Ik bedoel, Zelensky wil zelfs gevangen vrijlaten om hen te laten vechten voor hun land. Het gaat echt hard tegen hard, dan heb je iedereen nodig, ook al ben je het politiek niet met ze eens (Zelensky is zelf Joods dus ik betwijfel dat-ie verliefd is op Azov). Azov schijnt in Mariupol gestationeerd te zijn, die stad is volledig omsingeld. Dus vraag me af hoe het met ze gaat, of die runen een beetje helpen enzo, zeg maar._Eend_ schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:59:
[...]
Het Neo-Nazi verhaal heeft in tegenstelling tot veel andere fabeltjes uit Rusland nog wel enige basis: het Azov Battalion. Maar een eenheid die voor een deel uit neo-nazi's bestaat en ook met nazi emblemen dweept. Ze worden vooral gezien als Useful Idiots volgens mij.
Maargoed, er hoeft maar ergens een nazi symbool of Oekraiense vertaling van Mein Kampf op te duiken en de hele kudde Russische propagandisten duikt er op met ZIE JE WEL! ZIE JE WEL!!!

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.