[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 32 Laatste
Acties:
  • 136.833 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
.

[ Voor 96% gewijzigd door Exocet op 17-03-2022 19:09 . Reden: Verkeerde topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:47
Exocet schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:04:
Dat deed Pavlidis heel knap. Gaat lekker vanavond
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:03
Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:03:
[...]

MIsschien met het oog op de VS expansie gedaan om nu volle namen te gebruiken, ik denk niet dat met name nieuwe kijkers snappen als er VER of ALO staat wie dat zijn.
Dit is toch niet de enige view? Volgens mij hadden ze deze vorig jaar ook al voor de race. Andere opmaak misschien maar volledige namen. Tijdens de race dan afkortingen en tijden / intervallen. Lijkt me sterk dat ze niet de tijden erbij gaan vermelden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
Transportman schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:58:
[...]

Ik vind het niet echt een verbetering, het ziet weer een stukje "ruimer" uit dan vorig jaar, wat mij betreft had die wel wat compacter gemogen.
Vooral de schuld van die Verstappen, kan ie niet piquet gaan heten? ;)

Afkortingen met tijden komen gewoon weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:03:
[...]

MIsschien met het oog op de VS expansie gedaan om nu volle namen te gebruiken, ik denk niet dat met name nieuwe kijkers snappen als er VER of ALO staat wie dat zijn.
Ik vroeg me al af wat er anders was aan deze timing bar. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

basvn schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:48:
[Afbeelding]

zo komt de timing/stand er dit jaar uit te zien
Liever had ik icoontje type band altijd in beeld gezien.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Track limits zijn gewoon zoals het hoort de witte lijnen. Benieuwd of ze dit ook echt gaan handhaven.

https://www.reddit.com/r/...ain_gp_white_line_defines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:16

Edd

Help!!!! schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:25:
[...]

Liever had ik icoontje type band altijd in beeld gezien.
Volgens mij staat dat er ook in, namelijk de rode S achter de naam.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:01

alienfruit

the alien you never expected

Lijkt mij eigenlijk best wel leuk werk om zulke informatie schermen te bouwen. Zou dat nou gewoon een soort van HTML+CSS+SVG combinatie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Zijn de persconferenties al te zien ergens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:16

Edd

Kenny_026 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:54:
Nee.....

https://www.fia.com/news/...chedule-press-conferences

spoiler:
Ze zijn nog niet geweest ;)

-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• M4YN3
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12:23
Kenny_026 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:54:
Persco's zijn morgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gECAlcyWOUuL3q1TfuTzS3pOrcI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VsDWw90pI3ipkl6p27co4P5R.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
Vorig jaar had de Formula 1 app een knop om de raceweekenden toe te voegen aan je agenda via ical oid, zit die functie nog ergens anders verstopt dat iemand weet toevallig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Scrtz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:02:
Vorig jaar had de Formula 1 app een knop om de raceweekenden toe te voegen aan je agenda via ical oid, zit die functie nog ergens anders verstopt dat iemand weet toevallig?
Al dik drie jaar krijg ik continue een up-to-date agenda te zien via: https://www.f1calendar.co...1_p2_p3_q_gp_alarm-20.ics (directe link uit mijn iCloud agenda, geen idee of die nu nog zo werkt..)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dadona
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:58
D-Ed schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:14:
[...]

Al dik drie jaar krijg ik continue een up-to-date agenda te zien via: https://www.f1calendar.co...1_p2_p3_q_gp_alarm-20.ics (directe link uit mijn iCloud agenda, geen idee of die nu nog zo werkt..)
Dit werkt. :)

De CSL/OT kroeg !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:35
D-Ed schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:14:
[...]

Top thanks! Ik was vorig jaar op seizoen 2021 geabbo’d maar daar kwam niks van 2022 bij, fijn als deze dat dus wel doet!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Jackie Moon
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 13-07-2022
Wtf :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wL5vNYIPJydGwdSZZSpQZ31efmc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dUHxBhW3WKE79bIe8IXsvqgx.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/blcGgF5afAYqgwsPOjcE-G5Oz3Q=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ec5YiyhWMiteHskGXCBKg8kx.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Ik ben benieuwd hoe Hulk en RIC het oppakken vandaag, en of ze een beetje rondes kunnen gaan rijden

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
basvn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:26:
Ik ben benieuwd hoe Hulk en RIC het oppakken vandaag, en of ze een beetje rondes kunnen gaan rijden
Om 14:00 weten we het. Hoop dat de Hulk al om 12:59 bij de pit uitgang staat

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Shinji schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:08:
[...]

Dit is toch niet de enige view? Volgens mij hadden ze deze vorig jaar ook al voor de race. Andere opmaak misschien maar volledige namen. Tijdens de race dan afkortingen en tijden / intervallen. Lijkt me sterk dat ze niet de tijden erbij gaan vermelden namelijk.
De view met afkorting en tijden bestaat nog steeds (zit nu de F3 free practice te kijken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-08 20:08
Ik ga dit seizoen ook helemaal volgens, eindelijk een keer F1TV aangeschaft.

Ondertussen zit ik het seizoen van 2012 eens te kijken en alleen al de eerste drie races zijn spectaculair (verder ben ik nog niet). Hopelijk wordt het dit jaar ook lekker spannend tussen Mercedes, Ferrari, RB en McLaren.

Uiteraard hoop ik dat Max weer kampioen wordt, maar Lando of Charles gun ik het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 09:21
Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:14:
[...]

Om 14:00 weten we het. Hoop dat de Hulk al om 12:59 bij de pit uitgang staat
Ik gun Hulk echt alle succes van de wereld maar ik vrees dat dit een heel moeilijk weekend voor hem gaat worden. Na zo lang er tussenuit en geen meter kunnen rijden in de nieuwe wagens gok ik dat hij zeker een seconde langzamer dan Stroll zal zijn.

Misschien een leuke sidebet, hoeveel langzamer (of sneller?!) zal hij zijn tov Stroll dit weekend? :Y)

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:11
Shinji schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:08:
[...]

dawg schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:22:
[...]

Ik vroeg me al af wat er anders was aan deze timing bar. 8)7
Achteraf leek mijn opmerking ook niet logisch omdat het TV scherm dan voor een derde (volledige namen en tijden) gevuld is. :F

Hier nog wat meer afbeeldingen van wat we kunnen verwachten.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/amp/6l9ZM1L0/s1000/2022-tv-graphics-left-hand-sid.webp
Afbeeldingslocatie: https://cdn-7.motorsport.com/images/mgl/YP3Qxm42/s8/2022-tv-graphics-pit-stop-exam-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn-1.motorsport.com/images/mgl/2QzQwyAY/s8/2022-tv-graphics-full-srceen-g-1.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/images/mgl/6n9yMLAY/s8/2022-tv-graphics-left-hand-sid-1.jpg

En nu weer on topic, straks vrije training.

https://www.motorsport.co...-new-tv-graphics/9098527/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:20
Ergens heb ik het gevoel dat het wel eens de doorbraak van Sainz zou kunnen zijn dit jaar. Hoewel die niet echt meer moet doorbreken maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Weet niet hoe ik daar bij kom, is onderbuik gevoel. If I were a betting man, i'd pick Norris

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/camo/928382616e92603dee232b76d5bf84b6e592e6c0/?url=https%3A%2F%2Fcdn-1.motorsport.com%2Fimages%2Fmgl%2F2QzQwyAY%2Fs8%2F2022-tv-graphics-full-srceen-g-1.jpg

Het zijn natuurlijk maar mockups maar deze vond ik eigenlijk wel grappig. De eerste (die ondertussen bij een ander team rijdt) heeft meer dan een seconde achterstand op de tweede. Als dat de kwaliteit van de graphics gaat worden... :+

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Chocoball schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:09:
[...]

[...]

Achteraf leek mijn opmerking ook niet logisch omdat het TV scherm dan voor een derde (volledige namen en tijden) gevuld is. :F

Hier nog wat meer afbeeldingen van wat we kunnen verwachten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

En nu weer on topic, straks vrije training.

https://www.motorsport.co...-new-tv-graphics/9098527/
WAUW!
Dit ziet er ongelooflijk goed uit zeg, is dit het nieuwe layout voor dit seizoen of heb ik iets gemist? :o

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:23:
[...]

WAUW!
Dit ziet er ongelooflijk goed uit zeg, is dit het nieuwe layout voor dit seizoen of heb ik iets gemist? :o
Tja, ik vind het dan weer niets. Teveel show boaty kitsch amerikaans imho.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
AtlAntA schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:26:
[...]

Tja, ik vind het dan weer niets. Teveel show boaty kitsch amerikaans imho.
Nog even en we krijgen zo'n irritante rollende ticker, zoals bij de Indy 500 en Nascar. :P

Kan me aan deze F1 layout niet echt irriteren, zal snel genoeg wennen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:22

Toshirou

Vinyl Surfer

De nieuwe vormgeving ziet er wel goed uit, weer even wat anders. Wat Amerikaanser, dat zeker maar toch past het wel weer binnen de kaders. Maar rollende ticker, waarom niet maar dan wel onderaan het scherm, niet bovenaan!

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
Ik zou liever zien dat ze het logo van het team achteraan zetten i.p.v. de positie en de naam. Ik zie liever
1 VER
2 PER
3 HAM

dan
1 [Red bull logo] VER
2 [Red bull logo] PER
3 [Mercedes logo] HAM

Ik kijk nu tegelijkertijd naar de graphics van F2 (oud) en de nieuwe van F1 in het artikel van Motorsport.com en vind het nieuwe concept inderdaad ook erg druk ogen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-r4UF1iKUOWOMu_t263S8LjeyTs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aDoBhFLb5svIYzHYFFVgUAoR.jpg?f=fotoalbum_large Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sWxO1IR7MsXwaoYksRPg81E2fEk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QWiWaTmdZZOIgm7M83IBLFD1.jpg?f=fotoalbum_large

Het nieuwe concept gebruikt meer ruimte dan het oude concept. Ook minder zichtbaar van het scherm door minder transparantie.

[ Voor 7% gewijzigd door StefanVerkerk op 18-03-2022 10:50 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 13:29

ricardo246

Life's what you make it!

StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:49:
Ik zou liever zien dat ze het logo van het team achteraan zetten i.p.v. de positie en de naam. Ik zie liever
1 VER
2 PER
3 HAM

dan
1 [Red bull logo] VER
2 [Red bull logo] PER
3 [Mercedes logo] HAM

Ik kijk nu tegelijkertijd naar de graphics van F2 (oud) en de nieuwe van F1 in het artikel van Motorsport.com en vind het nieuwe concept inderdaad ook erg druk ogen.

[Afbeelding] [Afbeelding]

Het nieuwe concept gebruikt meer ruimte dan het oude concept. Ook minder zichtbaar van het scherm door minder transparantie.
Ik heb het precies andersom,
Doordat het logo vooraan staat kan ik sneller scannen en de coureur opzoeken. Met alleen tekst vooraan werkt dit voor mij niet, ik gok met het logo erachter ook niet.

I have no special talent. I am only passionately curious.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09

Killjoy

Klingon lawn products

1 VER
2 PER
3 HAM

dan
1 [Red bull logo] VER
2 [Red bull logo] PER
3 [Mercedes logo] HAM

Dat is irritant van het nieuwe concept. Je verliest beeld. Daar erger ik me bij de Australian Supercars ook aan. Daar werken ze ook met een donker, ondoorzichtige kolom.

https://www.speedcafe.com...als-new-look-tv-graphics/

[ Voor 3% gewijzigd door Killjoy op 18-03-2022 11:03 ]

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Maar ik denk dat we allemaal heel blij zijn met het feit dat de logo’s “compleet “ zijn.

Ik irriteerde me mateloos aan de incomplete logo’s.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

1 VER
2 PER
3 HAM

dan
1 [Red bull logo] VER
2 [Red bull logo] PER
3 [Mercedes logo] HAM

Als ze nu alleen nog even zorgen dat het iets meer naar de rand van je tv staat dan met een dikke rand er tussen ben ik tevreden, in games kan je altijd de randen van je tv aangeven en bij de Formule 1 niet en dat het dan een best stuk uit de kanten staat is irritant :X

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Vizor cam video in de tweet. Heel tof!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:09

JB

Cédric roelt!

streamnl schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:30:
Maar ik denk dat we allemaal heel blij zijn met het feit dat de logo’s “compleet “ zijn.

Ik irriteerde me mateloos aan de incomplete logo’s.
Ik aan het feit dat HAM bovenaan staat :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:39:

[Embed]
Heel vet! Mooi in het midden, finally!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Alvast een opwarmertje, de RB18 zonder bekleding.
Afbeeldingslocatie: https://imgr1.auto-motor-und-sport.de/Red-Bull-RB18-Seitenkasten-GP-Bahrain-2022-Sakhir-Formel-1-169Inline-7cd2638b-1882036.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:05
chevsticks schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:39:
[...]

Nog even en we krijgen zo'n irritante rollende ticker, zoals bij de Indy 500 en Nascar. :P

Kan me aan deze F1 layout niet echt irriteren, zal snel genoeg wennen gok ik.
Die rollende ticker heeft F1 vroeger ook gehad, eind 90 en/of begin 00 sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 23:05
Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:39:

[Embed]
Beelden van filmdag? Gezien het Ricciardo in Bahrein is terwijl die de testdagen niet gereden heeft en er vandaag ook nog niet gereden is.

Zal/kan dus ook betekenen dat dit weer een andere oplossing / systeem is dan waarmee FOM vorig jaar heeft getest. Immers was er sowieso al een andere oplossing mogelijk die ook de camera "op de neus" heeft middels een bril. Terwijl FOM vorig jaar dus heeft geëxperimenteerd met een camera in de helm.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:37
* nachtnet gaat een broodje smeren en wat koffie zetten. Zo maar eens live kijken hoe 2022 opent. Enjoy @ all.

offtopic:
@crisp werkt de '/me tag niet meer? Singleton: de tekencombinatie /me wordt ook gezien als een me-tag waarbij je eigen id als userid wordt aangenomen

[ Voor 49% gewijzigd door nachtnet op 18-03-2022 12:35 . Reden: [ot] ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Momenteel rond de 20 graden, baantemperatuur rond de 37 graden en een stevig windje.

Bron: AMuS

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOIRAWHWYAEbh_m?format=jpg&name=large

Helm van HAM

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:11
Laat die witte sticker op het vizer maar mooi zitten :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PYXEHO4vIvBJzD1I14aXNjbsxog=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l1lfxKKAvOq071PIpFP5sNsq.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk daar gaan we

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvyNLY-yiR3G_mdvRZ2PaReZ4RY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DTtsbbV6eWW9R62Z50ofaYqA.jpg?f=fotoalbum_large

Om vervolgens nog 5 minuten te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Laatst online: 04-12-2024
Yes daar gaan we. Veel succes en plezier weer allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Nice. Heel tof. Benieuwd of er volgend jaar een 8ste ster op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Ik heb het idee dat het straks druk zal zijn op de baan!

Hoop teams zullen nog wat updates meegenomen hebben na vorige week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik hoop dat ze gelijk veel gaan rijden vanwege de nieuwe auto's.

En de Hulk weer terug :)

Veel plezier allen!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DLRv_fHqr1vzA6bIZc2TQ6XNv9U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/23Mx4ZYCeWOPmITbm7TJRG6U.gif?f=user_large

Het is zover!
Veel plezier allemaal :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2022 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
basvn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:56:
Ik heb het idee dat het straks druk zal zijn op de baan!

Hoop teams zullen nog wat updates meegenomen hebben na vorige week
Je hebt de eerste punten al gehaald vandaag. Fer met aerorake achterop.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Red Bull heeft lichtere onderdelen aangebracht waarmee ze hopen 2,5 tot 3 tienden sneller te zijn.

bron:AMuS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HikariMisako
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:43
Meteen lekker druk, heel fijn om te zien :)

Zie ik ook Hamilton met de gele T-cam?

[ Voor 32% gewijzigd door HikariMisako op 18-03-2022 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Oeh, nieuwe graphics zijn wel mooi. Al mag het iets transparanter.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:09
HAM 2e rijder? Gele cam.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

Zijn wel heel prominent aanwezig inderdaad, mag echt wel minder en idd wat transparanter...

Mooi zijn ze weo.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
WhatsappHack schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:02:
Oeh, nieuwe graphics zijn wel mooi. Al mag het iets transparanter.
Blokkeert nu inderdaad veel van het scherm. Je kunt wel zien dat ze steeds meer op nieuwe kijkers zijn ingericht met de volledige namen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik hoop toch niet dat ze dat blok aan de zijkant breder maken als hamilton de naam van zn moeder erbij heeft…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 09:15
Vreselijk dat zwarte blok links in het scherm!!!! Welke ui heeft dit bedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 12-09 11:23
Waren die "bars" aan de zijkant van de auto naar de vloer niet illegaal of heb ik dat verkeerd begrepen?

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Ik hoor de hele tijd een onboard audiostream die niet bij het beeld op TV hoort. Ligt dat aan ViaPlay of is dat op alle streams?

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:05:
Waren die "bars" aan de zijkant van de auto naar de vloer niet illegaal of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nee zijn juist nu toegestaan. Helpt tegen het bruinvissen omdat de vloer dan minder flexibel is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 10-09 13:26
WhatsappHack schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:05:
Ik hoor de hele tijd een onboard audiostream die niet bij het beeld op TV hoort. Ligt dat aan ViaPlay of is dat op alle streams?
Heb ik ook op F1TV

edit: Die constante S/M/H achter de gereden tijd is wel echt fijn!

[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 18-03-2022 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Oei Oei alpine heeft al een kapote vloer.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:07:
Oei Oei alpine heeft al een kapote vloer.
Niet zo'n beetje ook. Halve vloer moet er vanaf liggen.

Rooie vlag

[ Voor 3% gewijzigd door Zahariac op 18-03-2022 13:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ChipSkylark
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 18:31
Hulkenberg moet even wennen aan de nieuwe rempunten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

En rode vlag. om de stukjes Alpine op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ook allemaal natte plekken op de baan of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
Heeft Mercedes nog last van porpoising?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChipSkylark
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 18:31
basvn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:08:
En rode vlag. om de stukjes Alpine op te halen
Kunnen ze gelijk de nieuwe grapic voor red flag testen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Lol, halve auto weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Was dus gewoon de hele zijkant van de Alpine dat eraf ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Dat bodywork van de Alpine is wel heeeeel erg dun.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 09:10

Wok

Dakloos...

Dafuq? Complete sidepod weg van de Alpine :o

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Nu kan Alpine aan RB vragen hoe je de bargeboard repareert met duct tape

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19:38
Zo die alpine mist wel een heel groot stuk body werk. Vreemd dat het ineens er zo vanaf vloog.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 28-08 17:33
Hebben jullie er ook de hele tijd motot geluid doorheen dat niks met het beeld te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 23:12
Wat een rare plek om opeens bodywork te verliezen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Commentaar is met Allard Kalff?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Nog meer airo aan de MER spiegelsteun.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MC_Sparkles
Cowamundo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:09:
Hebben jullie er ook de hele tijd motot geluid doorheen dat niks met het beeld te maken heeft?
Jup, maar begreep dat zowel viaplay als f1tv t heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Wel kak voor Hulk dit... Die wil zoveel mogelijk kilometers maken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Laatst online: 17:57
cheiron schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:09:
Wat een rare plek om opeens bodywork te verliezen
Kan misschien wel een dingetje worden, zeker wanneer ze niet kunnen aantonen dat het onderdeel gewoon stevig genoeg is, dus een eenmalig iets.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

die UI is een recipe for disaster voor OLED-tv's :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 13-09 10:30
JP_Frost schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:10:
Commentaar is met Allard Kalff?
Klopt, samen met Sebastiaan Bleekemolen.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Die motor die je hoort is zn cooler dus ergens staat een microfoon daar te dicht bij.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
MC_Sparkles schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:10:
[...]

Jup, maar begreep dat zowel viaplay als f1tv t heeft.
Volgens mij is dat het kart circuit dat ernaast ligt wat je hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER1125
  • Laatst online: 17:57
hansvk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:10:
Nog meer airo aan de MER spiegelsteun.
Vind die tape op de kieuwen eerlijk gezegd opvallender...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP_Frost
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 21:56
Extigo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:11:
[...]

Klopt, samen met Sebastiaan Bleekemolen.
Ah ok, viel me al op dat de stemmen anders zijn dan het nieuwe commentaar duo. Dat heb ik gemist dan. Is dit standaard voor de vrije trainingen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 10:44
NeverSettle schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:08:
Ik hoor op de achtergrond de Engelse commentators?
Ik kijk momenteel niet via Viaplay maar tijdens de testdagen had Kalff z'n koptelefoon zo hard staan dat je goed kon horen wat ie allemaal hoort "effe terug naar de studio nu" enzovoorts. Dus ik denk ook dat ze het Engelse commentaar bijhouden voor extra informatie die ze zelf niet hebben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tripl3 D
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-09 15:41

Tripl3 D

Brother in Arms

Zoek de timing van Verstappen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K7tqavu_hmFo4BW4nPLgVYpOlTI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HxXeskjSoyrr2tO9GWBzhrwp.jpg?f=fotoalbum_large

spoiler:
Plaats 17 is dubbel

It is better to be roughly right, than precisely wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MC_Sparkles
Zahariac schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:11:
[...]

Nu ze allemaal stil staan is het er niet meer.

Maargoed, ben benieuwd of de mercs hun tanden al gaan laten zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
Porpoising op de rijdende Blower :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Laatst online: 10-09 13:26
Ik hoor nog af en toe wat auto's voorbij zoemen. Er lijkt nog echt iets mis te gaan met het geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian

Damian

Insane Obtrusion

Hebben ze op de Racing Point - Force India - Alpine toch iets teveel aan gewichtsbesparing gedaan zo te zien :D Flinterdunne sidepod :P

[ Voor 14% gewijzigd door Damian op 18-03-2022 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

problemen met de uitzending in ander topic, zodat dit niet vervuild.

[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

hansvk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:14:
Porpoising op de rijdende Blower :+
:D Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4OJe-wPJ7EuWSanv7mEbB2lAI9c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/yYIazatxDhcGszWZNFVKXXpR.gif?f=user_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
Zahariac schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:11:
[...]

Nee was duidelijk een onboard en ik denk die van Hamilton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:53
LoeWn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:14:
Ik hoor nog af en toe wat auto's voorbij zoemen. Er lijkt nog echt iets mis te gaan met het geluid
Tijdens replays hoor je sowieso rijdende auto's als achtergrondgeluid. Is al jaren zo. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Meer mensen die merken dat de F1TVpro App (Apple TV) de buffer ooit nét te krap heeft staan?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Pagina: 1 ... 3 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord