Hallo allen hier.
Ik zit sinds vandaag, of eigenlijk gisteren, met een issue met mijn omvormer.
Gisteren zag ik tegen het middaguur dat er geen opwek was. Ik heb toen de NRO uitgezet en kort erna startte de opwek weer. Ik heb sinds half juli een dynamisch contract en heb toen wat gekloot met de NRO instellingen. Ik heb heb 't 1 keer gehad dat er midden op de dag, bij een prijs van -0,1 cent, de opwek werd gestopt en heb toen 1 cent bijgevoegd bij de export en sindsdien geen problemen meer ermee gehad. Een beetje zoals gisteren dus.
Vandaag had ik ff niks te doen rond 0845 en ik keek via HW of de wp, tijdens de dure uren, het verbruik had geblokkeerd. Dat was ook zo, maar ik zag ook dat er geen opwek uit de zonnepanelen was.
Een blik geworpen in de SE GO app en ik zag dat er een fout was mbt de isolatie aan de DC kant. Die had ik zelf nog nooit gezien.
Het tijdstip op de rechterafbeelding komt overeen met het moment dat ik de NRO uit gezet heb.
De installateur bellen gaat niet want die heeft nu een andere bv en de oude is ⚰️.
Ik heb wel alle rechten weten te bemachtigen via SE, dus ik kan bij alle info.
In de app werd bij oplossingen gelinkt naar
dit document.
De waarden die hier aangegeven worden komen niet overeen met wat de omvormer aangeeft. Ik heb de waarschuwingen handmatig verwijderd en krijg dus de waarden niet meer te zien, het was iig ver van wat het moest zijn.
Heeft iemand een idee waar ik het probleem moet zoeken?
Bvd