[F1 2022] Race 10 GP van Groot Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 34 Laatste
Acties:
  • 120.350 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Jasphur schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 18:07:
Yes yes! Ben het hele weekend er weer bij :)
Weer veel zin in.

[Afbeelding]
Die bal geeft me n beetje covid vibes :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
mark-k schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:40:
[...]

Die bal geeft me n beetje covid vibes :X
Bal? Dat is de neus van een propellor (van een windtunnel?) :P
He weet wel Silvestone/vliegveld?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Jasphur schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:47:
[...]

Bal? Dat is de neus van een propellor (van een windtunnel?) :P
He weet wel Silvestone/vliegveld?
Neeehhh, bal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vrijdag vrij genomen, kan ik mooi de FP's meepakken dit weekend!
Ben benieuwd of we nog een Engels buitje gaan krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

pilskes schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:02:
Bernie moet zijn regenmachine maar weer eens aanzetten. En vooral aanlaten. Laatste regenraces toch altijd weer opdrogend. Die machine van Bernie moet eens nodig onderhoud krijgen :9 ;)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:39
Mooie tijden voor de Q en Start!
Heel veel zin in!

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

pilskes schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:02:
Op vrijdag is het sowieso nat, zaterdag droog en zondag worden er ook kleine buitjes voorspeld. Maar hey, het Engeland, daar kan het alle kanten op gaan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 19:17
DaniëlWW2 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:39:
Info dump:

Williams schijnt ook RBR te gaan kopiëren. :P
[Twitter]
[Twitter]

De FIA is ook weer bezig.

[...]

https://www.fia.com/news/...port-council-decisions-26

En als laatste schijnt het dat de TD omtrent het stuiteren, weer is uitgesteld. Maar ik heb nog even geen goede bron gezien.
Geruchten dat Williams daarmee een seconde winst kunnen winnen. Albon podium?

Begreep ook dat F1 volgend jaar nieuwe regels gaat introduceren voor de kwalificaties. Q1 hards, Q2 mediums en Q3 softs. Hiermee willen ze per auto maar maximaal 11 sets banden geven i.p.v. 13 sets. Kan alleen de bron niet meer vinden... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04:13
sjaool schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:33:
Maar hey, het Engeland, daar kan het alle kanten op gaan.
Zoals in Abby rechtdoor of in Copse linksaf. Die kanten kan allemaal, kom je alleen een muur tegen:+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
NeverSettle schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:41:
Begreep ook dat F1 volgend jaar nieuwe regels gaat introduceren voor de kwalificaties. Q1 hards, Q2 mediums en Q3 softs. Hiermee willen ze per auto maar maximaal 11 sets banden geven i.p.v. 13 sets. Kan alleen de bron niet meer vinden... |:(
Mogelijk was @Chocoball de bron? :P Die heeft eens zoiets geschreven/ vertaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-09 19:17
RobertMe schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:50:
[...]

Dat kan best, maar last het vandaag ook op Reddit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

[...]

Ze gaan het vooralsnog alleen testen.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:08
RobertMe schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 21:50:
[...]

Was even zoeken maar ik heb hem teruggevonden Chocoball in "[F1] Seizoen 2022"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik vind het maar een stom proefballonnetje. De F1 gaat om snelheid dan wil je toch de hele kwalificatie op de snelste band rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

sjaool schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 22:33:
Ik vind het maar een stom proefballonnetje. De F1 gaat om snelheid dan wil je toch de hele kwalificatie op de snelste band rijden?
Klopt, maar je wil dat de qualy uiteindelijk de snelste op pole brengt. En dat kan dan alleen in q3...

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:57
[...]

Fia.com, sporting regulations 2023. 2022 rode tekst vanaf pagina 113 ofzo, De beste bron is bij de bron. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MrOleo op 30-06-2022 10:43 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 21:53
Ach ja, nu rijden ze de kwalificatie op een band die je in de race praktisch niet meer terug ziet. Zoveel geel/wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:18
[...]

Een seconde zou wel echt heel veel zijn. Poeh.
Bij AM hadden ze er toen ook hoge verwachtingen van en we hebben gezien wat daarvan gekomen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakersron
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-06 11:40
Kan iemand mij toevallig meer duidelijkheid geven over de TD van 2 weken geleden?
Wat houdt dit precies in?
Heeft dit ook te maken met het stuiteren en hoe kan mercedes ineens er zo goed op ingespeeld hebben. (of hebben ze dat niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ik er ook maar een voorspelling uitgooien...

1. RUS
2. LEC
3. HAM

4. PER
5. SAI

Max zijn beurt voor een (mechanical) DNF :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik hoop op een verrassende top 3 finish!

1. Perez
2. Sainz
3. Norris

Max, Ham, Lec DNF O-)

[ Voor 76% gewijzigd door G_Dragon op 30-06-2022 09:04 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

tweakersron schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 08:47:
Kan iemand mij toevallig meer duidelijkheid geven over de TD van 2 weken geleden?
Wat houdt dit precies in?
Heeft dit ook te maken met het stuiteren en hoe kan mercedes ineens er zo goed op ingespeeld hebben. (of hebben ze dat niet?)
TD hield in dat je een 2e stang aan de vloer vast mocht maken om deze te stabiliseren in de hoop porpoising te verminderen.,
Deze is donderdagavond gepubliceerd en vrijdagochtend kwam Mercedes al met deze aanpassing.

Hoe Mercedes dit zo snel heeft kunnen implementeren zal nooit boven komen. Niemand zegt het, maar iedereen vermoed dat ze dit van de nieuwe FIA medewerkster hebben gehoord wat daarvoor een goede vertrouweling en collega van meneer Wolff was.

Binotto heeft nog aangegeven dat dit soort wijzigingen helemaal niet via een TD mogen lopen maar via een ander proces. Anderen bevestigen dit weer. Hoe dan ook, Mercedes heeft de 2e stand snel weer verwijderd en alles gaat weer door zoals het ging.

(Niemand vertrouwd elkaar op de grid, dat is meer dan duidelijk)

Mijn voorspelling:
1. Lec
2. Ver
3. Rus

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

MrOleo schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 00:06:
[...]

Fia.com, sporting regulations 2023. De beste bron is bij de bron. ;)
Heb je die bron zelf ook bekeken? Ik wel gisteren, en toen kon ik nog geen sporting regulations 2023 vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:42
Mad-Matt schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 09:41:
[...]

TD hield in dat je een 2e stang aan de vloer vast mocht maken om deze te stabiliseren in de hoop porpoising te verminderen.,
Deze is donderdagavond gepubliceerd en vrijdagochtend kwam Mercedes al met deze aanpassing.

Hoe Mercedes dit zo snel heeft kunnen implementeren zal nooit boven komen. Niemand zegt het, maar iedereen vermoed dat ze dit van de nieuwe FIA medewerkster hebben gehoord wat daarvoor een goede vertrouweling en collega van meneer Wolff was.

Binotto heeft nog aangegeven dat dit soort wijzigingen helemaal niet via een TD mogen lopen maar via een ander proces. Anderen bevestigen dit weer. Hoe dan ook, Mercedes heeft de 2e stand snel weer verwijderd en alles gaat weer door zoals het ging.

(Niemand vertrouwd elkaar op de grid, dat is meer dan duidelijk)

Mijn voorspelling:
1. Lec
2. Ver
3. Rus
Ik ben benieuwd of Mercedes nu met een versterkte vloer komt zodat die hele TD (achteraf) niet nodig was. Of het allemaal waar is tav geruchten rondom de "verdacht snelle" adaptatie aan de TD cq de warme banden met Fia officials, feit blijft dat het slecht is voor de beeldvorming en Mercedes zichzelf weer in kwaad daglicht zet. In het kader van reputatiemanagement kunnen ze daar wel wat advies gebruiken...

Ik ben benieuwd naar de updates van alle teams. In Canada leek RBR wel juist wat snelheid gevonden te hebben in tractie uit langzame bochten, wat ze gaat helpen bij Vale-Club, The Loop en uitkomen Luffield. Toch verwacht ik Ferrari de bovenhand te hebben en hoop ik deze keer op Sainz voor de hoogste trede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Als Ferrari niet stuk gaat verwacht ik veel van ze hier. Ik gok op:

1. Lec
2. Ver
3. Sai

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
DataGhost schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 09:45:
[...]

Heb je die bron zelf ook bekeken? Ik wel gisteren, en toen kon ik nog geen sporting regulations 2023 vinden.
Haha oops, ik bedoelde de rode tekst/ +- pagina113 in de sporting regulations van 2022. Niet handig om om zolaat nog op het geheugen van 2 weken geleden te vertrouwen. :F

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

MrOleo schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 10:41:
[...]

Haha oops, ik bedoelde de rode tekst/ +- pagina113 in de sporting regulations van 2022. Niet handig om om zolaat nog op het geheugen van 2 weken geleden te vertrouwen. :F
Ah ja, want de logische plek voor regels die vanaf 2023 pas ingaan is in het reglement van 2022. Okee. 7(8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Ook maar een voorspelling:

1. Ver
2. Per
3. Lec

Ik verwacht namelijk dat Red Bull ook wel met wat werkende upgrades komt. Komt bij dat de weersvoorspellingen nog wat wisselvallig zijn wat in hun voordeel lijkt (even niet kijkende naar Perez)

Mocht het een mid-field gevecht worden verwacht ik dat het wel eens in tranen kan eindigen voor 1-2 Britse rijders. Zit toch wat meer druk op om voor thuispubliek te presteren waardoor er wat meer risico genomen zal worden.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrOleo
DataGhost schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 11:04:
[...]

Ah ja, want de logische plek voor regels die vanaf 2023 pas ingaan is in het reglement van 2022. Okee. 7(8)7
Precies. :) .
Maar aan de andere kant is het duidelijk gemarkeerd en kan je zo veranderingen al communiceren voor op- en aanmerkingen zonder een heel apart document op te tuigen, dus ergens is het ook wel logisch, een beetje. :P

[ Voor 3% gewijzigd door MrOleo op 30-06-2022 11:51 ]

erutangiS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 23:30
Ik vrees een beetje dat Merc een nieuwe motor inzet en die meteen vol opendraait. Zoals in Brazilië. Mogelijk is de motor meteen op en kunnen Ham en Rus allebei niet zonder hulp uit de auto komen, maar is er voor thuispubliek wel een dubbel podium bereikt. Zoiets.
Ik kijk wat dat betreft eerlijk gezegd niet heel erg uit naar komend weekend.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

*knip*
Beter laat je het dan toch achterwege aub.

[ Voor 80% gewijzigd door tweakduke op 01-07-2022 10:02 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Gezien het gestuiter van de Ferraris en de high speed bochten van Silverstone zou ik me verrast voelen als Max niet wint met Perez in ieder geval op het podium.

De vraag is of Sainz zijn lijn weet door te trekken of dat ie toch weer wat geks uithaald.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:51

AvK

Ready Set Go

Als de auto's heel blijven denk ik toch dat Ferrari een goede kans maakt. Ben ook erg benieuwd hoe Merc het doet en dan bedoel ik hoe erg het stuiteren gaat worden. Zou toch mooi zijn als er 3 teams om de winst kunnen strijden. En misschien is Alonso wel weer erg snel....... Heb er zin in!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

siggy schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:26:
Gezien het gestuiter van de Ferraris en de high speed bochten van Silverstone zou ik me verrast voelen als Max niet wint met Perez in ieder geval op het podium.

De vraag is of Sainz zijn lijn weet door te trekken of dat ie toch weer wat geks uithaald.
Ondanks het gestuiter is de Ferrari erg snel, hoe ze het doen weet ik het niet. Maar ik zie Leclerc toch wel als grootste kanshebber voor de overwinning.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toke_gt
Ik weet niet of je aan mijn post refereert, maar ik heb geen fobie hoor. Ben alleen niet zo gecharmeerd van hoever zij willen gaan om te presteren/winnen (ten koste van motoren en coureurs) en dan specifiek op Silverstone.

[ Voor 14% gewijzigd door tweakduke op 01-07-2022 21:33 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 06:52
Ferrari zal snel zijn maar zal de banden opeten. Daarom zullen VER en PER het ver schoppen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ferrari had in de bochten toch geen last van het stuiteren, enkel op de rechte stukken, dit itt Mercedes.

Maar nieuwe ronde nieuwe kansen, dus wie weet wat voor verrassingen we op dit circuit gaan krijgen. Voor mijn gevoel zal Mercedes er dit keer korter op zitten, die moeten/zullen, zoals door anderen ook al is gesteld, op dit circuit alles uit het pakket halen wat ze maar tevoorschijn kunnen toveren.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

hardware-lover schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:52:
[...]

Maar nieuwe ronde nieuwe kansen, dus wie weet wat voor verrassingen we op dit circuit gaan krijgen. Voor mijn gevoel zal Mercedes er dit keer korter op zitten, die moeten/zullen, zoals door anderen ook al is gesteld, op dit circuit alles uit het pakket halen wat ze maar tevoorschijn kunnen toveren.
Ben ook heel benieuwd naar de vrije trainingen wat Merc laat zien.

En gelukkig geen sprintrace deze keer hier.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Zal vooral ook interessant zijn wat van upgrades de teams bij zich hebben, merendeel van de fabrieken zit namelijk om de hoek. Overigens is dat hele upgrade verhaal ook dubbel, het ene team zegt geen geld meer te hebben, maar de ander komt met veel upgrades voor de auto's.

We gaan het zien, even de Twitter accounts van Craig en Albert in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 19:10
Toke_gt schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 13:29:
[...]

Ik weet niet of je aan mijn post refereert, maar ik heb geen fobie hoor. Ben alleen niet zo gecharmeerd van hoever zij willen gaan om te presteren/winnen (ten koste van motoren en coureurs) en dan specifiek op Silverstone.
Hoezo specifiek op Silverstone? Ik vind je reacties/verwachting nogal voorbarig. Het raceweekend moet nog beginnen maar je bent nu al niet gecharmeerd van de manier hoe MER dit weekend gaat racen :?.

Als MER hun derde krachtbron in de pool inzet omdat ze denken daarmee een voordeel(tje) te kunnen behalen op de concurrentie dan valt daar toch niets op aan te merken? Het lijkt mij een valide strategie die de concurrentie ook toe kan passen. Met porpoising en bouncing zal het ook wel los lopen verwacht ik, deze baan is niet te vergelijken met Baku (waarvan MER zelf ook al aangaf dat ze daar te ver waren gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toke_gt
Jorick schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:54:
[...]

Hoezo specifiek op Silverstone? Ik vind je reacties/verwachting nogal voorbarig. Het raceweekend moet nog beginnen maar je bent nu al niet gecharmeerd van de manier hoe MER dit weekend gaat racen :?.
Heee, dat zei ik niet. Ik zei dat ik niet zo gecharmeerd ben van de manier waarop MER met motoren en coureurs omgaat in hun ijver te winnen. En daarmee bedoel ik het laten stuiteren zodat coureur(s) amper de auto uitkomen (Baku), of de 5e, 6e motor zo opblazen dat die maar een enkele race mee kan (eind seizoen 2021). Gezien de enorme drive om op Silverstone te willen presteren, ben ik wat huiverig voor wat ze gaan inzetten.

En best begrijpelijk hoor, dat ze alles op alles zetten dit weekend. Maar ik vind ze soms nogal ver gaan. En daar kijk ik dan niet echt naar uit. Maar ik laat me graag positief verrassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Woudloper schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:18:
Zal vooral ook interessant zijn wat van upgrades de teams bij zich hebben, merendeel van de fabrieken zit namelijk om de hoek. Overigens is dat hele upgrade verhaal ook dubbel, het ene team zegt geen geld meer te hebben, maar de ander komt met veel upgrades voor de auto's.

We gaan het zien, even de Twitter accounts van Craig en Albert in de gaten houden.
Tsja, Haas heeft nooit geld voor upgrades ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Toke_gt schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:20:
[...]

Heee, dat zei ik niet. Ik zei dat ik niet zo gecharmeerd ben van de manier waarop MER met motoren en coureurs omgaat in hun ijver te winnen. En daarmee bedoel ik het laten stuiteren zodat coureur(s) amper de auto uitkomen (Baku), of de 5e, 6e motor zo opblazen dat die maar een enkele race mee kan (eind seizoen 2021). Gezien de enorme drive om op Silverstone te willen presteren, ben ik wat huiverig voor wat ze gaan inzetten.

En best begrijpelijk hoor, dat ze alles op alles zetten dit weekend. Maar ik vind ze soms nogal ver gaan. En daar kijk ik dan niet echt naar uit. Maar ik laat me graag positief verrassen.
Ja en dan specifiek alleen voor deze race, en ja de fobie opmerking is in het algemeen, maar bovenstaande gaat wel ongeveer die richting op. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chocoball
De FIA zal de FIA niet zijn. 4 dagen na Baku kwam het met een technical directive over porpoising die meteen van kracht zou worden bij de grand prix van Canada, toen weer niet en ook komend weekend niet.

Een technical directive heeft namelijk de autortiteit niet om het regelement aan te passen. Na het overleg met de technische directeuren van de teams blijft de FIA nu doorgaan met data verzamelen voordat het met regels komt. De FIA wil straks op basis van de Aerodynamic Oscillation Metric (AOM) de limiet kunnen bepalen van wat de wagens verticaal op en neer mogen gaan. Naast dat er dit weekend er geen limiet zal komen is ook de 2e vloersteun niet langer toegestaan.

https://www.motorsport.co...ons-second-stay/10330487/

Overigens is de technical directive TD039 verder aangepast. Zo is bijvoorbeeld het gedeelte over de slijtage van de plank en skid blocks aangepast. De "nieuwe" technical directive gaat pas bij de grand prix van Frankrijk gelden (22-24 juli)

https://www.auto-motor-un...tive-bouncing-frankreich/

[ Voor 17% gewijzigd door Chocoball op 30-06-2022 19:04 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
Chocoball schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 15:57:
De FIA zal de FIA niet zijn. 4 dagen na Baku kwam het met een technical directive over porpoising die meteen van kracht zou worden bij de grand prix van Canada, toen weer niet en ook komend weekend niet.

Een technical directive heeft namelijk de autortiteit niet om het regelement aan te passen. Na het overleg met de technische directeuren van de teams blijft de FIA nu doorgaan met data verzamelen voordat het met regels komt. De FIA wil straks op basis van de Aerodynamic Oscillation Metric (AOM) de limiet kunnen bepalen van wat de wagens verticaal op en neer mogen gaan. Naast dat er dit weekend er geen limiet zal komen is ook de 2e vloersteun niet langer toegestaan.

Maar tussentijds heeft Mercedes wel mogen testen met die 2de stay. Ookal had die mogelijk geen effect, het gaf weer extra inzichten die ze niet hadden mogen hebben...

Ik zou daar als team manager toch over ranten dat de concurrentie voordeel van hebben gehad.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Lekkere fortnight in het VK om je vakantiegeld te verbranden op autosport :)
Eerst FOS (met RUS die "brake magic" demonstreert ipv glorieuze donuts bakken) en daarna als toetje Silverstone GP.
Hopelijk weer wat veranderlijk weer tijdens Q en de race, alleen maar "zon en droog" is ook niet echt Brits, deze keer graag druilerig en grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

Jorick schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 14:54:
[...]

Als MER hun derde krachtbron in de pool inzet omdat ze denken daarmee een voordeel(tje) te kunnen behalen op de concurrentie dan valt daar toch niets op aan te merken? Het lijkt mij een valide strategie die de concurrentie ook toe kan passen. Met porpoising en bouncing zal het ook wel los lopen verwacht ik, deze baan is niet te vergelijken met Baku (waarvan MER zelf ook al aangaf dat ze daar te ver waren gegaan).
Gaan ze dat doen dan? In combinatie met de nieuwe regel dat je tijdens parc ferme mag wisselen voor een andere spec motor? Dus dan komt er nu een kwali motor en een race motor. Party time. Ja ik weet het zelfde mappings.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Blijkbaar willen ze Mercedes niet te langzaam maken door hun ride hight verplicht te verhogen :+ Je moet toch wat met 2 Britse coureurs

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
pro_6or schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:14:
Gaan ze dat doen dan? In combinatie met de nieuwe regel dat je tijdens parc ferme mag wisselen voor een andere spec motor? Dus dan komt er nu een kwali motor en een race motor. Party time. Ja ik weet het zelfde mappings.
Ipv een stalen lager een nylon lager met een tragere massatraagheid voor de turbo.
Bij Jaguar vlogen de turbo's ons om de oren destijds want ze spoolde te snel op... en wagens waren nog niet eens van de band gerold...

Dus ja, dit is gewoon party mode in vermomming

[ Voor 4% gewijzigd door Chevy454 op 30-06-2022 16:18 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54

Dit klinkt heel erg als compensatie gedrag voor de FIA-Merc lijntjes die iets te kort lijken te zijn. Merc heeft iets te veel van hun vloed gebruikt om dingen te laten verranderen en snel worden die veranderingen weer weg gestopt zodra er daglicht op valt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

PalingDrone schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:08:
Hopelijk weer wat veranderlijk weer tijdens Q en de race, alleen maar "zon en droog" is ook niet echt Brits, deze keer graag druilerig en grijs.
De regen van morgen is in ieder geval verplaatst naar zondag 16:00 uur. :P

https://www.netweather.tv...asts/sports-and-events/f1

Okay, het is maar 1mm regen, maar toch.

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 30-06-2022 16:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 22:21
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iBUh3rhLhlFHgXXTUMsMzdMnRBQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s2ezFLnKoSgFcWRKSwLmaBjg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Chevy454 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 16:04:
[...]

Maar tussentijds heeft Mercedes wel mogen testen met die 2de stay. Ookal had die mogelijk geen effect, het gaf weer extra inzichten die ze niet hadden mogen hebben...

Ik zou daar als team manager toch over ranten dat de concurrentie voordeel van hebben gehad.
Maakt toch niet uit? Tijdens de FPs mag je sowieso met een illegale auto rijden (aero rakes zijn ook niet echt toegestaan / passen ook niet in het reglement). Dus als Mercedes dit wilde testen hadden ze dat gewoon kunnen doen. Ze hebben nu eerder kostbare FP tijd weggegooid door met een illegale auto te rijden waardoor ze niet de juiste data hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Weer een mooi document voor in het laatje "duely noted" :+

Fijn dat we weer racen dit weekend, en een heerlijke double-header ook nog! 8)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Het staat weer

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWg2_cPXgAAWl0d?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWgwKqYXoAAGwhP?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWgsktUWYAMYY_S?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En bij Ferrari konden ze Sainz zijn auto al herbouwen voordat er een meter gereden was...

En Alpine gaat zo te zien voor de Ferrari stijl zijkant. :)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:02

Volgens mij heeft Silverstone ongeveer het meest strakke asfalt. Dus van porpoising zouden ze minder last moeten hebben

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Chocoball
In aanvulling op de foto's van @Jasphur wie komt in/op wat naar Silverstone?
Lando
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Lando-Norris-McLaren-Formel-1-GP-England-Silverstone-30-Juni-2022-169Gallery-88b3234a-1913064.jpg
Guanyu
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Guanyu-Zhou-Alfa-Romeo-Formel-1-GP-England-Silverstone-30-Juni-2022-169Gallery-f1bc2012-1913065.jpg
George
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/George-Russell-Mercedes-Formel-1-GP-England-Silverstone-30-Juni-2022-169Gallery-ae0ee61-1913066.jpg
Esteban
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Esteban-Ocon-Alpine-Formel-1-GP-England-Silverstone-30-Juni-2022-169Gallery-4efce5d0-1913067.jpg
Seb
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Sebastian-Vettel-Aston-Martin-Formel-1-GP-England-Silverstone-30-Juni-2022-169Gallery-81123640-1913090.jpg
Alonso
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Fernando-Alonso-Alpine-Formel-1-GP-England-Silverstone-30-Juni-2022-169Gallery-c7f15c10-1913068.jpg

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jasphur
Ik vind Seb steeds leuker worden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lynx
Blik1984 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:05:
[...]

Volgens mij heeft Silverstone ongeveer het meest strakke asfalt. Dus van porpoising zouden ze minder last moeten hebben
Mercedes geeft al een tijdje aan dat ze geen last meer hebben van porpoising maar enkel bouncen op een slecht wegdek. If true, denk ik dat ze om de top 3 gaan strijden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:58

JB

Cédric roelt!

Lynx schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:17:
[...]

Mercedes geeft al een tijdje aan dat ze geen last meer hebben van porpoising maar enkel bouncen op een slecht wegdek. If true, denk ik dat ze om de top 3 gaan strijden.
Hoho, bouncing is ook opgelost. Volgens RUS enkel nog “hopping”…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 13-09 10:30
JB schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:31:
[...]

Hoho, bouncing is ook opgelost. Volgens RUS enkel nog “hopping”…
Porpoising, bouncing, hopping. Allemaal synoniemen voor "de auto gaat op en neer".

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Chocoball schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:10:
In aanvulling op foto's van @Jasphur wie komt in/op wat naar Silverstone?
....
Guanyu
[Afbeelding]
Is dat een Stelvio QV? Of de nieuwe Tonale?

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Kaaswagen schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:51:
[...]

Is dat een Stelvio QV? Of de nieuwe Tonale?
Stelvio QV

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Extigo schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:49:
[...]

Porpoising, bouncing, hopping. Allemaal synoniemen voor "de auto gaat op en neer".
Ja maar volgens MER hebben ze porpoising al lang opgelost. Dit is toch echt iets anders…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Extigo schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 19:49:
[...]

Er is onderscheid te maken in twee zaken: porpousing dat wordt veroorzaakt doordat de downforce de auto naar beneden drukt maar op een gegeven moment de auto zo laag komt dat de luchtstromen onder de vloer stalled, downforce weg valt, en auto omhoog schiet, waarna de downforce terug is, auto naar beneden drukt, .... Daarnaast is sinds dit jaar weer ouderwetse vering verplicht, dus met een echte veer, die dus ook relatief constant "presteert", en een van de oplossingen voor porpoising is de vering harder afstellen waardoor de auto dus niet zo ver doorzakt. Echter heeft de combinatie van een harde vering + lineaire vering als gevolg dat elke oneffenheid in het asfalt ook meteen de hele auto laat stuiteren, doordat niks die oneffenheid meer opvangt.

Dat Mercedes poroising heeft opgelost kan dus best. En is bijvoorbeeld mogelijk door de vering veel stijver te maken. Echter heeft dat dus wel als gevolg dat elke oneffenheid de auto over de baan laat stuiteren.

Edit / aanvulling:
Het verschil zou je ook moeten zien. Porpoising zou een vrije constante golfbeweging moeten geven doordat het puur door de downforce en stall veroorzaakt wordt die constant hetzelfde resultaat geven. Het stuiteren door een harde vering is niet constant en zou moeten afnemen, al is het maar doordat de banden in iets van vering voorzien middels de wangen. (En verder de ophanging echt niet 100% stijf is maar er wel iets van vering in zit).

[ Voor 16% gewijzigd door RobertMe op 30-06-2022 20:19 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Hadden we de nieuwe onderdelen van Williams al gezien?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWhHSZXXwAAz8-E?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
pilskes schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:37:

[Afbeelding]
Die wagen ziet er op zoveel plekken ineens anders uit... Vind hem er wel op vooruit gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

pilskes schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:37:

[Afbeelding]
Hmm, Albon krijgt als eerste de nieuwe update?

Bye bye Latifi :)

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Op 1/3 van het seizoen heeft de nieuwe rijder de routinier gedeclasseerd. Tis net Mercedes 😂

Hoorde bij F1 aan tafel een soundbite dat Latifi na Canada aangaf dat het aan de auto zou liggen maar ze niet begrijpen wat het is. Denk dat ze het verband nog niet doorhebben:

Poppetje er in; probleem, poppetje er uit; geen probleem, poppetje er in; probleem....etc 😋

[ Voor 59% gewijzigd door Lynx op 30-06-2022 20:45 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 03:33
Humma Kavula schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:39:
[...]

Denk dat ze langer dan een paar rondes data willen verzamelen :+

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Extigo
Nieuwe bult bij RBR
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWhPxseWQAEFO3W?format=jpg&name=4096x4096

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:30

Marc H

- - Is wakker - -

Humma Kavula schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:39:
[...]

Latifi rijdt er alleen vanwege een grote zak met geld. Hem over zijnde onderdelen in puin laten rijden is in financieel opzicht gewoon een verstandige strategie. :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• M4YN3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 12:23
Hier nog een paar

Afbeeldingslocatie: https://albumizr.com/ia/fb2252dd3f1824802a75b24a2e674ad6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://albumizr.com/ia/03ea5c50f3417b1bd060d539659973ca.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door M4YN3 op 30-06-2022 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
Zie ik ook een nieuwe drs lever? En wat is dat ding op de halo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4YN3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 12:23
Steekt er nou ook een soort lucht filter uit naast de halo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Dat is nogal een verschil zeg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:43

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

M4YN3 schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 20:52:
Steekt er nou ook een soort lucht filter uit naast de halo?
Is dat niet de tankdop?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Leuk leuk..... allemaal updates....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Extigo
Ricciardo geeft Norris een beuk

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Netflix: Physical assault!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
The bull is on fire, hoop dst MAX hem wint. Wat een kl*te engelse fans met dat boegeroep tijdens aankondiging.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Dat ding zit er altijd op als ze de auto opbouwen, zodat de tank kan uitwasemen oid.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Nou, dat is een forse verandering. Ze hebben net als Mercedes wat meer gewicht (koeling) iets omhoog gebracht, zodat dat direct achter de “schouders” waar de Halo in uitloopt valt. Dat gat heb je toch al geslagen in de lucht. De ruimte die beschikbaar komt gebruiken ze om meer lucht aan te voeren naar de beam wing, daardoor gaat de vloer ook weer beter werken (vermoed ik).

Ik ben benieuwd. Het is pas net klaar denk ik want de naden zijn niet zo mooi als ze normaal wél zijn bij RBR.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingelogd
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:10
Red Bull nu ook stangetje bij vloer. Waarschijnlijk is de vloer dunner geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
pro_6or schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 21:52:
Ik ben benieuwd. Het is pas net klaar denk ik want de naden zijn niet zo mooi als ze normaal wél zijn bij RBR.
Normaal tapen ze die dicht, maar heeft natuurlijk nog geen nut als het nog uren duurt voordat de auto het circuit op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stekkiekiller
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-06 17:22
pro_6or schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 21:52:
[...]

Nou, dat is een forse verandering. Ze hebben net als Mercedes wat meer gewicht (koeling) iets omhoog gebracht, zodat dat direct achter de “schouders” waar de Halo in uitloopt valt. Dat gat heb je toch al geslagen in de lucht. De ruimte die beschikbaar komt gebruiken ze om meer lucht aan te voeren naar de beam wing, daardoor gaat de vloer ook weer beter werken (vermoed ik).

Komt waarschijnlijk nog tape over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 01:19
Wow ziet er echt vet uit en ook snel! 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

stekkiekiller schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 22:00:
[...]

Komt waarschijnlijk nog tape over
Ook voor de tape vind ik de naden iets minder mooi dan gebruikelijk. Kijk maar eens heel goed naar de alfa Romeo, of de alpine, die hebben dat ook iets minder mooi normaal.

Maargoed, helicoptertaper erover en het maakt weinig uit.

Had gewoon de indruk dat hier keihard aan gewerkt is en het net af is.

een treffende spreuk

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Mooie timing:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FWhyxiZWYAEHULa?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Vraag me af hoe lekker die 2 echt gaan samen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
JB schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 23:06:
[...]

Vraag me af hoe lekker die 2 echt gaan samen.
Volgens mij niet zo goed, dat zag je laatst in dat F1.com filmpje over de F1 2022 game ratings

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:01
Ik hoop dat Max alles en iedereen even lekker de oortjes gaat wassen!!! Gewoon omdat het kan!!!

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:12
aveenhuysen schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 23:14:
Ik hoop dat Max alles en iedereen even lekker de oortjes gaat wassen!!! Gewoon omdat het kan!!!
Heb ik iets gemist? Max werkt toch niet in de verzorging?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Chocoball
Komende zondag gaat Vettel een demonstatie geven in de Williams FW14B van Nigel Mansell die 30 jaar geleden de grand prix in Silverstone won. Seb zou Seb niet zijn, want de wagen wordt speciaal voorzien van klimaatneutrale brandstof.

Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/manual/Misc/2022manual/2022Races/BritishGP/Pre-race/GettyImages-1405998062.jpg.transform/9col/image.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/sutton/2022/GreatBritain/Thursday/1405998061.jpg.transform/9col/image.jpg
Afbeeldingslocatie: https://storage.googleapis.com/the-race-com.appspot.com/1/2022/06/XPB_1154846_HiRes-1536x1024.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/dam/fom-website/drivers/N/NIGMAN01_Nigel_Mansell/92gbr25.jpg.transform/9col/image.jpg

https://www.formula1.com/...6aSfZUj632YOZTaiOpnv.html
https://the-race.com/form...s-run-no-average-f1-demo/

[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 01-07-2022 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 07:18
Vettel met z'n bos haar :D

Flinke updates wel her en der. Ben benieuwd wat het gaat brengen. Hopelijk RB nu ook dat gedoe met DRS definitief opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:54
Exocet schreef op donderdag 30 juni 2022 @ 23:11:
[...]

Volgens mij niet zo goed, dat zag je laatst in dat F1.com filmpje over de F1 2022 game ratings
Vind je, voor mij zag het er meer uit als 2 gasten die zaten te ouwehoeren i.p.v. collega's die serieus de opdracht aan het volgen zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:50
Geveld door covid dus denk dat ik dit weekend voor het eerst ooit alle sessies maar eens ga kijken. Na 2 dagen plat liggen wel lekker om zowaar weer naar iets uit te kijken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 12:16
Southern Sun schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:13:
Geveld door covid dus denk dat ik dit weekend voor het eerst ooit alle sessies maar eens ga kijken. Na 2 dagen plat liggen wel lekker om zowaar weer naar iets uit te kijken :+
Dan heb je dit weekend nog een geluk bij een ongeluk, aangezien het Porche Supercup, F3, F2 en F1 is. Lekker veel sessies om te bekijken dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

VanStino schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 09:35:
[...]

Dan heb je dit weekend nog een geluk bij een ongeluk, aangezien het Porche Supercup, F3, F2 en F1 is. Lekker veel sessies om te bekijken dus!
en W series (maar die kan je volgens mij niet via F1tv kijken)

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Pagina: 1 2 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord