[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 56 Laatste
Acties:
  • 456.023 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Vanmorgen de Viaplay app geinstalleerd op mijn Sony Bravia ( Android ), vind de app fijn werken.
Hoop wel dat ze onder sport verschillende iconen gaan maken van alle soorten sport, want nu zie je dat tijd schema staan. Wat er ook niet slecht uitziet natuurlijk, maar vind grote iconen met Formule 1, Voetbal, Darts toch fijner.

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2022 08:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

In Mijn Ziggo kon ik hem toevoegen zag ik, dus vanavond eens checken op de Next.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
nvm dubbelpost O-)

[ Voor 93% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2022 08:17 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 10:58
Pierre schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:17:
In Mijn Ziggo kon ik hem toevoegen zag ik, dus vanavond eens checken op de Next.
Ik zie 'm nog niet bij de Extra Zenders om aan te schaffen?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
padoempats schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:01:
[...]

Het lijkt erop alsof de aanbiedingen via delta en ziggo helemaal geen aanbiedingen zijn. Via de viaplay website kun je exact dezelfde prijzen krijgen als aanmelden via een partner provider
Bij Ziggo wel als je bestaande klant bent. Want je krijgt de eerste 4 maanden nog 50% extra korting.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 17:33
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 08:41:
[...]

Ik zie 'm nog niet bij de Extra Zenders om aan te schaffen?
Via de app op android iig wel (niet via de gewone website). Aanmelden was zo gepiept. De content is inderdaad om te huilen maar dat is voor mij niet relevant. Ik neem het puur voor F1 en de rest is bijvangst. Oftewel eerst maar eens proberen voor 4 maanden a €20 en dan evt door laten lopen tot einde F1 seizoen, dus + €65 en dan in november weer opzeggen ;)

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Laatst online: 06:47

Pierre

Van nature lui!

renzo4000 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:04:
[...]

Via de app op android iig wel (niet via de gewone website). Aanmelden was zo gepiept. De content is inderdaad om te huilen maar dat is voor mij niet relevant. Ik neem het puur voor F1 en de rest is bijvangst. Oftewel eerst maar eens proberen voor 4 maanden a €20 en dan evt door laten lopen tot einde F1 seizoen, dus + €65 en dan in november weer opzeggen ;)
Was inderdaad via de Android app.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
renzo4000 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:04:
[...]

Pierre schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:05:
[...]

Was inderdaad via de Android app.
Via de iOS app van Mijn Ziggo werkt het inderdaad ook. :)

/edit: Knop om toe te voegen zie ik wel, maar de pagina doet vervolgens niets in de app.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 01-03-2022 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ze zijn momenteel bezig bij Ziggo.
Via de website is nu ook deze knop erbij gekomen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uGSp-YrTSfJeRXCXFuq5pvtMCCY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VQw3MqgPy4NNYIcsEKjCJFH4.png?f=fotoalbum_large

Echter, pagina laadt nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 21:32
Op de Next is hij nog niet toe te voegen als app. Op mijn iPad, iPhone, ATv, LGTv en Shield geen probleem

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
winwiz schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:00:
Op de Next is hij nog niet toe te voegen als app. Op mijn iPad, iPhone, ATv, LGTv en Shield geen probleem
Dat was al bekend. Daarom heeft Ziggo voorlopig kanaal 200 gereserveerd voor Viaplay. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 21:29
Help!!!! schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:09:
[...]

Ik twijfelde nog tussen direct bij Viaplay of via Ziggo. Vandaag is laatste dag voor E99 direct via viaplay dus nu heb ik volgensmij gewoon nog een maand om de Ziggo aanbieding te nemen.

Dus hopelijk kan iemand nog even het voordeel vd Ziggo pre order laten weten want dat is vandaag ook de laatste kans.
Volgens iemand op Pepper zou je met Ziggo zelfs op € 60,- uit kunnen komen, wel een gedoe:

1. Start abbo (viaplay via Ziggo) op 19 maart en stop per 1 augustus. Dit kost €24,19
2. Start abbo op 27 augustus en stop per 10 oktober. Dit kost €19,86
3. Start abbo op 22 oktober en stop per 22 november. Dit kost €13,99

Totaal kom je dan voor 1 f1 seizoen op €58

Voor Ziggo-klanten die puur Viaplay willen voor F1, is het volgens mij altijd voordeliger om het contract via Ziggo te laten lopen. Als je het contract in november weer opzegd (zonder tussentijdse opzeggingen) kom je uit op € 85,-.
maart - juni: € 20, juli: € 10, augustus - november: € 56 = € 85,-

BlaBlaBla

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Strider schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:37:
[...]

Volgens iemand op Pepper zou je met Ziggo zelfs op € 60,- uit kunnen komen, wel een gedoe:

1. Start abbo (viaplay via Ziggo) op 19 maart en stop per 1 augustus. Dit kost €24,19
2. Start abbo op 27 augustus en stop per 10 oktober. Dit kost €19,86
3. Start abbo op 22 oktober en stop per 22 november. Dit kost €13,99

Totaal kom je dan voor 1 f1 seizoen op €58

Voor Ziggo-klanten die puur Viaplay willen voor F1, is het volgens mij altijd voordeliger om het contract via Ziggo te laten lopen. Als je het contract in november weer opzegd (zonder tussentijdse opzeggingen) kom je uit op € 85,-.
maart - juni: € 20, juli: € 10, augustus - november: € 56 = € 85,-
Heeft diegene toevallig ook al uitgezocht gevalideerd of je viaplay voor gedeeltes van de maand kunt nemen?
Bijv de periode 27 augustus t/m 10 oktober, zou zomaar kunnen dat de abonnements periode per maand gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 21:29
SquareOne schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:39:
[...]

Heeft diegene toevallig ook al uitgezocht gevalideerd of je viaplay voor gedeeltes van de maand kunt nemen?
Bijv de periode 27 augustus t/m 10 oktober, zou zomaar kunnen dat de abonnements periode per maand gaat.
Ik denk dat daar de berekening waarschijnlijk ook fout gaat, je betaalt gewoon per maand, niet per dag.

BlaBlaBla

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Giel1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 22:31
Bij KPN (geloof ook bij Ziggo) kun je zenderpakketten normaal gesproken na de 1e maand per dag opzeggen. Zou wel een extra dag speling aanhouden, je wil natuurlijk niet dat je de race op zondag niet kunt zien omdat je per die dag je abonnement opzegt :P.

Ik heb in ieder geval besloten om het abonnement aan te gaan vragen op de donderdag voor het eerste raceweekend. Dan zet ik 'm per 1-8 stop, en kijk vervolgens de race in België en NL via de open zenders. Daarna vraag ik het in september vlak voor Monza weer aan, en per 21 november zet ik het abonnement weer stop. Als ik het een beetje goed heb berekend zou ik dan ongeveer 85 euro kwijt zijn. Wat goedkoper dan via Viaplay zelf, plus de mogelijkheid tot het kijken van een aantal races lineair en flexibiliteit.

Mocht die aanname van dagelijks opzegbaar na de 1e maand voor Viaplay toch niet opgaan, en ik het abonnement in augustus wat langer door moet laten lopen, dan zou ik nog steeds niet meer kwijt zijn dan de aanbieding van Viaplay voor 99 euro. Ik kijk het toch alleen voor de F1 dus die 'extra' maanden waarin er niet geracet wordt interesseren mij niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:01
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:04:
[...]

Dat was al bekend. Daarom heeft Ziggo voorlopig kanaal 200 gereserveerd voor Viaplay. ;)
Wel crap, want ik heb het via Viaplay genomen in de veronderstelling dat ik via de app op de Next decoder kon kijken.
Voor mijn tv (LG WebOS) is er ook nog geen app.

Als beide er niet zijn bij de start van het F1 seizoen mijn contract maar laten ontbinden, want hoe moet ik kijken als ze geen apps releasen op tijd.

[ Voor 23% gewijzigd door Phusebox op 01-03-2022 11:28 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Phusebox schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:27:
[...]

Wel crap, want ik heb het via Viaplay genomen in de veronderstelling dat ik via de app op de Next decoder kon kijken.
Voor mijn tv (LG WebOS) is er ook nog geen app.

Als beide er niet zijn bij de start van het F1 seizoen mijn contract maar laten ontbinden, want hoe moet ik kijken als ze geen apps releasen op tijd.
De app voor smart tv's kwam toch vandaag uit?
Heb hem op mijn Android OS wel kunnen installeren en dacht dat de app voor andere merken ook uitkwam.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:59

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Grappig detail. Net probleemloos belastingaangifte gedaan maar kijken voor Viaplay is onmogelijk vanwege de drukte _O- :)F

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Technomania schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:40:
Grappig detail. Net probleemloos belastingaangifte gedaan maar kijken voor Viaplay is onmogelijk vanwege de drukte _O- :)F
Wij hebben die belastingaangifte vannacht om 00:00 al gedaan :o
En de Viaplay app vanmorgen om half 8 al geinstalleerd, had geen last van drukte :P

[ Voor 12% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2022 11:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
G_Dragon schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:40:
[...]

De app voor smart tv's kwam toch vandaag uit?
Heb hem op mijn Android OS wel kunnen installeren en dacht dat de app voor andere merken ook uitkwam.
Voor LG dus (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Die had ik niet verwacht, mijn vader heeft namelijk ook een LG Oled en wij wouden het abbo samen delen.

Op de volgende Smart-tv’s zou de app beschikbaar moeten zijn:

– Samsung (modellen vanaf 2016 en nieuwer)
– LG (modellen vanaf 2016 en nieuwer)
– Android TV – Sony (modellen vanaf 2015 en nieuwer)
– Android TV – Philips (modellen vanaf 2015 en nieuwer)
– Android TV – TCL (modellen vanaf 2018 en nieuwer)

[ Voor 39% gewijzigd door G_Dragon op 01-03-2022 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

In iOS zie ik de viaplay app nog niet in de store staan...

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
redfoxert schreef op maandag 28 februari 2022 @ 19:22:
[...]

Ziggo had geen pre-order afaik. Je kon je inschrijven om een mail te krijgen met informatie op 1 maart. Vanaf 1 maart geldt een tarief van 4.99 voor de eerste 4 maanden tot uiterlijk 1 juli. Daarna betaal je in juli 9.99. Vanaf augustus geldt het normale tarief van 13.99.
Is die mail eigenlijk verzonden?

Had dat formulier ingevuld en daar een bevestiging van gehad, maar heb geen mail van Ziggo gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Roland]
  • Niet online
Dit jaar ben ik heel veel niet in Nederland, ik denk dat ik alleen de eerste 2 races in Nederland kan zien en de rest vanuit verschillende buitenlanden (met name Midden Oosten en Afrikaanse landen). Daarom wil ik F1Pro maar vraag me af of deze altijd beschikbaar is. Er wordt namelijk speciek gevraagd vanuit welk land je gaat kijken.

Als ik nu subscription neem en ik ben in Duitsland waar F1pro niet beschikbaar is. kan ik dan kijken? Ik kan het niet vinden in de faq van F1pro maar hier heeft vast iemand het wel eens ervaren :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dean Martin
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online

The best is yet to come

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 19:47
G_Dragon schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:48:
[...]

Die had ik niet verwacht, mijn vader heeft namelijk ook een LG Oled en wij wouden het abbo samen delen.

Op de volgende Smart-tv’s zou de app beschikbaar moeten zijn:

– Samsung (modellen vanaf 2016 en nieuwer)
– LG (modellen vanaf 2016 en nieuwer)
– Android TV – Sony (modellen vanaf 2015 en nieuwer)
– Android TV – Philips (modellen vanaf 2015 en nieuwer)
– Android TV – TCL (modellen vanaf 2018 en nieuwer)
Ik heb vanmorgen de Viaplay app geinstalleerd op mijn Sony Android TV met versie 7 Nougat dus dat werkt. Hier was namelijk nog wat onduidelijkheid over.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik heb hier een 2015 model 4k Oled TV in huis (WebOS 2.x). Daar had ik via het wijzigen van de landinstellingen de ViaPlay app eerder al op geïnstalleerd. Vandaag heeft die app een update ontvangen, landinstelling staat daarbij weer op Nederland. App werkt ook, kan door content browsen, starten echter niet, heb geen abonnement ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
LG is er wel. Vanochtend op m'n CX gezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:59:
[...]

Ok, ga ik straks checken dan. Hier vanochtend om 7u nog niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 07:11
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:59:
[...]

Bij mij ook gewoon beschikbaar, model uit 2018. (65C8)

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
sambalbaj schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 11:50:
[...]

Is die mail eigenlijk verzonden?

Had dat formulier ingevuld en daar een bevestiging van gehad, maar heb geen mail van Ziggo gezien.
Niks gehad. Ziggo site heeft het ook zwaar. Beheren van "Streamingdiensten" resulteert in lege paginas of random errors.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005

sjaool

Every life should have 9 cats

Viaplay voor LG was net beschikbaar op mijn 65UK televisie uit 2019.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 01-03-2022 13:13 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 13:10:
[...]

Ok, ga ik straks checken dan. Hier vanochtend om 7u nog niet in ieder geval.
Ik had de ViaPlay enkele maanden geleden al erop gezet vanuit de Zweedse store. Toen ik vanochtend de TV aanzette rond de klok van 7:00 kreeg ik automatisch de melding dat een app update klaarstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Vandaag geinstalleerd op een Samsung TV (Tizen) en een Mi Tv Stick (Android). Werkt prima.
Staat ook al gelijk een docu met Max op. Dat is in ieder geval een stukje 'unieke content'.

[ Voor 0% gewijzigd door njitter op 01-03-2022 19:07 . Reden: *typo* ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Laatst online: 02-10 22:42

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

njitter schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:44:
Staat ook al gelijk een docu met Max op. Dat in ieder geval een stukje 'unieke content'.
Ik heb er net een reclame van gezien, het gaat blijkbaar over seizoen 2021.
Verstappen is, uiteraard, razend enthousiast over deze documentaire.

Zou dit zijn waarom Verstappen niet mee wilde werken met Drive to Survive?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:16:
Zou dit zijn waarom Verstappen niet mee wilde werken met Drive to Survive?
Neen. Verstappen doet niet mee aan Drive to Survive omdat die hun eigen verhaal verzinnen en niet naar de werkelijkheid kijken. Kijk nog maar eens het eerste seizoen terug. Ricciardo vs Verstappen en het vertrek van Ricciardo wordt daarin helemaal neer gezet als die twee elkaars bloed konden drinken en Ricciardo door het team werd tegengewerkt en alle aandacht naar Verstappen ging. Daarom dat Verstappen er niet aan mee werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
RobertMe schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 17:46:
[...]

Neen. Verstappen doet niet mee aan Drive to Survive omdat die hun eigen verhaal verzinnen en niet naar de werkelijkheid kijken. Kijk nog maar eens het eerste seizoen terug. Ricciardo vs Verstappen en het vertrek van Ricciardo wordt daarin helemaal neer gezet als die twee elkaars bloed konden drinken en Ricciardo door het team werd tegengewerkt en alle aandacht naar Verstappen ging. Daarom dat Verstappen er niet aan mee werkt.
Vaak gaat het om geld. :) Dat Max er een leuke draai aan geeft prima. Maar kan uiteindelijk nog steeds om geld zijn gegaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Inspired schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:01:
[...]

Vaak gaat het om geld. :) Dat Max er een leuke draai aan geeft prima. Maar kan uiteindelijk nog steeds om geld zijn gegaan.
Gaat niet om geld, Max heeft altijd gezegd geen fan te zijn van Drive to Survive en 2 seizoenen geleden was hij er helemaal klaar mee met alles wat verzonnen was.
En Max is niet de enige maar wel meest uitgesproken en voegt daad bij woord

Met Ziggo had Max een exclusief contract voor interviews en nu met Viaplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TurboTon1973
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 20:42
BBTM schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:25:
[...]

Is op dit moment helaas nog niet mogelijk, wanneer dit wel mogelijk zal zijn is ook nog niet bekend voor zo ver ik weet :/
LinusTech tips had van de week een video. Met de mogelijkheden die nu mogelijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:04
Ik vind het toch wel triest dat Ziggo dit probleem niet binnen een dag kan fixen. Gelukkig wel op tijd voor de eerste race, aldus Ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Laatst online: 10:59

Technomania

Huiskamer verslaafde.

NotSoSteady schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:31:
Ik vind het toch wel triest dat Ziggo dit probleem niet binnen een dag kan fixen. Gelukkig wel op tijd voor de eerste race, aldus Ziggo.
Ha! Ook mail gehad dus.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Iedereen die zich ingeschreven had voor de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Via de iOS app van Mijn Ziggo gebeurt er nu wel iets meer. Je kunt nu daadwerkelijk ViaPlay selecteren en vervolgens krijg je een pagina met de “Bezig met activeren” melding. Maar die geeft uiteindelijk nog een error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Gelukt via de Mijn Ziggo app op iOS! :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ziDXR5h.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Net even de nieuwe docu gekeken op Viaplay van Max maar dat is niets bijzonders.
In een half uur Max zijn verhaal van karting tot het wereldkampioenschap en kort stukje nieuw seizoen. Eigenlijk wat iedereen al kent uit eerdere docu's
Snap dat ze wat willen doen maar dit is wel karig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 05-10 20:19
d-vine schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:56:
Net even de nieuwe docu gekeken op Viaplay van Max maar dat is niets bijzonders.
In een half uur Max zijn verhaal van karting tot het wereldkampioenschap en kort stukje nieuw seizoen. Eigenlijk wat iedereen al kent uit eerdere docu's
Snap dat ze wat willen doen maar dit is wel karig.
De 'F1 Talks' is leuker, twee afleveringen met DC, Mika Häkkinen en Tom Kristenen. Ook 'Season Shakedown F1', samenvatting van Barcelona testdagen, is wel wat.

Volgende week, 7, 8 en 9 maart, zijn ze live in Bahrein :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patathome
  • Nu online
Fijn dat dit topic er is!

Had bijna viaplay via Ziggo willen afsluiten. Zag hier dat viaplay niet icm ziggogo app te zien is!

Aangezien ik die mediaslurper al jaren niet meer gebruik, kijken wij alleen nog via de ziggogo app icm smart tv. Daarnaast is viaplay op jaarbasis ook een paar tientjes goedkoper dan ziggo, pak ik graag mee😉

Had eigenlijk niets willen afsluiten maar het F1 circus begint weer te kriebelen.....🤣

Edit,
Lees net bij Ziggo dat je gebruik kunt maken van viaplay app icm Chromecast of smart tv app. Ook als je abonnement via Ziggo hebt afgesloten.
https://www.ziggo.nl/klan.../online-tv-kijken/viaplay

[ Voor 20% gewijzigd door patathome op 01-03-2022 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-10 23:02
Ik heb F1pro daar wil ik niet vanaf af.

Echt jammer dat je dit seizoen geen Nederlands kan horen via F1 Pro. Dan moet je viaplay nemen.
Maar ik zit niet op Viaplay te wachten zeker niet met mensen die nieuw zijn en gelijk in de diepe worden gegooid. Ze hadden beter met Olav kunnen werken en dan langzaam afbouwen.

Nu hoor ik dat op de podcast van Grand prix radio dat het niet mogelijk is om beeld en geluid samen te streamen op je tv met de Grandprix radio van Olav Mol.

Ben benieuwd of daar een fix komt. Zal mij ook niks verbazen als Olav Mol toch te horen is op F1 pro.

Formule1 is op dit moment zeer populair in Nederland maar is op tv/stream gebiedhelemaal kapot gemaakt door Viaplay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-10 20:58
Evertt schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:36:

Echt jammer dat je dit seizoen geen Nederlands kan horen via F1 Pro. Dan moet je viaplay nemen.
Maar ik zit niet op Viaplay te wachten zeker niet met mensen die nieuw zijn en gelijk in de diepe worden gegooid. Ze hadden beter met Olav kunnen werken en dan langzaam afbouwen.

Nu hoor ik dat op de podcast van Grand prix radio dat het niet mogelijk is om beeld en geluid samen te streamen op je tv met de Grandprix radio van Olav Mol.

Ben benieuwd of daar een fix komt. Zal mij ook niks verbazen als Olav Mol toch te horen is op F1 pro.

Formule1 is op dit moment zeer populair in Nederland maar is op tv/stream gebiedhelemaal kapot gemaakt door Viaplay.
hou toch eens op. Er is niks kapot gemaakt. Het is voor een deel van de mensen zelfs goedkoper geworden. En Olav komt niet op f1 tv pro. Daar hebben ze helemaal geen behoefte aan. Ze hebben de tv rechten verkocht en gaan dat niet concurreren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Oh, ik ben juist naar F1TV gegaan om het engelse commentaar O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
hjs schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:23:
[...]

Oh, ik ben juist naar F1TV gegaan om het engelse commentaar O-)
Je wilt graag een schreeuwer horen? Engels commentaar prima. Maar niet voor F1 zolang David er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:04
patathome schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:22:

Had bijna viaplay via Ziggo willen afsluiten. Zag hier dat viaplay niet icm ziggogo app te zien is!

Aangezien ik die mediaslurper al jaren niet meer gebruik, kijken wij alleen nog via de ziggogo app icm smart tv. Daarnaast is viaplay op jaarbasis ook een paar tientjes goedkoper dan ziggo, pak ik graag mee😉

Had eigenlijk niets willen afsluiten maar het F1 circus begint weer te kriebelen.....🤣

Edit,
Lees net bij Ziggo dat je gebruik kunt maken van viaplay app icm Chromecast of smart tv app. Ook als je abonnement via Ziggo hebt afgesloten.
Je hebt tegenwoordig ook de Next als mediaspeler/tvbox.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:24
Inspired schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:36:
[...]

Je wilt graag een schreeuwer horen? Engels commentaar prima. Maar niet voor F1 zolang David er is.
Gelukkig mogen we dat zelf beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Inspired schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 21:36:
[...]

Nu weet ik de naam tenminste ook van de gene die zo onwijs loopt te schreeuwen, we hebben een race van vorig jaar teruggekeken met Engels commentaar. Helaas waren we beide binnen 10 min geirriteerd en opgejaagd, dus dan maar voor €99 euro Viaplay en dan delen met paps zodat de beide maar €49 euro kwijt zijn voor een heel jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
De viaplay app werkt trouwens wel heel fijn en vlotjes op de samsung tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Nieuwe aanbieding van viaplay

Providermaart-junijuliAug-nov9 maanden1 jaar
Viaplay (maandelijks aanbieding tot 1/7/2022)€ 9,99€ 9,99€ 13,99€ 105,91€ 147,88
Viaplay NL ( jaarabonnement, aanbieding tot 1-3-2022) € 99
amas schreef op maandag 28 februari 2022 @ 13:57:
[...]

Dankjewel voor de info. Dat is erg handig!
Alleen als jij of je ISP een vpn gebruikt, of in het geval dat je gebruik maakt van een netwerk van een ISP , bedrijven, hotels en scholen etc die gebruik maken een buitenlandse netwerken buiten de EU voor hun internet, dan loop je tegen problemen aan. Volg die instructie om je ip te checken als je je zorgen maakt.
...

...
En met 2 devices en handmatig synchroniseren, dus bijvoorbeeld beeld op de TV en GP Radio op je telefoon via je soundbar, zou dat kunnen?
patathome schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 20:22:
...
Dank je

De viaplay app kan je op meerdere manieren gebruiken, zie de topic start en hun help pagina.
De viaplay app kan je gebruiken als je of bij viaplay of 1 van hun partners, zoals Ziggo, hun abonnement afneemt. De verwachting is dat "dezelfde" app op de media boxen van KPN en Ziggo komt (tussen quotes wat men moet iets doen om die app te porteren)

[ Voor 79% gewijzigd door jeanj op 01-03-2022 22:17 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het lijkt wel alsof die twee meiden van een autocue aan het lezen zijn bij die season shakedown.

Edit: het eerste interview met Max doet ze eigenlijk wel heel goed.

[ Voor 26% gewijzigd door Kenny_026 op 01-03-2022 22:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
  • Laatst online: 10:48
Zojuist de 1e aflevering van F1 Talks gekeken en hierna de Verstappen Lion Unleashed documentaire. Beide prima shows. Dus eerste indruk is goed. Ik was eigenlijk wel klaar met hoe Ziggo F1 in beeld bracht en had daardoor ook al 2 jaar een F1 TV Pro abonnement. Dus ‘kapot gemaakt’, wat mij betreft niet, maar ‘vernieuwend’’ en ‘’minder circus’ schieten mij wel te binnen. Geef het een kans zou ik zeggen. Dat ga ik nu ook 4 maanden doen en dan besluit ik of ik F1TV Pro verleng of ViaPlay aanhoudt.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
PatrickC schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 22:36:
[...]

Zojuist de 1e aflevering van F1 Talks gekeken en hierna de Verstappen Lion Unleashed documentaire. Beide prima shows. Dus eerste indruk is goed. Ik was eigenlijk wel klaar met hoe Ziggo F1 in beeld bracht en had daardoor ook al 2 jaar een F1 TV Pro abonnement. Dus ‘kapot gemaakt’, wat mij betreft niet, maar ‘vernieuwend’’ en ‘’minder circus’ schieten mij wel te binnen. Geef het een kans zou ik zeggen. Dat ga ik nu ook 4 maanden doen en dan besluit ik of ik F1TV Pro verleng of ViaPlay aanhoudt.
Ik heb net de season shakedown gekeken. Ook een prima programma. Ik heb vooral op de twee dames en de presentator gelet. De eerste dag van het testen kwamen de dames nog wat ongemakkelijk over maar aangekomen bij dag drie gaat het allemaal al beter. De commentator echt helemaal niets op aan te merken. Nieuwe gezichten, nieuwe stem, maar alles helemaal prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eippahc
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Zouden er nog aanbieders komen met 4K/UHD streaming/uitzending mogelijkheden zoals ZIGGO afgelopen jaar heeft uitgezonden? SkyF1 lijkt de enige UHD aanbieder, laat die nou net niet beschikbaar zijn in NL?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:34
Fijn dat mijn vermoeden bevestigd is, jammer dat Olav niet gewoon met een FAQ komt en de logische vragen pas beantwoord worden als ze via F1 aan Tafel worden gesteld/behandeld.

Hoewel het hier specifiek over casten naar de tv met een los apparaat zoals een telefoon gaat, denk ik dat voor gebruik van de viaplay/f1tv pro app rechtstreeks op de tv (dus niet casten, maar streamen) hetzelfde opgaat. Is dit niet gewoon een beperking in de mogelijkheden van die apparaten/software? Op m'n tablet kan ik bijvoorbeeld ook niet Spotify en YouTube gelijktijdig gebruiken.
jeanj schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 22:00:
En met 2 devices en handmatig synchroniseren, dus bijvoorbeeld beeld op de TV en GP Radio op je telefoon via je soundbar, zou dat kunnen?
Dat is idd de oplossing die ze aandragen. Hoe prettig dat werkt, zal afhangen van of het commentaar op gp radio ook racegluiden en andere effecten van de main stream bevat. Als het geluid hetzelfde is, behalve het commentaar, dan kun je idd beeld via de tv en geluid via je soundbar/versterker/losse speakers laten lopen, zonder kwaliteit in te leveren.

Als gp radio enkel commentaar bevat, dan wordt het alweer een stuk lastiger, of je moet er vrede mee hebben dat je geen andere geluiden hoort. Wil je dan toch racegluiden, dan heb je nòg een set speakers nodig met als gevolg dat beide streams niet mooi integreren. Je moet dan wel heel graag Olav horen praten, als je zoveel omslachtigheid accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Een beetje lastig dat er nu eigenlijk 2 topics zijn waarin Viaplay wordt besproken, want er is ook een dedicated Viaplay topic. Misschien dat de admins even kunnen aangeven wat waar thuishoort?

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Rik12361 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 18:54:
Ik heb een f1tv Pro abo aangeschaft. Ik heb Ziggo en dus was F1 kijken gratis. Ik ga geen abonnement afnemen bij Viaplay die de licentie hebben weggekaapt en er nu 99 Euro,- voor durven vragen...
Niet-Ziggo klanten betaalden de afgelopen jaren 15 euro per maand aan Ziggo voor F1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:50

-tom-562

Oliesjeik

NiaX schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:25:
[...]

Niet-Ziggo klanten betaalden de afgelopen jaren 15 euro per maand aan Ziggo voor F1...
Ik neem aan dat de meeste niet-Ziggo klanten toch via F1TV keken? Ik tenminste wel.
Ik heb nog steeds niks afgesloten, afgelopen jaar via F1TV gekeken, maar m'n abonnement niet verlengd. Ik wacht nog even op een kortingscode, Viaplay vind ik echt te duur, en andere sporten kijk ik toch niet. Dus Viaplay heeft niet echt meerwaarde.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:34
Ziggo breidt digitale radio-aanbod uit met Grand Prix Radio
Per vandaag is de radiozender ook te beluisteren via het digitale radiopakket van Ziggo op kanaal 861. Daarnaast is de radiozender te beluisteren via de radio-app op de Mediabox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
NiaX schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 08:25:
[...]

Ik keek voor 9.99 per maand met Ziggo sport Go en streamen via de Chrome cast.
Daarnaast had ik ook F1 Pro.

Maar ik vindt Viaplay geen toegevoegde waarde. Ik kan nog steeds geen reden vinden om dat te nemen. Ik denk nog dat ze erg tegenvallen vallen met de formule 1 nieuwe mensen die gelijk in de diepe worden gegooid en geen mensen die ervaring hebben. Voor deze markt is dat niet handig.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PatrickC
Evertt schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:29:
Maar ik vindt Viaplay geen toegevoegde waarde. Ik kan nog steeds geen reden vinden om dat te nemen. Ik denk nog dat ze erg tegenvallen vallen met de formule 1 nieuwe mensen die gelijk in de diepe worden gegooid en geen mensen die ervaring hebben. Voor deze markt is dat niet handig.
Geen mensen die ervaring hebben? Heb je je wel verdiept in de mensen bij Viaplay F1? Hakkinen, Coulthard, Kristensen als internationale experts.. Van der Garde, Albers en Coronel als NL experts… Valkenberg heeft ook veel ervaring als verslaggever in racen en komt uit een familie die een racing team had… Stèphane Cox heeft zelf geracet (doet ze nog volgens mij) en heeft nog meegedaan aan de kwalificaties voor W Series en is de dochter van Peter Cox (daarmee heeft ze denk ik meer verstand van races als tandarts Jack). En Amber heeft al een paar jaar een F1 podcast met Jan Lammers en heeft verder ook de rol van Kamphues, die dus ondersteund wordt door de experts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evertt
PatrickC schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:41:
[...]

Geen mensen die ervaring hebben? Heb je je wel verdiept in de mensen bij Viaplay F1? Hakkinen, Coulthard, Kristensen als internationale experts.. Van der Garde, Albers en Coronel als NL experts… Valkenberg heeft ook veel ervaring als verslaggever in racen en komt uit een familie die een racing team had… Stèphane Cox heeft zelf geracet (doet ze nog volgens mij) en heeft nog meegedaan aan de kwalificaties voor W Series en is de dochter van Peter Cox (daarmee heeft ze denk ik meer verstand van races als tandarts Jack). En Amber heeft al een paar jaar een F1 podcast met Jan Lammers en heeft verder ook de rol van Kamphues, die dus ondersteund wordt door de experts.
Ik bedoel meer verslaggeving over de formule 1 daar hebben ze geen ervaring mee. En dan kan je uit familie komen maar verslaggeving vraagt iets anders.

Valkenberg vindt ik niet 1 van de beste bij Eurosport had ik geen hoge pet van.

Ik wil hun best wel een kans geven maar ben echt bang dat het een flop gaat worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alwind
Wat is de season shakedown op Viaplay leuk zeg. Krijg er helemaal zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Evertt schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 10:50:
[...]

Ik bedoel meer verslaggeving over de formule 1 daar hebben ze geen ervaring mee. En dan kan je uit familie komen maar verslaggeving vraagt iets anders.

Valkenberg vindt ik niet 1 van de beste bij Eurosport had ik geen hoge pet van.

Ik wil hun best wel een kans geven maar ben echt bang dat het een flop gaat worden.
Ok, dan begrijp ik je beter. ;) De eerste F1 items op viaplay zien er vooralsnog prima uit, maar dat is nog geen compleet F1 weekend. Afwachten dus… dat is ook de reden dat ik via Ziggo een abonnement genomen heb… dat kan ik elke maand opzeggen en €20 voor 4 maanden vind ik best wel redelijk om het uit te testen. Ze moeten ook de kans krijgen zich te ontwikkelen, iets wat je na 4 maanden wel kunt beoordelen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mart11
  • Laatst online: 25-09 12:47
Wat een ellende dat Viaplay! Lage beeldkwaliteit 720 niet eens 1080.
Hij zegt dat ik al 2 streams live in huis heb terwijl ik die allang heb afgesloten en ik ben nu beller nummer 28 in de wachtrij (al 7 minuten)
Ik probeer nu van Viaplay af te komen maar krijg het gevoel dat ik mijn 99 euro kwijt ben.

Opzeggen op de website (binnen 2 weken) resulteerde dat ik mag blijven kijken tot 23 maart 2023...tja want ben je eenmaal begonnen met kijken dan gelden de 2 weken opzegtermijn niet meer volgens de voorwaarden op Viaplay.
Heel krom natuurlijk, want hoe kan je dan beoordelen wat je krijgt voor het geld.

Die praatsessie met Hakkinen en Couldhart was ook heel traag en saai, je kan echt zien dat die mensen het voor het geld doen.
Het leek wel op een aflevering van Nieuwsuur,heel stijve gezichten en saai.

[ Voor 4% gewijzigd door Mart11 op 02-03-2022 14:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
PatrickC schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 07:57:
Een beetje lastig dat er nu eigenlijk 2 topics zijn waarin Viaplay wordt besproken, want er is ook een dedicated Viaplay topic. Misschien dat de admins even kunnen aangeven wat waar thuishoort?
Dit topic gaat over Formule 1 kijken. Dat kan via viaplay en via F1TV pro, waarbij het eerst de meeste aandacht krijgt, omdat dit nieuw is

Ik moet zeggen dat ik beide topics in de gaten houd
Mart11 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:22:
[...]
Ik probeer nu van Viaplay af te komen maar krijg het gevoel dat ik mijn 99 euro kwijt ben.
...
Dat is ook waarom ik voor de ziggo aanbieding ga, per maand opzegbaar. Kan ik het een/twee maand uit proberen en als het tegen zit alsnog de F1 TV Pro kiezen.

Viaplay had beter de eerste 2 weken met de test dagen in Bahrein de dienst gratis kunnen maken, en de overige content starten op 15 maart. De meesten mensen komen toch voor de f1. Dan heb je veel minder aanloop problemen....

[ Voor 37% gewijzigd door jeanj op 02-03-2022 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mart11
Na 1,5 uur telefonisch in de wacht bij Viaplay werd ik geholpen door een dame die engels sprak met een licht accent(ik vermoed uit India)
Heel vriendelijk was ze ,het heeft toen nog 45 minuten geduurd voordat ze me kon bevestigen via mail dat ik mijn 99 euro terug kreeg.
Was niet makkelijk maar het is gelukt,ook omdat ik vandaag toch stil zit achter de computer kon ik het opbrengen.
Via de (harde) voorwaarden 5.3 heb je er geen recht op als je eenmaal begonnen bent met kijken maar dat leek me al heel streng voor die 32 uur dat ik de app heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-10 13:37
Qua opzet ben ik echt tevreden. Het valt me allerminst mee.
Alleen is het echt wennen om terug te gaan naar 30fps. Ik vind dat echt niet meer om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Ik moet zeggen dat ik verbaasd ben over de 720P/30FPS die hierboven wordt genoemd. Ik had een beter kwaliteit verwacht, Full HD is toch meer dan dat?

Ik had het eerst wel graag uitgeprobeerd....

Blijkbaar kan je zelf in de app ook de kwaliteit instellen, nog niet geprobeerd

[ Voor 44% gewijzigd door jeanj op 02-03-2022 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ballgame
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-10 11:26
Ik twijfel momenteel heel erg of ik zal kiezen voor:
  1. Viaplay via Ziggo
  2. Viaplay direct
  3. F1TV pro
Mijn oorspronkelijke plan was 1, Viaplay via Ziggo. Het lijkt me het prettig om lineair via kanaal 200 naar de F1 uitzendingen te kijken. Niet moeilijk doen met de Viaplay app maar, ouderwets, een kanaal kiezen. Lekker makkelijk en je kunt snel naar iets anders zappen als het weer eens Code Rood is ;)

Nu geeft op dit moment Ziggo niet thuis, heb net zoals velen een mailtje gehad dat er grote drukte is en dat het allemaal wat langer duurt. Dat geeft niet veel vertrouwen voor de toekomst.
De Viaplay app heb ik op mijn smart-TV geïnstalleerd (een Samsung) en die werkt goed. Wel lees ik op Tweakers veel negatieve berichten over de beeldkwaliteit.

Voor mij is Viaplay hoofdzakelijk bedoeld om F1 te kijken.

Van Ziggo heb ik een mooie korting gekregen op mijn pakket, de kosten voor Viaplay of F1TV pro heb ik, bij wijze van spreken, al terug verdiend.

Echter: ik lees dat een direct Viaplay abonnement in prijs is gestegen. Dat maakt het minder interessant dan de Ziggo aanbieding. Die ik ook nog eens maandelijks kan opzeggen, als ik het goed begrijp.

Een nadeel van F1TV pro is dat ik het alleen maar via een telefoon of tablet kan streamen naar de TV. Dat heeft niet mijn voorkeur.

Wat is jullie afweging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roycerolls
  • Laatst online: 01-10 15:50
ballgame schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:37:
....

Van Ziggo heb ik een mooie korting gekregen op mijn pakket, de kosten voor Viaplay of F1TV pro heb ik, bij wijze van spreken, al terug verdiend.
mag ik je vragen hoe je daar aan komt, ik neem aan dat je al klant was bij Ziggo en niet een nieuw abonnement hebt afgesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Let wel op dat als je een nieuw abonnement afsluit, dat dan de nieuwe voorwaarden tellen. (ook al denk jij dat je verlengd!)
Zo heeft Standaard TV sinds kort maar 2 dagen replay! Geen idee wat er meer veranderd is door Ziggo
(En degene die je belt weet ook niet wat er verandert als je het vraagt verwacht ik)

[ Voor 15% gewijzigd door jeanj op 02-03-2022 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:29
Een nadeel van F1TV pro is dat ik het alleen maar via een telefoon of tablet kan streamen naar de TV. Dat heeft niet mijn voorkeur.
Ik begreep uit dit topic dat je de telefoon of tablet alleen maar nodig hebt om de stream tot stand te brengen, je te identificeren als het ware. Zodra de stream op de tv loopt, heb je beide apparaten niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Ik twijfel momenteel heel erg of ik zal kiezen voor:
[...]

Wat is jullie afweging?
Als je in de Topic Start kijkt, zie je de platformen die f1tv pro ondersteunt (check altijd de bron). Dat is meer dan streamen van telefoon of tablet. Mogelijk heb je geen andere devices, maar F1 Pro bied meer aan. Zo is er ook de onofficiële Kodi plug in (staat ook in de TS)

Mijn situatie
Ik heb Ziggo, mijn broer heeft Ziggo, mijn ouders hebben Ziggo. Mijn ouders gaan niet anders dan lineair kijken (ik begin er niet aan om dat te veranderen). Mijn interesse is alleen F1, ik kijk nauwelijks via apps, heb wel Movies L gehad (gratis dmv vodafone combi) en dat met mijn broer gedeeld. Mijn broer wil ook wel darten zien. Daarnaast gaan mijn broer en ik meestal naar een F1 race toe, en dat kost al genoeg, dus ik wil zo min mogelijk betalen. (ik lees vandaag dat het toch in de zakken van Max terecht komt :) )

Dus voor mij wordt het tot 1 augustus Viaplay via Ziggo, mijn vader kan lineair kijken, mijn broer en ik via een fire TV met de viaplay app er op (ik ga dit weekend mijn stick uitpakken die er al 2 maanden met smart op wacht). Ik moet het abo nog afsluiten.... Als het niet op de Fire TV kan, dan streamen via de Tablet...

Ik zal per 1-8 opzeggen en dan in september t/m november weer opnieuw afsluiten. Ik moet alleen nog uitzoeken of er nog darten is in december/januari, maar volgens mij zijn er dan een paar grote toernooien
Als Viaplay tegen valt, kan het zijn dat ik 1-9 of eerder al overstap op F1TV pro, draait als het goed is ook op de fire TV (is wel al gemeld in het viaplay topic), en kan ik ook delen.....

Dit is mijn overweging en daarmee zal ik het moeten gaan doen, .... als ik nou ook een keer begin.....
grun93 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:47:
[...]

Ik begreep uit dit topic dat je de telefoon of tablet alleen maar nodig hebt om de stream tot stand te brengen, je te identificeren als het ware. Zodra de stream op de tv loopt, heb je beide apparaten niet meer nodig.
Dit sloeg op de Chomecast (of een TV met ingebouwde Chromecast) als ontvanger dacht ik. er vast meer manieren om te streamen.....

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 02-03-2022 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Mart11 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 14:22:
Hij zegt dat ik al 2 streams live in huis heb terwijl ik die allang heb afgesloten en ik ben nu beller nummer 28 in de wachtrij (al 7 minuten)

Opzeggen op de website (binnen 2 weken) resulteerde dat ik mag blijven kijken tot 23 maart 2023...tja want ben je eenmaal begonnen met kijken dan gelden de 2 weken opzegtermijn niet meer volgens de voorwaarden op Viaplay.
Heel krom natuurlijk, want hoe kan je dan beoordelen wat je krijgt voor het geld.

Die praatsessie met Hakkinen en Couldhart was ook heel traag en saai, je kan echt zien dat die mensen het voor het geld doen.
Het leek wel op een aflevering van Nieuwsuur,heel stijve gezichten en saai.
Je heb toch 14 dagen bedenktermijn of geld dat bij viaplay niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ballgame
roycerolls schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 17:42:
[...]

mag ik je vragen hoe je daar aan komt, ik neem aan dat je al klant was bij Ziggo en niet een nieuw abonnement hebt afgesloten?
Klopt. Naar aanleiding van een opmerking van een andere Tweaker heb ik Ziggo gebeld en ze voorgelegd dat ik KPN en T-mobile als nieuwe provider overwoog. Verdere uitleg was niet nodig, ik kreeg zo’n € 200,- korting als ik een jaar verlengde.
Snel verdiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Topicstarter
Uit het viaplay Topic Links naar de apps

Amazon Fire TV: https://www.amazon.com/dp/B09SZQHN9R/
IOS 12.5 en hoger https://apps.apple.com/dk/app/viaplay/id409702778
Google Play Store: https://play.google.com/s...ls?id=com.viaplay.android

Ook op oudere Samsung TVs (voor 2015, zonder Tizen) schijnt de app beschikbaar te zijn.

[ Voor 29% gewijzigd door jeanj op 03-03-2022 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Laatst online: 07:34
Als ik de paniekreacties zo lees hier, ben ik blij dat ik pas over 2 weken wordt aangesloten. Dan zijn waarschijnlijk alle kinderziektes er wel uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
@ballgame je kunt via mijn Ziggo het toch gewoon afsluiten? Ik wacht nog even tot het eerste raceweekend maar zou niet weten waarom je het niet via Ziggo zou doen. Tot 1/8 kanaal 200 is ook wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ballgame
Inspired schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 19:49:
@ballgame je kunt via mijn Ziggo het toch gewoon afsluiten? Ik wacht nog even tot het eerste raceweekend maar zou niet weten waarom je het niet via Ziggo zou doen. Tot 1/8 kanaal 200 is ook wel fijn.
Krijg een error als ik in mijn.ziggo probeer in te loggen. Zal het zo nogmaals proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Prima app heeft Viaplay. De eerste uitzending vind ik kwalitatief ook zeer geslaagd, leuk om naar te kijken. Valt me alleen op dat de framerate laag is, waardoor die auto’s minder snel overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Evertt schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:06:
Bij alles wat je online koopt heb je minimaal een zichttermijn (waarin je kan testen zoals je in de winkel iets testen kan) van 14 dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inspired
CH4OS schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:26:
[...]
Bij alles wat je online koopt heb je minimaal een zichttermijn (waarin je kan testen zoals je in de winkel iets testen kan) van 14 dagen.
Nee hoor. Er zijn diverse zaken/diensten uitgezonderd. Ook een streamingdienst is excluded mits ze dit duidelijk vermelden. Dat doet Ziggo ook. Dus is gewoon volgens de wet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Inspired schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:35:
[...]

Nee hoor. Er zijn diverse zaken/diensten uitgezonderd. Ook een streamingdienst is excluded mits ze dit duidelijk vermelden. Dat doet Ziggo ook. Dus is gewoon volgens de wet.
Wat offtopic hier, Viaplay heeft eigen topic, maar Viaplay heeft wel degelijk een bedenktermijn; https://viaplay.com/nl-nl/regret

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mart11
Evertt schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 18:06:
[...]

Volgens hun artikel 5.3 klopt dat maar alleen als je nog niet begonnen bent met kijken staat erbij...
Dus toen ik annuleerde vandaag (ruim binnen 2 weken) kreeg ik de email binnen dat ik gewoon lid bleef tot maart eind maart 2023

Heel onlogisch uiteraard,lijkt me wettelijk ook niet kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mart11 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:58:
[...]

Volgens hun artikel 5.3 klopt dat maar alleen als je nog niet begonnen bent met kijken staat erbij...
Dus toen ik annuleerde vandaag (ruim binnen 2 weken) kreeg ik de email binnen dat ik gewoon lid bleef tot maart eind maart 2023

Heel onlogisch uiteraard,lijkt me wettelijk ook niet kunnen.
Ze handelen een beetje zoals met CD's en DVD's. Het hoesje is verbroken en dus is de CD/DVD gebruikt. En dus gebruik je de dienst. Vervolgens kun je dan alleen opzeggen (met een maand opzegtermijn), niet meer annuleren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mart11
CH4OS schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:46:
[...]
Wat offtopic hier, Viaplay heeft eigen topic, maar Viaplay heeft wel degelijk een bedenktermijn; https://viaplay.com/nl-nl/regret
Dit staat in hun voorwaarden in 5.3

Door deze Voorwaarden te aanvaarden, stemt u ermee in dat u geen recht hebt om de overeenkomst binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst van een bevestiging van uw abonnement of uw Eenmalige Betaling te annuleren en restitutie te ontvangen indien u begint met het gebruik van Viaplay door de content daarvan te bekijken. Door gebruik te maken van Viaplay door content te bekijken waar u toegang toe hebt via uw abonnement of Eenmalige Betaling, gaat u ermee akkoord dat de levering aanvangt voordat de Bedenktermijn is verstreken en dat het recht op annulering vervalt.

Belachelijk uiteraard,maar toch vervelend.
-----

Ik heb vandaag op mijn tv via Apple tv 2021 de kwaliteit van Viaplay (uiteraard hoogste kwaliteit gekozen) tegenover F1TV vergeleken en F1TV is meteen scherper (ik vermoed 720 vs 1080) maar iig 100% duidelijk dat F1TV betere beeldkwaliteit geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10 20:22
Een jurist zou kunnen beoordelen of dit artikel rechtsgeldig is... of niet.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
Ik meende aan het begin gelezen te hebben dat de live uitzendingen een hogere kwaliteit hebben dan de films en series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Voor de liefhebber, morgen zit Jack Plooij bij Dit Was Het Nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 04-10 05:44
Homeland schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:29:
Voor de liefhebber, morgen zit Jack Plooij bij Dit Was Het Nieuws.
In welke kwaliteit zenden ze deze f1 show uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
padoempats schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 22:43:
[...]

In welke kwaliteit zenden ze deze f1 show uit?
Deel het vooral omdat het wel eens een van de zeer weinige keren kan zij dat hij nog op tv te zien is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mart11 schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:07:
Dit staat in hun voorwaarden in 5.3

Door deze Voorwaarden te aanvaarden, stemt u ermee in dat u geen recht hebt om de overeenkomst binnen veertien (14) kalenderdagen na ontvangst van een bevestiging van uw abonnement of uw Eenmalige Betaling te annuleren en restitutie te ontvangen indien u begint met het gebruik van Viaplay door de content daarvan te bekijken. Door gebruik te maken van Viaplay door content te bekijken waar u toegang toe hebt via uw abonnement of Eenmalige Betaling, gaat u ermee akkoord dat de levering aanvangt voordat de Bedenktermijn is verstreken en dat het recht op annulering vervalt.

Belachelijk uiteraard,maar toch vervelend.
-----

Ik heb vandaag op mijn tv via Apple tv 2021 de kwaliteit van Viaplay (uiteraard hoogste kwaliteit gekozen) tegenover F1TV vergeleken en F1TV is meteen scherper (ik vermoed 720 vs 1080) maar iig 100% duidelijk dat F1TV betere beeldkwaliteit geeft.
Ik heb de nuance cursief gedrukt. :) We zeggen dus hetzelfde. :) Je kan dat vergelijken met het open maken van het cylofaam hoesje rond een CD of DVD. Of een download van een MP3.
spoor12b schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 21:27:
Een jurist zou kunnen beoordelen of dit artikel rechtsgeldig is... of niet.
Dat is het. :)

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2022 01:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ballgame
ballgame schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 20:05:
[...]

Krijg een error als ik in mijn.ziggo probeer in te loggen. Zal het zo nogmaals proberen.
Het is gelukt via mijn Ziggo. Kon uiteindelijk inloggen en Viaplay toevoegen.

Heb via de Viaplay app op mijn TV de Max docu bekeken maar moet eerlijk zeggen dat de beeldkwaliteit erg tegenviel. Zeker de beelden die men van F1 heeft overgenomen waren van een lage resolutie en niet helder gekleurd.

Maar goed, eens kijken of de algehele kwaliteit en resolutie verbetert de komende weken.

Anders plan B.
Pagina: 1 ... 7 ... 56 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Bespreek hier het doen en laten van de televisie-uitzendingen van de Formule 1.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan.

Het vragen naar of aanbieden van referrals is niet toegestaan.

Overige topics:
[F1] Seizoen 2022
Topicreeks: [F1 2022] Racetopics
[F1] Randzaken
Algemeen race topic Deel 2