Beste Mede tweakers,
Ik heb onlangs een SE7K-RWS omvormer aangeschaft samen met 2 SolarStore LV batterijen (BAT-05K48).
Beide heb ik met enige moeite (ivm levertijden) nu binnen en ben klaar om 't e.e.a. aan te sluiten.... Op 1 item na: de accesoires van de batterijen. Ik heb nodig: 2 x top cover, 1 x kabelset Omvormer-Batterij, 1 x kabelset Batterij - Batterij (towers), 2 x floor stand.
Dit is wat m'n leverancier heeft weten uit te vinden:
Heeft iemand onderstaande kabel sets in bezit weten te krijgen?
IAC-RBAT-5KCINV-02
IAC-RBAT-5KCBAT-01
't Is naar mijn weten standaard 35mm^2 aders, maar ik weet niet wat voor 'n type connector SolarEdge heeft toegepast.
Webshops die deze artikelen uberhaupt kennen zijn van groothandels die pas info leveren als je installateur bent.
Ik heb onlangs een SE7K-RWS omvormer aangeschaft samen met 2 SolarStore LV batterijen (BAT-05K48).
Beide heb ik met enige moeite (ivm levertijden) nu binnen en ben klaar om 't e.e.a. aan te sluiten.... Op 1 item na: de accesoires van de batterijen. Ik heb nodig: 2 x top cover, 1 x kabelset Omvormer-Batterij, 1 x kabelset Batterij - Batterij (towers), 2 x floor stand.
Dit is wat m'n leverancier heeft weten uit te vinden:
De floorstand en top-covers kan ik wel op wachten. Maar de elektrische aansluiting wil ik wel asap voor elkaar hebben.Ik ben er wel al achter gekomen via vele omwegen, dat de kabelset toren naar toren er vanaf 6 april weer zou moeten zijn bij de Leverancier. De vloerstandaard komt pas weer in assortiment terug richting begin juli. De topcover is uit het assortiment gehaald wegens onbekende redenen en daar moet nog waarschijnlijk een vervanging voor komen. De kabelset toren naar inverter daar is helaas nog niets over bekend en die is voor ons ook niet te bestellen bij andere leveranciers.
Heeft iemand onderstaande kabel sets in bezit weten te krijgen?
IAC-RBAT-5KCINV-02
IAC-RBAT-5KCBAT-01
't Is naar mijn weten standaard 35mm^2 aders, maar ik weet niet wat voor 'n type connector SolarEdge heeft toegepast.
Webshops die deze artikelen uberhaupt kennen zijn van groothandels die pas info leveren als je installateur bent.
I-pace, Eve-Twin XL, 3x50Amp aansluiting, PLC system architect, 22xPV SE+Batt, Eenmans BV.