Ik vond dit destijds wel intrigerend, wat een realiteit.
[
Video: https://www.npostart.nl/het-duitsland-van-mijn-moeder/08-11-2015/VPWON_1219754]
Iets voor 15 minuten durft iemand eindelijk de waarheid te spreken. Na al die jaren, is de dood dichtbij genoeg om het niet uit te laten maken.
Vind het overigens ook wel curieus om de enorme terughoudendheid van een aantal te zien met betrekking tot het stoppen van Poetin, Want; "persoonlijke potentiële negatieve financiële consequenties". welke overigens ook de eerste argumenten zijn tegen een toestroom aan vluchtelingen.
Je kan ze niet allebei ontduiken, dan hebben we nog het feit dat als Poetin Oekraïne inneemt de grootste vluchtelingen stroom van de eeuw ook niet naar huis zal keren. Waarom denk je dat ze hier heen zijn gegaan en niet Rusland?
Zeggen we dan maar na een tijdje; wel nu iedereen, alles dat weerstand toonde is verdreven/uitgeroeid door de russen, vrijwel alle steden liggen in puin, maar er vallen geen bommen meer. Veilig zat dit, ga maar weer naar huis.
om nog maar te zwijgen dat Poetin reageert als een kleuter met een handvuurwapen, die een lolly niet krijgt, en niemand die daar consequenties aan wil binden, elke keer dat z'n handje schud hebben we een paniek reflex een vegen we gruweldaden van tafel en zeggen even zachtjes foei.
En elke keer dat het handjes schut denkt Poetin;, "OooOoOOh dus geen consequenties in mijn universum"
Met niemand bedoel ik die personen die het; "ik wil nergens onder lijden' argument er op na houden, en elk potentieel lijden op de korte termijn een reden is om alles te doen om dat te voorkomen, en blind is voor wat er volgt.
Ik kom ook even binnenvallen, volg het draadje al een tijdje op de achtergrond. Maar af en toe krijg ik echt de kriebels.
Sterkte aan iedereen met kennissen en Familie in Oekraïne.