Voor de eventuele vervanger: Moet het eigenlijk tracktime in een F1 zijn, of mag een andere klasse ook?
Volgend jaar schijnen we te rijden in Qiddiya, een soort mega Efteling resort daar:CousinBoneless schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:06:
En toch he. Stel dat deze crash morgen tijdens de race gebeurt, ergens voorin… je kan als achterliggende partij echt niet uitwijken of op tijd remmen hier.
Schrappen deze baan, en snel graag.
(Mijn mening)
https://www.autosport.com...rom-2023-4984503/4984503/
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Dat roept herinneringen op aan Spa 1998.CousinBoneless schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:06:
En toch he. Stel dat deze crash morgen tijdens de race gebeurt, ergens voorin… je kan als achterliggende partij echt niet uitwijken of op tijd remmen hier.
(Mijn mening)
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
En dan heb je compleet nieuwe regels met herintroductie van ground effect,Ankona schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:53:
Vorig jaar was het al duidelijk en nu weer bevestigd. Deze baan is ongeschikt voor de f1.
t/m race 1 hebben de wagens ernstig last van purpoising en waar gaan we daarna heen? Jeddah

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Het gezeur over Hamilton hoeft hier echt niet.Erazzzer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:58:
[...]
Misschien is het je ontgaan dat hij volledig aangeslagen was van micks crash.
[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-03-2022 19:41 ]
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Op F1TV (Live Channel) zegt men dat de reglementen stellen dat dit jaar de achterkant van het chassis sneller moet afbreken dan vorig jaar.
Tis heel simpel, volgens mij moet een vervanger minimaal deelgenomen hebben aan de kwalificatie. Dat gaat 'm dus niet worden.Amphiebietje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:08:
Voor de eventuele vervanger: Moet het eigenlijk tracktime in een F1 zijn, of mag een andere klasse ook?
Andere klassen tellen niet.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Toen ik twee keer groen zag bij Stroll zat ik hier al te gillen, genieten dit!!jaapstobbe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:27:
OK, toch niet gered! Niet verwacht dat STR zich nog zou verbeteren.
Alleen als het de Clio cup isAmphiebietje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:08:
En Monaco, Singapore en Baku dan ook? En misschien ook stukken van Australie en Canada. En ook niet meer in de regen rijden?CousinBoneless schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:06:
(Mijn mening)
I served in a company of heroes.
Zou de Ferrari van Charles de Red Bull van Max een aanzoek hebben gedaan?Alfa Novanta schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:09:
[...]
En dan heb je compleet nieuwe regels met herintroductie van ground effect,
t/m race 1 hebben de wagens ernstig last van proposing en waar gaan we daarna heen? Jeddah
"When you grow up your heart dies"
Ham wil morgen vanuit de pitlane starten.
Gaat alles veranderen.......
Volgens mij was het dezelfde bocht als waar Cem Bolukbasi gisteren crashte in de F2. Minder zwaar, maar hij heeft vandaag niet meegereden.
[ Voor 4% gewijzigd door jan390 op 26-03-2022 19:13 ]
Ze hebben vast nog nooit Indycar of Nascar gekeken.Vuvuzela schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:10:
[...]
En Monaco, Singapore en Baku dan ook? En misschien ook stukken van Australie en Canada. En ook niet meer in de regen rijden?
Heeft niets met politiek te maken want dan houden we weinig circuits over. En Monaco mag er van mij al jaren uit. Mooi baantje voor in Mario Kart maar alle stratencircuits als Monaco en hier mogen van mij weg. Gewoon lekker op een echt circuit racen ipv dit soort banen.Grert schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:08:
[...]
Zouden mensen hetzelfde zeggen over Monaco??? het is allemaal heel erg politiek gekleurd.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Loopt je stream een beetje achter?D-Ed schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:10:
[...]
Toen ik twee keer groen zag bij Stroll zat ik hier al te gillen, genieten dit!!
Dat lijkt mij het beste. Er komt sowieso nog een safety car of misschien zelfs rode vlagGrert schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:11:
Wat is de volgende race? Spa?Alfa Novanta schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:09:
[...]
En dan heb je compleet nieuwe regels met herintroductie van ground effect,
t/m race 1 hebben de wagens ernstig last van proposing en waar gaan we daarna heen? Jeddah
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik heb altijd begrepen dat je gek moet zijn (in de goede zin van het woord), wil je IndyCar rijden. Het schijnt echt levensgevaarlijk te zijn.sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:11:
[...]
Ze hebben vast nog nooit Indycar of Nascar gekeken.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Hij had ook weinig te melden bij Viaplay. The car drives like a nightmare and now I am worried about Mick was de korte samenvattng.Grert schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:11:
Ah, ben jij mijn schreeuwende buurman? Woon je in een flat?D-Ed schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:10:
[...]
Toen ik twee keer groen zag bij Stroll zat ik hier al te gillen, genieten dit!!
Niet Co de Roodt. Maar een rode vlag.mrstylo schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:12:
[...]
Dat lijkt mij het beste. Er komt sowieso nog een safety car of misschien zelfs code rood.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Reparaties zijn gedaan en wedstrijdleiding checked de baan.
Self reflection is the school of wisdom
Ik ben pro 19 coureurs eigenlijk.. Mag dat ook?Erazzzer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 18:30:
Wat een boel Feyenoord reacties hier. Plezier uit het verlies van je concurrent halen ipv het winnen van je eigen team. Is dat nou echt nodig?
Waarschijnlijk omdat het pro Max is maakt het niets uit en wordt het getolereerd...
Het scheelt dat je in deze thread niet hoeft te F5'en.D-Ed schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:14:
[...]
Nee hoor, klap nu pas m'n laptop open om even bij te lezen.. We zitten niet allemaal te F5'n he
Ah, morgen Magnussen P1 nadat HAM een crash veroorzaakt met zijn ongeteste setup.:Pmrstylo schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:12:
[...]
Dat lijkt mij het beste. Er komt sowieso nog een safety car of misschien zelfs code rood.
Kan ik "Haas op P1" ook weer gaan afstrepen.
Het was niet eens een samenvatting maar het volledige interview.tweakduke schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:13:
[...]
Hij had ook weinig te melden bij Viaplay. The car drives like a nightmare and now I am worried about Mick was de korte samenvattng.
Slowchat was niet toegestaan hier toch? We gaan wel weer lekker die richting op. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar maak dan geen regels.sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:14:
[...]
Het scheelt dat je in deze thread niet hoeft te F5'en.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Viaplay: Schumacher zou naar het ziekenhuis op weg zijn.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Al klik ik nog zo snel, het groene balkje achterhaalt mij wel!sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:14:
[...]
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Duh, je had iets anders verwacht????DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:16:
Quickreply staat dan ook uit. Verder is de gele balk erg handig om te zien of er nieuwe reacties zijn.Snowdog schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:16:
[...]
Slowchat was niet toegestaan hier toch? We gaan wel weer lekker die richting op. Ik vind het zelf niet zo'n probleem, maar maak dan geen regels.
sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:14:
[...]
offtopic:
welke pagina zit je nu nog? Zal wel traag laden met nieuwe reacties
Dat lijkt mij dan weer logisch als hij met een ambulance wordt afgevoerd, waar zou die anders heen gaan dan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:16:
Yep maar toevallig ben ik er nu niet...Amphiebietje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:13:
[...]
Ah, ben jij mijn schreeuwende buurman? Woon je in een flat?
Idd, voor een scan (voorzorgsmaatregel)DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:16:
Zekers, maar dat heeft verder weinig toegevoegde waarde, dat ziet iedereen wel. Wat mij betreft moet slowchat (want dat is dit ook imo) gewoon toegestaan zijn tijdens events.sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:16:
[...]
Quickreply staat dan ook uit. Verder is de gele balk erg handig om te zien of er nieuwe reacties zijn.
Hopelijk is de baan wel 100% schoon,wil er even niet aandenken als erg nog een klein beetje olie ligt waardoor er weer iemand op dat punt de muur in gaat...fingers crossed.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ventrigo schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:17:
[...]
offtopic:
offtopic:
Het loopt lekker gelijk hier. Gele balk, klik, nieuwe reacties lezen en klaar.
Het loopt lekker gelijk hier. Gele balk, klik, nieuwe reacties lezen en klaar.
Is 100% niet schoon, kan ook niet carbon krijg je niet zomaar weg.skreppiedoe schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:18:
Hopelijk is de baan wel 100% schoon,wil er even niet aandenken als erg nog een klein beetje olie ligt waardoor er weer iemand op dat punt de muur in gaat...fingers crossed.
[ Voor 4% gewijzigd door Grert op 26-03-2022 19:19 ]
Albers en van de Garde toch ook?Playa del C. schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:07:
[...]
Hij heeft in de F1 gereden en weet er veel van af. Juist ook over de emoties en ervaringen van coureurs.
Albers zelfs 4x zoveel f1 races als Doornbos en van de Garde bijna 2x
Bij wijze van he..sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:14:
[...]
Wat, die Scania heeft een NL kenteken?!
Zolang het niet te extreem wordt is dat gewoon toegestaan hier. Tenminste ik merk vrij weinig van ingrepen daar tegen.Snowdog schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:18:
[...]
Zekers, maar dat heeft verder weinig toegevoegde waarde, dat ziet iedereen wel. Wat mij betreft moet slowchat (want dat is dit ook imo) gewoon toegestaan zijn tijdens events.
De richting is ook van belang. Albers zei net dat hij liever zijwaarts een klapper heeft dan frontaal. Toch betwijfel ik dat als leek.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:06:
[...]
Het gaat denk ik niet om faciliteiten maar om snelheid van deceleratie bij een impact tegen de muur. Dat kan hier heel wat bruter zijn geweest en Verstappen kon uitstappen waar Schumacher blijkbaar uit de auto is gehaald in zijn zitje. Dat is een flink verschil.
In een personenauto die wij gewone stervelingen rijden is dat waarschijnlijk andersom; je hebt voor je véél meer kreukelzone en een airbag. Terug naar de formule 1 auto: je zit volledig ingesnoerd, en ook nog eens het HANS (Head And Neck Support) systeem. Maar in dit geval is zijn hoofd wel duidelijk zijwaarts heen en weer geslagen, voor zover die systemen dat toelaten. Een hersenschudding ligt dan ook zeker op de loer. En op zijn minst spierpijn aan zijn nek.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Komen nog even wat extra schoonmakers/vrachtwagens, dus gaat nog wel even duren. Tot hoe laat mogen ze eigenlijk doorgaan?
Totdat Q1 gereden is. Het is geen race met een tijdlimiet.Transportman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:20:
Komen nog even wat extra schoonmakers/vrachtwagens, dus gaat nog wel even duren. Tot hoe laat mogen ze eigenlijk doorgaan?
Lag op de plank met kraag om, begrijpelijk natuurlijk! Je wil geen risico lopen na zo'n crash
[ Voor 37% gewijzigd door pilskes op 26-03-2022 19:22 ]
Het moet wel slopend zijn. Al een nacht overgeslagen door weinig slapen, nu weer lang wachten, ..
Nouja, tijd om die regel dan te verwijderen , ben het verder met je eenssjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:19:
[...]
Zolang het niet te extreem wordt is dat gewoon toegestaan hier. Tenminste ik merk vrij weinig van ingrepen daar tegen.
https://voertuig.net/kenteken/07BPN9Spotmatic schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:19:
Klopt. Scania R450 uit 2020.Spotmatic schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:19:
Op de meeste circuits is wel degelijk een tijdsbeperking (niet genoeg zonlicht meer), waarna gewoon niet meer verder gegaan kan worden.sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:21:
[...]
Totdat Q1 gereden is. Het is geen race met een tijdlimiet.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Er is meer oppervlak aan auto als de auto zijwaarts een klap moet opvangen, dan recht voorwaarts.DrivinUCrazy schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:20:
[...]
De richting is ook van belang. Albers zei net dat hij liever zijwaarts een klapper heeft dan frontaal. Toch betwijfel ik dat als leek.
In een personenauto die wij gewone stervelingen rijden is dat waarschijnlijk andersom; je hebt voor je véél meer kreukelzone en een airbag. Terug naar de formule 1 auto: je zit volledig ingesnoerd, en ook nog eens het HANS (Head And Neck Support) systeem. Maar in dit geval is zijn hoofd wel duidelijk zijwaarts heen en weer geslagen, voor zover die systemen dat toelaten. Een hersenschudding ligt dan ook zeker op de loer. En op zijn minst spierpijn aan zijn nek.
De auto vangt wel een groot deel van de klap op en dat zie je bijvoorbeeld dat de auto doormidden is. Maar gezien de G krachten die dan gemonitord worden, is er reden tot meer zorg en is het niet even normaal uitstappen, medical check en door.
Even afwachten dus, maar de eerste signalen zijn ok zo te horen.
Zou dan deze dan kunnen zijn zijn? https://voertuig.net/kent...4ad3111ec8c163fc22610c2e0 Alleen is een Wit kenteken?Spotmatic schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:19:
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Daar hebben ze op dit stratencircuit geen last van met al die schijnwerpers die op het circuit gericht staan.Transportman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:22:
[...]
Op de meeste circuits is wel degelijk een tijdsbeperking (niet genoeg zonlicht meer), waarna gewoon niet meer verder gegaan kan worden.
Het gebrek aan zonlicht is juist deel van deze race...Transportman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:22:
[...]
Op de meeste circuits is wel degelijk een tijdsbeperking (niet genoeg zonlicht meer), waarna gewoon niet meer verder gegaan kan worden.
Ben ik de enige die Albers erg betweterig vind overkomen? Had dat gevoel vorig weekend al maar nu ook weer. Mis Doornbos wel tov Albers.
Ziet er allemaal heel ernstig uit maar is vooral protocol. Vooral leuk voor twitter gastjes die willen voorkomen alsof hij halfdood is.pilskes schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:21:
Lag op de plank met kraag om, begrijpelijk natuurlijk! Je wil geen risico lopen na zo'n crash
[[URL="=800,534]https://img.gptoday.eu/x/full/photos/623f564f1f64148ee2b4f91ff48dad89564b96ab4626f.webp"]Afbeelding[/URL]]
Scans gaan uitwijzen hoe ernstig het echt is.
En zo gaat een Q van een uur weer 2 uur duren. Met dank aan dit baantje...
Waarom van die lompe vrachtwagens, die kleinere veegwagena zijn toch veel mobieler om het schoon te maken?
Want Doornbos is niet betweterig? Ze hebben een beetje dezelfde rol.Teknix1982 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:23:
Ben ik de enige die Albers erg betweterig vind overkomen? Had dat gevoel vorig weekend al maar nu ook weer. Mis Doornbos wel tov Albers.
sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:23:
[...]
Daar hebben ze op dit stratencircuit geen last van met al die schijnwerpers die op het circuit gericht staan.
Ja, dat snap ik, vandaar dat ik vraag of er een eindtijd is voor deze Q.Homeland schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:23:
[...]
Het gebrek aan zonlicht is juist deel van deze race...
Meestal is bij zo'n klap het gevaar ook niet zichtbare verwondingen, juist intern is de schade gevaarlijk.
Nee. kan ook niet reglementair.Transportman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:24:
[...]
[...]
Ja, dat snap ik, vandaar dat ik vraag of er een eindtijd is voor deze Q.
Goed om te horen. Maar die gaat morgen niet rijden neem ik aan. Ze mogen geen vervanger inzetten toch? Stel dat het wel had gemogen, je hebt wel ballen om zonder enige oefening op dit circuit in te stappen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Viel mij vooral op dat hij niet zelf uit de auto kwam. Meestal stappen ze er vrij snel uit.
Doornbos houdt nogal snel in als een ander het beter denkt te weten. Daarna legt hij het vaak uit zoals hij het ziet. Dat zag je altijd erg goed bij Tom Coronel en hem. Die twee hadden vaak van dat soort discussies. Tom heeft bij Viaplay pilletjes gekregen om hem kalm te houden lijkt het wel.dutchgio schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:24:
[...]
Want Doornbos is niet betweterig? Ze hebben een beetje dezelfde rol.
Op moment van de crash was Haas direct alle contact met de auto kwijt, geen data en geen communicatie meer mogelijk.
Doornbos kwam op mij beter over. Maar kan natuurlijk persoonlijke smaak zijn. Daarom de vraagdutchgio schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:24:
[...]
Want Doornbos is niet betweterig? Ze hebben een beetje dezelfde rol.
Ongelooflijk dat ze die feestmuziek niet stoppen :-/
Als ze in het ziekenhuis niks vinden rijdt hij morgen gewoon. Na een crash meteen weer instappen.cheiron schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:25:
[...]
Goed om te horen. Maar die gaat morgen niet rijden neem ik aan. Ze mogen geen vervanger inzetten toch? Stel dat het wel had gemogen, je hebt wel ballen om zonder enige oefening op dit circuit in te stappen.
Moeten ze wel op tijd een wagen voor hem klaar hebben staan.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 26-03-2022 19:27 ]
Misschien staat er een uiterlijke eindtijd in de milieu vergunning ivm geluidsoverlastTransportman schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:24:
[...]
[...]
Ja, dat snap ik, vandaar dat ik vraag of er een eindtijd is voor deze Q.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ze hadden bij Haas helemaal geen contact meer met hem. Lijkt me ook wel eng als je geen contact krijgt.computerjunky schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:25:
Viel mij vooral op dat hij niet zelf uit de auto kwam. Meestal stappen ze er vrij snel uit.
ik twijfel of die gezondheidszorg daar wel goed is.. ja, met een zak geld misschien.
Goed dat ze met een heli gaan, of ben ik enige dat ze wellicht beter niet met een heli kunnen vliegen in dit gebied?
Goed dat ze met een heli gaan, of ben ik enige dat ze wellicht beter niet met een heli kunnen vliegen in dit gebied?
Nope: Het kenteken 07-BPN-9 hoort bij een Scania R450. Deze vrachtwagen (niet nader aangeduid) werd toegelaten op 07-07-2016.
Maar verder niet belangrijk natuurlijk.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
offtopic:
2016
[code]
Vervaldatum APK
06-08-2022
Datum eerste inschrijving in Nederland
16-06-2020
Vervaldatum Tachograaf
27-11-2022
B
Datum eerste toelating
07-07-2016
Datum eerste afgifte kenteken in Nederland
09-06-2020
I
Datum tenaamstelling
16-06-2020
Tijdstip tenaamstelling
14:16[/code]
2016
[code]
Vervaldatum APK
06-08-2022
Datum eerste inschrijving in Nederland
16-06-2020
Vervaldatum Tachograaf
27-11-2022
B
Datum eerste toelating
07-07-2016
Datum eerste afgifte kenteken in Nederland
09-06-2020
I
Datum tenaamstelling
16-06-2020
Tijdstip tenaamstelling
14:16[/code]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mag niet, bij dit soort crashes of als iemand aangeeft last te hebben van nek of rug word je geplankt of in dit geval met stoel eruit gehaald.computerjunky schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:25:
Dat zegt niks over de schade, het is slechts protocol.
Gezondheidszorg daar zal top zijn, prive ziekenhuizen zijn erg goed geregeld.HollowGamer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:27:
ik twijfel of die gezondheidszorg daar wel goed is.. ja, met een zak geld misschien.
Waarom zou die gezondheidszorg daar niet goed zijn? Vreemde aanname...HollowGamer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:27:
Iets anders mag niet.HollowGamer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:27:
Jezus, herhaling op F1TV vanuit een andere hoek.
Zegt Steiner nou dat ie ws morgen niet rijdt ?
Zegt Steiner nou dat ie ws morgen niet rijdt ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je klinkt als iemand die nooit buiten z'n eigen dorp komt.HollowGamer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:27:
I served in a company of heroes.
Ja ziet er echt heftig uit, ik heb ondertussen al een paar keer de replay gezien en die halve auto gaat uit elkaar. Maar voor de driver ziet het er echter heel gunstig uit, lijkt alsof hij mooi beschermd word.
Zou mij niks verbazen als hij alleen een beetje hoofdpijn heeft
[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 26-03-2022 19:29 ]
Zeker voor de F1. Daar ontbreekt niks aan.Homeland schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:28:
[...]
Gezondheidszorg daar zal top zijn, prive ziekenhuizen zijn erg goed geregeld.
Wie durft de knoop door te hakken om de boel af te blazen? Dit circuit is gewoon ongeschikt en gevaarlijk. Is dat geld echt zoveel belangrijker?
alles kan off-topic
Mick ziet er prima uit. Die is er volgende keer gewoon bij.
Hoe een NL vrachtauto in SA terchtkomt is mij dan wel een raadsel. Per vliegtuig lijkt me een beetje ingewikkeld. Dus dan per schip? Seriously? Hebben ze die niet zelf in SA?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Goed om te zien dat goed gaat met Schumacher.
We blijven een mooi volk, afgelopen jaar moesten de moderators continue ingrijpen omdat er werd geklaagd over Olav Mol, Robert Doornbos en Rob Kamphues en dat Olav het allemaal telkens weer verkeerd (of helemaal niet!) zag. En nu weer klagen dat ze Olav, Robert en Rob missen en dat het allemaal zoveel beter was
We blijven een mooi volk, afgelopen jaar moesten de moderators continue ingrijpen omdat er werd geklaagd over Olav Mol, Robert Doornbos en Rob Kamphues en dat Olav het allemaal telkens weer verkeerd (of helemaal niet!) zag. En nu weer klagen dat ze Olav, Robert en Rob missen en dat het allemaal zoveel beter was
Ja.Ankona schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:29:
Wie durft de knoop door te hakken om de boel af te blazen? Dit circuit is gewoon ongeschikt en gevaarlijk. Is dat geld echt zoveel belangrijker?
Je weet in welk land we daar zitten en hoe die rechten daar zijn geregeld?sjaool schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:28:
[...]
Waarom zou die gezondheidszorg daar niet goed zijn? Vreemde aanname...
Je bent wereldvreemdHollowGamer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:27:
Achteraf vind ik altijd zo laf. Vorig jaar wisten ze dit ook al.Ankona schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:29:
Dus gewoon doorgaan.
Dat is allemaal politiek, we hebben net al een heel lijstje gemaakt van gevaarlijke circuits, inclusief publiekslievelingen als monaco.Ankona schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 19:29:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |