.
[ Voor 96% gewijzigd door Exocet op 17-03-2022 19:09 . Reden: Verkeerde topic ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 96% gewijzigd door Exocet op 17-03-2022 19:09 . Reden: Verkeerde topic ]
Exocet schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:04:
Dat deed Pavlidis heel knap. Gaat lekker vanavond
Dit is toch niet de enige view? Volgens mij hadden ze deze vorig jaar ook al voor de race. Andere opmaak misschien maar volledige namen. Tijdens de race dan afkortingen en tijden / intervallen. Lijkt me sterk dat ze niet de tijden erbij gaan vermelden namelijk.Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:03:
[...]
MIsschien met het oog op de VS expansie gedaan om nu volle namen te gebruiken, ik denk niet dat met name nieuwe kijkers snappen als er VER of ALO staat wie dat zijn.
Vooral de schuld van die Verstappen, kan ie niet piquet gaan heten?Transportman schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:58:
[...]
Ik vind het niet echt een verbetering, het ziet weer een stukje "ruimer" uit dan vorig jaar, wat mij betreft had die wel wat compacter gemogen.
Ik vroeg me al af wat er anders was aan deze timing bar.Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:03:
[...]
MIsschien met het oog op de VS expansie gedaan om nu volle namen te gebruiken, ik denk niet dat met name nieuwe kijkers snappen als er VER of ALO staat wie dat zijn.
Liever had ik icoontje type band altijd in beeld gezien.basvn schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:48:
[Afbeelding]
zo komt de timing/stand er dit jaar uit te zien
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Volgens mij staat dat er ook in, namelijk de rode S achter de naam.Help!!!! schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:25:
[...]
Liever had ik icoontje type band altijd in beeld gezien.
-
Nee.....Kenny_026 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:54:
Zijn de persconferenties al te zien ergens?
-
Persco's zijn morgen:Kenny_026 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 21:54:
Zijn de persconferenties al te zien ergens?
Al dik drie jaar krijg ik continue een up-to-date agenda te zien via: https://www.f1calendar.co...1_p2_p3_q_gp_alarm-20.ics (directe link uit mijn iCloud agenda, geen idee of die nu nog zo werkt..)Scrtz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:02:
Vorig jaar had de Formula 1 app een knop om de raceweekenden toe te voegen aan je agenda via ical oid, zit die functie nog ergens anders verstopt dat iemand weet toevallig?
Dit werkt.D-Ed schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:14:
[...]
Al dik drie jaar krijg ik continue een up-to-date agenda te zien via: https://www.f1calendar.co...1_p2_p3_q_gp_alarm-20.ics (directe link uit mijn iCloud agenda, geen idee of die nu nog zo werkt..)
Top thanks! Ik was vorig jaar op seizoen 2021 geabbo’d maar daar kwam niks van 2022 bij, fijn als deze dat dus wel doet!D-Ed schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 22:14:
[...]
Al dik drie jaar krijg ik continue een up-to-date agenda te zien via: https://www.f1calendar.co...1_p2_p3_q_gp_alarm-20.ics (directe link uit mijn iCloud agenda, geen idee of die nu nog zo werkt..)
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Om 14:00 weten we het. Hoop dat de Hulk al om 12:59 bij de pit uitgang staatbasvn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 07:26:
Ik ben benieuwd hoe Hulk en RIC het oppakken vandaag, en of ze een beetje rondes kunnen gaan rijden
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De view met afkorting en tijden bestaat nog steeds (zit nu de F3 free practice te kijken).Shinji schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:08:
[...]
Dit is toch niet de enige view? Volgens mij hadden ze deze vorig jaar ook al voor de race. Andere opmaak misschien maar volledige namen. Tijdens de race dan afkortingen en tijden / intervallen. Lijkt me sterk dat ze niet de tijden erbij gaan vermelden namelijk.
Ik gun Hulk echt alle succes van de wereld maar ik vrees dat dit een heel moeilijk weekend voor hem gaat worden. Na zo lang er tussenuit en geen meter kunnen rijden in de nieuwe wagens gok ik dat hij zeker een seconde langzamer dan Stroll zal zijn.Jasphur schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 08:14:
[...]
Om 14:00 weten we het. Hoop dat de Hulk al om 12:59 bij de pit uitgang staat
Shinji schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:08:
[...]
Dit is toch niet de enige view? Volgens mij hadden ze deze vorig jaar ook al voor de race. Andere opmaak misschien maar volledige namen. Tijdens de race dan afkortingen en tijden / intervallen. Lijkt me sterk dat ze niet de tijden erbij gaan vermelden namelijk.
Achteraf leek mijn opmerking ook niet logisch omdat het TV scherm dan voor een derde (volledige namen en tijden) gevuld is.dawg schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 19:22:
[...]
Ik vroeg me al af wat er anders was aan deze timing bar.
2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215
WAUW!Chocoball schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:09:
[...]
[...]
Achteraf leek mijn opmerking ook niet logisch omdat het TV scherm dan voor een derde (volledige namen en tijden) gevuld is.![]()
Hier nog wat meer afbeeldingen van wat we kunnen verwachten.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En nu weer on topic, straks vrije training.
https://www.motorsport.co...-new-tv-graphics/9098527/
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Tja, ik vind het dan weer niets. Teveel show boaty kitsch amerikaans imho.G_Dragon schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:23:
[...]
WAUW!
Dit ziet er ongelooflijk goed uit zeg, is dit het nieuwe layout voor dit seizoen of heb ik iets gemist?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Nog even en we krijgen zo'n irritante rollende ticker, zoals bij de Indy 500 en Nascar.AtlAntA schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:26:
[...]
Tja, ik vind het dan weer niets. Teveel show boaty kitsch amerikaans imho.
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
[ Voor 7% gewijzigd door StefanVerkerk op 18-03-2022 10:50 ]
Ik heb het precies andersom,StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:49:
Ik zou liever zien dat ze het logo van het team achteraan zetten i.p.v. de positie en de naam. Ik zie liever
1 VER
2 PER
3 HAM
dan
1 [Red bull logo] VER
2 [Red bull logo] PER
3 [Mercedes logo] HAM
Ik kijk nu tegelijkertijd naar de graphics van F2 (oud) en de nieuwe van F1 in het artikel van Motorsport.com en vind het nieuwe concept inderdaad ook erg druk ogen.
[Afbeelding] [Afbeelding]
Het nieuwe concept gebruikt meer ruimte dan het oude concept. Ook minder zichtbaar van het scherm door minder transparantie.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Dat is irritant van het nieuwe concept. Je verliest beeld. Daar erger ik me bij de Australian Supercars ook aan. Daar werken ze ook met een donker, ondoorzichtige kolom.StefanVerkerk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:49:
Ik zou liever zien dat ze het logo van het team achteraan zetten i.p.v. de positie en de naam. Ik zie liever
1 VER
2 PER
3 HAM
dan
1 [Red bull logo] VER
2 [Red bull logo] PER
3 [Mercedes logo] HAM
Ik kijk nu tegelijkertijd naar de graphics van F2 (oud) en de nieuwe van F1 in het artikel van Motorsport.com en vind het nieuwe concept inderdaad ook erg druk ogen.
Het nieuwe concept gebruikt meer ruimte dan het oude concept. Ook minder zichtbaar van het scherm door minder transparantie.
[ Voor 3% gewijzigd door Killjoy op 18-03-2022 11:03 ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Als ze nu alleen nog even zorgen dat het iets meer naar de rand van je tv staat dan met een dikke rand er tussen ben ik tevreden, in games kan je altijd de randen van je tv aangeven en bij de Formule 1 niet en dat het dan een best stuk uit de kanten staat is irritantStefanVerkerk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:49:
1 VER
2 PER
3 HAM
dan
1 [Red bull logo] VER
2 [Red bull logo] PER
3 [Mercedes logo] HAM
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Drive the #BahrainGP circuit with @DanielRicciardo. 🙌 pic.twitter.com/4PXFQxhjat
— McLaren (@McLarenF1) 18 maart 2022
Ik aan het feit dat HAM bovenaan staatstreamnl schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 11:30:
Maar ik denk dat we allemaal heel blij zijn met het feit dat de logo’s “compleet “ zijn.
Ik irriteerde me mateloos aan de incomplete logo’s.
Mijn boefje is liev!
Die rollende ticker heeft F1 vroeger ook gehad, eind 90 en/of begin 00 sowieso.chevsticks schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 10:39:
[...]
Nog even en we krijgen zo'n irritante rollende ticker, zoals bij de Indy 500 en Nascar.![]()
Kan me aan deze F1 layout niet echt irriteren, zal snel genoeg wennen gok ik.
Beelden van filmdag? Gezien het Ricciardo in Bahrein is terwijl die de testdagen niet gereden heeft en er vandaag ook nog niet gereden is.
[ Voor 49% gewijzigd door nachtnet op 18-03-2022 12:35 . Reden: [ot] ]
For this year's helmet I wanted to show love to my beginnings. As much as I love purple and black, yellow is my history. I’m going into this season with the same dedication, drive, and passion I had way back in my karting days 💛 pic.twitter.com/PMIP5SgF0Q
— Lewis Hamilton (@LewisHamilton) 18 maart 2022
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Nice. Heel tof. Benieuwd of er volgend jaar een 8ste ster op staat
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2022 13:00 ]
Je hebt de eerste punten al gehaald vandaag. Fer met aerorake achterop.basvn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 12:56:
Ik heb het idee dat het straks druk zal zijn op de baan!
Hoop teams zullen nog wat updates meegenomen hebben na vorige week
[ Voor 32% gewijzigd door HikariMisako op 18-03-2022 13:02 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Blokkeert nu inderdaad veel van het scherm. Je kunt wel zien dat ze steeds meer op nieuwe kijkers zijn ingericht met de volledige namen.WhatsappHack schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:02:
Oeh, nieuwe graphics zijn wel mooi. Al mag het iets transparanter.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Nee zijn juist nu toegestaan. Helpt tegen het bruinvissen omdat de vloer dan minder flexibel is.Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:05:
Waren die "bars" aan de zijkant van de auto naar de vloer niet illegaal of heb ik dat verkeerd begrepen?
Heb ik ook op F1TVWhatsappHack schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:05:
Ik hoor de hele tijd een onboard audiostream die niet bij het beeld op TV hoort. Ligt dat aan ViaPlay of is dat op alle streams?
[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 18-03-2022 13:06 ]
Niet zo'n beetje ook. Halve vloer moet er vanaf liggen.Martin0 schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:07:
Oei Oei alpine heeft al een kapote vloer.
[ Voor 3% gewijzigd door Zahariac op 18-03-2022 13:07 ]
Kunnen ze gelijk de nieuwe grapic voor red flag testenbasvn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:08:
En rode vlag. om de stukjes Alpine op te halen
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Flickr PSN ID= cheironnl
Jup, maar begreep dat zowel viaplay als f1tv t heeft.Cowamundo schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:09:
Hebben jullie er ook de hele tijd motot geluid doorheen dat niks met het beeld te maken heeft?
Kan misschien wel een dingetje worden, zeker wanneer ze niet kunnen aantonen dat het onderdeel gewoon stevig genoeg is, dus een eenmalig iets.cheiron schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:09:
Wat een rare plek om opeens bodywork te verliezen
Klopt, samen met Sebastiaan Bleekemolen.JP_Frost schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:10:
Commentaar is met Allard Kalff?
Volgens mij is dat het kart circuit dat ernaast ligt wat je hoort.MC_Sparkles schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:10:
[...]
Jup, maar begreep dat zowel viaplay als f1tv t heeft.
Vind die tape op de kieuwen eerlijk gezegd opvallender...hansvk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:10:
Nog meer airo aan de MER spiegelsteun.
Ah ok, viel me al op dat de stemmen anders zijn dan het nieuwe commentaar duo. Dat heb ik gemist dan. Is dit standaard voor de vrije trainingen?
Ik kijk momenteel niet via Viaplay maar tijdens de testdagen had Kalff z'n koptelefoon zo hard staan dat je goed kon horen wat ie allemaal hoort "effe terug naar de studio nu" enzovoorts. Dus ik denk ook dat ze het Engelse commentaar bijhouden voor extra informatie die ze zelf niet hebben.NeverSettle schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:08:
Ik hoor op de achtergrond de Engelse commentators?
Nu ze allemaal stil staan is het er niet meer.Zahariac schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:11:
[...]
Volgens mij is dat het kart circuit dat ernaast ligt wat je hoort.
[ Voor 14% gewijzigd door Damian op 18-03-2022 13:16 ]
Nee was duidelijk een onboard en ik denk die van HamiltonZahariac schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:11:
[...]
Volgens mij is dat het kart circuit dat ernaast ligt wat je hoort.
Tijdens replays hoor je sowieso rijdende auto's als achtergrondgeluid. Is al jaren zo.LoeWn schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:14:
Ik hoor nog af en toe wat auto's voorbij zoemen. Er lijkt nog echt iets mis te gaan met het geluid
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq