[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste
Acties:
  • 136.835 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Zit even met Max onboard mee te kijken en die RBR ziet er erg steady uit, zelfs op oude mediums....

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:54
AT's doen een treintje.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

CyBeRSPiN schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 23:32:
[...]

Nederlander? Hij is al jaren Monegask met Vlaams/Nederlandse roots dacht ik? ;)

Maar zie er ook naar uit, hoop echt dat er meerdere teams aan elkaar gewaagd zijn, we gaan het zien..
Wonen in Monaco maakt je geen Monegask. Dat is slechts weinigen gegeven bij gratie van de Prins. De enige Monegask op de grid is LeClerc. Daarnaast heeft Max voor het Nederlandse paspoort gekozen, dus dat gezeur mag ook wel eens achterwege blijven.

Ben hyped voor het nieuwe seizoen. Hoop dat het druk aan de top wordt en dat uiteindelijk Max boven komt drijven. Kijk al sinds de jaren 80, dus ook dit jaar weer van de partij. :9~

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Zo te zien goede proefstarts van RBR.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Wat kan Mercedes doen om dat bouncen te verminderen?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Wat een slap "gel*l" van die twee bij Viaplay. De eerst dag vond ik het nog "vernieuwend" om een ander geluid te horen maar ik trek het best wel slecht merk ik :+

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

Wom

Kan het niet staven met cijfers, maar ik zie veel nieuwe namen bij de sponsoren op de auto's. Goed teken denk ik, want sponsoren = geld = levensvatbaarheid.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:04:
Auto hoger zetten. Maar dat kost wel rondetijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 11:23
Rijhoogte verhogen maar dat gaat ten kosten van downforce.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

De vloer aanpassen. Ze hebben nu een aantal nieuwe designs meegenomen die getest worden.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:28
Misschien Miele om hulp vragen? ;)

On topic denk dat de oplossing in de vloer zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willempietje
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11-09 13:13
renzo4000 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:04:
Wat een slap "gel*l" van die twee bij Viaplay. De eerst dag vond ik het nog "vernieuwend" om een ander geluid te horen maar ik trek het best wel slecht merk ik :+
Ga maar eens tijdens een nietszeggende FP1 de hele tijd nuttige dingen roepen. Dat zie ik niemand doen in elk geval.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• hansvk
renzo4000 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:04:
Ik zie dat in de topic warning niet staat over commentaar op de commentatoren. Begint weer irritant te worden.
@tweakduke Misschien toevoegen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:55
Auto aan de kant zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fommas
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:58
hansvk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:06:
[...]

Ik zie dat in de topic warning niet staat over commentaar op de commentatoren. Begint weer irritant te worden.
Dit lijkt toch prima van toepassing
""Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.""

Maar nu doe ik er zelf ook weer aan mee :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
hansvk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:06:
[...]

Dat is een goed plan, immers we hebben al 2 topics daarvoor.

Modbreak:Dus bij deze commentaar op de uitzendingen dat mag in de behorende topics:
Viaplay in Nederland
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

"Active suspension" zeggen ze bij F1TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:01
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:09:
[...]

Dan moeten ze wel op zoek naar een nieuw grijs gebied.... Want dat is wel echt verboden

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIed77WYAUjl1X?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOImpfYXIAgBD1p?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIfgjEXIAE72hh?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIf8RBWUAA8c4I?format=jpg&name=4096x4096Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIhpt7XIBc2wWA?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIkPa-XIBEJzCO?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIkloZXwAQaGHy?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIk_DXXIAAndjX?format=jpg&name=large

[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 18-03-2022 14:23 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Jasphur
En om even in beeld te brengen hoe groot die achterwielen zijn:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIj5sOXMAMTztC?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 10:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bottas heeft zijn mazzel iig netjes met zich meegenomen naar Alfa Romeo :X

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:02

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
En nog even een paar posts opgeruimd.

Verder is Mercedes aan het experimenteren met verschillende vloeren om het stuiteren minder te krijgen.
Toch hoopt Mercedes tijdens de vrije trainingen voor de GP van Bahrein meer te leren over de vloer. Ditmaal legt het team de focus op de rand van de vloer door Lewis Hamilton en George Russell met andere exemplaren de baan op te sturen. Voor de eerste training is Hamiltons auto voorzien van een vloerrand met een Z-vorm, terwijl Russell met de rechtere, meer standaard versie ten tonele verschijnt. Op deze manier wil het team bekijken welke impact de verschillende vloeren hebben op de luchtstromen onder de auto en zo aero stalling te voorkomen waardoor porpoising wordt veroorzaakt.
https://nl.motorsport.com...training-bahrein/9103227/

Nou was het wel iets minder bij Hamilton wat ik zo zag, maar het blijft een lastig probleem wat inherent is aan het ontwerp van de nieuwe auto.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is vooral lastig dat je het eigenlijk alleen op de baan kunt testen, dus tijdens zo'n FP1-sessie, waar je tegelijkertijd naar een setup voor je nieuwe auto zoekt. Dat wordt nog interessant als ze straks op circuits komen waar ze nog niet getest hebben met de huidige designiteraties.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
renzo4000 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:00:
Zit even met Max onboard mee te kijken en die RBR ziet er erg steady uit, zelfs op oude mediums....
Viel mij ook op inderdaad!

Natuurlijk is dit pas FP1 en zeg het helemaal niks, maar stiekem wierp ik even een blik op de FP1 uitslag van vorig jaar, die toch wel redelijk in lijn lag met de uiteindelijke pikorde:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1_E3QxG3vgsgiDiQei7PIK2rEaE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/PeANqVqRYCB8eSpZDBLVRHgD.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 52% gewijzigd door CousinBoneless op 18-03-2022 14:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:26

Dazzler2120

FP ProMod
Als je dat hobbelen ziet... Ben ik echt benieuwd hoe het er straks op straatcircuits of Texas er aan toe gaat.
Circuits die echt bekend staan dat ze al hobbelig zijn :+

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:27

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dazzler2120 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:31:
Als je dat hobbelen ziet... Ben ik echt benieuwd hoe het er straks op straatcircuits of Texas er aan toe gaat.
Circuits die echt bekend staan dat ze al hobbelig zijn :+
De 2e race volgend weekend in Saoedi-Arabië word nog leuk :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:09:
[...]

Dat zou de ultieme oplossing zijn ja, maar is verboden en kan dit jaar dus sowieso niet geïntroduceerd worden. Volgens mij is Mercedes al wel een lobby begonnen om dit terug in de sport te krijgen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
CousinBoneless schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:23:
[...]

Viel mij ook op inderdaad!

Natuurlijk is dit pas FP1 en zeg het helemaal niks, maar stiekem wierp ik even een blik op de FP1 uitslag van vorig jaar, die toch wel redelijk in lijn lag met de uiteindelijke pikorde:

[Afbeelding]
Vlak voordat ik uitschakelde hoor ik Karun zeggen dat FP2 wat meer de race rondentijden laat zien. Denk ook vanwege de temperaturen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:17

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Onze vleugel flext niet hoor O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x562e0YjmUNM1UvPsXkooljjh7Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mKpOYDBFpH6N66S0oSVzhcF3.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Oy3W4NbEpmTEJXxDq7fdEAPpMBw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/9QNUiOKqv7DREWVAegSG4Grm.png?f=fotoalbum_large

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Zou zoiets niet gewoon binnen de toegestane toleranties zijn? :?
Staat sinds de hele discussie vorig jaar flinke ogen op gericht met goed zichtbare camera's, dus om daar nu in plain sight de technische regels te overtreden, dat lijkt me sterk

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Dazzler2120 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:39:
[...]

Zou zoiets niet gewoon binnen de toegestane toleranties zijn? :?
Staat sinds de hele discussie vorig jaar flinke ogen op gericht met goed zichtbare camera's, dus om daar nu in plain sight de technische regels te overtreden, dat lijkt me sterk
Dat heb ik dus ook al 10 keer gezegd, elke keer als dit soort filmpjes en plaatjes naar voren komen.

Dit zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon binnen de toleranties zitten, anders hoor je echt wel andere teams erover klagen. Daar hebben ze echt geen Reddit Keyboard Warriors voor nodig....

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

.

[ Voor 99% gewijzigd door naitsoezn op 18-03-2022 15:11 . Reden: Lamaar.. nu alweer spijt van dit topic te openen. ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 20:07

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

naitsoezn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:40:
[...]

Het zal aan mij liggen, maar ik zie het extreme flexen niet zo in deze screenshots?
Let maar even op de afstand tussen laatste flap en de V van team viewer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

[...]

Het zal aan mij liggen, maar ik zie het extreme flexen niet zo in deze screenshots?
Kijk maar naar de "V" van Teamviewer en de ruimte die er onder en boven tussenzit.

Verder houd ik me buiten de flexdiscussie :P

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koeckie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09 15:15
[...]

Als je kijkt naar het woord Teamviewer, zie je op de onderste afbeelding dat het een stuk beter in beeld komt. Ik denk dat dat bedoeld word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Damian schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:40:
[...]

Dat heb ik dus ook al 10 keer gezegd, elke keer als dit soort filmpjes en plaatjes naar voren komen.

Dit zal naar alle waarschijnlijkheid gewoon binnen de toleranties zitten, anders hoor je echt wel andere teams erover klagen. Daar hebben ze echt geen Reddit Keyboard Warriors voor nodig....
Het lijkt in ieder geval tegen dovemans oren te zijn, dat we dit zeggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

.

[ Voor 98% gewijzigd door naitsoezn op 18-03-2022 15:11 . Reden: Lamaar.. nu alweer spijt van dit topic te openen. ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:33:
[...]

De 2e race volgend weekend in Saoedi-Arabië word nog leuk :P
Dit zal de reden zijn dat ze in Amerika zo druk bezig zijn gegaan met het Circuit of The Americas. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Damian schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:40:
[...]

Is ook niets nieuws? Vorig jaar was dit ook al het geval...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

nog even op ingezoomed en het verschil aangegeven.. blauw=voorzijde zakt ook! rood=zwarte deel

handig met zo'n "meetlat" ernaast :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dBrScibH_7nISgep7x0PDivzizM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/f9UqTKPIg6CYswZjQl9brBYF.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FnB-MIs-kmYhO6we1XWSUMZsIpI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/S8zQ0oKzSMh3QrtO2DUnE53g.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3hBJ6Bpl4PHkhoAgUMRiHYuTNMk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/L6v1bgyk9oZR9hnRGEjoKenp.png?f=user_large

[ Voor 26% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-03-2022 14:53 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

JB schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:46:
Is ook niets nieuws? Vorig jaar was dit ook al het geval...
klopt, maar érgens zal er toch een grens zijn en die mag niet overschreden worden. Vraag is alleen waar ligt die en hoe meten ze. Het is algemeen bekend dat ze bij het statisch meten vrijwel geen probleem opmerken maar als je ze dan dynamisch op de baan bekijkt er een onmiskenbare flex is.

Redbull doet dit overigens net zo goed hoor, ik zeg niet dat hun heilig zijn .. integendeel :)

[ Voor 9% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-03-2022 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 20:07

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Alfa Novanta schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:49:
[...]

[...]

nog even op ingezoomed en het verschil aangegeven.. blauw=voorzijde zakt ook! rood=zwarte deel

Mjah ik heb de beelden niet gezien maar het doorzakken kan ook natuurlijk gewoon extra druk zijn van de downforce die wordt gegenereerd en ervoor zorgt dat de hele auto door de veren zakt en vele andere zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Alfa Novanta schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:49:
[...]

[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mijn broek zakt ook af..

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

MaakmeGek schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 14:57:
Mjah ik heb de beelden niet gezien maar het doorzakken kan ook natuurlijk gewoon extra druk zijn van de downforce die wordt gegenereerd en ervoor zorgt dat de hele auto door de veren zakt en vele andere zaken.
de camera zit vast op de auto dus dat inveren speelt niet mee ;)
.. dat is alleen als je naar de horizon kijkt bij de achtervleugel bijvoorbeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vegazz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 10-09 09:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Momenteel fris in Bahrein met 17 graden en een baantemperatuur van 24 graden.

Bron: AMuS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:16

Pierre

Van nature lui!

En training deel 2

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Here. We. Go! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Het is hier in het zonnetje warmer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Die Ferrari op de mediums in dit licht is echt heel erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:36
Mogelijks hier al gevraagd: Geen Sky F1 commentaar meer op F1TV indien je de Engelstalige audio gebruikt? :?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:22
SanderH_ schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:03:
Mogelijks hier al gevraagd: Geen Sky F1 commentaar meer op F1TV indien je de Engelstalige audio gebruikt? :?
Als je in de stream op het wereldbolletje rechts klikt (international) krijg je de Sky commentatoren te horen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zilver7
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 17:57
Volgens Crofty heeft het Mercedes team in de garage hem verzekerd dat ze NIET aan het sandbaggen waren vorige week. De auto heeft potentieel, maar op dit moment kunnen ze het er nog niet uit halen. For what it’s worth

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 04:50
Ze hadden de 1 van Max echt een stuk dunner moeten maken. Het is nu net een 7.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:14
zilver7 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:09:
Volgens Crofty heeft het Mercedes team in de garage hem verzekerd dat ze NIET aan het sandbaggen waren vorige week. De auto heeft potentieel, maar op dit moment kunnen ze het er nog niet uit halen. For what it’s worth
Ik neem dit nog steeds met een kruiwagentje zout. Ik geloof best dat ze niet meer zo ver voor liggen als dat ze eerdere jaren hebben gedaan, maar ik moet het eerst maar eens zien tijdens de quali en race dit weekend.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 17:59
Niet voor het een of ander, maar Ferrari ziet er echt fantastisch uit met hun tijden….zouden de kenners gelijk hebben dat Ferrari de car to beat wordt?

Mercedes vleugel flext alsof het de bedoeling is

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
wowly schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:16:
Niet voor het een of ander, maar Ferrari ziet er echt fantastisch uit met hun tijden….zouden de kenners gelijk hebben dat Ferrari de car to beat wordt?

Mercedes vleugel flext alsof het de bedoeling is
Ze zitten er in FP 1 en FP 2 in ieder geval erg goed bij! Afwachten hoe het ze morgen, en zeker zondag, vergaat. Maar het belooft in ieder geval veel goeds.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 18-03-2022 16:17 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
De wagen van Hamilton is op een oude configuratie teruggezet, de nieuwe vloer heeft geen verbeteringen gebracht. Alpine komt morgen met een nieuwe body en rijdt Ocon nu met oudere onderdelen.

bron:AMuS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

OcGuru

Giulietta Qv

Rivanov schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:10:
Ze hadden de 1 van Max echt een stuk dunner moeten maken. Het is nu net een 7.
Lijkt op dezelfde 1 die perez gebruikt.

Die hadden ze nog liggen he. Lekker makkelijk :+

Bl44t

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
De onboards bij Russel zojuist tonen trouwens nog steeds flinke porpoising. Wordt een zwaar weekend voor de Mercedes coureurs denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

JobKlimop schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:14:
[...]

Ik neem dit nog steeds met een kruiwagentje zout. Ik geloof best dat ze niet meer zo ver voor liggen als dat ze eerdere jaren hebben gedaan, maar ik moet het eerst maar eens zien tijdens de quali en race dit weekend.
De Mercedessen lijken toch wat te sturen als een winkelwagentje met een slecht wiel ... >:)
Maar dat krijgen ze nog wel onder controle, alleen de vraag is: wanneer?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
OcGuru schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:17:
[...]

Lijkt op dezelfde 1 die perez gebruikt.

Die hadden ze nog liggen he. Lekker makkelijk :+
Uiteraard is dat dezelfde 1, want ze gebruiken hetzelfde font.
Maar dan hadden ze een ander font moeten hanteren. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

wowly schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:16:
Dan krijgen we een seizoen a la Mercedes dominantie, met een Verstappen die ze als enige bij kan houden? :p
Terug naar 2017-2020, maar dan met Lec/Fer ipv Ham/Mer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50
Merc heeft nog steeds van die stangen naar de bodem lopen aan de achterkant. Mochten die nu nog wel blijven?

meeste gezeur ging natuurlijk over die spiegelsteun maar dacht dat die stangen/kabels naar de bodem bij Ferrari en Merc eigenlijk ook niet mochten. Bij Ferrari zijn ze volgens mij nu bij FP2 weg maar bij Ham zag ik ze nog zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 21:29
franssie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:18:
[...]

De Mercedessen lijken toch wat te sturen als een winkelwagentje met een slecht wiel ... >:)
Maar dat krijgen ze nog wel onder controle, alleen de vraag is: wanneer?
In Q2 natuurlijk! Waarom nu al het achterste van de tong laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Net thuis van het werk zodat ik FP2 kan zien. Heb ik iets gemist in FP1?
Nog verrassingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:19:
[...]

Dan krijgen we een seizoen a la Mercedes dominantie, met een Verstappen die ze als enige bij kan houden? :p
Terug naar 2017-2020, maar dan met Lec/Fer ipv Ham/Mer ;)
Eerst maar eens de kwalificatie afwachten, je kunt nu nog niet zien wie er op 70% of op 90% rijd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
zou wel grappig zijn als de Mercedes nu zo slecht is dat de overstap van Bottas een stap vooruit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
josje94 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:19:
[...]

In Q2 natuurlijk! Waarom nu al het achterste van de tong laten zien?
Q3 pas zelfs :X , aangezien ze niet meer vastzitten aan de bandenkeus tijdens Q2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

pilskes schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:20:
Net thuis van het werk zodat ik FP2 kan zien. Heb ik iets gemist in FP1?
Nog verrassingen?
Nee. Bottas pech.
Traditions ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:21:
[...]

Eerst maar eens de kwalificatie afwachten, je kunt nu nog niet zien wie er op 70% of op 90% rijd.
Ik denk dat FP2 wel representatief is voor Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:22:
[...]

Qua starttijd komt het overeen met de condities van morgen ja, maar lang niet iedereen zal nu op 100% een kwalificatieronde rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

K-mag paarse 1e sector.. wuuutt

oh, staat op rood, dat zegt wel wat

[ Voor 38% gewijzigd door flessuh op 18-03-2022 16:24 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 17:22
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:22:
[...]

De laatste 5 minuten zullen er wel wat Q simulaties gedaan worden, maar tot nu toe is het nog een mooie mix van allerlei teams. Maar niemand heeft het achterste van de tong laten zien.

Edit: oke misschien doet Haas en Alpine nu al een Q simulatie :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Aardappelbakker op 18-03-2022 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
MAG is teamloos? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Nog steeds zandzakken overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:55
franssie schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:18:
Zag er inderdaad niet lekker uit, zou het dan toch?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:13
Zitten er nou nog wat updates aan te komen voor Red Bull? Of is dit het pakket gewoon voor nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• screamhouse
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 11:49
Ben geen fan, maar wat is die Ferrari mooi zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Het circuit begint ook sneller te worden.

Maar toch netjes dat Hulkenberg die Aston Martin op een P5 (P8) zet.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Die McLaren heeft nog steeds een uitlaat die over de grond sleept :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Sainz en Leclerc op soft, wordt in de timing nog weergegeven als mediums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 03:13
screamhouse schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:26:
Ik vind het echt een te dieprode kleur, maar dat zal aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:55
Magnussen op P2... :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Rijden ze zo langzaam of is de Haas zo snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:25
Ja Albon, die Williams is toch een andere auto dan je gewend was als test driver

EDIT: Oh ik loop wat achter :+

[ Voor 17% gewijzigd door Waah op 18-03-2022 16:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

MER tilt sandbaggen naar nieuw niveau :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
AMARONE schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:27:
[...]

Ik vind het echt een te dieprode kleur, maar dat zal aan mij liggen.
Mag wel iets feller, ouderwetse Rosso Corsa staat dan toch wel het beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 05:02
Zou mooi zijn als Haas er echt zo dichtbij zit. Gaat hun offer van vorig jaar miss t9ch uitbetaald worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Waah
Goh, dan ga je als Russel zijnde van het (bijna) langzaamste team naar het (bijna) snelste team... Ben je alsnog laatste in de training

Traditions!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En dat is een 1:31:9 voor Verstappen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:32:
En dat is een 1:31:9 voor Verstappen. ;)
Helmut verraad zichzelf :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:40
Nette ronde voor VER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:57
hé, verrassend, zitten ze er opeens toch weer bij :P

[ Voor 14% gewijzigd door rik86 op 18-03-2022 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
Waah schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:30:
Goh, dan ga je als Russel zijnde van het (bijna) langzaamste team naar het (bijna) snelste team... Ben je alsnog laatste in de training

Traditions!
that didn't age well :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• screamhouse
Merc toch niet super ver weg....Morgen party mode aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003

Spotmatic

Ken sent me

Niet best van Mercedes eigenlijk. Als het nu nog niet goed is, komt het morgen ook niet magisch in orde lijkt mij. Of iemand op de fabriek moet een Eureka moment krijgen?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Als Russell al P3 neer weer te zetten is Hamilton wel aan het sandbaggen.
Die zullen wel weer wat vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Na 20 minuten F1 kijken in 2022 lijkt het dat Mercedes niet het snelste is, RBR er goed bij zit, Ferrari snel is en Haas /Alfa Romeo de verrassingen zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-09 17:59
screamhouse schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 16:26:
Ja, heeeel erg mooi, en bloedsnel. Alhoewel, Max gooit er op rood een ronde uit waarmee hij de rest (behalve Lec) en seconde eraf gooit…..
Nu is het nog VT, maar toch gaaf

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord