast. Gaat prima.marcelcee schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Je bedoelt onboard kijken? Dan mis ik de rest
Och. imho hoor je in Q1 de topteams niet eens te zien. Focus op de afvallers.. en in Q3 en de race draait het om de top.
I served in a company of heroes.
Nee joh, P3Silent Thunder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Lewis p2, netjes
Ik wil wel weer een gevecht zien tussen hem en Max
Of P4 dan..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat zei ikHollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:12:
LAT naar Q2
Rijdt die mee?
Ik krijg echt weinig mee van zowat alle snelle tijden.
Zie meer het midveld zo te zien.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
at your service
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Tja, nat weer.Kenny_026 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:20:
Dit is helemaal niet gaaf. Ik had juist gehoopt dat Albon met de nieuwe Williams een stapje kon zetten.
Hmm ja, mijn stream heeft een beetje last van lag
Ik weet wel wie ze de upgrade hadden moeten geven..Quad schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:20:
Latifi mag blijven?
Het regent, dus je ziet de performance upgrade niet..Kenny_026 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:20:
Dit is helemaal niet gaaf. Ik had juist gehoopt dat Albon met de nieuwe Williams een stapje kon zetten.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Ja zoveel iPads heb ik nietsjaool schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:18:
[...]
Dan open je een tweede, derde, vierde of misschien wel een vijfde stream ernaast. Gaat prima.
Het is nat. Dit zegt niets over de upgrades.Kenny_026 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:20:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Er is nog genoeg tijd om in de muur te eindigenHollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:21:
[...]
Ik weet wel wie ze de upgrade hadden moeten geven..
Altijd wel wat beter geweest in de regen. Dat voordeel pakt hij nu mee.
Die kopieermachine van ze is gewoon bagger... Dit is al de tweede keer dat het niet werkt...
[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 02-07-2022 16:23 ]
Koelen, toch?Silent Thunder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:23:
Als de auto de garage in wordt gereden, wat is dan die ''fohn'' wat ze erop zetten? Wat doet dat?
KoelingSilent Thunder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:23:
Als de auto de garage in wordt gereden, wat is dan die ''fohn'' wat ze erop zetten? Wat doet dat?
I have no special talent. I am only passionately curious.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bladblazer om de turbo's op gang te houden.Silent Thunder schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:23:
Nee, daarmee koelen ze de remmen.
Edit: Nee dus, goed gedaan dan in de regen.
[ Voor 27% gewijzigd door SpeedQber op 02-07-2022 16:26 ]
Na Q1 toch?HollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:24:
Wanneer begint Q2?
NuHollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:24:
Wanneer begint Q2?
Ongeveer nu?HollowGamer schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:24:
Wanneer begint Q2?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Geen probleem, laat maar weten als je verder nog vragen hebt!
Ja, vindt het zo jammer voor Vettel. Had gewoon veel meer verwacht van de groene monsters.
Droog. Zeggen zeLZ86 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:26:
Hoe is de weersvoorspelling morgen tijdens de race?
DroogLZ86 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:26:
Hoe is de weersvoorspelling morgen tijdens de race?
Word nog leuk dus voor de teams die de setup hebben ingesteld op regen
Dat zal best wel via een preset gaan.G_Dragon schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:27:
[...]
Mag toch hopen dat niemand zo dom zou zijnG_Dragon schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:27:
[...]
Hopen dat PER m deze keer uit de muur kan houden voor RB
Alpine?G_Dragon schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:27:
[...]
Naja het is of nu snelle tijden rijden met een setup voor in de regen of morgen een goede race rijden met een setup voor droog. Maar beide mag niet, want vanaf het moment dat ze naar buiten rijden in Q1 mogen ze de setup niet meer aanpassenLZ86 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:28:
[...]
Mag toch hopen dat niemand zo dom zou zijn![]()
Hopen dat PER m deze keer uit de muur kan houden voor RB
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |