[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.018 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Christoxz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-10 14:40
sjaool schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:18:
[...]

Volgens mij werken die alleen als je met een nieuw account aanmeld. Ik krijg continu de melding dat ik al abonnee ben en dus geen korting kan krijgen. Het is dus wachten op een normale kortingscode.
https://www.formula1.com/en/toolbar/refer-a-fan-de.html

"Refer a friend" zonder dat je zelf lid hoeft te zijn :+
Inderdaad alleen met nieuwe klanten, maar dat is gebasseerd op email adres, dus daar valt indien gewenst wel om heen te werken.

[ Voor 9% gewijzigd door Christoxz op 21-02-2022 13:58 ]

T.Net Creality 3D Printer Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-10 11:40
CH4OS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:49:
[...]
Wat versta jij onder commentaar? Er is commentaar, alleen niet in het Nederlands, dat wordt mogelijk later nog toegevoegd.
Gelukkig is de eerste race toch op een dood saai circuit zodat ik het e.e.a. kan uitproberen met de Grand Prix Radio app van Herr Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:25

-tom-562

Oliesjeik

Christoxz schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:57:
[...]

Inderdaad alleen met nieuwe klanten, maar dat is gebasseerd op email adres, dus daar valt indien gewenst wel om heen te werken.
Volgens mij werkt dit niet. Ik heb een link aangemaakt, maar als ik op de link klik (in een andere browser), kom ik weer op het scherm terecht om een referral link aan te maken.
Edit:
Niet goed gekeken, volgens mij werkt het wel :P
Edit 2:
Werkt zoals, hieronder vermeld, idd niet meer :(

[ Voor 8% gewijzigd door -tom-562 op 21-02-2022 14:52 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 01-03-2022
Christoxz schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:57:
[...]

Werkt niet meer. Zoals al gemeld door mij. Net nog uitgeprobeerd en je krijgt code is verlopen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Gautama schreef op maandag 21 februari 2022 @ 13:26:
Zit er nu wél of geen commentaar bij, bij de F1TVPro?

In de openingspost staat 'Pitlane kanaal met commentaar van experts'. Wellicht een domme opmerking, maar het leest net alsof er alleen de pitlane van commentaar wordt voorzien en niet de verloop van de race.
Het is met commentaar. Je kan het commentaar van verschillende zenders krijgen waaronder het populaire Britse Sky. Tot nu toe was het commentaar van Ziggo / Olav Mol zo ook beschikbaar, maar dit jaar dus niet meer.

De naam 'pitlane' is misleidend en onhandig. Ik geloof dat ze het bedoelen als 'het kanaal dat ze in de pitlane zelf kijken'.

Het commentaar wordt verzorgd door mensen van Formule 1 en is iets meer gericht op de doorgewinterde kijker dan het commentaar op TV dat er vooral is voor de af-en-toe kijker. Heel groot is het verschil niet hoor, ik denk dat persoonlijke smaak en een klik met de persoonlijkheden belangrijker is. Er zijn mensen met sterkere meningen hierover ;)
Dat lijkt dit jaar groter te worden en ik vraag me af of ze misschien wel met Viacom gaan samenwerken.

Behalve commentaar heeft pitlane ook z'n eigen regie die naast de 'global feed' ook 'picture in picture' beelden heeft van andere camera's.

Het commentaar en de beelden zijn overigens vrij te kiezen. Je kan dus de "pitlane" beelden kijken het met commentaar van de Duitse zender, of de onboard camera van Verstappen bekijken terwijl je naar het commentaar van Sky luistert, of wat voor combinatie je dan ook wil.

De onboard camera's zijn wat mij betreft het grote voordeel van F1TV Pro boven andere mogelijkheden. De hele race zien (en horen) vanuit het perspectief van je favoriete coureur geeft toch een heel andere belefenis. Als er iets gebeurt kan ik zelf even teruggaan en/of het vanuit een andere auto bekijken, of even luisteren wat de commentatoren in andere landen er van vinden.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
D-Ed schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:08:
Even een vraagje voor mijn schoonvader. Die heeft net weer een jaar F1TV Pro afgesloten en wil een Firestick of Chromecast kopen om te casten. Ik heb gisteren even met mijn MiBox bij hem getest en dit leek goed te werken. Zijn voorkeur gaat uit naar een Firestick maar als een chromecast net zogoed werkt dan is dat volgens mij ook goed toch?
Welke Chromecast bedoel je, een Chromecast of de Chromecast with Google TV. Die laatse heeft een afstandbediening, en draait Android TV. De Fire TV 4K, draait dacht ik gewone Android (dus een versie mobile telefoon android).
Je kan naar een Chromecast with Google TV ook casten vanaf je mobiel/tablet, geen idee of het naar een fireTV ook kan (mirroring kan wel dacht ik)

Voor bijvoorbeeld ZiggoGo maakt het uit welke versie OS je hebt als je het device mee wilt nemen naar niet ziggo internet aansluitingen, bron nieuws: Ziggo GO Android TV- en Fire TV-app zijn niet meer buitenshuis te geb...

Verder zou ik even kijken wat viaplay ondersteund aan platformen, Android TV en Android Mobiel staan beide genoemd, de Chromecast with Google TV of Firestick niet expliciet. Ik zou wachten tot na 1 maart en andere mensen het hebben kunnen testen.

Ik ga zelf voor de Fire TV 4k die heb ik voor 36,99 aangeschaft in december. Maar ik heb ook nog een Chromecast 1 liggen voor het geval dat.....

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 21-02-2022 21:30 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
-
ik lees de rode letters nu, deleted

[ Voor 193% gewijzigd door dyrc op 22-02-2022 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Joehoe900 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:50:
[...]

Werkt niet meer. Zoals al gemeld door mij. Net nog uitgeprobeerd en je krijgt code is verlopen ;)
Dat had ik afgelopen weekend ook, referral aangemaakt voor familie. "code is verlopen".

Via de chat heeft een supportmederwerker 20% gerefund van het nieuwe abo. Het werkt dus met een omweg nog wel :)
Thank you, the issue is that, the referral campaign ended at the end of December last year, therefore the voucher codes can no longer be used. That being said, you could purchase a subscription and we could issue a 20% refund for it
...
Thank you. Alright, everything seems fine, you can go ahead and purchase a Pro Annual subscription through the website and let me know once it's done so I can process a 20% refund for it
...
Done, you should have the money back into your account within 3-5 working days

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ttb_82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-09 08:34
noo schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:44:
[...]

Dat had ik afgelopen weekend ook, referral aangemaakt voor familie. "code is verlopen".

Via de chat heeft een supportmederwerker 20% gerefund van het nieuwe abo. Het werkt dus met een omweg nog wel :)

[...]
Mogelijk heb je geluk gehad. Deze route heeft bij mij niet toe geleid om een korting te verkrijgen. Ze geven nu ook een standaard antwoord dat je (uiteraard) de site in de gaten moet houden (zouden ze daarmee hinten dat er misschien nog een kortingsactie aan komt?).

Respectfully, TTB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Gaitman

The Real One

ttb_82 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:46:
[...]

Mogelijk heb je geluk gehad. Deze route heeft bij mij niet toe geleid om een korting te verkrijgen. Ze geven nu ook een standaard antwoord dat je (uiteraard) de site in de gaten moet houden (zouden ze daarmee hinten dat er misschien nog een kortingsactie aan komt?).
Ik heb via deze route alvast voor het volgende jaar 20% korting gekregen. En voor dit jaar heb ik 25% korting met de F1 code die inmiddels verlopen is.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Aangezien de viaplay aanbieding afloopt deze maand, tijd om een keuze te maken. Als ik het samenvat zijn in de tabel de aspecten om een keuze te maken (en niet kijken is ook een keuze). Voor de prijzen verwijs ik naar de tabel in de topic start.
Qua ondersteuning technische platformen lijken ze veel op elkaar, en bekijk daarvoor de specs, zeker als je het direct vanaf je smart TV wilt bekijken. Als ik nog iets gemist heb laat het weten

Voor mij wordt het Viaplay via Ziggo, in ieder geval tot en met 31 juli, kosten 25 of 30 euro. Dit deel ik dan met mijn broer, en tevens kan mijn vader lineair kijken (via een app gaat hij toch niet doen). Dan ik heb ik tot 27 augustus Spa (fta), 3 september Zandvoort (fta), 10 september Monza (ga ik misschien heen), 24 september (Rusland) om een besluit te nemen wat ik voor de andere 2 maanden ga doen, dat hangt een beetje van mijn broer af, hij wilde graag darten kijken.

F1 TV ProViaplay (al dan niet via ISP)FTA NPO/VRT/RTLD
kwaliteit1080P / 50 FPStot en met 1080P / 50 FPS1080P / 50 FPS
appJaJaprovider afhankelijk
lineairNeeJa, bij KPN, DELTA, Caiway en Ziggo, voor alle providers tot 1-8-2022. Alleen op zaterdag en zondag (geen trainingen op vrijdag dus).ja
Content F1
live stream racejajaNPO Zandvoort
VRT SPA
RTLD Imola, Silverstone, Zandvoort, Interlagos
(En via de Viaplay App: Zandvoort + 5 races)
begin gemistzelf terugspoelenjaprovider afhankelijk
terug kijkenonbeperkt 2 dagen provider afhankelijk
aanvullende content F1 RacePitlane channel, Data channel, Onboard cameras, F1 Live Timing
Combined Driver Tracker & Leaderboard
Neenee
Commentaar RaceEngels, Duits, Frans, Spaans, PortugeeesNederlandsNederlands
aanvullende content F1Testdagen Bahrein, vrije trainingen, kwalificatie, historisch archief
Testdagen Barcelona worden niet live uitgezonden, wel een samenvatting na elke dag
testdagen Bahrein, vrije trainingen, kwalificatie, voor en na beschouwing
Testdagen Barcelona worden niet live uitgezonden
NPO: samenvattingen kwalificatie (3 mi)n en race (15 min)
Ziggo: voor en na beschouwing op zondag, Race café op vrijdag
aantal devices live raceformeel 1, echter vorig jaar was het mogelijk om met 3 apparaten
gelijktijdig te kijken
2provider afhankelijk
aantal devices totaal65provider afhankelijk
Overige contentF2, F3, Porsche SupercupF2, F3 en Porsche Supercup kwalificaties en races, Bundesliga, PDC darts en meer sport (Serie A vrouwenvoetbal, KSW Mixed Martial Arts en Matchroom snooker en pool). Internationale en Scandinavische Viaplay Originals. Top Films, Series en meerprovider afhankelijk

Ik probeer de tabel samen met commentaar van mede-tweakers zo actueel mogelijk te houden, echter sommige dingen zijn nog niet duidelijk, verwachtingen of kunnen nog veranderen.

edit:
Diverse aanpassen op basis van onderstaande feedback

[ Voor 26% gewijzigd door jeanj op 07-03-2022 19:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joehoe900
jeanj schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:25:
Aangezien de viaplay aanbieding afloopt deze maand, tijd om een keuze te maken. Als ik het samenvat zijn in de tabel de aspecten om een keuze te maken (en niet kijken is ook een keuze). Voor de prijzen verwijs ik naar de tabel in de topic start.
Qua ondersteuning technische platformen lijken ze veel op elkaar, en bekijk daarvoor de specs, zeker als je het direct vanaf je smart TV wilt bekijken. Als ik nog iets gemist heb laat het weten

Voor mij wordt het Viaplay via Ziggo, in ieder geval tot en met 31 juli. Dit deel ik dan met mijn broer, en tevens kan mijn vader lineair kijken (via een app gaat hij toch niet doen). Dan ik heb ik tot 27 augustus Spa (fta), 3 september Zandvoort (fta), 10 september Monza (ga ik misschien heen), 24 september (Rusland) om een besluit te nemen wat ik voor de andere 2 maanden ga doen

kwaliteit1080P / 50 FPS1080P / 50 FPS1080P / 50 FPS
lineairNeeJa, bij KPN, T-Mobile, DELTA en Caiway. Bij Ziggo tot 1-8-2022ja
Content F1
VRT SPA
begin gemistjajaprovider afhankelijk
aanvullende content F1 RacePitlane channel, Data channel, Onboard cameras, F1 Live Timing
Neenee
aanvullende content F1historisch archiefvoor en na beschouwingNPO: samenvattingen kwalificatie (3 mi)n en race (15 min)
Ziggo: voor en na beschouwing
aantal devices live race12provider afhankelijk
Overige contentF2, F3, Porsche SupercupF2, Bundesliga, PDC darts en meer sport. Internationale en Scandinavische Viaplay Originals. Top Films, Series en meerprovider afhankelijk
Je grafiek klopt niet. Je kunt makkelijk met 3 man in totaal F1 tv pro kijken tijdens de race vanaf verschillende IP. Bron: me, hele jaar gedaan afgelopen jaar met schoonpa en vriend van me :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Joehoe900 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:44:
[...]

Je grafiek klopt niet. Je kunt makkelijk met 3 man in totaal F1 tv pro kijken tijdens de race vanaf verschillende IP. Bron: me, hele jaar gedaan afgelopen jaar met schoonpa en vriend van me :)
Dank je, 1 Is het formele antwoord van F1 TV Pro, vandaar dat ik dat aantal heb opgenomen.
F1 TV works best when viewing across multiple devices. This way you can view Live Timing and the live stream side by side. Therefore, you can have up to 6 devices registered at any time.

You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted.
Ik zal toevoegen dat het werkelijke aantal hoger ligt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:42
@Joehoe900 En is dat allemaal vanuit de officiële app gestreamd? Ik heb namelijk ergens een keer gelezen dat de 3rd party apps (RaceControl e.d.) deze restrictie omzeilen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joehoe900
Rembock schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:50:
@Joehoe900 En is dat allemaal vanuit de officiële app gestreamd? Ik heb namelijk ergens een keer gelezen dat de 3rd party apps (RaceControl e.d.) deze restrictie omzeilen.
Ja alle 3 f1 tv app naar chromecast gestreamd :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joehoe900
jeanj schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:49:
[...]

Dank je, 1 Is het formele antwoord van F1 TV Pro, vandaar dat ik dat aantal heb opgenomen.

[...]

Ik zal toevoegen dat het werkelijke aantal hoger ligt
Werkt nu nog steeds met 3 man tegelijk gekeken f1 tv pro, net voor je getest _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:48
@jeanj Ik lees hier dat het lineaire kanaal overal tijdelijk is tot 1-8-2022, tenzij de evaluatie anders bepaald.

https://www.totaaltv.nl/n...-ziggo-kpn-en-delta-fiber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-10 19:40
Joehoe900 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:19:
[...]

Werkt nu nog steeds met 3 man tegelijk gekeken f1 tv pro, net voor je getest _/-\o_
Maar er is nu geen live stream van een main race.
(maar ik geloof direct dat het gewoon werkt met meerdere tegelijk bij een live race)

"You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted."

[ Voor 12% gewijzigd door Plenkske op 22-02-2022 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gautama
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 01-05 10:27
Viaplay zal toch wel Nederlande subtitles ondersteunen voor hun films en series, toch? Zowel voor de Engelse als de Scandinavische films en series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Dennism schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:24:
@jeanj Ik lees hier dat het lineaire kanaal overal tijdelijk is tot 1-8-2022, tenzij de evaluatie anders bepaald.

https://www.totaaltv.nl/n...-ziggo-kpn-en-delta-fiber
Ik vermoede al zo iets, maar alleen bij ziggo werd de eind datum hard vermeld, ik zal het aanpassen.
Dan wordt het voor mij makkelijker viaplay vaarwel te zeggen per 1-8-2022, lineair was een groot voordeel (ik neem alle wedstrijden automatisch (ahv epg) op, alleen tegen uitloop ben ik niet verzekerd :) )
Gautama schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:32:
Viaplay zal toch wel Nederlande subtitles ondersteunen voor hun films en series, toch? Zowel voor de Engelse als de Scandinavische films en series?
Heb je de cursus Scandinavisch voor beginners en viaplay gebruikers niet erbij afgenomen? :)

Ik verwacht dat de NL viaplay, NL ondertiteling heeft, anders wordt het wel erg moeilijk markt aandeel te krijgen....

[ Voor 45% gewijzigd door jeanj op 22-02-2022 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:31
Gautama schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:32:
Er is ook een delicated ViaPlay topic, ik denk dat ze jouw vraag daar eerder kunnen beantwoorden. Als er al iets over bekend is, that is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gautama
jeanj schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:34:
[...]

Heb je de cursus Scandinavisch voor beginners en viaplay gebruikers niet erbij afgenomen? :)

Ik verwacht dat de NL viaplay, NL ondertiteling heeft, anders wordt het wel erg moeilijk markt aandeel te krijgen....
Ik kan me voorstellen dat ze het beperken tot Engelse subtitles, aangezien Engels ook steeds gangbaarder wordt in Nederland. Maar goed, wellicht mag ik ervanuit gaan dat als ze het in Nederland uitbrengen ook Nederlandse subtitles mogelijk zijn. Ik begon te twijfelen omdat op de site van Viaplay bij F1 wel uitdrukkelijk vermeld staat dat het commentaar in het Nederlands is. Over de films en series kan ik niets terugvinden.

Overigens, in jouw overzicht staat onder Viaplay enkel F2 naast F1. Is dit door een gebrek aan ruimte? Want ook via Viaplay kan men F3 en de Porsche Supercup kijken.

@RobertMe Bedankt, ik verplaats mijn vraag daar naar toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Gautama op 22-02-2022 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joehoe900
Plenkske schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:25:
[...]

Maar er is nu geen live stream van een main race.
(maar ik geloof direct dat het gewoon werkt met meerdere tegelijk bij een live race)

"You will be able to live stream the main race on one device only. Multiple streams of the race are currently restricted."
Dit stond er vorig jaar ook, en ook tijdens live race gestreams met 3 man tegelijk met 3 IP adressen :)

Zal dit jaar ook gewoon werken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Voor mij wordt het Viaplay via Ziggo, in ieder geval tot en met 31 juli. Dit deel ik dan met mijn broer, en tevens kan mijn vader lineair kijken (via een app gaat hij toch niet doen). Dan ik heb ik tot 27 augustus Spa (fta), 3 september Zandvoort (fta), 10 september Monza (ga ik misschien heen), 24 september (Rusland) om een besluit te nemen wat ik voor de andere 2 maanden ga doen

lineairNeeJa, bij KPN, DELTA, Caiway en Ziggo, voor alle providers tot 1-8-2022ja
Content F1
VRT SPA
begin gemistjajaprovider afhankelijk
Neenee
aanvullende content F1historisch archiefvoor en na beschouwingNPO: samenvattingen kwalificatie (3 mi)n en race (15 min)
Ziggo: voor en na beschouwing
aantal devices live raceformeel 1, echter vorig jaar was het mogelijk om met 3 apparaten
gelijktijdig te kijken
2provider afhankelijk
Overige contentF2, F3, Porsche SupercupF2, Bundesliga, PDC darts en meer sport. Internationale en Scandinavische Viaplay Originals. Top Films, Series en meerprovider afhankelijk
Dat je bij Viaplay maar 2 dagen terug kunt kijken is voor mij al een no-go. Ik mag een race graag nog een keer bekijken op een tijdstip dat het mij uitkomt en dat is vaak niet binnen 2 dagen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Gautama schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:45:
[...]

Ik kan me voorstellen dat ze het beperken tot Engelse subtitles, aangezien Engels ook steeds gangbaarder wordt in Nederland. Maar goed, wellicht mag ik ervanuit gaan dat als ze het in Nederland uitbrengen ook Nederlandse subtitles mogelijk zijn. Ik begon te twijfelen omdat op de site van Viaplay bij F1 wel uitdrukkelijk vermeld staat dat het commentaar in het Nederlands is. Over de films en series kan ik niets terugvinden.

Overigens, in jouw overzicht staat onder Viaplay enkel F2 naast F1. Is dit door een gebrek aan ruimte? Want ook via Viaplay kan men F3 en de Porsche Supercup kijken.

@RobertMe Bedankt, ik verplaats mijn vraag daar naar toe.
De opmerking over het commentaar staar er omdat F1 TV Pro geen NL commentaar heeft (hoewel het wel ergen op hun site ergens staat, maar staat er ook geen enkele NL commentator meer). Misschien maken ze nog een deal met Olav. Ook kan je als je van Olav houd, zijn app gebruiken voor zijn commentaar

Nee F3 is niet weggevallen, Viaplay heeft F3 niet staan op hun site, terwijl F1 en F2 wel expliciet worden genoemd. Dus ga ik er vanuit dat ze heb niet aanbieden.

offtopic:
Persoonlijk moet ik wel zeggen dat ik nu al gek wordt om te achterhalen welke streamings dienst wat heeft. En ik vergelijk er maar 2, en nog niet netflix en al die anderen...... Kan men niet gewoon een lijst je maken, met eind data, *zucht*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Joehoe900 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:48:
[...]

Dit stond er vorig jaar ook, en ook tijdens live race gestreams met 3 man tegelijk met 3 IP adressen :)

Zal dit jaar ook gewoon werken :9
iets met resultaten uit het verleden.. Als ze het opeens niet meer gaan toestaan dan heb je geen poot om op te staan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
njitter schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:58:
[...]

iets met resultaten uit het verleden.. Als ze het opeens niet meer gaan toestaan dan heb je geen poot om op te staan...
Daarom laat ik er nu nog formeel 1 staan
sjaool schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 14:49:
[...]

Dat je bij Viaplay maar 2 dagen terug kunt kijken is voor mij al een no-go. Ik mag een race graag nog een keer bekijken op een tijdstip dat het mij uitkomt en dat is vaak niet binnen 2 dagen.
Ik ben het helemaal met je eens, zeker als ik zelf een race bezoek wil ik die graag later als ik terug ben nog een keer bekijken, meestal in het weekend er na als er geen andere race is...... En dan is 2 dagen te kort, als ze nou nog 7 dagen deden. Verder nam ik altijd de races op, zodat ik het zelf terug kon kijken als ik dat wilde. Ach ja, change.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
Edit: verplaatst naar Viaplay topic

[ Voor 94% gewijzigd door dutchgio op 22-02-2022 15:09 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gautama
@jeanj Ah, via de volgende link van viaplay zie je het volledige aanbod van races, onder 'Formula 1 en andere races':

https://help.viaplay.com/...BWUFTQUFFZ0lxUVBEX0J3RQ..

[ Voor 3% gewijzigd door Gautama op 22-02-2022 15:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Gautama schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:31:
@jeanj Ah, via de volgende link van viaplay zie je het volledige aanbod van races, onder 'Formula 1 en andere races':

Volgens die site zenden ze geen F1 trainingen uit, misschien ook iets voor @jeanj om toe te voegen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Plenkske schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:40:
[...]
Volgens die site zenden ze geen F1 trainingen uit, misschien ook iets voor @jeanj om toe te voegen ;)
Het staat er niet expliciet maar het zou vreemd zijn dat ze het niet meer zouden doen? Eerder werd namelijk gedeeld dat ze alles uit zouden zenden, ook de trainingen dus.

https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/

"Following its launch in the Netherlands early next year, Viaplay will become the exclusive Dutch home of Formula 1 between 2022-2024, and will show all Formula 1 races live, along with every qualifying and free practice session".

Ik zou dus maar even wachten met het aanpassen van TS ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
hardware-lover schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:53:
[...]

Het staat er niet expliciet maar het zou vreemd zijn dat ze het niet meer zouden doen? Eerder werd namelijk gedeeld dat ze alles uit zouden zenden, ook de trainingen dus.

https://corp.formula1.com...-netherlands-for-viaplay/

"Following its launch in the Netherlands early next year, Viaplay will become the exclusive Dutch home of Formula 1 between 2022-2024, and will show all Formula 1 races live, along with every qualifying and free practice session".

Ik zou dus maar even wachten met het aanpassen van TS ;)
Lijkt mij ook vreemd inderdaad.
Wat ik wel vond in de topics is dat de trainingen waarschijnlijk niet uitgezonden worden op dat lineaire kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Gautama schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:31:

Dank je aangepast
Plenkske schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:40:
[...]

Dank je ook toegevoegd, Barcelona niet en Bahrein testdagen alleen bij F1 TV pro
Plenkske schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:57:
[...]

Lijkt mij ook vreemd inderdaad.
Wat ik wel vond in de topics is dat de trainingen waarschijnlijk niet uitgezonden worden op dat lineaire kanaal.
Ook opgenomen

[ Voor 35% gewijzigd door jeanj op 22-02-2022 16:39 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:15

IkWilbert

Het is mij!

https://nl.motorsport.com...lands-commentaar/8403596/

Viaplay zendt F1-test Bahrein volledig live uit met Nederlands commentaar

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

En zo ziet u maar weer; "assumption is the mother of all f*ck ups" ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
hardware-lover schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:02:
Dat dus :)

Ik vind het in ieder voor ze pleiten aangezien ze al aangaven meer journalistieke diepgang te willen brengen. Ik ben erg benieuwd hoe Heemskerk en Valkenburg het gaan doen naast de Brandsten die vanuit de studio eea aan elkaar gaat praten.

[ Voor 16% gewijzigd door Miki op 22-02-2022 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-10 14:13
foutje

[ Voor 101% gewijzigd door Marcel Br op 22-02-2022 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik12361
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-12-2024
Vragen aan ervaren F1 TV PRO gebruikers:

1. Wanneer kun je de herhaling van een race bekijken? Direct na de race?
2. Als je halverwege inlogt kun je dan direct weer vanaf het begin kijken? Zonder dat je dan weet wat de stand van zaken in de race is? Dus 'begin gemist'? Als de race bij Ziggo nog bezig was dan kon je kiezen tussen live kijken of vanaf het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-10 08:28

ResuCigam

BOFH

@Rik12361
1. Ja
2. Nee

We do what we must because we can.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

@Rik12361
1. Ja
2. Ja, maar je moet zelf terugspoelen naar het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22:16
Ik heb ook een vraag aan de F1TV PRO gebruikers: kun je deze op een Android tablet open hebben staan en dan via screen mirroring (Miracast) op een LG tv met WebOS kijken? Dat zou dan weer een Chromecast kunnen uitsparen...

Reden dat ik het vraag is omdat bv de ZiggoGo app dit (in ieder geval op sommige zenders) actief verhindert: zodra je begint te mirroren wordt het videobeeld zwart (zowel op ingebouwde tablet als op het draadloos aangesloten scherm) en zie je alleen nog de user interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
IkWilbert schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:38:
https://nl.motorsport.com...lands-commentaar/8403596/

Viaplay zendt F1-test Bahrein volledig live uit met Nederlands commentaar
Dank je aangepast. Misschien toch maar eerder op 9 maart viaplay nemen, voor mijn eigen testdagen met de firestick....
hardware-lover schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:02:
Hoe bedoel je? Alle berichten waren dat viaplay het niet uit zou zenden, blijkbaar is het sinds gisteren bekend geworden als ik er op google (hoewel die auto show volgens mij van de 18de is, dus had we het eerder kunnen weten)

[ Voor 45% gewijzigd door jeanj op 23-02-2022 10:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
jeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:31:

Hoe bedoel je? Alle berichten waren dat viaplay het niet uit zou zenden, blijkbaar is het sinds gisteren bekend geworden als ik er op google (hoewel die auto show volgens mij van de 18de is, dus had we het eerder kunnen weten)
Ik denk dat viaplay hier mee leest en snel informatie naar buiten brengt als er hier een assumption (op basis van hun eigen site) gedaan wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Niet online
jeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Dank je aangepast. Misschien toch maar eerder op 9 maart viaplay nemen, voor mijn eigen testdagen met de firestick....
Is het zeker dat ViaPlay op firestick werkt? Zou namelijk wel een mooie oplossing zijn, chromecast is nogal onpraktisch. Al lees ik nu net over die “max 2 dagen beschikbaar”… No way, dat is schandalig en onacceptabel, dan zou ik meerdere races per jaar moeten missen en nergens meer (legaal) terug kunnen kijken.

Werkt F1TV op Firestick? Denk dat ik dan ff wacht op aanbieding. Tenzij KPN me ViaPlay gratis gaat geven denk ik niet dat ik ViaPlay dan wil, ga niet betalen om races niet te kunnen zien. :+

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:57

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nou, ik ben gezwicht voor een F1 Pro abo, €64,99 met 20% korting (als ze dat nog activeren tenminste)
Wat een drama .. kreeg Paypal niet aan de praat binnen Android en via de website bestaat Paypal überhaupt niet, heb je alleen de credit card optie. Uiteindelijk bij Paypal mijn MFA uitgeschakeld en na wat aandringen eindelijk toe kunnen voegen als betaalmiddel. Daarna abo afgesloten en MFA weer ingeschakeld.

maar ik dacht even LIVE de 1ste testdag te volgen .. maar ik kan het niet vinden, anders dan een blog en wat korte filmpjes. Weet iemand of dit gewoon uitgezonden wordt? of is dit het?

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:57

thof

FP ProMod
Alfa Novanta schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:33:
Nou, ik ben gezwicht voor een F1 Pro abo, €64,99 met 20% korting (als ze dat nog activeren tenminste)
Wat een drama .. kreeg Paypal niet aan de praat binnen Android en via de website bestaat Paypal überhaupt niet, heb je alleen de credit card optie. Uiteindelijk bij Paypal mijn MFA uitgeschakeld en na wat aandringen eindelijk toe kunnen voegen als betaalmiddel. Daarna abo afgesloten en MFA weer ingeschakeld.

maar ik dacht even LIVE de 1ste testdag te volgen .. maar ik kan het niet vinden, anders dan een blog en wat korte filmpjes. Weet iemand of dit gewoon uitgezonden wordt? of is dit het?
Wordt niet uitgezonden, althans niet die in Barcelona. Pas de volgende reeks testdagen.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:42
Alfa Novanta schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:33:
Deze week zijn de testdagen niet live, volgende maand in Bahrein wel. Ik heb gelezen dat er deze week aan het eind van iedere dag wel een soort samenvatting komt, maar waar dat te bekijken valt is me niet duidelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door grun93 op 23-02-2022 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:57

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

aw crap ... tis nu allemaal nieuw en spannend, zenden ze het niet uit -O-

is er wel een LIVE timing overzicht ?

[ Voor 21% gewijzigd door Alfa Novanta op 23-02-2022 12:41 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
F1 TV Pro heeft die samenvatting van 1 uur elke dag. Bahrein wordt door Viaplay en F1 TV Pro uitgezonden

[ Voor 43% gewijzigd door jeanj op 24-02-2022 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:57

thof

FP ProMod
Alfa Novanta schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:39:
aw crap ... tis nu allemaal nieuw en spannend, zenden ze het niet uit -O-

is er wel een LIVE timing overzicht ?
Ook geen live timing. Nouja, op de baan wel en er loopt genoeg pers rond, dus er druppelt wel het een en ander naar buiten.

YouTube: LIVE: 2022 F1 Testing Updates (Day 1)
Op deze stream komen er af en toe wat foto's naar buiten inclusief wat timings. Niet heel spannend om te kijken, maar het is meer dan niks ;)

Meer info, zie dit topic: [F1 2022] Testdagen

Update: Stream is na de break hier hervat: YouTube: LIVE: 2022 F1 Testing Updates (Day 1 Afternoon)

[ Voor 15% gewijzigd door thof op 23-02-2022 15:02 . Reden: Link naar specifiek topic opgenomen / update 2: nieuwe link voor stream ]

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
WhatsappHack schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:01:
[...]

Is het zeker dat ViaPlay op firestick werkt? Zou namelijk wel een mooie oplossing zijn, chromecast is nogal onpraktisch. Al lees ik nu net over die “max 2 dagen beschikbaar”… No way, dat is schandalig en onacceptabel, dan zou ik meerdere races per jaar moeten missen en nergens meer (legaal) terug kunnen kijken.

Werkt F1TV op Firestick? Denk dat ik dan ff wacht op aanbieding. Tenzij KPN me ViaPlay gratis gaat geven denk ik niet dat ik ViaPlay dan wil, ga niet betalen om races niet te kunnen zien. :+
Ik heb gisteren een tabel met platformen gemaakt en deze net aan de TS toegevoegd, ik zet hem hier ook wel even neer, als er opmerkingen zijn laat het weten.
Viaplay noemt de Firestick niet expliciet, maar wel Android Mobiel. Dus het is nog een ?
De ondersteunde technische platforms waarop kan worden gekeken verschillen niet veel van elkaar. Controleer voordat je een abonnement afsluit goed of je device(s) worden ondersteund.
Technische supportF1 TV ProViaplay (al dan niet via ISP)FTA NPO/VRT/RTLD
ChromecastJaJaprovider afhankelijk
Apple AirplayJa?provider afhankelijk
Android TVJaJaprovider afhankelijk
SmartTV(android TV) unsupportedJa (Samsung, LG, Sony, Philips,TCL)provider afhankelijk
Amazon Fire TVJa? provider afhankelijk
Apple TVJaJaprovider afhankelijk
PCJajaprovider afhankelijk
MacJajaprovider afhankelijk
Android MobileJajaprovider afhankelijk
Android TabletJajaprovider afhankelijk
IOS PhoneJajaprovider afhankelijk
IOS TabletJajaprovider afhankelijk
App op apparatuur provider Neeprovider afhankelijk, bij Ziggo op de Next, KPN niet bij de start van het seizoen in maartprovider afhankelijk

[ Voor 59% gewijzigd door jeanj op 23-02-2022 13:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:59:
[...]
[knip]
Viaplay noemt de Firestick niet expliciet, maar wel Android Mobiel. Dus het is nog een ?

[...]
Pardon?

Plenkske in "[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3"

I stand corrected @jeanj :(:)

PS: De Firesticks draaien een fork van Android, niet van Android mobiel ;)

Edit: Viaplay app is niet officieel beschikbaar voor de Firestick (zeggen gebruikers via Amazon.SE en andere Scandinavische websites), via sideloaden is de app echter wel te gebruiken. Je zou dan de Android TV versie moeten gebruiken, niet die voor Android Mobiel.

[ Voor 36% gewijzigd door hardware-lover op 23-02-2022 13:51 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Geeft niet, jij hebt het over F1 TV Pro, ik over Viaplay ;)
En bij viaplay staat de firestick niet expliciet tussen hier niet en hier ook al niet
hardware-lover schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:22:
[...]

PS: De Firestick draaien een fork van Android, niet van Android mobiel ;)
Mmm dan wordt het nog spannend, ik wacht af tot iemand het werkend heeft. Ik pas het aan in de tabel....
Anders de kodi addon maar gebruiken.....

[ Voor 48% gewijzigd door jeanj op 23-02-2022 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:29:
[knip]

Mmm dan wordt het nog spannend, ik wacht af tot iemand het werkend heeft. Ik pas het aan in de tabel....
Anders de kodi addon maar gebruiken.....
Zie mijn laatste edit.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik12361
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:55:
@Rik12361
1. Ja
2. Ja, maar je moet zelf terugspoelen naar het begin.
Dank je wel, dat klinkt goed! Voor wat betreft dat terugspoelen wil ik niet niet weten wat de status is op de baan want anders is het niet superspannend! Werkt dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rik12361 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:11:
[...]

Dank je wel, dat klinkt goed! Voor wat betreft dat terugspoelen wil ik niet niet weten wat de status is op de baan want anders is het niet superspannend! Werkt dat dan ook?
Dat zie je links in beeld, dus daar moet je niet naar kijken. Of even afdekken met een A4'tje ofzo (zo doe ik dat :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik12361
Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Dat zie je links in beeld, dus daar moet je niet naar kijken. Of even afdekken met een A4'tje ofzo (zo doe ik dat :p )
Ja, die truc ken ik. Dat gaat werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:11
jeanj schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:42:
F1 TV Pro heeft die samenvatting van 1 uur elle dag. Bahrein wordt door Viaplay en F1 TV Pro uitgezonden
Ik zie wel al iets staan in de app, maar als ik er op klik gebeurt er niets.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A46eNMj8EpqLuhhAzBkFG7Y8tO0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/ej7ExP2smy54QSzreFIVgRFH.png?f=fotoalbum_large

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:49
Uit de voorwaarden van F1TV Pro:
at any given time, only access or view the Service via personal, secure devices and never permit any other person to access the Service. You must keep your password secure and never share passwords or other access codes with anyone or in any way make them accessible to others;
Hoe wordt dit artikel uitgelegd door jullie? Ik begrijp hieruit dat het abonnement persoonlijk is en niet gedeeld mag worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbas2000
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 20:30

Voor mij wordt het Viaplay via Ziggo, in ieder geval tot en met 31 juli, kosten 25 of 30 euro. Dit deel ik dan met mijn broer, en tevens kan mijn vader lineair kijken (via een app gaat hij toch niet doen). Dan ik heb ik tot 27 augustus Spa (fta), 3 september Zandvoort (fta), 10 september Monza (ga ik misschien heen), 24 september (Rusland) om een besluit te nemen wat ik voor de andere 2 maanden ga doen, dat hangt een beetje van mijn broer af, hij wilde graag darten kijken.

lineairNeeJa, bij KPN, DELTA, Caiway en Ziggo, voor alle providers tot 1-8-2022. Alleen op zaterdag en zondag (geen trainingen op vrijdag dus).ja
Content F1
VRT SPA
begin gemistzelf terugspoelenjaprovider afhankelijk
Neenee
aanvullende content F1Testdagen Bahrein, vrije trainingen, kwalificatie, historisch archief
Testdagen Barcelona worden niet live uitgezonden, wel een samenvatting na elke dag
testdagen Bahrein, vrije trainingen, kwalificatie, voor en na beschouwing
Testdagen Barcelona worden niet live uitgezonden
NPO: samenvattingen kwalificatie (3 mi)n en race (15 min)
Ziggo: voor en na beschouwing op zondag, Race café op vrijdag
gelijktijdig te kijken
2provider afhankelijk
Overige contentF2, F3, Porsche SupercupF2, F3 en Porsche Supercup kwalificaties en races, Bundesliga, PDC darts en meer sport (Serie A vrouwenvoetbal, KSW Mixed Martial Arts en Matchroom snooker en pool). Internationale en Scandinavische Viaplay Originals. Top Films, Series en meerprovider afhankelijk

Ik probeer de tabel samen met commentaar van mede-tweakers zo actueel mogelijk te houden, echter sommige dingen zijn nog niet duidelijk, verwachtingen of kunnen nog veranderen.

edit:
Diverse aanpassen op basis van onderstaande feedback
Ik sta voor dezelfde keuze en zit ook bij Ziggo. Als ik het goed begrijp kan ik dus via ziggo viaplay afnemen en dan krijg ik ook volledig toegang tot de app. Ga het sharen en ik kijk op LG GX en de andere gebruiker via de ziggo next app/ lineair kanaal. Ook evt app gebruiken als we buitenshuis zijn. Dit moet dus op die manier mogelijk zijn ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Interesting… Sky Sports heeft toch wat beelden van eerste testdag in Barcelona :+

Nu een review van een half uur van 1e testdag Barcelona inclusief beelden/interviews en daarna Ted’s Notebook met zijn bevindingen van deze eerste testdag :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Voor morgen hetzelfde op Sky Sports, voor diegenen die in Engeland zitten:

EPG NL time:
21:00-21:30 F1 Testing: Barcelona:Day 2, Review
21:30-22:00 Ted’s Notebook:Pre-Season Testing, Day 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Montoya200x schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:36:
Voor morgen hetzelfde op Sky Sports UK, voor diegenen die in Engeland zitten:

EPG NL time:
Het e.e.a. is terug te vinden in hun programmagids, ik had het eerder deze week al even opgezocht.

Enkel het land is niet voldoende om te kunnen kijken, want Sky, of zenden ze dat free to air uit, zonder dat je een Sky abonnement moet hebben?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:42:
… zenden ze dat free to air uit, zonder dat je een Sky abonnement moet hebben?
Ter aanvulling, het kanaal is “Sky Sports F1”, een betaald kanaal en zoals ik al zei, “voor diegenen die in Engeland zitten”.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Montoya200x schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:48:
[...]
Ter aanvulling, het kanaal is “Sky Sports F1”, een betaald kanaal en zoals ik al zei, “voor diegenen die in Engeland zitten”.
Dat dacht ik al.. :)

Dat laatste, niet perse, gaat alleen met wat vertraging ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
hardware-lover schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:50:
[...]

Dat dacht ik al.. :)

Dat laatste, niet perse, gaat alleen met wat vertraging ;)
Foei :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Montoya200x schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:36:
Voor morgen hetzelfde op Sky Sports, voor diegenen die in Engeland zitten:

EPG NL time:
Dan gok ik dat het na 22:00 vrij snel op F1 TV Pro staat. Waarschijnlijk 1 op 1 hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
PatrickC schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 19:56:
[...]

Ik zie wel al iets staan in de app, maar als ik er op klik gebeurt er niets.
[Afbeelding]
Op mijn iPhone zie ik Barcelona wel staan maar het opent niet. Op mijn Apple T V wordt Barcelona niet eens genoemd, enkel Bahrein.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Niet online
Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:53:
[...]

Dan gok ik dat het na 22:00 vrij snel op F1 TV Pro staat. Waarschijnlijk 1 op 1 hetzelfde.
Betwijfel het, Ted’s notebook is “Sky Sports F1” only.
Daarbij heeft F1TV Pro tot nu toe, altijd hun eigen “Post-Shows” gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:53:
[...]
We zullen het wel even vergelijken.

Ik zie op F1TV de coureurs en teambazen interviews als 2 aparte items. In de 1e korte Sky samenvatting (22 min.), hebben ze daarin wat flarden van meegenomen. Mogelijk zijn het toch 2 verschillende programma's, even wachten nog.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Help!!!! schreef op zondag 20 februari 2022 @ 18:42:
Mijn realistische opties zijn:
  1. Viaplay via Viaplay
  2. Viaplay via Ziggo
  3. F1TV Pro
  4. Niks doen en een jaartje rust en geen stress :P
Heb de Topicstart doorgelezen en wederom kudo's hiervoor ! d:)b

Toch blijf ik met de vraag zitten wat (los vd prijs) het voordeel / nadeel is tussen m.n. optie 1 en 2.
Optie 3 valt waarschijnlijk sowieso af omdat ik NL commentaar toch wel fijn vind en alhoewel het iets goedkoper is, krijg je bij Viaplay wel meer (andersoortige) content.

Optie 1 met jaarabo voor E99 lijkt me nog niet zo'n slechte deal.

PS: Ik kijk zowel via mijn Desktop PC en onze LG C9 TV (via CI+ kaart).

Hopelijk iemand die er wat zinnigs over kan zeggen.
Ik heb nog eens alles zitten nalezen maar als je Viaplay via Ziggo bestelt krijg je toch gewoon een toegangscode van Ziggo waarmee je toegang hebt tot exact dezelfde Viaplay app als wanneer je abo direct bij Viaplay afsluit :?

Het voordeel van Ziggo is dan tijdelijk kanaal 200 op de TV (via CI+ kaart) en meer flexibiliteit (maandelijks opzegbaar).

Het voordeel van Viaplay is dat 12 maanden goedkoper is dan bij Ziggo indien je voor 01 maart je abo afsluit.

Omdat ik aan het eind van het seizoen het abo toch stopzet, denk ik dat voor mij Ziggo dan de beste keus is voor ~ E85.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Montoya200x schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:03:
[...]

Betwijfel het, Ted’s notebook is “Sky Sports F1” only.
Daarbij heeft F1TV Pro tot nu toe, altijd hun eigen “Post-Shows” gehad.
Voorgaande jaren waren de live uitzendingen van de testdagen op sky hetzelfde als op F1 TV Pro, afaik.
Vandaar mijn gedachte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Help!!!! schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:07:
Het voordeel van Ziggo is dan tijdelijk kanaal 200 op de TV (via CI+ kaart) en meer flexibiliteit (maandelijks opzegbaar).
Dat lineaire TV kanaal is tijdelijk, tot 1 augustus? Stop gap omdat met grote vrezen gevreesd wordt dat ViaPlay niet gaat werken / capaciteitstekort / ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RobertMe schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:13:
[...]

Dat lineaire TV kanaal is tijdelijk, tot 1 augustus? Stop gap omdat met grote vrezen gevreesd wordt dat ViaPlay niet gaat werken / capaciteitstekort / ....
Klopt tot 1 aug. Waarom denk je dat ViaPlay wellicht niet gaat werken / er capaciteitstekort zal zijn :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ze zenden juist lineair uit om de capaciteit op de behoefte af te kunnen stemmen. Ik zie geen problemen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Help!!!! schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:22:
[...]

Klopt tot 1 aug. Waarom denk je dat ViaPlay wellicht niet gaat werken / er capaciteitstekort zal zijn :?
Dat denk ik niet, dat is in dit topic langs gekomen als reden waarom het lineaire kanaal er tijdelijk is.

Zelf heb ik (ATM) niet eens een abo :+ Afgelopen 2 of 3 jaar F1TV gehad. Laatste stukje met de Ziggo combi deal. Nu even afwachten op hopelijk weer een 25% kortingscode, en anders een jaartje zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:08:
[...]
Voorgaande jaren waren de live uitzendingen van de testdagen op sky hetzelfde als op F1 TV Pro, afaik.
Vandaar mijn gedachte.
Een bedroevende 5.xx min. samenvatting via F1TV, hetzelfde staat ook al op YT als ik mij niet vergis?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
hardware-lover schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:36:
[...]

Een bedroevende 5.xx min. samenvatting via F1TV, hetzelfde staat ook al op YT als ik mij niet vergis?
Er zou toch dagelijks een uur footage komen? Dit is een aanfluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
hardware-lover schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:36:
[...]

Heel vreemd ja, er was een uur beloofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Plenkske schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:42:
[...]
Heel vreemd ja, er was een uur beloofd.
Komt mogelijk nog? Dit is hetgeen wat ze nu hebben gedeeld.

Edit: nog een korte 10.xx min. Tech Talk er achteraan.

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 23-02-2022 23:49 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Ik heb het even nagevraagd bij F1 TV Pro support. Beetje vaag dit. Op open youtube kanalen is meer te zien als op F1 TV Pro. Slaat natuurlijk nergens op.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-09 17:30

r.marijnissen

sapphire512mb

Zit zelf bij ziggo en twijfel tussen ziggo/viaplay€127 of rechtstreeks viaplay €99.

Als ik het goed begrijp is voordeel ziggo dat het op een kanaal komt van elke mediabox?

Ik wil delen met mijn ouders. Nu heb ik een moderne lg oled en next dus ik kan alle kanten op. Ouders daarin tegen smartloze tv en oudere mediabox.

Denk dat ziggo optie dan wel makkelijker is...? Kunnen mijn ouders kijken via tv hun mediabox via tv zender op ziggo.

Anders moeten ze op tablet kijken of b.v chromecast aanschaffen...

Dat is toch het voordeel van ziggo, kijken via een vaste zender?

Of
Mis ik iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 15:50
mooi topic dit.
Misschien een stomme vraag, of wellicht ergens al beantwoord (niet gezien iig), ik heb ook zeer weinig ervaring hierin, behalve netflix en videoland wat prima beeld geeft op oudere plasma full hd viera smart tv. Ook net 1e chromecast besteld voor disney plus
Any hoe, mijn vraag
Is er een kwaliteit verschil in het beeld (dus niet gebruiksvriendelijkheid etc) tijdens F1 GP kijken op de volgende manieren:
- via viaplay bij ziggo linear kijken via kanaal 200
- of via de viaplay app op de mediabox next
- of via viaplay app op iphone/ipad streamen naar chromecast V3

Hebben jullie een mening daarover?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

r.marijnissen schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 00:01:
Zit zelf bij ziggo en twijfel tussen ziggo/viaplay€127 of rechtstreeks viaplay €99.

Als ik het goed begrijp is voordeel ziggo dat het op een kanaal komt van elke mediabox?

Ik wil delen met mijn ouders. Nu heb ik een moderne lg oled en next dus ik kan alle kanten op. Ouders daarin tegen smartloze tv en oudere mediabox.

Denk dat ziggo optie dan wel makkelijker is...? Kunnen mijn ouders kijken via tv hun mediabox via tv zender op ziggo.

Anders moeten ze op tablet kijken of b.v chromecast aanschaffen...

Of
Mis ik iets?
Kanaal 200 is slechts tot 1 augustus.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
roycerolls schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 01:45:
mooi topic dit.
Misschien een stomme vraag, of wellicht ergens al beantwoord (niet gezien iig), ik heb ook zeer weinig ervaring hierin, behalve netflix en videoland wat prima beeld geeft op oudere plasma full hd viera smart tv. Ook net 1e chromecast besteld voor disney plus
Any hoe, mijn vraag
Is er een kwaliteit verschil in het beeld (dus niet gebruiksvriendelijkheid etc) tijdens F1 GP kijken op de volgende manieren:
- via viaplay bij ziggo linear kijken via kanaal 200
- of via de viaplay app op de mediabox next
- of via viaplay app op iphone/ipad streamen naar chromecast V3

Hebben jullie een mening daarover?
Dat zal nog moeten blijken. Het is volgens mij wel allemaal in 1080P.

Ik heb zelf ook nog een Panasonic Viera Plasma 50” VT30 in gebruik en keek F1 via Ziggo (kanaal 14 via CI+ module in TV) en F1 TV Pro via Chromecast en later via de app op mijn NVIDIA Shield TV. Voor alle 3 de opties zag ik weinig tot geen kwaliteitsverschil. Wat betreft de Chromecast.. je streamt met een Chromecast niet vanaf een iphone of ipad. Je start alleen een stream op die op de Chromecast gaat lopen. Als je je telefoon/ipad uitzet nadat de stream is opgezet, dan loopt deze gewoon door.

Waarom heb je trouwens niet de Chromecast met Google TV aangeschaft ipv de V3? Dan had je gewoon de native apps op de Chromecast kunnen gaan gebruiken (vergelijkbaar met hoe ik deze op de Shield TV gebruik).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:15

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Toch maar Viaplay aangeschaft voor die aanbieding van €99 euro, aangezien ik geen onzekerheid wil bij de start van het seizoen en F1TV nu nog geen Nederlands commentaar heeft.

Hebben vorige week een race van vorig jaar teruggekeken met Engels commentaar en waren beide na 10 min helemaal opgejaagd en overprikkeld door dat drukke en snelle gepraat pff... niks voor ons.. :P

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:51
psy schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 02:15:
[...]

Kanaal 200 is slechts tot 1 augustus.
Dat is toch niet nog bekend? Eerst tot 1/8 en voor 1/8 gaan ze evalueren. Dus het kan 1/8 stoppen, maar het kan ook langer blijve.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 17:33
Ik heb zelf een preorder gedaan bij Ziggo, dus de eerste 4 maanden voor €20. Ik wil eerst eens zien hoe Viaplay het gaat doen in alle opzichten (kwaliteit streams, capaciteit, verslaggeving, etc). Daarna ga ik wel kijken of ik het voorzet via Ziggo zelf of via Viaplay of dat ik toch kies voor F1tvpro. Lijkt mij iig de meest veilige keuze.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:51
renzo4000 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:16:
Ik heb zelf een preorder gedaan bij Ziggo, dus de eerste 4 maanden voor €20. Ik wil eerst eens zien hoe Viaplay het gaat doen in alle opzichten (kwaliteit streams, capaciteit, verslaggeving, etc). Daarna ga ik wel kijken of ik het voorzet via Ziggo zelf of via Viaplay of dat ik toch kies voor F1tvpro. Lijkt mij iig de meest veilige keuze.
Doe ik ook. Als Ziggo weer gaat verhogen op 1/7 kan ik ook zomaar eens overstappen naar KPN. Wil verder gewoon geen gezeur en NL commentaar. Of in ieder geval niet die schreeuwers van Sky. Paar maand lineair kijken bevalt me ook wel.

Ik wil overigens ook sowieso twee streams kunnen starten. Ik wil nog wel eens onder de race gaan Tacxen en de rest kijkt dan beneden. Met F1Pro kan dit blijkbaar niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Inspired op 24-02-2022 12:21 ]

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
ZuinigeRijder schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 08:50:
[...]

Ik had me aangemeld via het interesseformulier. Gisteren kreeg ik een mail met het aanbod:

[...]

Wij hebben Alles-in-1 Basis: internet 75 Mbit/10 Mbit, TV Start, Bellen, UBEE modem en een interactieve Cisco decoder met harde schijf (eigendom). Daarnaast hebben we een mobiel abonnement bij hollandsnieuwe, dus hebben we een gratis Movies en Series L pakket.

Wanneer de link in de mail gevolgd wordt, kreeg ik de volgende aanbieding:

[Afbeelding]

Dus ondanks dat ik het goedkoopste abonnement heb, krijg ik voor 50 eurocent per maand de Mediabox Next in bruikleen. Ik zie trouwens niets over bellen (we gebruiken dit alleen voor bereikbaar te zijn op de vaste telefoon). Ik weet ook niet of het huidige UBEE modem geschikt is om te gebruiken bij de MediaBox Next en of we ook een andere ConnectBox krijgen.

Let op, dit is dus nog zonder het ViaPlay (aanbieding) abonnement, die komt als het goed is per 1 maart, waarvoor ik me ook aangemeld heb.

In de voorwaarden staat trouwens niets dat je er een jaar aan vast zit of zo, dus kan na 14 dagen bedenktijd altijd nog met maand opzegtermijn opzeggen. Nadeel van TV Start is dat je wel Replay TV hebt, maar niet kunt opnemen.

Mijn huidige interactieve Cisco decoder kan wel opnemen. Weet niet of ik beide nog kan gebruiken. Volgens mij is de kwaliteit van Replay TV toch minder en kan je reclame niet altijd doorspoelen?
Ik heb gisteren mijn Mediabox Next ontvangen en vandaag geïnstalleerd. Ik heb gewoon mijn huidige UBEE modem behouden, dus geen nieuwe ConnectBox nodig/gekregen.

Ik heb het aangesloten en nadat de Mediabox Next zich "automatisch" geregistreerd heeft, waren de abonnement gegevens veranderd van "Alles in 1 basis" in "Internet Start en TV Start Next". Internetsnelheid nog hetzelfde. Bellen kan nog steeds. Maar wat is er veranderd:

1. Met TV Start Next kun je niet opnemen, wanneer je die functie gebruikt wordt je gevraagd of je wil upgraden naar een TV Compleet of TV Max.

2. Ik kan met mijn ziggo account nog maar 2 dagen terugkijken met Replay TV.

P.S. Mijn moeder heeft een Ziggo Kabel TV pakket zonder internet (20,95 euro per maand), en met dat account kan ik wel 7 dagen replay tv terugkijken 8)7

Op de Next dus nog maar 2 dagen terugkijken en niet opnemen, via PC of Ziggo Go App ingelogd met account van mijn moeder wel 7 dagen.

Ik heb een Cisco HD Recorder met CI+ kaart (gratis gekregen/bezit bij afsluiten Ziggo abonnement) en deze werkt nog steeds. Ik heb een TV splitter op de Coax aansluiting gezet en kan nu ook nog steeds hiermee kijken en dus ook opnemen O-) Heb een aan/uit schakelaar gezet op de Cisco HD Recorder, zodat deze handmatig aan/uit gezet kan worden (deze gebruikt veel stroom, zelfs als deze op standby staat).

De Next heb ik ingesteld op 1080i (geen beeldverbeteraars aan de Next kant), zodat mijn TV alles kan aanpassen naar 4K. Moest wel de TV instellingen voor de nieuwe HDMI poort aanpassen om weer hetzelfde goede beeld te krijgen van mijn Cisco HD Recorder.

Formule 1 wordt uitgezonden met 1080P/50 beelden per seconde, dus t.z.t. moet ik de Next misschien op 1080P zetten met Viaplay uitzendingen. Weet trouwens niet of er dan ook nog beeldverbeteraars actief zijn bij de Next bij 1080i uitzendingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

G_Dragon schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:53:
Hebben vorige week een race van vorig jaar teruggekeken met Engels commentaar en waren beide na 10 min helemaal opgejaagd en overprikkeld door dat drukke en snelle gepraat pff... niks voor ons.. :P
Ja, dat had ik nu ook, na het kijken van herhalingen. Die gasten zitten echt gewoon te schreeuwen, niet normaal. Beetje emotie vind ik prima, maar dit...

Misschien beetje spijt van mijn aanschaf van F1TvPro en misschien toch maar via Ziggo gaan kijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
coolbas2000 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:04:
[...]

Ik sta voor dezelfde keuze en zit ook bij Ziggo. Als ik het goed begrijp kan ik dus 1) via ziggo viaplay afnemen en dan krijg ik ook volledig toegang tot de app. 2) Ga het sharen en ik kijk op LG GX en de 3) andere gebruiker via de ziggo next app/ lineair kanaal. Ook evt app gebruiken als we buitenshuis zijn. Dit moet dus op die manier mogelijk zijn ?
1) Dat is de verwachting idd (ik houd een slag om de arm omdat het nergens hard staat). Op de viaplay site staat iets over afnemen via partners sites, dus ik ben er 99,999% zeker van. Ook wil viaplay natuurlijk dat iedereen hun app gebruikt.
2) Dat kan wel aangezien je op 2 apparaten tegelijk kan kijken.
3) Op de next komt de app beschikbaar, lineair kanaal beschikbaar tot 1-8-2022. Let wel op als je buitenshuis deelt, dat het lineair kanaal alleen beschikbaar is op smartcards of decoders in het abonnement waarop het Viaplay door Ziggo is afgesloten. Hoe het zit met de app op de Next, geen idee, waarschijnlijk maakt dat niet uit.
Dus lijkt me wel
Help!!!! schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:07:
[...]

Ik heb nog eens alles zitten nalezen maar als je Viaplay via Ziggo bestelt krijg je toch gewoon een toegangscode van Ziggo waarmee je toegang hebt tot exact dezelfde Viaplay app als wanneer je abo direct bij Viaplay afsluit :?

Het voordeel van Viaplay is dat 12 maanden goedkoper is dan bij Ziggo indien je voor 01 maart je abo afsluit.

Omdat ik aan het eind van het seizoen het abo toch stopzet, denk ik dat voor mij Ziggo dan de beste keus is voor ~ E85.
Ik verwacht dat je idd toegang krijgt tot de viaplay app, zoals men het ook voor F1 TV Pro vorig jaar deed op basis van het abonnement bij ziggo. En ook zoals ik hierboven schrijf op de viaplay site staat iets over afnemen via partners sites. Echter ik heb het nog nergens bevestigd gezien hoe het nou precies gaat vanuit Ziggo of Viaplay

Je kan nog iets goedkoper uit zijn door augustus niet af te nemen, aangezien Spa bij de VRT is en Zandvoort bij NPO...

Verder vermoed ik dat viaplay wel aanbiedingen blijft houden om mensen te trekken, zeker op 1 augustus is er geen verschil meer qua bedrag tussen Ziggo/KPN en viaplay aan de andere kant, dus ik verwacht dan wel een nieuwe aanbieding. Maar garantie tot de deur (waar blijft die f1 tv pro kortings code :) )
r.marijnissen schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 00:01:
[...]
Of
Mis ik iets?
Ik neem aan dat het je alleen om F1 gaat (anders moet je hier zijn), dan is het € 85,95 euro tot 1 december of als je augustus niet afneemt 71,96 euro. Over het buitenhuis delen zie opmerking 3) hierboven.
Inspired schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:31:
[...]

Dat is toch niet nog bekend? Eerst tot 1/8 en voor 1/8 gaan ze evalueren. Dus het kan 1/8 stoppen, maar het kan ook langer blijve.
Bij ziggo staat die datum expliciet op de website, bij de andere aanbieders heb ik dat niet gezien. Maar totaaltv rapporteerde het. En ja men kan het heroverwegen, maar dat zal men alleen doen als men tegen leveringsproblemen aanloopt. Viaplay wil iedereen natuurlijk aan hun app hebben.
Help!!!! schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 22:22:
[...]

KPN heeft de viaplay niet tijdig op hun decoder heb ik ergens gelezen....
Gogol schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 20:40:
Uit de voorwaarden van F1TV Pro:

[...]

Hoe wordt dit artikel uitgelegd door jullie? Ik begrijp hieruit dat het abonnement persoonlijk is en niet gedeeld mag worden?
Precies zoals je zegt, volgens de voorwaarden mag alleen degene die het abonnement heeft afgesloten het gebruiken en dus niet delen.
Echter er zijn mensen die het vorig jaar konden delen met 2 anderen.

offtopic:
[quote]ZuinigeRijder schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:05:
[...]
2. Ik kan met mijn ziggo account nog maar 2 dagen terugkijken met Replay TV.

P.S. Mijn moeder heeft een Ziggo Kabel TV pakket zonder internet (20,95 euro per maand), en met dat account kan ik wel 7 dagen replay tv terugkijken
[...]
[/quote]
Ja ziggo heeft dat recent (ik weet niet hoe lang geleden) aangepast voor basis en voordeelpakket en/of Standaard TV. Ik heb tientje vriendje plus standaard TV (= voordeelpakket dacht ik) en ik heb nog wel 7 dagen. Ik wilde bij mijn ouders gaan down graden maar dan gaan zij naar 2 dagen terug kijken terug (niet erg voor hem maar wel voor mij en mijn broer :) )

Waarschijnlijk als je je abonnement wijzigt of verlengt gaat dit gelden....
Ze doen hun best om klanten weg te jagen nu ze geen formule 1 hebben.

[ Voor 87% gewijzigd door jeanj op 24-02-2022 15:29 ]

• PatrickC
PatrickC schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:54:
Ik heb het even nagevraagd bij F1 TV Pro support. Beetje vaag dit. Op open youtube kanalen is meer te zien als op F1 TV Pro. Slaat natuurlijk nergens op.
Nou, ik heb antwoord gekregen… :(
Thanks for getting in touch with f1 team ?? My name is Virginia, I am happy to help you right away!

The F1 Test in Barcelona is not being broadcast on F1 TV.You can keep up to date on what is happening at Barcelona Testing by following our Live Blog

The 2022 season on F1 TV officially kicks off with the Bahrain test between the 10-12 March 2022. You can find out more here

For example you have the Fay 1 Wrap here:
https://f1tv.formula1.com...-track-session-day-1-wrap

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:15

IkWilbert

Het is mij!

Volgens mij nog niet eerder gemeld?

Formule 1 via vier kanalen te bekijken bij Viaplay

https://gostreaming.nl/fo...-te-bekijken-bij-viaplay/

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:20
IkWilbert schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:39:
Volgens mij nog niet eerder gemeld?

Formule 1 via vier kanalen te bekijken bij Viaplay

https://gostreaming.nl/fo...-te-bekijken-bij-viaplay/
Dat is een aangename verrassing dat ze met 4 kanalen komen, hier wordt ik blij van :)

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 15:50
PatrickC schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 06:59:
[...]

Dat zal nog moeten blijken. Het is volgens mij wel allemaal in 1080P.
...
Waarom heb je trouwens niet de Chromecast met Google TV aangeschaft ipv de V3? Dan had je gewoon de native apps op de Chromecast kunnen gaan gebruiken (vergelijkbaar met hoe ik deze op de Shield TV gebruik).
Chromecast met google tv niet eens overwogen eigenlijk ook flink wat duurder, tis momenteel eigenlijk een snelle oplossing voor disney plus en voor wellicht straks viaplay (sowieso handig als we op een ander tv in huis zouden willen kijken).

En zoals je zegt dus weinig verschil tussen de 3 manieren op zelfde generatie merk tv, das fijn om te lezen.

Behalve natuurlijk als de hele regio, elk adres op de viaplay (app) zit voor F1, dat kan dan weleens internet beïnvloeden (geen glasvezel hier in de buurt) en dan kan via coax, lineair dus (bij ziggo) wel eens betrouwbaarder zijn. Of toch weer niet?

• T-Junkie
  • Laatst online: 28-04-2024

T-Junkie

user brain not connected...

Is het dit seizoen ook dat je officieel maar met 1 apparaat de hoofd/race-stream bekijken bij F1TV?
Maar in de praktijk het met meerdere kan, zoals in de opening-post staat?

Heeft iemand dat al getest?
Pagina: 1 ... 5 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2