Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Eigenlijk zie je nu hetzelfde... Oh crash Leclerc.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:15:
[...]
Waarschijnlijk wel ja, maar het is wel belangrijk voor het geval er toch nog regen komt.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
"When you grow up your heart dies"
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:02
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Always look on the bright side of life.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
[ Voor 36% gewijzigd door HKLM_ op 24-04-2022 16:23 ]
Cloud ☁️

PSN: xMaurice93
I served in a company of heroes.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Toch typisch Leclerc. Is niet de eerste keer namelijk.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:22:
Het drama is compleet...
In ieder geval nu nog niet.
Volg je bankbiljetten
Die hebben inderdaad een flinke verbeterslag gemaakt, gelukkig weer op het niveau waar je ze verwachtMaarten_E schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:23:
Wie had gedacht na Bahrein dat Mclaren op het podium zou staan in Imola? (Als het zo blijft)
- DaniëlWW2
- Niet online
PER is sneller dan zichzelf? Awesome.Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:22:
[...]
Maar lukt 't PER om LEC achter 'm te houden ....
JA DUS![]()
![]()
Laat ik je iets minder schuldig laten voelen en zeggen dat het kampioenschap dit nodig heeft ...Graft schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:23:
Ik voel me echt een rat om te juichen om Charles z’n ellende maar dit had Max echt nodig.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Toch even mezelf quoten.nadroJ schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:49:
Lec heeft wel geleerd. In eerdere jaren had hij allang een do or die actie op Per gedaan.
Di is wel weer typisch Leclerc hoor
Sowieso schrijf je zo!
Schiet tussen de palen en je scoort!
Maakt het allemaal wel weer spannender voor het kampioenschap
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kijk ik een stream eerder? hier heeft hij al snelste rondeStefanVerkerk schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:24:
VER paars paars
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voorvleugel lag eraf.. lastig om dan voor iedereen te blijvensiggy schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:24:
Die stop van Leclerc was niet echt nodig lijkt me. Hij was zoveel sneller dan de rest. Nu veel meer te doen. Ferrari is weer Italiaans bezig.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Mercedes Russel anders ook, er zit dus wel wat in die kar, maar Hamilton laat het wel erg afweten zeg. En dan ook nog eens gelapped door Max en Perez, dat zal ook niet zijn gevoel verbeteren. Vraag me af of die het seizoen nog af wilt maken.chevsticks schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:24:
[...]
Die hebben inderdaad een flinke verbeterslag gemaakt, gelukkig weer op het niveau waar je ze verwacht
[ Voor 5% gewijzigd door KrazyJay op 24-04-2022 16:26 ]
Vaak bu'j te bang!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
- DaniëlWW2
- Niet online
Mein GOAT*Robkazoe schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:25:
HAM nog steeds niet langs de Alpha. Mein gott...
6 seconden op VET nu.
Moet nog wat aan getuned worden, deze weet het verschil nog niet tussen een bandenstapel en de grindbak...
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Nein goat
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh nee, denk het niet...
[ Voor 34% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 16:27 ]
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Deze foutmarge neem ik voor lief.Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:26:
[...]
Moet nog wat aan getuned worden, deze weet het verschil nog niet tussen een bandenstapel en de grindbak...
Oh serieus, niet gezien. mi scusiGAIAjohan schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:25:
[...]
Voorvleugel lag eraf.. lastig om dan voor iedereen te blijven
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
They race me so hard man..
Schiet tussen de palen en je scoort!
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |