"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Beetje andere management style denk ik. Het team niet ‘slap’ laten worden, omdat ze ieder jaar steeds het beste waren. Ik kijk eigenlijk meer op die manier ernaar.Bulder schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:43:
Ik vraag me echt af wat Mercedes nou wint door het zo te spelen. Op deze manier hebben ze heel weinig ervaring op kunnen doen met de nieuwe wagens op de 'echte' snelheid, terwijl andere teams niet echt hun strategie lijken aan te passen op basis van de prestaties van Merc.
In Q3 staat Max een straatlengte voor.
P1 weercaspervc schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:48:
Max paars s2
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Dit is dus precies de reden dat ik geen F1 meer wil kijken zonder F1TVSpotmatic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:49:
Waar zijn verdomme de timings...
:strip_exif()/f/image/eJNdguzXK0z3P8dIK9VsSitj.jpg?f=fotoalbum_large)
https://www.formula1.com/en/f1-live.html kan je ze ook zien met een (gratis) accountje.Spotmatic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:49:
Waar zijn verdomme de timings...
Sport = emotiepjlgt schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:51:
Toch mooi hoe het hier van hosanna naar daar gaan de zandzakken naar hosanna gaat.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nah, iedereen is de zandzakken weer terug aan het gooien de woestijn in.pjlgt schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:51:
Toch mooi hoe het hier van hosanna naar daar gaan de zandzakken naar hosanna gaat.
Als dat niet gebeurt, ga ik twijfelen of ik wel in t goede topic zitpjlgt schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:51:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
Heb je de Speedtrap bij de hand?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:53:
Inmiddels begin ik me wel af te vragen wat Honda heeft gedaan met hun laatste PU ontwerp. Want die is denk ik ook niet gering geweest met als ik de rechte stukken van RBR zie.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Want? Per rijdt misschien al met meer vermogen/lichtere auto. Zegt allemaal nog niet veel. Q3 gaan we het zien.sjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:53:
Het meest bemoedigende is nog dat PER op nog geen 0.3s van VER zit. Dat alleen al is een goed teken voor dit seizoen.
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Kom op, een beetje positief blijven.Inspired schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:54:
[...]
Want? Per rijdt misschien al met meer vermogen/lichtere auto. Zegt allemaal nog niet veel. Q3 gaan we het zien.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Inderdaad, bij de Data Channel was het een groene sector met twee paarse minisectors.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
En een VER-HAM vergelijking:Illegal_Alien schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:57:
[...]
[Afbeelding]
Aldus de officiele website.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EjEGsFP5WW8zMswKlOyZanDN.png?f=user_large)
Kijkt wel lekker rustig. Zouden ze vaker moeten doen, dan zet ik op m'n 2e scherm wel de live timingsSpotmatic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:59:
Inmiddels 0,0 informatie meer op het scherm van de F1TV stream.
Jôh .... FP-3 is afgelopenSpotmatic schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:59:
Inmiddels 0,0 informatie meer op het scherm van de F1TV stream.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Mag daar nu ookhansvk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:00:
HAM zit steeds over de witte lijn.
Eigenlijk niet dus. track limits zijn de witte lijnen. Dus overal.
Wat zou het toch lekker kijken als de regels op die manier gehandhaafd werden.hansvk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:01:
[...]
Dat is dus de nieuwe regelchevsticks schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:02:
[...]
Wat zou het toch lekker kijken als de regels op die manier gehandhaafd werden.
Of zoals ze 't vanmiddag zo mooi op Sky-Sports verklaarde: 'White Lines, All The Times" ...hansvk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:01:
[...]
Laat ze dat maar niet in Colombia horen.....
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Verwijderd
Ik las op een ander forum dat Max aangaf dat de Honda van dit jaar ietsjes meer kracht heeft, dus dat zou heel netjes zijn.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:53:
Inmiddels begin ik me wel af te vragen wat Honda heeft gedaan met hun laatste PU ontwerp. Want die is denk ik ook niet gering geweest met als ik de rechte stukken van RBR zie.
Ik begreep dat ze door het gebruik van E10 brandstof 20pk hadden verloren maar dat inmiddels ook alweer terug hadden gewonnen. En dus misschien ook nog een beetje meer power.Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:03:
[...]
Ik las op een ander forum dat Max aangaf dat de Honda van dit jaar ietsjes meer kracht heeft, dus dat zou heel netjes zijn.
En wat geschiedenis voor de jonkies:Will_M schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:03:
Of zoals ze 't vanmiddag zo mooi op Sky-Sports verklaarde: 'White Lines, All The Times" ...
Laat ze dat maar niet in Colombia horen.....
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik hoop het echt, ik ben die lui bij Mercedes met hun spelletjes en manier van communiceren zo vreselijk zat dat ik ze een plekje in de middenmoot gun om zo een beetje bescheidenheid terug te vinden.Gynnad schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:06:
Mercedes 0,4 en 0,6 seconden van P1, dat is toch niet best.. iedereen zegt wel dat ze lopen te sandbaggen, ik denk dat ze er echt niet goed bij zitten.
Zou misschien wel eens goed zijn. Maar die speed traps doen misschien vermoeden dat Mercedes het nog wat minder ver heeft open gedraaid als de andere teams?Gynnad schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:06:
Mercedes 0,4 en 0,6 seconden van P1, dat is toch niet best.. iedereen zegt wel dat ze lopen te sandbaggen, ik denk dat ze er echt niet goed bij zitten.
Edit: verschillen in die speedtraps zijn wel redelijk klein...
[ Voor 7% gewijzigd door Harrie op 19-03-2022 14:15 ]
In ieder geval onder Bottas, dat zou leuk zijn.D.deJong schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:10:
[...]
Ik hoop het echt, ik ben die lui bij Mercedes met hun spelletjes en manier van communiceren zo vreselijk zat dat ik ze een plekje in de middenmoot gun om zo een beetje bescheidenheid terug te vinden.
Kijk echt uit naar de Q.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ik denk niet dat Perez en Russell gaan mogen mee doen om dat kampioenschap.sNielz123 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:14:
Heerlijk dat het weer begonnen is. Zelfs de FP3 vond ik spannend. Zou het echt top vinden als er 6 rijders gaan strijden om het kampioenschap.
Maar als er 3 teams regelmatig om de overwinningen kunnen strijden zou inderdaad super zijn.
Edit: maar persoonlijk zie ik liever Red Bull en Ferrari strijden, en Mercedes door het ijs zakken eigenlijk.
[ Voor 11% gewijzigd door Harrie op 19-03-2022 14:21 ]
[ Voor 146% gewijzigd door noo op 19-03-2022 14:33 ]
Ach, heeft Toto weer wat om over te praten als ie op de bank bij z’n psycholoog ligt.noo schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:30:
In ander nieuws: de FIA heeft het rapport over Abu Dhabi vandaag gepubliceerd:
https://www.fia.com/2021-...ort-council-19-march-2022
[Twitter]
Meltdown aan de overkant van de Noordzee incoming
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Kijkend naar de FP3 tijden, weet nou niet wat ik moet vinden van Aston Martin. Hulkenberg rijdt bijna dezelfde tijd als Stroll. Hoe lang is rijder Stroll nog te handhaven ?AvK schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:19:
Heerlijk dat de Haas goed mee komt.
Kijk echt uit naar de Q.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zolang zijn vader alles betaald, best lang lijkt me.loekf2 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:34:
[...]
Kijkend naar de FP3 tijden, weet nou niet wat ik moet vinden van Aston Martin. Hulkenberg rijdt bijna dezelfde tijd als Stroll. Hoe lang is rijder Stroll nog te handhaven ?
Sector 1 is maar heel kort, sector 2 heel lang en moeilijke bochten.LZ86 schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 13:52:
PER bijzonder. sector 1 paars, en dan in sector 2 alweer 3,5 tienden achter VER
een treffende spreuk
Ik lach me kapot als dat gebeurt..AMARONE schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 14:16:
[...]
In ieder geval onder Bottas, dat zou leuk zijn.
Kan zomaar want de Alfa lijkt wel goed te gaan met de nieuwe Ferrari motor.. Maar denk het niet.. Mercedes gaat gewoon net zoals de afgelopen jaren het lek wel weer net op tijd boven krijgen.. Ik zie Hamilton gewoon op het podium staan zondag.. Ik hoop dat ik het fout heb natuurlijk..
Gecertificeerd ongeleid projectiel
[ Voor 17% gewijzigd door Chocoball op 19-03-2022 15:26 ]
Dat mis ik dus nog bij F1TV Pro een tijdschema wanneer de diverse uitzendingen beginnen. Ik weet hoe laat de kwalificatie en race beginnen maar niet hoe laat de pre-shows beginnen.Chocoball schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:25:
Volgens mij een nieuwe element op F1TV de Pre-Qualifying Show?
En dat is dan alleen over 1 rondje.. Na de race van morgen weten we ook wie (voor dit circuit althans) de beste race-auto gebouwd heeft.. Tot zover zou ik zeggen dat dat Red Bull is.. Dat in combinatie met het talent van Max is dat wel een hele dominante combinatie.. Kan wel eens een relatief saai jaar worden voor wat betreft het kampioenschap als Max morgen iedereen op minimaal 30 seconden rijdt..streamnl schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:35:
Pffff Ben blij als de Q voorbij is en dat we een beetje weten waar iedereen staat…
zoiets? via: https://f1tv.formula1.com/sjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:42:
[...]
Dat mis ik dus nog bij F1TV Pro een tijdschema wanneer de diverse uitzendingen beginnen. Ik weet hoe laat de kwalificatie en race beginnen maar niet hoe laat de pre-shows beginnen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9NAykpqltefIiV2mwuvLHXf4.png?f=user_large)
Ik ben vooral benieuwd naar de betrouwbaarheid van de wagens op racesnelheid. Tijdens de trainingen ging het allemaal goed maar een race is natuurlijk weer een totaal ander verhaal.Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:42:
[...]
En dat is dan alleen over 1 rondje.. Na de race van morgen weten we ook wie (voor dit circuit althans) de beste race-auto gebouwd heeft.. Tot zover zou ik zeggen dat dat Red Bull is.. Dat in combinatie met het talent van Max is dat wel een hele dominante combinatie.. Kan wel eens een relatief saai jaar worden voor wat betreft het kampioenschap als Max morgen iedereen op minimaal 30 seconden rijdt..
Staat bij mij gewoon in de app?sjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:42:
[...]
Dat mis ik dus nog bij F1TV Pro een tijdschema wanneer de diverse uitzendingen beginnen. Ik weet hoe laat de kwalificatie en race beginnen maar niet hoe laat de pre-shows beginnen.
Seizoen 2022 -> GP Bahrein 2022 -> Zie daar het weekend schema, inclusief voor-/nabeschouwingen. Zelfs voor F2 en F3
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
We hebben vorig jaar nog gezien hoe snel het in een seizoen compleet kan omslaan. Dus ook na morgen weten we niet veel over de rest van het seizoen.Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:42:
[...]
En dat is dan alleen over 1 rondje.. Na de race van morgen weten we ook wie (voor dit circuit althans) de beste race-auto gebouwd heeft.. Tot zover zou ik zeggen dat dat Red Bull is.. Dat in combinatie met het talent van Max is dat wel een hele dominante combinatie.. Kan wel eens een relatief saai jaar worden voor wat betreft het kampioenschap als Max morgen iedereen op minimaal 30 seconden rijdt..
Inderdaad maar dan nog op zo'n manier dat ik het in mijn Google agenda kan zetten en ik niet iedere keer terug hoef te grijpen op de app of website.breew schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:44:
[...]
zoiets? via: https://f1tv.formula1.com/
[Afbeelding]
In mn agenda staat gewoon of er een race is. En dan in een race ‘weekend’ gebruik ik gewoon de F1 app als de agenda voor de tijdensjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:46:
[...]
Inderdaad maar dan nog op zo'n manier dat ik het in mijn Google agenda kan zetten en ik niet iedere keer terug hoef te grijpen op de app of website.
Dat kan ook maar daar ben ik te lui voor.Jasphur schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:49:
[...]
In mn agenda staat gewoon of er een race is. En dan in een race ‘weekend’ gebruik ik gewoon de F1 app als de agenda voor de tijden
Maar het zal een kwestie van wennen zijn.
En tijdens de pre-show beginnen ze ook nog eens een livestream op Instagram... Stress! Hoe moet ik nu alles toch volgen...
Dit topic volgensjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:50:
[...]
Dat kan ook maar daar ben ik te lui voor.
En tijdens de pre-show beginnen ze ook nog eens een livestream op Instagram... Stress! Hoe moet ik nu alles toch volgen...
Eerste hit altijd heb je het schema
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Dat ook nog... Help!
Ik weet niet of ik dat nog heel erg intensief blijf doen want de diverse streams zit nogal een tijdverschil tussen.
Ik hoop er op. Ben enorm gespannen.Inflatable schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:42:
[...]
een treffende spreuk
https://www.formula1.com/en/racing/2022.html even klikken op “sync calendar”sjaool schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:50:
[...]
Dat kan ook maar daar ben ik te lui voor.
Okay, maar ook van het starten van de verschillende streams van F1TV Pro? Want dat is natuurlijk wel handig als je echt alles wilt zien.OMD schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:52:
Ik tik gewoon op Google “F1 tijden *circuit* “
Eerste hit altijd heb je het schema
Maar ik hou in het vervolg de app wel aan. Nu tijd voor de kwalificatie.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Bedoel je Sam Collins?Marc3l schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:54:
Was dat de broer van Typhoon bij F1tv? 😛
Fijne quali iedereen, ik zat stiekum te hopen dat Meclaren er beter bij zou zitten; maar we gaan het zien
at your service
Die kalender heb ik van de GOMAX Fanclub.Dj-sannieboy schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:55:
[...]
https://www.formula1.com/en/racing/2022.html even klikken op “sync calendar”
En in die kalenders daar staan de starttijden van de streams niet in.
Zandzakken aan de kant, daar gaan we!
Hier ookStefanVerkerk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
F1TV heeft er géén zin in... van de intro naar... niks?!
[Afbeelding]
Niet niks, er is geluid van auto'sStefanVerkerk schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 15:57:
F1TV heeft er géén zin in... van de intro naar... niks?!
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
vroem vroem vroem
Veel plezier allemaal! Kom op Max!!
Even op gezocht maar ja bedoelde hem inderdaad
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2022
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |