[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste
Acties:
  • 136.892 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Amphiebietje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:01:
Een van mijn buren ging overigens helemaal over de rooie toen VER en PER uitvielen, kon de "KLOTE" en "VERDORIE" dwars door de muur heen horen, en daarna is ie boos zijn woning uitgelopen na wat met deuren te hebben gesmeten. 8)7

Ben jij deze persoon? Gedraag je ff normaal man, niet als een kleuter. Herken je deze persoon? Vertel hem dan het voorgaande. Echte WTF.
Ik neem aan dat je je buren kent? Loop er dan even heen. Maak je meer kans door deze post op een forum.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:53

Blokker_1999

Full steam ahead

OcGuru schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:03:
Als max of perez beide hum motor of versnellingsbak vervangen kijken ze natuurlijk ook tegen een grid straf aan de volgende race?
Neen, ze hebben 3 motoren, als ik me niet vergis, voor heel het seizoen. Zolang ze geen 4de nodig hebben, geen straf. En als je de finish niet haalt dacht ik dat je wel je versnellingsbak kan wisselen, anders moet hij 6 races meegaan.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-10 13:01

CaDje

Framedrops for life

Ik vind het erg leuk dat Ferrari weer op het podium staat, en wat andere volksliederen dan het Nederlandse / Oostenrijkse en Britse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Dat wordt volgende week 10 plaatsen gridstraf.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Wel jammer dat ze toch weer DRS gebruiken. (Dacht dat ze het eerst zonder zouden proberen) Je ziet dat de nieuwe auto's veel geschikter zijn om mee te racen, jammer dat het dan toch weer met een voorbij rij knopje beslist wordt.

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
NoahAmber schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:05:
[...]

Ach, van Nederlanders is bekend dat alles wat boven het maaiveld uitsteekt meteen afgemaaid moet worden. Koeltoer zeg maar
Klopt een Nederlandse sporter met zelfvertrouwen wordt heel vaak arrogant genoemd. Beetje jammer dat dit zo in onze cultuur zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
d0s schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Dit. Leclerc is gewoon een enorm talent. Vorig jaar was minder maar het jaar daarvoor deed hij ook wel magische dingen in de Ferrari.
Lopen we nu niet te hard van stapel? Ja, hij is een talent, maar dat zeiden we van RUS ook (niet dat hij het slecht deed vandaag) en ook Lando.

Het is de eerste race en een lang seizoen. Het leuke is dat het eindelijk wat meer bij elkaar komt, het minder leuke is de uitslag voor RB vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
J_Velsink schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:56:
[...]

Alle glans eraf? Ferrari was heel de race de betere. Alle glans voor Ferrari, het is niet hun probleem als andere betrouwbaarheidsproblemen hebben. Had RB hun zaakjes maar beter op orde moeten hebben.
Misschien wil ik gewoon een fatsoenlijk seizoen zien en niet een team dat alles wint, al helemaal vanwege betrouwbaarheid. En dat kunnen we zomaar krijgen tussen Ferrari en RBR. Daarom kijk ik en daarom baal ik nu. Want ik heb inmiddels wel genoeg optochten van een bepaald team gezien...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 15:07
Eerder dus benzinetoevoer probleem dan motor defect voor RBR.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:23
Transportman schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:05:
[...]

Versnellingsbak wel, die moet X races meegaan, motoronderdelen zouden later een straf worden omdat daar maar een beperkt aantal per seizoen van gebruikt mogen worden en de straf volgt als ze over dat aantal heen gaan.
Mag je niet meer gratis een bak wisselen als je uitvalt? Weet dat diverse middenveld / lagere regionen teams dat nog wel eens 'misbruikten' door in de laatste ronde(s) gewoon de pits in te rijden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
Joosie200 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Lucky Lewis vind ik beter op zijn plek hoe hij Max eruit kegelt op Silverstone en niks geen strafpunten, drive through, 10 seconden straf krijgt. Of de andere keren dat ie Max dwars zat en er zonder problemen bij weg kwam terwijl Max het nadeel werd gegeven afgelopen seizoen.

Dat Max mazzel had bij de laatste gp is de enige keer dat ie lucky was. Lewis kon er niet op gokken dat dit zou gebeuren en dan moet je maar net op die positie rijden dat je er gebruik van kan maken. Dit is een gevalletje andermans dood is andermans brood.
Wait.....is het 2021?

Kunnen we dit soort geneuzel niet achterwege laten voor de 2021 discussie? Na 1001x dit te lezen, is het wel een voldoende toch?

Ik bedoel niet per se jouw post hoor @Joosie200, maar gewoon de melding/vergelijking tussen lucky lewis en de rest van de grid....elke race weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:06:
Wel jammer dat ze toch weer DRS gebruiken. (Dacht dat ze het eerst zonder zouden proberen) Je ziet dat de nieuwe auto's veel geschikter zijn om mee te racen, jammer dat het dan toch weer met een voorbij rij knopje beslist wordt.
Het gros van de inhaalacties vandaag was met DRS. Zonder DRS waren de gevechten om P1 er ook niet geweest. Dus de F1 kan helaas nog niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
saert schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:05:
[...]

Ik neem aan dat je je buren kent? Loop er dan even heen. Maak je meer kans door deze post op een forum.
Dat maakt niet altijd een verschil, sterker nog, het kan de boel verergeren.

Beter is het te negeren en pas er iets van te zeggen als het vaker gebeurt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
Dj-sannieboy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:51:
[mbr] Nee, die "discussie" gaan we hier niet meer doen. [/]
Laat maar.

[ Voor 23% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-03-2022 18:09 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13:36
Dennism schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:08:
[...]

Mag je niet meer gratis een bak wisselen als je uitvalt? Weet dat diverse middenveld / lagere regionen teams dat nog wel eens 'misbruikten' door in de laatste ronde(s) gewoon de pits in te rijden.
Sorry, je hebt gelijk, die regel was ik even vergeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-07 16:04
Ik heb een leuke race gezien.
Ferrari hebben alles goed voor elkaar... snelle bolides en hun pitstops waren zeer snel.
Mercedes duidelijk het 3de team..... en niets kwalijk te nemen dat ze gratis plekken pakken, omdat ze bij RBR/honda het nog niet op orde hebben.
Gasly zijn PU kon je namelijk ook op BBQ'en ..... Honda en RBR hebben nog wat werk te doen.

Marko heeft toch weer iets te snel gepraat (we zijn het snelste team) .. op naar de volgende race

https://f1manager.info/ranking/4605

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

d0s

sssst

HollowGamer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:07:
[...]

Lopen we nu niet te hard van stapel? Ja, hij is een talent, maar dat zeiden we van RUS ook (niet dat hij het slecht deed vandaag) en ook Lando.

Het is de eerste race en een lang seizoen. Het leuke is dat het eindelijk wat meer bij elkaar komt, het minder leuke is de uitslag voor RB vandaag.
Komop zeg, Leclerc doet al een paar jaar mee en is vanaf het begin al bloedsnel. In zijn eerste seizoen Alfa deed hij ook meteen prima zaken. Wel is het de afgelopen seizoenen een brokkenpiloot gebleken. Maar dat doet niks af aan zijn pure snelheid.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Aan de andere kant dit was nog maar 1 race we hebben er nog 22 te gaan. Alles is dus nog mogelijk. Volgende keer heeft een ander team misschien wel dikke problemen.

Wat ik wel weet is dat die banden van Pirelli echt verschrikkelijk zijn dit seizoen. Als het zo doorgaat wordt dit het seizoen met de meeste bandenwissels ooit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:07

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Amphiebietje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:01:
Een van mijn buren ging overigens helemaal over de rooie toen VER en PER uitvielen, kon de "KLOTE" en "VERDORIE" dwars door de muur heen horen, en daarna is ie boos zijn woning uitgelopen na wat met deuren te hebben gesmeten. 8)7

Ben jij deze persoon? Gedraag je ff normaal man, niet als een kleuter. Herken je deze persoon? Vertel hem dan het voorgaande. Echte WTF.
|:(

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:28
saert schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:05:
[...]

Of, je doet gewoon niks 8)7
Iemand vloekt een keer en gooit met een deur. Poepoe. Sport is emotie ofzo :+
Als ie het nou 24/7 doet, of het hoofd van z'n vrouw tussen de deur stopt ala Lil' Kleine.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:19
sjaool schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:09:
Volgende keer heeft een ander team misschien wel dikke problemen.
Het is en blijft wel Ferrari hè. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
CaDje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:06:
Ik vind het erg leuk dat Ferrari weer op het podium staat, en wat andere volksliederen dan het Nederlandse / Oostenrijkse en Britse.
Voor mij mogen ze dit gedeelte ook weleens vernieuwen.

Zitten we echt steeds op het volkslied te wachten? Het is toch ook het team en niet alleen de coureur die het doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 17:06
HollowGamer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:07:
[...]

Nee hoor. Als je je verdiept in LEC en MAX zie je dat zij 2 ultieme angstgeegners zijn van elkaar, gedurende hun carrieres. Ze doen niet veel onder voor elkaar.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
pietr schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
Ik vind Ham wel heel overdreven vriendelijk doen naar en klappen voor Leclerc. Zag ik ‘m bij Max nooit doen.
De man die vandaag P3 reed doet dit vaker. Spreekt de naam van zijn directe concurrent (waar hij echt bang van is) niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ankona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:06:
Het gaf een leuk haasje over effect met LEC/Max maar het is zo berekend/gepland. Zie ook liever spontane inhaalmoves dan dankzij een Mario Kart boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 09:00
HollowGamer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:10:
[...]

Zitten we echt steeds op het volkslied te wachten? Het is toch ook het team en niet alleen de coureur die het doet?
Daarom doen ze beide volksliederen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruimel0
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-10 15:09
[...]

Daarom krijgen we toch (ook) het constructeurs-volkslied?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:29
hansvk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:07:
Lijkt erop.. mogelijk te weinig meegegeven of verbruikt de Honda iets meer dan verwacht. (Ik ga er even niet vanuit dat ze het laatste beetje niet uit de tank krijgen en daar nog een paar liter in zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:27
[...]

Ze spelen er toch 2? Coureur en team?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:08:
[...]

Het gros van de inhaalacties vandaag was met DRS. Zonder DRS waren de gevechten om P1 er ook niet geweest. Dus de F1 kan helaas nog niet zonder.
Dat bedoel ik geen gevechten, aansluiten, knopje indrukken en weg. Gevechten kunnen juist ronden lang duren en maken de race juist spannend en mooi. Opjagen, uitremmen, lijnen kiezen en de ander de fout in pushen. Dat is racen. Ipv DRS kunnen ze beter net als bij karten meteen met de blauwe vlag zwaaien als er een snellere auto achter je zit.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-10 13:37

ricardo246

Life's what you make it!

[...]

Er zijn twee volksliederen ;)

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:27
Volgende race kan een heel ander beeld geven nu de teams ook echte race data hebben. En als ze de Ferrari’s weer vuurrood maken is het voor mij goed zo🙂

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Aan de andere kant dit was nog maar 1 race we hebben er nog 22 te gaan. Alles is dus nog mogelijk. Volgende keer heeft een ander team misschien wel dikke problemen.

Wat ik wel weet is dat die banden van Pirelli echt verschrikkelijk zijn dit seizoen. Als het zo doorgaat wordt dit het seizoen met de meeste bandenwissels ooit.
En wederom geen alternatief? Ik lees alleen maar geklaag over Pirelli.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 18:13

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Max stond gelukkig al wel redelijk afgekoeld weer bij de microfoon. En als het de benzinepomp is, dat liever dan de motor ploft.

Misschien moeten ze de E10 compatibiliteit even checken, er zijn wel meer auto's die vanwege de benzinepomp rubbers geen e10 mogen tanken. :P

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
Heel neutraal gezien gewoon een top race / weekend gezien, er zat van alles in en genoeg seizoenen zijn een stuk matiger begonnen.

Jammer van de flater van RBR uiteraard, maar hopelijk weten ze dat goed op te lossen en weet ook Mercedes iets meer pace te vinden, en weet Ferrari ook gedurende het seizoen bij te blijven. Een 3 way battle is natuurlijk altijd nog mooier dan een 2 way batte.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-10 11:23

JB

Cédric roelt!

D-Ed schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:10:
[...]

De man die vandaag P3 reed doet dit vaker. Spreekt de naam van zijn directe concurrent (waar hij echt bang van is) niet uit..
Echt tenenkrommend inderdaad. Alles bij naam en rugnummer maar dan “those 2 guys” :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
T7D_Sneezy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Daarom doen ze beide volksliederen
Ja, maar ik bedoelde dat die volksliederen er wel uit mogen voor mij. Het voegt niet super veel toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:35
hansvk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:07:
Maar dat verklaart niet waarom de auto van PER vastsloeg en spinde. En dat gegeven is wellicht weer gerelateerd aan de problemen die VER al vroeg in de race meldde met het onvoorspelbaar remmen van de motor. Hopelijk een softwareprobleem of iets dergelijks en geen fundamenteel probleem met de compacte bouw van de motor in de smalle kont van de RBR.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:11:
[...]

En wederom geen alternatief? Ik lees alleen maar geklaag over Pirelli.
Wat is het alternatief? Meerdere bandenleveranciers? Ik zou voor zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 20-03-2022 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Renault flashbacks :X

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
[...]

Idd, het zijn ook geen landenteams die meedoen. Die volksliederen zijn gewoon compleet misplaatst.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bij Renault begaf de motor het. Dat is hier nu niet het geval als ik het goed begrepen heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
JB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:12:
[...]

Echt tenenkrommend inderdaad. Alles bij naam en rugnummer maar dan “those 2 guys” :/
Het is maar hoeveel waarde je aan dat soort dingen hecht. Lewis heeft Max vaak genoeg positief benoemd na een race.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
sjaool schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:14:
[...]

Bij Renault begaf de motor het. Dat is hier nu niet het geval als ik het goed begrepen heb.
Perez leek het ook eerder de versnellingsbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ankona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Dat bedoel ik geen gevechten, aansluiten, knopje indrukken en weg. Gevechten kunnen juist ronden lang duren en maken de race juist spannend en mooi. Opjagen, uitremmen, lijnen kiezen en de ander de fout in pushen. Dat is racen. Ipv DRS kunnen ze beter net als bij karten meteen met de blauwe vlag zwaaien als er een snellere auto achter je zit.
Dat wil iedereen maar lukt helaas nog steeds niet door de aero effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:57

Osxy

Holy crap on a cracker

Die banden gaan bewust niet lang mee, dat is de opdracht van de FIA aan pirelli

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

[...]

Laten we hopen dat het niets schokkends gaat zijn.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
d0s schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Dit. Leclerc is gewoon een enorm talent. Vorig jaar was minder maar het jaar daarvoor deed hij ook wel magische dingen in de Ferrari.
Was dat dat jaar waar ze uiteindelijk werden betrap met sjoemelen van de benzineleiding of iets in die geest. Dat waren eigenlijk overwinningen en polls die ze nooit hadden mogen hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

PjotrStroganov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:14:
[...]

Het is maar hoeveel waarde je aan dat soort dingen hecht. Lewis heeft Max vaak genoeg positief benoemd na een race.
Het is bewust. Daar gaat het om. Waarom?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:57
Als Max de auto heeft binnen gebracht om de motor te sparen toont dat ook het nodige karakter. Je moet het maar kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Osxy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:14:
[...]

Die banden gaan bewust niet lang mee, dat is de opdracht van de FIA aan pirelli
Ik denk alleen dat ze dit jaar dan een flinke misrekening hebben gemaakt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kruimel0
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 02-10 15:09
Ankona schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:11:
[...]

Sorry hoezo was het gevecht tussen LEC en VER niet precies wat je wilt hebben? LEC had uiteindelijk VER een fout ingeduwd, daardoor bleef hij P1. Dit gevecht duurde drie ronden. Wat maakt dat nu uit of dat dat met of zonder DRS moet als het mooie gevechten opleverd?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:01

Vos

AFCA

satya schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:15:
Als Max de auto heeft binnen gebracht om de motor te sparen toont dat ook het nodige karakter. Je moet het maar kunnen.
Hij zei dat de motor afsloeg, dus denk niet perse heel 'bewust' eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:43
Homeland schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:59:
[...]

Dat is vooral het rare, mAx merkt het en het team zegt dat er niets aan de hand is, liegen ze dan tegen hem? Keken ze verkeerd, was het echt nergens te zien op alle data die ze hebben?
Vast wel ergens, maar wellicht niet in die split-second, zal nog een druk weekje voor ze worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 15:50
JB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:15:
[...]

Het is helemaal niet bewust. Heb je ooit zelf wel eens gepraat? Dan heb je het ook soms gewoon over die 2 gasten ondanks dat je hun namen ook wel kent. Waarom moet je hier een ding van maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
[...]

Een total loss op een motor onderdeel is inderdaad niet te hopen en ligt ook niet echt voor de hand, maar toch, als 3 van je 4 auto's uitvallen met technische problemen die allemaal wel iets motor / bak gerelateerd lijken is dat natuurlijk niet heel prettig. Hopelijk kunnen ze het snel analyseren en oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:30

psy

Kan RB niet ook nog een straf krijgen als er te weinig benzine aan boord was?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 21:32
Net op F1TV even de onboards teruggekeken. Dat klinkt niet goed bij Max zijn auto :X

Lijkt wel of de motor bij zowel Max en Perez spontaan afslaat. Je hoort Dat Max het probeert te starten zonder heil.

Ben benieuwd wat hieruit komt.

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:29
Mclaren haalt wel gelijk het beste uit die sponsor van Chrome met incognito modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Nu online

d0s

sssst

NoahAmber schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:15:
[...]

Was dat dat jaar waar ze uiteindelijk werden betrap met sjoemelen van de benzineleiding of iets in die geest. Dat waren eigenlijk overwinningen en polls die ze nooit hadden mogen hebben
Nee, dat was het jaar daarvoor.
Eens, die resultaten zouden eigenlijk afgepakt moeten worden. 1 seconde winst op het rechte stuk Spa toen,l belachelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door d0s op 20-03-2022 18:18 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
*Dit bericht is voorgecensureerd om een ban te voorkomen* :+

Aaargggghhh! Wat een ruk start voor het seizoen qua punten! Qua race was ‘t wel erg interessant. Ik vraag me af of zonder de stuurproblemen Max voor had gelegen. En zonder de safety car :P Niet dat het uiteindelijk uitgemaakt had… Maarja. Hoe dan ook, gefeliciteerd aan Ferrari en het geluk van Hamilton kent geen grenzen. :’)

Hopelijk fixt redbull de motoren, dan wordt dit echt een heel erg leuk seizoen! Anders vooraan ook wel, maar als je voor Verstappen root is het natuurlijk toch een beetje meemaken wat Ferrari-fans de afgelopen jaren gevoeld hebben.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-10 11:18
NoahAmber schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:15:
[...]

Yup, en daarvoor was Leclerc natuurlijk net zo slecht als latiffi...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

psy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:17:
Ze kunnen een straf krijgen voor de te weinig benzine aan boord maar of die regel ook geldt als je uitvalt met brandstoftekort durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Snowdog schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:16:
[...]

Het is helemaal niet bewust. Heb je ooit zelf wel eens gepraat? Dan heb je het ook soms gewoon over die 2 gasten ondanks dat je hun namen ook wel kent. Waarom moet je hier een ding van maken?
Nee tuurlijk niet :z Als je er dan nog achteraan zegt “van Redbull” dan geloof ik het wel. Hij doet alles met een reden.

Daarnaast doet Max dit ook vaker dus ik ben niet voor de een of ander.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
Bizar dat er na zulke goede testweken ineens drie Honda's uitvallen zeg. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:28
Vooraf dacht ik "als Max en Leclerc er maar niet af vliegen in de eerste bocht".
Wat dat betreft heeft het behoorlijk goed uitgepakt. :P

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
sjaool schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:18:
[...]

Ze kunnen een straf krijgen voor de te weinig benzine aan boord maar of die regel ook geldt als je uitvalt meer brandstoftekort durf ik niet te zeggen.
Lijkt me niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
psy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:17:
Misschien wel. Maar van DNF naar DSQ maakt geen hol uit natuurlijk. :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
Snowdog schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:16:
[...]

. Heb je ooit zelf wel eens gepraat?
*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:17:
Mclaren haalt wel gelijk het beste uit die sponsor van Chrome met incognito modes
Ik snap de grap niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
WhatsappHack schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:19:
[...]

Misschien wel. Maar van DNF naar DSQ maakt geen hol uit natuurlijk. :+
Strafpunten op de licentie

alles kan off-topic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
Max geeft aan dat de motor geen benzine meer kreeg , problemen met de brandstof pomp.

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleDutch op 20-03-2022 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:26
bvbal79 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:18:
[...]

Inderdaad zo flauw en vermoeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Nu online
MikeyMan schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:18:
Dacht ik ook. 3 van de 4 hondas uitgevallen.... genoeg werk aan de winkel in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Je ziet ze niet, het word niet gevolgd voor anderen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
Kijk maar naar waar ze vandaag zijn gefinisht :p

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 15:50
JB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:18:
[...]

Nee tuurlijk niet :z Als je er dan nog achteraan zegt “van Redbull” dan geloof ik het wel. Hij doet alles met een reden.

Daarnaast doet Max dit ook vaker dus ik ben niet voor de een of ander.
Ik denk echt dat je een verkeerd beeld hebt. Maar goed, de haat voor Ham zit diep op dit forum. Ik vind het gewoon een normale manier waarop je in het normale leven over elkaar praat. En hij doet alles met een reden? Het klinkt bijna alsof hij de next James Bond zal worden. Ik zou er niet te diep over nadenken. Dat doet Ham waarschijnlijk ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Niet online
bvbal79 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:18:
[...]

Ik stel gewoon een vraag zonder waardeoordeel Hoef je niet meteen op je lul getrapt te zijn

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 23:13
Ben wel benieuwd wat het probleem nu wat bij RBR. Ik had het idee dat vlak voor het uitvallen van VER ook de lichten op de achtervleugel haperde tov achterlicht bij de diffuser (Links lichtte niet op rechts wel). Misschien electronica die oververhit is geraakt en volledige malfunction heeft gehad

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 16:53
Jammer voor RB, maar de rest van de race was erg leuk, belooft veel voor dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23
Dat is het risico van sandbaggen met volle tank. Je rijdt hem dan nooit eens helemaal leeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Pjottski schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:22:
[...]

Je ziet ze niet, het word niet gevolgd voor anderen.
Hmm, ok.. zou eerder denken aan ze gaan dwars door iedereen heen (ghost mode).

Maar wel opvallend inderdaad, zo'n grote verwachting van hun, maar echt nul. Heel team Oranje was vandaag niets.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Snowdog schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:22:
[...]

Ik denk echt dat je een verkeerd beeld hebt. Maar goed, de haat voor Ham zit diep op dit forum. Ik vind het gewoon een normale manier waarop je in het normale leven over elkaar praat. En hij doet alles met een reden? Het klinkt bijna alsof hij de next James Bond zal worden. Ik zou er niet te diep over nadenken. Dat doet Ham waarschijnlijk ook niet.
Heeft niets met haat te maken. Juist HAM is koning mindgames. Ik denk dat jij juist iets te lichtzinnig over HAM denkt. Verder “just my 2 cents”.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Misschien niet hard genoeg gepushed in een race sim? Volgens mij doen ze daar geen race sims toch, waarbij ze daadwerkelijk een race afstand simuleren zonder pauzes? Ik krijg altijd het gevoel dat hoewel ze daar veel testen, ze eigenlijk nooit echt een ultieme quali sim doen en ook geen race sim waarbij 'op het scherpst van de snede' racen gesimuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
JB schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:15:
[...]

Perspectief dude. Je zou hetzelfde kunnen zeggen van Max zijn reactie na de kwalificatie toen hem werd gevraagd over de prestaties van Merc. Waarom indeed. Hecht niet zoveel waarde aan dit soort opmerkingen, want ze worden, ondanks het collectieve geheugenverlies, door beide kanten gemaakt.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:56
Waarom zou een coureur strafpunten op de licentie krijgen als het team te weinig brandstof meegeeft of al de motor te veel zuipt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

PjotrStroganov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:24:
[...]

Perspectief dude. Je zou hetzelfde kunnen zeggen van Max zijn reactie na de kwalificatie toen hem werd gevraagd over de prestaties van Merc. Waarom indeed. Hecht niet zoveel waarde aan dit soort opmerkingen, want ze worden, ondanks het collectieve geheugenverlies, door beide kanten gemaakt.
Dat licht ik ook toe. Max doet het (ook). Niet nodig.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:41
Toch ook opvallend het verschil in pace tussen 1 en 2 bij zowel Ferrari en Red Bull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 13:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

(jarig!)
__fred__ schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:24:
[...]

Dat is het risico van sandbaggen met volle tank. Je rijdt hem dan nooit eens helemaal leeg.
Ik zou zeggen dat met lege tank het makkelijker gaat dan met een volle. Maar goed, hoop vooral dat ze nu wat vinden.

Boven alles hoop ik op een goed gevecht dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-10 18:13

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Bastie-88 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:24:
Ben wel benieuwd wat het probleem nu wat bij RBR. Ik had het idee dat vlak voor het uitvallen van VER ook de lichten op de achtervleugel haperde tov achterlicht bij de diffuser (Links lichtte niet op rechts wel). Misschien electronica die oververhit is geraakt en volledige malfunction heeft gehad
Dat meende ik ook te zien, ik dacht alleen dat ik het zag bij Perez... maar dat ik weet ik niet zeker. Ik dacht later misschien lag het ook wel aan de camera, dat de sync niet helemaal goed liep. Het was maar een erg kort moment namelijk.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Franco10 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:26:
Toch ook opvallend het verschil in pace tussen 1 en 2 bij zowel Ferrari en Red Bull
Met name bij FER. PER is vrij constant tot nu toe :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
Franco10 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:26:
Klopt maar het verschil is gelukkig wel binnen de pitstop window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Spanning voor het kampioenschap is wel gelijk weg. Wel goed voor mijn hart, kan ik de komende races lekker rustig kijken. :P

Elk nadeel heb zijn voordeel. :)

Nog belangrijker dan winnen van Max zal het uitvallen van de concurrentie zijn en dat zie ik toch niet zo snel gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:30

Amphiebietje

In de blubber

matthijst schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:10:
[...]

Of, je doet gewoon niks 8)7
Iemand vloekt een keer en gooit met een deur. Poepoe. Sport is emotie ofzo :+
Als ie het nou 24/7 doet, of het hoofd van z'n vrouw tussen de deur stopt ala Lil' Kleine.
Gezien dat het waarschijnlijk dezelfde was die na elke coronamaatregel-conferentie waar niet werd aangekondigd dat iedereen iedereen vrijelijk mocht aansteken met corona zijn gefrustreerde Bokito-routine ging uitvoeren :F , ben ik niet van plan uit te zoeken wie het is. Gelukkig zijn de muren hier wat beter dan mijn vorige woning... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjottski

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

HollowGamer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:24:
[...]

Hmm, ok.. zou eerder denken aan ze gaan dwars door iedereen heen (ghost mode).

Maar wel opvallend inderdaad, zo'n grote verwachting van hun, maar echt nul. Heel team Oranje was vandaag niets.
Tijdens de kwalificatie kwam dit al een beetje aan het licht, hopelijk kunnen ze zich natuurlijk snel herpakken dit seizoen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Dj-sannieboy schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:51:
[mbr] Nee, die "discussie" gaan we hier niet meer doen. [/]
Ja, die ben ik ook aan het verwijderen. En nu kappen.

[ Voor 25% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-03-2022 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:28

NoFearCreations

3DPrint the world!

Leuke race gezien, nieuwe auto kunnen goed dicht op elkaar rijden.

Uiteindelijk toch gewoon via F1TV zelf gekeken, want race control is helemaal klote. 4 schermen op geen enkele manier in sync te krijgen.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:45
DoeEensGek schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:57:
Het verbloemt een beetje door de p3 van Hamilton, maar voor de safetycar zat er bijzonder groot gat tussen de kop en Mercedessen. Ze konden het echt niet bijbenen. Hun geluk is gekomen door de Honda's vandaag. Maar ze kunnen niet achterover leunen daar.
Lekker makkelijk als je de beste auto hebt :9

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bastie-88 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:24:
Hij ging ook rechtsaf ;) :+

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:35
Snowdog schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:22:
[...]

Die "haat" is toch volkomen logisch na afgelopen seizoen? Na seizoenen lang soeverein aan de leiding te hebben gereden, alle geluk van de wereld te hebben gehad en dan tijdens de seizoensfinale een van de weinige keren het geluk niet aan je zijde hebben. Vervolgens kom je niet opdagen tijdens het gala waar "onze Max" tot wereldkampioen wordt gekroond, trek je de complete integriteit van de sport openlijk in twijfel en dreig je niet terug te komen als er niks verandert. Dan kun je verwachten dat er nog weinig sympathie resteert voor Lewis en alles wordt aangegrepen om hem flink af te zeiken.
Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord