Even tot rust komen haha.sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:57:
Je merkt op F1TV meteen dat er commercials zijn op Sky F1. Zo stil...
Die kon aan het grind zien van welk circuit het was
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Jos reed in bagger auto's en ging daardoor overdriven
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Mooi om Schumacher en Zhou in Q3 te zien. Voor beide eerste keer volgens mij. Schumacher kan ook wel een opkikker gebruiken. Wel nog omzetten in een goede race natuurlijk.
Edit: voor Schumacher niet.. stond in Spanje ook al in Q3. Nog steeds mooie prestatie natuurlijk.
Edit: voor Schumacher niet.. stond in Spanje ook al in Q3. Nog steeds mooie prestatie natuurlijk.
[ Voor 23% gewijzigd door Erwin186 op 18-06-2022 23:01 ]
Vergeet zijn baggermanager niet en zijn eigen ego. Hij had een prima carriere kunnen hebben.Blitzdoctor schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:58:
[...]
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
De pitboxen zijn wel krapjes daar, beetje Zandvoort stijl
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Slicks. Verplicht potverdorie!sjaool schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:57:
[...]
Max in de regen in de kart. Dat verhaal zou je wel moeten kennen.
Maar ik denk het toch niet.
Doen we nog even snel de carrière van Jos beschouwen of gaan we naar q3?
Waarom maken ze de auto niet snel schoon. Mij lijkt dat die viezigheid op de auto iets kan schelen, dat kan met een plekje verschil maken. Of denk ik verkeerd?
Niet zo overdri(j)ven, hij heeft van zijn zoon een betere coureur gemaakt. Ook in dezelfde auto had Jos Max niet kunnen houden in zijn beste jaren.Blitzdoctor schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:58:
[...]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:30
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Alle fouten van Jos waren leermomenten om tot het resultaat met Max te komen denk ik maar, al heb ik ook wel eens pijnlijk voor de TV gezeten als Jos weer eens eraf ging.siggy schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:59:
[...]
Vergeet zijn baggermanager niet en zijn eigen ego. Hij had een prima carriere kunnen hebben.
Gelukkig zijn de tijden nu anders, ben benieuwd wie nu in de tweede run op de slicks gaat.
Albers reed anders gewoon in de punten in de MinardiBlitzdoctor schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 22:58:
[...]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Ik ben benieuwd naar Perez morgen. Die moet zich naar voren vechten en tegelijk Leclerc coveren. Vanaf P13 ben je "zo" in de punten maar welke strategie? De harde band starten en een lange stint doen?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Best een leuke Q tot nu toe...niet een 'standaard' Q
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Mercedes als één van de weinige met twee auto's in q3.
Auto van Mercedes stuitert nog steeds hoor, hoor je ook op de boardcam.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Helemaal waar. Max is letterlijk alles wat Jos wat en beter. Maar zijn beslissingen wat betreft teams enzo.... Op het moment dat ie het juist had als testrijder bij Honda, overleed Postlewhite. Voor de rest alleen maar bonehead beslissingen. Gelukkig hebben ze Rothengatter ver weg gehouden van Max.tweakduke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:00:
[...]
Alle fouten van Jos waren leermomenten om tot het resultaat met Max te komen denk ik maar, al heb ik ook wel eens pijnlijk voor de TV gezeten als Jos weer eens eraf ging.
Gelukkig zijn de tijden nu anders, ben benieuwd wie nu in de tweede run op de slicks gaat.
Max is Jos 2.0. Alle slechte ervaringen hebben ze kunnen vermijden door de ervaring van Jos. Een betere leerschool had Max niet kunnen hebben. Maar weer terug naar Q3.tweakduke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:00:
[...]
Alle fouten van Jos waren leermomenten om tot het resultaat met Max te komen denk ik maar, al heb ik ook wel eens pijnlijk voor de TV gezeten als Jos weer eens eraf ging.
"When you grow up your heart dies"
Zou mooi zijn als iemand het op slicks aandurft...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik zie MAG nog wel slicks eronder gooien op t eind, weinig te verliezen
at your service
Porpoising los je dus op met regen, nou, dat wordt sprinklers naast de baan plaatsen voor Mercedes
Je hoort het zelfs op de onboard camera!
[ Voor 16% gewijzigd door Arjan90 op 18-06-2022 23:04 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Wat gaat Verstappen toch loeihard. 2x paars nu al.
Ja, en nam een keer de tank installatie mee. Jos deed dat toch beter, die had zijn hele auto in de fikRene schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:00:
[...]
Albers reed anders gewoon in de punten in de Minardi
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Waarom zou iemand op slicks gaan als niet alles droog is?Richh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:03:
Zou mooi zijn als iemand het op slicks aandurft...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het is echt geschift hoeveel sneller Verstappen hier out of the box is.
PSN: xMaurice93
Wow wat een gat zeg...
Max is veruit superieur aan de rest. Wat een coureur zeg.
Heerlijk nu we weg zijn uit die straten circuits. Nu komt het er tenminste uit.
Heerlijk nu we weg zijn uit die straten circuits. Nu komt het er tenminste uit.
De grotere verassing is haas allebei in q3Hippocampus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:02:
Mercedes als één van de weinige met twee auto's in q3.
het verschil in onboard tussen de bouncende Mercedes en die stabiele RedBull is echt bizar
at your service
- tweakduke
Schumacher op plek 2, bijzonder wat die laat zien vandaag.
Mooie slide van Russell.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max wil nieuwe inters.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Er was net even en split screen met Russel en Hamilton maar dat klonk nog wel enigzins als 2 asynchrone stuiterballen.Arjan90 schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:03:
Porpoising los je dus op met regen, nou, dat wordt sprinklers naast de baan plaatsen voor MercedesJe hoort het zelfs op de onboard camera!
-
De genen van Michael aan het werk.tweakduke schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:05:
Schumacher op plek 2, bijzonder wat die laat zien vandaag.
Ja dat is inderdaad een verrassing. Maar Mercedes mist nu twee directe tegenstanders LEC en PER.
En dit is met een auto die voor een droge race is afgesteld
Die MER hopping/bouncing/porpoising een goeie

Mijn boefje is liev!
Prachtig, nog last minute geeft Max 2 clicks door voor front wing adjustment.
VER: make sure the last lap is in the end.
Dat zal iedereen hebbenDentist schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:07:
En dit is met een auto die voor een droge race is afgesteld
Volgens mij doet mijn glazenbol het redelijk op dit moment.Illegal_Alien schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 08:37:
[...]
Mijn glazenbol:
Max en Lec nek aan nek tot einde, beide motoren kappen ermee, vervolgens proberen beide hun auto zo snel mogelijk over de finish te krijgen/duwen; En Mick Schumacher wint.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Russel op soft.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou, beter voor de kijkers dat per en Lex achter Mercedes starten dan heb je nog een strijd. Gaat hopelijk wat worden morgen.Hippocampus schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:06:
[...]
Ja dat is inderdaad een verrassing. Maar Mercedes mist nu twee directe tegenstanders LEC en PER.
Russel stoer!
⏩ PVOutput☀️
- tweakduke
Toch Russel op slicks, een paar bochten zijn nog nat dat lijkt mij lastig.
Het is wel bijna droog, en droog op veel plekken.Lekker Ventje schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:04:
[...]
Waarom zou iemand op slicks gaan als niet alles droog is?
Edit, Russell probeert het.
[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 18-06-2022 23:09 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
P1 en P20 is niet echt nek aan nekIllegal_Alien schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:07:
[...]
Volgens mij doet mijn glazenbol het redelijk op dit moment.
En straks code Rood voor RUS?
Slicks is wel tricky in bocht 1 en 2, daar moet je dan tijd inleveren met het ontwijken van de plassen...
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Inderdaad, bijnaRichh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:08:
[...]
Het is wel bijna droog, en droog op veel plekken.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Russell boem.
⏩ PVOutput☀️
Russel beetje kaduuk.
Aaaaand it's gone
Russel eraf... Jammer
Sowieso schrijf je zo!
Russel eraf met slicks en achtervleugel kapot.
RUS spinde op de lijn van de pit exit.
Daarom dus beter nietRichh schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:08:
[...]
Het is wel bijna droog, en droog op veel plekken.
OK DAT was een shot van het publiek waar we wat aan hadden.
Waar ging hij eraf? T1 of T8?
T2 hoor ik, laat maar
T2 hoor ik, laat maar
[ Voor 29% gewijzigd door The_Butler op 18-06-2022 23:11 ]
at your service
Dat gras helpt dan ook echt niet om te vertragen hè. Uithuilen opnieuw proberen zou iemand zeggen
Ik zei toch dat hij de plas moest ontwijken, lezen ze hier soms niet mee?
Russell redt de eerste bocht niet eens. Nou ja hij heeft ook niks te verliezen natuurlijk.
Pfff, RUS... Wat een idiote gok. Veel te nat.
T2The_Butler schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 23:11:
Waar ging hij eraf? T1 of T8?
- tweakduke
Nou ja dan heb je niet de vraag, stel dat je slicks had gebruikt. Russel laat zien dat dat nog niet gaat
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |