"When you grow up your heart dies"
Dat was een voorbeeld waar het aan zou kunnen liggen, niet dat dit het probleem was volgens mij.talkatoo schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:36:
Ham heeft scheurtje in de motor door het stuiteren waarschijnlijk. Vandaar zijn langzame tijd (hoor ik op Viaplay).
Nee. Ik reageerde er ook op. Dat buitenste deel ging steeds verder naar beneden op hogere snelheid. Binnenste gedeelte helemaal stabiel.schumi2004 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:42:
Ligt het aan mij of is die voorvleugel wel erg flexibel bij Ferrari?
Ga er voor het gemak maar vanuit dat het binnen de regels is en het is verder denk ik niks om ons druk over te maken.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Float like a butterfly, sting like a bee.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik denk dat het meer een PBDASW is...HollowGamer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:43:
[...]
Dat was een voorbeeld waar het aan zou kunnen liggen, niet dat dit het probleem was volgens mij.
En rode vlag.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
edit: jezus, wat een crash voor Schumacher
[ Voor 8% gewijzigd door loekf2 op 26-03-2022 18:44 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
at your service
YepSkidmarks schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:45:
Klapte hij nu tegen het beton aan was er geen barrier daar?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Die baan zal aan alle eisen van de FIA voldoen. Dus daar zit het probleem niet. Dit is het risico van een stratencircuit. Maak je een fout dan vlieg je de muur in.ArthurMorgan schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:45:
Die baan is ook veel te smal imho.
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Duurt wel effe voordat de medical car daar is. Duurt dus ook effe voordat ze beeld van dichtbij laten zien.Graft schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:45:
Geen camera beeld of update meer.. fingers crossed.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zeker als je nu op afstand ziet dat de doctoren erbij staan en Schumacher nog in de auto zit.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Beetje ductape misschienLekker Ventje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:44:
Dat fixen ze niet voor Q3
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geld is het allerbelangrijkste, stop toch met die stratencircuits en zeker dit soort met die blinde bochten.ArthurMorgan schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:45:
Die baan is ook veel te smal imho.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ja, de krachten zijn ook zo hard dat de kans groot is dat ze hem eruit takelen met stoel en al. Volgens ViaPlay commentators praat ie wel op de radio, dat is goed nieuws als t waar is.Formula one schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:46:
Zit die nog in de auto?
[ Voor 19% gewijzigd door WhatsappHack op 26-03-2022 18:47 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Er wordt gepraat over de boardradio met Mick, maar hoe en wat nog even geen idee.
- DaniëlWW2
- Niet online
Nee, nog niets gehoord of gezien. ook nagelbijten in de Haas garageKenny_026 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Heeft iemand al een update uit een radio of iets?
🙏🙏🙏🙏
Je bedoelt voor Sims? Dit is niks voor zulke snelle auto’s in het echtDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:46:
Het is misschien een spectaculair circuit voor kwalificatie, maar op deze manier is het niks. Dit is misschien gewoon echt te snel en te smal...
Zeker als je nu op afstand ziet dat de doctoren erbij staan en Schumacher nog in de auto zit.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Grijs beeld (geen live stream van de wagen).DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Kan iemand met F1TV naar Schumacher zijn kanaal wisselen om te achterhalen of hij praat?
PSN: xMaurice93
Zal ook voorzorg zijn neem ik aan..djmelvee schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Ambulance erbij.. Ben bang dat dit niet goed is..
Die is al uitgeschakeld. Haas logo in beeld en microfoon met streep erdoor.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Kan iemand met F1TV naar Schumacher zijn kanaal wisselen om te achterhalen of hij praat?
Geen beeld…DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
- DaniëlWW2
- Niet online
Beeld gaat volgens mij automatisch uit bij een flinke impact. Maar meer of hij bij bewustzijn is, wat dus het geval is.KrazyJay schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:48:
[...]
Grijs beeld (geen live stream van de wagen).
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Met de nadruk op "tijd", niet "knal", svp.AMARONE schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:45:
Max moet zo maar als eerste in Q3 naar buiten en een knaltijd neerzetten
Volgens Sky praat ie met de dokter, maar nog in de auto. Ambulance er naast. Kan best dat ie met stoel en al eruit gaat.
Doen ze niet zomaar. Die zie je niet bijzonder vaak hoor.
Onboard stream is direct gestopt vlak voor het moment van de crash.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Eisen zoals een zak geld betalen, een nog grotere zak geld betalen, ja, die zullen wel voldaan zijn. Veiligheid is op een stratencircuit met deze snelheden gewoon een illusie.sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:46:
[...]
Die baan zal aan alle eisen van de FIA voldoen. Dus daar zit het probleem niet. Dit is het risico van een stratencircuit. Maak je een fout dan vlieg je de muur in.
Even terug gespoeld, op moment van de slip word het beeld uitgezet.djmelvee schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Doen ze niet zomaar. Die zie je niet bijzonder vaak hoor.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Deze staat uit krijg geen beeld.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Reports are that he's conscious and talking.
— Chain Bear (@chainbear) 26 maart 2022
Needs to be extracted safely, double check any pains aren't at risk during extraction #SaudiArabianGP
Dat is over gegaan naar het gewone commentaar van de uitzending.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
Hebben we dat de laatste paar jaar al meegemaakt? Met de stoel en al uit de autoloekf2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Volgens Sky praat ie met de dokter, maar nog in de auto. Ambulance er naast. Kan best dat ie met stoel en al eruit gaat.
Zit geen geluid bij.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:48:
[...]
Beeld gaat volgens mij automatisch uit bij een flinke impact. Maar meer of hij bij bewustzijn is, wat dus het geval is.
Live stream zegt dat die uit zijn auto "getild" wordt.
Dan nog heeft de FIA eisen waar een circuit aan moet voldoen. Dit is een hoge snelheid stratencircuit dus ja dan heb je kan op dit soort ongelukken.Transportman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Eisen zoals een zak geld betalen, een nog grotere zak geld betalen, ja, die zullen wel voldaan zijn. Veiligheid is op een stratencircuit met deze snelheden gewoon een illusie.
Laten we hopen dat het verder goed is met Mick.
Als je zijn kanaal terugkijkt, wordt het beeld al op grijs gezet voor de crashDaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:47:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leclerc en Sainz stopte beide (zaten erachter). staken duimpje op, dus ga er vanuit dat het goed isrenegrunn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:50:
[...]
Als je zijn kanaal terugkijkt, wordt het beeld al op grijs gezet voor de crash
We’ve heard that Mick is conscious, out of the car and currently on his way to the medical centre. #HaasF1 #SaudiArabianGP #Quali
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 26 maart 2022
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan wordt het hoog tijd dat de regels strenger worden dat dit soort circuits niet langer meer mogen.sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:50:
[...]
Dan nog heeft de FIA eisen waar een circuit aan moet voldoen. Dit is een hoge snelheid stratencircuit dus ja dan heb je kan op dit soort ongelukken.
Laten we hopen dat het verder goed is met Mick.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
[ Voor 87% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-03-2022 20:44 ]
Aiaiai...ChipSkylark schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 09:26:
Na de race vorig jaar schreef ik dat deze baan in ieder geval zo snel mogelijk van de kalender moet verdwijnen met het oog op de vele ongelukken (die ook zeker slechter hadden kunnen aflopen). Ik ben benieuwd of ik mijn mening moet bijstellen na deze race, maar ik vrees van niet. We will see!
Het zou me niet verbazen als die morgen wakker wordt met het gevoel door heel z’n lichaam dat ie is aangereden door een trein…Vuvuzela schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:51:
Crash nog paar keer gezien. Zou me niet verbazen als hij een been heeft bezeerd,
Monaco is natuurlijk ook zoiets bijna alle stratencircuits hebben wel punten die absoluut niet veilig zijn.Transportman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:49:
[...]
Eisen zoals een zak geld betalen, een nog grotere zak geld betalen, ja, die zullen wel voldaan zijn. Veiligheid is op een stratencircuit met deze snelheden gewoon een illusie.
We’ve heard that Mick is conscious, out of the car and currently on his way to the medical centre. #HaasF1 #SaudiArabianGP #Quali
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 26 maart 2022
Video is nu al weer weg.
Edit: Nee, doet het gewoon, maar geeft een eerste beeld alsof de video is weggehaald. Maf.
[ Voor 18% gewijzigd door Amphiebietje op 26-03-2022 18:55 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
FOM feed. De uitzenders hebben hier geen controle over.Player1S schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:51:
Wtf laat viaplay nu gewoon herhaling zien uit zichzelf? Of toont een F1TV het nu ook?
Die van Latifi bleef gewoon aan en je kon nog zo'n 10 minuten naar getakel kijken voordat 'ie eindelijk uitging. Ik denk dat bij deze impact de boel gewoon afgebroken is.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:48:
[...]
Beeld gaat volgens mij automatisch uit bij een flinke impact. Maar meer of hij bij bewustzijn is, wat dus het geval is.
Ligt daar de gemiddelde snelheid niet stukken lager en is het relatief juist veel overzichtelijker?Woefdram schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:51:
[...]
Monaco is natuurlijk ook zoiets bijna alle stratencircuits hebben wel punten die absoluut niet veilig zijn.
Er is ook een klapper geweest waarbij iemand is omgekomen, dat was in een veilig land.Giem schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:49:
Waarom rijden we in godsnaam op dit "circuit" gewoon niet veilig. Het land niet, de baan niet.. alles voor het geld.. dode of gewonden maakt niet uit.
Positief nieuws maar Drive to Survive gaat dit minstens 15 minuten uitmelken als het niet een hele aflevering wordt.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:51:
Mensen, ik heb het antwoord al dat Schumacher bij bewustzijn is...
Zodra het signaal er is dat de coureur veilig is kan dat, daarvoor is het niet getoond.Player1S schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:51:
Wtf laat viaplay nu gewoon herhaling zien uit zichzelf? Of toont een F1TV het nu ook?
Ver crashte in elk geval niet in een paar betonnen muren. En het is geen wedstrijdje wie de zwaarste crash had.jaapstobbe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:52:
De crash van VER op Silverstone was een stuk harder.
Ja Max ging harder, maar zijn muur was 1000x zachter.jaapstobbe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:52:
alles kan off-topic
Maar wel in de bandenstapel, niet in een betonnen muurjaapstobbe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:52:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Je kan een autoongeluk overleven, maar net verkeerd vallen en overlijden door een stoeprandje...jaapstobbe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:52:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |