2.15% zou in Nederland 3 zetels zijn. Ik vind het weinig. Ter vergelijking: Hans Janmaat heeft met z'n diverse partijen (CP en CD) nooit meer dan 2,4% gehad, en dat was in tijden dat Nederland meer gematigd links was dan dat dat tegenwoordig het geval is.klaw schreef op zondag 6 maart 2022 @ 00:39:
[...]
Als je precies wilt zijn, 2.15 %
Wikipedia: 2019 Ukrainian parliamentary election
En van je eigen wiki pagina ja ze zijn nationalistisch maar ze hebben juist weer Neo fascistische elementen geweerd...
Daarnaast is de partij nog wel wat heen en weer geschoven op het spectrum het was een tijdje "redelijk" daarna weer wat extremer geworden waardoor de partij ook weer iets groter werd... Maar vervolgens weer extremere mensen aantrok de partij nog extremer waren. Waardoor de partij "te extreem" werd en toen gingen juist weer mensen weg.... er zijn verschillende facties binnen de partij die het niet altijd eens zijn... en er zijn mensen die lid zijn maar wel "voor zichzelf" meedoen aan verkiezingen (dus onafhankelijk)... Maar dit gaat verder buiten scope van dit topic
(bron; een Oekraïner die ik ooit sprak) (meer weet ik ook niet)
"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.
/f/image/IYmkBgyJrdRz0hvxYwn6nzIK.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NBYtO5GzVFcW0t5p05NIdwze.png?f=fotoalbum_large)