[F1 2022] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 32 Laatste
Acties:
  • 136.830 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
pilskes schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:36:
Vorige jaren elke racestart met klotsende oksels voor de tv gezeten, bang dat Max eraf zou gaan ofdat de RB kapot zou gaan. Nu denk ik dat het minder zal zijn omdat hij een wereldtitel achter zijn naam heeft staan, de druk is er af.

En nee, ik ben geen hype Max-fan. Sinds 1992 heb ik weinig races gemist maar met een Nederlander is het toch net ff spannender. Max volg ik al sinds zijn kartdagen, bizar om te zien dat hij nu aan zijn 8ste seizoen in F1 begint...

Hopelijk wordt het een super seizoen, mooie races en af en toe een klapper.
Ik ben persoonlijk wel een Max fan maar buiten dat is hete met elke sport inderdaad altijd het mooiste als een nieuw iemand of team voor het eerst wereldkampioen wordt. Geeft de meeste emoties. Ham gun ik het persoonlijk niet maar ook omdat hij er al 7 heeft is er weinig aan om daar nog 8 of 9 achter te plakken. Ik hoop dat Ferrari dit seizoen weer echt een goede concurrent wordt maar Max op het eind toch die 2e titel pakt :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:04

Spotmatic

Ken sent me

CousinBoneless schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:33:
[...]

Ik vrees dat dat nog wel gaat gebeuren. Ook als je soms ziet hoe coureurs nog lekker selfies met de fans maken en handtekeningen uitdelen...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bvq8BbPPwGl3MC--BPUh4Z1POuM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Wsj9aHSpPGhkgLzpY5TQLNd1.jpg?f=user_large

Er zijn er inderdaad nog wel een paar die zich zorgen mogen maken... :X

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Nu online
Sneu voor VET, maaaaaar Hulkie! _/-\o_

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:02

codex

Geen OpenAI agent :)

Spotmatic schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:34:
[...]

[Afbeelding]

Ik vraag mij af wie er al een Omicron besmetting op hebben zitten. Je hoort het natuurlijk alleen als het tegen de race aan is, er is weinig reden voor coureurs om dit te melden buiten het raceweekend om.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:19

JB

Cédric roelt!

codex schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:38:
[...]

Ik vraag mij af wie er al een Omicron besmetting op hebben zitten. Je hoort het natuurlijk alleen als het tegen de race aan is, er is weinig reden voor coureurs om dit te melden buiten het raceweekend om.
Omicron? Tegenwoordig heet het weer griep zag ik in het nieuws :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
[...]

[Afbeelding]

Denk niet dat we in de komende weken nog veel besmettingen hebben uit deze groep. Is al heel wat dat Vettel positief test, als we in de aankomende dagen / volgende week niets meer gehoord hebben dan is het weer allemaal paniek om niets geweest. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
[...]

[Afbeelding]

Hier stond een foto die een discussie doet aanwakkeren wat niet direct mijn bedoeling was.

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 17-03-2022 11:25 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bFDPfgKbChgWr36ZIbW2L4mINMM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6wRbuWW1QztEbnRPPZulLcgM.jpg?f=fotoalbum_large

Nog even een mooi plaatje van de Hulk erbij. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:34
Dit is niet alleen al een nietszeggende afbeelding zonder context. Daarnaast is de afbeelding al maanden oud. Ik snap niet zo goed dat je deze plaatst. Dit voelt meer als stemmingmakerij dan dat het daadwerkelijk wat toevoegt.

[ Voor 11% gewijzigd door JobKlimop op 17-03-2022 10:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JobKlimop schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:46:
[...]

Dit is niet alleen al een nietszeggende afbeelding zonder context. Daarnaast is de afbeelding al maanden oud. Ik snap niet zo goed dat je deze plaatst. Dit voelt meer als stemmingmakerij dan dat het daadwerkelijk wat toevoegt.
Het toont aan dat Vettel met vrijwel iedereen overweg kan. En als de regels weer wat losser zijn gelaten is de kans dat er meerdere coureurs besmet kunnen raken zeer reëel. En ja, daar zit Lewis ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:42
flessuh schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:26:
Zojuist breaking news op Twitter:
Vettel heeft Covid-19, dus Hulkenberg gaat rijden komend weekend!

edit: tweet ff toegevoegd

[Twitter]
ìk had Hulkenberg echt niet op mijn lijstje voor 2022 staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:10
nachtnet schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:50:
Hulkenberg never stops, he just fades away...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemini NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-09 17:57
Zonde voor Vettel natuurlijk maar leuk voor Hulkenberg. Ik vond het altijd wel een sympathieke kerel. Heeft hij al eerder in de 2022 auto gereden of worden dit zijn eerste rondes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Gemini NL schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:53:
Zonde voor Vettel natuurlijk maar leuk voor Hulkenberg. Ik vond het altijd wel een sympathieke kerel. Heeft hij al eerder in de 2022 auto gereden of worden dit zijn eerste rondes?
Nope, nog geen rondes.
Die staat morgen als eerste bij Pit Exit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JobKlimop
sjaool schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:48:
[...]

Het toont aan dat Vettel met vrijwel iedereen overweg kan. En als de regels weer wat losser zijn gelaten is de kans dat er meerdere coureurs besmet kunnen raken zeer reëel. En ja, daar zit Lewis ook bij.
En daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor! Maar, zoals ik zei is context belangrijk. Alleen het plaatsen van zo'n afbeelding als reactie op "dat meerdere coureurs zich op dit moment zorgen moeten maken" kan op zó veel verschillende (en dus ook verkeerde) manieren worden opgevat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:14

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

HULKIEEE Is back yes!! :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

JobKlimop schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:57:
[...]

En daar ben ik het ook helemaal mee eens hoor! Maar, zoals ik zei is context belangrijk. Alleen het plaatsen van zo'n afbeelding als reactie op "dat meerdere coureurs zich op dit moment zorgen moeten maken" kan op zó veel verschillende (en dus ook verkeerde) manieren worden opgevat.
Het stoort mij ook wel, het continue suggestieve hinten dan wel gejank naar Hamilton. Of het nou op sociaal media is of op tweakers, het begint vervelend te worden.

Daarnaast is die afbeelding ergens uit april 2021....via reverse image search kom je bijna identieke foto's tegen met Vettel en Hamilton, volgens mij was dit in Imola

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Superlurker present ;)

Ik moet nog een beetje zin krijgen in dit seizoen.

We zijn behoorlijk verwend het afgelopen jaar; dat gaat niet zomaar verbeterd worden dit jaar.
Verder gebeurt er nogal wat in de wereld...

Zondag ga ik uiteraard lekker kijken met mijn zoon en dan komt de zin vanzelf wel denk ik.

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel invloed corona nog gaat hebben dit seizoen.

Aan de andere kant; een extra variabele erbij maakt ook niet meer uit.

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:42
albino71 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:20:
Superlurker present ;)
[..]

Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel invloed corona nog gaat hebben dit seizoen.

[..]
Als je terug leest zie je dat VET ivm Covid niet meedoet.. :)

overigens ook benieuwd hoeveel last RIC nog heeft van zijn besmetting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

nachtnet schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:21:
[...]

en HAM dan? Is die al volledig hersteld :? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

nachtnet schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:50:
[...]

ik ook niet, maar toen magnussen voor mazepin kwam dacht ik nog wel "waarom hulkenberg niet"..

Ik bedoel, ik ben best voor jonge mensen een kans geven (en wil natuurlijk ook nyck de vries in de F1 zien, of jamie chadwick) maar hulkenberg heeft bij mij nog steeds gunfactor.

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
*knip*
Niet mee spotten aub.

[ Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 18-03-2022 10:48 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:23:
[...]

en HAM dan? Is die al volledig hersteld :? :+
Zal van het resultaat afhangen van de eerste race, als ie geen 1e wordt zal ie zeggen dat hij nog niet helemaal hersteld is....

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

ZeRoC00L schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Zal van het resultaat afhangen van de eerste race, als ie geen 1e wordt zal ie zeggen dat hij nog niet helemaal hersteld is....
Polletje doen?

- van Covid
- van mislopen WDC

:P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Jasphur
Wordt alweer flink geklust aan de wagens.
Fotos via Fabrega

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOC0lAIWUAY6Y0S?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOC0kDyWUAslv5D?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOC0jTdXMAAJP5k?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOC0ic_WYAQaC4c?format=jpg&name=large

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27
Man, wat zou het een droom zijn als Hulkenberg komend weekend zijn eerste podium scoort! Kleine kans natuurlijk, but still....
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RWiLkPNqc8AsutmrsJuN_B9IQvg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/mIVTD3Fj5wMW6kW4jhxXpOjs.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

nachtnet schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:21:
[...]

Bedankt, maar die had ik al wel meegekregen via alle kanalen die ik in de gaten houd. ;)

Het zijn allemaal topsporters, dus dat van RIC zal wel loslopen denk ik.
Aan de andere kant heeft hij nog geen meter gereden.

We gaan het meemaken!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Op zich zou het voor RB nog niet eens zo heel erg verkeerd zijn, mocht Verstappen een keer positief zijn. Dan kunnen ze namelijk Gasly en Perez naast elkaar zetten, om te zien met wie ze volgend jaar door moeten.

Voor het WDC van Verstappen zou het natuurlijk wel verschrikkelijk zijn, mocht hij meedoen. Ik hoop sowieso niet dat COVID nog invloed gaat hebben op de top van het WDC klassement.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 18:13
albino71 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:20:
Superlurker present ;)

Ik moet nog een beetje zin krijgen in dit seizoen.

We zijn behoorlijk verwend het afgelopen jaar; dat gaat niet zomaar verbeterd worden dit jaar.
Verder gebeurt er nogal wat in de wereld...

Zondag ga ik uiteraard lekker kijken met mijn zoon en dan komt de zin vanzelf wel denk ik.

Aan de andere kant; een extra variabele erbij maakt ook niet meer uit.
Het is vooral te hopen dat de nieuwe regels omtrent de auto's ervoor gaat zorgen dat alles juist meer bij elkaar komt en niet (nog) verder van elkaar af. Dan wordt het een dodelijk saai seizoen..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FOC43mOX0AcbQi5?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Volgende week dinsdag gaan ze ervoor om tafel zitten. Dit lijkt mij namelijk niet toegestaan. Het heeft geen functie om de spiegel vast te houden dus is het pure aerodynamisch bedoeld.

Jammer genoeg zijn de sidepods op nog geen enkele foto te zien want ik ben benieuwd of ze nog steeds dezelfde gebruiken of dat ze terug zijn gegaan naar het eerste ontwerp. Gezien de spiegelvleugel is dit nog steeds dezelfde als die van vorige week.

[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 17-03-2022 11:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:44
sjaool schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:40:
[...]

Volgende week dinsdag gaan ze ervoor om tafel zitten. Dit lijkt mij namelijk niet toegestaan. Het heeft geen functie om de spiegel vast te houden dus is het pure aerodynamisch bedoeld.
Ik had al melding gemaakt in het seizoen 2022 topic Chocoball in "[F1] Seizoen 2022"
Dat hebben ze afgelopen dinsdag al gedaan. Mercedes voldoet aan de regels maar Ferrari wil van de FIA een verduidelijking wat wel en niet is toegestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JobKlimop
Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:42:
[...]

Ik had al melding gemaakt in het seizoen 2022 topic Chocoball in "[F1] Seizoen 2022"
Dat hebben ze afgelopen dinsdag al gedaan. Mercedes voldoet aan de regels maar Ferrari wil van de FIA een verduidelijking wat wel en niet is toegestaan.
Let wel, dat het hier om een adviescommisie gaat. Dus naar hoe ik het begrijp, nog niet doorslaggevend.

[ Voor 17% gewijzigd door JobKlimop op 17-03-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 18:46

Osxy

Holy crap on a cracker

JobKlimop schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:44:
[...]

Let wel, dat het hier om een adviescommisie gaat. Dus naar hoe ik het begrijp, nog niet doorslaggevend.
Dit is het gebruikelijke. Een team heeft een nieuwe inovatie gevonden, past het toe. Andere teams willen niet dat dat team een voordeel heeft of hebben dit zelf overwogen maar afgeschoten omdat ze van mening waren dat dit niet mocht.
Dienen protest in om a. duidelijkheid te krijgen en b. te voorkomen dat het andere team een voordeel eruit haalt.

Dit is zo normaal in de F1 dat het bijna niet nieuwswaardig is.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

flessuh

Set sail for fail!

Osxy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Dit is het gebruikelijke. Een team heeft een nieuwe inovatie gevonden, past het toe. Andere teams willen niet dat dat team een voordeel heeft of hebben dit zelf overwogen maar afgeschoten omdat ze van mening waren dat dit niet mocht.
Dienen protest in om a. duidelijkheid te krijgen en b. te voorkomen dat het andere team een voordeel eruit haalt.

Volgens mij ligt dit iets anders, namelijk dat Ferrari een aantal jaar geleden spiegels aan de Halo had verbonden en deze na een technical directive moest verwijderen omdat ze mogelijk aerodynamisch voordeel geven.

In het geval van Mercedes is zelfs nog duidelijk te zien dat dit voor aerodynamica ontworpen is...

Persoonlijk verwacht ik dat Ferrari hier nog wel eens gelijk mee kan krijgen.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Osxy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Dit is toch geen innovatie? Dit is gewoon om te kijken hoe ver ze kunnen gaan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 18:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Lekker Ventje schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:51:
[...]

Dit is toch geen innovatie? Dit is gewoon om te kijken hoe ver ze kunnen gaan.
De mega smalle sidepods is absoluut een innovatie. De vinnen op de spiegelmount kan je discussie over voeren ja.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19:32
Jasphur schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 10:30:
Leuk voor de Hulk, minder voor Vettel. Benieuwd of er meer Covid besmettingen worden bekend gemaakt eendezerdagen
Jammer dat ze voor Hulkenberg gekozen hebben. Hetzelfde vind ik altijd van Kubica. Zou het leuker vinden als ze een nieuwe/jonge coureur ervaring geven maar snap ook wel dat zo'n Hulkenberg de auto gewoon op de baan kan/moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:42:
[...]

Ik las gisteren bericht dat geplaatst wat met de datum 16 maart dus ik ging uit van volgende week dinsdag. Die F1 roddelpers is ook niet meer te vertrouwen. :+

En een update. De spiegels zijn legaal. Dus we kunnen binnen nu en een week of paar weken een wirwar aan "spiegelsteunen" verwachten.

https://www.f1maximaal.nl...mercedes-legaal-verklaard

[ Voor 19% gewijzigd door sjaool op 17-03-2022 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Ypuh schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:53:
[...]

Jammer dat ze voor Hulkenberg gekozen hebben. Hetzelfde vind ik altijd van Kubica. Zou het leuker vinden als ze een nieuwe/jonge coureur ervaring geven maar snap ook wel dat zo'n Hulkenberg de auto gewoon op de baan kan/moet houden.
Hulkenberg en Kubica zijn de vaste reservecoureurs, die ook geen andere vaste verplichtingen hebben (i.t.t. Vandoorne in Sakhir 2020). Als je dan de reservecoureur niet inzet op zo'n moment, heeft die helemaal geen waarde meer lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
ParaDroid2 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:57:
[...]

Hulkenberg en Kubica zijn de vaste reservecoureurs, die ook geen andere vaste verplichtingen hebben (i.t.t. Vandoorne in Sakhir 2020). Als je dan de reservecoureur niet inzet op zo'n moment, heeft die helemaal geen waarde meer lijkt me.
Ja, een beetje zo'n 3e doelman idee. Je bent blij dat ze er zijn en waardeert hun inzet, maar hoopt dat ze nooit op het veld komen te staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
[...]

Vorige keer dat ie inviel bij Racing Point deed ie het absoluut niet onverdienstelijk anders. En dat terwijl hij echt last last minute in was gevlogen.

Ik snap de keus wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 07:50
Jasphur schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:27:
Wordt alweer flink geklust aan de wagens.
Fotos via Fabrega

[Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding][Afbeelding]
Stonden de W13 radiators niet meer "inline" (naar binnen, achter de coureur) ? Je krijgt het idee dat ze terug gaan naar de Barcelona sidepods als ik dit zo zie.

Duimen dat McLaren z'n brakeducts nu wel op orde heeft en de wagenhoogte / rake om van dat geschuur af te zijn bij hoge snelheden.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roda_djavulen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08:30
loekf2 schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:01:
[...]

Stonden de W13 radiators niet meer "inline" (naar binnen, achter de coureur) ? Je krijgt het idee dat ze terug gaan naar de Barcelona sidepods als ik dit zo zie.

Duimen dat McLaren z'n brakeducts nu wel op orde heeft en de wagenhoogte / rake om van dat geschuur af te zijn bij hoge snelheden.
Barcelona sidepods waren gewoon lege hulzen begreep ik, de constructie eronder was precies hetzelfde in bahrein, radiators op dezelfde plek e.d.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
sjaool schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:55:
[...]

Ik las gisteren bericht dat geplaatst wat met de datum 16 maart dus ik ging uit van volgende week dinsdag. Die F1 roddelpers is ook niet meer te vertrouwen. :+

En een update. De spiegels zijn legaal. Dus we kunnen binnen nu en een week of paar weken een wirwar aan "spiegelsteunen" verwachten.

https://www.f1maximaal.nl...mercedes-legaal-verklaard
Het werd al in het technisch regelement opgemerkt dat het een gebied is met veel vrijheden. Ik snap Ferrari wel dat ze daar duidelijkheid willen hebben om wildgroei van nieuwe "ruimteschepen" spiegels te voorkomen. Misschien ook omdat ze zelf eerder zijn teruggefloten over de aan de halo hangende spiegels.

Afbeeldingslocatie: https://d3cm515ijfiu6w.cloudfront.net/wp-content/uploads/2018/05/14121642/Sebastian_Vettel_Halo_mirrors.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Good lap, great lap met PER en VER

[ Voor 43% gewijzigd door Jasphur op 17-03-2022 12:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:59

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Vettel -O-

de Hulk is back !! *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Alfa Novanta op 17-03-2022 12:48 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

[...]

Omdat hij misschien sinds 2021 de officiële AM reserverijder is? Zou een beetje raar zijn om iemand anders opeens in de wagen te zetten....alhoewel....dat is Vandoorne ook een soort van overkomen bij Mercedes :+

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Osxy schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 11:52:
De vinnen op de spiegelmount kan je discussie over voeren ja.
Maar dat is geen spiegelmount, dat is (het bodywork van) de bovenste "cone" van de side impact protection.

De spiegelmount is de enkele "pilaar" het dichtst bij de cockpit en de daadwerkelijke behuizing van de spiegel. Waarom dat vleugeltje erbovenop dan wel weer mag - alle teams hebben daar wat - vind ik vreemd.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FNfO3O3X0AYsafW?format=jpg&name=900x900

[ Voor 64% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 17-03-2022 13:12 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

Niet wat de FIA wilt (garage moet open blijven of de vloer moet van de auto af zijn)
maar wel fijn dat ze dit toe laten! geen vliegend zand in de garage is wel lekker als ze bezig zijn met van alles

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FODNd1FXEAIuX6z?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Kennen wij deze man?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Weet wel dat er een andere steward was, die ook Nederlands is (Niels Wittich is blijkbaar duits)
maar hier een artikel

https://nl.motorsport.com...chael-masi-in-f1/8278957/
Niels Wittich is de voormalig wedstrijdleider van de DTM. Eind 2021 legde hij deze taak neer om in 2022 de overstap te maken naar de Formule 1. Daar was hij aangesteld als ondersteuning van Michael Masi, al voordat de controversiële race in Abu Dhabi plaatsvond. Masi moest vertrekken, Wittich gaat aan de slag als wedstrijdleider. De Duitser was eerder ook al actief als wedstrijdleider bij de FIA Formule 2 en Formule 3, terwijl hij bij een aantal evenementen ook de F1-leiding ondersteunde.
Wel met ervaring dus!

[ Voor 39% gewijzigd door basvn op 17-03-2022 13:20 ]

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Is blijkbaar een racedirector die al 20 jaar ervaring heeft in de DTM.

https://f1.fandom.com/wiki/Niels_Wittich

En is een Duitser, dus reserve Nederlander :+ :P

[ Voor 18% gewijzigd door Illegal_Alien op 17-03-2022 13:21 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Illegal_Alien schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:20:
Is blijkbaar een racedirector die al 20 jaar ervaring heeft in de DTM.

https://f1.fandom.com/wiki/Niels_Wittich
Mooi... Ook al zien/horen we dat niet meer, moet gelijk denken aan;

"Toto!? It's called a motor race!"

:P :>

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

1 ding, DTM en F1 hebben wat gemeen:

Berger: Controversial Norisring finale (2021) has "damaged" DTM

https://www.motorsport.co...ea5ed11ecb34b1a5731c9f721

Dus past denk ik wel? :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Illegal_Alien schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:27:
1 ding, DTM en F1 hebben wat gemeen:

Berger: Controversial Norisring finale (2021) has "damaged" DTM

https://www.motorsport.co...ea5ed11ecb34b1a5731c9f721

Dus past denk ik wel? :P
Alleen had de controverse in de DTM niks te maken met een beslissing van de race director.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Herko_ter_Horst schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:31:
[...]

Alleen had de controverse in de DTM niks te maken met een beslissing van de race director.
Daar gaat het ook niet om, beide zijn controversiele finale`s. ;) Dus passen in elkaars straatje. :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
De nieuwe chrome velgen van McLaren

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FODX3P_WQAc0nD9?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 19:17

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FODSs-BXMAIZPfH?format=jpg&name=medium

Zo te zien vele nieuwe onderdelen op de Alpine!

Edit:
De nieuwe sidepods (Ferrari concept).
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FODguz3XMAc4B4A?format=jpg&name=medium

[ Voor 29% gewijzigd door NeverSettle op 17-03-2022 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mink Z.
  • Laatst online: 18:39
Jasphur schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 13:52:
De nieuwe chrome velgen van McLaren

[Afbeelding]
De velgen worden gesponsord door Google?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:05
hehe dan zie je het alleen als de auto stil staat lijkt mij...als die velgen spinnen wordt het wit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

djerror schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:32:
[...]

hehe dan zie je het alleen als de auto stil staat lijkt mij...als die velgen spinnen wordt het wit?
Iets in mij zegt dat de wielkappen stil blijven staan als de wagen rijdt.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Het is ook een goede manier om minder oplettende kijkers/commentatoren te pesten: "Daar komt Norris op de Rode euhh Gele band, oh nee, hij rijdt op Intermediates/Wets (???)"

Ik ben heel benieuwd of ze die kwart cirkels zo mogen laten of dat dat meer vlakken moeten worden, afhankelijk van hoe het er uitziet als de auto rijdt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

vhal schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:37:
[...]

Neuh zeker niet. Die wieldoppen zijn "spec" voor iedereen, dus voor iedereen hetzelfde... En die zitten echt wel vast hoor.

Je hebt iets teveel The Fast and the Furious gekeken ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Damian op 17-03-2022 14:40 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
vhal schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:37:
[...]

Dat was bij Alfa Romeo met de pokéball niet het geval dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:18

alienfruit

the alien you never expected

Hamilton alweer voorop :( Maar Russel met zo'n auto ligt wel erg achter (14e)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Damian schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:40:
[...]

Neuh zeker niet. Die wieldoppen zijn "spec" voor iedereen, dus voor iedereen hetzelfde... En die zitten echt wel vast hoor.

Je hebt iets teveel The Fast and the Furious gekeken ;)
Nou ja, de Brawn wheelcovers bleven vooraan ook stil staan zo ver ik mij kon herinneren uit die tijd

Strava

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12-09 14:38

Damian

Insane Obtrusion

vhal schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:50:
[...]

Nou ja, de Brawn wheelcovers bleven vooraan ook stil staan zo ver ik mij kon herinneren uit die tijd
Die waren dan ook niet vanuit de FIA gereguleerd, wat nu wel het geval is. Toen gingen ze zelf aan de hobby met die dingen met sleufjes en gaten, wat nu allemaal verboden is.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Volgens mij zit ik naar een andere race te kijken lol Perez en Racing Point :hmmm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
alienfruit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:04:
Volgens mij zit ik naar een andere race te kijken lol Perez en Racing Point :hmmm
Je weet dat het pas donderdag is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:05
Zahariac schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:05:
[...]

Je weet dat het pas donderdag is?
haha ik dacht ook al waar gaat dit over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Stom stom, zit al heel de week in de NZ tijdzone te werken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alienfruit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 14:48:
Hamilton alweer voorop :( Maar Russel met zo'n auto ligt wel erg achter (14e)
Que :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@alienfruit heeft weer met de Delorian zitten spelen.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alienfruit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:11:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/54XNZtqh0jvXJVfjujHU65HtXik=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/4JZiylOcw10wUZOH4kQJiNuP.gif?f=user_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• tarlitz
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Herko_ter_Horst schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 12:57:
[...]

Maar dat is geen spiegelmount, dat is (het bodywork van) de bovenste "cone" van de side impact protection.

De spiegelmount is de enkele "pilaar" het dichtst bij de cockpit en de daadwerkelijke behuizing van de spiegel. Waarom dat vleugeltje erbovenop dan wel weer mag - alle teams hebben daar wat - vind ik vreemd.

[Afbeelding]
Dit filmpje kwam ik net tegen op reddit, die legt het idee achter de mirror stays en vinnen erg goed uit (en waarom het binnen de regels kan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

tarlitz schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:15:
[...]

Dit filmpje kwam ik net tegen op reddit, die legt het idee achter de mirror stays en vinnen erg goed uit (en waarom het binnen de regels kan).

[YouTube: F1 Engineer designs 2022 Mercedes Mirror in CAD (Legality EXPLAINED)]
Ik blijf het wat raar vinden, in mijn idee hoort een 'mirror-stay' ook aan de spiegel vast te zitten :P
Maar als ze dat niet correct in de regels hebben staan en dat ze ook via de sidepod indirect aan de spiegel vast zitten is wel een flinke 'bending the rules' :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-09 06:53
alienfruit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:11:
Haha toch wel heeel benieuwd waar je dan naar keek :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
McLaren heeft een tijdelijke oplossing voor haar probleem met de remmen. De behuizing om de remschijf is nu van metaal i.p.v. carbon.
Afbeeldingslocatie: https://cdn-4.motorsport.com/images/mgl/YBeGMAK2/s8/mclaren-mcl36-front-brake-comp-1.jpg

Red Bull had ook problemen met de remmen maar is voor een ander materiaal en isolate van de behuizing gegaan.

https://www.motorsport.co...f1-brake-problem/9076688/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:40:
McLaren heeft een tijdelijke oplossing voor haar probleem met de remmen. De behuizing om de remschijf is nu van metaal i.p.v. carbon.
[Afbeelding]

Red Bull had ook problemen met de remmen maar is voor een ander materiaal en isolate van de behuizing gegaan.

https://www.motorsport.co...f1-brake-problem/9076688/
Hier ben ik wel benieuwd naar in de zin van vorig jaar. Is dit concept nu zoveel anders dat dergelijke issues optreden?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FODv5FBUcAA4f0m?format=jpg&name=large

zo komt de timing/stand er dit jaar uit te zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:46:
[...]

Hier ben ik wel benieuwd naar in de zin van vorig jaar. Is dit concept nu zoveel anders dat dergelijke issues optreden?
T.o.v. vorig jaar grotere velgen, grotere remschijven, wieldoppen en wheelbrow. De warmte zou slechter wegkunnen, maar de FIA gaf eerder aaan dat de teams nauwelijks lucht gebruiken om te koelen maar eerder door de velgen naar buiten willen duwen. Daarnaast is de velg nu een standaard onderdeel en dus niet meer van exotische materialen en vorm die warmte betere geleiden/ afvoeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

basvn schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:48:
[Afbeelding]

Ah de FIA gaat meeracen met de Safetycars? / Medical Cars :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
[Afbeelding]

Ik zie het al, WDC en WCC voor de FIA confirmed ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
Chocoball schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:57:
[...]

Ik zie het al, WDC en WCC voor de FIA confirmed ;)
Bernd Mayländer WDC 2022 :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ypuh
Nog niet eens begonnen en Mercedes staat alweer bovenaan hoor, man man... Om moedeloos van te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit

alienfruit

Haha toch wel heeel benieuwd waar je dan naar keek :P
Zat via een stoute site te kijken omdat F1 moeilijk doet met mijn credit cards. Volgens mij ondersteunen ze ook geen prepaid Mastercard’s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

alienfruit schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:10:
[...]

Zat via een stoute site te kijken...
Die waren al begonnen met uitzenden?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:04

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:21:
[...]

Die waren al begonnen met uitzenden?
Stoute sites zenden altijd uit.

Oh, F1.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

pjottum schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:22:
[...]

Stoute sites zenden altijd uit.
FREE pr0n!!!!11111one #Friends :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 15:46:
[...]

Die wieldoppen zorgen er natuurlijk voor dat de remmen niet meer zo optimaal gekoeld kunnen worden als vorig jaar. Ze moeten dus dat hele koelsysteem opnieuw ontwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ypuh schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:00:
Nog niet eens begonnen en Mercedes staat alweer bovenaan hoor, man man... Om moedeloos van te worden.
Nou, die krijgen het nog moeilijk want een heleboel andere races rijdt de Aston Martin. Het kan dus nog best spannen worden tussen die twee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

sjaool schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:26:
[...]

Die wieldoppen zorgen er natuurlijk voor dat de remmen niet meer zo optimaal gekoeld kunnen worden als vorig jaar. Ze moeten dus dat hele koelsysteem opnieuw ontwerpen.
Niet echt bij stil gestaan inderdaad. Is dat ook weer vanwege die dirty air gedachtegang vanuit de FIA?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:32:
[...]

Niet echt bij stil gestaan inderdaad. Is dat ook weer vanwege die dirty air gedachtegang vanuit de FIA?
Ik geloof dat het onderdeel van het hele pakket ingrepen is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09:57

Major_ton

Shoot!

JB schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 16:32:
[...]

YouTube: How do F1 Wheel Covers Work?

Voilà!

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

pilskes schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 21:36:
Vorige jaren elke racestart met klotsende oksels voor de tv gezeten, bang dat Max eraf zou gaan ofdat de RB kapot zou gaan. Nu denk ik dat het minder zal zijn omdat hij een wereldtitel achter zijn naam heeft staan, de druk is er af.

En nee, ik ben geen hype Max-fan. Sinds 1992 heb ik weinig races gemist maar met een Nederlander is het toch net ff spannender. Max volg ik al sinds zijn kartdagen, bizar om te zien dat hij nu aan zijn 8ste seizoen in F1 begint...

Hopelijk wordt het een super seizoen, mooie races en af en toe een klapper.
Ik herken het, op een gegeven moment viel het me op dat ik mijn stemming/mening sterk liet beïnvloeden door Verstappen. Als hij goed eindigde genoot ik van de hele race, niet alleen van Verstappen, maar als hij er in de eerste bocht uit ging voelde als een enorme domper en viel ook de rest tegen.
Daar baalde ik een beetje van, blijkbaar ben ik meer fanboi dan ik aan mezelf wil toegeven.

Daarom heb ik mitigerende maatregelen genomen en kies voor iedere race twee of drie coureurs anders dan Verstappen die ik ook ga volgen. Norris, Alonso en Leclerc zijn goede kandidaten. Aan het begin van de race volg ik er nog meer, of heb ik in ieder geval de stream klaar staan. Er zit er altijd wel eentje tussen die een goede race en/of van de situatie weet te profiteren. Dan hoef ik niet zo te balen als Verstappen weer eens pech heeft.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 11:45
[Afbeelding]

Ik vind het niet echt een verbetering, het ziet weer een stukje "ruimer" uit dan vorig jaar, wat mij betreft had die wel wat compacter gemogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Transportman schreef op donderdag 17 maart 2022 @ 18:58:
[...]

Ik vind het niet echt een verbetering, het ziet weer een stukje "ruimer" uit dan vorig jaar, wat mij betreft had die wel wat compacter gemogen.
MIsschien met het oog op de VS expansie gedaan om nu volle namen te gebruiken, ik denk niet dat met name nieuwe kijkers snappen als er VER of ALO staat wie dat zijn.
Pagina: 1 2 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • De quick reply gaat uit met de kwalificatie en de race.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord