"When you grow up your heart dies"
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Maar nu is het omdat de auto niet goed genoeg is.timmie271 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:02:
[...]
Was vorig jaar ook al het geval geloof ik, alleen door rode vlag kon ie uiteindelijk fluitend naar de 2e plek terugrijden....
IS HAMILTONS CAREER OVER??Will_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:03:
Geweldig nu.... ROSBERG laat zich horen.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
[ Voor 7% gewijzigd door ViperTim op 24-04-2022 16:05 ]
Het kan ook zijn dat ze het vorig weekend helemaal mis hadden met de afstelling.Zewatanejo schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:04:
Kunnen we nu zeggen dat de updates van de RB werken of werken de omstandigheden dit keer in het voordeel?
[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 24-04-2022 16:06 ]
Dat lijkt serieus wel een vent johYpuh schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:01:
Van alle pay drivers is Stroll inderdaad wel de meest leuke interessante.
Latifi mag ook blijven, maar dat heeft andere redenen:
[Afbeelding]
Hamilton is gewoon gemiddeld 0.8 sec per ronde trager. Tot nu toe.
Twente komt eraan!
Of krijgen we dan Toto WereWolf te zien?plizz schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:04:
Tafel en headset gaat stuk bij Toto Wolf wanneer VER HAM lapped?
TotoZilla?
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nee, dat kan enkel in BRA

www.google.nl
Kan nog altijd wel zo zijn dat George de auto beter heeft afgesteld met zijn engineers.computerjunky schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:05:
Bij sky geven ze de auto de schuld. Wie belt ze even om de positie en het tijdsverschil met russel door te geven.

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 24-04-2022 16:08 ]
Doet mij ook wel wat enthousiast aan moet ik zeggenDaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:05:
Maar ik vraag me toch af of ze het kunnen uitrijden. Want dat is circa 40 ronden op mediums wat me veel lijkt.
Gok dat we wel nog een stop gaan zien. Het was op harde banden al een opgave geweest.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:05:
Maar ik vraag me toch af of ze het kunnen uitrijden. Want dat is circa 40 ronden op mediums wat me veel lijkt.
Helpt natuurlijk niet dat Hamilton vast zit achter tragere auto's, maar net niet snel genoeg is om er voorbij te komen.computerjunky schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:05:
Bij sky geven ze de auto de schuld. Wie belt ze even om de positie en het tijdsverschil met russel door te geven.
Ja, ik zou het risico ook niet nemen en misschien laatste 10-13 ronden toch op rood overgaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:05:
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Untappd: Louwke80
Parijs is nog ver.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max werd net gevraagd voor vleugelafstelling voor zijn volgende set dus.Robkazoe schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:07:
[...]
Ja, ik zou het risico ook niet nemen en misschien laatste 10-13 ronden toch op rood overgaan.
Hebben die eigen regie dan?Louwke schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:07:
Wat een ruk timing van Rtl weer. Eerst alle pitstops gemist nu het popcorn momentje van Max vs Lewis
Volg je bankbiljetten
Sorry, ik was net naar de onboard van hamilton aan het kijken en die huppelt echt het parcour doorDaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:07:
[modbreak] Jullie mogen best je kleine pleziertje hebben, maar maak er geen gezeur of naamverbasteringen van.[/]
Ik denk dat Krombacher daar nog steeds de regie doet? 😅
Iets idioots hebben ik vernomen.StefanVerkerk schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:09:
Wat deed Stroll toen Max ging inhalen?
Mwa, Hij is met GAS aan het racen dus dat kost meer dan RUS die lekker aan het cruisen is.
PSN: xMaurice93
42 Rondes (met een tweestopper op rood/geel) op droog zou moeten kunnen met goed management en nu dus ook met koude/natte stukken meepakken als 't kan, IMHO.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Edit: LAT radio incoming: "Lost a gear"
[ Voor 43% gewijzigd door KlaasjeNL op 24-04-2022 16:11 ]
Met Reclame blokken wel neem ik aan
Untappd: Louwke80
GP2 car bedoel je?Hippocampus schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:09:
Dit keer Hamilton ipv Alonso over de radio: GP2 engine!![]()
Mwa, Hij is met GAS aan het racen dus dat kost meer dan RUS die lekker aan het cruisen is.
Volg je bankbiljetten
https://www.formula1.com/...NRidPWcVRz1Hz8OOhmC1.htmlWill_M schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:10:
Had iemand toevallig de banden / ronden verwachting voor 'geel' gezien vanuit Pirelli?
42 Rondes (met een tweestopper op rood/geel) op droog zou moeten kunnen met goed management en nu dus ook met koude/natte stukken meepakken als 't kan, IMHO.
Ik vermoed een undercut met een nieuwe set geel of rood voor laatste stint.plizz schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:10:
Maar Ferrari is bezig met EL Plan? Wat plan D?
Nou heerlijk op plaats 13chevsticks schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:10:
Dit moet toch ook heerlijk zijn voor Gasly, om Hamilton zo lang achter je te houden.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Ik denk dat hij meer baalt dat TSU op P9 rijdt en hij op P13.chevsticks schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:10:
Dit moet toch ook heerlijk zijn voor Gasly, om Hamilton zo lang achter je te houden.
afgelast zeiden ze net op der adioRobkazoe schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:10:
[...]
Ik vermoed een undercut met een nieuwe set geel of rood voor laatste stint.
- DaniëlWW2
- Niet online
Volg je bankbiljetten
Ik ben ook veel meer fan van het push to pass principe van de indycar. Die kan je overal inzetten wanneer je wil. Geeft veel meer opties.siggy schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:11:
Nou, als ze/we nou iets geleerd hebben: DRS per direct afschaffen. Dit is F1, DRS aan en niemand probeerd meer wat.
wou ik net zeggenJustevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:12:
Dat zijn een paar behoorlijk donkere wolken.
Bottas vibes als hij weer eens buiten de top 10 startte vorig seizoen.sjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:12:
Het lukt HAM maar niet om voorbij GAS te komen.
Wat zeggen ze dan?Zewatanejo schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:12:
Ik heb toch wel een beetje te doen met die Engelse commentatoren. De frustratie mbt HAM druipt er van af...
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Denk uitlaat klem die de bocht in de cilinderkop klemtKlaasjeNL schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:10:
Vloog daar nou een tandwiel?
Edit: LAT radio incoming: "Lost a gear"
"This guy", bedoel je.Robkazoe schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:11:
HAM nog steeds niet langs Gasly.
Wat dat betreft is het commentaar van F1TV zoveel fijner. Veel neutraler.Zewatanejo schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:12:
Ik heb toch wel een beetje te doen met die Engelse commentatoren. De frustratie mbt HAM druipt er van af...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
:strip_exif()/f/image/zNOzC0jpzyTkYnMgxXvpRfNt.jpg?f=fotoalbum_large)
https://trackweather.live/formula1/italian-grand-prix
Inderdaad. Meer dan tijd zat om een undercut te verdedigen.Exocet schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:12:
Max gaat nooit stoppen als Leclerc niet stopt
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dat laatste. Gebeurd vrij weinig deze racedawg schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:13:
Maareh, dan hebben we straks 75% van de race een gevecht om plek 12 gezien. Waarom?! Omdat Ham daar toevallig rijdt of omdat het het enige gevecht is?
Enige gevecht zo te zien aan de interval tijden.dawg schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:13:
Maareh, dan hebben we straks 75% van de race een gevecht om plek 12 gezien. Waarom?! Omdat Ham daar toevallig rijdt of omdat het het enige gevecht is?
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Perez is veel kwetsbaarder. En Leclerc heeft een vrije stop.JackBol schreef op zondag 24 april 2022 @ 16:13:
[...]
Inderdaad. Meer dan tijd zat om een undercut te verdedigen.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |