[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.023 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:11
T-Junkie schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:05:
Is het dit seizoen ook dat je officieel maar met 1 apparaat de hoofd/race-stream bekijken bij F1TV?
Maar in de praktijk het met meerdere kan, zoals in de opening-post staat?

Heeft iemand dat al getest?
Beetje lastig testen toch? Of heb ik al een race gemist? :)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roycerolls
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01-10 15:50
Wat betreft abbo viaplay zo zie ik het voor een flexibele €72,-, ook zeker omdat ik uitzonderlijk en alleen F1 ga kijken en zeker geen MMA, darts, Bundesliga.
Ik zat eerst op viaplay direct a 99 eu 1 jaar, F1 TV pro viel voor mij al af vanwege het drukke engelse commentaar (al kijk ik wel graag deze pre- en afterrace uitzendingen)
Maar de viaplay via ziggo actie is een interessantere weg om F1 te kijken, maart t/m juli €30,-,
In augustus (zomer stop) alleen Belgische gran prix eind aug (deze wordt vast wel uitgezonden elders), dus augustus viaplay opzeggen.
Dan Sept t-m nov komt er wellicht een actie vanuit viaplay en/of ziggo, in het verleden wel eens bij Eredivisie een actie genomen voor de laatste 2-3 maanden vh seizoen kijken voor een leuke duit (€5 ipv 15 p mnd of zoiets).
Geen actie! dan 30 + (3*14=)42 in totaal dan €72, voor F1 seizoen.
Mits er races worden uitgesteld en we weer in december belanden, dan een extra maandje erbij, 86. Mooi genoeg en onder welke prijs dan ook voor viaplay, wellicht nog lager.

Ook zeker fijn dat voorlopig het lineaire kanaal op de mediabox next komt, jammer genoeg alleen voor de ziggo/viaplay abonnement houder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:50
roycerolls schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:16:
Wat betreft abbo viaplay zo zie ik het voor een flexibele €72,-, ook zeker omdat ik uitzonderlijk en alleen F1 ga kijken en zeker geen MMA, darts, Bundesliga.
Ik zat eerst op viaplay direct a 99 eu 1 jaar, F1 TV pro viel voor mij al af vanwege het drukke engelse commentaar (al kijk ik wel graag deze pre- en afterrace uitzendingen)
Maar de viaplay via ziggo actie is een interessantere weg om F1 te kijken, maart t/m juli €30,-,
In augustus (zomer stop) alleen Belgische gran prix eind aug (deze wordt vast wel uitgezonden elders), dus augustus viaplay opzeggen.
Dan Sept t-m nov komt er wellicht een actie vanuit viaplay en/of ziggo, in het verleden wel eens bij Eredivisie een actie genomen voor de laatste 2-3 maanden vh seizoen kijken voor een leuke duit (€5 ipv 15 p mnd of zoiets).
Geen actie! dan 30 + (3*14=)42 in totaal dan €72, voor F1 seizoen.
Mits er races worden uitgesteld en we weer in december belanden, dan een extra maandje erbij, 86. Mooi genoeg en onder welke prijs dan ook voor viaplay, wellicht nog lager.

Ook zeker fijn dat voorlopig het lineaire kanaal op de mediabox next komt, jammer genoeg alleen voor de ziggo/viaplay abonnement houder.
Volgens mij wordt de Belgische GP op een open kanaal uitgezonden op de Belgische TV. Was afgelopen jaar namelijk ook. Verder exact ook mijn overweging. Ziggo is goedkoper voor mij dan de Viaplay aanbieding.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

IkWilbert schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:39:
Volgens mij nog niet eerder gemeld?

Formule 1 via vier kanalen te bekijken bij Viaplay

https://gostreaming.nl/fo...-te-bekijken-bij-viaplay/
Ah, dus toch onboard beelden. Dat is voor mij een basisvoorwaarde geworden na een paar jaar F1TV. Helaas lijkt voor de webstreamdienst er een limiet te zijn van maximaal twee streams. F1TV heeft dat niet en daar kan je zo de hoofdstream, een onboard, live timing en een race tracker aanzetten. En als je wil dan nog een onboard etc. Bij Viaplay moet je kiezen. Ook is mij niet duidelijk of je bij een onboard nu het Nederlandse commentaar of de onboard radio krijgt. Ik vermoed het eerste terwijl dat tweede eigenlijk is wat ik wil.
https://help.viaplay.com/nl/formule-1/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC

Dat maakt het weer wat interessanter tov F1 TV Pro inderdaad.

[ Voor 38% gewijzigd door PatrickC op 25-02-2022 08:02 ]

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f4stf0rw4rd
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-10 20:51
PatrickC schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 07:58:
[...]

Dat maakt het weer wat interessanter tov F1 TV Pro inderdaad.
Dit is allang mogelijk bij F1 TV, dus zo bijzonder is het niet van Viaplay. Waarschijnlijk krijgen ze die streams gewoon rechtstreeks vanaf de F1 (FOM?) aangeleverd

hier stond ooit een hoop info over wat eens een vet cool wrede configuratie was....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 17:33
Wat je ook in overweging moet nemen qua prijs is het volgende(zeker als het je alleen om F1 gaat):

Het formule1 seizoen loopt in 2022 van maart t/m november, oftewel 9 maanden. Bij Ziggo betaal je voor deze periode 4 maanden €5, 1 maand €9,99 en dan nog eens 4 maanden €13,99 en maakt een totaal van €85,95 (€9,55 per maand).

Je zegt dan in november weer je viaplay abbo op. Die maanden daarna heb je tijd om weer te kijken wat de aanbiedingen voor 2023 zullen zijn. Zelf heb ik namelijk niks aan alle andere content die wordt aangeboden bij Viaplay, dus op deze manier ga ik dat aanvliegen. Dat is voor mij feitelijk goedkoper dan een jaar abbo bij Viaplay zelf. Want van die 12 maanden kijk ik effectief maar 9 maanden Viaplay dus betaal ik in verhouding daar €11 per maand.

Just saying ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Nu online
Heb ik het correct dat er anno 2022 nergens F1 in 4K aangeboden word....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:00
-Muncky- schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:33:
Heb ik het correct dat er anno 2022 nergens F1 in 4K aangeboden word....?
Niet in Nederland nee. Sky F1 is wel al een aantal jaren in 4K. En Ziggo had het aan het einde van het seizoen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:31:
[...]
Ah, dus toch onboard beelden. Dat is voor mij een basisvoorwaarde geworden na een paar jaar F1TV. Helaas lijkt voor de webstreamdienst er een limiet te zijn van maximaal twee streams. F1TV heeft dat niet en daar kan je zo de hoofdstream, een onboard, live timing en een race tracker aanzetten. En als je wil dan nog een onboard etc. Bij Viaplay moet je kiezen. Ook is mij niet duidelijk of je bij een onboard nu het Nederlandse commentaar of de onboard radio krijgt. Ik vermoed het eerste terwijl dat tweede eigenlijk is wat ik wil.
https://help.viaplay.com/nl/formule-1/
Houdt er rekening mee dat de on board beelden niet zelf te kiezen zijn, van welke rijder bedoel ik dan, zoals bij F1TV wel het geval is. Eigenlijk gaat Viaplay nu doorgeven wat via het losse Ziggo Sport pakket ook beschikbaar was tijdens een race.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

hardware-lover schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:13:
[...]

Houdt er rekening mee dat de on board beelden niet zelf te kiezen zijn, van welke rijder bedoel ik dan, zoals bij F1TV wel het geval is. Eigenlijk gaat Viaplay nu doorgeven wat via het Ziggo Sport pakket ook beschikbaar was tijdens een race.
Dat vermoed ik ook ja.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
f4stf0rw4rd schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:00:
[...]

Dit is allang mogelijk bij F1 TV, dus zo bijzonder is het niet van Viaplay. Waarschijnlijk krijgen ze die streams gewoon rechtstreeks vanaf de F1 (FOM?) aangeleverd
Ik bedoelde dat als de reden is om F1 TV Pro te nemen vanwege deze extra streams is (wat gedeeltelijk ook voor mij geldt omdat ik de onboards vaak aan heb staan langs de normale feed), dit nu dus niet meer nodig is. Maar F1 TV Pro biedt nog meer, bijvoorbeeld allemaal extra shows/series en documentaires en het archief van de GP’s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
PatrickC schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:36:
[...]

Ik bedoelde dat als de reden is om F1 TV Pro te nemen vanwege deze extra streams is (wat gedeeltelijk ook voor mij geldt omdat ik de onboards vaak aan heb staan langs de normale feed), dit nu dus niet meer nodig is. Maar F1 TV Pro biedt nog meer, bijvoorbeeld allemaal extra shows/series en documentaires en het archief van de GP’s.
Zijn de documentaires etcetera wel Nederlands ondertiteld of is het alleen Engelstalig?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
roycerolls schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 23:16:
...
Voor de duidelijkheid.
De viaplay app komt alleen op de Next bij ziggo, en niet op andere apparatuur van ziggo of Ziggo Go app.
Het lineair kanaal is beschikbaar tot 1-8-202 voor iedereen met het juiste abonnement (Standaard TV en Viaplay via Ziggo) en apparatuur (bijvoorbeeld CI+ module, mediaboxen (horizon, next)).
Dus het kanaal is ook beschikbaar als je geen next hebt.

Dank en toegevoegd aan de tabel in de start post.
edit:
Verduidelijkt dat ik het over ziggo apparatuur heb

[ Voor 36% gewijzigd door jeanj op 26-02-2022 11:04 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaazaar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 11:38
PatrickC schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:54:
Ik heb het even nagevraagd bij F1 TV Pro support. Beetje vaag dit. Op open youtube kanalen is meer te zien als op F1 TV Pro. Slaat natuurlijk nergens op.
En op YT is de content in 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

kwaazaar schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 16:27:
[...]
En op YT is de content in 4K
Weet je dat zeker? Linkje naar een 4k video van F1TV op YT?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Teletekst schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 14:42:
[...]

Zijn de documentaires etcetera wel Nederlands ondertiteld of is het alleen Engelstalig?
Meeste docu’s zijn niet Nederlands ondertiteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Inmiddels iets meer te zien op F1 TV Pro.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5nzfIikvK7aSjaEUmnC37oPy0PE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C9y1tyhOh4HhVukk8bnL8psH.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KHdV
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 11:42
Ik kijk altijd F1 op mijn PC via https://www.ziggogo.tv/nl.html

Kan dat straks nog steeds als ik bij ziggo een F1 abbo afsluit?. Ik lees daar namelijk niets over bij ziggo op de site.

[ Voor 11% gewijzigd door KHdV op 25-02-2022 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:19

Gaitman

The Real One

KHdV schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:34:
Ik kijk altijd F1 op mijn PC via https://www.ziggogo.tv/nl.html

Kan dat straks nog steeds als ik bij ziggo een F1 abbo afsluit?. Ik lees daar namelijk niets over bij ziggo op de site.
Nee, dat gaat dan via de Viaplay app.

[ Voor 10% gewijzigd door Gaitman op 25-02-2022 19:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KHdV
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-09 11:42
Gaitman schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Is dat dan ook via mijn PC mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gaitman schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:37:
[...]

Ik zou eigenlijk niet weten waarom ze het daarna niet meer zouden doen, technisch is het toch al geregeld.
Die datum lijkt mij enkel als argument voor de introductie-aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Heerlijk die officiele Apple TV app van F1TV.

"You need a subscription to watch". Ik heb een subscription (al jaren) en de app zelf toont dat ook en zegt dat ik ingelogd ben.

"If you have a subscription you need to restore your purchase".

Okay., doen we dat.

"Restore purchase failed".

Dan maar de unofficial Vroom TV app aangezwengeld, die doet het wel gewoon.

Zucht.

[ Voor 3% gewijzigd door noo op 25-02-2022 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

KHdV schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:39:
[...]

Is dat dan ook via mijn PC mogelijk?
Dat vroeg ik me ook af maar volgensmij niet. Er is alleen een Viaplay app voor iOS, Android en bepaalde televisies en niet voor windows.

Wellicht bestaan er mogelijkheden om om iOS / Android op een windows pc te emuleren :? .

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:27
Help!!!! schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 20:16:
[...]

Dat vroeg ik me ook af maar volgensmij niet. Er is alleen een Viaplay app voor iOS, Android en bepaalde televisies en niet voor windows.

Wellicht bestaan er mogelijkheden om om iOS / Android op een windows pc te emuleren :? .
Een beetje omslachtiger maar ik meen dat Linux inmiddels Android apps kan draaien.
Als dat kan dan zou je een Linux opstart stick kunnen gebruiken (om Linux vanaf de stick te kunnen draaien of om dualboot te installeren).

Niet de meest fancy oplossing maar het zou misschien wel kunnen werken.
Ongetwijfeld zijn er hier wat Linux goeroes te vinden die je dit wel kunnen vertellen.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

In het niet NL gedeelte van de Viaplay website valt te lezen dat kijken via een browser ook tot de mogelijkheden zou behoren. Ze halen specifiek Chrome en Firefox aan, maar dat lijkt mij inmiddels wat achterhaald vwb browsermogelijkheden.

Welk Viaplay abonnement daarvoor te gebruiken is niet geheel duidelijk (Ziggo, KPN en/of via Viaplay), dat men een gebruikersnaam en wachtwoord nodig zal hebben, zoveel lijkt mij wel duidelijk.

Edit: staat dus ook hier; https://viaplay.com/nl-nl/

[ Voor 4% gewijzigd door hardware-lover op 26-02-2022 00:46 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Ik ga er gewoon vanuit dat het via een browser werkt. Lijkt me in 2022 niet meer dan logisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
ViaPlay werkt gewoon op browsers op PC en Mac. Zie hier.
Pc
Besturingssystemen
Besturingssystemen: Windows 10, Windows 8, Windows 7
Processor van 1,6 GHz of sneller
512 MB RAM

Browsers
De volgende nieuwste versie is aanbevolen:
Chrome: download de nieuwste versie hier.
Firefox: download de nieuwste versie hier.
Edge (Windows 10, dit is vooraf geïnstalleerd op je computer)

Speler
HTML5. Je vindt hier meer informatie.
Overig
Klik hier voor meer informatie.

Mac
Besturingssystemen
Besturingssystemen: Apple OSX 10.9 (Intel-gebaseerd) of nieuwer
Intel Core™ Duo-processor van 1,83 GHz of sneller
1 GB RAM

Browsers
De volgende nieuwste versie is aanbevolen:
Firefox: download de nieuwste versie hier.
Chrome: download de nieuwste versie hier.
Safari

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roycerolls
jeanj schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:21:
[...]

Voor de duidelijkheid.
De viaplay app komt alleen op de Next bij ziggo, en niet op andere apparatuur of Ziggo Go app.
wellicht verkeert te interpreteren, je bedoelt bij ziggo's apparatas, naast ziggo heb je natuurlijk genoeg
apparatuur (tv's android, ios, windows) waar de app op te installeren is.
jeanj schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 15:21:
[...]

Het lineair kanaal is beschikbaar tot 1-8-202 voor iedereen met het juiste abonnement (Standaard TV en Viaplay via Ziggo) en apparatuur (bijvoorbeeld CI+ module, mediaboxen (horizon, next)).
Dus het kanaal is ook beschikbaar als je geen next hebt.
Maar alleen de abonnement (ziggo en viaplay) houder kan dat kijken, niet mogelijk bij diegene waarmee je bijvoorbeeld je account deelt, hij of zij kijkt dan via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Udrene
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-10 23:01
noo schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:43:

"You need a subscription to watch". Ik heb een subscription (al jaren) en de app zelf toont dat ook en zegt dat ik ingelogd ben.

Okay., doen we dat.

Zucht.
Volgens mij had ik zoiets vorig jaar ook. Bleek dat ik al 6 apparaten geregistreerd had. (Na reset van alle Apple TV’s telde hij ze dubbel) Moest ik inloggen bij F1 TV via pc/laptop en een aantal geregistreerde apparaten verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:08
[...]

https://www.bluestacks.com/ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

noo

Udrene schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:49:
[...]

Volgens mij had ik zoiets vorig jaar ook. Bleek dat ik al 6 apparaten geregistreerd had. (Na reset van alle Apple TV’s telde hij ze dubbel) Moest ik inloggen bij F1 TV via pc/laptop en een aantal geregistreerde apparaten verwijderen.
Goeie tip. Opgeruimd en nu werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52
RobertMe schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:43:
[...]

Niet in Nederland nee. Sky F1 is wel al een aantal jaren in 4K. En Ziggo had het aan het einde van het seizoen dan.
Heel vorig seizoen was 4K hoor.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:22

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik kijk aankomend seizoen direct bij Viaplay. Even een schaamteloze crosspost:
OzzieMann schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 09:34:
Heb net viaplay voor een jaar aangeschaft. Op de account pagina staat dat de volgende betaling op 26-03-2023 plaats vindt, dat betekend dus dat je €99 voor 13 maanden betaald. €7,62 per maand 8)
Als je dus naast F1 ook nog wat geeft om de overige inhoud is dat wel een mooie deal.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
nog niet goed kunnen opmaken of er wel of niet via ziggo go wordt uitgezonden tijdelijk?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:52
Jeroentjuh82 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 10:55:
nog niet goed kunnen opmaken of er wel of niet via ziggo go wordt uitgezonden tijdelijk?
Niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentjuh82
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Bedankt voor de snelle reactie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joyous-P
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 04-10 11:40
noo schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 19:43:

Okay., doen we dat.

Zucht.
Zucht ... wat een verschrikkelijke ervaring moet dit zijn geweest! Gaat het? Kunnen we iets voor je doen?
Altijd maar afbranden op een app waarvan de check op een abo even niet lekker loopt. Als je de app had afgesloten (omhoog swipen) en opnieuw gestart had het waarschijnlijk naar behoren gewerkt. Ik hoop dat de Vroom TV app, wat wel een mooi werkje is, zeker voordat de F1 met haar eigen app kwam, voor altijd blijft werken anders heb je geen alternatief die het wel gewoon doet.

;)

Is er al iets meer bekend over de RaceControl F1 TV app? Als daar een extra audio channel (Olav Mol, Grand Prix Radio) kan worden geplakt wil ik zelf gerust een beetje heen en weer schuiven om te syncen.

[ Voor 13% gewijzigd door Joyous-P op 26-02-2022 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
roycerolls schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:15:
[...]

wellicht verkeert te interpreteren, je bedoelt bij ziggo's apparatas, naast ziggo heb je natuurlijk genoeg
apparatuur (tv's android, ios, windows) waar de app op te installeren is.
Dat was wat ik idd bedoelde, ik heb mijn post aangepast voor extra duidelijkheid
roycerolls schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 00:15:
[...]

Maar alleen de abonnement (ziggo en viaplay) houder kan dat kijken, niet mogelijk bij diegene waarmee je bijvoorbeeld je account deelt, hij of zij kijkt dan via de app.
Je kan meerder smartcards hebben op je abonnement. Je kan je smartcard en/of box die zonder smartcard werk (zoals horizon, next), natuurlijk fysiek uitlenen. Dat is net als delen van je credentials niet toegestaan, maar werkt wel (uitgezonderd mogelijk als de lener in UPC gebied zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Joyous-P schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:05:
[...]

..

Is er al iets meer bekend over de RaceControl F1 TV app? Als daar een extra audio channel (Olav Mol, Grand Prix Radio) kan worden geplakt wil ik zelf gerust een beetje heen en weer schuiven om te syncen.
Dat is toch zelf ook niet zo moeilijk te fixen? Plak de stream in een player met pause/buffer en zorg dat het wat gelijk loopt. Volgens mij kan NAudio dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
jeanj schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:08:
[...]
Dat is net als delen van je credentials niet toegestaan, maar werkt wel ...
waar staat dat eigenlijk dat het delen van je account (met een kennis) niet is toegestaan?

[ Voor 7% gewijzigd door roycerolls op 26-02-2022 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
Inspired schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:23:
[...]

Dat is toch zelf ook niet zo moeilijk te fixen? Plak de stream in een player met pause/buffer en zorg dat het wat gelijk loopt. Volgens mij kan NAudio dit wel.
Ik heb geen Windows PC, maar ben wel bereid om het e.e.a. uit te zoeken. Behalve als dit in de RaceControl app zelf kan worden opgenomen, wat wel mijn voorkeur heeft. Alles in 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Joyous-P schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:34:
[...]

Ik heb geen Windows PC, maar ben wel bereid om het e.e.a. uit te zoeken. Behalve als dit in de RaceControl app zelf kan worden opgenomen, wat wel mijn voorkeur heeft. Alles in 1.
Hoe start je Racecontrol dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
Inspired schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:35:
[...]
Hoe start je Racecontrol dan?
Niet, want we hadden altijd Olav Mol op Ziggo. Maar sinds bekend is dat Viaplay het liever emotieloos doet ben ik in de zoektocht naar geschikte alternatieven de RaceControl app tegengekomen. Een alles-in-1 oplossing op een laptop, HDMI kabeltje naar de receiver en klaar. I.p.v. de F1TV app op de AppleTV en Olav's commentaar van Grand Prix Radio op een telefoon of bluetooth speaker. Ik kan geen tweede audio kanaal bijmixen in de versteker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Joyous-P schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Niet, want we hadden altijd Olav Mol op Ziggo. Maar sinds bekend is dat Viaplay het liever emotieloos doet ben ik in de zoektocht naar geschikte alternatieven de RaceControl app tegengekomen. Een alles-in-1 oplossing op een laptop, HDMI kabeltje naar de receiver en klaar. I.p.v. de F1TV app op de AppleTV en Olav's commentaar van Grand Prix Radio op een telefoon of bluetooth speaker. Ik kan geen tweede audio kanaal bijmixen in de versteker.
Maar je vraagt hier of de Racecontrol app al werkt met de stream van GP Radio maar je hebt geen Windows PC? Dan is dat sowieso geen optie. Als je bv een Macbook hebt kun je vast wel met een andere tool een audio stream ff een paar seconden op pause zetten en dan hervatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
Of ik maak mijn laptop dual-boot ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
Joyous-P schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:44:
Of ik maak mijn laptop dual-boot ...
Dat kan maar dan heb je dus wel Windows. Maar goed. Zo moeilijk is het volgens mij niet als je graag Olav en Jack wilt horen. :) Desnoods via een app op de telefoon met stream naar je audio set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joyous-P
Ik kan niet tegelijk het Apple TV signaal + Airplay/Bluetooth audio naar de receiver sturen. Mijn receiver heeft geen optie om twee inkomende kanalen (waarvan 1 audio en video) te mixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
roycerolls schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:28:
[...]

waar staat dat eigenlijk dat het delen van je account (met een kennis) niet is toegestaan?
Het lijkt me logisch overigens, maar ik heb het even voor je opgezocht
Ik heb verder geen oordeel over delen van het account of in hoeverre de voorwaarden rechtsgeldig zijn
Gebruikersnaam en wachtwoord
U bent verantwoordelijk voor alle activiteiten die plaatsvinden op uw Viaplay-account. Om zeggenschap over het account te behouden en ongeoorloofde toegang daartoe te voorkomen, moet u zeggenschap behouden over de apparaten die worden gebruikt om toegang te krijgen tot Viaplay en het wachtwoord geheim houden.

Wij hebben het recht te allen tijde van u te verlangen dat u uw wachtwoord wijzigt.

Als u vermoedt dat iemand anders gebruikmaakt van uw account, dient u ons onmiddellijk hiervan op de hoogte te stellen, uw wachtwoord te wijzigen en uit te loggen op alle apparaten. Indien wij reden hebben om aan te nemen dat misbruik is gemaakt van het account, hebben wij het recht uw toegang tot Viaplay onmiddellijk op te schorten of langs andere weg voortgezette ongeoorloofde activiteiten te voorkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door jeanj op 26-02-2022 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
@jeanj volgens mij laat Viaplay wel toe om te delen. Al ging de vraag volgens mij over het delen van Ziggo (smartcards). Dat mag niet en staat in de algemene voorwaarden van Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 20:42
[...]

Windows 11 kan als het goed is Android apps draaien. Ik heb zelf geen Windows 11 op mijn pc staan anders had ik het voor je getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitewiddowx
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 27-02-2022
Mijn ervaring met F1 tv is dat de stream tov ziggo tot wel 1 minuut achter liep. Vrij vervelend met een seizoensafsluiter zoals afgelopen seizoen als de buurman ziggo kijkt en ik niet...

Hoe zit dit met viaplay app en de tijdelijke kanalen?

Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
whitewiddowx schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 15:04:
Mijn ervaring met F1 tv is dat de stream tov ziggo tot wel 1 minuut achter liep. Vrij vervelend met een seizoensafsluiter zoals afgelopen seizoen als de buurman ziggo kijkt en ik niet...

Hoe zit dit met viaplay app en de tijdelijke kanalen?

Weet iemand dit?
Kwestie van afwachten tot 1-3 denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:44

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Alfa Novanta schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 12:33:
Nou, ik ben gezwicht voor een F1 Pro abo, €64,99 met 20% korting (als ze dat nog activeren tenminste)
Wat een drama .. kreeg Paypal niet aan de praat binnen Android en via de website bestaat Paypal überhaupt niet, heb je alleen de credit card optie. Uiteindelijk bij Paypal mijn MFA uitgeschakeld en na wat aandringen eindelijk toe kunnen voegen als betaalmiddel. Daarna abo afgesloten en MFA weer ingeschakeld.
Hoe dan? Ik probeer dit al even voor elkaar te krijgen. (en MFA uitzetten maakte in mijn geval ook geen verschil).

Ik heb ook geen creditcard. Ik krijg PayPal met geen mogelijkheid gekoppeld met mijn Play Store account, het strandt elke keer met deze melding (via Windows):
Voeg een creditcard toe om uw aankoop te voltooien.
Maar in Android een zelfde maar meer cryptische melding.
iDeal is wel gekoppeld met mijn play store account, maar dat middel wordt niet geaccepteerd als betaal methode bij aanschaf van een F1 TV abbo. :(

Edit: Contact gehad met F1 TV Pro, zij bieden op hun website alleen een credit card optie, en zeggen dat het via Google Play zou moeten kunnen (maar dat lukt mij dus in ieder geval niet) ze zeggen dat ze mij niet kunnen helpen... Als alle Nederlanders deze route door moeten lopen, dan snap ik wel dat iedereen naar ViaPlay gaat. :'(

[ Voor 16% gewijzigd door remco_k op 26-02-2022 16:32 ]

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:42
remco_k schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 16:17:
Ik heb ook geen creditcard. Ik krijg PayPal met geen mogelijkheid gekoppeld met mijn Play Store account, het strandt elke keer met deze melding (via Windows)
Hoe bedoel je 'via windows'? Volgens deze link zou het mogelijk zijn. Niet rechtstreeks, maar via een google pay account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

grun93 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 16:35:
[...]

Hoe bedoel je 'via windows'? Volgens deze link zou het mogelijk zijn. Niet rechtstreeks, maar via een google pay account.
Sorry, dat was inderdaad te onduidelijk.
Ik bedoel gewoon via deze website op een Windows bak: https://play.google.com/store/paymentmethods
En dan een betaalmethode toevoegen, en dan PayPal proberen toe te voegen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remco_k

remco_k

Het is me zojuist wél gelukt om PayPal als betaalmethode toe te voegen aan de Google Play store. Blijkt dat het genoeg geld hebben staan op PayPal niet relevant is, want dat stond er wel. Maar wat wel relevant is dat je in PayPal je bankrekening moet hebben gekoppeld én bevestigd. Pas dan kan je PayPal als betaalmethode aan de Play Store toevoegen en dán kan je F1 TV Pro bestellen vanuit de F1 TV Pro app en betalen via de Play Store met PayPal. Dat is nu dus gelukt.

Maar man man, wat een omweg. :)

Alles kan stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
remco_k schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 16:17:
[...]

Hoe dan? Ik probeer dit al even voor elkaar te krijgen. (en MFA uitzetten maakte in mijn geval ook geen verschil).

Ik heb ook geen creditcard. Ik krijg PayPal met geen mogelijkheid gekoppeld met mijn Play Store account, het strandt elke keer met deze melding (via Windows):

[...]

Maar in Android een zelfde maar meer cryptische melding.
iDeal is wel gekoppeld met mijn play store account, maar dat middel wordt niet geaccepteerd als betaal methode bij aanschaf van een F1 TV abbo. :(

Edit: Contact gehad met F1 TV Pro, zij bieden op hun website alleen een credit card optie, en zeggen dat het via Google Play zou moeten kunnen (maar dat lukt mij dus in ieder geval niet) ze zeggen dat ze mij niet kunnen helpen... Als alle Nederlanders deze route door moeten lopen, dan snap ik wel dat iedereen naar ViaPlay gaat. :'(
Ik kon via ideal wel play tegoed kopen. Daarmee kon ik het abbo kopen.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Inspired schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:49:
@jeanj volgens mij laat Viaplay wel toe om te delen. Al ging de vraag volgens mij over het delen van Ziggo (smartcards). Dat mag niet en staat in de algemene voorwaarden van Ziggo.
Viaplay geeft niet expliciet aan dat je niet mag delen, wel dat als je het deelt, dit direct moet melden en je wachtwoord veranderen en alle devices uitloggen. Komt voor mij op het zelfde neer als je mag niet delen. (lees het bold gemaakte deel uit mijn vorige reactie)

Dat je het kan delen, wil niet zeggen dat het mag. (verder geen oordeel als je wel gaat delen met iemand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
jeanj schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:36:
[...]

Viaplay geeft niet expliciet aan dat je niet mag delen, wel dat als je het deelt, dit direct moet melden en je wachtwoord veranderen en alle devices uitloggen. Komt voor mij op het zelfde neer als je mag niet delen. (lees het bold gemaakte deel uit mijn vorige reactie)

Dat je het kan delen, wil niet zeggen dat het mag. (verder geen oordeel als je wel gaat delen met iemand)
Dat staat er niet. Ik lees het meer als er vermoeden is van een “gehacked” account.

Als ik besluit mijn account te delen dan heb ik geen vermoeden dat mijn account gebruikt wordt door iemand anders. Dan weet ik dat zeker.

Als dit alles is wat er in de voorwaarden staat dan laten ze het een beetje in het midden of het mag.

[ Voor 16% gewijzigd door Inspired op 26-02-2022 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-10 19:23
Joyous-P schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 11:05:
[...]

Zucht ... wat een verschrikkelijke ervaring moet dit zijn geweest! Gaat het? Kunnen we iets voor je doen?
Altijd maar afbranden op een app waarvan de check op een abo even niet lekker loopt. Als je de app had afgesloten (omhoog swipen) en opnieuw gestart had het waarschijnlijk naar behoren gewerkt. Ik hoop dat de Vroom TV app, wat wel een mooi werkje is, zeker voordat de F1 met haar eigen app kwam, voor altijd blijft werken anders heb je geen alternatief die het wel gewoon doet.

;)

Dat afbranden zonder te weten waar het over gaat is anders ook niet handig. Er zijn gewoon problemen met die app. Ik heb zelf een week lang niet in kunnen loggen in die app op mijn iPad, zelfs herinstallatie hielp niet. En vanochtend kreeg ik een andere melding bij een nieuwe poging, de app zou op een ander apparaat al in gebruik zijn wat niet zo was.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Inspired schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:39:
[...]

Dat staat er niet. Ik lees het meer als er vermoeden is van een “gehacked” account.
Er staat niets over hacken etc. Er staat als je vermoed dat iemand anders er gebruik van maakt. Als je je account gegevens hebt gedeeld dan weet je dat wel zeker.

Maar ik ben geen jurist, rechter of leverancier, en hoe je de voorwaarden moet interpreteren. Ik wil gewoon F1 kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 16:02
*EDIT* Nvm. Antwoord al gevonden!

[ Voor 92% gewijzigd door Munki op 26-02-2022 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
jeanj schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:46:
[...]

Er staat niets over hacken etc. Er staat als je vermoed dat iemand anders er gebruik van maakt. Als je je account gegevens hebt gedeeld dan weet je dat wel zeker.

Maar ik ben geen jurist, rechter of leverancier, en hoe je de voorwaarden moet interpreteren. Ik wil gewoon F1 kijken....
Precies. Ze laten het nu een beetje in het midden of het mag. Het staat er in ieder geval niet (vind ik) dat delen niet toegestaan is. Weet ook niet hoe het bv bij Netflix staat in de voorwaarden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:15
Munki schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:52:
Wellicht is het al voorbij gekomen, bij deze dan alvast excuses, maar:

Zou de Viaplay app nu al te downloaden zijn op Samsung TV's? Ik kan de app nl. (nog) niet vinden. Ik zie staan dat Samsung TV's vanaf 2016 ondersteund worden, die van ons komt uit 2019.
Jouw vraag komt praktisch iedere paar dagen terug, even terug bladeren en je hebt het gevonden.

Ps. Vanaf 1 maart kun je de apps op verschillende platformen downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-10 16:02
Miki schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:18:
[...]

Jouw vraag komt praktisch iedere paar dagen terug, even terug bladeren en je hebt het gevonden.

Ps. Vanaf 1 maart kun je de apps op verschillende platformen downloaden :)
Je was me net iets voor. Had mijn post al ge-edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 19-08 16:05
TurboTon1973 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:16:
[...]

Windows 11 kan als het goed is Android apps draaien. Ik heb zelf geen Windows 11 op mijn pc staan anders had ik het voor je getest.
Is op dit moment helaas nog niet mogelijk, wanneer dit wel mogelijk zal zijn is ook nog niet bekend voor zo ver ik weet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 16:40
jeanj schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:36:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij F1tvpro de main feed maar op 1 apparaat tegelijk kan kijken?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
AtlAntA schreef op zondag 27 februari 2022 @ 07:52:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je bij F1tvpro de main feed maar op 1 apparaat tegelijk kan kijken?
Dat klopt, dat staat in de voorwaarden. Maar of ze dit nu ook actief afdwingen is me niet helemaal duidelijk. Sommige zeggen van wel, anderen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-10 16:40
Inspired schreef op zondag 27 februari 2022 @ 08:50:
[...]

Dat klopt, dat staat in de voorwaarden. Maar of ze dit nu ook actief afdwingen is me niet helemaal duidelijk. Sommige zeggen van wel, anderen niet.
Is nogal een gokje om voor de eerste race je account te delen en er dan achter te komen dat 1 van de 2 de main feed niet kan kijken.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 17:11
AtlAntA schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:39:
[...]

Is nogal een gokje om voor de eerste race je account te delen en er dan achter te komen dat 1 van de 2 de main feed niet kan kijken.
Er zijn eerst nog vrije trainingen en een kwalificatie. De volgende testweek wordt ook live uitgezonden. Genoeg momenten om te testen voor de eerste race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazZeus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik heb eens geprobeerd F1 TV Pro via de dut-iptv add-on voor Kodi 19 op mijn Xbox One, maar ik krijg errors. Bij het opstarten van Kodi krijg ik 'Dut-IPTV Proxy error' en vervolgens bij het opstarten van de Add-on 'F1 TV error'. Er staat dat er meer informatie in de log zou moeten staan maar in de Event viewer in Kodi zelf vind ik niks terug.

Hebben anderen dit wel aan de praat gekregen op de Xbox One?

@dutiptv Misschien ideeën van wat ik nog zou kunnen proberen?

LR AWD | Pearl White | Zwart int | Aero | RN 15/8 | Restrictie 9/12 (opgeheven op 14/10) | VIN 28/11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutiptv
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 22:42
JazZeus schreef op zondag 27 februari 2022 @ 13:06:
Ik heb eens geprobeerd F1 TV Pro via de dut-iptv add-on voor Kodi 19 op mijn Xbox One, maar ik krijg errors. Bij het opstarten van Kodi krijg ik 'Dut-IPTV Proxy error' en vervolgens bij het opstarten van de Add-on 'F1 TV error'. Er staat dat er meer informatie in de log zou moeten staan maar in de Event viewer in Kodi zelf vind ik niks terug.

Hebben anderen dit wel aan de praat gekregen op de Xbox One?

@dutiptv Misschien ideeën van wat ik nog zou kunnen proberen?
Nooit over de Xbox (One) als Kodi supported platform nagedacht.

Klinkt eigenlijk alsof de lokale proxy die mijn addons gebruiken wordt geblokkeerd op Xbox.

De Event Viewer is niet hetzelfde als de log.

Je zou een issue kunnen aanmaken op mijn GitHub, dan kunnen we kijken of het probleem te pinpointen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:09
Je kunt deze addon ook eens proberen:
https://github.com/bbsan2k/plugin.video.f1tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Laatst online: 01-10 17:20

amas

Law of Nature: Chaos

Sorry als dit al eens gevraagd is. Ik woon in Italië, maar wil wel graag F1 met Nederlands of Engels commentaar kijken. Hier is F1TV Pro niet beschikbaar omdat een Italiaanse (betaalde) zender de rechten al heeft, met Italiaans commentaar. Kan ik de Nederlandse F1TV Pro kopen en in Italië gebruiken?

Zo niet, kan het met ViaPlay? Op een van hun FAQ pagina's staat dat het wel kan, maar volgens een andere pagina weer niet.

===

Wat betreft de topic-warning: Dit is niet bedoeld om geografische barrières te omzeilen, ik wil alleen weten of het überhaupt mogelijk is.

[ Voor 11% gewijzigd door amas op 28-02-2022 09:54 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
amas schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:52:
Sorry als dit al eens gevraagd is. Ik woon in Italië, maar wil wel graag F1 met Nederlands of Engels commentaar kijken. Hier is F1TV Pro niet beschikbaar omdat een Italiaanse (betaalde) zender de rechten al heeft, met Italiaans commentaar. Kan ik de Nederlandse F1TV Pro kopen en in Italië gebruiken?

Zo niet, kan het met ViaPlay? Op een van hun FAQ pagina's staat dat het wel kan, maar volgens een andere pagina weer niet.

===

Wat betreft de topic-warning: Dit is niet bedoeld om geografische barrières te omzeilen, ik wil alleen weten of het überhaupt mogelijk is.
Een Nederlandse VPN provider zou uitkomst kunnen bieden als je gebruik wilt maken van F1TV pro.

Wat betreft Viaplay:
Waar is Viaplay beschikbaar?

Viaplay is beschikbaar op de meeste Smart TV’s, Android en iOs mobiele apparaten zowel als de meeste browsers. Je kan overal in de EU streamen. Op mobiele apparaten heb je de mogelijkheid om de meeste series en films te downloaden en offline te bekijken waar je ook bent.
https://help.viaplay.com/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
- rare dubbelpost

[ Voor 119% gewijzigd door Miki op 28-02-2022 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 07:39
Wordt het niet eens tijd dat Viaplay een app beschikbaar gaat maken als ze morgen hun dienst lanceren?
Zowel op mijn telefoon, tv en Ziggo Next nog niks te vinden van een Viaplay app.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Phusebox schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:40:
Wordt het niet eens tijd dat Viaplay een app beschikbaar gaat maken als ze morgen hun dienst lanceren?
Zowel op mijn telefoon, tv en Ziggo Next nog niks te vinden van een Viaplay app.
Kun je nog een dagje wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:57

thof

FP ProMod
App is al lang beschikbaar in de stores, maar enkel nog niet vrijgegeven voor Nederland. Dus dat zal allemaal wel loslopen, vanaf morgen gaat het pas los. Vanaf dat moment kun je ook bij andere partijen een Viaplay pakket gaan bestellen.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 07:39
Miki schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:41:
[...]

Kun je nog een dagje wachten?
Boezemt weinig vertrouwen in dat ze het niet nu al beschikbaar maken moet ik eerlijk zeggen.
Is niet de normale gang van zaken in ieder geval als men een nieuwe dienst lanceert dat je dan pas op die dag zelf de app kunt downloaden en inloggen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 08:00
Als ze de boel morgen lanceren dan lanceren ze morgen de boel? Waarom zouden ze de app al ver van tevoren uitbrengen als de gebruiker er niks mee kan. Het is zelfs meer werk om de app geschikt te maken voor een "je moet nog even wachten" scenario. Nu kunnen ze de app morgen beschikbaar stellen en kunnen gebruikers meteen inloggen of een abonnement afsluiten, functionaliteit die altijd beschikbaar moet zijn. Een fancy "jammer joh, wacht nog even tot 1 maart" is een scherm dat alleen tot morgen nodig zou zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Miki
Phusebox schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:43:
[...]

Boezemt weinig vertrouwen in dat ze het niet nu al beschikbaar maken moet ik eerlijk zeggen.
Is niet de normale gang van zaken in ieder geval als men een nieuwe dienst lanceert dat je dan pas op die dag zelf de app kunt downloaden en inloggen.
De apps zijn al lang en breed beschikbaar buiten onze regio inclusief Nederlandse vertaling dus ik snap niet zo goed waarom jij het hebt over een nieuwe dienst. Het is helemaal geen nieuwe speler behalve dan dat ze pas vanaf 1 maart officieel in Nederland hun diensten zullen aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58

===

Onze service wordt aangeboden volgens de EU-verordering voor draagbare apparatuur, waardoor je overal in de EU en EER kunt streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

alwind schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:20:
[...]

Onze service wordt aangeboden volgens de EU-verordering voor draagbare apparatuur, waardoor je overal in de EU en EER kunt streamen.
Dankjewel voor de info. Dat is erg handig!

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoupS
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-10 15:46

===

Ik weet niet of het kan met de F1 TV Pro app, maar mocht je die willen gebruiken voor het Nederlandse commentaar, zit je niet meer goed. Die hebben ze eruit gegooid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

YoupS schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:01:
[...]

Ik weet niet of het kan met de F1 TV Pro app, maar mocht je die willen gebruiken voor het Nederlandse commentaar, zit je niet meer goed. Die hebben ze eruit gegooid
Naast Viaplay heeft dus Olav Mol ook de rechten dus als ze echt willen kunnen ze Nederlands commentaar toevoegen. Maar dat hangt natuurlijk weer af van de afspraken die ze met Viaplay gemaakt hebben en het lijkt mij dat Viaplay daar niet blij mee zal zijn als dat zou gebeuren.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Door omstandigheden momenteel zittend in vakantiehuis. Kan nog wel even duren.

Ik had tot dit weekend f1tv pro. Toch vh weekend Viaplay maar aangeschaft voor 99,-
Op zich is dat wel te doen. 30,- per jaar meer 1e jaar maar dan krijg je ook extra’s en ik ga er wel van uit dat de app stabieler streamt op tv, ipad, apple tv. En met atandaard Nederlands commentaar. Vind ik toch fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

YoupS schreef op maandag 28 februari 2022 @ 14:01:
[...]

Dat weet ik. Vandaar ook dat ik zei "of Engels commentaar". Dat maakt me niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 07:26
Heeft iemand al wat van Ziggo vernomen m.b.t. de pre-order?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Extigo schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:51:
Heeft iemand al wat van Ziggo vernomen m.b.t. de pre-order?
Wat zou je willen horen? Nog één nachtje slapen en dan is het zover :?

Geduld, met name morgen maar ook de rest van aankomende week zal er meer duidelijkheid komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is er uberhaupt een voordeel bij het doen van de Ziggo pre order :? De Ziggo aanbieding geldt toch gewoon tot 1 april a.s. :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rik12361
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb een f1tv Pro abo aangeschaft. Ik heb Ziggo en dus was F1 kijken gratis. Ik ga geen abonnement afnemen bij Viaplay die de licentie hebben weggekaapt en er nu 99 Euro,- voor durven vragen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Inspired
Rik12361 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:54:
Ik heb een f1tv Pro abo aangeschaft. Ik heb Ziggo en dus was F1 kijken gratis. Ik ga geen abonnement afnemen bij Viaplay die de licentie hebben weggekaapt en er nu 99 Euro,- voor durven vragen...
Haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
Help!!!! schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:43:
Is er uberhaupt een voordeel bij het doen van de Ziggo pre order :? De Ziggo aanbieding geldt toch gewoon tot 1 april a.s. :?
Inderdaad. Dat snap ik ook even niet. Sluit het gewoon voor het raceweekend af. Heb er vanaf 1/3 nog niet meteen belang bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Inspired schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:06:
[...]

Inderdaad. Dat snap ik ook even niet. Sluit het gewoon voor het raceweekend af. Heb er vanaf 1/3 nog niet meteen belang bij.
Ik twijfelde nog tussen direct bij Viaplay of via Ziggo. Vandaag is laatste dag voor E99 direct via viaplay dus nu heb ik volgensmij gewoon nog een maand om de Ziggo aanbieding te nemen.

Dus hopelijk kan iemand nog even het voordeel vd Ziggo pre order laten weten want dat is vandaag ook de laatste kans.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Help!!!! schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:09:
[...]
Dus hopelijk kan iemand nog even het voordeel vd Ziggo pre order laten weten want dat is vandaag ook de laatste kans.
Ziggo had geen pre-order afaik. Je kon je inschrijven om een mail te krijgen met informatie op 1 maart. Vanaf 1 maart geldt een tarief van 4.99 voor de eerste 4 maanden tot uiterlijk 1 juli. Daarna betaal je in juli 9.99. Vanaf augustus geldt het normale tarief van 13.99.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@redfoxert Ze noemen het wel zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfzB0AISfCYsZBCmoqjijWiI3f4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hlVa0WqyApuo2kMIBnpiXwoY.png?f=fotoalbum_large

PC Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-10 05:44
Gisteravond geprobeerd een viaplay abonnement voor nog 99,- af te sluiten. Na aanmelden direct een 'Regio geblokkeerd' fout. Kom gewoon vanuit t-mobile en geen vpn/proxy actief.
Gewoon url aanpassen wat werkte kwam ik in het bestelmenu. Als ik 'Pakket kiezen' probeerde, bleef de spinner hangen en op de achtergrond was er een http-500 fout. Heb het een kwartier geprobeerd maar bleef zo. Wat een zooitje. Als ik nu een mail stuur met de vraag of ik alsnog de aanvraag kan voortzetten met de aanbieding krijg ik een bevestigingsmail met een lege subject. Komt allemaal over alsof ze maar live moesten en ze er technisch eigenlijk nog niet klaar voor zijn. Mn weerstand is inmiddels wel groter geworden, wil eigenlijk helemaal niet via een app kijken. Voor on-demand werkt dat prima, maar voor live tv is dat gewoon gaar. Even weg- en terugzappen is niet zo eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-10 05:44
Het lijkt erop alsof de aanbiedingen via delta en ziggo helemaal geen aanbiedingen zijn. Via de viaplay website kun je exact dezelfde prijzen krijgen als aanmelden via een partner provider
Pagina: 1 ... 6 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2