Dat, maar de banden zijn warm, dus dat is wat nu telt.Robkazoe schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:36:
Hoe de f*ck kan LEC overcutten op Perez terwijl de medium sneller is???
Koude banden eerste rondje, zoals LEC nu ook niet zo vlot is.renegrunn schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:36:
Per moment gehad?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ocon gaat een tijdstraf krijgen. 100%.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lekker Perez! Gaat mooi tot nu toe! Heerlijk
Twente komt eraan!
Perez had denk ik een hele hele trage eerste ronde.
OCON mogelijk unsafe release, reed half Hamilton voor zijn sokken bij de release. Bottas had weer eens een wiel wat niet erop wilde.
nee toch unsafe is een team straf (boete)DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:37:
En nu een plotse stortbui, SVP.
Altijd dat rechtervoorwiel bij BOT
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Rechtsvoor wilde er niet op bij BOT, zijn race is ook weer ongedaan gemaakt.
Max verliest haast 2s in de outlap
- DaniëlWW2
- Niet online
Tijdens vrije trainingen misschien. Verder kan je ook zelf kijken en remmen en dat deed Ocon niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Aardige contradictieJustevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:38:
LEC loopt langzaam in nu.. en snel ook.
Tijd voor een regenbuitje danJustevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:38:
Mij benieuwen als ze die band er nog af krijgenGAIAjohan schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:37:
Altijd dat rechtervoorwiel bij BOT
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nu Leclerc temperatuur in de banden heeft, is die weer vlot terug bij Perez.
Zónder DRS wordt 't alsnog lastig inhalen.Justevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:38:
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Langzaam en snel tegelijk. Interessant.Justevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:38:
Is LEC bloedsnel? Of zijn de RB's gewoon traag?
PSN: xMaurice93
Geen UI markers meer bij de positie?ViperTim schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:38:
HAM OCO UI unsafe release
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Ferrari vliegt op de medium
Gaat ie weer zijn banden oproken?Justevo schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:38:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Is DRS al enabled dan?
Volg je bankbiljetten
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez moet nu eigenlijk een gat rijden zo lang er geen DRS is. Anders gaat hij dat niet houden als DRS aangaat.
Er is nog geen DRS
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Nog 41 ronden op het puntje van de stoel/bank of weet ik veel wat...
"When you grow up your heart dies"
Of alleen perez.Maurice079 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:39:
Is LEC bloedsnel? Of zijn de RB's gewoon traag?
OCO 5s penalty
+5 voor hem.DaniëlWW2 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:37:
PER kan behoorlijk later remmen dan LEC.
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar kon ook geen twijfel over bestaan.
Blijkbaar langzaam opgewarmd
PER wordt lekker opgejaagd, pakt nu snelste ronde.
dat is de afgelopen tijd toch altijd gebeurd het is het team dat hem te vroeg weg stuurt daar kan de Coureur niets aan doen
Lekker consistent van de FIA weer...unsafe release is niet de schuld van de coureur.
DRS mag nog wel even uit blijvenkwiebus schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:41:
PER wordt lekker opgejaagd, pakt nu snelste ronde.
PER heeft een tandje bij gezet. Nu 1.5s op LEC.
Bij Russell hebben ze tijdens het pitten de frontwing niet goed kunnen aanpassen. Commentators verwachten tijdverlies voor Russell door understering.
Perez 0,6 sec sneller laatste ronde t.o.v. Leclerc.
PER neemt zijn bijbaan als Mexicaans minister van defensie serieus
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Perez heeft Lecler even aan de achterkant laten ruiken om nu gewoon maar even snelste ronde na snelste ronde neer te zetten
Aan de andere kant benadeel je direct andere rijders en hun tijden dan wel positie. Dus een tijdstraf is mijns inziens veel logischer dan een geldboete.Amphiebietje schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:41:
[...]
Lekker consistent van de FIA weer...unsafe release is niet de schuld van de coureur.
Mexican Minister of Defense is lekker bezig.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Stuivertje wisselen qua snelste ronde tussen de RBR heren
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik gok dat Max controlerend rijdt ivm bandenslijtageExocet schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:43:
Perez gaat harder dan Max
LEC wil zijn banden niet oproken. Perez zit prima, LEC moet hem eruitremmen op het natte gedeelte, die gok gaat hij echt niet nemensjaool schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:42:
PER heeft een tandje bij gezet. Nu 1.5s op LEC.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Wat een achterlijk gedoe dat die DRS nog steeds niet gebruikt mag worden, doodsaaie race zo..
Jij kijkt een andere race?FabianGTI schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:44:
Wat een achterlijk gedoe dat die DRS nog steeds niet gebruikt mag worden, doodsaaie race zo..
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
LOL whut? Wat heb jij zitten kijken vandaag?FabianGTI schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:44:
Kijken wij dezelfde race?FabianGTI schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:44:
Zodan MSC, bijna bowling actie daaro.
Naar welke raceklasse ben jij aan het kijken dan?FabianGTI schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:44:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ligt er heel erg aan wat de unsafe release inhoudt.Amphiebietje schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:41:
[...]
Als iemand echt zwaar hinder er van heeft zie je vaker time penalty's, zoniet vaker geldboetes voor het team. Is niet heel onconsistent van de FIA.
MSC laat even zien dat 't gras nog wel iets te nat is voor 'GEEL' ....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dat was dus Mick.
Ik zie het nog gebeuren dat Hamilton er dit seizoen al mee stopt
Dat zou een afgang zijn zeg.Vinnocchio schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:45:
Zou de carrière van Hamilton bijna net zo uit gaan als dat van Damon Hill? Je teamgenoot niet bij kunnen benen in het laatste seizoen en verder een beetje in niemandsland rondrijden
Hamilton kennende stop het team dan met hemVinnocchio schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:45:

Lijkt er op dat Max gewoon aan het cruisen is om banden te managen. Perez gaat lekker, Leclerc zelfde pace.
Als hij een mooie rol in een blockbuster krijgt aangeboden zie ik dat ook nog wel gebeuren.Vinnocchio schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:45:
Dat niet direct, maar wat zal ie er de pee in hebben, net een jaartje te lang doorgegaan.Vinnocchio schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:45:
Volg je bankbiljetten
Allemaal de schuld van Michael Masi natuurlijk

2 jaar te langZeRoC00L schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:46:
[...]
Dat niet direct, maar wat zal ie er de pee in hebben, net een jaartje te lang doorgegaan.
Lekkere race zo. Als iemand een half jaar geleden een screenshot had geplaatst van de huidige stand/posities van de coureurs had ik diegene echt keihard uitgelachen.
Wie had dit ooit gedacht
Wie had dit ooit gedacht
Vaak bu'j te bang!
Bij F1tv blijven ze maar afvragen waarom er nog geen DRS, terwijl ik zoiets heb van laat maar weg.
PSN: bollsie
Eerst maar zien of ie start volgend jaar
Volg je bankbiljetten
Aanvoerrichting Florence, zuidwest van Imola. Lijkt er op dat daar wel wat aan het pruttelen is.MikeyMan schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:47:
Toch geen regen?
:strip_exif()/f/image/rNjlqMsPNpv92s47S98rI3wG.jpg?f=fotoalbum_large)
- DaniëlWW2
- Niet online
Perez heeft een fout gemaakt?
HAM is nog geen plek opgeschoten deze race en dat terwijl RUS nu op P5 rijdt.
jij hebt dus niet genoten van vorig jaar?
PER foutje gemaakt? Opeens 1,5s weg.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Auto's HAM en RUS zijn anders afgesteld t.b.v. data verzameling, RUS heeft meer downforce wat ik begreep en heeft daar nu baat bij.
Lec heeft wel geleerd. In eerdere jaren had hij allang een do or die actie op Per gedaan.
Sowieso schrijf je zo!
YupJeroenvde89 schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:48:
PER foutje gemaakt? Opeens 1,5s weg.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Verwijderd
Anders kan Hamilton niet naar voren komen. Dus natuurlijk vragen ze zich dat afsjufke schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:47:
Bij F1tv blijven ze maar afvragen waarom er nog geen DRS, terwijl ik zoiets heb van laat maar weg.
RB kleuren?StefanVerkerk schreef op zondag 24 april 2022 @ 15:48:
[...]
Aanvoerrichting Florence, zuidwest van Imola. Lijkt er op dat daar wel wat aan het pruttelen is.
[Afbeelding]
Volg je bankbiljetten
Wat een heerlijke race en Verstappen gaat als de spreekwoordelijke brandweer.
Mick doet een David van gisteren.. track limits
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |