Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Je bedoelt de racing point force india

PS4 PSN: Dazzler2120

Wijzigingen aan het circuit:
- Bij de bochten 2, 3, 14 en 21 zijn de circuitmuren 1,5 tot 2 meter naar buiten verschoven zodat de courerus verder vooruit kunnen kijken.
- De bochten 4, 16, 22 en 24 zijn voorzien van een gladde metaalwand tot op bandhoogte. De coureurs hadden verzocht om de betonen elementen ook van bescherming te voorzien zodat kleine aanraking met de muur niet tot een ernstig ongeluk zal leiden.
Met behulp van DRS en de daarbijhorende oververhitting van de remmen, het koken van de banden, ... en waarbij Leclerc ook aangaf met opzet Max voor te laten op de start/finish om dan zelf weer de DRS te hebben op weg naar bocht 4 om er zo opnieuw voorbij te gaan.DaWayne schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:08:
[...]
?
Volgens mij hadden ze juist een aantal rondes lang diverse inhaalmanoeuvres en gingen ze zij aan zij met Ferrari, dus beetje overdreven imho
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Volgens deze theorie kan je in Q toch nog steeds in party mode rijden en dit tijdens de race terug schroeven? Dat wilden ze toch juist voorkomen?DataGhost schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:22:
[...]
Je mag per raceweekend gewoon een mode kiezen, die ligt vast vanaf het moment dat je in Q de pitbox uit rijdt. Alleen als je tijdens de race je mode wilt veranderen mag dat omlaag en daarna niet meer omhoog. Of dat laatste alleen voor het rest van de race of voor de rest van de motor geldt weet ik niet maar ik zou gokken op de motor. Maar als je tijdens de race niks aanpast mag je volgende race gewoon een andere mode kiezen. Zo heeft het tijdens een regenrace compleet geen zin om in party mode te gaan rijden.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
En terwijl hij wegreed van Sainz en Perez sainz ook goed bij hield. Wellicht dat die auto's dicht bij elkaar liggen en de problemen andersom voor komen op het moment dat de RB voor ligt.Blokker_1999 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:46:
[...]
Met behulp van DRS en de daarbijhorende oververhitting van de remmen, het koken van de banden, ... en waarbij Leclerc ook aangaf met opzet Max voor te laten op de start/finish om dan zelf weer de DRS te hebben op weg naar bocht 4 om er zo opnieuw voorbij te gaan.
Afwachten dus
Omlaag mag alleen met aantoonbare problemen, of is dat ook alweer veranderd.VidaR-9 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 19:55:
[...]
Volgens deze theorie kan je in Q toch nog steeds in party mode rijden en dit tijdens de race terug schroeven? Dat wilden ze toch juist voorkomen?
Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.
Maar dan moeten wel alle teams er mee akkoord gaan. Het geknutsel wordt dan ook voorgelegd aan de andere motorenbouwers.dyrc schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 14:00:
[...]
MGU-K, Control Electronics en Energy Store zijn nog aanpasbaar tot 1 september.
ook onder de noemer 'safety and/or reliability' mogen ze nog knutselen.
En de opmerking van Toto over "met de kettingzaak downforce weghalen"' lijkt wel redelijk op waarheid berust.
(wel een erg nette snede maakt zijn kettingzaai wel....)
En nieuw neusje voor de Red Bull:

[ Voor 67% gewijzigd door pilskes op 24-03-2022 20:59 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles voor de gewichtsbesparingDaniëlWW2 schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 21:03:
Auto's met delen zonder verf en alleen koolstof blijven ergens raar, maar blijkbaar is het ook echt nodig.
-
“The reason for me going to a black helmet, because if you remember before I had a white, yellow and blue helmet. I went to the black one because going black, you can see there’s no paint on the helmet.
“You can see the carbon shining through. It saved me 60 grams, going to the black design.
“One kilo at the time was three-hundredths of a second per lap so that was, 60 grams, two-thousandths of a second per lap just from the helmet."
Wie zei dat? (niet opzoeken he
Sja, hij moet de Finse eer op dat gebied hoog houden natuurlijk
#SaudiArabianGP Update:@HulkHulkenberg will practice, qualify and race alongside @lance_stroll.
— Aston Martin Aramco F1 Team (@AstonMartinF1) 25 maart 2022
Despite lack of mileage in the #AMR22, Nico coped well in Bahrain and we are sure he will do likewise in Jeddah.
We expect Sebastian Vettel to be fit for the #AustralianGP. pic.twitter.com/SgiSYwxZY2
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het klinkt als Nikki Lauda, maar ik kan me bij hem geen zwarte / carbon kleurige helm heugen...D-Ed schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:55:
[...]
“The reason for me going to a black helmet, because if you remember before I had a white, yellow and blue helmet. I went to the black one because going black, you can see there’s no paint on the helmet.
“You can see the carbon shining through. It saved me 60 grams, going to the black design.
“One kilo at the time was three-hundredths of a second per lap so that was, 60 grams, two-thousandths of a second per lap just from the helmet."
Wie zei dat? (niet opzoeken he)
Het is de coureur die na het behalen van WDC meteen stopte.DeKaerften schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:46:
[...]
Het klinkt als Nikki Lauda, maar ik kan me bij hem geen zwarte / carbon kleurige helm heugen...
https://untappd.com/user/OzzBier
Daarvan weet ik er maar 2, die ook nog eens dezelfde achternaam hebben.OzzieMann schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:50:
[...]
Het is de coureur die na het behalen van WDC meteen stopte.
Daarom zeg je gewoon alleen de achternaam; Rosberg!DeKaerften schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:57:
[...]
Daarvan weet ik er maar 2, die ook nog eens dezelfde achternaam hebben.
Nico Rosberg ging zo diep dat hij zelfs de verf van zijn helm haalde en z'n sokken afknipte om een paar gram te besparen.. Die gast is echt tot het naadje gegaan én kreeg het voor elkaar om tussen de oren van Ham te komen (toen dacht Hamilton ook dat hij gesaboteerd werd).DeKaerften schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:46:
[...]
Het klinkt als Nikki Lauda, maar ik kan me bij hem geen zwarte / carbon kleurige helm heugen...
Dat trucje heeft hij één keer kunnen uitvoeren en dat was ook de reden dat hij na z'n kampioenschap is gestopt.
ParaDroid2 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:08:
Aldus de Telegraaf is ook dit weekend Vettel er nog niet bij, Hülkenberg stapt weer in.
Nog een weekend Hulkenberg, ben ook benieuwd wat dit met de toekomstplannen van Vettel doet. Die zit nu thuis bij zijn gezin, te kijken naar een auto die niet competitief is en naar races in landen waar hij totaal niet achter staat.ParaDroid2 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:08:
Aldus de Telegraaf is ook dit weekend Vettel er nog niet bij, Hülkenberg stapt weer in.
Kan me voorstellen dat het een eventueel besluit om te stoppen een stuk makkelijker kan maken.

Was Vettel niet al (/nog steeds) in Bahrein? Zo ja: dan kan die daar ook niet weg en zit hij in zijn hotelkamer opgesloten.Homeland schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:10:
[...]
Nog een weekend Hulkenberg, ben ook benieuwd wat dit met de toekomstplannen van Vettel doet. Die zit nu thuis bij zijn gezin, te kijken naar een auto die niet competitief is en naar races in landen waar hij totaal niet achter staat.
Kan me voorstellen dat het een eventueel besluit om te stoppen een stuk makkelijker kan maken.
El Plan is to puncture everyones tyres to win pic.twitter.com/yiWbHHf15m
— Enzo (@Aperta) 24 maart 2022
[ Voor 27% gewijzigd door Crysania op 25-03-2022 09:19 ]
Waarom zou dat niet mogen? Op het moment dat twee auto's zo dicht bij elkaar komen dat die vloer de andere auto zou raken, zijn er wel grotere problemen dan dit lijkt meCrysania schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:17:
interessante keuze van Alpine. mag zoiets gewoon?
[Twitter]
In elk geval wel voor de aanvallende auto, die krijgt meteen een geplofte band.ParaDroid2 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:19:
[...]
Waarom zou dat niet mogen? Op het moment dat twee auto's zo dicht bij elkaar komen dat die vloer de andere auto zou raken, zijn er wel grotere problemen dan dit lijkt me
Het doet mij allemaal denken aan een corpulente wielrenner op een full carbon fiets die sneller de berg op wil terwijl het probleem qua gewicht niet eens de fiets zelf is...D-Ed schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 22:55:
[...]
Wie zei dat? (niet opzoeken he)
Als je kijkt naar de rijders in het jaar dat Rosberg WK werd zie je meteen het verschil met nu.. Het leken wel wielrenners zo dun als dat ze waren.. Het heeft hem in ieder WK gemaakt.. Of het nu daadwerkelijk door het gewicht kwam of door de gedachte dat hem dit hielp. Het werkte voor hem (en misschien was het onderdeel van de mind game naar Ham, dat die echt zag hoe vastberaden hij was..).vhal schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:27:
[...]
Het doet mij allemaal denken aan een corpulente wielrenner op een full carbon fiets die sneller de berg op wil terwijl het probleem qua gewicht niet eens de fiets zelf is...
Afijn, dat was 2016.. Lets focus op 2022
Gok dat dit sneller breekt dan dat de band lek raakt.Crysania schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:17:
[Afbeelding]
[Twitter]
Toen waren de regels wel anders. Toen was er een minimumgewicht voor het totaal van rijder + auto. Als de auto te zwaar was moest de coureur maar afvallen. Nu is het minimumgewicht gesplitst en moet de coureur (+ pak + helm etc) minimaal 80KG wegen, en anders moet er extra ballast onder het stoeltje. Gewicht besparen op de helm heeft nu dus nog alleen nut als de coureur te zwaar is en helpt niet tegen het compenseren van 10+ KG overgewicht van de auto.D-Ed schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:31:
[...]
Als je kijkt naar de rijders in het jaar dat Rosberg WK werd zie je meteen het verschil met nu.. Het leken wel wielrenners zo dun als dat ze waren.. Het heeft hem in ieder WK gemaakt.. Of het nu daadwerkelijk door het gewicht kwam of door de gedachte dat hem dit hielp. Het werkte voor hem (en misschien was het onderdeel van de mind game naar Ham, dat die echt zag hoe vastberaden hij was..).
Afijn, dat was 2016.. Lets focus op 2022
Je hebt ook nog Jochen Rindt, die stopte al voor het halen van de titel.DeKaerften schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 08:57:
[...]
Daarvan weet ik er maar 2, die ook nog eens dezelfde achternaam hebben.
alles kan off-topic
Stopte? Dat is een beetje een duister understatement..Ankona schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:55:
[...]
Je hebt ook nog Jochen Rindt, die stopte al voor het halen van de titel.

Verder heeft hij de titel gewoon behaald hoor, postuum weliswaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Grimmie187 op 25-03-2022 09:58 ]
vhal schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:27:
[...]
Het doet mij allemaal denken aan een corpulente wielrenner op een full carbon fiets die sneller de berg op wil terwijl het probleem qua gewicht niet eens de fiets zelf is...
https://untappd.com/user/OzzBier
Alpine reed vorige week ook al met deze vloer. Bij Alonso dacht ik.Crysania schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:17:
[Afbeelding]
[Twitter]
'@redbullracing broke the curfew last night, presumably a result of fuel system and other fixes the team has had to introduce since Bahrain. Today the team confirmed that a vacuum in the VER/PER tanks meant that the pumps were not picking up the fuel. The issue has been addressed
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 25 maart 2022
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
staat daar dan nog een straf op, breken van de 'avondklok'
Ze kunnen daar toestemming voor vragen aan de FIA. En waarschijnlijk hebben ze die dan ook gewoon gekregen.Chefbierrr schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:29:
[...]
"When you grow up your heart dies"
Vroeger bij personenauto's was het zo dat je een klepje had die beluchtiging/ontluchting regelde van de tank. Tegenwoordig wordt die vanwege milieuregels gedaan met een koolstoffilter.
Kan mij toch niet voorstellen dat RBR dit niet heeft ingebouwd in de brandstoftank....
Geloof dat je dit meerdere keren mag per seizoen.Chefbierrr schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:29:
[...]
Volgens mij mag het, maar wel een beperkt aantal keren per seizoen (2x geloof ik). Dus mochten ze daar later in het seizoen overheen gaan dan kunnen er wellicht wel straffen op staan.Chefbierrr schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:29:
[...]
[ Voor 31% gewijzigd door Chocoball op 25-03-2022 11:52 ]
[ Voor 98% gewijzigd door NeverSettle op 25-03-2022 12:06 . Reden: Verwijder ]
Ah, wist niet dat dit afhing van je plaats in het kampioenschap. Dacht dat je twee "jokers" had per seizoen om de curfew te brekenChocoball schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:36:
Curfew is gebaseerd op de plek in het kampoienschap van vorig seizoen. Lagere teams mogen meer curfew (8 ) momenten hebben dan de topteams (6). Lees dat er een uizondering is van 2 maar wat de gevolgen zijn kan ik niet 1-2-3 in de technical of sporting regulations vinden.
[YouTube: Saudi Arabian GP 2022 - Post Press Conference - Daniel Ricciardo]
Weekend Warm-Up | 2022 Saudi Arabian Grand Prix (FOM dus even doorklikken)
[ Voor 54% gewijzigd door sjaool op 25-03-2022 12:13 ]
Ik dacht dat dit op 6 of 8 lag.Giel1 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 11:32:
[...]
Volgens mij mag het, maar wel een beperkt aantal keren per seizoen (2x geloof ik). Dus mochten ze daar later in het seizoen overheen gaan dan kunnen er wellicht wel straffen op staan.
Crysania schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:17:
[Afbeelding]
[Twitter]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
F1 met 4 paardenkrachten.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Netjes een bericht van meneer Grüner teruggekregen en Is inmiddels aangepast.
Met dat gebakje dat AM nu heeft gemaakt kan ik me dat voorstellenHomeland schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 09:10:
[...]
Nog een weekend Hulkenberg, ben ook benieuwd wat dit met de toekomstplannen van Vettel doet. Die zit nu thuis bij zijn gezin, te kijken naar een auto die niet competitief is en naar races in landen waar hij totaal niet achter staat.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Die race uit Asterix en Obelix was leuker, en meer autosport gerelateerd
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Max jokes: “I think we can all agree Ferrari has the slowest car - it’s all Carlos and Charles!”
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 25 maart 2022
Carlos replies: “And the Red Bull is the most reliable!”#F1 #SaudiArabianGP
Vergeet er niet bij te zetten, dat hij deze zelf geplaatst heeft
life as a super sub.. 😉
— Nico Hülkenberg (@HulkHulkenberg) 25 maart 2022
another weekend. another drive.#SaudiArabianGP
✍🏼 @EstagiariodaF1 pic.twitter.com/ezBJ4Gwkzy
Ik snap niet helemaal waarom ze daar de avondklok voor doorbreken want dat mag je maar een paar keer per seizoen doen en volgens mij is er toch echt genoeg tijd van tevoren als je gewoon om 9u in de paddock komt...
Waarschijnlijk ingevlogen onderdelen, die je vrijdagochtend rustig wilt kunnen gebruiken, kijken of het wel 100% werkt zoals het moet.Martinspire schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:35:
[...]
Ik snap niet helemaal waarom ze daar de avondklok voor doorbreken want dat mag je maar een paar keer per seizoen doen en volgens mij is er toch echt genoeg tijd van tevoren als je gewoon om 9u in de paddock komt...
Ze zullen het liefst gewoon een vrije avond gehad willen hebben.
Of ze hebben ook nog andere dingen te doen om 9 uur in de ochtend en ze hebben gewoon meer tijd gepland om dit te repareren / goed uit te werken?Martinspire schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:35:
[...]
Bij zo'n kritisch onderdeel vind ik het zeker niet gek dat ze daar de avondklok voor doorbreken.
Ik heb eens met een engineer gepraat bij het toenmalig Toro Rosso, de werkdruk en werkuren die ze in F1 weekenden hebben zijn absurd. Dagen zitten volgepropt en er kan weinig 'extra's' meer bij komen qua tijdsplanning.
[ Voor 100% gewijzigd door Outerspace op 25-03-2022 15:05 ]
Max: "They've opened up the last corner a bit. For me(!).
— Chain Bear (@chainbear) 25 maart 2022
... I tried to move it myself a bit last year but it didn't work!"#SaudiArabianGP
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ik had alleen de afbeelding maar.basvn schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:31:
[...]
Vergeet er niet bij te zetten, dat hij deze zelf geplaatst heeft![]()
[Twitter]
Ze zullen FP1 denk ik vooral gebruiken om wat updates te testen.Pierre schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 14:57:
Nou ben benieuwd naar RBR
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2022 15:01 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Scheelt dat er al andere klasses hebben geredenhansvk schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:01:
Circuit zal eerst zandvrij moeten worden gereden.
maar de eerste paar rondes zal vooral door de F1 auto's goed schoongemaakt worden
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alpine ha cambiado unidad potencia de Alonso. Después de Barein se detectó un posible problema con junta. Se ha enviado el ICE a Viry.
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 25 maart 2022
Alpine changed Alonso power Unit after they identified a suspected sealing issue. As a precaution, ICE has been changed and sent to Viry.
Dat kan Stroll makkelijk evenaren zolang zijn vader maar eigenaar van Aston Martin blijft.Pierre schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:07:
Iedereen bij Sky weer een harde plasser Hamilton 180 wedstrijden voor Mercedes.
Ik kijk daarom bij trainingen F1 Live kanaal. Palmer is wel een fijne gast om naar te luisteren en die Sam in de pitlanePierre schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:07:
Iedereen bij Sky weer een harde plasser Hamilton 180 wedstrijden voor Mercedes.
(Op F1tv)
Ik hoorde het op F1 Live kanaalMonkeySee89 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:12:
[...]
Ik kijk daarom bij trainingen F1 Live kanaal. Palmer is wel een fijne gast om naar te luisteren en die Sam in de pitlane
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2022 15:18 ]
Anoniem: 499527
2 secondenPlayer1S schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:15:
Lewis op soft 1 seconde achter Max op hard. Zelfs voor een vrijdag is dat veel
Consistent laatG_Dragon schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:18:
En ik wou nog posten van hoelang duurt het voordat er een rode vlag gaat komen lol.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Wie was de schuldigeLZ86 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:19:
Een bordje losgekomen langs de track en vervolgens verpulverd
EDIT:
Waarom doen ze niet even rustig aan met het oppakken er is toch code rood.. ?
[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 25-03-2022 15:20 ]
RIC meldde het, geen idee of hij m uiteindelijk ook onder zijn auto heeft gekregen.
Edit: het was NOR
[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 25-03-2022 15:20 ]
iemand die een bordje heeft laten vallen ofzo.
alles kan off-topic
Maar to be fair, het bordje lag waar het niet moet liggen. Namelijk op de baan.
[ Voor 70% gewijzigd door ChipSkylark op 25-03-2022 15:21 ]
Norris blijkbaar.G_Dragon schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:20:
Wie was de schuldige
EDIT:
Norris, maar dat bord had daar volgens mij nooit moeten staan? Lijkt erop dat die naar beneden gevallen wasG_Dragon schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 15:20:
[...]
Wie was de schuldige
EDIT:
En werken snel, want de tijd loopt namelijk wel door
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 25-03-2022 15:23 ]
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 25-03-2022 15:24 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |