coolbas2000 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:04:
[...]
Ik sta voor dezelfde keuze en zit ook bij Ziggo. Als ik het goed begrijp kan ik dus 1) via ziggo viaplay afnemen en dan krijg ik ook volledig toegang tot de app. 2) Ga het sharen en ik kijk op LG GX en de 3) andere gebruiker via de ziggo next app/ lineair kanaal. Ook evt app gebruiken als we buitenshuis zijn. Dit moet dus op die manier mogelijk zijn ?
1) Dat is de verwachting idd (ik houd een slag om de arm omdat het nergens hard staat). Op de
viaplay site staat iets over afnemen via partners sites, dus ik ben er 99,999% zeker van. Ook wil viaplay natuurlijk dat iedereen hun app gebruikt.
2) Dat kan wel aangezien je op 2 apparaten tegelijk kan kijken.
3) Op de next komt de app beschikbaar, lineair kanaal beschikbaar tot 1-8-2022. Let wel op als je buitenshuis deelt, dat het lineair kanaal alleen beschikbaar is op smartcards of decoders in het abonnement waarop het Viaplay door Ziggo is afgesloten. Hoe het zit met de app op de Next, geen idee, waarschijnlijk maakt dat niet uit.
Dus lijkt me wel
Help!!!! schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:07:
[...]
Ik heb nog eens alles zitten nalezen maar als je Viaplay via Ziggo bestelt krijg je toch gewoon een toegangscode van Ziggo waarmee je toegang hebt tot exact dezelfde Viaplay app als wanneer je abo direct bij Viaplay afsluit
Het voordeel van Ziggo is dan tijdelijk kanaal 200 op de TV (via CI+ kaart) en meer flexibiliteit (maandelijks opzegbaar).
Het voordeel van Viaplay is dat 12 maanden goedkoper is dan bij Ziggo indien je voor 01 maart je abo afsluit.
Omdat ik aan het eind van het seizoen het abo toch stopzet, denk ik dat voor mij Ziggo dan de beste keus is voor ~ E85.
Ik verwacht dat je idd toegang krijgt tot de viaplay app, zoals men het ook voor F1 TV Pro vorig jaar deed op basis van het abonnement bij ziggo. En ook zoals ik hierboven schrijf op de
viaplay site staat iets over afnemen via partners sites. Echter ik heb het nog nergens bevestigd gezien hoe het nou precies gaat vanuit Ziggo of Viaplay
Je kan nog iets goedkoper uit zijn door augustus niet af te nemen, aangezien Spa bij de VRT is en Zandvoort bij NPO...
Verder vermoed ik dat viaplay wel aanbiedingen blijft houden om mensen te trekken, zeker op 1 augustus is er geen verschil meer qua bedrag tussen Ziggo/KPN en viaplay aan de andere kant, dus ik verwacht dan wel een nieuwe aanbieding. Maar garantie tot de deur (waar blijft die f1 tv pro kortings code

)
Ik neem aan dat het je alleen om F1 gaat (anders moet je
hier zijn), dan is het € 85,95 euro tot 1 december of als je augustus niet afneemt 71,96 euro. Over het buitenhuis delen zie opmerking 3) hierboven.
Bij ziggo staat die datum expliciet op de
website, bij de andere aanbieders heb ik dat niet gezien. Maar
totaaltv rapporteerde het. En ja men kan het heroverwegen, maar dat zal men alleen doen als men tegen leveringsproblemen aanloopt. Viaplay wil iedereen natuurlijk aan hun app hebben.
KPN heeft de viaplay niet tijdig op hun decoder heb ik ergens gelezen....
Precies zoals je zegt, volgens de voorwaarden mag alleen degene die het abonnement heeft afgesloten het gebruiken en dus niet delen.
Echter er zijn mensen die het
vorig jaar konden delen met 2 anderen.
offtopic:
[quote]
ZuinigeRijder schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:05:
[...]
2. Ik kan met mijn ziggo account nog maar 2 dagen terugkijken met Replay TV.
P.S. Mijn moeder heeft een Ziggo Kabel TV pakket zonder internet (20,95 euro per maand), en met dat account kan ik wel 7 dagen replay tv terugkijken
[...]
[/quote]
Ja ziggo heeft dat recent (ik weet niet hoe lang geleden) aangepast voor basis en voordeelpakket en/of Standaard TV. Ik heb tientje vriendje plus standaard TV (= voordeelpakket dacht ik) en ik heb nog wel 7 dagen. Ik wilde bij mijn ouders gaan down graden maar dan gaan zij naar 2 dagen terug kijken terug (niet erg voor hem maar wel voor mij en mijn broer

)
Waarschijnlijk als je je abonnement wijzigt of verlengt gaat dit gelden....
Ze doen hun best om klanten weg te jagen nu ze geen formule 1 hebben.
[
Voor 87% gewijzigd door
jeanj op 24-02-2022 15:29
]