Er zijn gekkere mensen aan de macht geweest met kernwapens... rustig blijven tijdens de koude oorlog is ook zo vaak gedreigd... en we zijn er nog steeds...Tristan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:34:
Ben ik de eerste die hier roept dat we voorzichtig aan ons toch moeten voorbereiden op interventie van NATO. Rusland is nu overduidelijk fase twee gestart en zal nu alles platbombarderen totdat Oekraïne wel moet catapuleren. En dan is blijkbaar Moldavië aan de beurt.
Ik bedoel realistisch gezien vraag ik me af hoe lang het westen dit lijden nog aan kan zien.
Ik zeg nergens dat ze de holocaust gaan naspelen, maar er zijn meer smaken genocide dan alleen de holocaust.sampoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:12:
[...]
Dat is voor jou de reden om dit te vergelijken valt met de Holocaust? Ik denk dat je jezelf moet verdiepen wat de Holocaust was en dan ook kijken in welke oorlogen clustermunitie in woonwijken en MLRS zijn gebruikt in soevereine landen sinds 1945. Als de Russen op de vernietiging van de Oekraïners uit waren zoals de nazi's met de joden deden zouden we het nu niet over honderden burgerdoden (Oekraïense cijfers) hebben maar over honderdduizenden zo niet miljoenen.
[...]
Ze zullen iedereen die de wapens opnemen tegen het Russische leger willen doden, dat geloof ik onmiddellijk, maar waar zie je daarin raakvlakken met de Holocaust waarbij miljoenen baby's, peuters, kleuters, mannen en vrouwen systematisch zijn vermoord om hun joodse geloof of etniciteit?
Je prima genocide plegen door hele steden kapot te bombarderen. En zodra je clustermunitie, (raket)artillerie en fuel-air wapens gebruikt tegen woonwijken, lijkt het er toch wel op dat je de mensen daar wilt vernietigen.
En daar reageerde ik op.
People as things, that’s where it starts.
Ik ben alleen bekend met een tankopslag + tankfabriek ergens buiten Charkiv, een munitiedepot ben ik niet bekend mee.hoevenpe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:39:
[...]
Ben je bekend met een militair depot op de plek van die explosie? Kan me niet voorstellen dat Oekraïne hun voorraden nog zo centraal opslaat.
Niet altijd is dat even goed te duiden, maar met name voor wat betreft de grotere steden, herkenbare locaties, etc. is het toch wel vrij evident dat dit recent is.prodesk schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:32:
Er worden een hoop filmpjes gepost waar wij allen van schrikken. Maar hoe weet je zeker dat het authentiek is? Net als de oorlog in Syrië blijken sommige jaren oud te zijn of vanuit een andere oorlog te komen.
Dat was de gok ook altijd, met het idee dat er nog wel een keer nagedacht wordt voordat het zover komt. Maar nu zit er een zieke, wellicht zelfs lichtelijk demente, oude man met niks te verliezen met zijn hand aan de knop...MaStar schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:37:
[...]
Dan kan de NAVO ook wel Oekraïne helpen. Met de gok dat Rusland geen kernwapens inzet.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik verwacht dat wanneer er een VN resolutie is, de NAVO/EU misschien weleens vanuit het oogpunt van de humanitaire situatie weleens zou kunnen gaan ingrijpen. (bufferzone/no-fly zone)olafmol schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:35:
[...]
Als we ECHT zouden willen helpen zouden we toch echt actief mee moeten gaan vechten. Want nu is het gewoon niet genoeg, ook al hopen we dat tegen beter weten in. En putin weet ook dat we dat als NAVO niet gaan doen, want we hebben geen appetite for body bags, dus hij kan net zolang doorgaan tot Ukraine breekt.
Vergeet even niet dat het Westen aanzienlijk meer ervaring heeft met oorlogvoering zowel conventioneel als onconventioneel en een totaal andere doctrine dan de Russen hanteert. Dus voordat we aan de aantallen van de Russische slachtoffers komen zijn we jaren verder zijn. Boots on the ground van NAVO is echt nog wel een tijdje verder. Als we gaan ingrijpen doen we dat conform de NAVO doctrine in eerste instantie vanuit de lucht.
En daar is het Westen simpel gezegd gewoon echt heel goed in.
Verwijderd
Hij zegt niets over kernwapens. Het stelselmatig bombarderen van burgerdoelen is in een stroomversnelling geraakt en zal dat nog even blijven doen. De NATO intelligence geeft hetzelfde beeld.klaw schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:40:
[...]
Er zijn gekkere mensen aan de macht geweest met kernwapens... rustig blijven tijdens de koude oorlog is ook zo vaak gedreigd... en we zijn er nog steeds...
En ze hebben ook nog een vrij grote veiligheidsdienst, die niet de minste is in het omleggen van personen in binnen en buitenland. Zal hooguit iets lastiger zijn aangezien Putin uit de eigen gelederen komt en op dat vlak ongetwijfeld aardig paranoïde zal zijn onderhand.n0pe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Ik zie niet wat het uitspreken van die dreiging verandert aan de situatie. De feiten zijn niet anders dan anders, hij heeft nucleaire wapens tot zijn beschikking, wij ook. Als een van beide lanceert dan doet de ander dat ook. Mutual assured destruction. Ze staan altijd klaar. Het uitspreken ervan is gewoon even een reminder voor de rest van de wereld en een manier om de publieke en politieke discussie te keren.
Over die adviseur, je kent zijn agenda niet, daarnaast heeft hij het over de situatie van 15 jaar geleden toen hij ogenschijnlijk Rusland de rug toe heeft gekeerd.
Precies. Bedankt.Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:41:
[...]
Hij zegt niets over kernwapens. Het stelselmatig bombarderen van burgerdoelen is in een stroomversnelling geraakt en zal dat nog even blijven doen. De NATO intelligence geeft hetzelfde beeld.
Dit is wel degelijk een vacuumbomhoevenpe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:39:
[...]
Ben je bekend met een militair depot op de plek van die explosie? Kan me niet voorstellen dat Oekraïne hun voorraden nog zo centraal opslaat.
Geen idee. Waar baseer je dit op?Xtr3me4me schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:38:
[...]
Ja lijkt gewoon sterk erop dat er een wapen depot is geraakt. Dit is geen vacuümpomp
Dit gebeurt al. Er staan op Twitter filmpjes waar je Britse en Amerikaanse accenten hoort van “vrijwilligers” die behoorlijk ervaren overkomen, en midden in de strijd zitten.vanisher schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:35:
Ik lees net een stukje theorie, het lijkt me best wel een plausibele optie.
[...]
Denk dat je gelijkt hebt. Maar laten we even de fact checkers afwachten.
Wat ik me afvraag. Werken ze bij de Kremlin met codes voor die nukes?
Wat als je al de generaals afmaakt van Poetin, zou dat enige interventies/problemen kunnen geven om te lanceren?
Of is hij echt de enige malloot met de codes (of niet eens codes en alleen een ja woord hoeft te geven)?
Vraag me af wie je naast Poetin moet killen/snipen wil je die nukes niet de lucht in zien gaan.
Wat als je al de generaals afmaakt van Poetin, zou dat enige interventies/problemen kunnen geven om te lanceren?
Of is hij echt de enige malloot met de codes (of niet eens codes en alleen een ja woord hoeft te geven)?
Vraag me af wie je naast Poetin moet killen/snipen wil je die nukes niet de lucht in zien gaan.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Toch bijzonder dat 1 man het zo erg kan verpesten voor zoveel mensen op de wereld.
Is er echt geen moderne 007 die dit voor de wereld kan oplossen?
En als we ze dus beide blij op elkaar af gaan gooien roeien we daarmee de complete mensheid en een groot deel van het leven op de aardbol uit.n0pe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Ik zie niet wat het uitspreken van die dreiging verandert aan de situatie. De feiten zijn niet anders dan anders, hij heeft nucleaire wapens tot zijn beschikking, wij ook. Als een van beide lanceert dan doet de ander dat ook. Mutual assured destruction. Ze staan altijd klaar. Het uitspreken ervan is gewoon even een reminder voor de rest van de wereld en een manier om de publieke en politieke discussie te keren.
Over die adviseur, je kent zijn agenda niet, daarnaast heeft hij het over de situatie van 15 jaar geleden toen hij ogenschijnlijk Rusland de rug toe heeft gekeerd.
Ik begrijp echt nog niet waarom we deze dingen hebben. Waarom zou je zo debiel willen zijn om letterlijk iedereen (behalve de bemanning op de ISS, hopelijk mannetje en vrouwtje daar) uit te roeien. Die wapens zsm ontmantelen en nooit meer maken.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
*knip offtopickx22 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:46:
Toch bijzonder dat 1 man het zo erg kan verpesten voor zoveel mensen op de wereld.
[ Voor 13% gewijzigd door polthemol op 02-03-2022 07:47 ]
Precies waarom Rusland nu z'n gang kan gaan in dat land. Dit geeft ze een machtspositie waar je niets tegen kunt doen. De wereld is rot helaas.Dennis1812 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:47:
[...]
En als we ze dus beide blij op elkaar af gaan gooien roeien we daarmee de complete mensheid en een groot deel van het leven op de aardbol uit.
Ik begrijp echt nog niet waarom we deze dingen hebben. Waarom zou je zo debiel willen zijn om letterlijk iedereen (behalve de bemanning op de ISS, hopelijk mannetje en vrouwtje daar) uit te roeien. Die wapens zsm ontmantelen en nooit meer maken.
Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)
Waar baseer je dat op? Maar zelfs dan is er geen enkele reden om die vergelijking te maken met Oekraïne nu. Er ware al ver voor het begin van de 2e wereldoorlog aanwijzingen en dreigementen dat de Nazi's een genocide op de Joden op het oog hadden. Rusland heeft op geen enkele manier laten blijken dat ze uit zijn op de vernietiging van 40 miljoen Oekraïners.Vorkie schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:15:
[...]
Omdat iemand op diezelfde manier is begonnen…
Jij hebt het over de “na”, hij over de “start”.
Never Again sloeg op de Holocaust, voor bombarderen van hele steden, waar hier totaal geen sprake van is, hoef je niet 80 jaar terug te gaan. De Russen en NAVO met de Amerikanen voorop in Syrië. Irak en Afghanistan bijvoorbeeld.RobinHood schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:41:
[...]
Ik zeg nergens dat ze de holocaust gaan naspelen, maar er zijn meer smaken genocide dan alleen de holocaust.
Je prima genocide plegen door hele steden kapot te bombarderen. En zodra je clustermunitie, (raket)artillerie en fuel-air wapens gebruikt tegen woonwijken, lijkt het er toch wel op dat je de mensen daar wilt vernietigen.
En daar reageerde ik op.
De Britten gebruikten in Afghanistan ook al vacuumbommen waar nu zoveel over te doen is omdat de Russen die op het strijdtoneel hebben laten zien.
British forces in Afghanistan have used one of the world’s most deadly and controversial missiles to fight the Taliban.
Apache attack helicopters have fired the thermobaric weapons against fighters in buildings and caves, to create a pressure wave which sucks the air out of victims, shreds their internal organs and crushes their bodies.
https://www.thetimes.co.u...-hits-taliban-bkpks95bdsk
[ Voor 55% gewijzigd door sampoo op 01-03-2022 19:54 ]
*knip* dit is geen HK
[ Voor 90% gewijzigd door polthemol op 02-03-2022 07:59 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad, dat denk ik ook.
[Twitter: https://twitter.com/GIVEtoUKRorSTFU/status/1498727504076488708]
De initiële explosie en daarop volgende schokgolf lijken er heel erg op in ieder geval.
Het is een garantie, opgeven van nucleaire wapens maakt je kwetsbaar. Kijk maar naar Oekraïne de 3de kernmacht tot 1994.Dennis1812 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:47:
[...]
En als we ze dus beide blij op elkaar af gaan gooien roeien we daarmee de complete mensheid en een groot deel van het leven op de aardbol uit.
99.9% van de speculaties hier is gebaseerd op helemaal niks. De meesten roeptoeteren maar iets, waarschijnlijk voortkomend uit wat spanning of misschien het gevoel van machteloosheid. of pure sensatiezucht.
De 1 is bang voor nukes en koopt nu al jodiumtabletten like..
De ander zegt dat NATO NU Putin moet bombarderen want !!
En weer een ander vindt de sancties voor de Russen toch wel pittig.
Maar geen van die drie heeft ook maar enig logisch redeneringsvermogen
Toch wel vermakelijk met een colatje dit topic
Laten we hopen dat men met alle technologie die Putin om weet te sporen en de US een super missle achter de hand heeft die hem in 1 klap van de kaart kan vegen.kx22 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:46:
Ik mis misschien iets, maar hoe zie je of herken je nou zijn reacties? Ik zie een hoop vragen en af toe nette antwoorden, maar die antwoorden komen van heel andere user accounts. Niet user "Reuters".Sebazzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:38:
Het bedrijf achter Nordstream 2 is failliet: [Twitter]
Op Reddit is trouwens nu een AMA met een Reuters journalist in Oekraïne: https://www.reddit.com/r/...e=embedly&utm_term=t4ebff
*knip* laten we deze kanten niet op gaan met prijsgeld voor aanslagenkx22 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:46:
[ Voor 27% gewijzigd door polthemol op 02-03-2022 08:00 ]
die adviseur is niet de enige bron die claimt dat putin's nucleaire dreiging serieus genomen moet worden, dat andere artikel van de BBC zegt het ook.n0pe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:31:
[...]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
En misschien moeten we eens wat betere propaganda richting de Russen sturen, die niet alleen inspeelt op het verlies, maar ook op een mogelijk trotsere toekomst als Rus, net zoals de Oekrainers.
Tot iedereen het tegelijkertijd doetn0pe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:49:
[...]
Het is een garantie, opgeven van nucleaire wapens maakt je kwetsbaar. Kijk maar naar Oekraïne de 3de kernmacht tot 1994.
Eens, een munitiedepot dat zo ontploft zou tal van secundaire explosies moeten geven, dat zie ik niet terug in het fragment.
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
Om de rede die we nu zien. Het is haast een carte blanche om te doen waar je zin in hebt.Dennis1812 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:47:
[...]
Niet echt, ten eerste 'annihilate russia' kan van alles betekenen (zeker in Putin's brein), zoals bijv. een economische annihilatie en ten tweede zou putin het wel vaker hebben gezegd.Dutchy88 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:59:
[...]
Je zou voor de volledigheid eigenlijk de volledige context moeten quoten want dan staat er:
…if someone decides to annihilate Russia, we have the legal right to respond. Yes, it will be a catastrophe for humanity and for the world. But I'm a citizen of Russia and its head of state. Why do we need a world without Russia in it?"
Dat plaatst het in een iets ander daglicht.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Ja klopt ik trek mijn eerdere conclusie ook terug. Het is dergelijk een vacuümpomp, als ik zo afleid naar video's hoe zo'n detoneert, komt het 99% overeen. Jezus wat erg dit.steveman schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:51:
[...]
Eens, een munitiedepot dat zo ontploft zou tal van secundaire explosies moeten geven, dat zie ik niet terug in het fragment.
Dit is geen verovering meer, dit is complete genocide uitvoering.
Lastige is dat toegeven aan die dreiging me ook een never ending scenario zou lijken.Salvatron schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:50:
[...]
die adviseur is niet de enige bron die claimt dat putin's nucleaire dreiging serieus genomen moet worden, dat andere artikel van de BBC zegt het ook.
Waarom zou je stoppen met dreigen als de andere partij die dreiging een of meerdere keren slikt ?
Dan is de "mutual assurance" namelijk foetsie.
Heb je zelf ook nog inzichten die dit topic van wat kwaliteit kunnen voorzien?Skybullet schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:49:
[...]
99.9% van de speculaties hier is gebaseerd op helemaal niks. De meesten roeptoeteren maar iets, waarschijnlijk voortkomend uit wat spanning of misschien het gevoel van machteloosheid. of pure sensatiezucht.
De 1 is bang voor nukes en koopt nu al jodiumtabletten like..![]()
De ander zegt dat NATO NU Putin moet bombarderen want !!![]()
En weer een ander vindt de sancties voor de Russen toch wel pittig.
Maar geen van die drie heeft ook maar enig logisch redeneringsvermogen
Toch wel vermakelijk met een colatje dit topic
3.05 kWp Zuid - https://pvoutput.org/list.jsp?userid=80995 - Daikin Comfora FTXP 3.5 kW
Zoeken op /u/reuters, maar net zoals veel andere AMA is deze niet live. Eerst worden de vragen verzameld, en later beantwoord. Het meest gemakkelijke is naar de profielpagina te gaan en dan de comments te bekijken.Jazco2nd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:50:
[...]
Ik mis misschien iets, maar hoe zie je of herken je nou zijn reacties? Ik zie een hoop vragen en af toe nette antwoorden, maar die antwoorden komen van heel andere user accounts. Niet user "Reuters".
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Die vredesmissies worden steeds gewelddadiger... /s
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Mocht hij al geplaatst zijn, excuus. Ik lees zo'n beetje alles dus dan heb ik er onbewust overheen gekeken..
Onderstaande beelden, man man man ...
In Borodianka during street fighting a tank fires towards the cameraman. pic.twitter.com/FmQvcqAQlY
— SkawINT (@Skawtish) 1 maart 2022
Twente komt eraan!
Ik heb er geen verstand van, maar in de comments van het YT filmpje wordt dat behoorlijk onderuitgehaald.Eli3l schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:49:
[...]
Inderdaad, dat denk ik ook.
[Twitter]
De initiële explosie en daarop volgende schokgolf lijken er heel erg op in ieder geval.
Hij verliest net zo hard als hij de wereld vernietigd. Dan is er ook geen USSR meerjan390 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:52:
[...]
En waarom zou je dat doen? Je verliest automatisch en Putin zit er niet in om te verliezen.
Denazificatie, zoek op over wat ie gezegd heeft.sampoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:48:
[...]
Waar baseer je dat op? Maar zelfs dan is er geen enkele reden om die vergelijking te maken met Oekraïne nu. Er ware al ver voor het begin van de 2e wereldoorlog aanwijzingen en dreigementen dat de Nazi's een genocide op de Joden op het oog hadden. Rusland heeft op geen enkele manier laten blijken dat ze uit zijn op de vernietiging van 40 miljoen Oekraïners.
[...]
Never Again sloeg op de Holocaust, voor bombarderen van hele steden, waar hier totaal geen sprake van is, hoef je niet 80 jaar terug te gaan. De Russen en NAVO met de Amerikanen voorop in Syrië. Irak en Afghanistan bijvoorbeeld.
De Britten gebruikten in Afghanistan ook al vacuumbommen waar nu zoveel ophef is omdat de Russen die op het strijdtoneel hebben laten zien.
[...]
Ik ben klaar met deze discussie.
De reden is puur omdat de ander ze ook heeft.Dennis1812 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:47:
[...]
Je kunt met z'n allen afspreken het niet te doen, maar helaas is er altijd een rotte appel bij die er anders over denkt. Welk antwoord heb je daar dan vervolgens op?
Wanneer bepaalde figuren vol in de emotie schieten, denken ze niet meer na over de lange termijn en helpt het vaak helaas alleen nog maar om er iets tegenover te zetten dat tenminste gelijkwaardig is over beter.
Genoeg inzichten vanuit mijn werk, maar dat helpt niet om op een tweakers forum te plaatsen aangezien dat niks toevoegt.Kire88 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:53:
[...]
Heb je zelf ook nog inzichten die dit topic van wat kwaliteit kunnen voorzien?
Putin wil de Ukrainse burgers er warmpjes bij laten zitten...hoevenpe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:54:
[...]
Die vredesmissies worden steeds gewelddadiger... /s
Maar als je op Reddit sorteert op Q&A, zie je heel goed de vragen vervolgens replies eronder..Sebazzz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:53:
[...]
Zoeken op /u/reuters, maar net zoals veel andere AMA is deze niet live. Eerst worden de vragen verzameld, en later beantwoord. Het meest gemakkelijke is naar de profielpagina te gaan en dan de comments te bekijken.
Dan is het toch super misleidend dit? Mensen die niet scherp zijn zien eerst een Reuters onderzoeksjournalist die zich identificeert en daaronder allerlei bullshit antwoorden op vragen... Valt me nogal tegen van Reddit hoe dit wordt weergegeven. Je wil toch een Q&A thread aanmaken waarbij alleen de maker kan replyen op comments..
Heel wat, maar even vanuit militair oogpunt, als je in een tank zit en je ziet in de verte glas glinsteren (van een anti tank wapen wellicht), dan begrijp ik dat er geschoten wordt.JoteW schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:54:
Mocht hij al geplaatst zijn, excuus. Ik lees zo'n beetje alles dus dan heb ik er onbewust overheen gekeken..
[Twitter]
Heel dapper om te filmen waar gevochten wordt, maar niet slim.
Dit is de tweede keer en haast een copy paste van je vorige verwijderde post. Velen van ons zijn op zoek naar antwoorden. Geef ze, serieus…. Leg het uit, want veel snappen we niet.Skybullet schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:55:
[...]
Genoeg inzichten vanuit mijn werk, maar dat helpt niet om op een tweakers forum te plaatsen aangezien dat niks toevoegt.
Er worden beelden geplaatst waarop de Belarussische president 'per ongeluk' een invasie kaart laat zien. Op die kaart is te zien dat een inval in Moldova door Transnistrië ook in de planning staat. Er is ook een kleinere kaart te zien met Europa. Lijkt bijna alsof daar markeringen op staan...

Overigens.. kan de echte bron niet vinden behalve onderstaande Reddit links, dus neem met een korreltje zout.
Bron: https://www.reddit.com/r/...ng_off_invasion_plans_if/
Bron: https://www.reddit.com/r/..._lukashenko_accidentally/

Overigens.. kan de echte bron niet vinden behalve onderstaande Reddit links, dus neem met een korreltje zout.
[ Voor 8% gewijzigd door talkatoo op 01-03-2022 19:59 ]
Dat is dan erg jammer voor ons, maar in dat geval voegt alleen commentaar op dit topic ook niks toe helaas.Skybullet schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:55:
[...]
Genoeg inzichten vanuit mijn werk, maar dat helpt niet om op een tweakers forum te plaatsen aangezien dat niks toevoegt.
[ Voor 13% gewijzigd door Kire88 op 01-03-2022 20:00 ]
3.05 kWp Zuid - https://pvoutput.org/list.jsp?userid=80995 - Daikin Comfora FTXP 3.5 kW
Verwijderd
Dat soort ongecontroleerde en zowiezo al moeilijk te geloven materiaal moet toch wel van wat beters dan REddit komen voordat het postwaardig istalkatoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:57:
Er worden beelden geplaatst waarop de Belarussische president 'per ongeluk' een invasie kaart laat zien. Op die kaart is te zien dat een inval in Moldova door Transnistrië ook in de planning staat. Er is ook een kleinere kaart te zien met Europa. Lijkt bijna alsof daar markeringen op staan...
[Afbeelding]
Weet iemand hoe het nu gaat met die 60 km lange optocht richting Kiev? Laten ze die wellicht zo dichtbij komen dat ze hem zelf als bevoorrading kunnen gebruiken?
Er is film en alles. Blijkt gewoon echt te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:00:
[...]
Dat soort ongecontroleerde en zowiezo al moeilijk te geloven materiaal moet toch wel van wat beters dan REddit komen voordat het postwaardig is
Schiet tussen de palen en je scoort!
Ik ben blij om te zien dat Rotterdam er zo te zien ook op staat!talkatoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:57:
[Afbeelding]
Zon kwam van rechtsachter, kans is juist klein dat er schittering was en juist gewoon “gegokt” geschoten.Drakensteine schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:56:
[...]
Heel wat, maar even vanuit militair oogpunt, als je in een tank zit en je ziet in de verte glas glinsteren (van een anti tank wapen wellicht), dan begrijp ik dat er geschoten wordt.
Heel dapper om te filmen waar gevochten wordt, maar niet slim.
[ Voor 32% gewijzigd door Vorkie op 01-03-2022 20:05 ]
Dat is te lage kwaliteit om te kunnen zien toch?Tristan schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:01:
[...]
Ik ben blij om te zien dat Rotterdam er zo te zien ook op staat!
Ricochet/vliegende brokstukken.JoteW schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:54:
[Twitter]
[ Voor 3% gewijzigd door NeutraleTeun op 01-03-2022 20:04 ]
Kharkov onder vuur, voor de zoveelste keer. Lekker accuraat ook, die gasten gebruiken nog steeds van die 70 jaar oude Katjoesja Stalin orgels.
https://twitter.com/diana...&t=kDrGWszSJc_WDVx_feDzNA
https://twitter.com/diana...&t=kDrGWszSJc_WDVx_feDzNA
Dit plaatje en de originele bron zijn hier einde van de middag ook al een paar keer langsgekomen, maar als je rechtsbovenin dat gele logo ziet, dat is het logo van een amerikaans legeronderdeel, die zijn momenteel wel op training in europe, maar de context van deze map is niet helemaal duidelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:00:
[...]
Dat soort ongecontroleerde en zowiezo al moeilijk te geloven materiaal moet toch wel van wat beters dan REddit komen voordat het postwaardig is
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Klopt, er zijn wel afspraken tussen de VS en Rusland maar het gaat nog steeds om maximaal 1550 kernkoppen per partij. Gelukkig bestaan grote bommen als de Tsar Bomba niet meer en zijn het meer “tactical warheads” dat maakt het nog geen mooi vooruitzicht.
Maar goed we gaan te ver off topic. Feit blijft dat er geen enkele aanwijzing is dat we op het punt staan deze afschuwelijke wapens in te zetten. Zowel vanuit Russische kant als NATO kant zijn er nog heel veel escalatie mogelijkheden. Het belangrijkste is dat WIJ als EU en als NAVO nog op geen enkele manier een partij zijn in deze oorlog, het bevoorraden van een verdedigend land kent een lange historie.
Het doel van Putin is vooral angst zaaien en dat werkt zo te zien aardig.
[ Voor 4% gewijzigd door n0pe op 01-03-2022 20:06 ]
Waar is die film?xzaz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:01:
[...]
Er is film en alles. Blijkt gewoon echt te zijn.
Hier ook een video van de achtergelaten TOS-1A.Pinobigbird schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:32:
[...]
Zou dat deze TOS-1A zijn?
[Twitter]
[Afbeelding]
https://www.tiktok.com/@s...video/7069677324295245061
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Ik denk dat je hierin vergist, ik denk dat Rusland dit breder ziet.n0pe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:04:
[...]
. Het belangrijkste is dat WIJ als EU en als NAVO nog op geen enkele manier een partij zijn in deze oorlog, het bevoorraden van een verdedigend land kent een lange historie.
Voor iedereen die zorgen maakt als die nucleaire bom komt. Het heeft weinig zin want er gaat ongetwijfeld 1 naar Nederland toe. De gevolgen kunnen we dan niet meer bespreken op dit topic.
[ Voor 17% gewijzigd door Coldcat op 01-03-2022 20:09 ]
talkatoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:57:
[Afbeelding]
Per ongeluk 😂
Zit mobiel dus even naar boven scrollen.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Je hebt gelijk inderdaad. Ik zit net naar andere filmpjes te kijken en het is op het moment gewoon niet te zeggen eigenlijk.Yucon schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:54:
[...]
Ik heb er geen verstand van, maar in de comments van het YT filmpje wordt dat behoorlijk onderuitgehaald.
Oude filmpjes uit Afghanistan en Syrië, laten ook allemaal verschillende dingen zien.
Juist moeten we nu partij kiezen, angsten om WW3 moet ons niet door laten afschrikken.n0pe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:04:
[...]
Klopt, er zijn wel afspraken tussen de VS en Rusland maar het gaat nog steeds om maximaal 1550 kernkoppen per partij. Gelukkig bestaan grote bommen als de Tsar Bomba niet meer en zijn het meer “tactical warheads” dat maakt het nog geen mooi vooruitzicht.
Maar goed we gaan te ver off topic. Feit blijft dat er geen enkele aanwijzing is dat we op het punt staan deze afschuwelijke wapens in te zetten. Zowel vanuit Russische kant als NATO kant zijn er nog heel veel escalatie mogelijkheden. Het belangrijkste is dat WIJ als EU en als NAVO nog op geen enkele manier een partij zijn in deze oorlog, het bevoorraden van een verdedigend land kent een lange historie.
Keihard optreden.
We hebben al een kant gekozen, alleen niet met mankracht maar de rest is al geschiedenis.
Oorlog met het westen is onvermijdelijk
Ja ik zie iets van twee stipjes op de plek waar ik ongeveer Rotterdam verwacht. Geen confirmatie.talkatoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:03:
[...]
Dat is te lage kwaliteit om te kunnen zien toch?
Ik heb het idee dat dit voor Putin zelf een soort van endgame is. Hij schijnt ziek te zijn, is over de 70 en wil volgens mij graag zijn stempel op de geschiedenis drukken.Coldcat schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:08:
[...]
Ik denk dat je hierin vergist, ik denk dat Rusland dit breder ziet.
Voor iedereen die zorgen maakt als die nucleaire bom komt. Het heeft weinig zin want er gaat ongetwijfeld 1 naar Nederland toe. De gevolgen kunnen we dan niet meer bespreken op dit topic.
Het Russisch consulaat in Maastricht is van wat geel/blauw voorzien. Tevens is er een interview met de (nederlandse) consul. "Ik vind dat Poetin dit veel eerder had moeten doen. Het is een uiterst integere man".
Zie ook het filmpje met het interview..
Zie ook het filmpje met het interview..
https://www.1limburg.nl/r...l-beklad?context=topstoryOnbekenden hebben het Russische consulaat in Maastricht beklad. Met verf zijn de kleuren van de Oekraïense vlag op muren en ramen van het consulaat gespoten evenals enkele spreuken in cyrillisch letterschrift.
Wel voor iedereen leesbaar is in blauw en geel gespoten de tekst "Hands off UKR".
Honorair Consul-Generaal
De Nederlandse consul liet zich eerder lovend over Poetin uit. Honorair Consul-Generaal Constantijn van Vloten (70) heeft een bedrijf in Sint Petersburg en is tevens consul van het Consulaat-Generaal van de Russische Federatie in Noord-Brabant en Limburg. Dat consulaat behartigt de belangen van Russische onderdanen in beide provincies.
Eerder in gesprek met L1 zei Van Vloten ook al dat Poetin niks verkeerd heeft gedaan. "Ik vind het jammer dat hij het niet eerder gedaan heeft", zei hij over de acties van de Russische president.
Het lijkt meer op een inval vanuit Transnistrië in Oekraïne, aangezien daar al Russische soldaten gestationeerd zijn. Ik denk dat ze (de rest van) Moldavië verder ongemoeid zullen laten. Ze zullen Oekraïne tot concessies dwingen of veranderen in een landlocked country waarbij Transnistrië, de Krim en de Donbass met het land verbonden worden met de rest van Rusland.talkatoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:57:
[Afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door sampoo op 01-03-2022 20:14 ]
Heb je al eens een fact-check op die uitspraken gedaan? 2/3 is sowieso niet juist.Newjersey schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:11:
[...]
Ik heb het idee dat dit voor Putin zelf een soort van endgame is. Hij schijnt ziek te zijn, is over de 70 en wil volgens mij graag zijn stempel op de geschiedenis drukken.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
*69
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Wat wil je dat ik zeg. Ik ben Defensie officier, en toevallig ook tweaker al jaren. Ik probeer me 9 van de 10 keer maar in te houden om hier te reageren al moet ik dan vaak op mijn lip bijten. Soms krijgt het me te pakken en flop ik er toch maar iets uit, ik ben ook niet foutloos. Iedereen wordt wel eens getriggerd en ik zal er op letten voortaan.Kenny_026 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:57:
[...]
Dit is de tweede keer en haast een copy paste van je vorige verwijderde post. Velen van ons zijn op zoek naar antwoorden. Geef ze, serieus…. Leg het uit, want veel snappen we niet.
Maar inhoudelijk kan ik natuurlijk sowieso niks kwijt. Sommigen dingen over wat NATO en wij concreet doen nu komt in het nieuws, maar nooit alles.
Het enige wat ik hoop is dat mensen stoppen met over analyseren van dingen die ze niet gaan snappen, stoppen met panikeren op dingen waar ze 0 invloed op hebben. Stoppen met totaal ridicule uitspraken doen over een conflict zonder ook maar 10% van alle factoren te kennen. En proberen door te gaan met leven.
Wat wil je dat NATO doet ? Ik heb vandaag gevechtsvliegers aan de lijn die me zeggen " van die 60 km colonne krijg ik een stijve ". Maar so what ? 1 incident en we hebben WW3, dat wil echt niemand geloof me.
Het enige wat dit conflict tot nu toe echt doet:
- Meer geld en aandacht naar defensie
- Een onwaarschijnlijk grote schat aan informatie over Russische troepen, materieel, doctrines etc etc.
- En op dezelfde manier een feedback van hoe de door "ons" in Nato verband getrainde Oekraïense leger, geleverde wapens en aangeleerde tactieken hun uitwerking hebben hierop.
- En dat alles geeft ons tijd voor reflectie. We zijn al jaren bezig met vredesmissies, met crisis management en niet met grootschalige conventionele conflicten. Hier zullen we naartoe moeten werken nu.
Een week geleden zag de wereld er zo anders uit, Nederlandse was nog met helmen en scherfvesten bezig.Westland1940 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:03:
Kharkov onder vuur, voor de zoveelste keer. Lekker accuraat ook, die gasten gebruiken nog steeds van die 70 jaar oude Katjoesja Stalin orgels.
In het huidige tempo grijpt de NAVO binnen een week in om burgerslachtoffers te voorkomen.
Originele bron heb ik eerder al gepost. (Belarus heeft dit zelf naar buiten gebracht)Zethiel schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:04:
[...]
Dit plaatje en de originele bron zijn hier einde van de middag ook al een paar keer langsgekomen, maar als je rechtsbovenin dat gele logo ziet, dat is het logo van een amerikaans legeronderdeel, die zijn momenteel wel op training in europe, maar de context van deze map is niet helemaal duidelijk.
Logo van Amerikaanse eenheid is in relatie tot de doelen die rechts van het logo staan.
Logo boven de Amerikaanse, is van een samenwerkingsverband in Europa, die ook in relatie staat tot de doelen rechts van het logo.
Het is alleen lastig te zeggen wat de bedoeling is van het filmpje en of we er enige betekenis aan kunnen geven.
Gadverdamme dit gaat nergens over:
https://www.dumpert.nl/latest?selectedId=100024246_1cd4ff80
Oorlog van destructie dit, niet van het vervangen van een regering. Wellicht dat, maar ten koste van alles. Hoe deze oorlog ook eindigt, dit is voor de aankomende decennia het einde van een enig soepele relatie tussen Europa en Rusland. De Koude Oorlog is warm en in volle gang.
https://www.dumpert.nl/latest?selectedId=100024246_1cd4ff80
Oorlog van destructie dit, niet van het vervangen van een regering. Wellicht dat, maar ten koste van alles. Hoe deze oorlog ook eindigt, dit is voor de aankomende decennia het einde van een enig soepele relatie tussen Europa en Rusland. De Koude Oorlog is warm en in volle gang.
WW3 waarmee?Skybullet schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:13:
Wat wil je dat NATO doet ? Ik heb vandaag gevechtsvliegers aan de lijn die me zeggen " van die 60 km colonne krijg ik een stijve ". Maar so what ? 1 incident en we hebben WW3, dat wil echt niemand geloof me.
Die dienstplichtigen...
Die olichargen willen niet dood, geef aan dat massavernietigingswapens op burgerdoelen direct NAVO-ingrijpen tot gevolg heeft. Moet nog zien dat Poetin dat aandurft...
nvm...fsfikke schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:13:
[...]
Heb je al eens een fact-check op die uitspraken gedaan? 2/3 is sowieso niet juist.
[ Voor 24% gewijzigd door Newjersey op 01-03-2022 20:18 ]
Gaat echt niet gebeuren. Veel te link.TIGER1125 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:41:
[...]
Ik verwacht dat wanneer er een VN resolutie is, de NAVO/EU misschien weleens vanuit het oogpunt van de humanitaire situatie weleens zou kunnen gaan ingrijpen. (bufferzone/no-fly zone)
Vergeet even niet dat het Westen aanzienlijk meer ervaring heeft met oorlogvoering zowel conventioneel als onconventioneel en een totaal andere doctrine dan de Russen hanteert. Dus voordat we aan de aantallen van de Russische slachtoffers komen zijn we jaren verder zijn. Boots on the ground van NAVO is echt nog wel een tijdje verder. Als we gaan ingrijpen doen we dat conform de NAVO doctrine in eerste instantie vanuit de lucht.
En daar is het Westen simpel gezegd gewoon echt heel goed in.
De eerder geopperde professionele commando's die als 'vrijheidsstrijders' de Oekraïners gaan helpen zou misschien nog kunnen, maar veel verder zullen de Navo landen niet gaan.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Churchill draait zich om in z’n grafalexbl69 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Gaat echt niet gebeuren. Veel te link.
De eerder geopperde professionele commando's die als 'vrijheidsstrijders' de Oekraïners gaan helpen zou misschien nog kunnen, maar veel verder zullen de Navo landen niet gaan.
Enormous explosion outside Ukraine’s second largest city Kharkiv.
— Patrick Reevell (@Reevellp) 1 maart 2022
Kharkiv’s governor confirmed to us it was an ammunition dump, it seems hit by an Russian airstrike.pic.twitter.com/bYGVQ9uCyi
Toch een munitie-opslag. Toch blij dat het niet dat ene enge wapen was.
Kom eens met bronnen dan, dat ie ziek is? Wat mij betreft grote onzin wat je verkondigt. Of is ie bij benadering ziek, ongeveer ziek, een beetje ziek of misschien ziek?Newjersey schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:17:
[...]
Nou vertel, wat is er fout, factchecker? Hij is niet ziek? Zijn leeftijd was bij benadering. Oeh wat erg zeg, zo'n foutje. Gefeliciteerd!
Dat betekent, stam + t .
Bedankt voor deze reactie! Echt!Skybullet schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:13:
[...]
Wat wil je dat ik zeg. Ik ben Defensie officier, en toevallig ook tweaker al jaren. Ik probeer me 9 van de 10 keer maar in te houden om hier te reageren al moet ik dan vaak op mijn lip bijten. Soms krijgt het me te pakken en flop ik er toch maar iets uit, ik ben ook niet foutloos. Iedereen wordt wel eens getriggerd en ik zal er op letten voortaan.
Maar inhoudelijk kan ik natuurlijk sowieso niks kwijt. Sommigen dingen over wat NATO en wij concreet doen nu komt in het nieuws, maar nooit alles.
Het enige wat ik hoop is dat mensen stoppen met over analyseren van dingen die ze niet gaan snappen, stoppen met panikeren op dingen waar ze 0 invloed op hebben. Stoppen met totaal ridicule uitspraken doen over een conflict zonder ook maar 10% van alle factoren te kennen. En proberen door te gaan met leven.
Het enige wat dit conflict tot nu toe echt doet:
- Meer geld en aandacht naar defensie
- Een onwaarschijnlijk grote schat aan informatie over Russische troepen, materieel, doctrines etc etc.
- En op dezelfde manier een feedback van hoe de door "ons" in Nato verband getrainde Oekraïense leger, geleverde wapens en aangeleerde tactieken hun uitwerking hebben hierop.
- En dat alles geeft ons tijd voor reflectie. We zijn al jaren bezig met vredesmissies, met crisis management en niet met grootschalige conventionele conflicten. Hier zullen we naartoe moeten werken nu.
We hebben allemaal ons vakgebied en als we al dagen door deze topics scrollen dan is het duidelijk dat dat vakgebied ver van oorlog/defensie etc staat. We missen kennis op dat vlak en diegene die er iets over kon vertellen heeft een ban te pakken.
Hoe denk je over die kolonne? Wat zit daar achter? Is het russische leger echt zo dom? Of realiseren ze zich maar al te goed dat oekraine niet in staat is er iets aan te doen?
War denk je van de woorden van de heren van de CIA die denken dat uithongeren een taktiek is die ze voeren door steden te omsingelen?
Is Putin tactisch sterk bezig door eerst strategische doelen uit te schakelen? Stellen die 4500 verliezen ooo maar iets voor? Etc etc
Dit zijn vragen waar iedereen hier mee zit maar we hebben niemand om ze te beantwoorden. Ik denk dat je prima antwoorden kunt geven zonder teveel los te laten.
Paar dagen geleden had ik precies hetzelfde gezegd, na de beelden van die vacuumbom (die van Mark) ben ik er niet zo zeker meer van.alexbl69 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:17:
De geopolitieke kaart van de komende decennia wordt deze uren getekend, Poetin is kwetsbaarder dan ooit.
Wat wil je daar mee zeggen? Wij willen ook niet dood.
De Olichargen hebben weinig tegen Poetin in te brengen, wie zich tegen Poetin uitspreekt pleegd spontaan zelfmoord.
Poetin geeft niets om mensen levens, of het nu Oekraïeners, Russen of zijn Olichargen 'vrienden' zijn.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Geruchten, geen bronnen. *knip* laat deze steken achterwege aubApache4u schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:19:
[...]
Kom eens met bronnen dan, dat ie ziek is? Wat mij betreft grote onzin wat je verkondigt. Of is ie bij benadering ziek, ongeveer ziek, een beetje ziek of misschien ziek?
[ Voor 17% gewijzigd door polthemol op 02-03-2022 08:48 ]
https://t.me/s/OSINTUkraine🇺🇦⚡️ZELENSKY SAYS HE'S READY TO TALK TO PUTIN
[ Voor 76% gewijzigd door JoteW op 01-03-2022 20:22 ]
Twente komt eraan!
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Misschien dat iemand het weet. Ik las namelijk vanmiddag dat Zwitserland 200 nuclaire bunkers heeft en groot genoeg om de gehele bevolking kwijt te kunnen.
Heeft Nederland überhaupt Nuclaire bunkers? Zo ja, waar liggen die?
Nee.....Xtr3me4me schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:24:
Misschien dat iemand het weet. Ik las namelijk vanmiddag dat Zwitserland 200 nuclaire bunkers heeft en groot genoeg om de gehele bevolking kwijt te kunnen.
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former
*knip offtopic
Denk echt die gesprekken geen kant op kunnen gaan, enige oplossing is dat ze in Rusland van Putin af willen.
[ Voor 50% gewijzigd door polthemol op 02-03-2022 07:50 ]
Nope, niet voor de bevolking iig.Xtr3me4me schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:24:
Колона ще не перетнула кордон і чекає на маршруті м. Пінськ – Іванове – Драгічин (приблизно 30 км від Державного кордону України).
— Defence intelligence of Ukraine (@DI_Ukraine) 1 maart 2022
Очікується, що Росія планує провести свідому провокацію, щоб виправдати заплановану атаку білоруських військ.
❗️МАКСИМАЛЬНЕ ПОШИРЕННЯ❗️
Oekraïne volgt het konvooi. Maar ik weet niet wat ze er nu mee willen gaan doen.The convoy has not yet crossed the border and is waiting on the route Pinsk - Ivanovo - Drahichyn (approximately 30 km from the State Border of Ukraine).
Russia is expected to carry out a deliberate provocation to justify the planned attack by Belarusian troops.
Denk het niet...kijk maar naar de richting van de pijl. dikke stuk zit in oekraine/zwarte zee. Controleer maar met de dikte van de andere pijlen en richtingsampoo schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:12:
[...]
Het lijkt meer op een inval vanuit Transnistrië in Oekraïne, aangezien daar al Russische soldaten gestationeerd zijn. Ik denk dat ze (de rest van) Moldavië verder ongemoeid zullen laten. Ze zullen Oekraïne tot concessies dwingen of veranderen in een landlocked country waarbij Transnistrië, de Krim en de Donbass met het land verbonden worden met de rest van Rusland.
Apache4u schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:19:
[...]
Kom eens met bronnen dan, dat ie ziek is? Wat mij betreft grote onzin wat je verkondigt. Of is ie bij benadering ziek, ongeveer ziek, een beetje ziek of misschien ziek?
https://www.washingtonpos...oning-putin-mental-state/What they're saying
Sen. Marco Rubio (R-Fla.), vice-chair of the Senate Intelligence Committee, told CNN’s Jake Tapper Putin “appears to have some neuro/physiological health issues.” He did not elaborate on what informed that diagnosis.
Maar ja lastig om er achter te komen wat nou echt is of niet.
Wat er was is allemaal privé bezit.Xtr3me4me schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:24:
Ik ben een aantal keer op een LAN party geweest in de schuilkelder in Venlo-Blerick.
Ik denk dat ik liever omkom in een nucleaire oorlog dan de wereld daarna meemaak...hoewel ik religieus ben en uiteraard een wil heb om te leven.Xtr3me4me schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:24:
In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Specifieke topic regels
• Geen ongefundeerde speculaties over WW3
• Geen gelukszoekers vs. vluchtelingen
• Gebruik embed [embed] link [/] tags voor tweets
• Deel aub geen schokkende beelden. Bedenk daarbij goed of een twitter bericht wat toevoegt aan de discussie.
• Geen propaganda talking points of desinformatie, check je bronnen.
• Hieronder vallen ook bijvoorbeeld de "afspraak over NAVO lidmaatschap van Oost-Europese landen.
• Russische "media" zoals Russia Today (RT) is geen bron en is hier niet meer welkom.
• Geen drogredenen of onlogische en/of onnavolgbare gevolgtrekkingen.
• Extraordinary claims require extraordinary evidence.
• Geen omgekeerde bewijslast, wie beweert moet bewijzen.
• De volgende drogreden is expliciet niet toegestaan: neutraliteit claimen om vervolgens een waardeoordeel te geven over het conflict. Zie ook Wikipedia: Argument to moderation en Wikipedia: False balance
• Post s.v.p. geen vliegbewegingen, dit voegt weinig toe aan het topic en is vaak alleen speculatief. Alleen als het echt relevant is, dan zien we graag een motivatie.
Andere topics
Discussie over wapensystemen, verhoudingen en inzet kan hier: Wapensystemen en effectiviteit
Voor de nasleep en mogelijke berechting daders MH17 hebben de we dit topic: MH17: De weg richting daders en mogelijke berechting
AWM beleidstopic:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid
Specifieke topic regels
• Geen ongefundeerde speculaties over WW3
• Geen gelukszoekers vs. vluchtelingen
• Gebruik embed [embed] link [/] tags voor tweets
• Deel aub geen schokkende beelden. Bedenk daarbij goed of een twitter bericht wat toevoegt aan de discussie.
• Geen propaganda talking points of desinformatie, check je bronnen.
• Hieronder vallen ook bijvoorbeeld de "afspraak over NAVO lidmaatschap van Oost-Europese landen.
• Russische "media" zoals Russia Today (RT) is geen bron en is hier niet meer welkom.
• Geen drogredenen of onlogische en/of onnavolgbare gevolgtrekkingen.
• Extraordinary claims require extraordinary evidence.
• Geen omgekeerde bewijslast, wie beweert moet bewijzen.
• De volgende drogreden is expliciet niet toegestaan: neutraliteit claimen om vervolgens een waardeoordeel te geven over het conflict. Zie ook Wikipedia: Argument to moderation en Wikipedia: False balance
• Post s.v.p. geen vliegbewegingen, dit voegt weinig toe aan het topic en is vaak alleen speculatief. Alleen als het echt relevant is, dan zien we graag een motivatie.
Andere topics
Discussie over wapensystemen, verhoudingen en inzet kan hier: Wapensystemen en effectiviteit
Voor de nasleep en mogelijke berechting daders MH17 hebben de we dit topic: MH17: De weg richting daders en mogelijke berechting
AWM beleidstopic:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid
/f/image/LPMF0eFBPhHYliBMPTAJnxfU.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/mSSRpKzwvvJAMpv9556qi880.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/nBSmohoylSah8QsoTgS9UEwR.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/0O1UmzA645Y6ejymFBAaJR3A.jpg?f=fotoalbum_tile)