Stuk...
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Stuk niet, wel vast. Hij heeft de muur niet geraakt.
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 22-04-2022 14:34 ]
Alleen een engine update bij Sainz uit betrouwbaarheidsoverwegingen, verder geen updates voor zover ik weet.Woudloper schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:25:
[...]
Dit is inderdaad enorm, komt het bij Ferrari doordat ze met een nieuwe motor rijden en hierdoor deze meer kunnen openzetten?
Dat is niet erg gewaagd. Ben het wel met je eensdesalniettemin schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:36:
Ferrari 1 en dan de rest voorspel ik alvast.
Ik ben bang dat we weer een Ferrari dominantie gaan krijgen als toen met Schumacher. Die hebben op porpoising na het echt heel goed voor elkaar.jaapstobbe schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:36:
[...]
Dat is niet erg gewaagd. Ben het wel met je eens
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Whatever.
Helemaal in een regen training. Ja waarschijnlijk is Ferrari het snelste, maar dat zou ik niet zeggen o.b.v. deze training, eerder o.b.v. de laatste 3 races.

PS4 PSN: Dazzler2120
Verwijderd
Op basis van een training in de regendesalniettemin schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:43:
[...]
Ik ben bang dat we weer een Ferrari dominantie gaan krijgen als toen met Schumacher. Die hebben op porpoising na het echt heel goed voor elkaar.
Wanneer leren mensen het dat tijden in FP1 zeker wat kunnen zeggenDazzler2120 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:45:
Wanneer leren mensen het dat tijden in FP1 helemaal niks zeggen?
Helemaal in een regen training. Ja waarschijnlijk is Ferrari het snelste, maar dat zou ik niet zeggen o.b.v. deze training, eerder o.b.v. de laatste 3 races.
Beetje dooddoener altijd. Je wil er vaak gewoon bijzitten en het zegt imo zeker wel wat.
Wij hebben geen inzage in de data, wij hebben geen inzage in fuel loads, wij hebben geen inzage in strategiebepaling, wij hebben met z'n allen meestal niet de collectieve kennis & ervaring om daadwerkelijk écht dingen af te leiden uit een verregende FP1.Vos schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:59:
[...]
Wanneer leren mensen het dat tijden in FP1 zeker wat kunnen zeggen
Beetje dooddoener altijd. Je wil er vaak gewoon bijzitten en het zegt imo zeker wel wat.
FP1 tijden kunnen wat zeggen, als je hier wél inzage in hebt. Al het andere is gokken of ongeïnformeerd / slecht geïnformeerd roepen.
Een team als RB, Ferrari of Merc hoeft er zeker niet bij te zitten, ze willen gewoon hun eigen programma rijden.
Je ziet teams met lagere budgets wel eens vaker glory-runs maken in FP, om hoger in de rankings te komen voor de sponsoren.
PS4 PSN: Dazzler2120
Ja, dat is wat Ferrari aan het doen is natuurlijk. Het probleem is, ze doen ook glory runs in de racesDazzler2120 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 15:03:
Je ziet teams met lagere budgets wel eens vaker glory-runs maken in FP, om hoger in de rankings te komen voor de sponsoren.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
Vooral door de regen en de verdere voorspellingen dit weekend.Dazzler2120 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:45:
Wanneer leren mensen het dat tijden in FP1 helemaal niks zeggen?
Als het nou het hele weekend zou regenen, kan je nog wel iets zeggen van deze training. Maar de kansen op regen zijn morgen en zondag klein. De teams zullen dus echt niet een volledige "regen setup" rijden.
Nee op basis van ze hebben het hele vorige jaar zich op de nieuwe auto geconcentreerd en de afgelopen drie races. Ik ben nu eenmaal wat pessimistischer ingesteld van nature. Dan kan het juist alleen maar positiever uitvallen als ik ongelijk heb gehad aan het einde van het seizoen
/s
PSN: Sluuz
:strip_exif()/f/image/jLqE16dmNRvfWaWnLdIP8TJq.jpg?f=fotoalbum_large)
Echt racecontrol moet snel weer toegang krijgen tot de f1 live streams.
Want dit is een shitshow...
Maar goed, koffie gezet. Ik ben er klaar voor. Max 1 Per 2 de rest tussen 3 en 20... Met de rode jongens op 21 en 22.... Ik weet het niet realistisch maar ik heb voor nog minder realistische dingen gehoopt.
[ Voor 18% gewijzigd door jack zomer op 22-04-2022 16:51 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Succes met het in sync houden van de streams.jack zomer schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 16:49:
[Afbeelding]
Echt racecontrol moet snel weer toegang krijgen tot de f1 live streams.
Want dit is een shitshow...
Maar goed, koffie gezet. Ik ben er klaar voor. Max 1 Per 2 de rest tussen 3 en 20... Met de rode jongens op 21 en 22.... Ik weet het niet realistisch maar ik heb voor nog minder realistische dingen gehoopt.
Wat een saaie bedoeling bij VP, maar goed daar mag je niet te veel van zeggen.
Hopen dat de Q meer spectacle oplevert, zeker in de regen.
Ik loop gewoon 10sec achter op de mainfeed, en pas dan de rest aan
2. Sai
3. Per
Lec in grindbak / muur

- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het gaat in ieder geval al een stuk rapper dan eerder vanmiddag.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:02:
Het zit zo te zien net op de rand tussen inters en slicks. Er is een droge lijn, maar zodra je eraf gaat is het waarschijnlijk ook klaar.
[ Voor 33% gewijzigd door renegrunn op 22-04-2022 17:06 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-04-2022 17:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wiellager rechts achter mag vervangen worden vrees ik.
[ Voor 46% gewijzigd door jack zomer op 22-04-2022 17:07 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Nee joh, brake fluid over heel de track sproeienPWM schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:07:
Ga dan gewoon lekker aan de kant staan.
Dit zal denk ik wel even duren, want er ligt overal restjes Williams nu.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vond het juist een goed idee, door de koele lucht/regen leek het wel goed om de warmte kwijt te krijgen?Quad schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:09:
Stom team Williams, waarom niet de auto laten stoppen!
Maar ben geen kenner.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar dat zou eigenlijk geen overweging moeten zijn omdat je nu bewust blijft rijden met een kapotte rem en lekke band.
Begrijp dat ook niet.. z'n engineer ziet toch ook die beelden. Wat mij betreft een paar plekken grid straf.BM schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:09:
Hier kun je ze toch niet mee weg laten komen? Dat is gewoon direct stoppen. Flikten ze tijdens testen ook al...
Albon z’n kans op nog meer punten…streamnl schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:10:
En wat zagen we nu precies op het circuit branden?
per aspera ad astra
Had hij direct moeten stoppen?tweakduke schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:13:
Liever de troep in de berm dan verspreid over de baan. Het team zal denk ik nog wel langs de stewards moeten.
Dan maar via de app streamen.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Wat mij betreft wel
[ Voor 4% gewijzigd door DataGhost op 22-04-2022 17:18 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Exocet op 22-04-2022 17:23 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
of nietExocet schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:22:
Ferrari 1-2 lijkt nu al zeker, rijden hun tijden zo makkelijk
Float like a butterfly, sting like a bee.
Elke ronde gaan er tienden of zelfs hele seconden af maar met 6 minuten te gaan is dit de conclusie als ze toevallig even bovenaan staan? Verstappen staat er alweer tussen hoor.Exocet schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:22:
Ferrari 1-2 lijkt nu al zeker, rijden hun tijden zo makkelijk
- DaniëlWW2
- Niet online
Ferrari bovenaan is geen toevalDataGhost schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:24:
[...]
Elke ronde gaan er tienden of zelfs hele seconden af maar met 6 minuten te gaan is dit de conclusie als ze toevallig even bovenaan staan? Verstappen staat er alweer tussen hoor.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ach, Latifi heeft wel wat credits bij MaxDaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:25:
Latifi was het geel. En dat was Verstappen zijn ronde.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hij werd nog even geblokkeerd door Latifi dus er zat wat meer in.
EU DNS: 86.54.11.100
- DaniëlWW2
- Niet online
Lucky Mercedes.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Je betaalt niet voor kanaal 200, dat is een extra service van Ziggo.c-nan schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:30:
Waarom wordt op 200 bij Ziggo geen F1 uitgezonden? Betaal ik voor niets of wat?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 62% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-04-2022 17:32 ]
We zitten in de Q1?
- DaniëlWW2
- Niet online
Jawel, daar wordt toch mee geadverteerd.Quad schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 17:31:
[...]
Je betaalt niet voor kanaal 200, dat is een extra service van Ziggo.
EU DNS: 86.54.11.100
[ Voor 7% gewijzigd door josh-hill op 22-04-2022 17:32 ]
jungletrain.net - 24/7 drum & bass radio
Q3 natuurlijk
/facepalm. Ik wordt oud. Q3 natuurlijk.
[ Voor 37% gewijzigd door Apiekool op 22-04-2022 17:34 ]
Als je zo stellig bent moet je ook weten hoe ze adverteren. Dat is alleen voor de zaterdagen en zondagen in 'normale' weekenden zonder sprintrace. In mijn beleving is het nog altijd vrijdag vandaag, maar kan het mis hebben natuurlijk
[ Voor 13% gewijzigd door JoteW op 22-04-2022 17:35 ]
Twente komt eraan!
Alfa Tauri ook niet goed.
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
[ Voor 50% gewijzigd door renegrunn op 22-04-2022 17:42 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |