Hij zit HAM gewoon te narrenMisteRMeesteR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:28:
ALO is echt traag, al 12s op NOR.
Van mij mag Ocon na deze idiote straf hem in versnellingsbak van de aanstichter parkeren
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Alo zit, denk ik, met een gigantische smile op zijn gezicht achter het stuur nu
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ferrari's strategie kennende gaan ze misschien nog een stop maken naar softs, dus wie weet kunnen ze Norris nog pakken tegen het eindRobkazoe schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:28:
Ik hoor de Sky-boys praten over het inhalen door de Ferrari's. Maar kom op, dat gaat toch nooit gebeuren.
Mogen ze dan wel het laatste rondje afmaken?
DUGG
Nee hoor, Azerbeidzjan 2021
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
heeft instructies gekregen om het langzaam aan te doen, en Merc achter zich te houden, wist Sky te melden, weet eigenlijk niet waarom...MisteRMeesteR schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:28:
ALO is echt traag, al 12s op NOR.
at your service
Nee bier of voor mensen zonder smaak. Dat komt er bij mij aan de onderkant uit. Maar toesenborden doen tegenwoordig wat ze zelf willen.
Laatste ronde wordt gegeven als de tijd op is dacht ik. Maar correct me if I'm wrong.
wat??computerjunky schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:29:
[...]
Nee bier of voor mensen zonder smaak. Dat komt er bij mij aan de onderkant uit. Maar toesenborden doen tegenwoordig wat ze zelf willen.
Ja sorry dat bedoelde ik dus.. geen overwinning dit seizoen.
Je hebt in ieder geval goed spul op. Lekker je week beginnen morgen.computerjunky schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:29:
[...]
Hebben we echt hoop op inhalen? Ik zie het niet gebeuren. Ik kan me Ricciardo nog herinneren die volgens Red Bull uit mijn hoofd zo'n kwart van zijn vermogen kwijt was en nog niet ingehaald kon worden.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Kijken of HAM ALO kan pakken met DRS
www.google.nl
Ik neem aan van wel. Je wordt gevlagd als je nadat de klok op 0 staat over de lijn komt. Net zoals bij trainingen en kwalificatie.
Was echt schandalig geweest als ze dat hadden gedaan, seizoen is nog enorm lang. Niet het moment om aan begin van race al met team orders te gaan werken.computerjunky schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:25:
De grap is dat als rbr Perez had verteld dat max naar voren moest omdat hij max ophield in het begin had max nu p1 gehad.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Jij eet gewoon Hop/Mout en spoelt 't weg met een kuub water?computerjunky schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:29:
[...]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Mooi.Justevo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:31:
LEC blijft een beetje achter..
En HAM die ALO niet voorbij komt met DRS op het 'rechte stuk'.
Wel een hap gist erbij anders heb je er niks an.Will_M schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:31:
[...]
Jij eet gewoon Hop/Mout en spoelt 't weg met een kuub water?
nvm...
[ Voor 97% gewijzigd door Gh0stw4lk3r op 29-05-2022 17:32 ]
Zo DRS voor Max?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Max moet zijn bandjes iets wat gaan managen. Niet te veel pushen.
Ja en nee. Hij is en blijft 2de rijder en die extra punten zijn toch belangrijk. Bij iedere andere baan was max er overigens al lang en breed zelf voorbij.Osxy schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:31:
[...]
Was echt schandalig geweest als ze dat hadden gedaan, seizoen is nog enorm lang. Niet het moment om aan begin van race al met team orders te gaan werken.
Het gat tussen LEC en VER is toch wel behoorlijk.
"When you grow up your heart dies"
Alsof DRS op deze korte stukjes iets doet
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Haha die ALO... Hij verzint toch elke keer wat bijzonders..
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Verwijderd
Juist wel een klein beetje pushen.StefanVerkerk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:32:
Max moet zijn bandjes iets wat gaan managen. Niet te veel pushen.
Carlos laten merken dat je er bent en er vol druk op zetten, hopende dat die een foutje maakt.
Alleen zelf geen onnodige risico's nemen nu. Laat anderen maar de fouten maken.
Tussen SAI en PER ook .... én FL voor PERsjaool schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:33:
Of je er nou 3 seconde of 3 tienden achter rijdt je kan toch niet inhalen.sjaool schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:33:
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Met die klok bovenin gaan we de 77e ronde niet halen?
Heeft Lando nog rode banden over? ALO rijdt zo langzaam dat Lando zometeen gratis kan pitten en misschien voor FL gaan?
HAM gaat nog wel wen streek uithalen naar ALO denk ik.Zewatanejo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:34:
Haha die ALO... Hij verzint toch elke keer wat bijzonders..
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Klopt.Hippocampus schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:35:
Divebomb T1?hansvk schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:35:
[...]
HAM gaat nog wel wen streek uithalen naar ALO denk ik.
Max moest het gat iets laten oplopen van GP.
Eerder graan en molasses dan. Ben meer van de donkere rum. Bier voer ik aan de slakken in de moestuin en zelfs die hebben er na 1 slokje genoeg van.Will_M schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:31:
[...]
Jij eet gewoon Hop/Mout en spoelt 't weg met een kuub water?
Nope, zal ergens rond de 69 á 70 worden zonder vreemde zaken in de toekomst.Hippocampus schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:35:
Why? Vanwege bandjes?sjaool schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:35:
Max moest het gat iets laten oplopen van GP.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
27 seconde al dat gat van Alonso..... Die wil Hamilton gelapped zien worden
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Wil Alonso aantonen hoe slecht Monaco is voor het inhalen?
VER opeens wat trager? Opeens meer dat 2s achterstand.
Ik denk het. Misschien dat we in de laatste 10 minuten nog wat actie gaan zien.
Dat is ook wel een aparte dan. Kan me zo snel niet herinneren wanneer dat voor het laatst was.
Maar ik heb een zeer selectief geheugen daar kan ik niks aan doen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alonso lijkt bewust Hamilton naar Ocon te duwen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Per komt straks op 15 punten van max.. netjes en genoeg redenen om geen team orders te doen.
Er zit op sommige momenten ook echt geen enkele logica in de keuzes van de regie. Laat gewoon Hamilton en Alonso zien.
Komt door de wagens. Monaco is alleen maar breder geworden de laatste 10 jaar.Cowamundo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:36:
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Oco moet ham inhalen. Dan laat Alo hem voorbij en kan hij wegrijden en zo de 5 sec straf goedmaken.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zou alonso erop gokken dat OCO, HAM inhaalt, dan OCO voorbij laat en 5 sec. Gat laat voor extra teampunten?
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Leclerc rijdt weer wat sneller. Verstappen zal zo wel te horen krijgen dat hij weer wat meer mag pushen.
Die heeft gewoon pretMaD_co schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:38:
Zou alonso erop gokken dat OCO, HAM inhaalt, dan OCO voorbij laat en 5 sec. Gat laat voor extra teampunten?
Bij twee vechtende teamgenoten gaat de derde er mee heenDentist schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:37:
Per komt straks op 15 punten van max.. netjes en genoeg redenen om geen team orders te doen.
VER hoef niet zonnodig te winnen. Voor LEC is al winst
Was ricciardo op halve kracht een paar jaar geleden niet genoeg bewijs dan?Cowamundo schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:36:
Hahaha, Bono lekker zuur op de radio richting Hamilton.
Is weleens voorgekomen, maar komt omdat een aantal races een eeuwigheid geduurd hebben met uitstel en rode vlaggen dat de regel nu is: max 3 uur na geplande aanvang van raceHippocampus schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:37:
[...]
Dat is ook wel een aparte dan. Kan me zo snel niet herinneren wanneer dat voor het laatst was.
Maar ik heb een zeer selectief geheugen daar kan ik niks aan doen.
Word leuk met blauwe vlaggen..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
HAM: Hoever zitten we achter de rest?
Engineer: Ja, we kunnen beter vragen wanneer we weer ingehaald gaan worden door de top 6.
Engineer: Ja, we kunnen beter vragen wanneer we weer ingehaald gaan worden door de top 6.
HAM: this guy in front....
Ook niet blij met this guy
Ook niet blij met this guy
Verwijderd
Wauw... weer lekker disrespectvol van Lewis.
Pratende over Alonso. Meervoudig wereldkampioen.
"This guy."
Pratende over Alonso. Meervoudig wereldkampioen.
"This guy."
Is HAM nou al weer aan het zeuren om te gaan stoppen?
[ Voor 3% gewijzigd door Will_M op 29-05-2022 17:42 ]
Ham en strategie

Alleen van het gas af gaan lijkt me niet voldoende om geen voordeel te halen uit het rechtdoor rijden.Formula one schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:41:
Ging sainz van het gas af?
Perez bij deze uitslag 6 punten achter LEC is ook wel lekker.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
OCO, waar zijn die ballen die je ooit in BRA had
www.google.nl
Als LEC zijnde, boos zijn vanwege de tactiek of blij zijn hem voor het eerst uit te rijden?
Hahaha, ALO gaat effe gassen. Geniaal.
Hij heeft vooral verloren dus denk het laatste.Hippocampus schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:43:
Als LEC zijnde, boos zijn vanwege de tactiek of blij zijn hem voor het eerst uit te rijden?
Woooow Zhou.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Eerst zien dan geloven. Er zijn nog 16 minuten om te crashenHippocampus schreef op zondag 29 mei 2022 @ 17:43:
Wat een actie van Zhou!
Het mag weer...
https://www.formula1.com/en/vote.html
https://www.formula1.com/en/vote.html
Whoa, dat was mazzel daar voor de Chinees.
Alo laat ff zien dat hij ham aan het sarren was
Alonso is gewoon aan het trollen
PSN: xMaurice93
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |