"When you grow up your heart dies"
En de rest doet niet mee?KrazyJay schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:15:
Ben geen fan van HAM, maar die laat wel wat moois zien hier!
I served in a company of heroes.
Laat perez nog even knallen!KlaasjeNL schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:16:
Vlag maar af. Mooie uitslag zo.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
kruimel0 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:04:
Ik voorspel SAI PER HAM nu
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
En Sneller dan Maxcomputerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:16:
Mick in de puntjes! Afvlaggen snel!
Uhm... als je race kijkt snap je het toch wel? Of niet dan.soulcrusher schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:17:
F1TV is echt niet te harden vandaag. Alles draait om Hamilton. Ik snap het, Silverstone, maar kom op zeg.
Dat zou echt zuigen.Jasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:16:
Let op. PER 5 sec straf.
Vind je? Ik vind Hamilton gewoon goed rijden en mooi om naar te kijken deze race.soulcrusher schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:17:
F1TV is echt niet te harden vandaag. Alles draait om Hamilton. Ik snap het, Silverstone, maar kom op zeg.
Dat zou wel treurig zijn hoor. Maar ik ben er ook bang voor.Jasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:16:
Let op. PER 5 sec straf.
Zet het commentaar op Viaplay, is vandaag echt niks mis mee en niet zo Hamilton biased.soulcrusher schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:17:
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Staat geen UI?dawg schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:17:
[...]
Dat zou wel treurig zijn hoor. Maar ik ben er ook bang voor.
Volg je bankbiljetten
PER moet een gaatje maken van 5 seconden op in ieder geval LEC.Jasphur schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:16:
Let op. PER 5 sec straf.
2 incidenten kunnen zo 2 straffen voor PER wordendawg schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:17:
[...]
Dat zou wel treurig zijn hoor. Maar ik ben er ook bang voor.
Haha, zit je wel diep he
Idiocracy: it is real!
Voor iedereen: Don't feed the trolls!jaapstobbe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:18:
Podium vol met de B-rijders!
Die heeft hij bijna!Robkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:18:
[...]
PER moet een gaatje maken van 5 seconden op in ieder geval LEC.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Hij heeft een gaatje van 6,5 seconden op LEC, dus podium is zeker. Gaatje van 5seconden op HAM wordt lastig.CyBeRSPiN schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:19:
Perez nog under investigation? Kans op straf?
Als we naar de kleur van de T-cams kijken heeft die wel gelijk
Ja,maar dan zouden ze ook Leclerc moeten doen. Maar hypocritie is een van de kenmerken om een steward te mogen zijn.CyBeRSPiN schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:19:
Perez nog under investigation? Kans op straf?
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Post dan ook even wat.Help!!!! schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:19:
Kalff zegt het goed.
Hij is een fijne extra reporter inderdaadHelp!!!! schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:19:
Kalff zegt het goed.
Als ze nog de hele avond bezig willen zijn ....PWM schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:20:
Als de FIA slim is, gaan ze toch niet straffen voor 1 van de beste 5 rondes in de historie.
[ Voor 4% gewijzigd door sevinc op 03-07-2022 18:22 ]
Dat kan hij wel. Dat heeft hij al vaker bewezen. Gewoon een betrouwbare coureur in de race.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
P8 en in de punten lijkt me ook een goede boostcomputerjunky schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:20:
Hoop ergens sat mick max inhaald die boost kan die jongen wel gebruiken.
Op 4 gestart, dus maar 2 plekjes gewonnen.
Volg je bankbiljetten
Ja inderdaad, bij de start is het natuurlijk het belangrijkste wat Hamilton doet vanaf P5sjaool schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:17:
[...]
Uhm... als je race kijkt snap je het toch wel? Of niet dan.
Maar serieus, Hamilton wordt wijd gedrukt omdat Leclerc ervoor zit en dus recht op de bocht heeft en F1TV: "Hamilton is pushed of the track!!". En "Perez leaving track and gaining advantage" terwijl Hamilton er op dat moment juist voorbij ging
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En Leclerc 4. Gunstig toch wel.Dwight84 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:21:
Gun het Sainz wel vandaag. bonus is dat Hamilton de race niet wint
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ook mooi voor Sainz dat ie een keertje wint.
Niet echt gewoon een enorme bak geluk door de sc wat hem veel tijd en een stop kado gedaan heeft. Dat scheelt al snel een minuut.sjaool schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:21:
[...]
Dat kan hij wel. Dat heeft hij al vaker bewezen. Gewoon een betrouwbare coureur in de race.
Nou dat is een verrassing.Robkazoe schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:22:
Geen penalty PER!
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Leclerc op 4 is ook vrij gunstig.
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 03-07-2022 18:23 ]
Flinke crash die gelukkig 'enigzins' goed afliep, maar was toch wel even leuk racen aan het einde.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook heel erg gegund z'n eerste.
Ben benieuwd of PER uiteindelijk nog op het podium staat
Max minimaal punt verlies voor WDC. Op naar volgende race en weer knallen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |