[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste
Acties:
  • 136.892 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:47
StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:50:
Ik ben benieuwd of het stuurprobleem van Max iets te maken heeft met zijn uitvalbeurt.
Ja ik ook. Hij zat al aardig wat rondes te klagen, maar kreeg te horen dat alles ok was. Daarna op de accu(?), ook alles zou ok zijn. Halve ronde later...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Franco10 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:49:
Het slechtste teken vind ik eigenlijk het geklaag van Max. Over zijn outlaps en pushen bijvoorbeeld, terwijl ze echt niet de pace hadden. Die vibe baart me meer zorgen dan technische pech.
We hebben Max dit eerder horen doen en daarna kwamen er behoorlijke verbeteringen. Ik vertrouw erop dat het nu ook gebeurt. Ze hebben nu dan ook data van een complete race om de problemen op te zoeken want drie wagens die er zomaar mee kappen is natuurlijk niet acceptabel...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Nee, die "discussie" gaan we hier niet meer doen.

[ Voor 91% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-03-2022 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Illegal_Alien schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:50:
[...]

Gebruik dan een echte browser. :+ Maar is nogal offtopic. :P
Want Chrome is natuurlijk heel erg vriendelijk voor je werkgeheugen :+

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Plenkske schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:48:
[...]

Ik vond het nog tegenvallen qua close racing.
Sleten de banden niet ook erg hard ? Ik heb even niet scherp hoe het normaal is in bahrein (2 of 3 stop?)
Ja, volgens mij 1 stop meer. Maar goed dat kan tactiek zijn.
Voor mijn gevoel slijten de banden idd meer.
En rijden de auto's makkelijker dichtbij dan vorig jaar.
Misschien nog niet zoals we echt willen, maar het lijkt makkelijker te zijn dan vorig jaar en minder kostbaar voor de volger

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:08
Hopen dat RB z’n betrouwbaarheid in orde krijgt en merc z’n achterstand nog wat weet te dichten, dan krijgen we een fantastisch seizoen.

Zo niet, dan wordt t voor de FER fans een goed seizoen gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:25

Amphiebietje

In de blubber

StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:50:
Ik ben benieuwd of het stuurprobleem van Max iets te maken heeft met zijn uitvalbeurt.
Hydrauliek?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Hij klaagde dan ook terecht. Hamilton zou klagen en dan nog op het podium eindigen, bij max was er gewoon echt iets aan de hand en dat voelde hij al.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• computerjunky
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 15:08
dglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:47:
Jaren lang horen dat Lewis podiums pakt omdat die in de beste auto zit enzovoort

Dan is vandaag wel echt een lekkere hoor. Toch weer podium
Maar omdat hij echt de beste rijder is? Nee omdat er 2 uitvallen. En er een safety car is waardoor hij een gat van 16 seconden kado kreeg.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06:59
Joosie200 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:46:
Ik ga dit keer niet Lucky Lewis zeggen: je gokt er niet op dat twee RBR uitvallen kort na elkaar. Dus normaal gesproken had ie totaal geen kans op het podium. Wel mooi om te zien dat Ferrari terug is. Max/Leclerc gevechten zijn mooi om aan te zien. Die gaan er allebei voor
Dat is toch juist de definitie van geluk 8)7
Geen kans maken en er alsnog op komen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:31
Exocet schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:49:
[...]

Inderdaad op het podium omdat ie in de derde beste auto rijdt en het team voor hem geen race kan uitrijden. Dit gaat de geschiedenisboeken in...
Race uitrijden is best belangrijk ja, maar Redbull heeft nu toch beste auto? Of geld dat alleen voor Mercedes die logica?

Gewoon bijna karma

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:53

Blokker_1999

Full steam ahead

dawg schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:46:
Mixed feelings. In elk geval geen Merc dominantie, Ferrari die weer mee lijkt te doen, en Honda heeft werk te doen want dit slaat nergens op, 3 vd 4 auto’s stuk.

Feli aan de Ferrari fans. :)
Tot volgende race! :)F
Corrective, Red Bull, niet Honda. En zou me niet verbazen als ze alle 3 andere problemen hadden.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10 21:26
Wat een eerste race! Mooi dat Ferrari weer vooraan mee doet. Erg jammer dat RB zo uitvalt. ;( En Hamilton zal weer eens niet het geluk mee hebben |:(
En mooi voor Hass plek 7. Het gaat een mooi seizoen worden. Op naar het volgende race weekend. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Jumpman schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:45:
Zware taak voor Red Bull Racing.
En het lijken meerdere problemen:
- Max stuurwiel
- Batterij
- Warme remmen
- Ontploffende motor

Zou het de warmte kunnen zijn? Te veel gepusht en het ding krijgt gewoon de warmte niet kwijt?

Persoonlijk zou ik er een extra fan opzetten en de motor voltage iets verlagen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-10 22:19
Met brand bij Gasly en het wegvallen van de tractie bij het insturen in bocht 1 bij Perez zou je het haast denken ja.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grert
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-09-2023
Illegal_Alien schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:51:
[...]

Aan de andere kant; op het laatst was het gezeur wel de waarheid...
Waarschijnlijk is zijn gezeur de hele race waarheid geweest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:24

Vuvuzela

My spire is forming

Maar de volgende race is volgende week al.. Had nu liever 1 weekend vrij gehad zodat ze makkelijker wat konden fixxen bij RB.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie race! Wat me wel verbaast is hoe snel het nieuwe rubber degradeert. Kan me niet zo snel de laatste 3 stop race herinneren. Op naar de volgende en hopen dat RBR en MER wat kunnen vinden om het voorin nog spannender te maken.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Drie van de vier kapot aan het einde van de race. PU overgenomen van Honda en het zal ook lastig zijn qua betrouwbaarheidsupdates omdat de Sakura faciliteit in ontmanteling zal zijn.Ze worden er nog gebouwd, maar R&D zal gestaakt zijn. Betrouwbaarheidsupdates mogen op zich wel, maar er zullen fijne details aanzitten wat echt mag. En je moet eerst weten wat er gebeurde. Maar het meest problematische is misschien wel dat RBR het dus helemaal niet zag aankomen. En ik vermoed dat er verschillende problemen waren.

En zo toch een nare nasmaak aan een geweldige race en potentieel ook een groot probleem voor dit seizoen. Want er is ook niks aan als RBR niet eens normaal een race kan uitrijden en Ferrari zo kan winnen. Dat haalt alle glans er ook af. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StefanVerkerk
"Hi to the crowd" - Hamilton
Kijk, deze kan ik weer van de bingokaart afstrepen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:08
jack zomer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:51:
[...]

Ja, volgens mij 1 stop meer. Maar goed dat kan tactiek zijn.
Voor mijn gevoel slijten de banden idd meer.
En rijden de auto's makkelijker dichtbij dan vorig jaar.
Misschien nog niet zoals we echt willen, maar het lijkt makkelijker te zijn dan vorig jaar en minder kostbaar voor de volger
Maar dat kan natuurlijk ook aan een andere vorm van downforce liggen en/ of t feit dat er meer gevechten op de baan zijn, dat vechten en daardoor laat moeten remmen etc zal niet goed voor de banden zijn vermoed ik

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

@TommyGun gefeliciteerd, en @Grimmie187 ook uiteraard.

Te koop....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-10 15:32
Wagen van Gasley knalde er ook uit. Alleen Yuki dus geen problemen?

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:29

vhal

ಠ_ಠ

Scorebordjournalistiek omdat ik vanmiddag andere dingen te doen had maar ik kan hier (p3) prima mee leven. Vanavond nog maar eens rustig terugkijken wat er nou weer gebeurd is

Strava

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-10 17:11
Leclerc wereldkampioen dit jaar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-10 21:52
Noem mij een pessimist maar zo'n groot betrouwbaarheid probleem los je niet op in een paar races... dit wordt een appeltje eitje voor Ferrari..

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Hier krijgen er vannacht weer een paar nachtmerries van :z

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fep-a-ZXVgQGYL1cbwOIKe34isk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kOA4hSCIGAN5BkPjoQiKESmk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• computerjunky
Wel benieuwd wat het probleem was want als de motor kapot is dan hebben zeeen serieus probleem en dat is niet best voor de fun van het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
dglavimans schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:51:
[...]

Race uitrijden is best belangrijk ja, maar Redbull heeft nu toch beste auto? Of geld dat alleen voor Mercedes die logica?

Gewoon bijna karma
Ferrari heeft de beste auto, hoe kan het dat nu zeggen na deze race?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:52:
"Hi to the crowd" - Hamilton
Kijk, deze kan ik weer van de bingokaart afstrepen 8)7
Het is nooit goed met Hamilton, wat is er mis met Hi to the crowd?

Als hij nou had geroepen dat dit de beste crowd ooit is dan had je misschien nog een punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
StefanVerkerk schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:53:

[Afbeelding]
Ach, een terecht blije Toto die ziet dat hij met een beetje geluk toch 2 auto's in de top 5 heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10-10 20:00
Wauw, slechter dan dit kon het niet gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Warmte?

Het is best opvallend dat zijn remmen niet koeler werden en hij uitvalt met een batterij probleem. Misschien worden de onderdelen te warm?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Eindelijk weer eens Ferrari 🏎

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 20-03-2022 17:55 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:47
vhal schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:53:
Scorebordjournalistiek omdat ik vanmiddag andere dingen te doen had maar ik kan hier (p3) prima mee leven. Vanavond nog maar eens rustig terugkijken wat er nou weer gebeurd is
Simpel. LeClerc ijzersterk gereden. AT en beide RBR doen plof. Einde race. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Laten we overigens niet hopen dat de een of andere *** met de auto's heeft zitten kloten...

Misschien dat Toto daarom wijselijk zijn mond hield vandaag, omdat hij tijdens parc fermé wat illegale aanpassingen aan de Honda's heeft gedaan met een schroevendraaier? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 20:50
Exocet schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:53:
[...]

Ferrari heeft de beste auto, hoe kan het dat nu zeggen na deze race?
Dat Ferarri de beste auto had wisten we al in Barcelona, maargoed testing zegt niks. Free practice zegt niks. De race nu zegt ook niks? Het lijkt me nu toch ook ECHT wel duidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-10 15:07
talkatoo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:53:
Noem mij een pessimist maar zo'n groot betrouwbaarheid probleem los je niet op in een paar races... dit wordt een appeltje eitje voor Ferrari..
Jij weet precies wat er aan de hand is :?

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

AMARONE schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:51:
Hij klaagde dan ook terecht. Hamilton zou klagen en dan nog op het podium eindigen, bij max was er gewoon echt iets aan de hand en dat voelde hij al.
Dat is gewoon niet waar. Verstappen klaagde de hele tijd over de boordradio. Al ver voor de technische problemen. Dat zijn out lap te langzaam was bijv.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Homeland schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:54:
[...]
Het is nooit goed met Hamilton, wat is er mis met Hi to the crowd?
Als hij nou had geroepen dat dit de beste crowd ooit is dan had je misschien nog een punt.
Het is gewoon een leuk gebbetje 8)7 net als 'Lights out, away we go!'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Laatst online: 11:39
D-e-n schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:50:
[...]

Die Engelsen zijn chauvinistisch, dat kan ik nog volgen. Ik snap dat sommigen vanwege een bepaalde traditie sympathie hebben voor een team als Ferrari maar waarom zou je als Nederlander anti-Verstappen zijn? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand in een wielertopic hier Van der Poel of Dumoulin komt afzeiken omdat hij of zij fan is van Pogacar of Ineons/Sky.
Voor mij is het dat ik hem bijzonder onsympathiek vind, de houding (waar hij vaak om geprezen wordt) waarbij hij zich gedraagt alsof het hem niets uitmaakt vind ik bijzonder vervelend. Daarnaast vind ik Horner nog erger dan Wolff, want de laatste lijkt er nog trots op te zijn dat hij de 'bad guy' is, Horner komt op mij veel geniepiger over.
Overigens zie ik Verstappen wel liever winnen dan Hamilton, met wie ik nog wat minder heb, maar ze staan allebei wel onderaan mijn lijstje qua favoriete coureurs/teams.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

[Afbeelding]
Valt mee maar de p3 van vandaag ga ik niet meer bij zijn naam noemen voorlopig.. Gewoon het zelfde spelletje spelen en zijn/haar naam niet meer benoemen. Zo :*)

Voor de rest echt genoten van een HEEEERLIJKE RACE! _/-\o_ Zo'n genot om al die battles te zien en ik kijk nu al uit naar de interviews met de Haas mannen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 21-09 15:01
HollowGamer schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:54:
[...]

Warmte?

Het is best opvallend dat zijn remmen niet koeler werden en hij uitvalt met een batterij probleem. Misschien worden de onderdelen te warm?
Is dat al bevestigd dan, dat het de batterij was?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:17
Het racen zag er goed uit, balen voor RBR/AT met alle uitvallers, maar het seizoen is nog lang, hopelijk kunnen ze het lek vinden.

knip

[ Voor 62% gewijzigd door DaniëlWW2 op 20-03-2022 18:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10 21:39

Animal_X

Rodin

Helaas nu geen snel vierkantje met Jack en Max...

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:03
Vuvuzela schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:50:
[...]

Alle coureurs doen het. Voorgaande jaren werd alles van HAM uitgezonden en stond hij bekend als zeur. Maar vandaag was Max aan de beurt.
Al was er wel degelijk iets niet goed met de auto dus misschien niet helemaal onterecht dat hij klaagde?
Fer dik verdiend en de rest kan snel naar de vergadertafel :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:38
Het is toch te hopen dat Sainz wat harder doorrijdt als Ferrari zo goed blijft presteren. Want dat volkslied van Monaco klinkt wel heel lullig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Amphiebietje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:54:
Laten we overigens niet hopen dat de een of andere *** met de auto's heeft zitten kloten...

Misschien dat Toto daarom wijselijk zijn mond hield vandaag, omdat hij tijdens parc fermé wat illegale aanpassingen aan de Honda's heeft gedaan met een schroevendraaier? :+
Of de ex Mercedes medewerkers hebben bewust iets ingebouwd, waardoor de RB motor er mee kapt? :>

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Mooi man. Trots volk :) het is ze verdiend!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:57
Is er al een Oekraïnse tractor om de Redbulls af te slepen? O-)

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:26
DaniëlWW2 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:52:
En zo toch een nare nasmaak aan een geweldige race en potentieel ook een groot probleem voor dit seizoen. Want er is ook niks aan als RBR niet eens normaal een race kan uitrijden en Ferrari zo kan winnen. Dat haalt alle glans er ook af. :/
Alle glans eraf? Ferrari was heel de race de betere. Alle glans voor Ferrari, het is niet hun probleem als andere betrouwbaarheidsproblemen hebben. Had RB hun zaakjes maar beter op orde moeten hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:43
Ik ben vast geen die hard Max fan, want ik vind het prima zo met Ferrari op plek 1 (en 2)! Het voelt niet alleen OK omdat Ferrari de laatste jaren niet mee heeft gedaan (wat jammer is), maar ook omdat Mercedes toch wel een straatlengte achter lag en Max toch al een x WC is geweest (meer kan je niet behalen! Mja constructeur titel mss)…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-10 23:13
Toch wel heerlijk hoor weer het Italiaanse volklied <3
Het is ze van harte gegund *O*

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:05

OMD

Iedereen kan zeggen wat ze willen maar LeClerc heeft terecht en verdiend gewonnen. Snaarstrakke race gereden.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 10-10 06:53
Het verbloemt een beetje door de p3 van Hamilton, maar voor de safetycar zat er bijzonder groot gat tussen de kop en Mercedessen. Ze konden het echt niet bijbenen. Hun geluk is gekomen door de Honda's vandaag. Maar ze kunnen niet achterover leunen daar.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22-09 19:56
Xgar schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:55:
[...]

Laten we de actie in Silverstone en het geluk voor Ham dankzij kegelen van Bottas in Hongarije maar even vergeten, want zonder die had de laatste race er niet toe gedaan vorig jaar.
Ah Silverstone; de Godwin van de F1. 8)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:37

CyBeRSPiN

sinds 2001

Jasphur schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:56:
Mooi man. Trots volk :) het is ze verdiend!
Ja sowieso gaaf dat Ferrari helemaal terug is! Hoop wel dat het alsnog een spannend seizoen gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-10 10:02
Pffff heel erg jammer. En wel heel vreemd dat Gastly, Max en toen Perez eruit lagen. Heel erg balen. Maargoed, beter helemaal begin van het seizoen dan later. Dan is dit nog in te halen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Laatst online: 10:57
Cowamundo schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:55:
Al was er wel degelijk iets niet goed met de auto dus misschien niet helemaal onterecht dat hij klaagde?
Max zei dat de wagen stuk was en de pit ontkende dat, 10 seconden later viel de motor praktisch uit...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 10-10 06:53
OMD schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:57:
Iedereen kan zeggen wat ze willen maar LeClerc heeft terecht en verdiend gewonnen. Snaarstrakke race gereden.
Zeker met een heel mooi gevecht om die plaats!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-10 21:49
PjotrStroganov schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:57:
[...]

Ah Silverstone; de Godwin van de F1. 8)
Tsja, als alleen de laatste race er voor sommige toe doet, dan mag Silv ook wel van stal. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, de zingende italianen liepen hopeloos achter op de muziek van hun volkslied.

Vervolgens switchen ze camera en opeens loopt het wel gelijk. Iemand daar probeert meerdere audio feeds te mengen en dat werk net zo goed als een Red Bull motor...

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jasphur
:D

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOTs5EsXEAIfOxq?format=jpg&name=900x900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
chevsticks schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:55:
[...]

Is dat al bevestigd dan, dat het de batterij was?
Ik roep maar wat, ben totaal een leek, sorry.

Maar dacht warmte, omdat ze daar al op het begin over zeurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
hoevenpe schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:58:
[...]

Max zei dat de wagen stuk was en de pit ontkende dat, 10 seconden later viel de motor praktisch uit...
Dat is vooral het rare, mAx merkt het en het team zegt dat er niets aan de hand is, liegen ze dan tegen hem? Keken ze verkeerd, was het echt nergens te zien op alle data die ze hebben?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
Bij Ferrari denk ik altijd: wat hebben ze nu weer gevonden om de regelementen te omzeilen. Per saldo hebben ze bij MER ook nog wel wat te doen. Die SC vertekent het beeld en het grote verschil met FER. En RBR ziet er ook niet uit na die 2 uitvallers. AT trouwens ook niet met die fik

Maar goed, het seizoen is nog niet over

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:50
Wat een gave race zeg, alles zat er vandaag in. Ik heb me echt vermaakt ondanks de zware domper voor Redbull team. En Ferrari, had ik toch 3 weken geleden al gelijk dat ze gevaarlijk waren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dglavimans
Wat ben ik ook blij voor Haas.. Hoop echt dat ze dit volhouden hele jaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:41

[Afbeelding]
Die denkt, "Karma is a bitch" 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:53

Blokker_1999

Full steam ahead

hoevenpe schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:58:
[...]

De pit zij dat zij niets konden zien op hun data. Er zitdusergens iets niet goed. De power was er dus wel en alles draaide normaal, mogelijks een stori g aan de elektronica die zoegr dat het vermogen eruit gehaald kan worden?

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 10-10 06:02

d0s

sssst

Dit. Leclerc is gewoon een enorm talent. Vorig jaar was minder maar het jaar daarvoor deed hij ook wel magische dingen in de Ferrari.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• computerjunky
Haas gewoon 10 punten en heel vorig jaar NUL punten. Dat vind ik de grootste verrassing.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-10 21:18
Ik vind Ham wel heel overdreven vriendelijk doen naar en klappen voor Leclerc. Zag ik ‘m bij Max nooit doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hamilton heeft het over 7up in de fles

Te koop....

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
DoubleDutch schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:59:
[...]

Die denkt, "Carma is a bitch" 🤡
Wie is Carma?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:51:
[...]

Dat is toch juist de definitie van geluk 8)7
Geen kans maken en er alsnog op komen.
Lucky Lewis vind ik beter op zijn plek hoe hij Max eruit kegelt op Silverstone en niks geen strafpunten, drive through, 10 seconden straf krijgt. Of de andere keren dat ie Max dwars zat en er zonder problemen bij weg kwam terwijl Max het nadeel werd gegeven afgelopen seizoen.

Dat Max mazzel had bij de laatste gp is de enige keer dat ie lucky was. Lewis kon er niet op gokken dat dit zou gebeuren en dan moet je maar net op die positie rijden dat je er gebruik van kan maken. Dit is een gevalletje andermans dood is andermans brood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01:38
Homeland schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:59:
[...]

Dat is vooral het rare, mAx merkt het en het team zegt dat er niets aan de hand is, liegen ze dan tegen hem? Keken ze verkeerd, was het echt nergens te zien op alle data die ze hebben?
Dat is het fenomeen Max Verstappen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:57
Voor een 1e race in een nieuw concept was dit echt wel een steengoede race. Close racing, teams dicht bij elkaar. stuivertje wissellen om P1 gedurende meerdere ronden.

Het grote aantal pitstops baart mij wel enigzins zorgen. Volgende week weer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:04

codex

Geen OpenAI agent :)

DoeEensGek schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:57:
Het verbloemt een beetje door de p3 van Hamilton, maar voor de safetycar zat er bijzonder groot gat tussen de kop en Mercedessen. Ze konden het echt niet bijbenen. Hun geluk is gekomen door de Honda's vandaag. Maar ze kunnen niet achterover leunen daar.
Ze zitten er niet eens in de buurt. Ik zie ze voorlopig daar ook niet komen. Tenzij RB vaker dit soort acties heeft dit seizoen. Ik maak me niet druk, ik gunde het de Ferrari boys. Ja, jammer dat Hamilton op het podium stond, maar dat is toch echt te wijten aan die clusterfuck van RB.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Homeland schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:59:
[...]

Max riep dat hij een probleem met de accu had. Team zei dat ze het probleem zagen maar dat het niet de accu was. Concurrentie niet wijzer maken met wat het dan wel is...

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Een van mijn buren ging overigens helemaal over de rooie toen VER en PER uitvielen, kon de "KLOTE" en "VERDORIE" dwars door de muur heen horen, en daarna is ie boos zijn woning uitgelopen na wat met deuren te hebben gesmeten. 8)7

Ben jij deze persoon? Gedraag je ff normaal man, niet als een kleuter. Herken je deze persoon? Vertel hem dan het voorgaande. Echte WTF.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
pietr schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
Ik vind Ham wel heel overdreven vriendelijk doen naar en klappen voor Leclerc. Zag ik ‘m bij Max nooit doen.
Dat is toch niets nieuws, hij wist jaren lang zijn naam niet eens. Heeft vorig jaar waarschijnlijk extra veel pijn gedaan

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• dglavimans
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Koyq0TFblpdt9c_8p9xx7PYxta0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/sG1YuDNxoJNaGjoqLZuLZCfe.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Ik vind dat Leclerc totaal niet verdiend heeft gewonnen. :+

Maar even serieus, wie zegt dat het niet verdiend was?
Iedereen baalt gewoon dat RB uitvalt, dat is toch een beetje alsof het Nederlands elftal verliest. Zeker als het gebeurt in de laatste 2/3 rondes, daarvoor ging het eigenlijk ook al niet soepel.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Vos
  • Nu online

Vos

AFCA

Amphiebietje schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:01:
Een van mijn buren ging overigens helemaal over de rooie toen VER en PER uitvielen, kon de "KLOTE" en "VERDORIE" dwars door de muur heen horen, en daarna is ie boos zijn woning uitgelopen na wat met deuren te hebben gesmeten. 8)7

Ben jij deze persoon? Gedraag je ff normaal man, niet als een kleuter. Herken je deze persoon? Vertel hem dan het voorgaande. Echte WTF.
Euh jijzelf toch? :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
D-e-n schreef op zondag 20 maart 2022 @ 17:50:
[...]
waarom zou je als Nederlander anti-Verstappen zijn? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand in een wielertopic hier Van der Poel of Dumoulin komt afzeiken omdat hij of zij fan is van Pogacar of Ineons/Sky.
Verstappen heeft ervoor gezorgd dat F1 niet meer "speciaal" is: het halve land kijkt het, dat is schijnbaar lastig voor sommige day 1 fans (zie ook de regelmatige "ik kijk al xx jaar F1" posts, of die steekjes naar Verstappenfans.
Apart is dat.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Dit vat de race prima samen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFu4VMG8RYBILSV0n3GbIKkPRFs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C4nNSRaaJAGWGZmAXqDi4FE6.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:51
Logisch. Hij denkt, mooi Max staat er niet en was gisteren beetje aan het giechelen dat wij er niet stonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Sterkte, ik weet uit ervaring hoe het is helaas minder leuke buren te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Joosie200 schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
[...]
Lewis kon er niet op gokken dat dit zou gebeuren en dan moet je maar net op die positie rijden dat je er gebruik van kan maken. Dit is een gevalletje andermans dood is andermans brood.
Hij reed toch al de hele race 5e?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
KlaasjeNL schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Dat is het fenomeen Max Verstappen.
Dat is gewoon weer de metertjes/grafiekjes tov wat er echt in het veld gebeurt discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

OcGuru

Giulietta Qv

Als max of perez beide hum motor of versnellingsbak vervangen kijken ze natuurlijk ook tegen een grid straf aan de volgende race?

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
OcGuru schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:03:
Als max of perez beide hum motor of versnellingsbak vervangen kijken ze natuurlijk ook tegen een grid straf aan de volgende race?
Dat is pas vanaf een X aantal vervangen motorblokken/versnellingsbakken later in het seizoen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:33

Eigenlijk zeg je nu dus tegen jezelf dat je vanavond naar je buurman toe gaat om hem een en ander te vertellen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d0s schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:00:
[...]

Dit. Leclerc is gewoon een enorm talent. Vorig jaar was minder maar het jaar daarvoor deed hij ook wel magische dingen in de Ferrari.
Ik heb genoten, dat ik wil dat Verstappen het goed doet is meer chauvinisme, ik ben sinds ik F1 kijk (mijn eerste race was Zandvoort 1985) Ferrari fan en sinds 2013 ook Vettel fan en ben nu verdeeld gelukkig. Ferrari doet het goed :) , maar de Aston Martin van Vettel is prut :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:05
Toch een beruste Max bij ViaPlay nu. Hij kan nog lachen. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Ja, zo gericht was het niet te horen in de flat. En ik ga niet bij 10 verschillende woningen aanbellen om ze te vragen "Bent u de halvegare die tijdens de GP van Bahrein doordraaide toen Red Bull uitviel?" ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
matthijst schreef op zondag 20 maart 2022 @ 18:02:
[...]

Verstappen heeft ervoor gezorgd dat F1 niet meer "speciaal" is: het halve land kijkt het, dat is schijnbaar lastig voor sommige day 1 fans (zie ook de regelmatige "ik kijk al xx jaar F1" posts, of die steekjes naar Verstappenfans.
Apart is dat.
Ach, van Nederlanders is bekend dat alles wat boven het maaiveld uitsteekt meteen afgemaaid moet worden. Koeltoer zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:17
Versnellingsbak wel, die moet X races meegaan, motoronderdelen zouden later een straf worden omdat daar maar een beperkt aantal per seizoen van gebruikt mogen worden en de straf volgt als ze over dat aantal heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:29

sjaool

Every life should have 9 cats

Uhm nee, je mag er een paar gebruiken voordat er straffen uitgedeeld worden.

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord